
Atomas
Jméno | Tom Lekner |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 měs. |
Komentářů u článků | 15 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak tím jste naprosto přesně vystihl problém tohoto vozidla :-)
Já novému Defenderu věřím. Na autosalonu jsem si ho důkladně prohlédl a v dnešní době jsem i překvapivě požádal o otevření kapoty - jako jeden z nemnoha jsem chtěl vidět i motor, ne jenom infotainment. A zjištění? Myslím, že cestu od nákupního centra v Praze po D1 k nákupnímu centru v Brně to dá. Do Rumunska bych s tím nejel. Některé plasty v interiéru vypadají jak z felicie - zpracování mne překvapilo. Nemluvě o samonosné kastli, vzduchovém odpružení, spoustě elektroniky, leštěných venkovních plastech, metalíze. O to auto bych se v terénu bál a myslím, že dojede tam, kam se běžná odtahovka nedostane... ještě že existuje Wrangler...
Ta je super, ovšem mě se více líbí tato:
Před několika týdny jsem navštívil BMW muzeum... Famózní zážitek. Nakonec jsem byl znechucen předvedenou elektro budoucností. Byl tam i jeden monitor, na kterém byl vidět pohyb po mapě všech elektroaut zapojených do systému... Závěr si každý udělejte svůj...
Nezvažoval jsi například Opel Insignia 2.8 Turbo 4x4, nebo 2.0T? Za ty peníze možná sehnatelné tak od 2008 a myslím, že by to provozně nemuselo být peklo, jako prémie...
Já měl kolem roku 2000 Astru sedan s 2.0 16V motorem. Jako tuning jsem sloupl označení motoru a nahradil jej označením 1.4. To bylo vše, co jsem kdy v mládí vytunil. Když o tom teď přemýšlím, vlastně jsem si v té době udělal z auta sleepera :-)
Malá technická poznámka. Na D1 projede za hodinu v jednom směru průměrně 900 aut. Počítejme pro jednoduchost, že polovina vozidel je osobních. Pokud by polovina z těchto aut byla elektrická a řidiči by plánovali nabíjet u Lokte jako Daniel, kolik by muselo být nabíjecích stojanů na jednom místě? A o tom to je...
Žádného osobně neznám, ale myslím, že to jsou pohodáři, co nikam nespěchají. Na dálnici je vždy potkávám v pravém pruhu, jak si v klidu jedou svých osmdesát až sto - nejčastěji jedou za autobusem, nebo kamionem. Taky jsem už viděl jednoho pohodáře v BMW I3 stát u krajnice mezi poli - asi se kochal přírodou :-)
Dal bych na auto kouli, koupil přívěs a dál bych nic neřešil... Žádnou další vránu, její POV, servis, emise a jiné náklady ????
To už zrušili... Viděl jsi, jak byly "modelky" oblečené například loni ve Frankfurtu? Asi vystavovatelé dostali manuál s dresscode pro modelky, které musely vypadat asexuálně jako od výrobního pásu. Tak tam mezi auty běhaly takové neforemně oblečené šedé myšky společně s nějakými těžko identifikovatelnými mladíky (konkrétně BMW) a jeden z mála odvážných zpátečnických vystavovatelů, kde byl svět ještě v přádku, byla KIA, kde byla radost se dívat nejen na Stinger... ( ty šedé myši na fotkách jsou modelky...)




Za mne Německo. Proč? Na dálnici odpadá takové to psycho ze skrytého dohledu a dostaví se uvolněnost a soustředění se na jízdu - prostě klid a pohoda... Tam se cítím svobodný. A také se mi líbí detail v podobě zelené šipky na křižovatkách, kdy můžete odbočit doprava i při červené, jenom stačí dát přednost. Taková blbost a přitom kolik ušetří času?
Až budete v Chorvatsku na Makarské, zkuste si vyjet kopec na Sv. Juri. Zažijete jízdu z 0 m.n.m. až do 1760 m. n.m. a je to úžasné. Jezdím tam ráno (někdy Vás tam pustí již před šestou), když je tam minimální provoz...

Patrně máte absenci analytického myšlení... Na druhou stranu máte patrně nadprůměrné umělecké cítění...
Dva tábory. Jednomu se recenze líbila a pobavila, druhému táboru recenze vůbec nesedla... Jsem v druhém táboru. A proč? protože takové čtení dle mého názoru nepatří do rubriky Recenze & testy. Založte rubriku např. "Boženka Němcová o autech" a já až budu mít chuť na takové čtení, rád si toto literární dílko přečtu.
Musím se přiznat, že jsem to taky nedočetl. A mezi literárními obraty jsem poněkud vytratil informace o testovaném vozidle. Jako čtení do Květů je to OK, ale tady?
Poslední komentáře
- Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Honzo, W124 je sice mnohem sofistikovanější, než W123, ale stále... - Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Na denní ježdění jsem v uplynulých dvou letech používal... - Oh!Gust, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
V lete som si na fajront púšťal túto, hneď Jumper veselšie... - rainero, u blogu #4 Ford Orion - auto co jsem...
Obdivujem tvoj entuziazmus. Tú hrdzu by som už nevydýchal.... - Mechanik, u blogu Kola pro e46
Dotaz : Šel bys do něj znova i s tím vším co jsi musel investovat? - Skipper, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
No nevim. Tedy vím. Za tuto cenu bych koupil lehce jetý Multivan.... - Skipper, u blogu Kola pro e46
Jednoznačně Alpiny. Měl jsem je na E39 a byly prostě úžasné.... - Skipper, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Moc gratuluji, je to prostě krasavec. A jak tak koukám na ty fotky,... - krab, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Každopádně velká gratulace k téhle kočce. A jestli se povedla... - Jenda_K, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hroty se dají vyloupat ven, ale byla by to škoda. Není nad inertní... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hele takhle, moje cohones končily v Itálii asi tak někde u toho... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Čoveče, co si tak vybavuju, tak ono ani na západ od nás to nebyla... - Vojta, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Pokud je tam vložka, dá se přelisovat. Pokud tam je nikasil,... - bkralik, u blogu Kola pro e46
No, já jsem Ultraleggera milovník (mám je v 17" na Mini... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Tak jen prozraď, na cos psal :)
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
78 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů