načítám data...

BMW M850i xDrive: Ďábel je v detailech

16. listopadu 2019, 16:38 34 komentářů Jan Machač Recenze & testy

BMW osmého druhu rozpoltilo fanoušky do nepříčetna. Jak to vidím já, chudý ostravský chlapec?

zobrazit celou galeriiFoto:   David Marek

Nebylo mi zrovna valně po oslavě narozenin, když mě prásknutím dveří probudil Franta, který tak jasně oznámil, že pro tu osmu už jel a čekat na mne nebude. Hm. Ale krizi středního věku mám mít já!

Vzhledem k mému stavu jsme raději předstírali, že jsem Františkova milenka, a začali objíždět restaurace s mastnými pokrmy a kamarády… Já si na sedadle spolujezdce prohlížel interier a našel panel klimatizace z nové trojky, nový design a částečně i princip ovládání iDrivu, plastové čudlíky tady a tam a krásné skleněné na čtyřech místech. Ty krásné skleněné jsou příplatkové. A to si hned vysloužilo kritiku našeho štábního hipstera. Jeho komentáře se točily kolem toho, proč by měl v autě za čtyři milióny mít několik druhů plastových čudlíků. Že prej za tu cenu by to mohlo být z ušlechtilejších materiálů. Já chtěl namítnout něco ve smyslu, že tohle není Alfa, ale raději jsem si to rozmyslel, protože máme v redakci i Honzu a ten by mě mohl zasednout, nebo tak něco. 

Mě "běžnost" designu osmé nevadí. Ostatně ani ta legenda, se kterou novinku všichni podvědomě srovnáváme, neměla třeba mrkačky jako jediná. Dnes letí výdechy a nádechy a laserový světla, takže BMW jde s dobou a nabízí nádechy a výdechy a laserový světla. Je pravda, že i předpisy se změnily, takže tohle auto na mne občas působilo jako bavko, kterému někdo naordinoval o číslo nižší střechu, ale dovolím si tvrdit, že je to nepodstatné. Silueta tohoto dlouhého coupé je jednoznačně z rodiny BMW nejkrásnější, a o to tady jde. Je pravdou, že auto nemá nic "extra" jako třeba kosmický design Lexusu LC nebo opulentní interiér Bentley Continental, ale opravdu chceme všichni to samé? Tohle auto na mne celou dobu působilo, jako by někde v Mnichově skládali to nejvíc nejlepší auto pro jednoho řidiče, jeho krásnou ženu a pár kusů zavazadel. Jako auto na pohodlnou a neobtěžující přepravu neslušnými rychlostmi. Neskládali auto na show, jen prostě vyrobili bez skrupulí nejlepšího bavoráka pro člověka, který nechce M5, protože je moc tvrdá, a zároveň chce ryze osobní, nikoli skupinový automobil. Sice mám rád cirkus, ale zaměření na funkci bez výstřelků na mne zapůsobilo. Ostatně jako vždy u BMW.

Laserový světla, co to je, vždyť to svítí úplně stejně jako “normální” adaptivní světla BMW, říkal jsem si v momentě, kdy to zapálilo silnici asi tři kilometry přede mnou. Aha. Vono to svítí FAKT daleko!

Ač má 850 M znáčků požehnaně, jde o pohodlný vůz. Překvapivě pohodlný ve srovnání s M5. Přední náhon nelze odpojit, takže nejde o drifterský speciál a buran uhnízděný hluboko v mém srdci se musí spokojit s čistou stopou, krásně burácivým výfukem a dynamikou utržené lokomotivy, kterou dodává pětisetkoňový oturbený osmiválec. Aktivní podvozek, který jsem téměř nepozoroval u 540i, je zde cítit tak nějak více. Sedíte uprostřed rozvoru a při odpalu z vedlejší na hlavní se osmá radostě zakroutí jako had, pohodí zadkem a je pryč. Na dálnici jsou pak přesuny mezi pruhy až absurdně stabilní. Celkově jsem měl z naladění pocit, že vím vše, co potřebuji, nepřijdu o obratle, čtyřkolka mne nedá, a když už v panickém tempu přejedu odbočku, jsem schopen se díky natáčecí zadní nápravě otočit kdekoli.

Vyjíždím z vedlejší na hlavní. Dupnu na to s vypnutým ESP, protože jsem hrdina, auto se stočí na pětníku, pohodí zadkem a v podstatě bez kontra se chytá asfaltu abych já musel brzdit v mírném oblouku na stopku označující moderní nájezd na dálnici v Těžkoslovensku. Je volno. Dusám na ten pedál, co dělá hluk, jako bych se snažil zašlápnout betonového švába. Auto se nadechne, dvakrát si odchrchlá, já jedu jak bych asi neměl, dávám levý blinkr a s naprostým úžasem sleduju, jak se auto sune naprosto stabilně z pruhu do pruhu. Jako bych macatým volantem posunoval Lotusem v té prastaré hře, která si na 3D jen hrála. To čučim teda. A furt je ticho. Jen brblání motoru. Jaja, für die Autobahn geboren.

Až jsem pak po asi třech dnech zjistil, že nějak často používám plný plyn. Vesměs to fungovalo tak, že jsem uviděl zelenou, hnul si s krkem a doplachtil tam, kde se už fakt muselo brzdit. Soundtrack mi dělal radost a šedá příplatková barva mě činila skoro neviditelným. Ale ne neslyšným. Možná budu za pitomce, ale nezlobil bych se ani za tišší výfuky. Ne že by v rychlostech nad 200 km/h bylo v automobilu hlučno, ale přecijen, když posloucháte vážnou hudbu, tak vám zadunění do dlouhé pauzy mezi xylofonem a trianglem může "zkazit" den. Ale to jsou malé věci a můžeme je připsat jako pozitiva k položce "charisma". Pořád máte před sebou dlouhý čenich, nad sebou nízký strop zakončený malým čelním sklem a pocit, že svět je maličký.

Stojím v koloně, drbu se na dlani o křišťálovou řadičku a má záda jsou vyhřívaná spolu s mými lokty opřenými o kůži. Auto se sune pomallu a automaticky a já v menu palubního počítače nastavuji, že rychlost budeme překračovat o deset kilometrů v hodině, kdykoli dám tempomatu povel, aby zpomalil či přidal dle značek…

Novější iDrive přidává další možnosti ovládání, ve kterých jsem se ze startu trošku ztrácel, ale které umožňují ještě rychleji dojít tam, kam potřebujete. Zahazuje barvy i obrázky a sází na jednoduchost. To mě zamrzelo, obrázky já rád. Naštěstí ale vylepšili sportovní displaye, takže je možno zobrazit ještě více zbytečných, ale šarmantních ukazatelů. A tak to má být. Nejvíc mne ale dostal posun v uživatelském rozhraní asistenčních systémů. Nejen že jsou na volantu jasně viditelné barevné diody, které vás upozorní na fakt, že budete muset chvíli řídit sami, ale systém na vás i něžně "klinkne". Nepiští a nenadává, jen si distinguovaně odkašle jako správný komorník. Jaký to příjemný posun od systémů jiných značek, které vám nedostupnost systému udržování v pruhu oznámí decentními tóny plechů otírajících se o svodidla! Navíc se mi podařilo pochopit, jak nastavovat tempomat podle právě aktuální maximální rychlosti bez toho, abych se podíval do manuálu! Možná to zní celé tak nějak pitomě, ale já jsem celý život zabořený do softwaru, který se chová naprosto hloupě a dokáže naštvat od prvního použití. Tady mi automobilový výrobce ukazuje, že to jde dělat dobře? Kde to jsme? Srovnejte to jen třeba s bankomatem, který vás provede všemi možnými zákoutími svého menu aby vám na konci celé dvouminutové tůry oznámil, že "peťstokorunáčky došly, tu mátě kartu a choďtě do …". Koukal jsem na to dosti nevěřícně… Systémy v autech bývaly synonymem nepochopitelnosti a já teď své fotky palubky BMW ukazuju kolegům jako zářný příklad toho, jak se to má dělat. Žijeme v nádherné době!

Jak to shrnout? BMW M850i mne nadchlo. Aby ne, za více než čtyři miliony by mělo. Oceňuji na něm smysl pro detail, dotažené uživatelské rozhraní a venkoncem jsem byl i rád za jistou nenápadnost. Ne každý potřebuje být středem pozornosti za každou cenu. Jeho efektivita a pohodlí při rychlých přesunech je neoddiskutovatelná a v mé hlavě se pořád honí otázka, jestli je těžší vytvořit auto plné kůže, dřeva a chromu, nebo auto, které uhrane mou mysl svou domyšleností a nenápadností. Ale to je už na vás.

Já… Já doufám časem našetřím aspoň na tu skleněnou řadičku, tak mile se mi s ní škrábalo na dlani. 

A všimli jste si, že startovací tlačítko má nápisy ve více úrovních?

A vůbec, proč mi to sebrali?

Kde je má šedá?

Jdu pít na žal…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Romus
16. listopadu 2019, 16:50
3

Raději bych koupil celé rodině Mustangy :-)

reagovat
Jan Machač
16. listopadu 2019, 21:15
3

To je ale ryze ekonomické rozhodnutí, to sem nepatří ;-)

Jimi
16. listopadu 2019, 17:43
0

Bohužel asi současná osma nebude tak nadčasová jako její předchůdkyně. Ok, motor a výbava dost slušná, ale za 4-ku bych nic jiného ani nečekal. Paradoxně je 4dveřák designově víc vyvážený, ale v celkově mají (i Z4) nepřirozeně zdůrazněné dlouhé přední převisy a vysoký předek. Ty auta se už i tak cíleně stavějí pro jiné trhy než Evropa...

reagovat
BubaaCZek
16. listopadu 2019, 17:56
1

Bravo za clanek!

reagovat
Ju
Junior
16. listopadu 2019, 19:56
0

mně spíš mrzí, že Fková 6er byla prakticky to samý, akorát o míč míň. Protože to sice bylo větší auto, ale nižší číslo, tak se to asi dalo prodávat za lepší prachy :)

reagovat
Jaromír
16. listopadu 2019, 20:02
0

Recenze "s pribehem" mam nejradeji. Palec nahoru!

reagovat
Jan Machač
16. listopadu 2019, 21:14
0

Jen příběh? Já doufal i v přesah... ;-) Ale jinak ano, silné zážitky se píší samy... Díky.

wdave_t
16. listopadu 2019, 22:28
0

Hezkej článek, dík! Závidím i to svezení :))

reagovat
riderhenry
16. listopadu 2019, 22:30
0

Super článek, dobře vystihuje auto! Hlavně ta část "Tohle auto na mne celou dobu působilo, jako by někde v Mnichově skládali to nejvíc nejlepší auto pro jednoho řidiče, jeho krásnou ženu a pár kusů zavazadel. Jako auto na pohodlnou a neobtěžující přepravu neslušnými rychlostmi. Neskládali auto na show, jen prostě vyrobili bez skrupulí nejlepšího bavoráka pro člověka, který nechce M5, protože je moc tvrdá, a zároveň chce ryze osobní, nikoli skupinový automobil." Je to taková oslava automobilismu trochu jiným způsobem, než třeba u Miaty nebo M modelů. Ne však nezábavná - to byl pro mě asi největší šok. Na druhou stranu mi přeci jen pár věcí v článku chybí, i když chápu omezení v podobě rozumné velikosti recenze... Sice jsem měl auto jen na jeden den, ale za to o to intenzivnější a můžu říct, že z dojmu "za ty prachy je to nesmysl" (což bych sem sám psal, nemít tu zkušenost) jsem přes fázi "ta cena je adekvátní" druhý den ráno auto odevzdával s pocitem "potřebuji čtyři milióny". Srovnání s M5 bych moc neřešil, od toho tady je M8. I když ta je pro M850i až nepříjemně cenově blízko. Kromě toho, že to je taková perfektní oslava technologií, tak to hlavně všechno dobře funguje. Nechcete automaticky parkovat? Nemusíte. Ale když jo, funguje to intuitivně a sám jsem se přistihl, že jsem to vlastně v unavený v noci velice rád použil. Ergonomie klasicky dokonalá. Adaptivní nastavení všeho opravdu dává smysl a auto zvládá fungovat jednak naprosto luxusně, tak i s vypnutou stabilizací na zakroucených okreskách (a jak je to řiditelné ve smyku jsem fakt nechápal). Jak i autor psal, do toho auta každý sedne a prostě ví, co a jak. Nemusí listovat v iDrive, naopak je až překvapený, jak málo věcí je potřeba "štelovat". A ty sedačky... Strávil jsem v tom v podstatě 13 hodin v kuse a vůbec jsem o tom nevěděl. Je škoda, že se jich asi moc neprodá. Obzvlášť jestli už ten katastrofálně nespolehlivý osmiválec vychytaly tak, jak slibují.

Ještě k tomu nepoužitelnému místu vzadu - taky mě to vzhledem k rozměrům auta překvapilo. Na druhou stranu tu je praktičtější a jen o trochu méně elegantní GranCoupé. Tak snad bude stejně skvělé, protože co kdyby člověk k těm penězům nějak přišel a chtěl děti vozit trochu stylověji...

reagovat
krab
06. prosince 2019, 16:16
0

Ještě drobná poznámka zpět tady k testu. Nakonec se hezky ukazuje, že komentovat auta, v kterých člověk nějakou dobu nestrávil bývá občas hodně velká ptákovina. Máš nějakou představu a realita je pak jinde. Je vidět, že Riderhenry se v tom důkladně svezl a já mu teď musím dát za pravdu. I Honzovi Machačovi, i když podle toho textu je evidentní, že to auto každý používáme úplně jiným způsobem. Já nemám ani nějak potřebu na to šlapat, to jsem asi za ty 3 dny zatím udělal jen tak jednou, dvakrát + si vyzkoušel jak se to ovládá na studeným ne úplně nejpřilnavějším asfaltu na zimních pneu a jsem z toho auta docela nadšený. Nějaký textík o něm taky vyjde, pár věcí co mi přijde, že zdaleka ne všude zaznělo. Vlastně jestli je jedna věc, kterou bych na tomhle autě změnil, tak to bude ta grafika té přístrojové desky. Zvyknul bych si, ale o moc radši bych aby naprogramovali i digitální verzi zobrazení tradičních kruhových BMW přístrojů. I s teploměrem oleje, tak jak to bývávalo v emkách dřív.

Jinak mě se to líbí, cena je relativní pojem, to konkrétní auto má pár příplatků, který by asi nebylo nutno. A na trhu jsou skladová i mírně jetá auta a ty ceny už se pohybují někde kolem 100-120 tis euro, záleží jestli si člověk vybere z barev co jsou k dispozici anebo holt bude muset konfigurovat a čekat na svůj individualizovaný kousek. Navíc jestli je tohle automobilová současnost podle BMW, tak je to pořád super. V tom autě není náznakem nic, co by říkalo : "my už to dnes pro řidiče neděláme". Já si toho všimnul už v létě při testu sedmičky, která byla fakt příjemná i z mýho pohledu hezká.

riderhenry
07. prosince 2019, 01:08
0

To jsem rád, že v tom nejsem sám :) Úplně souhlasím s tím, že mi vlastně vadily hlavně ty přístroje. A taky jde vidět, že i přes to, že to je relativně (minimálně v rámci kategorie) řidičské auto, tak je pořád prostor pro M8.

Jo a doporučoval bych vyzkoušet chování s vypnutou stabilizací. Fakt je to daleko příjemnější, než by člověk vzhledem k velikosti, hmotnosti a koncepci čekal.

Jo
Johnoo
17. listopadu 2019, 18:49
0

Pěkně napsané, jako vždy :) zaujali mě fotky z Libčic, to tam jezdíte fotit úmyslně? Ptám se protože v okolí je to na pěkné silnice dost slabé. Ale zase se tu prověří kvalita podvozků ????

reagovat
Jan Machač
17. listopadu 2019, 22:00
1

Auto bylo vsude jolem Prahy a prave tyhle rozbite silnice jsou nejzajimavejsi ;-)

beastar
17. listopadu 2019, 20:17
0

Já ti nevím. Kdyby to nebyla 8čka, ale cokoliv jiného. Mělo by to tohle auto jednodušší. Názor na to nemám. Počkám si jestli se svezu. Zatím jsou kolem toho jen bombastické ohlasy. A vůbec takový typický hype. O tom že to jede o tom nepochybuju.

reagovat
Pochtli
18. listopadu 2019, 14:06
3

Souhlas, kdyby to byla nová generace řady 6, tak v pohodě. Osmičku měli nechat spát, ne se na ní přiživovat, byť jediné společné je astronomická cena a kupéčková silueta..

beastar
18. listopadu 2019, 16:17
1

Přesně to mě napadlo když sem četl první test. Poslouchal první potencionální zájemce a tak. Kdyby to byla 6er tak je to bomba. Okouzlující auto. Takhle mi to kazí právě ta snaha vydávat to za legendu. Nicméně můj typ dream caru to není.

sheogh
17. listopadu 2019, 22:30
0

Jak se me nova tvar BMW moc nelibi, tak toto je super! Clanek taky fajn.... Naprosto chapu, ze se to nechtelo vracet :-)))

reagovat
fortress
19. listopadu 2019, 17:06
0

Já se svezl, dynamika solidní a velice pohodlné. Za 4M bych ale čekal víc. Za dvojku za kterou jsou lehce jetý dealerský kusy už je to zajímavější.

