načítám data...

Peugeot 301: Zápisky z cest

Inspirován slavnými českými expedicemi jsem se za volantem Peugeotu vydal na výpravu do exotických dálek.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Peugeot 301: Zápisky z cest

Hned jak jsem tmavohnědý sedan sedan klasického střihu zaparkoval na příjezdové cestě, bylo mi jasné, jakému testu jej podrobím. Úvaha byla vcelku prostá: Co jiného dokáže odhalit silné a slabé stránky vozu než důkladná výprava do nitra domoviny? Za cíl jsem si zvolil Státní zámek Červená Lhota proslulý svou nápadnou omítkou a romantickým zasazením do vodní plochy. Z Chrudimi, satelitu Pardubic, činila trasa necelých 130 kilometrů a plánovaná expedice vyžadovala něco kolem dvou hodin za volantem. Naštěstí se mi podařilo celé putování do neprobádaných dálav Východočeského kraje zmapovat zevrubným zápisem. Vydejte se tedy na strastiplné putování se mnou.

T1000, Chrudim

Nakládání bagáže a příprava na cestu. Jelikož jsem se rozhodl vyrazit na půl dne mimo domov doprovázen svou sličnou a drahou polovičkou, zavazadlový prostor praská ve švech. Po troše tetrisu se všechna její naše zavazadla uspořádala do přijatelného tvaru, z čehož konstatuji, že kufr by měl bez problémů odvézt čtyřčlennou rodinu k moři. Bohužel při pokusu o zavření víka úložné schrány se ozval nejen ohavně plechový zvuk nepolstrovaného kusu oceli, ale i praskání bagáže pod závěsy neprakticky čnícími do prostoru. Kéž by to byl liftback… Přilepuji GPS modul na přední sklo, určuji azimut a vyrážíme.

T1005, Slatiňany

Automobil se až neuvěřitelně hladce proplétá provozem, čemuž prospívá jak nejsilnější benzínová varianta pod kapotou, tak nadprůměrně promyšlená převodovka. Benzínová atmosférická jedna-šestka se 115 koníky poskytuje nejhutnější zátah v druhé půlce otáčkoměru a je tak balzámem na duši všem staromilcům bojujícím proti euro-zlu zvanému downsizing. Přesto se nemohu ubránit vzrůstajícímu přesvědčení, že k sametově řadícímu automatu klasické koncepce by se přeci jen nějaké to euro-zlo hodilo lépe (Má pravdu, hodilo. Více se dozvíte v nadcházejícím testu Citroënu DS3 1.2 PureTech s identickým automatem – pozn. VojtaD). Byť jde dle mého přesvědčení o vůbec nejpovedenější hydroměnič v této třídě, točivý motor neustále vyžaduje jeho plné soustředění k volbě optimálního převodového stupně. Prozatím se zdá, že by nesoulad v hnacím řetězci neměl být na naší výpravě přílišným problémem.

T1008, Slatiňany

Stále častěji míjíme vyfrézované kusy silnice. Práce na asfaltové površce bývají v těchto zaostalých končinách neobvyklé a tak se zájmem pozorujeme domorodce v oranžových krojích hemžící se kolem krajnice ve víru zvrácených pohanských rituálů. Mimo jiné si všímám, že vůz při sjezdu na hrubou podkladovou vrstvu zvládá velkou příčnou nerovnost se zvukem upadávající nápravy. Rychlou inspekcí ověřuji přítomnost všech čtyř kol v podbězích a pokračujeme v cestě.

T1022, Nasavrky

Opět najíždíme na hladký asfalt. Nemohu na tomto místě zamlčet jisté pochybnosti o kvalitě zvukové izolace. Po dvaceti kilometrech traverzování náročného, částečně zpevněného terénu plného rýh, drobných nerovností a kamínků jsem rád za nenadálé ticho. Převodovka řadí sametově, avšak často. Zvyšuji cestovní tempo a snažím se nahnat čas, aby nás v nepřátelských pustinách nepřepadl soumrak.

T1032 Neprostupný prales Žďárských vrchů nedaleko Ždírce n. Doubravou

Terén se stává stále náročnějším, krajina se vlní, horizonty střídají pohledy do údolí a vegetace houstne. S nabytou nadmořskou výškou teploty výrazně klesly a začínáme vzdorovat podchlazení. Má drahá polovička se dožaduje svetru a čůrací pauzy a já si poprvé plně uvědomuji nebezpečnost našeho lehkovážného počínání. Zatímco marně vzpomínám na dokument o inuitské komunitě, zaslechnu z vedlejšího sedadla spásný nápad: „Nechceš vypnout tu klimatizaci?“ Zcela jsem zapomněl na potřebu manuální regulace a přepínám sibiřský vichr na příjemný proud vlahého dopoledního vzduchu. Alespoň již vím, co dělá tlačítko ‚A/C Max‘. Další dobu ledovou. Neohroženě pokračujeme za zvuku valení pneumatik a vytočeného atmosférického čtyřválce.

T1040 Havlíčkův Brod

Opět stojíme v koloně. Domorodci před slavnostmi žní zpevňují komunikace doposud tvořené směsí hlíny a štěrku nerovnoměrného zrna. Proud vozidel řídí tříbarevný totem korunovaný škodolibou grimasou s nápisem „musíme to opravit“. Domorodci tentokráte kolem ochranných zákopů netančí. Popravdě široko daleko není ani jediná osoba v zářivě oranžovém kroji. V nekonečné frontě chci vypnout motor a poslouchat hudbu streamovanou přes modrý zub z telefonu. Palubní deska pozbývá života, tóny božské Traviaty mizí a namísto nich se dovnitř derou skřeky místní nebezpečné fauny, dvojnásob umocněné nenadálým tichem. Po menším průzkumu objevuji absenci aretační polohy spínací skříňky. Většina vozů má čtyři polohy nazývané OFF, ACC, ON a Start. Testovaný Peugeot pozbývá druhé jmenované a tak mohu rádio poslouchat jen na polohu ‘ON’, oslněn barevnými ideogramy. Opět připojuji telefon a snažím se přehlušit dotírající kvílení krvežíznivých dravců, linoucí se z místních hvozdů.

T1047 Havlíčkův Brod

Kolona se pohnula! Zdá se, že nebudeme nuceni strávit noc ve voze. S mohutným žuchnutím od zadní nápravy sjíždíme na vyfrézovaný povrch a okamžitě se vrací nervy drásající dunění úzkých pneumatik na rýhách obnaženého podkladového asfaltu. Jak vzorek pryže nemilosrdně zadupává obnažené maso silnice, cítím se, jako by nesnesitlený hluk vyplňoval každičký můj mozkový závit. Tupá rána milosrdně ukončuje litanii zbídačené vozovky a za úpění agregátu v 5000 otáčkách opět nabírám rychlost, abychom unikli nehostinnému kraji. Z křesla navigátorky se line ohlušující ticho. Obdivuji, jak dokáže snášet trápení cesty bez nejmenší stížnosti.

T1052 Osada Věž

Stojíme u krajnice, a jak chladne rozpálený motor, upravujeme hladinu vlastních provozních kapalin. Čeká nás kvapný atak na opevnění Humpolce. Musíme vydržet alespoň deset minut bez přístupu k výdobytkům civilizace, jako je tekoucí pitná voda a splachovací toalety. Všímám si drobných detailů na našem voze. Například krytka oka pro kotvičku dětské sedačky vám po využití připojovacího otvoru zůstane v ruce a stane se tak náchylnou ke ztrátě. Za zadními sedadly jsem našel slepé závitové otvory, plechy skryté prvním pohledům nejsou lakovány tmavo-hnědou metalízou jako vnějšek vozu, avšak pokrývá je neurčitý odstín čerstvé mrvy, a při pokusu zavřít víko kufru upadlo plastové madlo. Přínosně využívaný čas ukončuje lepší polovička oznámením, že je připravena pokračovat v další etapě naší pouti.

T1103 Humpolec

Dobýváme Humpolec a já jsem opět plný optimismu. Po menším nedorozumění s místním originálním přístupem k značení objížděk jsme opět na trase, nabíráme tempo a řítíme se po hladké silnici vstříc Pelhřimovu. Cestou se vyhýbáme byť jen náznakům lidského osídlení a užíváme si výhled do panenské přírody. Zjišťuji, že 301 udržuje ve vyšších rychlostech řidičovu bdělost lehce sinusoidním pohybem ve vytyčeném jízdním pruhu. Zvolňuji k legálním rychlostem a nejistota podvozku ustává. Přeci jen musím mít na paměti, že se jedná o odolný terénní stroj určený pro silniční sítě třetího světa.

T1119 Pelhřimov

Vjíždíme na obchvat, převodovka bičuje motor k otáčkám vhodným pro dynamické proplétaní se nástrahami betonové džungle a snad díky tomu končíme v neznámé slepé uličce již během prvních pár minut. Oranžové šipky navádějící poutníky do nebezpečných zákoutí zde nejspíše rozestavěli bandité a lapkové, které cestou stále častěji míjíme. Od neškodných domorodců se odlišují modře zbarvenými pozlátky na střeše svých povozů a zářivě žlutým stejnokrojem. Postávají kolem cest a čekají na sebemenší záminku k oloupení pocestných. Zvolňuji, opírám se do nečekaně pohodlné sedačky a na tempomatu, jehož páčka pamatuje Y2K, nastavuji ohavně nízké cifry. Místní ozbrojenci jsou dobře organizovaní a tak končně doceňujeme nenápadnost, ve které byl testovaný Peugeot zrozen. Zcela splýváme s provozem a nikdo z místních se po nás ani neohlédne.

T1125 Pelhřimov

Opouštíme Pelhřimov a do Kamenice nad Lipou se vydáváme se stejnou neochvějností, s jakou Prorok opustil Mekku vstříc Medině. Jen k tomu nepotřebujeme velbloudy, byť má náš vůz podobnou míru komfortu podvozku jako koráby pouště. Alespoň že se jim rovná i ve své žízni. Po svižném tempu na státní silnici, nekonečném postávání v koloně a bloudění v křivolakých uličkách prastarých měst registruji spotřebu jen zlehka přesahující 6 litrů na sto. A to prosím není motor ani řádně zaběhnutý. Čeká nás poslední etapa rychlého přesunu po kvalitní silnici a tak opět nabíráme rychlost. Má spoluputovnice se již začíná vyptávat, za jak dlouho dorazíme do cíle. Mé odpovědi ji nikterak neutěšují.

T1140 Kamenice nad Lipou

Uplynulá etapa proběhla nečekaně klidně a rychle. Na hladkém asfaltu ustal hluk linoucí se z podběhů, otáčky se ustálily kolem dvou a půl tisíc a dlouhý rozvor v táhlých zatáčkách odstínil houpavé přesuny od krajnice ke krajnici. Na palubě panuje dobrá nálada. V očekávání brzkého cíle interiérem poletují dlouhé měděné vlasy opouštějící hřeben míhající se s obratností člunku tkalcovského stavu v mém periferním vidění. Jsem rád za test bdělosti a s úsměvem opouštíme státovku vstříc zvlněným silničkám druhé a třetí třídy.

T1145 Včelnička

Zprvu jsem nechápal, koho napadlo umístit před volič automatu tlačítko ‚S‘. Nyní se již ničemu nedivím. Otáčkoměr využívá pouze poslední čtvrtinu pole, převodovka sází kvalty s neochvějností příslušníka speciálního komanda a doposud spíše otravný podvozek nečekaně ožívá. Jeho návrat z hlubin nejčernější hanby na výsluní čitelné zábavy lze srovnat jedině se zázračným vzkříšením Lazarovým. Jak stoupají hodnoty průměrné spotřeby a ručička tachometru dovádí v rytmu ďábelského šavlového tance, interiérem opět poletují vlasy v barvě nových mincí, tentokráte doprovázené kakofonií nadávek. Královsky se bavím a s každým překonaným horizontem, s každou nečekanou vracečkou se nestačím divit, jak dokáže být zdánlivě tuctový sedan s automatem plný života.

T1152 Deštná

Za sebou nechávám nádherný kus silnice zkroucený do fantaskních tvarů a lemovaný těmi nejkrásnějšími výhledy do divoké přírody Jindřichohradecka. Podvozek, jindy tak otravný svými poddimenzovanými tlumiči, si na nervnostech stoupnul na špičky a protančil kilometry zvrásněného asfaltu nečekaně svižným a rozhodným tempem. Na cílový dojezd vypínám sportovní režim a ukildňuji navigátorku příslibem brzkého občerstvení a hygienické pauzy. Po chvilce marného šátrání po tvrdé výplni dveří nacházím ovládání okének na středovém panelu a vpouštím do interiéru trochu čerstvého vzduchu. Po seznámení s výraznými agrárními tóny místního mikroklimatu raději opět zapínám sibiřský vichr a rozjímám nad překvapivým talentem podvozku, jehož jsem byl nečekaně svědkem.

T1159 Červená Lhota

Zastavuji na placeném parkovišti a má peněženka si líže rány po potyčce s místním lapkou. Mezi ostatními vozy na odstavné ploše se ten náš poněkud ztrácí. Není nijak nápadný a vlastně nevypadá ani nijak nově. Přemýšlím nad jeho charakterem a snažím se vybavit si vzpomínky na jeho soky. Líbila se mi převodovka, kterou bez okolků nominuji na vůbec nejlepší automat na trhu. Líbil se mi motor, jen bych si jeho kladů více užil s manuálem a naopak věřím, že hydroměnič by ukázal svoji lesklou zbroj mnohem přesvědčivěji za doprovodu pískajícího turba. Nakonec se však neubráním děsu, který mě naplňuje při úvaze, jak dlouho ještě budu muset na zpáteční cestě snášet hlukový diskomfort a tupé rány při přejezdu výraznějších nerovností. Podvozek sice na poslední etapě dokázal, že při hrubém zacházení a na hrubých nerovnostech dokáže poskytnout až nečekanou zábavu, ale právě oním nepoměrem otravy na normálním asfaltu a zábavy na zoraném kousku se odsoudil k funkci rozvojového taxíku. Kvalita výroby vozu je na úrovni dospělých ‚francouzů‘, avšak na každém kousku je vidět, jak málo stačilo přemýšlet, aby byl vůz lepší. Peugeotu v mých očích srazil vaz především valivý hluk od pneumatik a rozbředlé tlumiče. Ne každý potřebuje uskákaný koncern s jistotou v zatáčkách a být 301 pohodlnou cestovní alternativou, určitě bych jí odpustil plasty zrecyklované z helmy Dartha Vadera i rozporuplnou ergonomii. Takhle jen závistivě pokukuji po vedle stojícím Rapidu, který by ze mě sice na zpáteční cestě taky chtěl vytřást duši, ale odměnil by mne sofistikovanější zábavou a jistotou v rychlých přesunech po silnicích první třídy. Dosti však bylo aut. Hlavní program začiná: První písemné zmínky o gotické tvrzi pocházejí ze 13. století…

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ja
jakubmokris
17. srpna 2016, 07:59
-4

To se nedá číst, myslím, že si autor spletl server. S tímhle by měl jít spíš do nějaké soutěže literárních talentů. Trocha nadsázky nebo sem tam nějaký vtípek mi nevadí, ale tohle už je moc, už to je trapný. Člověk si chce přečíst o autech a ne slinty typu "Čeká nás kvapný atak na opevnění Humpolce. Musíme vydržet alespoň deset minut bez přístupu k výdobytkům civilizace, jako je tekoucí pitná voda a splachovací toalety. "

reagovat
bitner
17. srpna 2016, 08:39
4

Obavam se, ze to nebyl autor clanku, kdo si tady spletl server.
Netusil jsem, ze se da do 301 koupit automat. Tohle auto to v testech casto schyta vic jak Logan, a to uz je co rici pratele. Popravde, pokud by to nebylo o 100 000 drazsi jak ten Logan, tak bych si kvuli te jednasvestce koupil toto nebo Elysejsky palac s jinym znakem.
Clanek pobavil a to tak, ze velmi.

reagovat
Ro
Ronoath
17. srpna 2016, 09:16
1

Díky za tento článek. Má styl, a přitom není prvoplánovitě líbivý.

Nad tímhle autem s automatem uvažuji, a tak jsem dvojnásob rád za postřehy. Mám zkušenosti jen s dvojčetem od Citroenu, s 1.6, ale manuálem.

Možná by nebylo od věci napsat, co vše v autě je. Soudě dle středového panelu jde o nejvyšší výbavu.

reagovat
Vo
Vojtas
17. srpna 2016, 09:27
0

Jezdit na Červenou Lhotu do východních Čech je opravdu dost exotický :-O

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
17. srpna 2016, 09:42
0

Taky jsem si říkal, kam jede. :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
17. srpna 2016, 09:43
1

I na mně je tam těch metafor a podobných ptákovin trochu moc. V půlce už mně to přestalo bavit, takže jsem to ani nedočetl, ale co jsem tak z toho článku pochopil, tak tohle auto bude asi pěkná sračka.

reagovat
MG
MGRR
18. srpna 2016, 17:35
0

Konecne jedna super recenze, a shrnuta do jedne poradne vety :)

At
Atomas
17. srpna 2016, 10:00
0

Musím se přiznat, že jsem to taky nedočetl. A mezi literárními obraty jsem poněkud vytratil informace o testovaném vozidle. Jako čtení do Květů je to OK, ale tady?

reagovat
Do
Dodo
17. srpna 2016, 11:50
2

Mě se to líbilo, moc hezky napsaný humorný cestopis.
O autu si člověk udělá obrázek dostatečně, test to samozřejmě není ale ani být neměl.
Určitě by to chtělo samostatnou rubriku, protože ani recenze to není. V tom bych řekl, že může být chyba ;)

Kdo ale říká, že takovéhle články sem nepatří, ať se jde vycpat a ukájet si svůj zakrslý literární cit na bujarých recenzých Autosalonu.

reagovat
krab
17. srpna 2016, 13:19
0

Vtipný náhodou! Ono to je zase o tom co o takových autech má kdo psát? Párkrát jsem taky absolvoval dobrodružnou výpravu franzouským nízkorozpočtovým vozem určeným primárně pro trh mimo EU a ano řekl bych že je to kvalitativně přesně tak jak to vystihl nightrider přede mnou :) V mém případě to bylo něco s kosočtvercem na kapotě říkající si "Fluence". Elisse / 301 bude asi o něco vylepšená moderní verze.
Kdyby Autíčkář měl větší rozpočet nebo zastoupení Peugeotu lepší smysl pro humor, mohl autor článku zkusit absolvovat tu dobrodružnou výpravu výhradně po turistických stezkách a my se tu mohli dočíst jestli fakt dojel s Pardubic až do Chrudimi a nebo se to auto utopilo v louži a nebo přišlo o své zavěšení kol už někde daleko dřív :)

Sa
Safa
17. srpna 2016, 13:10
1

Já to taky v pohodě učetl až do konce. Taková středeční pažoutí chvilka poezie. Ale stejně, Adame. Že sis dal před psaním či při něm nějakou tu "dobrůtku"? :o)))

reagovat
M P
17. srpna 2016, 13:51
2

On je takhle normální, na to nepotřebuje žádné halucinogeny :D

PeterLuk
17. srpna 2016, 15:49
0

Haha, dobre som sa pobavil, super článok :D Nie príliš seriózny, ale ani tak nudný ako večšina v rôznych motoristických "revue", "magazínoch" a "svetoch". Vyvolal vo mne spomienky, ako sme keď som bol malý jazdili s našimi v žltej 130 za počúvania kazetovej muziky naprieč Slovenskom.

K autu - nuž večšinu vecí som tak nejak očakával, zo svojho stretnutia s tým aj jeho účelu a toho čo viem o PSA, ale PSA a najlepšia prevodovka na trhu? Nezbláznili ste sa? Však vo všetkých "magazínoch" tvrdia že nič horšie než prevodovky neexistuje :O

reagovat
M P
17. srpna 2016, 18:14
0

Tenhle automat je podle našich zkušeností opravdu perfektní. A ještě pak v kombinaci s motorem 1.2 PureTech

Trinom
17. srpna 2016, 18:37
0

Adame, článek vážně pobavil, nejlepší byla hláška o trojbarevném totemu se škodolibou grimasou a nápisem "musíme to opravit" :-D

Jen tak na okraj se tě ještě zeptám: Pravé koleno ještě máš, nebo ti už odumřelo od ran do toho idiotskýho rožku palubky pod rádiem?

reagovat
Adam Forman
18. srpna 2016, 13:56
0

Hele koleno dobrý. Jen sluchovody teprve teď začínají splaskávat od toho idiotskýho hluku. Fakt jsem musel párkrát zastavit abych si ověřil, že mi po cestě nic neupadlo :-)

briza
17. srpna 2016, 21:25
0

A mě se to líbilo. Navíc jsem se dozvěděl zas něco nového, konkrétně to, že nepocházím z jihu, ale z východu :)

reagovat
MG
MGRR
17. srpna 2016, 22:13
0

Vydržel jsem tři odstavce, pak šipka dolu... v dalších jsem hledal nějaká data a najednou jsem dole.

O čem to vlastně bylo? V té rychlosti letu dolů, mne zaujala fotka strašných předních sedadel, nevím proč, ale na mne působili, že bych do toho nevlezl, tedy neusedl. Do autopůjčovny, do Prahy dobré.

reagovat
JLK
18. srpna 2016, 10:11
1

Predpokladam, ze nejakych dat muzes spoustu najit na webu Peugeotu a na milionu jinych serveru. Nechapu, proc tu vsichni nadavate. Me to docela pobavilo a i o aute samotnem je tam toho napsano celkem dost.

MG
MGRR
18. srpna 2016, 11:28
0

:) vůbec nenadávám, je to je názor, který by si měl pisatel velmi cenit... přečetl jsem tisíce článků a sám jich moc napsal.

Na mne to působilo, jako když vylezu od zubaře, jazyk po injekcích a něco bych jedl... bez chuti, jako hromada a změť slov.

Woyta
17. srpna 2016, 23:30
0

Naklady na dodatecnou izolaci? Par korun. Proc tam nejsou? Meli jste si koupit drazsi a vyspelejsi auto.

reagovat
At
Atomas
18. srpna 2016, 11:16
0

Dva tábory. Jednomu se recenze líbila a pobavila, druhému táboru recenze vůbec nesedla... Jsem v druhém táboru. A proč? protože takové čtení dle mého názoru nepatří do rubriky Recenze & testy. Založte rubriku např. "Boženka Němcová o autech" a já až budu mít chuť na takové čtení, rád si toto literární dílko přečtu.

reagovat
Id
Idi amin
18. srpna 2016, 13:24
1

Za mě je to lepší než recenze ve Světě motorů, ve které jsou čtyři stránky plné tabulek a grafů. Si připadám jak kdybych si koupil časopis "To nejlepší z Excelu". Radši si přečtu literární dílko, než souhrn nic neříkajících čísel.

At
Atomas
18. srpna 2016, 16:41
0

Patrně máte absenci analytického myšlení... Na druhou stranu máte patrně nadprůměrné umělecké cítění...

PepaSFI
18. srpna 2016, 20:05
2

je vidět že ne každému se všechno líbí ale aspoň je o čem debatovat. U mě dobrý, docela pobavilo. Tohle auto není předmětem mého zájmu a tak jsem si radši přečet cestopis než výpis dat. Fakt nepotřebuju vědět o kolik centimetrů to má větší kufr než........ no třeba soused z Boleslavi. Mimochodem, to rádio obvykle jde zapnout na nějakou omezenou dobu i bez klíčku, případně se to nastaví někde v jeho menu.

reagovat
Belial
02. září 2016, 13:07
0

Toto auto je cista pohroma, typicky reprezentant spotrebneho materialu dnesnej doby. Mal som tu "cest" byt na skusobnej jazde a mal som dost.

reagovat
ToMyx
06. září 2016, 16:53
0

Podobné pojetí auto recenze jsem dosud neprožil, fakt pobavila ta nedělní chvilka poezie :-)
Možná by to bylo víc na blog než do testů, ale i tak přínosné info. Je fajn, že autor zachytil chování auta v různých režimech a na různých površích. 301 je hold poplatné ceně a zaměření, nic víc, nic míň. Z počátku výroby Logana bylo taky plno keců jak je fuj a jak zrezne už na šourůmu i tak se prodává královsky.

reagovat
ar
aries
01. září 2017, 14:26
0

Vyborne som sa bavil, viac takychto cestopiso-trestov

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem

Lincoln Town Car Signature Series 1990
Lincoln Town Car Signature Series

1990 rok výroby
120 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP 1970
Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP

1970 rok výroby
300 koní výkon
5 800 ccm objem