načítám data...

Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

18. září 2018, 12:22 39 komentářů M P Recenze & testy

Nový Focus byl veřejností netrpělivě očekáván a my jsme samozřejmě nemohli vynechat příležitost se s ním seznámit. Přinášíme vám první dojmy!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Hned ze začátku se přiznám, že hatchbacky, potažmo kombíky nižší střední třídy nejsou mou nejoblíbenější automobilovou kategorií. Jenomže lidé to vidí jinak, nižší střední třídě se i navzdory postupnému nástupu crossoverů všemožných rozměrů daří dobře a, řekněme si to otevřeně, výběr v rámci kategorie nikdy nebyl pestřejší. Nižší střední třída dnes nabízí naprosto univerzální vozy, které zvládají úsporný provoz ve městě, poskytují pohodlí na dlouhých dálničních přesunech, a také disponují technologiemi, které byly teprve pár let nazpět k vidění pouze v těch nejluxusnějších modelech. Vzhledem k tomu, o jak nabitý segment se jedná, to nebude mít nový Focus úplně nejsnažší. Proto jsme se na něj podívali blíže a pokoušeli se zjistit, jak je na tuto výzvu připraven. 

Při představení nového Focusu jsem zaslechl ze všech stran poznámky na téma, kterak to není jednoznačně rozpoznatelné auto, že vypadá jako tamta či ona konkurence. Já ty komentáře moc nechápu. Ať si každý udělá názor sám, já bych ocenil zejména design přídě, výrazné boky a taky skutečnost, že je auto nízké, což je jistě potěšitelné a jsem jen rád, že odchází doba podivných rybičkoidních tvarů, tak dobře známých třeba u korejských hatchbacků.

Pozitivní změny co do designu a celkové architektury se udály také v kabině, a jsou to změny opravdu výrazné. Ty tam jsou divoké tvary interiéru generace předchozí, nový model sází na elegantní řešení a linie se napřímily. Konečně, chce se říct, neboť právě design interiéru předchozí generace mi nevyhovoval vůbec. Milovníci klasiky budou rádi za fyzická tlačítka klimatizace a rádia a třeba pak ocení i tu spoustu místa, která vznikla díky absenci mechanické ruční brzdy. Odkládacích prostorů je vůbec k dispozici mnoho, což z kabiny dělá velmi praktické místo k žití.

A toho místa, co se posádce nabízí. Ne snad, že by dnes existovalo podobné auto, ve kterém by se řidič a spolujezdec vyloženě tísnili, ale vždycky je příjemné zjistit, že si třeba neotlačíte koleno o středový tunel. Nebývá to samozřejmostí. Prostor vzadu se také zvětšil a nyní je opravdu velkorysý. Kabina nového Focusu je tedy pohledná, elegantní a velmi prostorná. Kdybych mohl něco upravit, byla by to výška posazu, ocenil bych možnost snížit si sedačku ještě tak o dva, tři centimetry. Na druhou stranu, nevzpomínám si na nové auto, ve kterém by mě nenapadlo to stejné.

Další věcí, kterou opravdu nelze přehlédnout, je celková kultivovanost a uhlazenost projevu. Zaprvé, nový Focus je opravdu tichý. Třeba odhlučnění motoru je výborné, a to včetně absence vibrací na volnoběh. Ostatně projev motoru je vůbec skvělý, ale k tomu se ještě dostaneme. Jízda je tedy skutečně tichá po všech stránkách. Celkový aerodynamický hluk, valivý odpor i práce zavěšení, to všechno je utlumeno opravdu skvěle. Trochu pak ale zamrzí lehounké hvízdání od zrcátek, ta mohla být aerodynamicky vyřešena lépe, nicméně v kontextu celého auta se jedná o drobnost.

Pohodu na palubě podporuje i jemný chod všech ovládacích prvků. Řízení, pedály, převodovka, to všechno se obsluhuje s takovu samozřejmostí, že si během pár metrů budete připadat, jako byste za volantem strávili tisíce kilometrů. Kdybych měl popsat jízdu Focusem jednou větou, patrně bych řekl něco o nenuceném plynutí krajinou. Nebo tak něco. Neumím popsat věci jednou větou.

Pojďme se tedy jízdě s Focusem věnovat podrobněji, v této disciplíně přece vždy vynikal, ačkoli třetí generace byla šedému průměru třídy zdaleka nejblíže. Nejprve něco o řízení, to si rozhodně zaslouží zvláštní zmínku. Jistě, je lehké, ale současně je hezky přesné a vyvážené. Jenomže, ono je taky docela ostré, což je velice příjemné překvapení, protože takhle rychlé řízení jsem v této kategorii už dlouho neviděl. Tohle oceňuji.

Potěší také manuální převodovka. Neváhal bych a rovnou ji označil za jednu z nejlepších v kategorii, možná snad dokonce nejlepší. Je přesná, Maličká hlava řadicí páky pak už jen doplňuje tuhle lahůdkovou záležitost. Tvar řadičky také trochu připomíná jedničkový Focus, nevím, zda to je náhoda nebo záměr, každopádně se jedná o příjemný detail. 

Novinkou u Focusu je také použití dvou typů zadní nápravy, přičemž zkoušený model měl vzadu torzní příčku. Multilink je vyhrazen silnějšímu dieselu a dvěma nejsilnějším benzínům. Dobrou zprávou je, že i s jednodušší nápravou vzadu jezdí Focus tak, jak by jezdit měl. Je krásně čitelný a neutrální, díky lehkému předku a rychlému řízení ochotně mění směr. Je pravdou, že se trochu naklání, ale zas jen tolik, aby to neobtěžovalo řidiče ani posádku. Osobně je mi toto drobné zakleknutí na vnější přední kolo sympatičtější, než absence náklonů doprovázená prkennou jízdou. Byl bych velmi zvědav na přímé jízdní srovnání s takovou Mazdou 3, která často bývá, co do jízdy, považována za třídní etalon. Pokud si dobře vzpomínám, tak můžu prohlásit, že jízdní projev Focusu je mi o něco sympatičtější. 

Ještě jednu věc jsem nezmínil, a tou je motor. Nechávám si jej schválně až na konec. Testovaný exemplář měl pod kapotou benzínový litr o výkonu 125 koní, jedná se o známý Ecoboost. Rovnou můžeme říct, že drtivé většině řidičů bude tento motor bohatě stačit, tím by se dalo skončit, protože je akorát výkonný, úsporný (opravdu) a dobře odhlučněný (jako fakt). Leckdo si na tříválce rád plivne, že prý nejsou kultivované, vibrují a nejedou. Zvláštní na tom je, že tyhle připomínky velmi často slyším od lidí provozujících naftové čtyřválce mnohem dřívějšího roku výroby, ano, mám na mysli ty legendární držáky, které mohutně otřásají celým autem v jakýchokoli otáčkách, jsou pomalé, kouří a krom humpoláckého kopance od turba nenabízí absolutně nic zajímavého, a to ještě jen v případě, že vám tyhle návaly točivého momentu dělají dobře. Takoví lidé potřebují trpět a Ecoboost nikdy nepochopí. 

Když se na Ecoboost podíváme bez předsudků, zjistíme několik věcí. Že je auto na volnoběh až překvapivě klidné, to už jsem chválil. Jenomže ono i docela jede. Jasně, stovka za 10 sekund tento motor zrovna neřadí to kategorie sprinterů, reálně však dynamika více než dostačuje, alespoň pro prázdné auto. Zejména však potěší způsob, jakým Ecoboost dávkuje výkon, jaký má průběh. Motor jede hezky už od začátku a klidně ho můžete drtit podle rádce řazení, on to zvládne. To pravé se však odehrává od dvou tisíc otáček až do omezovače. Ano, litrový foukaný tříválec lineárně táhne až k omezovači, který vás docela nečekaně zarazí. Ten motor se prostě chce točit. Ve srovnání s francouzským PureTechem je to ještě zřetelnější, ještě když Ecoboost všechno tohle zvládá bez divokého třesení celým autem. 

Pro běžnou jízdu můžete klidně řadit brzo a často, protože si zase užijete spolupráci s tou skvělou převodovkou, sám jsem se ale přistihnul, že v určitých situacích mě prostě bavilo prohánět motor celým spektrem otáček, protože je to příjemné. Na utažené okresce si vystačíte s dvojkou a trojkou, stejně jako ve městě, protože kvalty jsou docela dlouhé, takže na šestku točíte na okresce tisíce dva, a na dálnici něco přes tři. Spotřeba? Okolo pěti úplně v pohodě, když se trochu rozvášníte, tedy spíš trochu víc, pořád budete pod osmi. Kdykoli totiž, byť jen na chvilku polevíte, průměrná spotřeba letí dolů opravdu rychle. Takže to vypadá, že tu máme tříválec, který je opravdu kultivovaný, úsporný a neobtěžující, přitom nekazí ani řidičskou zábavu. Ne, tady opravdu není důvod stydět se za to, že auto pohání litrový tříválec. Ani náhodou. 

Verdikt

Na finální verdikt a hodnocení dalších motorů si musíme počkat na kompletní test, ale po prvotním seznámení vám můžu směle říct, že se nový Focus povedl. On se vlastně povedl docela dost. Vypadá to, že Focus je zpátky ve skvělé formě. Oceňuju zejména velký posun v pohodlí a kultivovanosti, auto se také opravdu příjemně a velmi přirozeně ovládá, přičemž podvozek je zase pro jednou pravý Ford a řízení a převodovka jsou jednoduše skvělé. Koho řídit nebaví, tomu Focus nebude zábavu nutit, bude mu zkrátka příjemným společníkem pro každý den. Dotyčný možná nebude rozumět tomu, proč se jeho auto řídí o trochu příjemněji a lépe, ale určitě si toho všimne. No a nám, co řídíme rádi, bude Focus dělat radost rychlým řízením, čitelným a schopným podvozkem a vlastně všeobecně dobře provedeným sladěním ovládacích prvků. Velmi rád bych podnikl srovnání s Mazdou 3 a také se těším na výkonnější motorizace, protože něco mi říká, že ST-Line s výkonem 182 koní bude vážně hodně dobrý. A to tu nižší střední třídu zase tak moc rád nemám. 

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný tříválec 999 cm3
Výkon: 92 kW (125 koní) / 6000 ot./min
Točivý moment: 170 Nm / 1400 – 4500 ot./min
Převodovka: manuální šestistupňová
Maximální rychlost: 200 km/h 
Zrychlení 0–100 km/h: 10,0 s 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 4,8-5,1 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 5,5 l/100 km kombinovaná
Cena (Focus Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW + příplatky) : 614 690 Kč

 

 

 

 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ny
Nyte
18. září 2018, 13:10
0

Nový Focus vypadá docela slibně. Klidně bych ho bral a rovnou s tímhle motorem.

reagovat
sp
spooon
18. září 2018, 13:59
1

Ne že by mě podobný plechovky zajímaly, ale předchozí generaci má kamarád a je mi k zbliti z palubky. Tady to zas působí jako auto, palec hore

reagovat
BubaaCZek
18. září 2018, 15:24
1

Akorat tu cenovku jsem cekal polovicni.

reagovat
milic
18. září 2018, 15:32
0

To už je taková fordí tradice, že ten první ceník pro nedočkavé hejly je opravdu sebevědomý.

tazzz
18. září 2018, 16:53
0

Tradice netradice na 600k za litrový tříválec neskočí ani ten nejblbější hejl.

Woyta
18. září 2018, 17:43
0
Ny
Nyte
18. září 2018, 19:35
0

Ten článek je dost bulvárně napsaný. Vůbec tam nehovoří o příčině, která nesouvisí s konstrukcí motoru.

sp
spooon
18. září 2018, 19:36
0

A jaká je příčina? Docela by mě to zajímalo, protože ač sem sám byl k tří hrnkům skeptický, tak to vypadá, že minimálně Fordu to šlape...

Breakthru
18. září 2018, 19:49
0

autoforum je sračka sraček.....mohli napsat kolik Ford těch 1.0 EB vyrobil, kolik se jich posralo...skoro nikde žádný čísla.Tak se z komára dělá velbloud...

Ny
Nyte
18. září 2018, 19:57
1

Vadná hadice chladícího okruhu.

sp
spooon
18. září 2018, 19:59
0

aha, takže relativně prkotina. Jen je divný, že si toho človek nevšimne, když mu prdne hadice chl. okruhu...pak by se nic nestalo. Sačilo by jen dát novou hadici

Woyta
18. září 2018, 20:28
0

Ja bych spise tipoval hlavu jako u RS.
Ono obecne. ktere nove auto ma ukazatel teploty?

Breakthru
18. září 2018, 20:31
0

U RS došlo k chybě při výrobě.Bylo zaměněno těsnění pod hlavou.Místo FWD verze byla RWD...údajně...
z čeho ty usuzuješ?Zatím jsem o hlavách u tříhrnků o ničem nyslešel a to jich nejezdí málo...zatím se víceméně jen servisujou.Ale neříkám, že mrtvolky už nebyly a nejsou...

krab
18. září 2018, 21:32
0

zkrátka Ecoboost už není Zetec. :-D Ono jak na tom budou ty tříhrnky sevisně a spolehlivostí se časem ukáže. Zatím je to moc nové. Moc případů, že by se rozbíjeli jsem neslyšel. Ale o nějakým případu už jsem slyšel zase na druhou stranu...

Ale mám dojem, že se trochu výrobci od toho designu "downsized" motorů jak se hojně vyvíjel před 8 lety cca odklánějí. TSI se nepovedlo v mnoha ohledech, i když problémy řešitelný jsou, U Fordu to vypadá asi se spolehlivostí líp, ale časem se to celý ukáže

Breakthru
18. září 2018, 21:52
0

Ecoboost se vyrábí od roku 2009, ten tříhrnek od 2011 nějak....co vím, tak už těch EB postavili přes 10 000 000 kusů...jsou to motory od 1.0 po 3.5....

krab
18. září 2018, 21:56
0

jo, a spíš se zatím ukazují jako spolehlivé, že?

Breakthru
18. září 2018, 22:01
0

co vím, tak 1.6 EB trpěla na pístní kroužky, ta 2.3 měla problém s těsněním.Buď nepozornej Pákistánec nebo sabotáž-děje se to, byl jsem svědkem po rozebrání jednoho motoru:D....ale není motor, co by neměl nějakou závadu.Nicméně ten litr je krásně kompaktní, lehkej, má výkon, je kultivovanej a dá se řícit, že i jednoduchej...jen jsem je servisoval, ale zatím jsem o nějakejch destrukcích nebo GO neslyšel...

krab
18. září 2018, 22:31
0

Dík za info. No já slyšel o jedný tříválcový KO, ale bohužel bez podrobností, na netu jsem toho moc nezachytil, ale ani cíleně nevyhledával, tak nevím. Spíš mi přijde až na aféru s RS těsněním pod hlavou je to dobré

Breakthru
18. září 2018, 22:39
0

žádnej motor není bez vady a v těch množstvích, co dneska automobilky produkujou, bych se divil, kdyby se nevyrobil i zmetek...Smůla je na toho, kdo si lízne černýho Petra....jako zatím každej krčí ramena, že neví o žádnejch tragediích u Forda, ale někteří novináři jsou dál a chytaj se kdečeho...neověřený zprávy jsou prostě nej....Navíc tohle se šíleně rozmazalo...

krab
18. září 2018, 22:47
0

to souhlasím. Akorát otázka je vždycky co stojí náprava problému. Když bych si představil si koupit úsporný auto pro denní používání protože bude levný, koupím si starší Fabii 1.2 TSI ( ten osmiventil) a zrovna budu mít smolíka, že než pojedu nechat vyměnit rozvodovej řetěz za opravnou sadu ono se mi to potká, tak to by si se asi vážně vzteknul. Když se utratí peníze do kdysi drahýho sporťáku, tak s tím tak trochu počítáš, ale když se ti vysere něco drahýho na "levným autě pro denní používání" tak je to dost naprd.

No já se furt radši držím obyč. atmo benzínovejch motorů ...

Breakthru
18. září 2018, 23:02
0

tak nějak.Až budu chtít jednoduchý auto, koupím si FoFo I 1.8i 16V....ale i ropáci jsou držáci, jen prostě je nesmysl na město naftovej dvoulitr s DPF...

ma
martinw
18. září 2018, 23:04
0

To pozname rychle zda ty motory maji nejaky problem, bazarnici vetsinou zavetri jako prvni a odmitaji to vykupovat. Me nekolik prekupniku minuly rok odpalkovalo s motorem 1.2 TSI z roku 2014... docela me to v zemi 'skodovek' zarazilo.

Breakthru
18. září 2018, 23:43
1

žiješ v zemi odborníků na vše, ten motor může být TOP, ale prostě v hospodě říkali, na netu psali atd. je to prostě sračka....za to TDI je věčný, nesmrtelný a jezdí za čtverku už od roku 1991...co na tom, že původní rotačka se už 15 let nedělá :D
To se pak chytáš za hlavu, když si někdo koupí 2.0 TDI 16V, protože TDI je spolehlivý nebo TDI PD BLS, BXE..:D

Trinom
21. září 2018, 18:00
0

Vojto, zrovna tohle FoFo ten ukazatel teploty má.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
18. září 2018, 15:31
1

Uz jsme s pani Knightriderovou meli tu smulu videt tuhle vec nazivo. Ani jednomu se nam to nelibi. Jak zevnitr, tak obzvlast zvenku. Jestli je to Ford nebo se clovek diva na dalsi kreaci od Hyundai/Kia, pozna jen fanda. Verim, ze to jezdi vyborne, ale z toho trivalce bych byl rozpacitej. Nevim, jak se lisi ten 1,0L od predchozi verze, tu jsme mel moznost vyzkouset pred dvema mesici. Na ctyrvalec to kultivovaností nema, navic jsme jeli ve ctyrech a to uz bylo utrpeni. Ale jako postrk pro jednoho az dva lidi asi dobry.

reagovat
tazzz
18. září 2018, 17:06
3

..."Jenomže lidé to vidí jinak, nižší střední třídě se i navzdory postupnému nástupu crossoverů všemožných rozměrů daří dobře"
Pochopitelně, že to vidí jinak, protože většina módních crossoverů není nic jiného než nafouklá kastle , tvářící se, že všude projede.Jenže ve finále akorát víc stojí a žere, průjezdnost terénem má nemlich stejnou jako klasický osobák, na který tu bublinu posadili a nebýt asistentů, tak by je jejich vlastníci odřeli při každém druhém parkování.

reagovat
bitner
18. září 2018, 21:27
1

Focus i Fiesta ted stoji nesmysl. Treba pockat 3 roky, pak ta cena spadne na uroven konkurence.

reagovat
Pr
Prokawa
19. září 2018, 02:29
0

To psal nějaký sluníčkař, nebo je to PR? Vyzdvihovat el. ruční brzdu a pohodlný podvozek, co se v zatáčkách naklání a do toho ostré řízení, které je pro pohodovou jízdu spíš k vzteku, mi přijde trochu shizofrenní. Torzka vzadu je velký krok zpět. Na rovném povrchu možná fajn, ale na našich tankodromech nic moc. Sláva, že nahradili pompézní palubku a konečně se dá vevnitř i sedět. Ten ecoboost v litru je docela fajn, ale je to přímo vstřik, takže jej jízda na spotřebu pošle rychleji do věčných lovišť. Nevím co je " Korejská rybička" , ale tato generace mi přijde Korejská jak nikdy předtím. Škoda že Fokus již dávno opustil od zadních světel v C sloupku. Měl jsem Fordy rád a dva i vlastnil, ale tahle prosím ne...

reagovat
Breakthru
19. září 2018, 19:42
1

souhlasím, že el. ručka je zvrhlost....
názor na podvozek si musí udělat každej sám.Někomu sedí to a jinýmu ne, stejně tak řízení...
Pokud jde o torzku, tak proč by to byl krok zpět?Víš na kolika autech se dnes dělá?Je to funkční jednoduchá náprava, která nezabírá moc místa a má minimum pohyblivejch částí.Ten komfort je druhá věc.Na druhou stranu většina řidičů ani nepozná a neocení to, co vzádu má.Taky mě samotnýho překvapilo, že od základu nebude multilink, ale věřím tomu, že u Forda i tuhle nápravu dovedou naladit, třeba ve Fiestě je podvozek suprovej, de facto jen zmenšenina toho, co je teď ve FoFo IV...I tahle náprava se dá poladit tak, aby fungovala, jen je to větší boj než u víceprvku.Nicméně na těch našich tankodromech se aspoň nevymlátí všechny silentbloky:D...byť i původní Control Blade dokázal na našich cestách najet dost....zatím ale soudit nebudu, dokavaď se nesvezu, nicméně strach nemám...
Pokud jde o motor, tak co dnes díky Euronormám nemá přímejvstřik?....
Třeba na palubku si budu muset zvyknout.V MKIII mě nevadila, ale nadšenej jsem enbyl, pak jsem si zvyknul a zalíbilo se mi to...Vzhledově jak co, musím v něčem souhlasit, ale držím se hesla "Počkejme si na facelift" :D....

Peppan
19. září 2018, 20:36
2

Cena odpovidajici danemu vozu a jeji specifiakci..by se mela pohybovat na hranici 460 tis Kc, tak aby byla plnohodnotne konkurence schopna na trhu s ostatnimi modely dane tridy. Za danou cenu muzu mit uz treba vyladenou Mazdu 3 s 2,0i s vykonem okolo 180k ( motor naladeni vyjde na cca 12tis. Kc) s prakticky bezkonkurecnimi jizdnimi vlastnostmi (po osazeni nizsich tuzsich Eibach pruzin, ktere se k vozu dodavaji jako origo prislusentvi..za cca 3000Kc a do ceny tohoto litroveho Focusu se jeste hrave vejde sportovni vlozka sani a nerez svody ;))) vic psat netreba ..a jiste je na trhu rada dalsich variant..ale me za tuto sumu doma truni presne vyse zminena specifikace..s beznou spotrebou na hranici sesti litru. Pres prumer sedm a pul se da podivat jen ve velmi kopcovitych terenech spolu s prasackou jizdou na hranici moznosti nasich komunikaci;(((

reagovat
kr
krutaakruuta
19. září 2018, 20:42
1

USB a zásuvka 12v před šaltrpákou - design masterpiece.

reagovat
kr
krutaakruuta
19. září 2018, 20:45
0

Proč když už je tam displej jako kráva neudělají za to nějakou přihrádku nebo tak, k tomu nacpat usb a zásuvky, nebylo by to užitečnější?

reagovat
Breakthru
19. září 2018, 20:48
0

Test slušnej, de fcato bez nějakejch negativ....ano, mohl si toho Foka strhnout za to, že nenarveš balík PET flašek do dveří, kufr by zasloužil o půl kubíku víc místa na vzduch a za víčkem nádrže není škrabka, ale proč si třeba neudělal fotku tý zadní nápravy a motoru?...z interieru tam toho taky moc není...

reagovat
M P
20. září 2018, 01:11
0

Zadní náprava je celá zakrytovaná plasty, takže je z ni vidět prd. Motor vypadá... je maličký :) a interiér vím, tam to chce fotek více ale nevyšly, omezení techniky a světla bohužel :(

Breakthru
20. září 2018, 18:06
0

já vím, jak ten motor vypadá i zespod, ale blejsknout si o mohl...dřív ke každýmu článku byla fotka motoru.Vím, že dnes je to už nezajmavý, ale proč ne...a tu nápravu si měl odkrytovat:D

jendaaa
20. září 2018, 20:06
0

Je to hezký, interiér taky. Právě interiér bylo to, co mě odradilo už na první pohled od předchozí generace - nevadí mi výstřednosti, ale je prostě nehezký. Něco jako starší Cee'd. Ale stejně jsem byl už rozhodnutý pro Mazdu 3 :D Už jen kvůli atmo benzínu...
Jinak absence víceprvku je docela krok zpět... Většina populace stejně rozdíl nepozná, ale tady jde prostě trochu i o image Fordu, vždyť Focus byl průkopníkem ve své třídě. Bez něj to není ono. Prostě úspory na špatném místě.

reagovat
jendaaa
20. září 2018, 20:07
0

to je něco jako když Toyota se vzdala jména Corolla :D

Breakthru
20. září 2018, 20:38
0

nerad soudím dokud se nesvezu.Výhody jsem tu popsal, ve srovnání s víceprvkem nevyhoda je zřejmá...každá mince má dvě strany.Ale u auta, který bude kroužit kolem komína je víceprvek nesmysl.Druhá věc je, že u Forda i tu trubku nějak rozumně naladijou, toho se nebojím a za další víceprvek úplne nevypustili....
Na jendu stranu spousta lidí na Control Blade nadávala, že umíraj silentbloky, nejde nastavit geometrie atd. a na druhou stranu se bude nadávat, že kus železa nebude fungovat :D....
A stejně nejvíc budou nadávat ti, co si to nikdy nekoupí :D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. září 2019, 20:20
0

Má někdo z Vás už tuto motorizaci doma? Nějak moc těm ecoboostům nevěřím, na https://kralmotoru.cz/media/zkusenosti-s-motory-ford-ecoboost-dynamicke-spolehlive-a-usporne-motory sice píšou, že ta životnost motoru kolem 100 000 kilometrů je jenom fáma, ale i tak ve mě motor s tak malým obsahem nevzbuzuje moc důvěry, takže bych byl velmi rád za podělení se s vašimi zkušenostmi..

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem