načítám data...

Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

17. června 2019, 15:26 60 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Silný sedan, či liftback s charakterním motorem, aby člověk pohledal v dnešní době. Dá se vůbec něco takového sehnat na trhu mladších ojetin?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Zdravím Autíčkaře s dotazem, 

Jaké zábavné a zároveň komfortní auto na denní ježdění mi Autičkář doporučí? Konkrétně chci auto střední třídy velikosti Passatu, sedan nebo ideálně liftback. Požadavky jsou následující: 
Ne Ital nebo Frantík, Ideálně Němec nebo Japonec 
Benzin, atmosféra min 2.5l, ideálně šestiválec, min 200 koni 
Náhon AWD/4x4, RWD, FWD v tomto pořadí 
DSG/automat v tomto pořadí 
Min 4 dveře 

Nějaká rozumná výbava, auto klima, polokůže/kůže, parkovací senzory a případně kamera prostě trocha civilizace na delší cesty. Možnost manuálního řazení, ideálně pod volantem, pěkný zvuk a zátah motoru. Nějaké sportovní módy, které vypnou asistenty a utáhnou cele auto jsou plus. A aby toho nebylo málo, když to už koupím nechci, aby to taky pořád stálo v servise, ale abych si toho mohl náležitě užít, proto chci zároveň něco spolehlivého s nájezdem max 100tis km. 

Budget 600k CZK maximální strop 

Jediné, co občas proletí kolem je nějaká olítaná A5 nebo A7, která vypadá jako naprostý money pit. Par lidi mi doporučovalo BMW, ale o tech nevím vůbec nic, snad jen to, že se mi docela libí GT verze. 

Snad mi poradíte, já sám jsem zatím nic rozumného nenašel. 

Aktuální auta: 
MX5 nbfl 1.8 
Passat CC 2.0TDI 4motion DSG R-line ve full full full výbavě.
 

Ahoj, 

Děkujeme za dotaz a zkusíme něco vymyslet. Líbí se mi, že máš vcelku jasnou představu, jak by tvoje nové auto mělo vypadat. A zároveň mám trochu obavy, že vyhovět všem tvým požadavkům nebude úplně jednoduché a nejspíš budeš muset zkousnout nějaký ten kompromis, ale to už tak při výběrů vozů bývá. V každém ohledu dokonalé auto asi neexistuje. Takže, pojďme na to. 

Píšeš, že doposud roli tvého každodenního potahu hraje Passat CC. A jestli to dobře chápu, jako víkendovka slouží Miata, takže nezbytně nutně nepotřebuješ to nejzábavnější auto pod sluncem na každý den. Pokud tomu rozumím správně, chceš spíš něco, co v pohodě zvládne delší cesty a zároveň se bude příjemně řídit, když narazíš na hezkou okresku. Auto, které ti bude dělat radost charakterním motorem a dostatečnou porcí výkonu. Nabízí se proto otázka, nebylo by nejlepší, za předpokladu, že jsi s Passatem spokojený, pouvažovat o novějším CCčku, tentokrát však se šestiválcem pod kapotou? VR6 o výkonu hezkých 300 koní nabídne suverénní dynamiku, byť si za ni nechá zaplatit řádným přídělem paliva. Stejně tak skvěle vyhoví požadavkům na pohon všech kol a dvouspojkové převodovky. Takže tu máme vítěze a můžeme to ukončit? Každá mince má dvě strany a tahle není výjimkou. 3.6 občas umí potrápit co do spolehlivosti, byť se obecně traduje, že je to bytelná pohonná jednotka. Jsou známé výskyty vytahaného rozvodové řetězu, přičemž účet za opravu tohoto problému rozhodně nepotěší. Útěchou budiž, že toto nastává až po zhruba 200 tisících ujetých kilometrů. Druhým známým problémem je chlazení, konkrétně selhávající hlavní pumpa, což v extrému může vést až vydření kluzných ploch válců. Výbrus u tohoto motoru je pak velmi komplikovaný a spíše se doporučuje nový blok. A samozřejmě je třeba dbát na stav DSG a Haldexu, protože to také nejsou bezúdržbové záležitosti. Pokud však narazíš na funkční kousek, pak si ti při správné péči odvděčí krásným zvukem a velmi příjemnou jízdou. Jaké najdeme k Passatu alternativy? 

Jako první alternativa se nabízí přímý konkurent z Německa, Opel Insignia první generace. Ta nabízela dva vyhovující motory, respektive jeden, ve dvou verzích. Slabší 2.8 V6 o výkonu 260 koní a silnější OPC se stejným motorem, naladěným na 320 koní. Není to však atmosféra, nýbrž pod kapotou najdeme turbodmychadlo. Obecně se navíc doporučuje hledat Insignii spíše po faceliftu, při kterém z nabídky vypadla slabší verze, takže se zaměříme na sportovněji laděnou OPC verzi. Insignia, jako taková, je bytelné a robustně postavené auto. Je to jedno z posledních aut, které vzniklo v době, kdy se na celkovou hmotnost nebraly ohledy. Proto může překvapit, že OPC překonává hranici 1800 kilogramů. Nečekej tak žádnou okreskovou zbraň, na to je Insignia příliš těžkopádná. Jako dálniční stíhač však funguje na jedničku. Potentní motor si i s takovou masou železa poradí snadno a dynamika OPC je tak bez připomínek. Opel navíc nabízel vypnutí omezovače rychlosti (za malý příplatek), takže pokud se rád proháníš po autobahnu vysokou rychlostí, s Insigníí to půjde dobře. Unlimited verze uměla dosprintovat až za hranici 270 km/h. Převodovka je klasický hydroměnič, což nemusí být na škodu, jeho spolehlivost je dobrá. Zajímavostí je pohon všech kol. OPC má pokročilou verzi Haldexu s aktivní uzávěrou zadního diferenciálu, což používal v Evropě jen Opel a Saab. Díky tomu Insignia velmi zajímavě jezdí a chováním na silnici trochu připomíná vozy s pohonem zadních kol. Čtyřkolka tu tak není jen jako pomocník při rozjezdu, ale oceníte ji i při rychlejší jízdě. Pojí se s tím však i jedna potíž. Občas se stává, že se celý ten systém zanese olejem a pak je třeba servisní zákrok, který vyjde zhruba na 20 tisíc. Jinak je však Insignia poměrně spolehlivým vozem, jehož hlavní problém tkví především ve vysoké spotřebě paliva. Pod 12 litrů se dostává jen velmi neochotně. 

Z Německa se pomalu přesuneme do Japonska. Prvním autem, které mě při pohledu na tvé požadavky napadlo, je Lexus IS 250 třetí generace. Pokud člověk překousne trochu neortodoxní design, který nemusí sednout každému, pak dostane velmi schopný cestovní sedan střední třídy. IS si zakládá na fantastické kultivovanosti a klidu za každé situace. Jeho šestiválec je naprosto sametový a až do opravdu vysoké rychlosti o něm člověk pomalu neví. Atmosférická dvouapůlka samozřejmě dynamicky na výše zmíněné vozy nestačí, ale pomalé auto to není. 208 koní jistě postačí na takové to běžné ježdění. Jako bonus pak člověk dostane opravdu kvalitní interiér, ve kterém není prostor na chyby. Je to přece Lexus. IS zároveň dokáže nadchnout svého řidiče i na okreskách. Když pominu lehce odtažité řízení, pak máme před sebou až nečekaně hbitý sedan s tou správnou koncepcí-motor vpředu, pohon vzadu. Malý Lexus je tak skutečně agilní a pohotový a opravdu se ním moc hezky žije. Umí být také docela úsporný, spotřeba se dá udržet v okolí deseti litrů. Spolehlivost je také bez výhrad, na tom si Lexus zakládá již od dob svého vzniku. Tohle by mohl být takový tajný Autíčkářův tip. 

Samozřejmě možností v daném rozpočtu a požadavcích bude víc. Od zmíněných Audi A5 a A7, které se však s benzínovým šestiválcem budou hledat složitě a budou mít za sebou asi těžší život, s ohledem na tvůj budget, přes trojkové BMW (ty samé trable jako u Audi) nebo třeba céčkový Mercedes. Je tu také japonská alternativa Lexusu a to Infiniti Q50, které též nejezdí špatně. Vyhovovat by mohlo také Volvo S80 s 3.2 pod kapotou, ale není to jízdně příliš zajímavé auto. V inzerci narazíš také na Chrysler 300C se šestiválcem Pentastar, když budeš mít kliku, možná se tam najde i osmiválec HEMI. Také to ale není auto pro každého. Já osobně bych asi po očku sledoval v inzerci toho Lexuse. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

krab
17. června 2019, 16:11
2

Teď to bude asi zase rada k smíchu pro mnohý z vás. Co já nevím, je přesně tu motivaci - proč od Passatu CC pryč a zda očekáváš víc novější auto rokem výroby i modelovou řadou anebo hledáš zajímavější motor a je tou motivací úprk od čtyřválcovýho TDI. Zaznělo tam komfort a zábava...dvě trochu protichůdný věci.

Schoval bych si notnou část "budgetu" na spořící účet a hledal jedno konkrétní auto. BMW 550i E60
S tímhle motorem jsem jezdil v těžší šetce. Je to motor N62 4.8 litru, doublevanos, v zásadě povedenej motor, podle mnohých "poslední z hodně trvanlivých".

Pokud navíc není plánovaný vysoký nájezd ročně ( cca do 20 tkm ročně) , tak se mi zdá dovezení staré 550i v co nejlepším stavu za cenu řekněme 13-18 tis euro jako win win pro tohle zadání. Charakterní osmiválec, spousta síly, dobrý podvozek, dneska už klasické BMW. Ale chce to majitele - který se posléze trochu stane fanouškem nebo jím už je.

Pokud je zadáním co nejnovější auto, pochopitelně pak je tahle rada střelená mimo...

reagovat
Valfar
17. června 2019, 16:42
0

N62 je samozřejmě fenomenální motor, ale dostaneš ho v nejmíň 10 let starém autě a je třeba se připravit na velké kompromisy v kvalitě interiéru, které u E60 prostě objektivně jsou (nesrovnatelné nejen s nástupkyní F10, ale i předchůdkyní E39, stejně tak jako třeba se soudobou A6 C6). Celkově vidím dnes už 550i E60 jako auto pro fajnšmekry. Pokud nejsi fanda stárnoucích bavoráků (jako třeba já :)), doporučuji spíš onu nástupkyni F10, a to ve verzi 535i s přeplňovanou řadovou šestkou N55. Vím, chceš atmosféru, ale tohle je opravdu vynikající turbobenzina. A pokud bys trval na střední třídě, můžeš ji mít i ve trojce (odcházející generace F30). Ale pozor, trojka je optikou dnešního střednětřídního mainstreamu fakt malá.

Fi
Fill.CZ
18. června 2019, 13:50
0

Od Passata chci odejit nez presahne nejakou pomyslnou stenu v poctu Km s kterou ma vecina cechu problem protoze to stacet nehodlam, nejsem cune.
Jinak receno chci se vyhnout kasicce ktera mi ani zato nebude stat - nemam k ni zadny citovy vztah. Dalsi duvod je kompletni obmena
vozoveho parku.

Co se komfortu a zabavy tyce nejsou to v zadnem pripade protichudne veci dokzal bych uvest spoustu prikladu mimo auticarsky svet ale k tematu. Pokud je chcete obe proste si za ne nalezite zaplatite a to jak pri porizeni tak provozu auta. Zaroven nepisu ze chci auto sportovni ale zabavne - a pokud je auto pohodne, hezky tahne, ma rozumne rizeni a hezky zvuk tak s nim muze byt zabava jet i jenom pro rohliky a nemusi se rovnou tavit gumy na okruhu ;)

beastar
17. června 2019, 16:37
7

V téhle kategorii mám jedinou a naprosto snadnou radu.
INFINITI Q50 3,5h
Nic v téhle kategorii nespadlo tak brutálně na ceně. Jedná se o kvalitní auto, ryze japonský design stravitelný pro i v Evropě. Skvělé jízdní vlastnosti i ve srovnání s BMW a tak podobně. Spolehlivost. Do 600,000 jde koupit po prvním majiteli. Možná by někomu mohl vaditn hybrid u toho 3,5l motoru. Fakt s tím ale není problém. AWD jsou, automaty taky. Výbava aut je nekompromisní a absurdní.

reagovat
krab
17. června 2019, 16:43
0

Asi jo, sice tak jako paradoxně radím bavoráka, ale sám jsem pořídil před půl rokem Infiniti po prvním majiteli a 5 letech provozu. A zatím (zaklepat na dřevo) naprosto bezproblémový provoz. A dělá i docela radost. Věřím, že ty novější včetně hybridů fungují taky skvěle.

Kuře
17. června 2019, 17:21
0

Zdá se to jenom mě, nebo opravdu od doby co to Infinity Krab koupil ho tu radí úplně všichni?

krab
17. června 2019, 17:29
3

To víš, takhle se prodávají auta... Máš Infiniti a musíš těm lidem udělat laskominky... Pak ho hezky prodáš, korunka ke korunce, milionek v kapse hele a už můžu vesele zas zkusit AMG nebo pořádnej "M" badge ... :-D

Ve skutečnosti je nás s Infiniti v ČR komorní skupinka. Servisně to bývá na svou kategorii vážně poměrně milosrdné. Dokonce i takový Lexus IS-F bývá spolehlivý. Ale to už je kategorie BMW M a tady se musí počítat, že ten rozpočet už na IS-F nevystačí. Tomáš se o něm tady dole zasnil, ale to už je hodně specifický auto. On ho málokdo totiž prodá úplně pěkný, zdravý.

PS: Infiniti ani nebyl můj nápad, ale postrčil mě k tomu Dan. I Beastar jedno měl a tak jsem se vlastně trochu opičil a zkusil to :-D

beastar
17. června 2019, 21:22
1

Kuře: Tak to prr zase na to mám copyright já. Q50 sem měl cca 3roky zpět. Doporučoval jsem to tady už několikrát. Taky fx35 a další modely, nebo spřízněný auta od Nissanu. Dokonce sem s Krabem ten jeho nákup diskutoval tak obecně. A jak sám píše trochu jsme ho postrčili.

Zastoupení v Čr defakto není. Je to ještě méně známí jak Lexus. To neznamená že je to špatný. Tady je hlavně u q50 výhodný obrovský propad cen. Kdy auto co stalo 1.7 v tom pověstnem full. Tak s 60 000 km stojí teď 550.

Ča
Ča Snač Aj
17. června 2019, 21:53
0

Máte někdo zkušenosti s 2.2 dieselem v Q50?

beastar
17. června 2019, 23:54
0

Bohužel jen 3.5hybrid a 2.0t.

Jozefíno
18. června 2019, 15:30
0

Ako je na tom to Infinitko s dvojlitrovým turbom? Pokiaľ viem, ten motor pochádza od meďáku, tak by ma veľmi zaujímalo napríklad to, ako je motor zladený s prevodovkou. Ďaľšou otázkou je, či tento motor dokáže ponúknuť dostatok dynamiky (o zvuku radšej hovoriť nebudem) pre také autíčka akými sú Q60, resp. Q50. Za prípadnú odpoveď vopred ďakujem.

beastar
18. června 2019, 16:07
3

Tak je to M274/m270 od Mercedesu. Tenhle motor byl pro Evropu hned po naftě docela důležitý a aut je hodně. Je to motor primárně určený pro cestování. To znamená zvukem jak správně tvrdíš opravdu nikoho na prdel neposadí. V tomhle bych řekl, že je docela blízko obecně tomu co dneska vyvádí čtyřválce. Dobrá je podle mě reakce na plyn. Fakt to má rychlou odezvu na sešlápnutí pedálu a ani převodovka to řazením nijak neruší. Spotřeba je i při ostré jízdě někde kolem 9 litrů. Ono i automat je od mercedesu (7G tronic, snad mi zase někdo nebude vysvětlovat že to je 7XY,25 a ne 7G) Funguje to jako v Mercedesech. Řadí to hladce a plynně pokud se držíš v rytmu a převodovka očekává co budeš dělat. Jakmile přijde na divočinu typu rozjezdy s plným plynem anebo naopak podtáčení na hraně je to pomalejší a někdy cukne. Na to si hodně stěžovali i novináři když měli nové testovačky, že sice to řadí pěkně, ale ne na limitu. No co není to okruhový auto že:) Ze známějších motorů bych tohle přirovnal charakteristikou k 2.0TSI (888)Dole je to logicky línější. Jakmile se to nafouká až do červenýho to jede parádně. Tzn. Pokud se řidič nebojí jezdit s motorem který točí například třeba hondaři jsou na to zvyklí je tam i dostatek dynamiky. Ono to i jde vidět na charakteristice 155/5500 už samo o sobě něco napovídá a krouťák je dole. Navíc je tady Camtronic to taky dole autu nepřidá. Je to přesně kompromisní motor pro Evropany od Evropanů. Aby si nejjezdil za hodně, ale aby to jelo když se rozhodneš.

ToMyx
17. června 2019, 17:16
2

Lexus IS 250 mě původně taky hned napadlo, ale pak jsem si vzpomněl na jízdu v IS350. Jelo to o moc lépe a cekově to bylo luxusní a v případě potřeby i agilní. A proč se nerozjet, když budget by to možná dovolil?
doporučuji zkusit Lexus IS-F s krásně znějícím 5.0 8hrnkem a nezáludnými jízdními vlastnostmi. Cena pěkných kusů startuje tedy od 25tis EUR, ale tohle by byl můj ideál.
Další adept mě napadl Jaguar XFR 5.0, servisně to bude asi lahůdka, ale to je i svezení a motor je lahoda. A když jsem se tak rozjel s osmiválcema, co takhle Audi RS4 B7 4.2 FSI?

Uznávám, že kromě Lexe jsem šel cestou srdce a sluchu, ale nemohl jsem si pomoct. Ono i to zadání je lehce protichůdné (cestovní komfort x zábava za volantem)

reagovat
Kuře
17. června 2019, 17:23
0

Ten Jag... Ten bych teda mohl:)

Sob95
17. června 2019, 17:30
0

Jen ta spotřeba, známý měl starší 4.2 XFR a ve městě to jezdilo za 18l+.

sheogh
17. června 2019, 21:02
0

to je celkem normalni u kompresorovyho osmivalce

Sob95
17. června 2019, 21:28
0

Pokud doteď jezdí s TDi, horko těžko zkousne takovou spotřebu.

beastar
17. června 2019, 23:55
0

Tak jako nevim jestli by to skousl, ale asi mu je jasný že při požadavku minimálně šest válců a benzín 200k plus to nebude jezdit jako tdi. Za nějakých 8 furt.

Jimi
18. června 2019, 06:56
0

taky bych se přimlouval za IS350 AWD, 250 moc agilní není a zase IS-F potěší hodně... ale ten přechod z CC může být zajímavý... :)

ToMyx
18. června 2019, 12:15
2

Jimi, mě ten Lexus IS350 odzbrojil tím, jako moc lépe jel než ta 250. Pravda, je tam rozdíl 100 koní a to není málo i když na tu váhu.... ;-)
Jen tu proboha neřešte kolik to žere. Pokud to má bavit, žrát to bude vždycky, jde jen o to, jestli to bude vyvážené tím fun&comfort faktorem.

-
Komentář upraven 18. 6. 2019, 12:23:32

sheogh
17. června 2019, 17:23
1

Za to by sel sehnat Jag XFR - zabava i komfort tam je na slusne urovni :-)

reagovat
Kuře
17. června 2019, 17:39
1

Tady se prostě člověk musí odprostit od toho, že chce sedan, nebo hůř, liftback a koupit auto které chce. Mustang jezdí dobře, dlouhé cesty taky zvládne a charakteru má na rozdávání. Do šesti set koupíš krásnej kus sotva pár let starej a ledničku odveze stěhovák.

reagovat
Moses
17. června 2019, 23:48
3

Co taky Cadik ATS?

reagovat
Sedrik
18. června 2019, 10:54
0

Zajímavý tipy - to Infinity zní hodně dobře.

Osobně bych se koukal po něčem takovémto (pokud je podmínkou atmosféra)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/18111238?goFrom=list

reagovat
Jimi
18. června 2019, 11:44
0

koncern celkem umí interiéry, v tomto směru by mohlo nastat určité zklamání... jízdně určitě zajímavé, ale "N-kové" motory už nebyly až tak neprůstřelné...

Riccardo Martora
18. června 2019, 12:35
1

A co Dodge Charger nebo Chrysler 300C? Za ty prachy už jsou jedny z posledních generací a ty vypadaj aj jezdí skvěle.

A za menší příplatek už to může být aj Charger s HEMI
https://www.sauto.cz/osobni/detail/dodge/charger/18216698?goFrom=list

Anebo 300C, sice jen 3.6 ale taky víc jak o kilo levněj
https://www.sauto.cz/osobni/detail/chrysler/300c/18206428?goFrom=list

reagovat
Riccardo Martora
18. června 2019, 16:54
1

A nebo i menší Chrysler 200. Jen ty kola by to chtělo jiné
https://www.sauto.cz/osobni/detail/chrysler/200/17831835?goFrom=list

TurboBaran
19. června 2019, 11:56
0

Proč ne rovnou 300C SeReTe8? :) https://auto.bazos.cz/inzerat/105434258/Chrysler-300C-SRT8-61-HEMI-Individual-Packet.php
Zbydou i nějaké peníze na případný servis a pojistku :D

fortress
18. června 2019, 12:54
0

Dojezdi passata a šetři dál na lepší víkendovku. S nějakejma 200-300hp atmosférama si nijak zvlášť dynamicky nepolepšíš a s těma co už jo tak se těžko srovnává jezdit s konzumním autem za 15-20 litrů, další náklady nevyjímaje.

reagovat
Fi
Fill.CZ
18. června 2019, 13:43
0

To jsem si rikal ze udelam taky, mam jeste Miatu(always the answer). Ovsem Passat ma uz hodne najeto a ja do nej nechci zahucet, Miata na deni jezdeni neni a zaroven potom co vidim kazdy tyden alespon jednu ci dve rosekane jsem si rekl ze ji prodam. Naposledny par dni zpet clanek na novinkach o Miate co sla pres strechu, zaroven Miatu muzu prodat defakto jen ted v sezone.

Plan je tedy takovy zbavit se obou aut kde kazde ma nejake sve mouchy a poridit takovy rozumny kompromis, ktery bude sice kompromis ale nebude tolik much. Snad vam to dava smysl ;)

beastar
18. června 2019, 14:48
1

Původně sem doporučoval Infiniti, který hodně z toho co je primárně jako požadavek splňuje. Navíc ta Q50 je i originální auto kterých nejezdí mraky. Nicméně když to tak čtu jak to tady pokračuje. Kdyby se totiž šlo ošidit o ty zadní dveře viděl bych to prostě na Mustanga buď starší V8 anebo novější V6 to aby se v pohodě dalo vejít do těch 600k. Je to auto který je vlastně kompromis krom nejvyšších specifikací je to použitelný jako daily.

Kuře
18. června 2019, 16:51
0

Děkuji pěkně;)

če
čert
18. června 2019, 22:02
1

A já si dovolim nesouhlasit. Rozdíl mezi 2.0 tdi a uvažovanou 3.6 VR6 je propastnej. I to konzumní auto díky tomu dostane nějakej ten charakter a na jízdu se dá těšit. Já to přímý srovnání měl a je to sakra rozdíl jezdit s tdi nebo VR6. Takže když není nutný šetřit kazdou korunu, rozhodně ten šestivál stojí za to.

D
D
19. června 2019, 12:47
0

Naprosto souhlasim. Plati prakticky pro vsechny sestivalce. Navic 2.0 tdi, pokud to neni tedy nejaky bitdi se 176kW, na benzinovy sestivalec dynamicky vazne nema ani nahodou v thmotnostne srovnatelnem aute.

Zkywalker
18. června 2019, 19:10
0

Jak už tu někdo psal o Jagu XF, tak nedávno jsem narazil na tohle: https://www.autofrc.cz/inzerat/jaguar-xf-4-2-sv8-2008/2438/?sort=2&gotoAction=vypis&kw_od=400&rP=0
Sice to není atmo, ale zvuk i motor si myslim, že jsou potentní dostatečně, takže si i tu cestu pro rohlíky užiješ :-) Podle fotek to vypadá docela opečovávaně a navíc to je celkem neokoukaný. Sice to nebude tak úsporný jako CC v naftě, ale s tim budgetem zbyde i na ten benál :-D

reagovat
reagovat
Ju
Junior
19. června 2019, 21:53
0

já přemejšlim jestli si děláš prdel nebo ne :D

beastar
20. června 2019, 02:02
0

Junior: No to já taky a fakt nevim. Fakt je ten, že o náročnosti na provoz toho moc v původnim dotazu není. Ale jako ty woe je tam na konci ten smajlík. Určitě teda ale nikdy neměl nic jako RS4.... btw po CC 2.0tdi trochu sebedestruktivní volba.. .případně

TurboBaran
20. června 2019, 12:11
0

Trošku jsem popustil uzdu své fantazii...aniž bych přemýšlel o výhodností každodenního provozu. S tou Corvettou ale jsem to trochu přehnal)

Pokud na to ale má člověk prostředky, proč si nedopřát AMG jako daily car? :D Nebo tu S5 aspoň. Uvažují logicky, člověk chce sportovního sedana, budget 600K a počítá i s nějakým nájezdem. Padlo tady hodně dobrých tipů, např. to Infinity, nebo i nšjaký Chryslery, ale MB nebo Audi bude mít mnohem lepší dostupnost náhradních dílů, servisních partnerů a dokonce i v extrémních případech karosářských dílů. Spotřeba bude vysoká, to je jasný, když pod kapotou hřmí osmiválec, je to ovšem daň za tu dynamiku a "street credit" :D

beastar
20. června 2019, 12:29
1

Já proti popuštění průchodu fantazie nic nemám:) Jezdit ale denně v c63amg a v podstatě v jakýmkoliv amg není úplně v pohodě. O RS4 nemluvě, Vette. A to ani pro lidi, co na to jako zdánlivě mají. A on má teď úplně normální auta Miatu(nejlevnější sporťák na provoz) a vw (druhá nejsnazší značka na servis v Čr) náročnost AMG je asi 4x vyšší a to nejde o spotřebu. Proč si nedopřát:) Otázečka... Proč myslíš že toho potkáš v daily provozu tak málo.... Že jsou lidi tak chudý a nemají 500k na auto? Z toho co tam máš je jako daily únosná S5 s tim se dá fungovat. M5 to je v hajzlu minimálně jako daily. Rs4 by jako možná šla s pár výhradama když pominu teda těch 17 až 25/100.

sheogh
20. června 2019, 13:23
0

Jako tu C63 bych fakt jako problem nevidel. Kolega to mel v kombiku jako jediny auto nekolik let a uplne v poho. Jasne, ze to ma drazsi udrzbu (zere drahy pneu, casty vymeny oleje, spotreba). Navic, M156 ma fakt koule :-)

beastar
20. června 2019, 13:56
0

Měl sem jen E55amg a pro každého to fakt není:D A beru to v kontextu, co teď má. Miatu a Passata auta nesrovnatelně snazší a levnější na údržbu i díly. Ta c63amg bude někde uprostřed. Ale upřímně jezdit s tim daily jestli dělá těch alespoň 20 000 ročně... To tě musí fakt hodně bavit. A kombík tvl Sheogh co to tam pijete na jihu?;D

Ju
Junior
20. června 2019, 16:42
0

nám s tím C63 v kombíku teď jezdí skoro každej den nějaká paňmáma kolem školy.

beastar
20. června 2019, 17:02
0

Asi sem to nevyjádřil jasně. Neberu to v kontextu jakože je to drahý na údržbu nebo nepohodlný atp. Beru to v kontextu, že to zbytečně žere. Zábavný to rozhodně neni možná tak v přímce. O karoserii kombi raději nemluvě:)) Jinak dražší to celkově na provoz něž CDI je taky. Nedává to absolutně smysl bavit se pod takovým dotazem o jakémkoliv modelu AMG....

sheogh
20. června 2019, 18:39
0

Jo takhle to myslis. Jasne, zere to, to je otravny, ale zase bude zalezet na profilu tras. Mimo mesto to tak strasny neni (jo, oproti CC v tdi je).
Ona je taky otazka, co si kdo predstavi pod tou zabavou. Me fakt podvozek toho C prisel dost schopnej, celkove to auto dost obratny a bavil jsem se, ale zase, je me jasny, ze proti treba M2, 370Z nebo Exige je to o nicem. Jenze ja nic takovyho nikdy nemel, takze AMG vyrabelo poradnej rohlik :-)

sheogh
20. června 2019, 18:40
0

Jo, Beaste, tady pijeme samy dobroty :-)))) klidne se zastav na ochutnavku :-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 T6 AWD Summum 2011
Volvo S60 T6 AWD Summum

2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem

Ford F150 RANGER 1980
Ford F150 RANGER

1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem