reklama
načítám data...

Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

20. ledna 2017, 04:40 26 komentářů Adam Forman TopX

Chcete zajímavé auto, ale nemáte na koupi odvahu? Některé špatné nápady za trochu problémů přeci jen stojí!

zobrazit celou galeriiTopX: Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

Pokud pravidelně čtete Autíčkáře, jistě jste se od nás již nakazili chronickým procházením inzertních serverů. Ať už zrovna disponujete potřebnými prostředky a nebo jen sestavujete svoji vysněnou garáž, jistě občas narazíte na vůz, který má i přes špatnou pověst něco do sebe. Nebo se jen přistihnete, jak sníte nad automobilem, kterým zbytek nadšenců pohrdá a jehož fanklub by byl i s vámi jednomužný. Zde je pár tipů, které by v takových úvahách napříště neměli chybět.

Jaguar X-type

Jaguar X-type zaútočil na trhy v roce 2001 a na souboj chrabře vyzval esa automobilového trhu. Během osmi let svého životního cyklu měl představovat alternativu k zavedeným prémiovým kompaktním sedanům z Německa. Bohužel prodeje zůstaly pod laťkou, kterou si britská automobilka vlastněná Fordem vytyčila. Zlí jazykové tvrdí, že za neúspěch může právě americký koncern, vedoucí ruku britských konstruktérů. Vyloženě jedovaté posměšky tak reprezentují X-type jako načančané Mondeo. Je sice pravda, že nejmenší Jag převzal z Mondea platformu i základ motorové palety. Naštěstí pro zákazníky se však Britové nespokojili s hromadou zapáskovaného detroitského železa, určeného k zastavění. Nejdříve museli upravit základ vozu, aby na rozdíl od Mondea pojal pohon obou náprav. Došlo i na zkrácení rozvoru a přepracování zadní nápravy.

reklama

Samozřejmostí je zcela odlišná karoserie nesoucí tehdejší designový jazyk značky, volně odkazující na mnohem větší řadu XJ. Pod kapotu levného aristokrata zamířily nejprve zážehové šestiválce pohánějící obě nápravy a později přibyly i předohrabavé vznětové čtyřválce z Fordových dílen. Nejsilnější třílitrový šestiválec sice dodává vozu dynamiku odpovídající slovutné ostrovní značce, avšak jeho sebedestruktivní sklony nahrávají do karet spíše menšímu dva-a-půl litru. Proč tedy malý Jaguar chtít? Pohon obou náprav se skutečně povedl, a pokud nesáhnete po vozu z prvních let výroby, nehrozí žádnými potížemi. Interiér je vyloženě příjemný. Tvarováním připomíná soudobé Lancie, Alfy Romeo nebo honosnější Citroeny. Bohužel, nenechavost britských konstruktérů má za následek, že spousta dílů je pro X-type unikátních a na levné kousky z Mondeí si tak můžete nechat zajít chuť. Nízké pořizovací ceny, povedený interiér a kouzlo výjimečnosti tak zaplatíte strachem o správnou hladinu oleje. Pokud však hledáte prémiový sedan za pár korun, který navíc nemá každý tuner, jen stěží se Jaguaru X-type vyhnete.

Lancia Thesis

Když už jsme u nespolehlivých luxusních Evropanů, nelze nezmínit Thesis. V roce 2002 se Lancia rozhodla zabrat co největší území v segmentu luxusních sedanů a s přípravou své vlajkové lodi si dala skutečně záležet. Vždyť co je výjimečnějšího než tlumiče z Maserati, motory z Alfy Romeo a směsice těch nejlepších materiálů, které kdy nesly logo značky Lancia? Unikátní koláž je zabalena do elegantního italského designu, odkazující na nejkrásnější modely značky. Bohužel, Italové to při navrhování tak trochu popletli. Ve snaze vyrobit dokonalou ukázku technologií prošpikovali vůz nejmodernějšími pomocníky a jak víme, Italové a elektřina moc nejdou dohromady. Myriády elektronických motorků obstarávají téměř každý myslitelný pohyb komponent a dost možná ještě nějaký navíc. Vážně bylo nutné otvírat přihrádku spolujezdce motorkem? Ne že by k něčemu byla dobrá. Její objem vystačí tak na tribitku a krabičku cigaret. Nadávat na Thesis by však bylo příliš snadné. Kdyby tak postupovali její tvůrci, skončili by nakonec s nudným Mercedesem a to by byla škoda. Jakmile přestanete řešit drobnosti a rozhlédnete se po interiéru, ztratíte na okamžik dech.

Vše co se leskne je kov, vše co má letokruhy je skutečně dřevo a zbytek je z kůže, alcantry nebo prvotřídní vlny. Detaily a zpracování vnitřku vozu, vše připomíná šperky značky Spyker spíše, než sériový vůz. Jen co za sebou zavřete těžké, ale precizně zapadající dveře, okolní svět přestane existovat. Vůz je tak dobře odhlučněný, že si musíte pustit prémiové stereo, aby vás neohlušovala vlastní krev proudící kdesi v hlavě. Šestiválec Busso již nezní jako Ferrari ve skříni ale jako rozmazlený tygr, spokojeně předoucí na pohovce. Adaptivní tlumiče vás v mysli okamžitě přenesou na hladké silnice Kataru, ještě vonící novotou a hospodským povídačkám o nekvalitních tuzemských cestách se budete jen divit. Bohužel, i přes výjimečný dojem, jakým vůz působí na všechny smysly, každá vychytávka, každý pomocníček a neviditelná ručka komfortu, to vše jsou časované bomby. To, že vůz nesdílí žádné komponenty (vyjma motoru) se zbytkem svého koncernu znělo skvěle při oficiálním představení, ale pro majitele ojetiny již hrdé prohlášení poněkud ztrácí lesk. Thesis tak zůstává dokonalým luxusem vyhrazeným těm nejodvážnějším milovníkům italských vozů.

MG-F

Kompaktní roadster se skvělým rodokmenem je těžko odolatelným lákadlem pro každého zájemce o dostupný sportovní vůz. Pohon zadní nápravy a umístění motoru uprostřed jsou receptem pro skvělé jízdní vlastnosti a stahovací střecha přímo vybízí k romantickým projížďkám letními večery. Navíc je vše korunováno lákavou cenovkou pod úrovní etalonu od Mazdy. V čem je tedy háček? Zkraje jím jsou rozměry, jelikož do vozu se ne každý vejde. Přeci jen jde o opravdu malé auto a nemožnost seřídit si sloupek volantu diskvalifikuje z řízení značnou část populace. Situace není ani o moc lepší za řidičem. Motor z rodiny K-series má velmi často potíže s těsněním pod hlavou a hydropneumatický podvozek Hydragas je náchylný na netěsnosti (modernizované TF však už má konvenční odpružení).

Ručně ovládaná střecha také není zrovna silnou stránkou vozu. V porovnání se podobně starým mercedesem SLK R170 působí jako stan po dědečkovi vedle Mount Weather. Vlastnictví garážového stání, nebo jiného krytého zimoviště je tedy pro dlouhodobý provoz nezbytné. Dílenské zpracování je kapitolou zcela samostatnou, zavrženíhodnou až hanebnou. Pokud napjatě posloucháte, jaký zvuk udělají dveře při zavření, raději člověka nabízejícího MG k prodeji vůbec nekontaktujte. Kdyby existovala automobilová olympiáda hodnotící i zpracování a kvalitu výroby, Britové by se účastnili paralympiády. Naštěstí tím končí výčet neduhů a mohu se vrátit k tomu, co mě k malému sporťáčku přitahuje. Krátký rozvor a ‚midship‘ koncepce spolu s výkonem 157 koní na tunu dělá z nenápadného autíčka pro panenky zákeřného teriéra, ochotného zakousnout se do každé sebevědomé turbomyši v dohledu. Proklínaný podvozek, pokud je v dobré kondici, zvládá jak pohodlnou jízdu, tak ostré tempo s příkladně plochým průjezdem zatáčkami. Pokud se vám podaří najít schopný servis, který si s netuctovou technikou dokáže rozumně poradit, určitě neváhejte. Troufám si tvrdit, že Miaty a Barchetty budou mít co dělat, aby s MG udržely tempo. Nakonec možná proženete i neopatrnou Toyotu MR2.

reklama

Buick Park Ave

Nejen dovádění na okruhu je znakem milovníka automobilů. Některým z nás v krvi koluje benzín, i když jsou nám uřvané a přetáčející se bestie cizí. Pokud vás bolí záda z Miaty, Krvácejí uši z pískání oturbeného Lanceru, nebo trpíte mořskou nemocí vyvolanou kyvadlovým pohybem šestiválcového zadohnaného kupé, nezoufejte. Pro nás, kteří oceníme především pohodu na palubě, pocit výjimečnosti a solidní konstrukce existují naštěstí velké sedany. Koho by nelákalo uhánět středozápadem v obrovském a pohodlném voze požírajícím jednu míli za druhou? Právě k tomu je jako zrozený Buick Park Avenue. Oproti většímu Roadmasteru nebo známějším Impalám a Crown Vic nabízí téměř stejnou porci vozu za zanedbatelný peníz. Hlavním důvodem je absence osmiválce a zadního pohonu. Že právě tahle slavná dvojice dělá Američana pistolníkem? Ale jděte.

My se přece bavíme o komfortu, o pocitu mohutného a solidního vozu a v neposlední řadě o dostatečné zásobě výkonu pro plavné předjíždění. Starosvětský cestovatel tak ocení pohodlné sedačky schopné spolknout typicky nekompaktní rodinku Američanů i s fast-foodovým menu pro každého z osazenstva, aniž by si kdokoliv z posádky musel stěžovat na nedostatek prostoru. To spíš děti nedosáhnou na majonézu umístěnou na opačné straně vozu. Automatická převodovka s řazením na sloupku volantu, houpavé odpružení a palubní deska připomínající rané dálkové ovladače ke katodovým televizorům navozují tu správnou náladu a choutky na pořádný roadtrip. A to si představte, že interiér bylo možné objednat i v rudém plyši! Pod kapotou úřadovaly výhradně šestiválce včetně přeplňovaného L67-II, který disponoval výkonem 240 koní. To už je dostatečná zásoba i na takový parník, jakým je více než pětimetrový Park Ave.

Subaru Forster S-Turbo

Snad každý, kdo má rád rychlá auta, někdy zatoužil projet se v oturbené čtyřkolce. Přes přídavnou řadu světlometů na kapotě upírat zrak na blížící se terénní zlom a pak střídat výhled nejprve z jednoho bočního okénka a hned zase z druhého. Jekot vytočeného motoru, pískání přebytečného tlaku z přeplněného sání a souboj člověka, stroje a přírody na život a na smrt, to vše je  legendární rallye. Mladící v upravených Imprezách a Lancerech s oblibou osidlují příkopy podél Beskydských silniček, jen co na zem dopadne první vločka a traktory je tahají ještě dlouho poté, co i z nejstinnějších míst ustoupí poslední připomínky zimy. Jenže většině z nás se do honby za pískající a šotolinu drtící bestií připletou přízemní potřeby jako dojet nakoupit, zaplatit za benzín míň než za hypotéku a tak podobně. Končíme tak s trochou štěstí v hot hatchích a doufáme ve výhru ve sportce.

Rozumnou alternativou může být pořízení si auta na zimu. Zvýšený Forester vycházející z oturbené Imprezy nebývá problém obhájit ani před svou drahou polovičkou, či starostlivými rodiči. Vždyť je to naducané SUV pro starší lidi. Oproti Impreze má Forester nižší plnící tlak dmychadla a výkon pouhých 170 koní, ale i to stačí, aby si s 1,4 tuny těžkým SUV dokázal tatík na cestě z práce zadovádět. Jen najít nehlídanou silničku s uježděným sněhem a zábava může začít. Nejprve je vůz potřeba značně znejistět. Samosvor na zadní nápravě a hulvátské dávkování výkonu ale dokáže i bezpečný rodinný vůz přemluvit k přetáčivosti. Radost z odvaru všehrabavých monster kazí snad jen větší náklony vysoké karoserie. Nádavkem dostanete neprůstřelnou spolehlivost typického Subaru a interiér, který sice nevypadá nijak vábně, ale neublíží mu ani velmi odhodlaný potomek s ostrým předmětem. Za zmínku stojí i nadprůměrné terénní schopnosti. Zkrátka S-Turbo je ideálním nástrojem k doklouzání se k chatě, i k projížďce jen tak pro radost.. Jen ta spotřeba a ceny servisu sráží nadšení z jinak skvělého vozu.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

liška
20. ledna 2017, 08:05
0

První dvě auta a já se nestačím divit, jak může mít někdo tak podobně zvláštní choutky jako já...Dyž sem se před nějakou dobou rozhodoval, čím nahradit Lybru, do užšího výběru postoupil právě X-type a Thesis. Nakonec vyhrála Lancia, takže jsem zvědavej, co si na mě přichystá :)

reagovat
Pólin
20. ledna 2017, 12:32
0

Takto by si zasloužilo nějaký blog, není liž pravda? Už tam jeden článek je, ale mluví o Thessisu spíše obecně... Taky nad tou krásou přemýšlím...

liška
20. ledna 2017, 14:02
0

určitě něco sesmolím (mám všechny svoje auta na MA.CZ), ale až po nějaký době a aspoň 10tkm

Ji
Jiří
20. ledna 2017, 14:10
0

U Thesise může být velkým problémem hlavně podvozek Skyhook, který je sice extrémně pohodlný, ale neskutečně náročný na údržbu a tlumiče od Maserati mu také na lacinosti zrovna nepřidá...

sp
spooon
20. ledna 2017, 10:15
0

jak o Thesis, tak o X-Type, tak i o MG-F jsem se ne jednou zasnil a začal zuřivě prohledávat inzerci. No a vzhledem k tomu, že už se mi mezitím doma objěvila MX-5, tak až kovomorka rozežere Focuse na padrť, budu vybírat mezi prvníma dvěma jmenovanými. No dobře, ještě dám do výběru Legacy...

reagovat
Adam Forman
20. ledna 2017, 12:41
0

Legacy jen těsně prohrálo s foresterem ;-)

PeterLuk
20. ledna 2017, 10:20
0

Toho Buicka by som si fakt rád vyskúšal. Pekný výber ;)

reagovat
Franz Kafka
20. ledna 2017, 12:07
0

Musím se přidat ke zde přítomnými projevenému nadšení. Velice šťastný výběr i z mého pohledu. O X typu už jsem přemýšlel tisíckrát, Lancii jsem měl, Forestra jsem se nikdá nebál, ale ten vzhled mě odradil od finální koupě. Jen MG F je pro mě spíše neznámé.

reagovat
sheogh
20. ledna 2017, 12:15
0

Hmmm, zajimave...

X-type jsem mel 2 roky, 2.5i benzin, takze musim pridat svou trosku do mlyna:

a) Jezdi paradne. 2.5 litr je tak na hrane, trilitr je lepsi, 2.1litr podle me blbost (taky predohrab). Ja mel manual, automaty Jatco nevypadaji zrovna jako etalon spolehlivosti. Naopak fordi MTX75 coby manual je bozi. Kratka, presna, paka i spojka kladou tak akorat odpor.

b) Zadirani 3.0i je podle me fama vyrobena lidma, kteri meni olej po 30000km. Pokud je v motoru odpovidajici objem oleje, nezadre se. Motor ho trosku usrkava, zvlast kdyz se furt toci. Ja ho tocil nonstop, protoze me to bavilo. Je to spravnej atmo beznin - cim vic otacek, cim vic to jede :-)

c) dost jsem cetl o praskani transfer case (prevod na zadni napravu). Me nepraskla, a to jsem to az tak nesetril.

d) podle myho moc nedava rozbity cesky mesta. V brne podvozek trpel. Pricna nerovnosti=rana.

Nenapada me jedinej duvod proc napr. chtit vic passat. Je to fakt povedeny auto....

Jo a proboha, nekupujte si ten naftak, to je hruza.... a kdyz to vidim i v XJ (tam je to aspon zadohrab)... to je jako jit na veceri do luxusni restaurace s michelinskou hvezdou, a objednat si tam knedlik s vajickem a starobrno...

reagovat
Přemda Honda
21. ledna 2017, 01:17
0

S tím přirovnáním ohledně dieslu musím souhlasit...já si zase vždycky představím krásnou,elegantně oblečenou ženu,ale obutou v gumákách od hnoje :-D

Ji
Jiří
20. ledna 2017, 14:03
0

Hledal jsem 2,5-3.0l benzínovou V6 v zajímavém a pohodlném autě. Protože jsem už pár italů měl, zajímavá a interiérově velmi příjemná Thesis mě lákala. Pokukoval jsem i po X-Type, jenže mi uvnitř i zvenku hodně připomínal poměrně malou a stísněnou, leč elegantní Alfu 156. Thesise jsem se nakonec bál natolik, že jsem zvolil kompromis mezi jí a mezi X-typem a pořídil si Alfu 166 3.0 Busso :-)

reagovat
Ji
Jiří
20. ledna 2017, 14:08
0

Jo ve hře bylo ještě Legacy, ale odradily mě servisní náklady v případě že už by přece jen něco odwešlo. Ty by byly asi na podobné úrovni jako u Thesise, takže se nakonec investice do vozu dá klidně zdvojnásobit. Jinak jak u X-Type tak u Thesise bych si dal v případě automatu pozor. Ani Jatco, ani Aisin nejsou extra spolehlivé, ale ten v Thesisu umí sekvenční řazení. To Jag bohužel...

sheogh
20. ledna 2017, 14:43
0

ta chybejici sekvence je me celkem fuk, protoze J-Gate :-))))

Jinak v x-typu moc mista neni to je fakt, ale hlavne vzadu, a tam nejezdim :-)

Ale schvalne bych 166ku vyzkousel a srovnal, vypada moc dobre

Ji
Jiří
20. ledna 2017, 15:04
0

Alfa 166 je podvozkově hodně vyspělé auto. O něco méně komplikované než Thesis, avšak v rámci segmentu i tak hodně nadprůměrné. To má svou výhodu v případě že je podvozek v pořádku. Pak se jedná o velmi neutrální předokolku, která nedává svou váhu okolo 1600 kg moc znát a na limitu může být až přetáčivá. V případě že je podvozek dezolát, odmění se auto gumovými jizdními vlastnostmi a orchestrem různorodých nepříjemných pazvuků pramenících ve vůlích některých z mnoha silentbloků a unibalů. Převodovku mám manuální. K benzínové V6 se dodával automat jen se 4 kvalty, ale naopak byl velmi spolehlivý a řadil inteligentně. Dost ale zabíjí akceleraci. Thesis má oproti tomu pro benzin i naftu výhradně 5 stupňový automat Aisin společný s naftovou Alfou 166 2.4 JTDm. Ve srovnání s Thesisem je Alfa méně luxusní, naopak sportovněji laděná. Náklony v zatáčkách jsou minimální a i tak je podvozek dostatečně pohodlný, byť na Skyhook nemá. Jestli si člověk myslí, že je Alfa 166 poměrně bohatě vybavené auto, Thesis je jak z říše snů - třeba už jen odskoky dveří působí luxusním dojmem. A tak je to s celým autem. Alfa 166 co se výbavy a pohodlí týče má blíž k Lancii Lybře, ta ale nenabídne až tolik prostoru a tak sportovní svezení. Také nemá tak charismatickou Busso V6, přesto i 2.0 V5 zní a funguje moc pěkně. :-)

sheogh
20. ledna 2017, 16:15
0

To zni dobre. Jestli ten podvozek neni vylozene uskakanej, tak tvrdsi vubec nevadi. Prijde me, ze je takova A8 D2. Je pohodlna, ale v zatackach fakt drzi.

Mozna bych si mel nejakou alfu pujcit aspon na tyden.... Co je totiz hrozny, nikdy jsem zadnou neridil :-)

un
unnamed
20. ledna 2017, 17:47
0

ja nad 166 premyslam, samozrejme, ze by som najradsej busso 3,0 alebo 3,2 , paci sa mi aj predface , ale po fl mi pride este krajsia (priatelka chce po fl takze chcem aj ja po fl :D), nepohrdol by som ale ani 2,4 20v jtdm.. mam nieco najazdene v 156 2,4 10v nachipovanej na 180k a 159 s cipom na 230k, ten motor je fakt dobry, prejav, sila atd, u 159 je ale 230k aj tak malo. jezdi to samozrejme super :D ale nemal som z toho dojem ako u 156, proste je 159 tazka. U 156 mi ale strasne vadi to, ze je tazka na predok a zabija to celkovy dojem na klukatych cestach. Je to proste na dialky. A preto ma zaujima, ako je na tom 166... ci busso alebo jtdm, tie motory su zhruba rovnako tazke.. je na tom ale 166 s tymito motormi rovnako ako spominana 156??? alebo je 166 co sa tyka rozlozenia hmotnosti na tom lepsie ? resp. je tam predu citit ta kovadlina az tak vela, aby to kazilo celkovy dojem zo soferovania ? Pisete, ze svoju vahu nedava velmi poznat a je aj na sportovu jazdu, ale mne skor ide o celkovu zabavu za volantom, ako zvlada uzke ostre zatacky, dlhe tiahle zatacky atd, je to skor na dialky? alebo sa s tym za aj zablbnut na pezinskej babe a usmievat sa ? :D nikdy som so ziadnou nejazdil, preto tolko otazok... pripadne ak by bol niekto z brna ochotny mi ju dat otestovat, bola by to pecka :D

sheogh
20. ledna 2017, 17:56
0

To by nemel byt problem - tady je jedna novejsi naftova - https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/166/17076141?goFrom=list

Ten Sery taha vsechno z holinky a vetsina je bez koroze kvuli absenci soleni... Jinak jednani nebylo zadna slava, ale dejme tomu no

sheogh
20. ledna 2017, 17:58
0

A dokonce je v CR i nejaka s dustojnou motorizaci :-) https://fairplayauto.cz/auto/alfa-romeo/166/11345/

liška
20. ledna 2017, 18:39
0

cokoliv od auto šerý bych se měl dost na pozoru, ideálně tam ale spíš nic nekupoval. ta druhá má tuším svoje prodejní vlákno na alfistech...

sheogh
23. ledna 2017, 11:09
0

Souhlasim, ja tam jednou kupoval, a uz nikdy vic. A to jsem mel dost stesti, autu nic nebylo krome 2 mrtvych lambda sond, o kterych jsem vedel pred nakupem.
Co bylo vtipny, panove me auto nachystali s totalne mrtvou, nafouklou baterkou. Kdyz jsem jim o tom rikal, typek prisel z boosterem, nastartoval, a jako ze jed.... Po nejake dobe me prestalo bavit je presvedcovat, ze auta se bezne prodavaji s baterii, a ze takhle si nemuzu ani natankovat po ceste domu, a navrhl jim odstoupeni od smlouvy. Az potom odkudsi vytahl jakousi minibaterku (ale funkcni) a bylo vyreseno :-D

Asi uz bych tam nesel, priste se s nima budu takhle hadat at me k autu daji i treba pneumatiky? :-D

gr
gramo
20. ledna 2017, 14:22
0

Dva body ze srovnání MG s etalonem od Mazdy mě docela pobavily
- ne každý se do vozu vejde
- ručně ovládaná střecha
Ještě by se mohlo zjistit, že tomu reznou nosníky :)

reagovat
sk
skodafil
20. ledna 2017, 19:13
0

Ten článek tedy i mně sednul jako prdel do sedačky. Já zase pomalu směřuju k tomu Park Ave, ale Ultra (přeplňovaný kompresorem). Nebo k Rivieře Supercharged, stejný motor, jen jedny dveře. Hlavně Park Ave je s tím motorem sleeper non plus ultra. Bohužel je tu těchto aut hodně málo a co tu je, tak je notně zdevastované a do toho se mi zatím nechce.

reagovat
Přemda Honda
21. ledna 2017, 01:20
0

Ten interiér je neuvěřitelný :-)

Knightrider
21. ledna 2017, 08:16
0

Mel jsem ten motor 3,8L V6 supercharged v 2000 Pontiacu Bonneville SSEi. Jede to fakt skvele. Uzasny zatah a pritom tohle petimetrove auto dokazalo pri pohodove jizde jezdit na dalky za 8,5L.

Caddy
22. ledna 2017, 00:39
0

Davam kladne body za Park Avenue, je to skvele auto, jedno z nejlepsich na bezne jezdeni. Mel jsem dva a nestacil jsme se divil, jak je to navic nenarocny a vdecny vuz. Mohu ho jen vrele doporucit. Jen je tezke narazit na nedodelany kousek a jeste tezsi nemuset trpet EU verzi, ktera je desne zmrsena...

reagovat
H_F
17. července 2017, 17:20
0

"Nádavkem dostanete neprůstřelnou spolehlivost typického Subaru"???

reagovat


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem

Chrysler 300C Touring V8 HEMI 2006
Chrysler 300C Touring V8 HEMI

2006 rok výroby
360 koní výkon
5 707 ccm objem

Cadillac deVille  1988
Cadillac deVille

1988 rok výroby
155 koní výkon
4 085 ccm objem

Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel 2015
Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel

2015 rok výroby
370 koní výkon
5 300 ccm objem