Fa
Fandatik
18. listopadu 2019, 06:36
0

Původní osma byla úžasné a jasně zařaditelné auto. U téhle si nějak nejsem jistý. U MB má obrovskou konkurenci v podobě E/S coupé a AMG GT. Pak je tu 911. Proč chtít 8er? Umí něco lépe? Nebo komplexněji?

reagovat
beastar
18. listopadu 2019, 16:15
0

Ne. Jedině kvůli znáčku. Ten se u nás vyvažuje zlatem...

Fa
Fandatik
18. listopadu 2019, 18:56
1

Jako, že trojcípá hvězda nebo erby Württembergů s Stuttgartem je míň než vrtule? V Mnichově pletou z hovna předražený bič. Fakt jsem zvědavý na prodeje v druhém, třetím roce výroby v porovnání s konkurencí. Ani fanoušci BMW nemůžou být tak.....

beastar
18. listopadu 2019, 18:59
0

No u nás má Bmw specifickou pozici. Jinak s tebou soulasim. Též si počkám.

Fa
Fandatik
18. listopadu 2019, 20:03
0

Tou specifickou pozici myslíš ty základní motorizace "nejen" 5er v M paketech?

Protože:

riderhenry
18. listopadu 2019, 20:46
0

To jste se mezi těmi prvními příspěvky v tom autě oba svezli, nebo jsou ty všechny závěry fakt postavené na vodě? Na jednu stranu to chápu, sám bych možná do podobného uvažování sklouzl, ale zrovna 8er fakt není auto, které bychom měli BMW vyčítat. Na to jsou tu jiná auta.

beastar
18. listopadu 2019, 21:06
0

A co ty? Máš pocit že Bmw za čtyřku postavilo něco extra. Ok nejel sem.v tom. Ale z toho co tam nahoře jmenuje 911 i AMG Gt znám. Svezl jsem se. Vím co to umí. Prvotní dotaz byl... Proč si koupit tuhle osmičku když nutně nefandim BMW. O tom co udělal Lexus nemluvě to teda neznám osobně. Někde to tu zaznělo. Nikdo jim tohle auto nevycita. Jde jen o to, že toto není legenda. Jen kvalitní gt.

riderhenry
18. listopadu 2019, 21:29
0

Já bohužel neřídil zase AMG, ani žádné současné Mko s osmiválcem. Věřím, že každému sedne něco jiného a je potřeba si to vyzkoušet. Ale M850i je rozhodně o dost zajímavější, než by člověk od toho auta čekal. Není to určitě jenom nějaký imagemaker (samozřejmě nepopírám, že tak bude většinou stejně fungovat, úplně stejně jako většina AMG, 911 apod. u nás), vždyť i recenze má velice fajn.

Ještě k té konkurenci. MB má "jen" šestiválec, o něco horší dynamiku, cena o 300k nižší. (srovnatelnější je spíš AMG 63 vs. M8). 911 mi přijde už trochu jinak zaměřená, takže tam je to spíš o těch preferencích. Takže jo, možná za 3,4 míče BMW něco extra postavilo, ale to nemůžu plnohodnotně posoudit (možná k tomu máš ze všech tady nejblíž, tak třeba až se v M850i svezeš...). Minimálně ta cena není v rámci konkurence nijak mimo.

Fa
Fandatik
18. listopadu 2019, 22:07
0

Ok nejel jsem v tom. Ale tady v té kategorii se prostě s top kvalitou počítá. Takže co rozměry a prémiovost je pro mě S coupé 500 4 Mátic o level výš za cenu od 3,4mio.
8er má rozměrově blíž k E coupe 53 AMG (jasně pouze mildhybrid V6 a 8er je lehce nižší, širší a větší hype okolo), ale opět Top kvalita za bratru 2,2 mio.
Toto jsou spíš GTčka?
Sportovní AMG GT startuje na 3,2 mio.

Prostě ať to vezmu s jakýmkoliv aspoň trochu porovnatelným zástupcem od MB, tak vrtule bude vždy až ta druhá.

Fa
Fandatik
18. listopadu 2019, 22:19
0

Jinak jsem jel v posledním CLku, minulém i současném Sku, atd. A nebudu si nalhávat, že ty auta dokážu dostat bezpečně na limit (ani do blízkosti limitu) a užívat si to.
Stejně tak 7er je skvělé auto. Nepochybuju, že i 8er bude fajn. Jen podle parametrů tvrdím, že MB mi nabídne za ty peníze mnohem víc. A co se týče vzhledu, tak mi 8er přijde jako budoucí generace M3ky. To jsem původně ani psát aby to nebyl jeden velký hejt na BMW. Jinak si přesně vzpomínám, když jsem kritizoval cenu 6GC vs CLS/A7. Bylo tam cca. 0,5mio rozdíl v podobných motorizacích a výbavě. Když budu mít zítra chvilku, tak se mrknu jak se tyto tři konkurenti prodávali. Na BMW bych nevsadil.

Ju
Junior
19. listopadu 2019, 17:02
0

hřebíček na hlavičku. Největší průser je, že to stojí jako dvoudveřová 7er, ale ona to prostě dvoudveřová 7er není. Velikostně je to Fková 6er a z toho to všechno vyplývá. Oblízal jsem to na nějaký předváděčce Stratosu. Jako jo, dobrý, ale ne za 4mio a ne proti S500/S63.

esmo
21. listopadu 2019, 14:18
0

Hoši já si myslím, že ono uvažování by nemělo být postavené na tom, kolik nových zákazníku osmička k BMW přitáhne, ale kolik stávajících zákazníků u BMW zvolí jako další model osmičku.
Souhlasím že cenovka 4mega je přemrštěná, za ty peníze je to prostě málo auta.

krab
21. listopadu 2019, 14:59
1

Tohle by chtělo udělat hezký srovnávací test a povídání o tom... Už jsem nad tím i přemýšlel v hlavě tenhle týden. Shodou náhod budu mít tuhle konkrétní 8čku půjčenou na jeden delší výlet do země její domoviny, tak když se nic nezmění a dopadne to, tak se s ní pár dní povozím a nějaký můj pohled na to auto taky pak najdete...

Lákalo by mě, ale uspořádat test v nějakým hezkým prostředí pro ty auta a sehnat tyhle aktéry: Maserati Grantourismo 4.7 MC Stradale ( úplně tu poslední, skončila výroba), Lexus LC500 , Mercededes S560 Coupe a M850i. Protože nejsem zarytý fanda ani do jedný z těch značek, tak uvažovat o kupé v ceně od 100-150 tis euro ( takto se nejetá 2019 skladová auta všech těchto typů pohybují) vybíral byl z těchto 4. Myslím že Porsche 911 992 mezi ne spíš nepatří, i když vlastně do té pětice by už dneska asi i zapadla, protože tentokrát je 911 fakt dost "GT" a dost luxusní uvnitř.

Sám bych byl na výsledek zvědavej. Něco mi říká, že bych zvolil Lexus, pokud by tam ovšem nepřijelo Porsche. Jinak bych zvolil 911, protože prostě jako majitel, fanoušek a držitel porsche hrníčku bych asi těžko mohl volit jinak... proto by se mi do testu 911 moc nehodila, bylo by to k ostatním nefér :) Ale když říkám Lexus, dost možná by mě naopak uhranulo Maserati, přestože má už přes 10 let starý interiér a vůbec by se našlo dost věcí, které ho "srazí k zemi". U BMW věřím, že bude nejpozitivnější ten motor. 530 koní, už v sedmičce to jelo úžasně... To bude u bavoráku tuším hlavní lákadlo. Mercedes by asi měl působit nejluxusněji, ale jakoby by mě na svezení z té pětice lákal nejmíň... No nic, teď tyhle auta jistě neposkládám dohromady, ani není počasí, ale poznačil jsem si to kamsi do "deníčku" srovnáváků u kterých bych rád byl... třeba na jaře... uvidíme. A ohledně M850i jsem zvědavej jestli budu spíš nepokrytě nadšen jako byl Machač anebo na to budu víc dívat skeptičtěji jako Dan...

PS: jinak asi BMW zaboduje prodejně spíš s 8er gran coupe, 4dveřovou variantou. Tyhle karoserie se teď prodávají víc, byť sám bych si jednoznačně vybral klasický kupé.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem