reklama
načítám data...

Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Každý z nás má své automobilové sny. Někdo si chce koupit vysněné auto, jinému stačí jen svezení. Další chce pokořit čas na Nordschleife. Mezi mé sny patřilo překonání 300 km/h. A svůj sen jsem si splnil.

zobrazit celou galeriiAutíčkář se ptá, Autíčkářovy historky: Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Jako malí kluci jsme pobíhali od auta k autu, nalepení na boční okénko a zkoumali, které má na rychloměru nejvyšší číslo. Byli jsme přesvědčeni, že každé auto jede tak rychle, na kolik má ocejchovaný tachometr. O něco později jsem zjistil, že tento předpoklad je mylný. Čím dál více jsem se začínal zajímat o auta. V pubertě jsem měl v malíku všemožné technické údaje od různých aut. Taková malá chodící datová encyklopedie. Hodnoty zrychlení a maximální rychlosti pro mne zůstávaly na vrcholu důležitosti a sloužily jako hlavní měřítko při srovnávání aut. No a pak jsem si udělal řidičák, začal točit opravdovým volantem a uvědomil si, že vysoká maximálka je sice fajn, ale příliš na ní nezáleží a je asi tak tisíc důležitějších věcí. Přestože mě samotná rychlost v přímce již nedokáže uspokojit a u auta hledám jiné vlastnosti, pořád tu zůstává jedna rychlostní výzva. Ano, mluvím o pokoření 300 km/h. Moderní auta se neustále zrychlují i obyčejný kombík nižší střední dnes dosáhne absurdních rychlostí. Přesto zůstává třístovka poměrně vzdálenou metou, kterou se nejezdí každý den. Mně už se tento milník podařilo překonat a musím přiznat, že to byl v pravdě výjimečný zážitek. 

Bude tomu již sedm let, kdy mě jeden velmi dobrý známý poprosil o malou laskavost. Prý potřebuje stihnout letadlo ve Frankfurtu, ale zpátky se musí vracet přímo do Prahy a nerad by tam nechával auto. Času jsem měl tehdy poměrně dost jako student, takže se nedalo očekávat nic jiného, než nadšené přikývnutí z mé strany. Při pomyšlení na jeho garáž snů, jsem nadšením ani nemohl dospat a neustále jsem přemýšlel jakým vozem asi pojedeme. Štěstí mi tehdy opravdu přálo, protože při příjezdu k jeho domu jsem zahlédl venku stojící Mercedes SLR, jednu z největších hvězd jeho garáže. A taky že jo. "Tak nasedej, ať to stihneme" pobízí mě a já neváhám. Hlavou se mi honily myšlenky, že za pár hodin budu tohle monstrum řídit vlastníma rukama. Cesta do Německa probíhala překvapivě klidně, až na pár výletů za dvousetpadesátikilometrovou hranici na tom nebylo vůbec nic zvláštního. Nikdy by mě nenapadlo, že takové auto umí být pohodlné natolik, abych v něm na chvíli i usnul. Letadlo jsme stihli bez sebemenšího problému a já dostal poslední instrukce na cestu zpět. 

reklama

Mačkám na kliku a trochu se mi při tom chvějí ruce. Výklopné dveře potřebují kolem sebe opravdu hodně prostoru. Přeskakuji masivní práh a zapadám do útulného kokpitu. Chvilku se jen tak kochám pohledem kolem sebe a užívám si pocitu, že sedím za volantem. Tohle je vážně krásné místo k životu. Nicméně není čas ztrácet čas. Mám jediný úkol a tím je dovezení auta v pořádku domů. Jde se na to. Startování za pomoci tlačítka na voliči automatu je efektní a člověk si připadá jako kdyby seděl ve stíhačce. Odklopit krytku, zamířit a zmáčknout. Čtveřice výfuků vyvedených po stranách za předními koly vyštěkne jak hlídací pes a sametový osmiválec s lehkostí sobě vlastní naskočí. Tohle bude skvělá cesta. Cestou z parkoviště se učím vnímat rozměry vozu, abych to nikde neškrábnul. Vážně není snadné odhadnout kde končí ta dlouhatánská příď a nerad bych to někde škrábnul. Pomalu vyjíždím a dostávám se na dálnici. Je brzká hodina ranní a já mám to štěstí, že provoz je minimální, což je na tomto místě vcelku vzácnost. Pokud to tam znáte, jistě mi dáte za pravdu, že tady bývá silný provoz prakticky neustále. V hlavě se rodí jediná myšlenka. Teď a tady. Mám jedinečnou šanci. Chci vidět trojku na začátku. 

Dálnice u Frankfurtu je rovná, dlouhá, široká a velmi přehledná. Lidé zde jezdí velmi rychle a všichni s tím počítají. Ve chvíli, kdy není hustý provoz, je to takřka ideální místo na překonání třístovky. A já kolem sebe moc aut nemám. Jde se na to. Tlačím plynový pedál hluboko do jemného koberečku. Automat podřazuje na trojku a můj sprint za vysněnou metou právě začíná. Ručně dělaný osmiválec ukazuje svou sílu. Všech 630 koní žene majestátní Mercedes (nebo snad McLaren?) mohutně kupředu. Téměř 800 Nm mě tlačí hluboko do sedačky. Kompresor vyje jak vlk na úplněk. 130…50…80 ani se nestíhám nadechnout natož abych stíhal sledovat jak rychle stoupá ručička rychloměru. Kolem dvoustovky se proženu jak rychlík ospalým nádražím a letím vstříc magické hranici 250 km/h. Auto nejeví nejmenší náznaky nervozity a šípovitá příď proráží ranní frankfurtský vzduch stále a stále usilovněji. Dvě stě padesát. U většiny silných aut je tohle hranice, za kterou vás nemilosrdně uzemní neviditelný trpaslík, říkající si omezovač rychlosti. Já tady ovšem nic takového nemám a pokračuji zběsile dál. Nyní se pro mě otevírá dosud nepoznaný vesmír. Nikdy před tím jsem rychleji než 250 nejel. Je až neuvěřitelné s jakou lehkostí dokáže tenhle super Mercedes pokořit 280 kilometrů za hodinu. Zbývá mi posledních dvacet kilometrů. Akcelerace už není tak brutální jako předtím, ale pořád je dostatečně přesvědčivá. Nervozita stoupá. Nutno podotknout, že jen u mě. Eselero vypadá jakože se stále zatím jen protahuje. Jediné co vypovídá o vysoké rychlosti je rychle ubíhající krajina kolem nás a stoupající aerodynamický svist okolo A sloupků. Jinak drží skvěle stopu a poskytuje perfektní pocit jistoty. I přesto mi stoupá mohutně tepová frekvence, zrychluje se mi dech a potí se ruce. Tady přestává legrace. 295 km/h. Už jen pět kilometrů mě dělí od té posvátné hranice. Přestávám dýchat. 297…299…301 km/h! Joo! Pokořil jsem magickou metu a trochu ze mne opadlo napětí. Neuvěřitelná rychlost, celé to trvalo snad ani ne 30 sekund. Povoluji na chviličku plynový pedál a přemýšlím co teď. O zlomek sekundy později jde opět prudce na podlahu. No jasně, zkusíme co tenhle medvídek umí. Jen se ukaž chlapečku. 310 km/h za mnou a ručička rychloměru stále stoupá. Jak je sakra možný aby nějaký auto takhle jelo? 320 km/h bez sebemenšího zaváhání. O dva kilometry za hodinu dál však měknu já. 322 km/h je můj strop. Na víc nemám koule, a hlavně jsem v dálce zahlédl světla jiného auta. Pouštím pedál a nechávám SLR vydechnout. Zpomaluji na dvouset kilometrovou hranici a připadá mi to tak pomalé, že bych si skoro mohl vystoupit. Neuvěřitelný zážitek. A především naprosto fascinující auto. Klobouk dolů před všemi, kdo se podíleli na jeho vzniku. 

Zbytek cesty proběhl už poklidněji (tak jak to je u takového aut jde) a já se zbytečně nikam nehnal. Od té doby jsem už nikdy jindy třístovku nepokořil, ale tohle je zážitek, na který si budu pamatovat do konce života. Jak jsem psal výše, nejsem milovník rychlé jízdy v přímce a větší radost mi udělá skvěle projetá okreska. Ale odškrtnutí položky 300, na mém automobilovém seznamu přání, byla velmi příjemná činnost. Když nad tím tak přemýšlím, povedlo se mi překonat rovnou i hranici 200 mil za hodinu a to se také počítá. Ostatně jsem si mohl ty položky odfajfkovat rovnou dvě, protože svezení v SLR tam jistojistě patří též. Nepředpokládám, že budu mít ještě někdy v životě možnost jet rychleji. O to víc si toho vážím. Jak jste na tom vy s maximální rychlostí? Kolik je vaše dosažené maximum? Máte svou vysněnou metu? Podělte se o vaše komentáře v diskuzi. 

 

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Rien
22. července 2017, 13:41
0

Wow, tak takovou bombu jako slr jsem fakt necekal:)) ja nejvic jel v rx-7 po ceste do myta na trackday, asi nakejch 270, ani presne nevim, cely to tak zacalo vibrovat, ze uz jsem se fakt zacal bat a ani jsem moc nebyl schopnej se podivat na tachometr:D urcite by to dalo vic, ale zatim tomu autu tak neverim

reagovat
MGRR
22. července 2017, 14:34
0

Nikdy mne nenapadlo to zkouset i kdyz jsem mel V12 F456, ani ted z Lexusem. Je pravda, ze 260 jezdim doma v Nemecku sem tam, jak to prijde, jak si to uvedomim, ubiram. Je to jako hlidat si v tunelech 70tku. Spis se na prazne ctyrproudovce zapomenu, protoze v tech autech to proste clovek nevnima. Jinak ale radeji jezdim pomaleji, maximalni beznou rychlosti s ostatnimi. Vykon, ani rychlost mi vubec nic nedava, ale je hezke, kdyz pod kapotou neco brumla.

reagovat
Irwinek
22. července 2017, 17:47
0

Gratuluji :-D
Tak SLR je na to dělaný, já jel nejvíc 295 ( tachometrových ), zato v sedanu, v nenápadném sedanu, snad až na malý štítek - Carlton - běžném sedanu :-D
Je to už nějaký pátek, ale na ten pocit nikdy nezapomenu
a žebříček rychlostí :
- 70 km/h - mercedes benz ssk r.v. 1928 - víc jsem se prostě bál, kdybych to jen škrábnul, splácel bych to asi doteď :-D pohled přes kapotu, nepřítomnost dveří, zvuk čehosi strašného před sebou, okolo sebe, za sebou,....... nevylíčitelné
- cca 40 km/h - motokára v podvečerním běžném provozu - tfuj, hlava ve výši světla z trabantu je strašná věc
-přes 330 km/h - TGV - ani hladina ve skleničce se nehla :-D
- nejnovější - 58km/h ( měřeno gps ) s rc modelem 1:10 traxxas slash 2wd- tenhle rekord asi překonám nejdřív :-D

reagovat
Matěj Podhorský
22. července 2017, 17:56
0

Ano, TGV podepisuju, první třídou v tichu a pohodlí, úžasné cestování. Akorát musím říct že poprvé, co jsme se dostali na cestovní rychlost, jsem se trochu bál. Nejlepší je že sklony tratě a náklony v zatáčkách jsou mnohem vyšší ne na bežné železnici, takže člověk hezky vnímá kdy vlak stoupá a klesá. Na cestování po Francii mnohem lepší než letadlo.

Irwinek
22. července 2017, 18:01
0

jojo, ale kamarád jel v Japonsku taky nějakou takovou potvorou, a říkal, že jsou o řád jinde :-(

Vojta Dobeš
22. července 2017, 18:43
0

Irwinek: Jen taková poznámka - Carlton je úplně obyčejná Omega od Vauxhallu pro britský trh. Důležitý štítek je Lotus, ať už je to Lotus Omega nebo Lotus Carlton. Vauxhall Carlton klidně může být 2.5TD.

Irwinek
22. července 2017, 19:21
0

To ani nevím, že se někdy dělala omega carlton bez lotusu. no opel nikdy nebyl můj kůň a z lotusu mám nejraději 74 europa special s dvouvačkovým lotusem nahrazujícím původní renault pod kapotou
Tohle byla lotus omega carlton, na štítku na kufru bylo jen carlton a strejdovi ji ukradli půl roku po koupi při návštěvě paříže, vracel se pak do ženevy dost nas..... bylo to někdy v 92, víc si nepamatuju a už se ani nezeptám :-(

Vojta Dobeš
23. července 2017, 20:27
0

Omega Carlton je blbost, nic takového nikdy neexistovalo. To auto se jmenovalo Opel Omega v kontinentální Evropě, v Británii se to prodávalo jako Vauxhall Carlton (Opely se v UK dodnes prodávají jako Vauxhally a občas se jmenují jinak než na kontinentě). Vauxhall Carlton nebylo nic speciálního, prostě jen Omega s řízením na opačné straně.

Upravená verze od Lotusu se jmenovala Lotus Carlton v Anglii, kde byl základem Vauxhall Carlton, a Lotus Omega na kontinentu, kde byl základem Opel Omega.

Ale protože anglická verze byla známější a lidi u nás často nevědí, že Vauxhall se jmenoval jinak, vznikl dojem, že "Carlton" je součást označení té rychlé verze. Není. Byl to buďto Lotus Omega nebo Lotus Carlton, nemůže být oboje.

Hádám, že jestli na štítku na kufru bylo napsáno Carlton, tak to bylo RHD, nebo původně RHD.

Irwinek
24. července 2017, 11:07
0

Na motoru byla destička Lotus a něco ( destička, né velké nápisy jako v cortině mk1 ), ale vzadu byl jen jediný štítek - Carlton, jinak vůbec nic jinýho. Volant byl vlevo, ale jestli původně, nebo si strejda objednal někde úpravu, to netuším, měl auta rád a měl na ně peníze, takže třeba jo. Mám dokonce pocit, že na tom kovovém štítku před řadící pákou bylo lotus enginering, nebo tak něco, ale už je to přes 25 let. Auto měl asi půl roku a já se s ním vezl párkrát a řídil ho dokonce jen 2 x, jednou asi 20 km ve švýcarsku a pak něco přes 2 hodiny v německu a právě tehdy jsem si ťuknul tu rychlost :-D

Irwinek
24. července 2017, 11:29
0

Přinutil jsem se brouzdnout po netu, ten malej štítek tam byl určitě, jestli s tím samým, to nevím, ale lotus na něm bylo, a pak byl ještě jeden přímo na motoru, ale takhle velký myslím ne. A vevnitř byla destička před řadící pákou, destičky v kůži ( obr. 3 ) si nepamatuji, auto vypadalo asi takhle https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Lotus-Omega/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:15900_1_/pg:vipcar/234516260.html, dokonce i ty disky byly asi stejné, jen ty žluté znáčky za předními blatníky mi nic neříkají. A mám pocit, že v autě bylo víc dřeva

Petr 'Krab' Jeřábek
26. července 2017, 13:13
0

To mohl být Lotus Carlton, ale taky nemusel. 295km/h tachometrových by tomu odpovídalo, že to byl. Nicméně jsi taky mohl jet Vauxhallem Carlton (na kontinentu označeným Omega) 3000 24V. To byla nejsilnější Omega s motorem o výkonu cca 215koní a ono i ta by teoreticky mohla tu 290tku na tacho ukázat, přeci jen ty tacho přeměřují o 10% kolikrát.. takže reálně 260 .. z mírnýho kopečka, při bezvětří, možná ....

Irwinek
26. července 2017, 21:04
0

Ale ty štítky od lotusu tam byly, a těch tacho 295 tam bylo celkem dlouho, 280 celkem standard a 250 byla " běžná " rychlost, Klasickou omegu celkem vylučuju, strejda neměl potřebu honit si triko nějakým nalepeným štítkem.
já vím, že tachometry přeměřují, běžně odečítám 20 z největší číslice do 200, pak 25.

MartinCoupe
22. července 2017, 19:28
0

Tak 300 jeste nemam, teda v aute nebo na motorce. Airbusem a Shikanzenem samozrejme ano. :-)

reagovat
Vo
Vorlosup
22. července 2017, 20:50
0

Čekal jsem článek o Mid Night Club, jak "třístovkou" drtí Bayshore Route (Wangan). Ale čtení to je parádní a eselero autíčkářsky závidím.

reagovat
Te
Tejira
24. července 2017, 13:12
0

Říkal někdo něco o Wangan Midnight? :-D

bitner
22. července 2017, 21:35
0

81 km/h silnicni jizdni kolo osazene digitalnim tachometrem, mohelnicak smerem dolu. Bylo mi asi tak 17, bylo to v 90. letech, takze bez helmy. Docela zajimava zkusenost dojizdet auta pred sebou. Tenkrat jsem na to byl jeste dostatecne blbej, dneska uz bych to neudelal. Taky tech aut jezdila tak 1/3 nez ted a 90tky jsou pro me poslednim obdobim, kdy se na kole dalo jezdit po silnici. S prichodem 21. stoleti jsem rezignoval a koupil si horaka. Ovsem zustava to mym nejlepsim zazitkem ohledne rychlosti.

reagovat
sumy
22. července 2017, 22:53
0

No, tak s tim kolem... Za Lipnem, prudke klesani do vesnice Aigen, ci jak 105km/h dle tacho. Tfuj, to jsem byl mladej a blbej. No ale jeste ten rok jsem si na kole zlomil 2obratle pri neplanovan opusteni silnice v 55km/h.
Bez mototru pak jeste v Blaniku neco kolem 240 pri nacviku vybrani spiraly.
V Z350 neco k 280. Ted uz nevim jestli ukazoval jen ten digital, nebo rucicka. Zkratka jeden z tech rychlomeru skoncil pri 250.
A s vlastnim autem nevim. Sonata 1.g s mitsubishim cca 170hp mototem mela rychlomer je do 180 a ja oprel rucicku o kolik u 0 z druhy stranu :-) odhadem neco kolem 240. Ted uz jsem spise rozvazny klidas.

Sa
Safa
22. července 2017, 23:48
0

Hm, Mohelničák na závodní silničce musí být hukot. Já jel na kole maximálně sedmdesátkou, a i tak jsem si málem "zhnědnul" spodní prádlo. V autě jsem jel nejvíc 260 km/h, a i to mi stačilo. Největší zážitek by stejně svezení ve WRC. V lese... :o)

sp
spooon
23. července 2017, 15:23
0

když ste nakousli ty kola, 77 dle tacho na trekáči kdesi v alpách, ale plně naloženej taškama, hmotnost tak 60kg jen kolo a výbava...to už ty mini kotouče skoro nedali...

V autě 280 v Aston Martin DB9, ale jen na letišti.

Ad
Adlok
22. července 2017, 22:31
0

Jen krátce, ale zážitek moc fajn: Nissan GT-R, cca 275 km/h. Pak už "jen" několikrát 220+ km/h ve vlastním Accordu 2.4. Rychlost je dobrý sluha, ale zlý pán... :-)

reagovat
liška
22. července 2017, 22:32
1

Chybi odstavec o tom, jak ses pak celej mokrej probudil :D

reagovat
Adam
23. července 2017, 10:01
0

Já mám maximum 265 v 330Ci bez omezovače, ale rychlost, na kterou vzpomínám nejvíc, bylo 142 na GPS na lyžích. A to už byl fakt let :D

reagovat
BigBang
11. září 2017, 13:38
0

Na GPS na lyžích? Co to bylo za GPS? Co to bylo za lyže?

Adam
30. září 2017, 23:35
0

GPS byla na mobilu, lyže byly moje sjezdový Stöckli ;)

Adam
30. září 2017, 23:36
0

Už chápu dotaz, slovní spojení na GPS na lyžích neni úplně nejlepší :D

še
ševerja
23. července 2017, 11:13
0

Ja ve své e39 530i jel 250 dle tacho a nevím jestli by zvládla víc, snad kdyby měla 6. Jinak v E46 m3 jsem dal přes 270 a v R8 290

reagovat
Lu
Lukas
23. července 2017, 12:38
0

56kmh - skladacka (takove to kolo) osazena tacho. Jedina brzda bylo torpedo, cas od casu padal retez a kopec zakonceny krizovatkou ve tvaru T - mlady a blby
299kmh na moto cas od casu dam (vic to neukazuje, ale jede, da to na petku)
315kmh nissan GTR kamarada - 600HP a 800Nm

Absolutni rychlost v primce ale neni to, co me na silnych strojich uspokojuje

reagovat
JP
23. července 2017, 21:42
0

Moje maximum je zatim 276km/h (GPS) kus za Plzní se svou daily S8 D2, autu se docela citelně chtělo dál ale byl provoz a předemnou začal předjíždět autobus. Když je to auto ve kterym 200+ neni stresujících, tak je skvělý jak rychle ubíhaj kilometry. Je to rozhodně úplně jinej zážitek než jet rychle po okresce, vůbec nejde o adrenalin (ten má při dlouhym cestování asi rád málokdo), ale o to, jak brzy je člověk někde o pár set kilometrů dál. Největší dálniční drama pro mě ale bylo 178km/h (GPS) v jedničkový Fabii 16v 55kW na základních tušim 165/75 R14 :D

reagovat
Ju
Junior1
23. července 2017, 22:30
0

173 GPS ve Felině 1.3MPi. Ten den ráno jsem si vyzvednul řidičák, vrátil se vlakem domů a vyrazil pro kámoše 270km daleko. Good old days :-D

Ha
Harty
23. července 2017, 22:14
0

V autě nejvíc 270km/h v 911 Turbu, ale o dost větší adrenalin byl 123km/h na lyžích na Hintertuxu nebo 125km/h na vodnim skůtru nějaký 300koňový Yamaze.

reagovat
Ha
Hansoff
24. července 2017, 07:46
0

Asi nejvíc mi v hlavě utkvěl zážitek, kdy jsem se jako spolujezdec vezl přes celé Německo ve služebním Freemontu. To auto je strašný krám. Jednou se na tachometru ukázalo cca 170, ale co to auto při té rychlosti dělalo, to mi hlava nebere. Dálnice nám byla skoro úzká a ten hluk uvnitř...

reagovat
Sm33C
24. července 2017, 13:27
0

Pro mne nejdesiveji zkouseni maximalky bylo v prvnim Mini Cooperu JCW, kdy rychlost 220+ pusobila jak 300+. :D 300+ sem vyzkousel az s M3 E92 a to nejakejch 320 tacho, pak uz sem videl auta v dalce a sel na brzdy.

reagovat
saage
24. července 2017, 22:44
0

Asi s tim budem za chvilku uz otravny jako klub uctivacu Miat, ale zatim nejvetsi zazitek z rychlosti toto. :-)

reagovat
bobo23
25. července 2017, 12:43
0

Když tak pročítám tu diskuzi, tak sem docela břídil. Když už byly nakousnuty kola, tak tam sem dal nejvíc kolem 70 km/h. Změřené přesně to nemám. Tachometr měl kamarád, kterému to ukazovalo nějakých 68 km/h a já ho předjel. :-)
V autě asi 170 km/h tacho, ve svém Suzuki Baleno cestou z Prahy. Monžá sem jel víc jako spolujezdec na jedněch brněnských KaK v M5, ale na tachometr jsem se tehdy nedíval. :-)

reagovat
SEMRY
26. července 2017, 12:52
0

Jel jsem v 996 270km/h samozřejmě vybaven pneu Michelin SportCup2 a víc už jsem se bál, ale věřím že 300 se s tím jet dá. Konkrétně u 996 je při této rychlosti přecitlivělé řízení. A taky veškerý těsnění kolem oken a dveří dostávají zabrat.
Pak mám taky fichtla po GO a ten se správným olejem, Vervou a Bishopem pro dvoutakt jede 80km/h a to je potom fičák.

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
26. července 2017, 13:20
0

Jinak moje rekordní rychlosti v Autě nestojí za řeč. Většinu aut jsem vůbec na max ani nikdy nedostal, ani se o to nepokoušel. Takže limit je někde u 250km/h , dál ne.
Je to celé relativní, to je každýmu jasný. Takže 90km/h u našeho MG VA z roku 1938 je hodně adrenalin, 160km/h v MGB nebo Triumphu GT6 zrovna tak. Z Jensenu-Healey z roku 1972 jsem skoro vytáhl 200km/h a u těch moderních aut už to nikdy takovej adrenalin nebyl.

Největší rychlostní zážitek mám ale spojený s jízdou na motorce po předním v ca. 100km/h na letišti.. Ne, neřídil jsem jí, bylo to na tréninku stuntridingu loni a zkusili jsme si spolujízdu. Potom jsem z té motorky slezl, stuntsman se na mě lišácky usmál a já si v duchu řekl : UŽ NIKDY VÍCE! ... ale zážitek to byl teda dobrej....

reagovat
Ot
Otto_300zx
21. srpna 2017, 00:42
0

Jojo pokorit 300 chci taky v mem 300zx podle gps 295km/h tachac pretoceny ten je do 280 ????

reagovat
BigBang
11. září 2017, 13:44
0

U mě nic moc, na kole 71 km/h, na lyžích 85 km/h na fotobuňce (žádný nesmysle z GPS) a párkrát maximálka v Sharanu 181 km/h - tam je limitem výkon, jinak se to auto chová překvapivě stále dobře.

reagovat


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem

Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG 2001
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG

2001 rok výroby
141 koní výkon
1 999 ccm objem