načítám data...

serpico

Jménoadalbert maruška
BydlištěPísek
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 2.8 rok.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

se
serpico
29. června 2021, 13:32
-1
5 důvodů, proč nechtít Mazdu MX-5

Nechápu, co někoho pořád prudí na Miatě, pokud ji nechci, tak si jí nekoupím, internet je plný informací , jak rezne, jak nejede, jak nemá zvuk jako ARomeo, atd. atd. a že je jich hodně? Oblíbené vozy , ještě k tomu kabrouše a za přiznovou cenu mají hodně zájemců. Já třeba nechápu, jak někdo pořád musí jezdit s kraksnami z koncernu, který neumí vyrobit pořádný motor, ale přesto jsou jich plné silnice , plné servisy a také plné bazary..Ale je to jejich věc, prostě chtějí blafat a čumět na měřič paliva a ukájet se, kolik ušetřili..Já koupil Miatu z roku 1991 , orezlou s nejistotou, že mě to sežere a nakonec jsem byl i překvapen. Najeto má 200000 km, ale vše funguje, je dnes krásná, kup byl z důvodu nostalgie na záletná léta..Všechno má svou cenu, pokud si někdo myslí, že koupí obdobné auto za levno, dá si tam koncovku výfuku , elektrony a vyrazí do akce, je pošetilý, pokud se to řekne slušně.A pokud je závislý na servisech a sám je k ničemu, je to šílenec..To je totiž auto pro radost a být naštvaný, že Porsche jede víc svědčí o nepochopení situace a je mi těch lidí líto. Jsou to ještě malé děti..

se
serpico
17. září 2019, 19:43
0
Ich bin ein Moskauer: Stručná historie Moskviče

Také se musím usmívat nad spotřebou 5 litrů paliva u 412..Jsem spíš realista a když někdo tvrdil, že třeba s Trabantem jezdil za 6,5 litrů, tak já odpověděl, že já měl spotřebu 10 litrů. Už jen proto, že se motoru muselo naložit, aby trochu "zatopil" a samozřejmě dvoutakt tohoto typu musel dostávat čoud, aby dlouho vydržel..A je to tak dodnes, šetřílci mají panickou hrůzu přidat plyn, aby jim nenaskočila spotřeba a tím motor zkurví, zanesou karbonem a oprava veškerou úsporu sežere..Mám soukromý názor, že aspoň jednou za jízdu se musí motor roztočit, co v něm je, aby se nadechl a vyčistil.Ať to stojí, co to stojí.A náhrada jiným karbošem má určitá úskalí, pokud ubereme množství paliva, musíme potom více přidat plyn, častěji řadit a často jsme tam, kde jsme byli. Výměna je opodstatněná pouze lepší konstrukcí karburátoru , který má jemnější seřízení , ale například snižovat difuzéry ala škodovka na motor většího obsahu je blbost. Mám ověřeno, že např. M461, co jsme koupili v bazaru od rybářů, který byl po GO ,byl namontován karburátor z T 603 , kde se otevíraly klapky najednou, motor chytal na otočení jako housličky , perfetně i na kliku a po delší jízdě byl výfuk vzadu uvnitř předpisově šedý a svíčky cihlové...Tohle fungovalo, ale origo měl jistě lepší zátah...

se
serpico
16. září 2019, 19:56
0
Ich bin ein Moskauer: Stručná historie Moskviče

Petr 57- zapomněl jsi na Koroljova, který byl Hlavou, sice jak bylo v říši zla běžné, tak nejdřív jej mučili a trápili v Gulagu, kde mu nenávratně poškodili ruku, což jej trápilo celý život, ale pak je dostal do vesmíru a většina úspěchů šao na jeho konto.Již ke konci války byl vyslán do třetí říše, aby zabavil a odvezl vše, co se týká raketové techniky včetně specialistů ..A slavný MIG 15 měl namontován motor nové generace NENE, což byl R/Royce , který Britové jako spojenci prodali jako licenci Sovětům a pak toho velmi litovali, včetně USA, protože sovětská raketová letadla byla vyvíjen na základě Messouna 262 , bohužel jeho motor byl již na konci vývoje a další nebyl ani v hlavách specialistů třetí říše a SSSR..Takže NENE otevřel novou cestu vývoje dalších a dalších modifikací motorů pro MIGY a další stroje made in SSSR. Takže R/Royce pomohl komoušům získat převahu právě v té Korei, než se amíci vzpamatovali..

se
serpico
16. září 2019, 19:40
2
Ich bin ein Moskauer: Stručná historie Moskviče

Když někdo napíše, že motor z 412 byl liný -dýchavičný, asi s ním nikdy nejel, tahle patnáctka OHC s řetězem byl okopírovaný BMW a musím říci, že to byl nezmar ..Jeli jsme na dovolenou do Bulharska přes Rumunsko a tehdy tam nebyl" Petrol".., benzinky byly plné kolon motoristů, kteří čekali na benzin..Měli jsme 2 auta, jedno Moskvič 412 s vlekem a druhé/ moje/ Š 1100 MB s upraveným motorem obsahu 1240ccm,/ také s vlekem,naladěným /, bohužel vyžadující náš tehdejší Super. Bohužel benzin nebyl, naše poukázky na benzin nám byly k ničemu..Tak jsme sehnali 2 kanistry "benzinu" do ruských Gruzavíků, což v podstatě byl nějaký vylepšený "petrolej" Mě odešlo přehřátím těsněni pod hlavou po pár km.motor chrastil jako blázen /oktany byly tak asi 40/ ..Tak jsme moje auto zapřáhli za vlek Moskviče..Viděl jsem to černě, protože při jízdě jsem slyšel přes otevřené okno motor 412 jak chrastí a úpí..Ale omyl, tento motor nás přetáhl přes Transylvánské Alpy a dojeli jsme až k pumpě, kdy byl normální benzin./upozorňuji, že v každém voze bylo po 3 lidech/.Moskvič neměl za celou cestu JEDINOU závadu, mimo upadlého výfuku.Ttohle auto kamarád koupil týden jako odstavené za pár šupů. To by dnešní moderní kraksny nevydržely..Takže i když stroje z této oblasti nemusím, tohle musím uvést jako důkaz, že není vše špatné, jak se může zdát. Serpico

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem