načítám data...

The Unloved Porsche

19. prosince 2016 14 komentářů

V dnešní době plné internetových bijců a odborníků na všechno budete spolehlivě za vola v okamžiku, kdy se přiznáte, že máte rádi Porsche 996, nebo jej nedejbože chcete. Vždyť je přece tak ošklivé. A navíc trpí IMS. A je hnusné.

Ta světla. Ten interiér. A božínku, jaká to má směšná kola. a IMS.

IMS!!!!
 

Jenomže když máte svoje Porsche 996 rádi, a trochu se mu věnujete, dokáže se vám pěkně po poršácku odvděčit a vynést vás do nebes. Stejně jako tohohle frantíka. Naše rada tedy zní: nebojte se IMS, serte na chytráky a sežeňte si 996 nebo Boxstera, dokud jsou levné!

Podívejte se na další videa

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
19. prosince 2016, 22:43
0

No jistě !! Už se těším jak za deset let ti samí dementi budou oceňovat nadčasový design a neotřelá technická řešení. 996 je super kára kdybych neměl pět aut hned do toho skočím.

reagovat
custom1
20. prosince 2016, 14:17
0

Kdybych na ni měl, hned bych ji bral... ;)

reagovat
zimbic
21. prosince 2016, 11:58
1

Podle mě je 996 krásná, vždycky se mi líbila doufám že se ceny budou držet nízko abych si ji mohl dovolit. Takže děkuji všem haterům haňte 996 aby mi zůstaly ceny při zemi :D

reagovat
MG
MGRR
25. prosince 2016, 18:10
0

Kdyby stála krásná 997 stejně jako 996... výše napsaná smutná obhajoba pro pořízení nehezké 996 by neexistovala. Někdy je lepší počkat a připlatit... to není 993 kterou musíte mít... pak nic, pak 997.

Koega který má 10-12 přenádherných kousků 911 a jeho slova: než vlastnit 996, to raději jezdit tramvají, Trabantem, nebo si koupím Boxster.

Vše dobré, jen někdy stačí tak málo...

reagovat
krab
25. prosince 2016, 18:31
1

Já se docela divim těmhle všeobecnejm názorům na 996. Pravděpodobně v ní zanedlouho skončím, možná i velice brzy... ale nechci předbíhat. Chápu, že ten kdo to vnímá trochu jako kup, který mu zajistí status těch co jsou v "clubu 911", že tento model tam neobstojí. Každej ti přece řekne, proč sis nekoupil 997, nebo proč si nešel do 964 či 993? U těchto posledních zmiňovaných je to navíc klasická a doporučovaná neriziková automobilová investice.

Můj názor je, že 997.1 i 997.2 bude nadále lehce ztrácet na hodnotě, tím jak bude stárnout. A bude přibývat víc kousků s větším nájezdem, takže proto. Díky tomu, nečekám, že by najednou ceny hlavně prvních 996.1 začaly brzo stoupat. Patrně se ale už nemají kam propadat (ty dobré). Cena bude přímo závislá stavu, historii a modelu, barevné kombinaci atd...
Takže, z hlediska investice, jsem asi udělal paradoxně líp na jaře 2016, když jsem sehnal zachovalou Z3 Coupe s kompletní historií. Když jsem na vlastní oči viděl před ani ne měsícem prodat v aukci US Z3 M Coupe za 23500 Eur, ve stavu 3-4. (hodně opotřebený interiér, odřená kola, vyšisovaný lak na zadních blatnících a mechanicky asi taky spíš horší průměr). Těchto BMW se vyrobilo enormně málo. Takže budou sběratelsky zajímavá. Stačí pár let počkat na vývoj.. A taky si jí nechám. Ani snad ne kvůli tomu, ale protože se s ní moc hezky jezdí.

K 996 mě vede jednoduchý fakt. Zatraceně výborně to jezdí. A nechci a ani si nemůžu dovolit připlácet statísíce za to, abych si koupil "zaručenou investici" 993 Carreru 2, která objektivně nepojede líp než tato 996. Vlastně v tomhle ohledu to auto nemá pro mě konkurenci. Je to podle mě maximum jak se říká "bang for your bucks" , prostě výhodná koupě. Možná lepší koupí v dnešní době je v podobné cenové relaci 450-650tis kč ( 18-25 tis EUR) BMW E46 M3. Je hodně populární, hodnota dobrých kusů už jedině poroste na rozdíl od 996 Carrery. Ale z nějakýho důvodu, kterej vám těžko vysvětlím volím 996 Carreru 2. Jestli to bude správná volba uvidíme......

saage
25. prosince 2016, 21:24
1

Pokud chces autem jezdit, tak 2x tak draha 997 neni proste 2x lepsi jak 996. Pokud chces auto jen do sbirky, tak na to 996 neni.

krab
25. prosince 2016, 21:44
0

Přesně tak!
Do dvou vět shrnuto, co jsem chtěl tím "příspěvkem" nahoře zdejší veřejnosti sdělit :)

beastar
25. prosince 2016, 23:05
0

Přesně tak ani se ale nedivím že lidé co se pohybují kolem Porsche zejména kolem těch ceněných modelů to haní je to takový trend. Objektivně to auto musí být dobré a taky je mimochodem trumfuje ještě jednou věci není to nějaký klasik takže můžeš v pohodě jezdit často klidně i na nákup a nemusíš se bát aby to náhodou někdo neškrábnul. Na srazy 911 to asi není i když... Taky se to dá a na srazy Porsche je to pohoda pochybuju že by ti tam někdo tlačil že máš mít 997 nebo klasiku jezdí tam i ctyřválce ;)

MG
MGRR
26. prosince 2016, 07:32
0

Krab 996. Mas pravdu v tom, ze pokud jde o esenci pocitu z rizeni na beznych cestach,, je 996 zlata. Novejsi 997 je proste jeste zbytecne drahym autem. Na Porsche mne mrzi, ze ma necekane nekvalitni interier. Po nekolika letech jsou nektere komponenty opotrebovane, az neprirozene.

Ten muj kolega s Porsche rekl: do 996 nemel vubec sedat, nejdrive se mel projet 997...sice by to nejakou dobu trvalo a nemel by ji hned, ale o to rychleji by na ni vydelal. Takhle se na par let zastavil cas. Nevim jestli to pochopime vsichni stejne, ale spatne to myslene nebylo, jen rada Porschemana :)

zimbic
26. prosince 2016, 11:38
0

Když jsme u těch cen tak za několik let to půjde stejně nahoru, je to Porshe. Kolik dnes stojí tak proklínaná, všemi opovrhovaná 914 nebo kam se za poslední roky posunula 924. Já doufám teda že na cenovém dně ještě nějaký rok vydrží, rád bych si jednu pořídil je docela řidičská výzva mít "vše vzadu".

beastar
28. prosince 2016, 00:34
0

Ona za posledních řekněme 12 let i 944 zdražila asi 8x z takzvaného odpadu vstává jako klasika ta 914 to je kapitola samo pro sebe to je dnes unikát asi by mi nevadilo jednu mít jenom zavřenou v garáži. 924 čeká ten stejný osud jako 44 pospěš nebudou.

ka
kareelll
25. prosince 2016, 23:46
0

Hned bych si ji koupil mit na ni. Zvenčí vypada neuveritelne hbitě a lehce a urcite taky takova je :) A predni svetla jsou nejhezci (urcite z vodou chlazenych generaci)

reagovat
Adis
26. prosince 2016, 18:44
0

V Plzi na Rokycanský stojí tahle stříbrná v bazaru a pořád, když jedu okolo, tak nad ní přemýšlím. Možná někdy časem :)

reagovat
SEMRY
28. prosince 2016, 12:34
0

O tomhle už delší dobu uvažuju, facelift je podle mě zcela v pořádku a jezdit denně. Takže tiptronic. A docela se mi začala líbit targa, ale váha a těžiště a taky dojem že si člověk do budoucna kupuje problém. O kolik je 997 lepší netuším, řídil jsem jí jen jednou a bohužel 4S a manuál. Myslíte že ceny budou stoupat? Nebo čekat na 997? Face 997 má PDK to je asi největší +.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem