logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Simon „čert“ Michailidis

BydlištěPraha 4
Registracepřed 7.0 rok.
Poslední aktivitapřed 3.7 rok.
Komentářů u článků35
Pozitivních komentářů u článků12
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
čert
20. 3. 2021, 12:06
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

Moje první auto byl Peugeot 405 MI16 po dědovi. Skvělý první auto a dodnes lituju, že jsem ho dal pryč místo abych ho uložil někam do garáže. 110kw, manuál a cca 1100kg váhy. Jen se divím, že jsem to přežil ve zdraví, když si vzpomenu... :)

0
čert
10. 2. 2021, 10:41
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Drobná oprava. V60 T6 je řadový šestiválec. Ale jinak máš pravdu, to auto je velmi komfortní, ale rychlé jen v přímce. O nějaké sportovnosti se nedá mluvit, což ale ale u Volva velké plus, tahle značka vždycky vynikala hlavně lepším komfortem a skvělou bezpečností. Měl jsem S80 II na stejné platformě taky s I6 benzínem. Teď jsem přestoupil do zánovního auta střední třídy z německé prémie a po tom Volvím pohodlí a jízdní pohodě se mi občas zasteskne.

0
čert
1. 2. 2021, 21:15
Audi A3 1.5 TSI S-line: Nejvíc nejlepší Golf

Taky bych to tak viděl, že Jeník má opravdu hodně těžkou nohu. Já s tím ve čtyřkový oktávce jezdil normálně kolem 6l, a to jsem měl jenom 6st manuál. A nedá mi to nepodotknout, že oproti starýmu subaráckýmu dvoulitru (měl jsem tu čest mnohokrát) poskytuje tenhle malej turbomotor úplně jinou dynamiku (čti daleko lepší).

2
čert
31. 1. 2021, 08:14
Proč nechápeme nová auta

Zrovna Boxer tam tu ručku má už opravdu dlouhý roky...

0
čert
2. 7. 2020, 17:19
Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

Já napíšu asi pro zdejší osazenstvo hodně kacířskou myšlenku, ale atmoška na daily je za trest. Turbo je prostě pro běžnýho uživatele na denní použití lepší. Já měl atmošky vždycky radši, chtěl jsem je, měl a mám, ale co teď poslední rok jezdím 90% po dálnici, tak vím, že další auto už jedině turbo. Z atmosfér by se dalo max tak nějaká V8 5l a víc. Ale zase ty náklady na palivo při nájezdu 40k km+, že.

1
čert
21. 6. 2020, 22:42
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

Já už najel nějakou tu tisícovku km taky v 1.5 tsi s manuálem a byl jsem z toho auta naopak velmi příjemně překvapen. Podvozek úplně v pohodě a nejvíc mě překvapil motor. Byť projev nic extra (žádný emoce v tom nebyly, ale ani jsem je tam neočekával), tak to jelo celkem slušně a hlavně to vůbec nežralo.

2
čert
24. 5. 2020, 23:39
Softwarové problémy zastavily prodej nových Golfů

Jo a proto maji ty jednoduchy spolehlivy auta s infotainmentem z doby krale klacka v EU opravdu skvely prodeje (zdravim do Japonska)...

2
čert
24. 5. 2020, 00:42
Softwarové problémy zastavily prodej nových Golfů

eCall není žádný prvoplánově sledovací systém. Možná než příště plácneš takovou blbost, tak by bylo fajn si o tom něco nastudovat...

2
čert
29. 6. 2019, 00:36
Jsou všechna auta stejná?

No u Tesly je ale subvencování naprosto zásadní. Bez něj by nejspíš byla celkem v prdeli a moc respektu kvůli tomu vůči ní nemám. Bez dotací na elektromobilitu, případně vysokýmu zdanenění spalováků v některých zemích by těžko dosáhla na takovej objem prodejů, jako má.

3
čert
29. 6. 2019, 00:25
Jsou všechna auta stejná?

Já mám u moderních Mercedesů hroznej problém s tím displayem. To je fakt humus. Jsem hrozně rád, že tohle řešení zatim nikdo jinej nepoužívá. A jinak pocit z novýho éčka v takový prostřední výbavě byl, že to za tu premiovou cenu moc nestojí.

2
čert
27. 6. 2019, 19:07
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

Já přihodím Peugeot 405 T16 Ariho Vatanena. Taky jedna z legend.

0
čert
27. 6. 2019, 12:01
Ford Fiesta ST-Line (Red Edition): Hra na závoďák

sheog: no zase u Fiesty je úplně jinde váha. Já bych si skoro i vsadil na Fiestu, když vím, jak v mojí bývalý V70 v naftě byla navzdory hezkým papírovým hodnotám dynamika poměrně bídná :D

1
čert
18. 6. 2019, 22:02
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

A já si dovolim nesouhlasit. Rozdíl mezi 2.0 tdi a uvažovanou 3.6 VR6 je propastnej. I to konzumní auto díky tomu dostane nějakej ten charakter a na jízdu se dá těšit. Já to přímý srovnání měl a je to sakra rozdíl jezdit s tdi nebo VR6. Takže když není nutný šetřit kazdou korunu, rozhodně ten šestivál stojí za to.

0
čert
18. 6. 2019, 21:56
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Jestli ti vyhovuje CC, ale chtěl bys benzína, tak se přidám a doporučím vzít nějakej hezkej kousek s 3.6 V6. Ten motor je povedenej, já ho mám ozkoušený v Superbu a fakt můžu jenom doporučit. Jede hezky, zní hezky, kombinace s DSG je příjemná a na svůj objem i málo žere.

0
čert
10. 6. 2019, 14:27
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

oprava: mělo to být jako odpověď na článek, ne na tvůj příspěvek. :)

0
čert
10. 6. 2019, 14:26
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Měl jsem e46 328i a můžu říct, že na okruh to v sériovém stavu opravdu není. Na ten by to chtělo minimálně upgrade podvozku a brzd. Já bych se teda přikláněl právě k hot hatchům, jak doporučuje redakce. Většina z nich už vcelku slušným podvozkem i brzdami disponuje z výroby.

0
čert
9. 6. 2019, 02:07
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Já se přiznám, že fanda Volva jsem, ale nejsem fanatik a samozřejmě vím, že chyby mají a dokážu určitě ocenit i auta jiných značek. Ale nemůžu si pomoct, ty benzínový HPT pětiválce z 90. let jsou pro mě neskutečně charakterní motory a prostě je mám rád. Ty mi nepřijdou jako auta pro lidi, co nemaj rádi auta, i když designem to fakt vypadá jak krabice pro důchodce (ale i tak se mi moc líbí :)). A zase ta novější Volva mně na daily použití vyhovují tím, co tady už bylo někdy dřív popsáno v testu - je to taková zenová zahrada klidu, krásně si při řízení odpočinu. A samozřejmě chápu, že spousta lidí radši sáhne po konkurenci z Německa nebo Itálie a nikomu Volvo cpát nechci. Jenom bych je neviděl jako auta výhradně pro lidi 60+ :D

0
čert
6. 6. 2019, 19:31
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Nene, žádný SUV v naftě a fplný. :D Já SUV rád nemám obecně, a XC90 přesně jak píše rock - dojmy jsem měl velmi podobný. XC90 maximálně kdybych potřeboval něco často tahat, tak V8 verzi bych asi přežil. Ale naštěstí nepotřebuju.

Jeden z mých kousků je starej erkovej kombík z devadesátek. Z toho bude ještě parádní sleeper. No a druhej je benzínová S80II na daily. Nemyslím, že dvojková S80 je úplně důchodcovský auto :) A ta nová S60 už vůbec ne, vypadá fakt parádně a svěže. Jezdí to podle testu velmi slušně. Mně se zamlouvá velmi a dokázal bych si ji představit jako náhradu stávající S80. Rozhodně se mi líbí daleko víc, než německá konkurence. A že přijdu o dva válce mě zase tak netrápí.

0
čert
6. 6. 2019, 17:33
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

No vidíš, a mně ještě nebylo 30 a už mám Volva dvě :D

0
čert
6. 6. 2019, 10:10
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Díky za test, tohle auto se vážně povedlo. Jenom doufám, že se absence naftových motorů neprojeví moc negativně na prodejích. Byla by to škoda.

0
čert
17. 4. 2019, 09:04
Všeuměl za 100 tisíc

Ještě k těm Volvům. Motory mají poměrně charakterní, ale jinak jsou to super komfortní, ale absolutně nesportovní auta. Hlavně u generace P2, když zmiňuješ D5, můžeš na nějakej pocit ze sportovní jízdy úplně zapomenout (měl jsem V70 D5). Trošičku zábavný i jinde než na rovině v kombinaci s tím charakterním pětiválcem jsou fwd Volva z 90. let (P80 generace), ale jenom T5 a R verze a to ještě je potřeba dát lepší podvozek. A taky se obávám, že tam už by nestačily peníze ani se nelíbila spotřeba (moje V70R má i v papírech psanou kombinaci cca 11l/100, reál je tak 13 a víc)

0
čert
17. 4. 2019, 08:57
Všeuměl za 100 tisíc

To už ty e46 šly tak nahoru jo? Já před 6 lety koupil 328i za pade a jezdilo to v pohodě dva roky a pak jsem ji poslal zase dál. Za servis jsem utratil za tu dobu necelých 10k a najel s tim cca 40k km.

9
čert
24. 3. 2019, 20:23
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

No k ///M znáčkům asi tolik. Smál jsem se tomu na ohnilejch 316i, stejně směšný mi přijdou i na těchhle obtloustlých ošklivých obludách. Věřím, že to může být pohodový a příjemný auto, ale emko patří na jinej typ aut. Tuhletu módu em znáčků, r lajnů, amg hustopaketů a er dizajnů na chrochtavý vysoký krabice (protože co neni ve sportu vole, to neni kůl) fakt nikdy nepochopím.

0
čert
18. 2. 2019, 19:15
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Jojo, šestiválec u Subaru si s plynem vůbec nerozumí. Rozumně šel plynovat snad jenom ten starý se 154kw, co se dával do 2. gen Outbacku. U novějších jdou brzo do kopru ventily a to na boxeru není sranda. Kontrola a následný seřízení ventilových vůlí, aby se problému předešlo znamená motor ven (a s LPG je potřeba to dělat poměrně často). S plynem u tohoto motoru tedy úspora veškerá žádná a akorát problémy.Takže 3.0R nebo 3.6R Subaru provozovat jedině na benzín.

1
čert
17. 2. 2019, 08:10
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Když už je tam zmíněno to Volvo (i když jako depresivní volba :D), tak bych doporučil určitě minimálně zkusit V70 III T6 AWD. Třeba z toho bude příjemné překvapení. Není to sice sportovec, ale výkon to má solidní a jízdní vlastnosti jsou fajn, byť trdy laděné víc na komfort. Ale dá se sehnat s adaptivními tlumiči, které při přepnutí na sport dost omezí náklony a celkově tomu pomůžou. Mezi SUV pak nemusí být špatná volba XC90 4.4 V8 jako alternativa k X5. Obecně se to dá označit za spolehlivé auto. LPG zvládá dobře jak T6, tak V8.

0
čert
10. 1. 2019, 14:45
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Já si taky myslím, že se vždycky udává výkon motoru na klice a ne na kolech. Protože kdyby se udával na kolech, tak by musely mít AWD verze ve stejné motorizaci logicky kvůli vyšším ztrátám na drivetrainu udávaný nižší výkon, než FWD/RWD verze...a ti nemají. To samý třeba starý HDM automaty vs. manuály, kde na tom automatu jsou větší ztráty, ale zase výkon je udáván stejný u obou verzí, takže by ten papírovej výkon měl znamet výkon na klice.

0
čert
13. 12. 2018, 11:04
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

ID Orbit zřejmě počítal i s jiným pohonem. 70k rpm na otáčkoměru jen tak něco nemá :D

0
čert
10. 12. 2018, 22:17
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Dynamiku si na Volvoforu majitelé pochvalují, se spolehlivostí už je to horší. Sice to není moc velkej vzorek, ale skoro všichni s tím už měli nějaký potíže. Někdo menší, někdo větší a u jednoho to snad skončilo i výměnou celýho auta.

0
čert
10. 12. 2018, 21:19
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

S tím souhlasím. Ale teď jsem mrknul na ceny a myslím, že ve fleetu proti naftám od koncernu bohužel nemá moc šanci. Spolehlivostí taky moc bodů nenažene, protože firmy točí ta auta po chvilce za nová. Kdyby se to aspoň chytlo jako taxík, tak by to bylo super. Ale budu rád, když se ve svém odhadu spletu, protože se mi Camry fakt líbí a kdyby jich jezdilo víc mezi těma Superbama a Passatama, tak to by to bylo fajn.

0
čert
10. 12. 2018, 10:58
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Jojo, v LS je to jiná liga. Já se svezl v LS600h a tam je ten pohon pro mě skvělej za všech okolností. Zato v tý Camry je to fajn tichý a pohodlný, když se jede v klidu. Ale jak je potřeba jet rychleji, tak to hučí jak vysavač, moc to nejede, působí to utrápeně a celkově je to otravný. Možná v tý nový to bude o něco lepší, ale ta koncepce je stejná, takže zase tak velkej rozdíl nečekám.

2
čert
10. 12. 2018, 09:32
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

A kdo tady mluví o tdíčku? Já jsem reagoval na to, že pohonem je údajně Superb o třídu níž, což teda rozhodně není. Ale ani výš. Prostě je jinej a je to konkurent. Co když chci awd a nemám rád bezestupňovou převodovku, protože mě otravuje její projev? Tak mám u Toyoty smůlu a půjdu hledat ke konkurenci, kterou je mimo jiné i ten Superb, Insignia, Passat a spol. A hybridních 220 koní opravdu není nic extra. Já jsem nějakej ten tisíc najel v předchozí Camry Hybrid (sice lehce slabší, ale řešení pohonu velmi podobný) a je to moc příjemný auto, dokud se od něj nevyžaduje nějaká dynamika. A někdo prostě chce auto, který je dynamicky schopnější. A fakt nemluvím o smradlavým TDI, ale takový dvoulitrový TSI je prostě v tomhle jinde. Každý to auto má svoje plusy a mínusy, každýmu vyhovuje něco jinýho. Ale rozhodně je to přímá konkurence v rámci třídy. Nejsem koncernista a ani tady nehodlám koncern vyzdvihovat, ale zase nemám rád takový ty výkřiky do tmy, že je to šrot a není to pro Toyotu soupeř. A Camry a luxusní limuzína? No to máme o luxusní limuzíně asi jinou představu. Nedělal bych z toho něco, co to není. To zní pak podobně, jako když někteří koncernisti dávaj Superb pomalu na úroveň A8....stejnej nesmysl.

3
čert
9. 12. 2018, 15:39
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Ale no tak, tady cítím averzi ke Škodovce. Rozměrově rozhodně konkurent je, materiály možná lepší v Camry, ale dokud si do toho nesednu, tak těžko soudit. A pohon? No Toyotí hybrid je supr vychytanej, ale pro někoho nenabízí dostatečnou dynamiku. Takže to je podle vkusu každýho, rozhodně se nedá říct, že je Superb pohonem o třídu níž. Objektivně to prostě konkurenti jsou.

0
čert
31. 10. 2018, 23:18
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

A co se týká SII vs SIII, tak pro mě subjektivně je SIII v hodně věcech o dost dál. Celkově mi SIII přijde o dost lepší.

0
čert
31. 10. 2018, 23:14
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

Mám.zkušenost jak s SII 125kw tak s SIII 140kw a řekl bych, že v SIII je to naladěný ještě o něco líp. Ačkoliv preferuju HDM automaty, tak s DSG tady problém nemám. Vcelku to funguje, jediný co mi nevyhovuje je chování převodovky při popojíždění a parkování, hlavně teda do kopce je to občas k vzteku.

0
čert
31. 10. 2018, 23:05
Škoda Superb 2.0 TDI 110kW DSG: Služebák rallyového pisálka

Já bych to zase tak černě neviděl. Ta 140 kw verze mi projevem nepřijde nijak vybočující z dnešní produkce naftových čtyřválců a naopak jsem byl překvapenej, že celkem držela krok s mojí S80 3.2 175 kw, kde bych podle papírových hodnot čekal větší rozdíl. Prostě celkem normální nudnej, ale použitelnej dýzl.