načítám data...

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů beastar

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Dlouhodobý test parádních sedanů!

Rok se s rokem sešel a můj v podstatě neexistující blog se samozřejmě zcela po zásluze umístil. I v tak ceněném žebříčku jaký sestavila osobně taková persóna jako je odborník na slovo vzatý Petr Jeřábek člen redakce. Ti, kteří mě znají a samozřejmě i ti kteří ne, těch bude minimum, už vědí, že napíšu jeden blog ročně. Je tak dobrý, že to stačí? Ano přirozeně je výborný a zaznamená až 1.000 přečtení. Jenže já makám stejně jako náš pan ctěný předseda vlády. Nežvaním, aby bylo jasno. A tak jsem si pro rok 2018 stanovil nové, ušlechtilé cíle. Jeden z nich bude napsat více jak jeden blog. Vděčné téma by byla samozřejmě Zonda. Jenže jak všichni víme, Pagani umí sice skvělá, praktická a denně použitelná auta. Bohužel nejsou úplně dostupná. Samozřejmě jak pro koho. Jelikož většina lidí je prostě chudá a líná vydělat si pořádný balík Eur případně si řádně nakrást. Tak potom nemají na kvalitní auta za pár milionů korun. Dlouho jsem tak bádal a unavoval svou geniální mysl, až mě to napadlo.

Nejen já mám rád dlouhodobé testy aut. Takové ty kruté kdy se potom na konci celé auto (to co zbude) rozmontuje a zhodnotí. Byla to jedna z mála rubrik, na kterou jsem se soustředil v nudném AutoTipu let nedávno minulých. Jak jinak dobře prověřit kvalitu vozu než že s ním necháte jezdit blázny od novinářského fochu. Ti plnou měrou v takovém autě ctí, známé heslo z cizího krev neteče. A tak tomu dávají kapky. Přestože budou tvrdit, že nikoliv. Taky jsem prozřetelně usoudil, že nová auta za miliony tady zdejší nevděčné čtenáře moc neberou. Aby taky ano když božskou aurou opředená kára snů je tady věc v lepším případě za sto tisíc kaček. Název psát nebudu, byla by to škoda inkoustu.

Ať se posuneme v ději. Tedy moje maličkost ve své velikosti a můj bezvýznamný tým (ano i taková stvůra má zaměstnance) beznadějně milující supersporty a auta s cenovkou vašeho domu jsme dali hlavy dohromady. A vzniknul nápad na to použít pro jisté účely a cesty nějaké neskutečně v lidových moudrech nespolehlivé vozidlo. Jezdit s tím nebohým šrotem na krev a kdekoliv. A samozřejmě tady formou blogu podat zprávu zdejšímu osazenstvu. Alespoň těm co to budou chtít vstřebat a něco nového se dovědět. Samozřejmě kromě Zondy a možná nějakých Porsche, jsou všechna auta nespolehlivá a servisně naprosto nesmyslná. Proto bylo pro mě těžké z omezeného skladu vybrat jeden stroj, který je dostatečně kontroverzní a není to ještě veterán. Chtělo to něco správného, co se nachází v kategorii, nejsem youngtimer  ani klasika. Všechna BMW a podobně nudná stafáž vypadla hned v kvalifikaci. Do užšího finále se po odborných úvahách a mém absolutistickém rozhodnutí dostala věc vskutku obskurní a to Alfa Romeo 166. A proti ní, stál konkurent, který vyjel tam odtud, kde to nemám rád stejně jako komunisty. S typicky obskurním vzhledem a modrou krví a povídkami opentlený Jaguar S-Type. Když jsem se nad tím zamyslel, vlastně mi nepřišlo ani divné, že tyto dva klenoty už celý rok zabírají místo ve dvoře. Nějak o ně lidé a ani překupníci ze zemí tak civilizovaných jako například Albánie nemají zájem. Zřejmě je jejich pověst neporuchových a levných aut na provoz předběhla až na Balkán.

Jistě chápete, že rozhodnout se jaký klenot z této dvojice bude vybrán, nebylo vůbec snadné. Mělo by to vydržet asi 40,000 km v podmínkách celé Evropy. S tím že samozřejmě v autě budou desky s číslem na odtahovou službu. Samozřejmě vycházíme z toho, že to nevydrží vcelku a pojízdné ani půlku. Bylo mi líto nevyzkoušet obě tyhle věci, které kdysi stáli daleko přes milion korun. Takže to nakonec dopadne tak, že finalisté dlouhodobého testu vražd jsou obě tyto „limuzíny“. Pokud vše půjde dle plánů tak se oba tihle atleti dostaví i na trackday. Tam pod vedením zkušených licencovaných pilotů ukážou, že vyhrávat se dá se vším. A že je okruh v Mýtě pro malé sporťáčky jen mýtus.

Pojďme si představit finalistu číslo jedna. Nebo možná finalistku. Při pohledu na tento vůz si člověk představuje, jaká krása to musela být kdysi. Před patnácti léty kdy slovo infotaiment znělo pro většinu z nás jako něco z oblasti psychologie. Za největší trumf byla považována navigace s displejem o něco málo větším, než má dnešní mobil pro důchodce. Jedná se o stříbrnou Alfu Romeo 166, která pod kapotou ukrývá ten nejkrásnější poklad. Řadový pětiválec o strhujícím výkonu 103 kW. Spaluje to naftu a tento jev to připomene občasným vypuštěním černého mraku. Je to auto z první série s přídí evokující rejnoka Mantu. To je taková ta ryba jak má oči v rozích karoserie a vypadá jak vesmírná loď Millenium Falcon. Celkový stav karoserie je uspokojivý a auto drží pohromadě nejen silou vůle. Má servisní knížku a 233,000 kilometrů na hrbu. Jezdilo doposud jen ve Švýcarsku. První vlastník byla nějaká firma praktikující byznys pět na stole v českých v tomhle případě asi v jiných. Druhým uživatelem byl jistý pán středního věku. Zřejmě fanoušek značky nebo Ital protože kdo by to jinak chtěl. No a teď je v České Republice. Kde konečně poznají ty přední ramena zač je koho loket. Čerstvá technická kontrola a emise zajišťují nerušený pohyb tohoto zdroje starostí po našich cestách. Bylo nutné vyměnit kompletně brzdové kotouče a destičky. Vyskytují se menší vůle v řízení, ale elektronika zatím funguje a auto nemá zatím žádnou vadu. Jistě se brzy něco objeví. Samozřejmostí je nutná petrolheadská manuální převodovka. Dobrá zpráva je, že navigaci máme taky!

 

Ještě se hodí dodat, že pořizovací cena byla i s dovozem a českou šikanou jménem dovozová technická 30,000 Kč. Na silnice vyrazí tenhle skvost na sjetých zimních pneumatikách a odjede s nimi celý rok. Dobře jsou jen tolik sjeté, aby to stačilo předtím na technické kontrole. Olej byl údajně měněn ještě v původním působišti. Jako správní hejlové tomu věříme.

Dvojkou v testu kvalitních limuzín za správnou cenu. Je pořádná kočka. Taková trochu tlustá a smutná, ale my už jí ty pérka trochu protáhneme. Jaguar S-Type vyrobený léta páně 2001. Hned na začátek to nejdůležitější!  GPS navigace chybí jaká škoda. Pojďme se podívat pod kapotu. Tam je třílitrová, benzínová pokladnice. 240 kobyl přímo z Bromwiche. Nekompromisní zadokolka pro řidiče co si umí užít za volantem nejen orálního sexu. Doposud urazil v zemi skvělým ojetinám zaslíbené 192,000 Km. Bohužel pravý nadšenec bude zklamán, auto je vybavené automatickou převodovkou. Jako zdroj případných poruch nám ale jistě ráda poslouží. Tenhle skvostný marxistický aristokrat si prošel u nás také své kolečko na STK bez ztráty kytičky. Bylo ovšem nutné vybavit jeho hnanou nápravu „drahými“ zimními pneu. Sedmnáctky od celosvětově známého výrobce Gripmax Status Pro Winter jistě nemá cenu představovat. Cena za kus naštěstí nepřesáhla 841 Kč. V Německu šlo auto z ruky do ruky a jisté je že čtyři blázni v tomhle džegu už lítali do omezovače po autobahnu. Dosáhnout na rozumnou výši zákonného pojištění pro mě není problém. Jak jsem ale pochopil, běžný smrtelník by se asi dost prohnul. To platí ale pro oba tyto stroje z údajné zlaté éry automobilismu. S pořizovací cenou se to má tak, že Jaguar byl o něco dražší. Asi kvůli tomu jak je skvělý. Chorvatský překupník Dragan si ho cenil na celých 1,000 Euro. Ani mé krásné oči a účes ho nedokázali přesvědčit, že reálně může dostat tak 600. S dovozem a potřebnou dokumentací se jedná o klenot za 46,000 Kč. V Německu, auto mělo, propadlou technickou od roku 2015 což vypovídá o tom, že tam asi stálo na štěrku pořádně dlouho.

Obě ztělesnění spolehlivosti a dekadentního luxusu čeká teď mnoho příjemných chvilek. Zejména v rukou velice ohleduplných a citlivých řidičů jako jsem já. Pokud se toho perfektní stříbrná kráska z Turína dožije v pojízdném stavu. Absolvuje společně semnou v Létě úžasnou cestu přes Rumunsko až k moři. Když to dopadne dobře, vydá se společně s ní na cestu i ten tlustý gentleman. Jinak po zbytek roku budou obě auta jezdit jak v Praze tak vlastně úplně všude kde bude třeba. Město, dálnice, okreska zima, vedra cokoliv. Pokud se vyskytne nutná oprava, která ale auto nechá v pojízdném stavu, budeme to brát jako nutnou investici. Cenu a detaily zveřejním. Jakmile auto postihne fatální závada, bude z testu vyřazeno a následně vystaveno zde na https://www.autofrc.cz. Prodáno nejlepší nabídce za jakoukoliv cenu. Znáte lepší cestu jak přijít k S-Typu za korunu? Já ne. Osobně dávám i přes své antipatie větší šance na výhru es typu. Ovšem abychom se nedivili. Stav, v kterém auta jsou, beru jako startovní a investice (drobné) nutné doteď se v konečném účtování nebudou počítat. STK, emise a eko jsou součástí uvedené pořizovací ceny. Dále uvidíme a děj se vůle boží. Zbývá už jen unleash a jaguar a držet sportovní srdce a doufat. Jestli se ty vraky zastaví někde v horách v Rumunsku, budu určitě litovat. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jakub Pospíšil
23. ledna 2018, 08:30
0

To vypadá hodně slibně. Tak přeju hodně štěstí a díky za zaměření na nás, sociální autíčkáře, pro které je pekáč za tři pětky věru slušným vozem :D

reagovat
beastar
23. ledna 2018, 14:37
0

Štěstí bude potřeba takže díky:) Neber to nijak špatně/není to útok na lidi co takový auto mají/ taky mě zajímá jak auta za cenu lepšího telefonu případně sofa s ledničkou obstojí jako daily v tvrdé realitě. A hlavně bez nákladné péče.

Jakub Pospíšil
23. ledna 2018, 16:00
0

Jo, však já to beru v pohodě. Já byl v téhle oblasti vždycky lakomec. Dát za auto kilo by sice z hlediska solventnosti problém nebyl, ale každou noc bych se budil zpocenej, kolik že peněz jsem to za pekáč, na který prší před domem, utratil. Takhle se vždycky utěšuju, že to u toho starýho a levnýho auta vlastně finančně nebolí a luxusu si užiju stejně víc, jak v nový fábce.

nixx
23. ledna 2018, 08:33
2

Jseš dobrej! :) Perfektně se to čte u ranní kávy. Jsem zvědavý, která limuzína přežije... Snad žádnou z nich nepošleš v Rumunsku ze skály do moře.

A i když je to jen auto snů, ke kterému se ani nepřiblížím, tak bych si stejně rád přečetl i něco o té Zondě od někoho "normálního" a jak se s ní funguje v každodenním rytmu, takže až se někdy budeš převalovat v posteli, že nemůžeš usnout, tak bys o ni mohl taky něco sesmolit.

reagovat
krab
23. ledna 2018, 08:40
0

Beastare - já věděl že jsi jednička :) ( teď nemyslím takovou tu jedničku co umí Mirek Topolánek ukázat směrem na Kalouska...)

Testy 100.000km v autobildu byly fakt skvělý. A je pravda, že se to vlastně v našem prostředí ani nedělá, snad ani Vaculík ne :) Budeš přijímat sázky, která ta rachotina ( pardon : skvělý hrdina minulosti) se rozbije jako první? Já si tipnu, že vydrží Jag, a že se mu ještě nakonec omluvíš ...

Já teda auta už prakticky nemám kam dávat. Za poslední dva roky spíš přibývaly než ubývaly. Jedno ale prodám. Pokud se najde kupec. Sice možná budu litovat, jelikož je to perspektivní youngtimer, ale zas - ať si užije někdo, kdo ho využije. Takový nějaký plán s plechcupovou plečkou se docela možná rýsuje, dokonce vím od známého o jedné fakt pěkné Alfičce co potřebuje "jen trochu poladit a pohladit" , dokonce jsem se s ní svezl. Případně jako redakce plánujeme jet do té země lady Margaret ( teda teď spíš paní Theresy) a koupit levný Jag XJ za cenu flašky archivní single malt skotské... Prý takové koupit ještě jdou ... Horší je, že jak říkáš, přihlašovací šikana u nás vyjde pak na trojnásobek co to auto a hlavně čas a toho vzteku okolo...
-
Komentář upraven 23. 1. 2018, 08:43:50

reagovat
M P
23. ledna 2018, 09:28
0

Já pevně doufám, že během pár týdnů budou postupně Alfa i Jag hořet, nebo viset na magnetu :)

beastar
23. ledna 2018, 14:40
0

Já, ač tlusťoch z ostrova fakt není moje parketa mu taky věřím víc. Včera mi ještě došlo že je to taky nafta vs benzín. Jinak osobně tomu dávám tak měsíc a potom budou na Autofrcu 2 skvěle kousky odvážného pilota na prodej.

Jakub Pospíšil
23. ledna 2018, 15:51
0

To nesmíš dělat, takové věci. Ještě to dáš na frc za dvaciáše a já budu muset hledat další parkovací místo u domu.

beastar
23. ledna 2018, 19:34
0

Tak to si určitě koncem roku připrav kasičku:) Možná dřív ta Alfa nebude ani za dvaciáše a ten Garfield podle stavu no. Když na tom nic opticky nedojebeme a jenom to třeba zdechne na převodovku či podobně tak to taky bude té dvacce dost blízko:))

Skipper
15. února 2018, 20:05
0

Garfielda beru já :D

Irwinek
23. ledna 2018, 12:10
0

Tak to jsem zvědav, hlasuji pro vítězství Jaga :-D

reagovat
Nimrod
23. ledna 2018, 14:54
0

super počtení, máš prostě dobrej styl vyjadřování :-)

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. ledna 2018, 15:08
0

Když tak vidím ten tvůj vztah k autům, asi bych si k tobě žádný koupit nešel, ale na tenhle test jsem vážně zvědavý. :-)

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. ledna 2018, 15:09
0

P.S. Fandím Jaguaru. Alfy považuju za krámy i já. :-D

beastar
23. ledna 2018, 15:13
0

To co se prodává je trochu v jiné kvalitě:) Tohle bylo opravdu z hlubin zapomenutého stocku kdesi v kopřivách pod jasanem.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. ledna 2018, 16:00
0

I tak asi s navstevou jeste pockam. ;-)

beastar
23. ledna 2018, 23:26
2

Americký auta moc nemám. Skoro vůbec. Kdyby si to chtěl vyměnit za něco pořádnýho co není vevnitř z plastovejch kelímků a imitace kůže tak se stav něco vymyslime;))

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. ledna 2018, 07:49
0

A koukam, ze jsi je ani dlouho nevidel. ;-)

beastar
24. ledna 2018, 14:29
0

No jestli myslíš us auto z posledních 5 let výroby. Tak sem viděl jenom vette a ta je dost jiná jako vždycky. Potom f150 a nějakej sedan tuším cháčko a tam už to bylo.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. ledna 2018, 14:48
0

Chrysler je mrtvola. Tam je to hrozny, to souhlasim.

beastar
24. ledna 2018, 15:02
0

No on takovej Buick Encore taky není nic extra:) Zase poslední Charger se mi třeba líbí naživo sem to ale neviděl.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. ledna 2018, 15:05
0

Buick Encore taky neni zadna Amerika, ale jen preznacenej Opel Mokka.

beastar
24. ledna 2018, 15:15
0

Jj ja vim takovej je dneska život:))

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. ledna 2018, 15:18
0

Je fakt, ze to si clovek nevybere. Dela to tak kazdej koncern.

beastar
24. ledna 2018, 15:24
0

A taky za to všichni trpí. Jasně že se to netýká jen US. Dneska všechny důležitý známý značky jsou v koncernu a podle toho to potom bohužel vypadá.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. ledna 2018, 15:27
0

Mimochodem zrovna tomu Encore dávali lidi v USA v diskuzích slušně na frak. Komentáře typu: "strčte si tenhle evropskej malej krám do..., nebo tohle není žádnej Buick, ale Opel pro barbíny", tam byly celkem běžnej kolorit.

beastar
24. ledna 2018, 16:13
0

Ono je to jasný ani se jim nedivim. Je to jako vzít Aztec dát na to znáčky BMW a dovést to do Evropy a tvrdit, že je to nový BMW. Ještě pár let zpět kdy nebyl svět tak globalizovanej to šlo, ale dneska. Dvě kliknutí na netu a hned vidim co to je, i když se o auta vůbec nezajímám.

Safa
23. ledna 2018, 15:36
0

A to já si vsadím na Alfu. :o)

reagovat
beastar
23. ledna 2018, 15:41
0

Tak ona v naftě není zas takovej průser. Já ji věřím taky jen odejde postupně klima, okna a možná nějaký řj.

Nimrod
23. ledna 2018, 16:37
0

víc bych ji věřil s bussem :-)

beastar
23. ledna 2018, 17:08
0

Joo to já taky, ale to by zase stálo jiný peníze. Navíc jako přes všechny nesporný kvality co ty motory mají to přece jen trochu moc žere. Ten pětivál je docela dobrej když to není úplně vybydlený auto. Před těma 15 lety to bylo krásný auto ze spotřebou 6 litrů. Akorát ta elektrika byla špatná už na výrobní lince.

GanGreen
23. ledna 2018, 17:45
0

Myslim že to daj obě auta, ale SAMOZŘEJMĚ fandim taky Alfě :D

Vojta
24. ledna 2018, 22:57
0

166 není žádná elektronická katastrofa. Vlastně když si tak vzpomínám, tak na nic elektrického netrpí. Ty závady tam vznikaj až tím, jak léty prorezne radiátor topení a začne téct chladící kapalina na ICSku a jednotky pod ní. Problematické jsou taky poslední kusy V6 s ECU motoru na sání... ale to se tohoto kusu netýká. 166 je už starej šrot, s léty má problém hlavně s blbostmi jako jsou stahovačky oken, zámky, centrál atp. Tento kus pravděpodobně dojede na nějakou banalitu typu spojkový válec. Podvozek je neprovozní záležitost. Sice to pak nejede tak dobře, jako nové, ale s rozumnou geometrií to funguje, i když je totál na sračky, zejména zadní náprava.

beastar
25. ledna 2018, 01:22
0

To se uvidí. Jinak konec čekám taky na nějaké blbosti. Je to starej šrot a to tady jde v první řadě. S novými kusy by to byla nuda to bychom s tím museli projezdit záruky.

Bavoraczech
14. února 2018, 13:48
0

K přečtení jsem se dostal až teď a určitě sázím na Alfu (nejen protože patří do mého vozového parku), ale protože JZD motory si toho nechají líbít opravdu hodně, největší průšvih v elektronice je kabeláž do kufru, jejíž oprava stojí 0 Kč a 2 hodinky práce. Podvozek v KO stavu bude různě povrzávat a vlnit se, ale jízdní vlastnosti bude mít i tak skoro na úrovni jedničkového klenotu českých silnic :-D. Viděl bych, že dojede na nějakou blbost jako je spojka, vylágrovaný turbo od tůrování za studena nebo baterka.
Jaguar padne zcela jistě na převodovku a pravděpodobně dřív než Alfa, jejíž JZD motor je sotva v polovině životnosti.

beastar
14. února 2018, 13:54
1

My odhadujem že kocour zsechne na zadření motoru. Alfu bych se zatim nebál v kategorii aut do 50000 kč doporučit. Je vidět že negativa na net v případě 166 píšou hlavně nezodpovědný hovada co na všechno kašlou a pak to odsoudí. Podobná story jak u w163. Krám atd. V reálu levný suv co utahne všechno a opraví se za pár kaček

Bavoraczech
14. února 2018, 14:08
0

Já si se 166 užil své. Musím ale říct, že 80% problémů je způsobených TDS (totálně dementní servis) a zanedbanou údržbou a zbytek jsou v podstatě běžné a nebo jednoduše opravitelné věci. Když je pak podvozek v pořádku, tak alespoň pro mě nabízí Alfa naprosto optimální kompromis mezi jízdními vlastnostmi a komfortem, kterému se blíží málokteré moderní auto.

beastar
14. února 2018, 14:25
0

Jako i na lágrovym podvozku a starších pneu ta 166 jede dobře a ten jtd zázrak je projevem proti třeba rotačce tdi i snesitelnej. Je tam vidět tehdejší snaha udělat fakt kvalitní auto. Design je i dneska skvelej no až na ty před fl světla to je úlet.

Bavoraczech
14. února 2018, 14:38
1

Na ty přední světla má spoustu lidí jiný názor. Obecně vypadá facelift moderněji, ale čumák mi přijde, že na zbytek auta úplně nesedí. je příliš ostrý na jinak zcela zoblenou karoserii. Předfacelift je designově čistší a v kombinaci se Zender Packetem to vypadá zajímavě.

beastar
14. února 2018, 14:54
0

Jako z dnešního pohledu je to spíše už o tom kdo, co jak vnímá. Znám taky dost lidí co tvrdí že ten FL je vlastně hnusnej a ta první verze byla super. Akorát to teda nesvítí k čemuž podle mě přispívaji i ty světla (malá plocha) Dneska si to kupovat pro sebe na ježdění tak si vyberu poFL v červený a budu s tim ok.

Bavoraczech
15. února 2018, 07:24
0

V červený je super, ale mně se asi přesto nejvíc líbí v černé metalíze. Viz. moje bejvalka :D

gramo
23. ledna 2018, 16:27
4

Hrdinové minulosti za pět peněz , to je osvědčený základ mnoha poutavých a dobrodružných příběhů s automobilovou tématikou, tak se máme na co těšit :)

reagovat
Štěpán
23. ledna 2018, 21:44
0

Skvěle napsané a ještě navíc celá ta myšlenka je dobrá frajeřina. To se mi líbí - jen nekecat v diskuzích, ale jít příkladem v něčem tak krásně trhlém :)
Držím palce aby nadšení vydrželo

reagovat
Safa
23. ledna 2018, 22:36
0

Beastar: Neměl by se ten blog jmenovat spíš "Il miglior blog che conosci"? :o)

reagovat
beastar
23. ledna 2018, 23:25
0

A ty si z Neapole, nebo z Milána?

Safa
23. ledna 2018, 23:37
0

Žiju Google. Google Translator... :o)))

beastar
23. ledna 2018, 23:48
0

Aha no tak to je už moc velká Kalábrie. Cappo di tutti cappi ti odpoví na tvoje otázky líp;)

liška
25. ledna 2018, 12:44
0

Paráda, těším se :)

reagovat
ToMyx
12. února 2018, 15:29
0

Beastare, jsi démon a borec v jedné osobě :-) Nechápu jak jsem mohl tento blog mezník minout v době vzniku!
Ten nápad, ten vytříbený jazyk, nejedno srdce autíčkáře zaplesá! Vzít si takhle na test 2 vrány z kopřiv, to už chce pořádný koule. Tak teď už jen o tom informovat v blogu častěji než jednou za rok. Jsem napnutej jak guma u spoďárů :-)

Doufám, že vyjde účast na nějakém tom trackdayi nebo K&K. Vidět tohle naživo i s majitelem, tomu říkám pecka a kupuju kafe!
-
Komentář upraven 12. 2. 2018, 15:31:39
-
Komentář upraven 12. 2. 2018, 15:32:03

reagovat
beastar
12. února 2018, 15:47
0

Ó sem poctěn. Hrdinství to nebylo. Sešlo se na jednom plácku za plotem. Mělo to jít elegantně pryč. Přičemž sem sledoval trend mezi zdejšími že je zájem spíš o starší káry za málo. A tak jsme odeslali na chvíli Supa a q50 na odpočinek. A řekl sem si že je fajn osedlat starý vrány. Blogy teď jedou tak si to minul to je snadný bylo to v trojce asi den. Pokusim se frekvenci zvýšit na jeden blog měsíčně:)) KK nebo tday jsou v plánu pokud se ho oba skvosty dočkají ve formě pojízdné.

ToMyx
12. února 2018, 16:03
0

Netřeba ostychu maestro . Asi tedy částečně šlo o souhru náhod, ale je skvělé, žes to dokázal skloubit a vrhnout test do blogu. Už krok Kraba ve spolupráci s AAA se mi jevil moc sympaticky. A to co děláš ty je další chválihodná činnost. Takže díky za to!
Tyhle překvápka jsou důvod proč je Autíčkář tak jedinečný, že i Knightrider sem stále nemůže přestat zabrušovat!:-D
Jestli se jedna z vran/ limuzín dožije, beru na trackday nebo KK památníček synátora na podpis, protože postupně pěstovat tydlecty správný hodnoty je nutnost:-)

beastar
12. února 2018, 16:13
0

Je teda fakt že nemusíš mít rád ani jednu z těch značek. Jako já. Ale člověk by měl stroje využívat. Když vidim jak ty 166 a i tyhle Jaguary stojí na bazarech klidně i rok. Je to k zamyšlení jak sme rozmazlený. Páč co by za takový auto jinde dali. Jasně je to poruchový ale co. Jde to spravit ne.

ToMyx
12. února 2018, 16:29
0

Teď si trefil do černého. Já mám pro tyhle starý káry slabost, samozřejme.
Se 166 s 3litrovým bussem jsem najel asi 500 km a celkové nastavení mě uchvátilo až tak moc, že jsem zapomněl, že ten automat tam vlastně nebyl šálek mé kávy. Sedačky mikroplyš, podvozek krásně tuhý a chrapláček. Pak mi bylo jedno, že těch 220 koní pilo cca 15 litrů.
S Jagem nemám nejmenší zkušenost, design není to co to bývalo, ale i tak by mě S-type neurážel :-)
Bude zajímavé sledovat jak se to bude vyvíjet.

Vavris Vavrisovic
19. února 2018, 22:26
0

Tak jak se mají mrdky? :-)

reagovat