načítám data...

Prokawa

JménoLukáš Prokop
BydlištěPraha 5
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 4.8 rok.
Komentářů u článků14
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Pr
Prokawa
26. dubna 2019, 01:33
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

"Komfort měkkých pružin trochu limitují tužší tlumiče, které si přeci jen musí poradit s náklony vysoké karoserie."
Cože jako co? To je taky hospodský moudro? Vyházejte stabilizátory, dejte měkké pružiny a tvrdé tlumiče to v zatáčce podrží....

Pr
Prokawa
19. září 2018, 02:29
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

To psal nějaký sluníčkař, nebo je to PR? Vyzdvihovat el. ruční brzdu a pohodlný podvozek, co se v zatáčkách naklání a do toho ostré řízení, které je pro pohodovou jízdu spíš k vzteku, mi přijde trochu shizofrenní. Torzka vzadu je velký krok zpět. Na rovném povrchu možná fajn, ale na našich tankodromech nic moc. Sláva, že nahradili pompézní palubku a konečně se dá vevnitř i sedět. Ten ecoboost v litru je docela fajn, ale je to přímo vstřik, takže jej jízda na spotřebu pošle rychleji do věčných lovišť. Nevím co je " Korejská rybička" , ale tato generace mi přijde Korejská jak nikdy předtím. Škoda že Fokus již dávno opustil od zadních světel v C sloupku. Měl jsem Fordy rád a dva i vlastnil, ale tahle prosím ne...

Pr
Prokawa
01. srpna 2018, 13:00
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

"Dělá je Mercedes a stejně tak Hyundai, Kia nebo další. " píšu si, že to znamená všichni.... Golf fuj a nevěřím, že výdrží víc. Je to jen vaření z vody a hospodskejch keců.

Pr
Prokawa
29. července 2018, 16:40
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Neber jméno boží nadarmo. Nevím, proč si myslíš, že všichni přispěvovatelé kromě tebe jsou socky. V bazaru ty předražený rumpály s pochybnou minulostí už nějaký čas nekupuji a tu I30 jsem koupil přítelkyni. Na rozdíl od ostatních výrobců, kteří stagnují, nebo se snaží ušetřit za každou cenu, si myslím, že zrovna H-K se snaží a třeba žabožrouty už dávno kvalitou výrobků předehnali. Pravda nemají zrovna příkladné slícování plechů a dokonalý lak, ale technika jim funguje velmi dobře. Nesoudím zkrátka knížku dle obalu. Dobře "nebo další " jsem přehlídnul, ale stejně nevím, proč zrovna vypíchnout ty značky, které se velmi zlepšují. Oni i ty Mercedesy se prodávají více než dříve a kupující asi nejsou banda pitomců. Stingera chválí hlavně novináři, na Octavii ty objektivní ty mochy vidí a půlka hospodského národa mě fakt nezajímá. Nemůžeš vědět, jaký já mám přehled. Kvůli tobě jsem se neregistroval, zas si tolik nefandi. Nejsem fanda jen korejské produkce, ale momentálně nabízí za nejméně peněz nejvíc muziky. Holiny se nevyplatí, ale jakmile chce člověk nějaké ty blbosti na víc je u konkurence cenově úplně jinde. Sephia a Accent jsou příšernosti a ty dnešní auta jsou právě o ten parník jinde. Přeji pěkný den bez předsudků.

Pr
Prokawa
27. července 2018, 16:26
-3
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

To Beastar: Je mi jasný, že máš docela přehled, ale hlavně se starýma slepovanýma paštikami v bazaru. Současné vozy Hyundai a KIA jsou o parník jinde. Představ si, že do nižší střední dávají od nejmenší motorizace víceprvek vzadu, na rozdíl od Octávie, nového Focusu o Peu 308, kde není ani ve vrcholné motorizaci nemluvě. Neznají takové prů..ry jako HTP, TSI, PD, THP atd. Všichni chválí Stinger, nebo I30N, taže asi zas tak špatné auta nevyrábí....

Pr
Prokawa
27. července 2018, 16:03
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Dobrý automobilový novinář neexistuje, protože nikdy nemá dostatek prostoru pro řádné odzkoušení toho či onoho vozu. Poté se lze zpětně dočíst jak úžasný je třeba moto 1.8 TSI, nebo jak je příšerný 1.6 GDI. Jenže TSIčko se sype, ale GDIčko potřebuje řádně zajet a teprve po 7000 km ukáže, co v něm je. Stejný problém může být i zde propíraného 1.5 TSI. Třeba si taky potřebuje řádně "sednout". Vyloženě špatný novinář je ten, který si neuvědomuje souvislosti (např. porovnávat podvozek I30 combi s "etalonem" třídy Mazdou 3. Oni asi u Mazdy moc dobře vědí, proč nedělat combi na tom samém podvozku, když v HB je na hraně únosnosti. A úplně nejhorší jsou novináři, kteří překrucují fakta. Například vyzdvihovat možnost připlatit si u Škody záruku, což u Hyundai nelze (proč taky, když je tam již 5 let).

Pr
Prokawa
30. května 2018, 14:11
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Souhlas s Cee'd. Na rozdíl od Tipa má víceprvek vzadu a na rozdíl od Huyndaie lze ještě pořídit s 1.6 GDI (benzín, čtyřvál, atmo, přímý vstřik)

Pr
Prokawa
31. ledna 2018, 11:16
0
Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDI: Když dva dělají totéž...

Mě se ten zadek líbí. Možná taky proto, že jsem to auto viděl naživo a ne jen na nějakém obrázku... Vůbec nevím, jak to může někdo přirovnat k hrochovi. Asi viděl hrocha taky jen na obrázku. Dává autu takový rebelský šmrnc. Hatchback je taková uniformní šedá myš, u kombíku už se trošku odvázali, ale taky žádná sláva. Ten displej asi okoukali u Mazdy 3, kde se mi taky nelíbí a litrový motor doopravdy nic moc...

Pr
Prokawa
05. ledna 2018, 16:10
0
Citroën C3 AirCross: Malé auto vyrostlo

Pod prvních pár odstavců bych se klidně taky podepsal. Ještě bych snad doplnil, že tato nesmyslná móda musí výrobcům jen a jen vyhovovat. Přidají trošku plechu, aby auto bylo vyšší a hned se dá prodat za cenu vozu, který je doopravdy o třídu výš. Bylo nakousnuto Stonic vs. AirCross a nevidím rozuzlení. I když mi nepřijde fér srovnávat litrový asi ne moc povedený benzín s naftou.

Pr
Prokawa
05. ledna 2018, 14:27
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

Majitel Mazdy nenechá šáhnout na svou modlu... Auto je zaměřené spíš na nějakou paničku, co moc nejezdí do města, maximálně ze svého satelitu na dálnici odbočí do nákupního centra. Změkčili podvozek, aby to s paničkou moc nedrncalo, dali el. brzdu, aby se panička moc nenadřela s tou velkou pákou. Zrcátka umístíme více dozadu, aby tam občas koukla. Jedinou hezkou barvu samozřejmě dáme vínovou metalízou. Osobně se mi líbí ještě šedá (gun metal), ale ta trošku zaniká v provozu. Bílá tomu autu vůbec nesluší. Řízení má také el. posilovač a nevšiml jsem si, že by s brzdami, nebo řazením výrazně převyšovala konkurenci. Je to auto nižší střední třídy a to si myslím právě má být univerzální, nebo hot hatch. Mazda3 není ani jedno. Snad jí alespoň kromě úžasného jednorožce (atmo. motoru) zůstala vyhlášená spolehlivost a zároveň ještě vylepšili ochranu karoserie...

Pr
Prokawa
05. ledna 2018, 13:18
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

Poklouzat jistě ano, ale vyšvihnout smyk přesně 90 stupňů o tom již pochybuji. Má ale i další negativa. Celá soustava je těžší, dražší na opravu a bez diagnostiky se ani nevymění zadní brzdové destičky...

Pr
Prokawa
05. ledna 2018, 09:55
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

pro Fr. Čáslavský : Zkrátka jsem ze staré školy a zimě se cítím lépe když mohu pomoci nedotáčivosti, i když už to dnes zvládne ESP. Dále si rád efektně na sněhu zaparkuji mezi kolmo stojící auta. Nedovedu si to představit s el. brzdou. Síla a načasování jsou tam docela důležité...

Pr
Prokawa
02. ledna 2018, 17:47
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

V létě jsem sháněl nový vůz a Mazda 3 byl můj žhavý kandidát. Obzvlášť po podobných recenzí. Chtěl jsem tedy vůz se slabším dvoulitrem, ale k testování měli zrovna tento. Motor je to tedy úžasný a dané kategorii alespoň pro mě nemá konkurenci. Ale s tvrdostí podvozku nesouhlasím s autorem. Mě přišel naopak měkký. Stopu tedy držel důsledně, ale v nějaké sérii vraceček bych si asi uhnal mořskou nemoc, jak se naklání. Výhled vzad katastrofický a i když je A sloupek vcelku tenký, šikmo vpřed znesnadňují výhled zrcátka umístěna na dveřích. Další věci co mě praštili do očí, jsou páčky na volantu. Připomněli mi doby, co jsem lepil plastové modely. Jako by někdo ztratil, nebo zapomněl přilepit druhou půlku trupu. Head up display vypadá jak nějaký čínský z Ebaye. Dále mě vadilo, že od loňského roku (2017) nelze pořídit dvoulitr s jinou než el. ruční brzdou. Nakonec jsem se hlavně kvůli tomu výhledu porozhlédl jinde, i když na ten motor nedám dopustit, je velká škoda, v čem je zabalen.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem