logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
TopX

5 důvodů, proč nechtít Mazdu MX-5

Máte dojem, že naše láska k roadsteru, jehož jméno už se pomalu stydíme vyslovit, je zcela slepá? Tak to jsem zvědavý, jestli si to budete myslet i dále…

Miatu máme vážně rádi a často je nám předhazováno, že ji až nemístě preferujeme, propagujeme, milujeme… no zkrátka že jsme banda kadeřníků s grafomanským syndromem a MX-5 nám zatemnila mozek. Přitom to je takové pomalé, nesportovní zadokolkové nedochůdče pro začátečníky…  (občas někdo říká…). Co když ale i obdivovatelé Miaty na svém autě nacházejí věci, které se jim nelíbí? Co nemají rádi? Co jim vadí? Proč je Miata krám? Čtěte! 

Kafemlejnek pod kapotou

Je to tisíckrát ohraná písnička, ale jen proto, kolik holé pravdy vypráví. My nejortodoxnější obdivovatelé malé Japonky se sice rádi schováváme za prohlášení typu: „Kdo neumí být rychlý se 110 koni, tomu nepomůže ani 300”, ale je neoddiskutovatelným faktem, že čtyřválce pod kapotou bychom milerádi vyměnili za něco lepšího. Jistě, najde se spousta majitelů, kterým na pohodové výletění stačí i nejslabší šestnáctistovky, nicméně počet nespokojenců je vysoký. Kafemlejnky nejenže působí pomaleji než zbytek auta, ale také postrádají výraznější sportovní finesu, která by chytla za srdce. O charismatu čtyřválců od Hondy nebo Alfy si mohou nechat jen zdát. V kopcích jim dochází dech, a když se tatík v TDI rozhodne, že nechce, abyste jej předjeli, tak jej nepředjedete… ani s dvoulitrovým NC… Na okruhu v Brně máte pocit, že se pohybujete tempem závodního slimáka, a zadokolkoví nadšenci si z vás dělají srandu, že potřebujete déšť, abyste mohli driftovat. Není divu, že se tak mnoho majitelů odhodlává k instalaci přeplňování, nebo rovnou úplně jiných pohonných jednotek.

Posez jako na šlapacím autíčku

zdroj: youtube.com

Na těch pravých sporťácích je posez jednou z věcí, které dotvářejí nevšední dojem z placatého vehiklu. Nastupování a vystupování je sice opruz, avšak v okamžiku, kdy vaše ctěná zadnice zapluje do určené kapsle mezi dveřmi, volantem a středovým tunelem, je vše najednou tak nějak hezčí. Natažené nohy, asfalt pár centimetrů pod tělem a obklopení autem jednak pomáhá lépe srůst s oním vehiklem, ale také je to sportovně pohodlné. V případě Miat se sice také sedí pár centimetrů nad vozovkou, ale tím to u prvních dvou generací končí. Pokud nemáte vzrůst pygmejského válečníka, bude vaše výsledná pozice nejvíce připomínat dítě ve šlapacím autíčku a místo obvyklé předložky ‚v‘ se hodí použít spíše spojení sedět ‚na‘ Miatě. Pod volant se krom vašich kolen nevleze už nic. Vytáčet nohu na meziplyny je pro mnoho evropských mužů nemožné. No a pak si říznete pár zatáček a zjistíte, že boční vedení sedadel zajišťuje nalevo dveřní výplň, napravo kastlík na středovém tunelu, a pokud to nebude stačit, můžete začít zkoumat, jestli je náboj volantu pořádně utažený.

Koroze, kam se podíváš

zdroj: forum.miata.net

Chcete se stát kouzelníkem? S Miatou to není problém. Vezměte NA, lépe NB a nejlépe NBFL, jezděte pravidelně po rozsolené zimní břečce a jednoho dne, abrakadabra, Miata zmizí :-). No dobře, možná nezmizí celá, ale minimálně její zadní blatníky, prahy, podlaha a v případě druhé generace i nosníky pod motorem. Hledat nerezavou NB nebo NBFL je jako chtít po kočce, aby aportovala (naštěstí mám jednu kočku, která to umí, takže moje Miata není rezavá :-) ). A NC? Zatím to nevypadá tak děsivě, ale dejme tomu ještě pár let – všichni víme, jak na tom mazdí současníci NC s protikorozní ochranou byli. Tak jako tak, kupovat ojetou Miatu, když nemáte známého klempíře a nesnášíte kovomorku, je vážně opruz.

Má ji ‚každý‘

www.japanesnostalgiccar.com

Pokud se chcete vymezit proti mainstreamu v sortimentu obyčejných aut, máte za úkol nekupovat si Octavii. Pokud se potřebujete mimo hlavní proud dostat mezi nadšenci do sportovních jezdítek, musíte si ze seznamu škrtnout Miatu. Jakožto spolehlivý, provozně nenáročný a univerzální základ oslovující mnoho rozličných typů kupců je totiž rozlezlá…  no, jako býval mor asi ne, ale jako kapavka určitě :-). Během léta ji potkáte na každém maloměstě. Nemusíte mít velké štěstí, abyste střetli rovnou celou kolonu, a na trackdayích patří Miata přímo k folkloru. Mladí obdivovatelé sportovních a klasických vehiklů ji div nepovažují za plevelné auto. Mít placatý dvoudveřový roadster tak nějak přirozeně vzbuzuje u publika obdiv a dojem vzácnosti. Pokud však informaci „Mám placatý roadster”  doplníte oznámením „Mám Miatu”, ohromíte leda tak nejškaredější dceru rumunského bači…  anebo partu divných lidí, co se motají na forum.mx-5.biz :-)

Nedostatek dramatu

Pamatuji si docela živě na jaro roku 2011, kdy jsem se jel se svou ‚novou‘ modrou NB 10 th  Anniversary projet za kamarády do Beskyd. Přede mnou jela Alfa GTV, za mnou Civic Type-R a já celou cestu poslouchal směsici krásných mechanických automobilových zvuků, z nichž ani jeden nevydávala moje Mazda – ta totiž nebyla vůbec slyšet. Rozený elektromobil. Sériová Miata postrádá jakýkoliv smysl pro drama či strach. Krom zvukové kulisy nemá talent ani pro jiné postupy zaručující okamžité zježení chlupů a silnou nejistotu v bříšní dutině. Spojka je lehká a lýtko by z ní nebolelo snad ani po dvou týdnech soustavného užívání, motor nemá výkonové skoky a kopance, jízdní vlastnosti jsou přátelské a ani vzhled neděsí, nýbrž rozesmívá. Stručně, Miatě chybí koule. Je to prostě hodné a milé sportovní auto. Pokud se chcete bát pokaždé, když vezmete za vrata do garáže, a při otevření dveří auta se vám rovnou rozklepou kolena, hledejte jinde…

Tak to bychom měli. Pevně doufám, že jsem všem nepřátelům Miaty udělal radost. A stejně pevně doufám, že všichni přátelé MIaty si počkají na článek 99 důvodů, proč chtít MIatu… :-) Hlavně ty dvě poslední věty neberte vážně.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Nezn.uživatel
10. 4. 2016, 09:00

Je pravda, ze uz taky pomalu zacinam byt alergickej na nejlepsi auto na zemekouli jmenem Miata. Ale na druhou stranu, naprosto chapu, ze ho tady lidi milujou. Sam mam dvoumistny roadster, takze si dokazu predstavit, jaka je radost s Miatou jezdit. Male hbite auticko, otevrene nebe, nizke teziste, nahon na zadek, proste perfektni kombinace. Navic ve srovnani s mym autem porizovaci cena, provozni naklady a hlavne servisni naklady predstavuji jen pouhy zlomek toho, co to stoji mne, coz je pro mladyho nadsence zakladni kriterium volby. Slaby motor by mi absolutne nevadil, i kdyz sam rikam, ze koni neni nikdy dost. Hromada zabavy se da zazit i v malych rychlostech a o to je to bezpecnejsi. Na dalnici to auto urceny neni a kvuli tomu si ho ani nikdo nekupuje. Je to proste vyletovy a okreskovy auto. Co mne ale na nem nejvic vadi, to je to, co tady nazyvate "Nedostatek dramatu". To auto proste vypada jako auto pro holky a pro kaderniky v ruzovym tricku (prej to neni ruzova, ale lososova), v zakladu ani motor neni slyset, k tomu se pridava i fakt, ze tam, kde bydlim, s tim jezdi pani tak cca 45 let, proste pro mne to auto na prvni pohled nema koule. Ale je super, ze takovy auta jeste nevymrely. To rozhodne. :-)

0 reagovat
CerVus
10. 4. 2016, 09:45

Já bych přidal bod 6. Nedělá se jako plnohodnotné kupé. Ježdění kabriem mi pořád přijde jako takový exibicionismus. Targu bych nejspíše zvládnul, ale s plnohodnotným kabriem mám prostě problém. A chápu, že to je je jedno z kouzel mx-5 a že to přidává jízdě mnohem více věmů.

0
Nezn.uživatel
10. 4. 2016, 11:09

Ja mel taky vzdycky coupe nebo targu a po cabriu jsem vlastne ani nikdy netouzil, ale po tom, co jsem si ho koupil, mam pocit, ze se mi otevrela "dalsi dimenze jezdeni v aute", o ktery jsem driv ani netusil, ze existuje. Najednou zjistuju, ze cabrio ma obrovsky kouzlo a az si budu kupovat jiny auto, tak cabrio bude hodne vysoko v zebricku.

0
CerVus
10. 4. 2016, 11:39

Já si prostě nedovednu představit jak na mě každý při průjezdem ve městě bude koukat. Kupé poskytuje jakousi anonimitu :)

0
Nezn.uživatel
10. 4. 2016, 11:45

Je fakt, ze kdyz s tim nekam jedu, tak po mne vsichni cumi. Ta anonymita tam opravdu chybi, ale otazka je, jestli je to na skodu. Kazdopadne strecha se da natahnout vzdycky. ;-)

0
briza
10. 4. 2016, 12:46

Nasadíš sluneční brýle a neřešíš nepřepínáš :) Aspoň mě to vždycky tak stačilo a to se mi většinou z rádia line Duhová víla, Mistře basu, Zima zima a další pecky od popové divy Haničky Zagorové :)

0
CerVus
10. 4. 2016, 13:23

Já třeba i uvažuju o pořízení miaty. NC je jediná, která se mi líbí. Navíc když to má hadrovou střechu a k tomu hardtop tak z toho vznikne i pěkné malé kupéčko. První generace z4 mi přijde taková divná, 2,3 Si si drží cenu dost vysoko a jiné kabria co by stála za to mě už nenapadají.

0
Pochtli
10. 4. 2016, 21:17

No vidíš, mě zas přišlo zbytečný si jako auto na zábavu kupovat něco dalšího se střechou.. K čemu, když už jeden vehikl se střechou mám na denní popojíždění.. A "kupé" se dá částečně vytvořit hardtopem.

0
Adam
11. 4. 2016, 08:14

Ještě bych doplnil, že by v týhle konverzaci bylo dobrý rozeznat kabrio od roadsteru ;) :D A souhlasim s tim, že přesto že mám odma kupé, se jízdě v kabriu asi nic nevyrovná. Obvzlášť, když se jednalo o E46 330Ci.

0 reagovat
Ča Snač Aj
10. 4. 2016, 09:55

Miata jako elektromobil? To by nebylo zlé ne? Baterky pod podlahu a dopředu, těžiště ještě níž než je teď. Motor dozadu nebo dva zvlášť pro každé kolo. A poletí to jak z praku :)

0
X
11. 4. 2016, 08:17

Vaha puak bude uplne jina a nepoleti to nikam.

0
Ča Snač Aj
12. 4. 2016, 21:22

Nemyslím si, váha bude vyšší, ale rozložení hmotnosti se dá lehce zachovat a výkon bude vyšší. Točivý moment může být lehce vyšší třeba 2x

0 reagovat
piwel
10. 4. 2016, 10:21

poznatky za 7 měsíců vlastnictví "toho auta"
bod 1. Kafemlejnek - 1.6 81kw, aktuálně nejslabší auto v rodině (i mamčino Stilo má větší powaaa a můj daily car vlastně taky), občas tomu ten výkon prostě chybí
bod 2. Posez - neskutečně mi vadí, že nemá výškově stavitelný volant, takže meziplyn se opravdu povede málokdy a koleny by se dalo řídit i na okruhu, ale jinak je i na delší trasy pohodlná a útulná...při svých +-190cm se semtam musím trochu zasunout do sedačky, ale ikdyž sedím normálně, tak přes rám předního okna nekoukám :D
bod 3. Kovomorka - nosníky...ouch :(
bod 4. Má ji každý - předtím jsem měl CRX a to bylo daleko víc "rare"...myslel jsem že s Miatou to bude podobně, ale homosmečka v Brně je fakt velká (a jen ve svém okolí vím o dalších třech kusech) :D
bod 5. Drama - předtím jsem měl CRX...a prostě...Mazda mě neumí tak rozehřát (haha, narážka na celkovou "teplost" MX5, jasně... :D ) , dostat do varu :) CRX v Buchlovksých horách, vytočená 2, 3 motor ječící v 7000rpm...vlastně u CRX stačilo v jakékoliv rychlosti zašlápnout plyn na podlahu a aspoň ten zvuk se změnil k lepšímu...ale MX5 tohle zkrátka neumí, je pořád taková neutrální...

0
Hengess
19. 4. 2017, 08:37

Crx je sice surovejsi nez civic, ale ani 170ps a vtec mi nedal tolik radosti jako mx5 ve slabe 1.6 :P A s mx5 si pripadam celkem osamele oproti honda srazum. A te teplosti... tohle jsem nikdy v me mazde neresil. Mozna nejaky komplex? :D

0 reagovat
Evlo
10. 4. 2016, 10:27

Nejsmutnejsi, ze to jsou vše důvody proč ji mám, az na tu rez, ale ta ji dodává charakter :)

0 reagovat
riderhenry
10. 4. 2016, 10:38

Hezký článek, pod který bych se Vavrisovi klidně podepsal. Ještě k tomu bodu "Má ji každý" - pamatuji si, že někdy v roce 2007 nebo 2008, kdy jsem auto začal řešit a následně koupil, tak jsem věděl o jednom NB v Brně a pravidelně jsem žádnou další Miatu nepotkával. Kombinace stále nafukující se bubliny oslavných článků a finanční dostupnosti pro české kadeřníky díky padajícím cenám ale zajistila současný stav. V té době šlo taky cítit, že okolí na auto reaguje výrazně víc, než teď. Takže dřív by se dalo i říct, že s trochu "šikovnějším" řidičem to nebylo kadeřnické auto, ale "kočkolap" :)

0
Winie
11. 4. 2016, 14:43

Henry naprostý souhlas. Když sem ji kupoval, tak sem byl dlouho jediný v širším okolí, ale dnes už i po našem sotva 30 000 městě jezdí 4 kousky, z toho 3x NA. Ale o tom to není. Pořád to není Golf a to auto je prostě srdcovka. Mám ji rád a už mi asi zůstane, ale přiznávám, že současná módnost toho auta mě moc nebaví, ale aspoň jsou díly...

Osobně to auto beru jako vstupenku do světa řidičských aut. Líný motor, špatné brzdy a u většiny i absence samosvoru z toho auta dělá dokonalý stroj na učení se řídit, protože každý kilometr ztracený špatnou stopou se následně doslova biblicky projeví.

0 reagovat
Irwinek
10. 4. 2016, 11:56

Věta : " má ji každý " mi u miaty nevadí :-D já ji totiž nemám :-D
Ale tak nějak mi to připomíná, že ať koupím co koupím, to se vzápětí objeví někde v okolí. je to taky tím, že v momentě, kdy si vryji do optické paměti tvar auta, vykukuje na mne za každým rohem. bylo to takhle s MBG. Peugeotem 505 , Volvem 960, Talbotem Tagora,... prostě auto, které jsem do té doby vídal jen semtam, se v okamžiku, kdy ho koupím, objeví v okolí a u hypermarketů atd.
Takže ze 100 nevýhod ji odeberte :-D

0
Trinom
12. 4. 2016, 17:39

Tohle má jediné řešení - skoupit všechna stejná auta v širokém okolí :)

0
Irwinek
13. 4. 2016, 20:57

Jo, a nějakej vykuk je bude svážet z širšího okolí a ze mne pak tahat prachy :-D

0
Trinom
14. 4. 2016, 20:10

Musíš u volby přemejšlet! Nesmíš si vybrat jen tak něco, co stojí na každým rohu :-D
Já mám třeba Birdy. Dva. A krom jednoho dalšího v Praze nevím o žádným dalším široko daleko, takže mise splněna :)

0
Irwinek
15. 4. 2016, 22:35

Když jsem si kupoval 505, věděl jsem o třech v celé Praze, GTi z nich nebylo ani jedno, pak se jich najednou objevil přehršel ( tedy 505, GTi ani jedno, zato dvě 6V, během dvou-tří let se zase ztratily a zůstaly dva kombíky - jeden se zvýšeným podvozkem ). S Volvem to bylo to samé, teď už jich je zase pomálu , a o 964 2,5 s manuálem vím o jediné. Teď okukuju Jagy, líbil by se mi XJ6, ale od loňského úrazu se mi nějak špatně nasedá směrem dolu :-(, další by byl Lexus, ještě si musím upřesnit, zda GS, nebo LS. Nějakej amík by taky nebyl k zahození, ale takový , co by se mi vyloženě líbil by už potřeboval velké úpravy, aby z něj byl daily, a nevím, zda by tady legislativa nebyla větším problémem, než many :-(
jinak si buď jist, že v okamžiku, kdy si auto vyberu, nebude široko daleko nic stejného, pak se objeví a zase zmizí. Při četnosti výměny soukromých aut jsou ostatní jen pomíjivost :-D

0
Nezn.uživatel
16. 4. 2016, 22:38

Tak tohle jsem mel se svyma autama dost podobne. Trans Am poslednich rocniku se i na srazech amerik objevi tak jednou za tri-ctyri roky, Mustangu 5. generace tu sice jezdi dost, ale s Eleanor body kitem byl ten muj jediny v CR asi ctyri roky, nez se objevil druhy, ale v jine barve. A Corvette ve verzi Grand Sport jsem za 15 let jezdeni po srazech v CR i mimo ni jeste nazivo nikdy nevidel. Takze celkem nemam problem na parkovisti u Kauflandu najit svoje auto. :-) Tahoe tady jezdi vic a i po Praze je cas od casu potkam, ale vzhledem k tomu, jaka je to velka krava, je u toho Kauflandu videt uz z dalky, takze taky bez problemu. :-)

1 reagovat
briza
10. 4. 2016, 12:43

Já bych jí klidně i chtěl, ale bod 2 je pro mě naprosto kruciální, anžto gentika a roky vrcholového sportu se na mě krutě podepsaly. Výsledkem je odpudivá mutace vážící metrák a čtvrt a měřící dva metry. A úplně mě neláká představa, že strávím 5 minut oblíkáním textilu a 10 minut oblíkáním auta :)

0
Trinom
17. 4. 2016, 08:42

Chodící reklama na steroidy? :-D

0
briza
17. 4. 2016, 17:50

Vůbec, všechno přírodní,ale začínám spíš připomínat chodící reklamu na důsledky nezdravýho životního stylu :)

0 reagovat
Csaba
10. 4. 2016, 14:50

Jako "auto pro homokadeřníky" mi teda Miata nepřijde ani omylem, to mnohem více Barchetta nebo SLK!
Že rezne... - no, kdyby jenom to, ona taky, vy tupci, koroduje! :-) - To je ale každému zájemci o ni dobře známo a případný kupující s tímto vědomím do toho jde - je to dle mého pořád lepší než si něco koupit, nevědouce že to (taky) rezne... :-)
Je malá - no, je, taky proto ji nemám... :)
Je slabá - no, je, taky proto ji nemám... :)
Má ji "každy" - no, nemá :), tak hrozný to není. A pokud se majitel nechce družit, jezdit na okruhy, všelijaké srazy a pod., prostě chce levnou zadokolku pro sebe a kvůli sobě tak jich ani moc nepotká a pořád si bude užívat větru ve vlasech a zábavy když bude chtít... - mimochodem, k té zábavnosti - není to tak dávno co jsem v Humpolci viděl jednu NA kterak se otočila na místě při odjezdu z parkoviště, bez větší námahy auta nebo řidiče, rozesmátého od ucha k uchu...

Takže za mě: ANO, 3X HURÁ PRO MX-5! :-)

0
Pochtli
10. 4. 2016, 21:28

Barchettu můžu potvrdit - chvíli jsem i o ní uvažoval, ale stačil jeden vyčouhlý mladík projíždějící kolem, já se málem poprskal smíchy při představě sebe v tomhle autě a bylo jasno, že tohle teda ne :oD

1
Safa
10. 4. 2016, 21:34

Největší frajeřina je stejně dvoumetrový chlapík v Copenu... :o)

0
Pochtli
10. 4. 2016, 21:39

Tak ten nemá chybu :))))))

0
bitner
10. 4. 2016, 21:44

:-D Jak tam pribere toho druheho borce, ktery si brousi nehty o asfalt.. that´s hilarious!

0
Nezn.uživatel
10. 4. 2016, 22:10

To je sranda. :-) Vypada tam jak vosa na bonbónu. :-D

0
PeterLuk
13. 4. 2016, 22:03

Ty vole :D :D

0 reagovat
bitner
10. 4. 2016, 21:27

Nevim no, za ty prachy bych sel do kompostu. Splnuje to vsechny zminene vymozenosti az na to, ze se do toho vleze i normalni clovek, nejen kapesni Japonec. A dozadu bych nacpal i svoje dva kindery.

2 reagovat
Safa
10. 4. 2016, 21:30

Vavris: "A stejně pevně doufám, že všichni přátelé Miaty si počkají na článek 99 důvodů, proč chtít MIatu… :-)"
Tvoje články (a ostatně všechny články na Autíčkáři) čtu opravdu moc rád, ale 99 důvodů? To jsem na tebe vážně zvědav, co všechno nakonec vymyslíš a už se na ten text hodně těším. :o)

0
Vavris Vavrisovic
10. 4. 2016, 22:20

Safo, díky za chválu, ale co jsi safra na větě "Hlavně ty dvě poslední věty neberte vážně." nepochopil? :-)

1
Safa
10. 4. 2016, 22:37

Naopak. Já to beru smrtelně vážně. 99 důvodů... To dáš... :o) :o) :o)

2
Adam Forman
11. 4. 2016, 06:43

Jo, když přibere Fernieho z Brněnské homosmečky tak to dají raz dva. Zajdou na latté a na nehty... XD

1
JayK91
11. 4. 2016, 19:39

Vavris to sis zavařil ... taky by mě těch 99 důvodů zajímalo :D :D asi bys ten článek měl nějak "sesmolit" :P prosíííím :D :D

0
PeterLuk
13. 4. 2016, 22:06

Som za, Miata je ikona, ale ajtak si niesom istý, či poznám všetky dôvody prečo Miatu. :) Takže už čakám... keď tak, váš kaderník vám určite poradí :D

0
František Čáslavský
14. 4. 2016, 00:28

Jako, zní to jako challenge, co ty na to, Vavris? :D

1
Safa
14. 4. 2016, 00:33

No, konečně slovo kadeřníka. Moment, nemyslíš snad tou "challenge" to společné latté a nehty? :o)

0 reagovat
bobo23
11. 4. 2016, 11:47

Já si ji stejně jednou koupím. Těhle pět důvodů mě nemůže odradit, potom co jsem se konečně svezl. Byť to obnášelo jen dvě kolečka kolem lužáneckého stadionu v pomalé rychlosti, tak mě to auto prostě dostalo. :-)

0
Trinom
12. 4. 2016, 17:43

Neboj, já jednou taky. A ujišťuju se, že to nebude trvat moc dlouho. Kdykoliv mám možnost se svézt, tak cítím nutkavou potřebu si jednu pořídit. Rychle.

0
bobo23
12. 4. 2016, 20:04

Jo, na tom něco bude. To auto má prostě něco do sebe. :-)

0
Evlo
14. 4. 2016, 00:51

Dosebe hlavne tu korozi

0 reagovat
Přemda Honda
11. 4. 2016, 19:40

Plátěné střechy mi vadí hodně,kdyby se u nás běžně prodávala verze coupé,tak bych po ní i toužil.Korozi jsem poznal i na mé bývalé (jinak skvělé) Mazdě 323.Ale nakonec bych se radši rozhodl pro Hondu CRX targu.Jinak Barchettu má můj dvoumetrový kámoš jako druhé auto místo motorky a je spokojenej

0
Safa
12. 4. 2016, 21:30

Já to vyřešil verzí NC PRHT a po skoro roce zkušeností to vidím jako dobrou volbu. Auto totiž používám jako dailynu...

0
Přemda Honda
14. 4. 2016, 17:31

Ani jsem nevěděl,že taková sériová verze je,no nejsem nějaký odborník na Miaty..každopádně vypadá to skvěle,k tomuto typu bych neměl žádné výhrady..na plátěný střechy jsem prostě alergickej u jakéhokoliv auta :-)

-1 reagovat
serpico
29. 6. 2021, 13:32

Nechápu, co někoho pořád prudí na Miatě, pokud ji nechci, tak si jí nekoupím, internet je plný informací , jak rezne, jak nejede, jak nemá zvuk jako ARomeo, atd. atd. a že je jich hodně? Oblíbené vozy , ještě k tomu kabrouše a za přiznovou cenu mají hodně zájemců. Já třeba nechápu, jak někdo pořád musí jezdit s kraksnami z koncernu, který neumí vyrobit pořádný motor, ale přesto jsou jich plné silnice , plné servisy a také plné bazary..Ale je to jejich věc, prostě chtějí blafat a čumět na měřič paliva a ukájet se, kolik ušetřili..Já koupil Miatu z roku 1991 , orezlou s nejistotou, že mě to sežere a nakonec jsem byl i překvapen. Najeto má 200000 km, ale vše funguje, je dnes krásná, kup byl z důvodu nostalgie na záletná léta..Všechno má svou cenu, pokud si někdo myslí, že koupí obdobné auto za levno, dá si tam koncovku výfuku , elektrony a vyrazí do akce, je pošetilý, pokud se to řekne slušně.A pokud je závislý na servisech a sám je k ničemu, je to šílenec..To je totiž auto pro radost a být naštvaný, že Porsche jede víc svědčí o nepochopení situace a je mi těch lidí líto. Jsou to ještě malé děti..

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte