Atomas
Jméno | Tom Lekner |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 dny |
Komentářů u článků | 17 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pominu elektromobilitu. Ale opravdu Autíčkář naplánuje nudný výlet do Mnichova a ani se nezastaví v muzeu BMW? To je přímo hřích... :-)
Jednoznačně modrá dodávka s polepem zahnutý trubky. Tato auta policajti nikdy nezastavují :-)
Tak tím jste naprosto přesně vystihl problém tohoto vozidla :-)
Já novému Defenderu věřím. Na autosalonu jsem si ho důkladně prohlédl a v dnešní době jsem i překvapivě požádal o otevření kapoty - jako jeden z nemnoha jsem chtěl vidět i motor, ne jenom infotainment. A zjištění? Myslím, že cestu od nákupního centra v Praze po D1 k nákupnímu centru v Brně to dá. Do Rumunska bych s tím nejel. Některé plasty v interiéru vypadají jak z felicie - zpracování mne překvapilo. Nemluvě o samonosné kastli, vzduchovém odpružení, spoustě elektroniky, leštěných venkovních plastech, metalíze. O to auto bych se v terénu bál a myslím, že dojede tam, kam se běžná odtahovka nedostane... ještě že existuje Wrangler...
Ta je super, ovšem mě se více líbí tato:
Před několika týdny jsem navštívil BMW muzeum... Famózní zážitek. Nakonec jsem byl znechucen předvedenou elektro budoucností. Byl tam i jeden monitor, na kterém byl vidět pohyb po mapě všech elektroaut zapojených do systému... Závěr si každý udělejte svůj...
Nezvažoval jsi například Opel Insignia 2.8 Turbo 4x4, nebo 2.0T? Za ty peníze možná sehnatelné tak od 2008 a myslím, že by to provozně nemuselo být peklo, jako prémie...
Já měl kolem roku 2000 Astru sedan s 2.0 16V motorem. Jako tuning jsem sloupl označení motoru a nahradil jej označením 1.4. To bylo vše, co jsem kdy v mládí vytunil. Když o tom teď přemýšlím, vlastně jsem si v té době udělal z auta sleepera :-)
Malá technická poznámka. Na D1 projede za hodinu v jednom směru průměrně 900 aut. Počítejme pro jednoduchost, že polovina vozidel je osobních. Pokud by polovina z těchto aut byla elektrická a řidiči by plánovali nabíjet u Lokte jako Daniel, kolik by muselo být nabíjecích stojanů na jednom místě? A o tom to je...
Žádného osobně neznám, ale myslím, že to jsou pohodáři, co nikam nespěchají. Na dálnici je vždy potkávám v pravém pruhu, jak si v klidu jedou svých osmdesát až sto - nejčastěji jedou za autobusem, nebo kamionem. Taky jsem už viděl jednoho pohodáře v BMW I3 stát u krajnice mezi poli - asi se kochal přírodou :-)
Dal bych na auto kouli, koupil přívěs a dál bych nic neřešil... Žádnou další vránu, její POV, servis, emise a jiné náklady ????
To už zrušili... Viděl jsi, jak byly "modelky" oblečené například loni ve Frankfurtu? Asi vystavovatelé dostali manuál s dresscode pro modelky, které musely vypadat asexuálně jako od výrobního pásu. Tak tam mezi auty běhaly takové neforemně oblečené šedé myšky společně s nějakými těžko identifikovatelnými mladíky (konkrétně BMW) a jeden z mála odvážných zpátečnických vystavovatelů, kde byl svět ještě v přádku, byla KIA, kde byla radost se dívat nejen na Stinger... ( ty šedé myši na fotkách jsou modelky...)
Za mne Německo. Proč? Na dálnici odpadá takové to psycho ze skrytého dohledu a dostaví se uvolněnost a soustředění se na jízdu - prostě klid a pohoda... Tam se cítím svobodný. A také se mi líbí detail v podobě zelené šipky na křižovatkách, kdy můžete odbočit doprava i při červené, jenom stačí dát přednost. Taková blbost a přitom kolik ušetří času?
Až budete v Chorvatsku na Makarské, zkuste si vyjet kopec na Sv. Juri. Zažijete jízdu z 0 m.n.m. až do 1760 m. n.m. a je to úžasné. Jezdím tam ráno (někdy Vás tam pustí již před šestou), když je tam minimální provoz...
Patrně máte absenci analytického myšlení... Na druhou stranu máte patrně nadprůměrné umělecké cítění...
Dva tábory. Jednomu se recenze líbila a pobavila, druhému táboru recenze vůbec nesedla... Jsem v druhém táboru. A proč? protože takové čtení dle mého názoru nepatří do rubriky Recenze & testy. Založte rubriku např. "Boženka Němcová o autech" a já až budu mít chuť na takové čtení, rád si toto literární dílko přečtu.
Musím se přiznat, že jsem to taky nedočetl. A mezi literárními obraty jsem poněkud vytratil informace o testovaném vozidle. Jako čtení do Květů je to OK, ale tady?
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů