nixx
Jméno | Pavel Pohančenik |
---|---|
Bydliště | Domažlice |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 rok. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
1 je až až ... stejně není kde parkovat a místa na silnici už taky není dost.
Bohužel, auta mám rád, ale myslím si, že dnes už to není ani tak o autech. Každý byt v paneláku má dnes 4 šroty před domem a sotva jeden z nich je schopný ujet více než 100 km na zátah.
Multipla ... jakákoliv ... a nejenže nesmí k nám domů, ale snad i kdyby si ji dovezl soused tak bych mu musel zavolat odtah.
Jo klimatizace je i u mě povinnost... Bez ní ani ránu, ta jede na automat celoročně.
Jinak head-up display mě taky nějak nebere. Ale za to jsem, narozdil od většiny benzínových hlav a fandů analogu, nadšený z digitálních pristrojovych štítů a navigací... Přijde mi to lepší a pohodlnější než head-up a když si k tomu můžeš ještě přihodit budíky jak ti vyhovuje, tak ideál.
Tempomat pro delší cesty je taky nutnost, hlavně třeba v Rakousku kde se musíš plouzit pořád stejnou rychlosti.
No a pak věci které jsou super a hodně rychle si na ně člověk zvykne, ale dá se to i bez nich. Dešťový senzor + automatické Stěrače. Automatická dálková světla. Parkovací senzory (na ty jsem si poslední dobou zvykl až moc).
A jedna věc mě ještě nepadla, která sice není úplně moderní výbava, ale bez které bych auto nechtěl - loketní opěrka ????
To je tak když máš auto, na které se sám nerad koukáš :-D
Mně by se ta elektro koloběžka docela i líbila, přeci jen do práce to mám 2 kilometry a ne každé ráno se mi chce šlapat na kole, měl jsem půjčenou pár dní tu od Xiaomi, ale mám skoro 100kg a cestou do práce máme podjezd pod kolejema, dolů v pohodě, ale cesta ven - nahoru byla potupná :-D ale jinak to nejede úplně špatně (ke 30ce se to z mírného kopečka i přiblíží) a fajn je, že po příjezdu dopráce nemusím nikde hledat místo kde nechám bike, zamykat, atd. prostě ji na vrátnici složím, čapnu a odnesu do kanclu.
Ale moc nevěřím tomu pantu mezi řídítkami a stupátkem, asi by to brzy prasklo, přeci jen asfalt tu nemáme nejhladší.
Nabíjet každý druhý den, protože pod 60% cítelně ztratí výkon a pod 40% nejede vůbec.
Takže jsem ji vrátil, ušetřil 300€ (možná víc) a zatím ráno pořád šlapu na biku :-)
Základ je ty samolepky dobře rozložit mezi nápravy a kola, abys pak neměl 1000 koní na pravém předním ale na levém jen 100.
Beaste, záleží na jaký auto ty kola, pokud to nemusí byt tip top na Lambo, tak sprayem bych klidně zkusil ...
https://www.wheelfire.com/ccontent/how-to-paint-rims.cfm
Myslíš tak něco? :-D
Ale jinak potahy na sedačky a volanty mi taky uplně nevyhovuji ...
Nafta je to stopro :-) On to má borec ještě super snížené, takže i koukat jak jede přes retardér je zážitek ... jen čekám kdy tam co nechá
Já jsem si za poslední dobu pěkně vypěstoval averzi na černé fólie přes brzdová světla ... jako ano možná to auto vypadá lépe ale až takto někomu skončím v kufru tak mu ty světla narvu do prd ... Když venku svítí slunce tak prostě vůbec není vidět, že dotyčný brzdí.
Další "super" fičura je "turbo píšťalka" do výfuku, se kterou nám začal jezdit pod okny jeden tůner s 1,9 Golfem. Každý den přesně v 7 večer.
Jo tak takových by mohlo jezdit klidně víc :-D
Ale čím dál tím víc zjišťuji, že jsem asi netolerantní hovado, protože jsem na lidi furt nasranej ... v restauraci lidi do rozhovoru telefonujou a ani je nezajíma že všichni slyší často i důverné informace, v kině žerou a šustí s obalama, případně svítí mobilama, no a na silnici je to mnohdy ještě horší ...
Nemám rád lidi = nemám rád MHD ani žádný jiný způsob věřejné dopravy. V kině kupuji pro 2 lidi 4 lístky, aby nikdo neseděl vedle.
Do práce jezdím na kole (3 km po cyklostezce přes město). A všude jinde autem.
Ale kdybych bydlel v nějakém větším městě, tak bych se při dešti asi hecnul a do te tramvaje nastoupil...
Inženýr: Já vím, náš italský šéf v práci nám vyprávěl srdceryvný příběh o tom, že to je vrchol italského inženýrství :-) ...
To se Italové snaží konkurovat Multiple? :-D Normálně nemůžu na první pohled říct co je ošklivější ...
Mně se zrovna Insignie zvenku líbí. Uvnitř už tolik ne. Ale 162kW verze docela solidně maskuje svoje kila ...
EyeSight funguje dobře. Ale Outback bych dnes nebral, navíc mi to z vnějška přijde jak kočár z roku 2005. Vnitřek je v pohodě, neurazí. Ale kdybych chtěl Subaru, vzal bych o třídu nižšího Levorga, který se designem v dnešní konkurenci neztratí a myslím si že jeho 1,6 se 170 koníky na tom bude pocitově lépe. Navíc je to skvěle vyvážené auto, se kterým je sranda jezdit.
Jag X-Type s třílitrovým šestiválcem :-D v Říši se jich několik válí, to by za ty peníze mhla být super stylovka, vzhledově věk maskuje dokonale a rohlík na obličeji při sešlápnutí plynu vykouzlí :-) jen s tím servisem si nejsem úplně jistý ...
Taky mi vychází nejlépe nechat toho Supa, auto novější o 2-3 roky neřeší nic a bude to z bláta do louže ... Nemluvě o tom, kdyby vyměnil Supa 2003 za Oktu 2006...
Já to mám poslední 2 roky ideálně... 2 kilometry na kole takže 5-7 minut. Autem to mám asi 15 minut s vyjížděnim a parkováním takže autem jsem letos jel asi 2x ???? a pěšky bych nešel.
Kdybych chtěl sedana který vypadá slušně zvenku i z pozice za volantem tak bych bral právě buď zmíněnou A5 ale jak už bylo řečeno tam to cenově neklapne... A nebo bych kouknul na nějaké pěkné CCčko. Jasně není to prémie ale sedačky má super, interiér neurazí asi nikoho a zvenku je to pekné kupé. V pohodě je 2.0tsi i 2.0tdi v kombinaci s DSG jediná nevýhoda jsou pro někoho jen 4 sedačky no...
Na to, že se mi hondy nelíbí zevnitř, tak tato Accord je fakt krásná zvenka ... designově nestárnoucí tvary a i dnes vypadá svěže a ne jako 15 let staré auto a i dyž se mi dříve nelíbila ta rovně "useknutá" prdel, tak dnes mm názor úplně opačný a líbí se mi :) máš ji pěknou
Co tak nějakou Imprezu? Vím že jich v této ceně a v dobrém stavu není moc... Navíc je to čtyřkolka... Ale určitě bych na ní alespoň koukl... Jel jsem v úžasném kousku z roku 2001 a i když mě bolelo po delší cestě celé tělo ale zážitek za to stál
A co zaplout ke konkurenci a kouknout na Audi - A4 nebo A6 s motorem 2,7 nebo 3,0 okolo roku 2006-2008... Tyhle šestiválce patří ke spolehlivějším a jízdě to je solidní auto.
Já osobně mám všechny ty nové "fičurky" rád, jsem hračička, zkouším co to umí ...
Ale třeba při jízdě už mi vadí obsluhovat nová Volva - kde je pouze tablet a i ke klimatizaci se musi člověk proklikat .... ale zase už bych dnes nechtěl auto, kde mám milion čudlíků, jako ve staších mercedesech (Dokonce i s číselníkem 0-9), to je taky otřes ... funkčně se mi líbí nové Polo - dotyk + 2 otočné čudly, jako to bylo dřív.
Ale jinak si zvyknu prakticky na cokoliv ...
A digitální palubka se mi taky líbí, můžeš koukat na navigaci zatimco si přítelkyně nastavuje hudbu (to ve svem aute nemuzu ...)
Hm, to už bych se bál že to auto půjde na zadní když šlápneš na plyn :D A to dokonce s náhonem na předek
ještě místo výfuku okapovou rouru a bude ;)
No a ještě bych ji seřezal pružiny, aby tahala břicho po zemi ... tím pádem bude mít prakticky nulový odpor vzduchu
No tak jako potom kdybys vzal starou 44kW fabii, nalepil si na ni 2,7 TDi nálepku (to je +96kW) + m paket barevná mřížka + s line samolepky na bokach + rychle pruhy tak máš skoro Ferari, ale pohodlnější
Rozhodně chybí, že každá samolepka přidává minimálně 1kW (podle velikosti až 5kW)
1) Koenigsegg One:1
2) MERCEDES-AMG C 63 DTM
3) Suzuki Escudo - nejlepší auto v Gran Turismo 2, kde jsem jako 1 letý kluk na něm nalítal spousty kilometrů ;)
https://www.autickar.cz/files/_temp/Suzuki_escudo_pikes_peak.jpg
A co Audi A4? Sice to není zadokolka, ale V6 benzin stojí za svezení ;)
Přečetl jen titulek .... za mě čtivá nestranná recenze.
Podle mě se nedá říct že by Octavie byly špatná auta, protože objektivně prostě špatná nejsou a pro většinu lidí je to více než dostatečné auto ...
Jasně chápu, že pokud někdo chce auto pro požitek z jízdy tak si nekoupí Oktávku, ale od toho tu ani ta Oktávka není ...
Já jsem jezdil ještě verzí s klasickou ruční brzdou a s jejím využitím ten zadek hezky "lítá" :)
Přesně 1,8TSi FR stojí "jen" něco přes půl mega, ale emocí se s ní dá užít dost.
Akorát ohledně toho hatchbacku, zrovna u Leona se mi víc líbí ST (kombi) a to jak vzhledově, tak hlavně rozložením váhy, přijde mi, že s kombíkem je na okreskách větší sranda i přesto, že má o pár kilo navíc ;)
Já osobně mám taky rád kombinaci kůže a látky - například polokůže u Audi se mi líbí vzhledově, materiálem i tvarově jsou tyto S-Line sedačky super
https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/17321713?goFrom=list
Toto vypadá, že by stačilo nastartovat a jet ;)
Poslední komentáře
- xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi... - beastar, Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior...
Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů