Fill „Fill.CZ“ 1
| Bydliště | Praha 10 |
|---|---|
| Registrace | před 6.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.3 rok. |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Od Passata chci odejit nez presahne nejakou pomyslnou stenu v poctu Km s kterou ma vecina cechu problem protoze to stacet nehodlam, nejsem cune.
Jinak receno chci se vyhnout kasicce ktera mi ani zato nebude stat - nemam k ni zadny citovy vztah. Dalsi duvod je kompletni obmena
vozoveho parku.
Co se komfortu a zabavy tyce nejsou to v zadnem pripade protichudne veci dokzal bych uvest spoustu prikladu mimo auticarsky svet ale k tematu. Pokud je chcete obe proste si za ne nalezite zaplatite a to jak pri porizeni tak provozu auta. Zaroven nepisu ze chci auto sportovni ale zabavne - a pokud je auto pohodne, hezky tahne, ma rozumne rizeni a hezky zvuk tak s nim muze byt zabava jet i jenom pro rohliky a nemusi se rovnou tavit gumy na okruhu ;)
To jsem si rikal ze udelam taky, mam jeste Miatu(always the answer). Ovsem Passat ma uz hodne najeto a ja do nej nechci zahucet, Miata na deni jezdeni neni a zaroven potom co vidim kazdy tyden alespon jednu ci dve rosekane jsem si rekl ze ji prodam. Naposledny par dni zpet clanek na novinkach o Miate co sla pres strechu, zaroven Miatu muzu prodat defakto jen ted v sezone.
Plan je tedy takovy zbavit se obou aut kde kazde ma nejake sve mouchy a poridit takovy rozumny kompromis, ktery bude sice kompromis ale nebude tolik much. Snad vam to dava smysl ;)
2MGRR: Ted se neurazte ale to co tady pisete jsou takove kecy saloniho revolucionare. same dojmy ale zadne pojmy. Hodne slov ale zadny obsaha ani zadne pokracovani.
To ze ted jezdim v VW je myslim ciste moje vec stejne tak jako byla moje vec kdyz jsem jezdil v Hondach nebo Nissanech, nejsem 'fanboy' a mam vzdy jasnou predstavu o tom co chci. Po Honde Type R jsem chtel pohodli a proto jsem si poridil vybaveny passat CC neslo mi tak ani o to ze je to VW, passat nebo CC slo mi priparne o to mit spolehlive a vybavene auto s dobrym automatem coz toto naprosto bezproblemu splnovalo.
Snad naposledy k 'tripple full' kazdy clovek ma v zivote nejaky vyvoj a tak jiste chapete ze se nechcete vracet zpatky, ci nize proto jsem ja napsal ze mam zajem o vybavene auto, protoze mam proste rad pohodli.
A komu se to nelibi necht si sobe a za sve lepsi poriditi uraci.
Co se Jaguaru tyce taky mi to filtry pri hledani aut vyhodili a i kdyz to vypada pekne tak co si budem podivat servis a dily asi nebudou u noveho Jaguara uplne lacine a zaroven dostupne - citim dost velky lock na autorizovany servis ktery se necha v pripade tehle 'premie' jiste zaplatit.
Clanek vicemene vystihuje vsechny rozumne alternativivy o kerych jsem uz premyslel IS 250/300h, A4/5/7 ci cokoliv s VR6 3.6FSI
Jedna vec ktera je pro me nova je Infinity ktere se doporucuje zde v diskusi a no se pujdu podivat hned ted :)
Dekuji takto vsem kdo se vecne vyjadrili k tematu a misto dojmu prisli s necim co ma hlavu a patu ;)
Dotaz je muj a full full full jsem napsal protoze ono hloupe VW neni zadny holobyt ale ma mimo jine z vyroby homelink na 5 ruznych vrat, invertor na 220, webasto, kessy, roletu zadniho okna, vsechny asistenty, nataceci bixenon, dcc nebo napriklad parkovaci asistent, mimo jine i 5 mist k sezeni coz ne vsechny CC maji.
Kdyz toto porovnam s vecinou ojetych Audi na ceskem trhu tak u nich vecinou najdu jen hadrovej interier a nalepku sline. Nekomu to jiste staci, me ale ne.
To ze nove auto nebude jiz stejne vybavene s tim vicemene pocitam tim triple full jsem ovsem chtel jen nazmacit fakt ze mi proste nestaci holobyt jako vecine cechu.
Peace ✌️
--Pisu z telefonu, odpoved se mi hodila do spatneho vlakna. Prosim o jeji smazani duplikatu a ponechani tohoto. Diky.