načítám data...

Maserati jako volba srdcem?

29. července 2019, 01:33 41 komentářů beastar

Koupit auto je pro někoho naprosto jednoduché. Na papír vypíše pro a proti možných modelů. Zohlední své požadavky. Zkonzultuje s manželkou rozpočet. A je to. Co když to takhle nemáte?

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Maserati jako volba srdcem?

Pln dojmů a pojmů ze svého dotazu v místní rubrice „ptejte se“ jsem začal vymýšlet jaké, že auto bych si koupil. V komentářích pod článkem se toho urodilo opravdu mnoho. A já jsem to pročítal a mnohdy rovnou zapisoval do poznámek. Objevila se tady auta snad od všech trochu významnějších výrobců, kteří nabízí něco, na co můj skromný rozpočet stačí. Dokonce se zrodila velmi aktivní a plamenná debata okolo legendárního broučího vládce. Modelu Porsche 911. Kdy jeden tábor tohle auto hájil jako skvělé daily a druhý naopak argumentoval proti. Já jako člověk, který příliš nemusí karoserii kupé, jsem dokonce chvilku zakolísal a snad bych začal zvažovat i Panameru. Prostě Porsche samo o sobě je jako argument silný. A je pravdou, že jistý status tento vůz vašemu skromnému egu dodá. Bohužel po několika méně skromných výpočtech sem došel k tomu, že tohle pro mě cestou být nemůže. A abych dodal i jisté ponaučení. Pro velké procento z vás také ne. Prostě devětsetjedenáctka to je krásné auto, rychlé, legendární a. To je tak nějak všechno. Na můj typ cestování se prostě taková věc neosvědčila. O tom zase někdy příště. Měl by to být takový blog o tom proč si prostě 911 jako auto denní potřeby nepořídit. A ledacos to vypoví i o tom proč ani bohatí muži Českého byznysu tohle auto netahají z garáže víc než je pro sebe prezentaci nutno.

Mezi radami se objevila pěkná řádka Mercedesů, Audi a dokonce i nějaká Kia a třeba Lexus, nebo BMW. Z čehož zejména KIA. Jmenovitě Stinger. Má prostě smůlu, že je to KIA. Ano velmi dobré auto novináři jsou u vytržení. Petrolheadi fandí. A to je tak všechno. Mimochodem není to podobný příběh jako od Subaru. BRZ bylo a je chváleno a petrolheadi fandí. Vzhledem k tomu, že i sběratel Péťa tohle auto prodal, něco bude špatně. Dost podobný příběh nabízí Stinger. Na test na týden je to určitě super svezení a i ten nákup do toho naložíte like a boss. Bohužel. Pojďme dál. Německá trojka. Moje nadšení z Mercedesu poměrně rychle opadlo, když jsem se seznámil s cenami a hlavně jízdním projevem E-klasse 43AMG. V červené krásné barvě v kombinaci s černou auto vypadá zcela jinak, než základní diesel. Ovšem je to technikou nabité auto. Je to skvělé. V momentě kdy ale všechno znáte je to prostě Mercedes. Auto pro starší vyhořelé borce s tučným kontem. Je to klišé? Ach ano je bohužel velmi blízko pravdě. V režimu Sport+ je vše tak strojově přesné, že bych auto svěřil možná i klukům ve školce do oddělení modrásků. 400 koní se zdá, jako kdyby běželi z dálky, a vy jste ze sedadla řidiče režírovali divadlo. Prostě Mercedes jak má být. Hodně lidem to tak vyhovuje. Řadit si a točit volantem a věřit že tam auto pojede. A ono tam právě jakoby zázrakem vždy jede. Pro mě nuda. Lexus jsem si nevyzkoušel, nemám ty správné kontakty, ale předpokládám, že budeme někde rovni Mercedesu. Audi nabízí svou S6 v naprosto nové podobě. V kombíku je auto naprosto opulentní. Uvnitř tradičně povedené. Je to rovinkový predátor. Šlápneš a jedeš. Nevíš nic a krajina je okolo asi jako když v Německu člověk jede 200 km/h ve vlaku. Brrrm a je to tam. Nuda. BMW si nemůžu koupit ani, kdyby se mi nějaké líbilo. S touhle značkou jsem vnitřně otevřeně ve válce. Měl jsem rád, ale už nemám.

Takový žolík jisté party čtenářů byla Alfa Romeo s divným lístkem viditelným zboku. Ano, Giulia se povedla. Vypadá trochu jako stará dobrá, BMW z dob kdy v Mnichově ještě dělali auta pro řidiče. A ne něco co to má připomínat. To je ale na jiné téma. Uvnitř auto působí příjemně a kupodivu kvalitně. Po pravdě se příliš nedivím, že to některé fanoušky motorismu a aut uchvátí. Povedlo se dát opravdu dohromady jistou konzervativnost a solidnost. S jistou dávkou nespoutanosti. A ano dokonce na Praze 4 je jedna pěkná za zajímavou cenu. Jenže tohle prostě není dobré auto na dlouhé cesty. Určitě se v něm dají absolvovat. Určitě je to velmi dobré sportovní svezení. Perfektní pocit řídit něco co má 500 koní, rudý lak jak Ferrari a v každém kousku auta je cítit jak se někdo snažil. Aby to bylo prostě dobré. Manuální převodovka je přesná jak skalpel. Projíždět se někde za Prahou navozuje pocit, že řídíte supersport. Ne vážně nepřeháním. Opravdu to člověka semele. Taková ta pravá závodnická atmosféra. Mimochodem na ručním mytí zejména ve večerních hodinách je člověk tak trochu král. Frajerky od vytůněných Civiců koukají. Kluci od snížených Golfů chtějí být tak trochu jako vy. A všechno dohromady to dává kýčovitě vzpomenout na první díl Rychle a zběsile. Přestože o výdrži některých komponent mám velké pochyby. K pohodlí za volantem bych měl určité výhrady. Tak na to na co tuhle Alfu stavěli. Tak na to je sakra skvělá. Rozdává pubertální radost okolí i člověku za volantem. Je to prostě pravá Italka co hodí zadkem a celá ulice se otočí a jí to dělá sakra dobře. Přestože za rohem kámoškám tvrdí jací jsou ti chlapy prasáci. Jenže takové auto prostě nechcete na velký nájezd. Kromě vyložených fandů. A tady trochu narážíme na podobný limit jako je u Porsche 911. A Giulia QV navíc působí spíše prostě jako sportovní značkové tepláky, než reprezentativní dobře padnoucí oblek. O spotřebě paliva raději pomlčím zcela taktně, tak jak se to k dámě třebaže z fitka sluší. Je to auto bez jakéhokoliv kompromisu, které jezdí velmi sportovně a agilně. Obávám se, že to nejen mě ale nestačí.

Úplně nakonec snad jeden jediný člověk zmiňoval velmi logickou variantu. Komentář byl ve smyslu. Když teď máš Maserati a je tam i přes výhrady spokojenost, tak proč si od nich něco nekoupíš. Ať se to fanouškům značky líbí, nebo ne tak Maserati udělalo posledními modely v kvalitě mílový krok kupředu. Vždycky to byla rychlá auta. Vždycky měla takový velmi specifický design. Ten bych v dobách minulých přirovnal třeba k Volvu. V tom smyslu vy si dělejte, co chcete, my máme to své. A téměř vždycky neoplývala nějakou vyloženě technologickou vyspělostí. Sázelo se na charakterní motory, slušný cestovní komfort a zajímavou nejen závodní historii. FCA v rámci šetření nejen v Ghibli použilo řadu pochybných detailů a kulantně řečeno koncernových prvků. Minimálně ve zpracování interiéru a technologiích například na podobně exoticky laděné BMW 6 GranCoupé Ghibli ztrácí. Velmi extrovertní design také zdaleka nemusí uchvátit každého. Pro takové je tady právě Audi případně již zmiňovaný Mercedes. Třída luxusních sedanů nabízí pro každého něco a od všeho dost. Co se týká ale efektivity a nastavení podvozku, převodovky, motoru. Tady je Maserati naprostá špička. Snad jedině pokud přesedáte z něčeho jako je Aston Martin DB9, nebo jiná extra vysoká liga. Tak si můžete připadat v Ghibli hloupě a řekněme obyčejně. Pro každého jiného je to svět luxusu. Polohu za volantem si najde každý vyhovující. Použité materiály jsou prvotřídní a skutečné na žádné atrapy se tady nehraje. Hydraulický posilovač řízení, velmi povedená čtyřkolka (do nedávna jsem neměl zkušenost) v kombinaci s V6 z Maranella. Ve verzi Ghibli S Q4. Kdo by si dnes nepřál v autě relativně chytrou (Rakouskou) čtyřkolku která upřednostňuje velmi inteligentně po většinu provozu pohon vozu skrze zadní nápravu. Auto je rychlé, obratné ale zároveň snadno zvládnutelné a pohodlné. Přestože nabízí i velkou dávku nedokonalosti asi stejně jako právě nejrychlejší Giulia. Je to pro delší cestování dobrý společník. Který dovede v rámci třídy a možností bezmála dvoutunového auta i pobavit. Jako bonus je tady opojné zrychlení a naprosto parádní zvuková kulisa.

Přestože nejsem žádný velký fanoušek značky samotné. Přestože jsem napůl ze země původu tohoto vozu. Přestože vidím a vím jak takové Ghibli, ve třetí generaci v koncernu FCA řekněme zjednodušili. Respektuji mnoho názorů a většinou pravdivých, že auto dostalo neoprávněně vysokou cenovku. Je to stále auto, které působí reprezentativně jako oblek, ale dokáže i s nadváhou skočit do tepláků a potěšit vás sportovní jízdou která je poměrně snadná a nezáludná. A to je to. Já se nechci na dlouhé cestě s autem někde prát. Já chci v případě hezké a prázdné silnice ladně proplout. Užít si zvuky, rychlost, dynamiku. A potom hezky zase zpět na dálnici a na tempomat dojet v bezpečí do cíle. Možnou výtkou může být v případě Maserati spolehlivost a ceny servisu. Nicméně v přímé konkurenci rozhodně levnější servisní práce nepořídíte. A v dlouhodobém kontextu na tom se spolehlivostí Ghibli není vůbec zle. Volba srdce a rozhodně ne rozumu…. O tom to celé je.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jakub Pospíšil
29. července 2019, 10:00
0

Vlastně to docela chápu. Jakmile se s něčím sžiješ a nějak zásadně ti to nepije krev, tak ta podvědomá útulnost známého interiéru, ergonomie ovládání a designový jazyk hrají mnohem větší roli, než si je člověk schopen připustit.

reagovat
beastar
29. července 2019, 12:18
0

Přesně tak. Ono tohle je fakt hodně o zvyku. Přestože sem reálně schopen přiznat ze opravdu éčko je líp postavené a co do technologií je to bomba, bavoráky jsou prostě bavoráky a Audi je tak krásně konzervativní a Německé, že se to mnoha lidem prostě musí líbit. Jenže o tom to nakonec prostě není. Tahle věc se promítá nakonec do výběru mnoha lidí. Proto pořád Audi lidi kupují (a další samozřejmě) Prostě si zvykneš. Kde je tahle páčka, kde co vrže a jak se co chová. A že konkurence to má lepší si schopen připustit, ale už se nechceš "přeučovat". Navíc prostě to auto je vážně dobrý i tou svou nedokonalostí. Je přesně jako spaghetti. Nevypadá to na talíři vábně... jsou lepší speciality. Ale zasytí a potěší.

BubaaCZek
29. července 2019, 10:01
2

Krasne auto. I ten pohled na motor sam o sobe vzbuzuje emoce.
Ja mam pocit, ze to Maserati k tobe tak nejak pasuje. Neni duvod nic menit. Dej pak vedet, co konkretne jsi vybral.

reagovat
In
Inocenc Pozzi
29. července 2019, 10:14
0

Bíst e il capo! Pít kafčo a u toho hltat tvůj tradičně znamenitej blog, tomu říkám pohoda. Díky pane, at' se daří.

reagovat
beastar
31. července 2019, 11:51
0

Dík. A tak nakonec taková větší Giulie...

liška
29. července 2019, 11:26
0

No pockej takze Ghibli zustava akorat vymenis diesel za benal?

reagovat
beastar
29. července 2019, 12:20
1

Jednak palivo. Přidám čtyřkolku a trochu trochu jiná výbava bude. Původně sem to neměl v plánu a ani sem sám moc o tom autě neuvažoval. Nicméně kdo na to kouká. Stačí se podívat na dnešní ceny ... dvou, tříletých aut. Jak to spadlo. Kouknout na nějaký elementární údaje o spolehlivost a vlastně zjistíš, že to zase takovej průser proti konkurenci není.

liška
29. července 2019, 16:10
0

Zrovna neska sem právě úplně náhodou koukal, jak to jde dolu. A kolik se jich tam rojí s nájezdem kolem 80-90tkm. Všechno teda ty diesely. To typuju budou asi ty končící operáky podobně jak v tvým případě? Takže to nakonec byla relativně oblíbená volba (samozřejmě nelze srovnávat s nějakou ofcí co do pčtu, ale...) a nebyls s tím úplnej exot?

Bavoraczech
12. srpna 2019, 14:55
0

Nemám s takovými auty servisní zkušenosti... Ale možná bych dodal, že ta pověst je někdy přehnaná. Stačí si na FB přidat pár fanklubů značek a vidíš ten rozdíl.
Alfa forum: Twl jsem koupil TwinSpárka za 20 a on se mi po 2 letech zadřel i když leju co 10 tis km. 10W40 Selenii. Teď jsem do toho musel vrazit dalších 20 za poloGO... To je v pr..
Subaru forum: Tak po 80 tis km na LPG je to v háji, odešly ventily. Tak holt do toho naleju 20 tis. a snad to bude zas jezdit
BMW forum: Něco mi vrže a mlátí v nápravě. Ale to je v pohodě, udělám nějakou běžnou údržbu za 40 a je to v cajku :-)

R0ck
29. července 2019, 11:49
1

Tusim ze jsem tam psal neco o tom jestli by ti nakonec nedávalo smysl jít do quattroporte, takze nakonec QP :)?

reagovat
beastar
29. července 2019, 12:14
0

To si byl ty? Já jsem nebyl schopen to dohledat. Byl to takový menšinový názor. Po zamyšlení a zvážení pro a proti sem došel k názoru, že smysl by to dávat mělo. Ne že by to byla nejlepší, nebo nějaká světoborná volba, ale ono to opravdu není zase tak hrozný auto. Dneska to platí dvojnásob když to už nemusíš kupovat nový za ten nesmysl.

R0ck
29. července 2019, 12:48
0

Je to dost možný :). Tak na druhou stranu chce člověk furt zkoušet něco novyho že jo, ale u člověka jako ty kterej uz osedlal kde co je tohle asi zlata střední cesta. Tak ať to dobře jezdí :)!

krab
29. července 2019, 14:36
0

Já si to trošku myslel, že to dopadne podobným směrem...
Je to charismatický auto. Ve skutečnosti bych si nějaké nové Maserati rád vyzkoušel, uvidíme, třeba se to časem naskytne. V praxi opravdu umět rozlišit správně rozdíl mezi německou trojkou, Lexusem a Maserati. nějakou představu mám, v několika jsem už seděl, ale neřídil nikdy.

A sranda je, že si člověk může myslet, že ví co by chtěl a po vyzkoušení několika aut se sám diví, co mu nakonec sedlo nejlíp. Stejně bych si asi vzal tu červenou Quadrifoglio z Prahy 4... Nutno ale dodat, že pokud bych měl vážně roční nájezd 50 tkm, stal bych se asi brzo majitelem nejojetější Alfy Romeo QV na světě :-D

reagovat
Opelfahrt
29. července 2019, 16:30
0

Před týdnem jela jedna červená Giulia QV s italskou registrací za mnou z Čadce až po rozdvojení na dva pruhy na českém území. Loni jsem jednu další italskou viděl u Brna. Čili oni s tím fakt jezdí a takových ojetých asi bude víc.

Bavoraczech
12. srpna 2019, 14:57
0

Na delší nájezdy je tu naftová Veloce... Ale ta neni tak rychlá... A nemá to správný cuore sportivo... A neprovokujte nebo se budu muset projet Alfou :D

BigBen
29. července 2019, 14:53
0

Značka tedy zůstává, ale jednu změnu tu vidím. Místo operáku si to jdeš koupit. Takže se ten operák nevyplatí? :-)

reagovat
beastar
30. července 2019, 00:17
2

O tom to není. Na operák si to zkusíš. A hlavně nový bych to nekupoval. Teď jsou ceny už jinde. A kupuju protože svět jde do kytek a bůh ví jak dlouho půjde ještě koupit motor postavený od Ferrari s těmito parametry.

ToMyx
29. července 2019, 16:02
0

Bíste, gratuluju především k tomu, že už Tě nemusí bolet hlava z toho ztraceného času zkoušením všech těch možných nástupců :-) Logický a italsky stylový krok přesně dle Tvé vlastní kuchařky. Tuším, že se budeš mít s q4 dobře, minimálně jako doposud. Tak hlavně ať jsi spokojen!

reagovat
Pólin
30. července 2019, 06:56
1

Gratuluju k výběru...určitě nebudeš zklamaný...něco málo jsem s touhle motorizací najel a byl jsem z toho unešený. Ten motor je fakt vynikající a kromě všech ostatních kvalit umí udělat krásné divadlo (ten zvuk!!!) Jinak tuším, že jsme kdysi měli nějakou plamennou diskusi, kde jsi obhajoval volbu dieselového Maserati před benzínovým...nakonec se vždycky ukáže...:D za těch "pár litrů" benzínu navíc tenhle motor fakt stojí...

reagovat
ReVolte
30. července 2019, 14:38
0

Je mi líto, že si přeskočil ten Lexus. minimálně už ten názor na to z tvého pohledu. Plus si myslím, že Lexus více tíhne k BMW stylu než k MB a to by mohlo pomoct s tou vnitřní válkou...

reagovat
ToMyx
30. července 2019, 15:34
1

Také jsem si všiml vlažného přeskoku Lexe, ale co se dá dělat...
Někdy hold nejsou možnosti nebo touha se svézt, nedá se nic dělat možná je to až moc designově něco jiného. I když jsem si říkal, že lc 500 by Bístovi fakt slušelo :-)

beastar
30. července 2019, 16:00
0

Asi takhle mě auta z tohohle směru nevadí. Nakonec ani Infiniti nedělá úplně tradiční Euroauta. Je to jistě kvalitní i to jméno už lidi znají. Bohužel nemám tímto směrem lidi. A není vyloženě čas to testovat. Zkoušet. Jak sem psal kamarád má IS-F. A jako dobrý. Jede to, kvalitní, luxusní ale to E43AMG též. Bavorský vrtule zrovna tak... Nakonec je to i o tom srdci. A ja mám raději špagety, pizzi a gondolu. Než dokonalost šukake, rychlost šitisi a kvalitu bukake
... Přestože chápu že jsou to pěkný auta.

krab
30. července 2019, 16:22
0

Ono je ještě nutno dodat, že rozdíl mezi srovnatelnou nabídkou Ghibli SQ4 s motorem F160 (60° V6 twinturbo 3.0) a Lexusem LC500 ( atmosferická V8 5.0) je asi milion korun. Ten Lexus je drahé auto.

Ten výběr auta je prostě individuální záležitost. Hlavně jak říká Bíst - ještě že je tu ta možnost volby, že ty benzínový V6 a V8 ještě máme a tak není na co asi čekat. Čas na to koupit si nudnější auta vždycky bude...

ToMyx
30. července 2019, 17:20
1

Bíste, s kvalitou šukake a bukake si mě fakt rozesmál :-))) Já to všechno samozřejmě chápu, možná jsem to jen moc fanouškovsky napsal.
krab: Bral jsem to v rámci vytýčeného budgetu a tam to bylo do 2m a to bylo i za skladovku. Sice v DE, ale našel jsem. máš pravdu, každý má jinou chuť a je to tak dobře. Já byl prostě trochu moc uchvácen z jízdy.

beastar
31. července 2019, 02:20
0

Jako aby bylo jasno já proti Lexusu absolutně nic nemám. A dokonce sem tady díky těm radám toho docela dost študoval kolem toho. Bohužel zjednodušeně řečeno je trochu jiný svět. Plus to co píše Krab. Jako cena je jedna věc, ale prostě zrovna to Maserati si já osobně umím vyjednat fakt s cenovkou úplně jinde, než tady dostane Ferda ředitel retail zákazník z neznámý lokace.

A to taky hraje svou důležitost. Přece jen není to úplně už levný nákup, kde si za měsíc řekneš.... No mě tohle auto vlastně jako moc nevyhovuje tak já to se ztrátou 300 kolíků prodám...:)

ToMyx
31. července 2019, 09:49
0

Jsem člověk, který by za auto nedal ani mega, takže všechny Tvé důvody byly předem pochopeny :-)
Já jsem právě ten, co by za tu ztrátu 300 kolíků chtěl koupit auto celé...
Těším se na první dojmy z užívání toho krásného stroje!

krab
31. července 2019, 11:20
0

Nikdy neříkej nikdy... :-D
Já bych to mega klidně dal, mít ho ...

Je to tak, že se s tou počáteční ztrátou hodnoty trochu počítá. Ghibli SQ4 koupený nový za ceníkovou cenu (třeba -10% sleva dealera) je hrozná past v tý amortizaci. Nový Ghibli SQ4 je ve Scuderii za něco jako 107 t. euro bez DPH. Ale modelovej rok 2018 se slevou už dokonce za 75 tis euro. To je sešup jako blázen. A lehce jeté kousky se dají sehnat za 1.5 s DPH...

Financovat tu ztrátu není sranda. A u toho Lexusu , BMW, Audi , Mercedesu je to ve výsledku stejný nebo podobný. První tři roky provozu toho auta stojí strašně moc v té amortizaci. Je fakt, že za to bych prachy taky nedal i kdybych je měl... I kdy takhle, pokud by auto vyšší třídy bylo denní pracovní a součástí práce by bylo hodně dlouhýho cestování, mluvím jinak a šel bych do toho.

Ale u soukromýho auta pro radost bys takový pokles zažít určitě nechtěl...

beastar
31. července 2019, 11:50
0

Jo jo. To je přesně to jak píše Krab. Ono jedna věc je koupit to nový a že tu cenu opravdu oni vyhnali vzhledem ke kvalitě do nesmyslu. A něco jinýho je si počkat na lehce jetý. Kdy uz ani ten pokles hodnoty neni tak dramatický. Jdeš do toho že máš už nějaký data. Víš jak to funguje. To auto.

A samozřejmě co si budeme i dvouletý auto umí navodit pocit novýho když to má 25 000km najeto. Ochudis se o to si to sam nakonfigurovat to je celý. A ušetříš skoro mildu.

ToMyx
31. července 2019, 12:25
0

Jasan, je zase pravda, že půl miloše do staré podceňované paštiky nenaháže každej, takže ano, pokud bych ty prachy měl cash a nákup bych si nějak "odůvodnil" např kvůli práci, šel bych do toho asi taky. Ale i tak, tychle vody nejsou úplně můj šálek, ještě nemám vše vyřešeno a není proto tuto volbu podstupovat, proto mi jde těžko odbourat srdce a nechat rozum pracovat :-)

Kupoval jsem Avensise s nájezdem cca 113 (6 let starý) s veškerýma papírama, ze servisů, TUV a já nevím co ještě. Uvnitř nebyla jediná chyba, jen venku na laku byla jedna promáčklinka, viditelná jen z jedné strany a max z půl metru. Nechápal jsem, všechno čisté. Tady jsem měl taky pocit, ž kupuju nový. Cena 250 tomu odpovídala :-)

GanGreen
30. července 2019, 15:24
1

Ty jo, tak to je pro mě docela nečakaná volba, ale rozhodně pochopitelná :) Já jsem tě skoro tipoval na cadilaca :D

reagovat
beastar
30. července 2019, 16:02
0

Máš dobrý odhad. Kdyby ten káďa neměl tak hodně extrovertní linie a hodně americký pojetí interiéru. Šel bych do toho.

Sob95
30. července 2019, 20:05
0

Taky jsem si myslel že riskne Cadillac..
beastar: Jaguar si zařízl kvůli kecům o aristokracii?:-D I ta kompresorová V6 zní pěkně. :- ))

beastar
31. července 2019, 02:17
0

Ne, ne Jaguar jakože dnešní nabídka dobrý. Jasně kecy kolem modrý krve a aristokracie mě pořád serou, ale nebyl to důvod proč do toho nejít. Spíš nebyla moc domluva kolem toho. A ta amerika jako to sem trochu smutnej fakt sem skoro byl přesvědčenej, že to chci ale prostě jak sem psal. Já nějak nemohl překousnout ten pomepézní emerikn drým vzhled.

GanGreen
31. července 2019, 12:39
0

Jako nedivim se ti, maserati je krásný auto (ital prostě umí :D ) a cadilac, ač se mi tak fakt líbí, je asi až moc takovej nařvanej hulvát...

sheogh
30. července 2019, 16:08
0

Takze nakonec novy Ghibli? Nebo QP? No oboje krasa :-) Ona ta nabidka Maserati, co se tak divam, dost splnuje to, co od auta ocekavam i ja - takovy klasicky-moderni, svizny, ale komfortni :-) Mozna trochu vic budi pozornost, ale co uz...

reagovat
Ronin
30. července 2019, 22:45
0

Bravissimo amico! Proste rovnaké srdcové ochorenie
poseidonivej zbrane sa nezaprie, už som sa ja zamýšlal nad touto otázkou (len hypoteticky) čo by som volil,a iné auto mi okrem Alfy nevyšlo,a to preto lebo som trochu cvok a obetoval by som jazdný komfort atd.Ku Ghibli by som potreboval nejakú hračku.No asi len moc fantazírujem po obednej pauze,tráviaci obed v práci :) Ten zvuk by to zachranoval.Ešte raz,gratulka.

reagovat
beastar
31. července 2019, 02:26
1

Jako není to nějaká úplně WOW volba. Ale jak tady někdo tuším psal. Je to i o nějakým zvyku. Třeba pokud by si do toho Ghibli posadil někoho kdo měl Německý auto třeba Audi. Tak ti řekne ty vole tfuj jak v tom sráči můžeš jezdit. Já se do toho po pravdě taky nezamiloval nijak hned. Tady to moc neventiluju, ale v mém okolí si lidi často vyslechli to jako nee.... To je prostě špatný auto. Jenže pak v tom jezdíš... Ono to docela funguje a lecos s tim projedeš zažiješ... vyfotíš tam a zase jinde... :D A najednou zjistíš že to k tobě tak nějak sedí a patří. Jaký auto tohle umí když vynecháme super drahý věci a Porsche. Ty kecy o duši jsou stejně otravný jako aristokracie o Jaguaru....

Jenže ono na tom něco je. A můžu ti říct, že kdyby to šlo tak sem si odkoupil tu bílou naftu (na to bych i sral) A naposled tady potvrdili domněnky o duších a italským kouzlu Zlokočka když tuším jezdila Levante. Možná až budu dělat motor tak bude psát jinak uvidíme:)

Ronin
31. července 2019, 10:23
0

Ja som to čítal hore a stotožnujem sa úplne s tým čo si napísal.Ako niekto vravel,je treba uskutočniť zásadné rozhonoutie o živote a to,že si sa rozhodol svôj život vôbec nezmeniť :) A to je hezký,hlavne po reálnych skutočnostiach vidí človek svet nepokrútený na papieri,a po mojej skúsenosti s Masom,by som tiež nevolil inak,aj keby som mohol lepšie,no kto vie čo je pre teba najlepšie.

Boris
05. srpna 2019, 14:08
0

Proč je tu vlastně stále opomíjená a nenáviděná Americká produkce? :-D Co takový Cadillac CT6? I když po Maserati by to bylo jako sednout do slona. :-D Stejně bych volil Cadillac.

reagovat
Máří
08. srpna 2019, 21:01
0

Beaste, pokud chceš, na FB je poměrně slušná komunita Lexusářů a nějaká to projížďka se třeba bude dát zařídit :)

reagovat