Martin „Sm33C“ Šlitr
| Bydliště | Praha 9 |
|---|---|
| Registrace | před 8.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.0 rok. |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Já měl Boxster S986(okolo 120tis km najeto) necelý 2 roky (8-10tis km) a motor sem dělat naštěstí dělat nemusel. Ohledně servisních nákladů si nemyslím že je to úplně sebevražda, záleží jak moc některé věci řešíš... Jelikož mne vadilo olejova louže pod autem, tak sem měnil RMS(teče to většině autům na trhu) a přetěsňoval převodovku --> motor ven, pak sem měnil odvětrávání klikové skříně, svíčky, zadní destičky a zadní kotouče, horní uložení předních tlumičů, spojku, blbosti jako silentbloky stabilizatoru, bezny olejovy servis motoru a prevodovky a dalsi drobnosti. Tohle vsechno vyšlo na +-130, takže žádný katastrofický scénář repase motoru za 250 se naštěstí nekonal.
Osobně bych doporučil vybrat variantu se sklem(novější ročníky) a ne slídou, staré slídy jsou dost zažloutlé a poškrábané a neni přes ně nic vidět, druhá věc je že dost praskají a já přesto že měl auto ve vyhřívané garaží, tak za mého vlastnictví praskla. Prodával jsem s prasklou.
Ja osobne bych to spis chapal ze na ring uz je to extrem, viz nekoho komentar ze nema ram a pripadna nehoda v techto rychlostech muze mit fatalni nasladky. Ale je prece spousta sirokych a daleko bezpecnejsich okruhu kde se necha vyuzit i vic koni a pritlaku nez ma soucasna gt2rs.
Pro mne nejdesiveji zkouseni maximalky bylo v prvnim Mini Cooperu JCW, kdy rychlost 220+ pusobila jak 300+. :D 300+ sem vyzkousel az s M3 E92 a to nejakejch 320 tacho, pak uz sem videl auta v dalce a sel na brzdy.
Super čtení a velká gratulace. Silvie je jedno z mála JPN kupe, které sem hodně chtěl. Jinak moje zkušenost s koupí auta v Polsku taky nebyla tak špatná jak většina popisuje a to sem kupoval v bazaru, na druhou stranu asi není správné hodnotit stav, když auto šlo za 2 měsíce do světa. Horší zkušenost sem měl když se v polské inzerci objevil Cayman S původem z ČR. Při dohledávání historie sem zjistil, že měl jednu nehodu za 21tis euro a pak druhou za 27tis euro, která byla totálkou a pak to někdo exportoval do Polska.