reklama
načítám data...

Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

V rámci rubriky bazarový snílek většinou píšeme o levných či relativně dostupných autech. Nemělo by však snění být náhodou o věcech vzdálených a zcela nedostupných?

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

Kdysi v dávných dobách, kdy jsem byl nezadaný a bezdětný, jsem promarnil spoustu času rozklikáváním oken na webu mobile.de. Německá inzerce byla o tolik pestřejší a bohatší, než ten vypuštěný český rybník. Koukal jsem na husté zásoby Nissanů 200SX, počítal, za jak dlouho si teoreticky vydělám na MR2 Turbo až mě vysoká škola vyvrhne vstříc vysokému a pravidelnému příjmu a ohrnoval nos nad BMW 325i E30 za 2 000 €, netušíce, jak mocně jim v budoucnu vyroste cenovka. Poslední dobou jsem ale tuhle webovou matku všech inzertních přání velmi zanedbával. Nejcenější komoditou je pro mne poslední roky čas a nákupy aut se snažím realizovat v co možná nejbližším okolí – drásat si duši nad 800 a více kilometrů vzdálenými vehikly jsem si asi vnitřně zakázal nebo co. Jinak si neumím vysvětlit, že jsem německé webovky s nepřeberným množstvím nejrůznějších zvedačů tepu tolik přehlížel. Až včera večer jsem po dlouhé době zase věnoval trochu času jedné prostopášné inzertní párty. Ani jedno z aut jsem nikdy neřídil a některá ani neviděl na živo, ale když se Vavris zasní a představuje si, že by někdy byl strašně bohatý a nevěděl co s penězi, mohlo by to skončit třeba takhle…

Toyota Supra Mk.IV

Upřímně mě občas až přehnaný hype kolem Toyoty Supra docela míjí. Nikdy jsem nebyl příznivce sprintů na čtvrt míle, takžke ochota legendární jednotky 2JZ se dvěma turby nechat ze sebe ždímat počty koní blížící se nekonečnu pro mě byla spíš technologická zajímavost než něco, co by mě budilo ze sna. Asi bych si jí v reálném životě nekoupil. Přece jen mě výkonné GT, které není ani nové, ale na druhou stranu ani staré (tak aby poskytovalo závan opravdu dlouho minulých časů), zas až tolik neláká Ale v rámci teoretické hry na multimilionáře je tohle auto nějakým způsobem přitažlivé. Supra totiž vypadá ve vší té kulatosti a baculatosti poslední generace strašně sexy. A stejně tak je sexy teskné vytí třílitrového šestiválce, třeba že ten v inzerátu má (netypicky) pouze sériovou hodnotu výkonu, takže by těžkou Toyotu (ta dutá vlákna v koberečcích moc hmoty neušětří) beztak obložil kdejaký hot hatch. Vůbec celá bílá krasavice má jen pár decentních fíčur pro vylepšení vzhledu a jinak je sériová. Což je paradoxně věc, která jí odlišuje od většiny ostatních Toyot Supra. Najít netuněnou Supru musí dát stejně práce, jako v někdejší době hledat VW Golf III, který by neměl zrcátka z BMW M3 E36. A mi se zkrátka straně líbí. Pravostranná Supra s volantem na špatné straně a předpokládaném velmi dobrém stavu příjde na skoro milion Korun. Jen tak si jezdit, bublat, výt a pozorovat omldévající příznivce JDM by mě asi bavilo… Ještěže na to nemám…

TVR Sagaris

reklama

Také druhý inzerát, ze kterého jsem si poslintal notebook, obsahuje vůz s volantem na opačné straně, než by mi bylo milé. Jenže je to Sagaris. To nejzlejší TVR ze všech podvraťáků slavného, zesnulého a nyní snad opět z popela zrozeného plémě automobilky z Blackpoolu. U něj je úplně jedno, kde je volant. Je to prostě Sagaris! Údajně jízdně nejlepší auto, které kdy britská parta garážníků vyrobila. A zlé, tak moc zlé, že zdědit nějaké nechutné jmění, letěl bych okamžitě přes kanál La Manche a neodkladně nutil prodejci požadovanou částku, jen aby mi prodal tu žlutou věc, která má beztak mizernou ergonomii a je vyrobena natolik nekvalitně, že pravděpodobně nikdy nebude bezproblémově fungovat. Je to prostě nevysvětlitelná obsese. Přitom mohu jen odhadovat, zda ti šťastlivci, kteří usedli mezi malý volant a široké plantáže kůže opravdu vykřikovali nadšením nebo jen proto, že je tak moc studila do ruky kovová hlavice řadící páky. Netuším, zda bych jej vůbec dokázal zkrotit. Zda bych přepral tuhé řízení, řazení a kamenou spojku. Zda bych se alespoň trochu popasoval s divokou přetáčivostí napruženého šasi. Anebo zda by ta věc s mnoha průduchy a ostrými hranami jedné noci za úplňku náhodou neodjela z garáže do mé ložnice, rozšklebeným předkem mě začla požírat, aby poté mohla po městě jezdit s kusy střev vlajících z žebrování v blatnících jako konfety a terorizovat město nezaměnitelným chraplákem nabušeného čtyřlitru speed-six, který zní jako když se zkříží tyranosaurus rex, středověká mučírna a deset ran egyptských. Asi je vám jasné, že to auto potřebuju, že? 

Renault R5 Turbo 2 

Francouzští konstruktéři se občas zblázní. Většinou oblaží svět nějakým úchvatným konstrukčním vylepšením, kdy třeba pro výměnu termostatu musíte vyndat motor z auta. Občas se ale zblázní tím správným (nebo zcela špatným ?) směrem a vznikne vehikl, který dává pramálo smyslu, ale nějakou záhadou to nikomu nevadí a všichni jej chtějí. To je přesně případ i Renaultu R5 Turbo s motorem umístěným místo dětí… nebo nákupu… Původní koncept malého městského auta byl kvůli homologační sérii rallyového speciálu znásilněn natolik brutální formou, že ani Marcello Gandini podílející se na jeho vzhledu nemohl zabránit metamorfóze v automobilovou obdobu Hulka. Přeplňovaná čtrnáctistovka Cléon působí svým objemem i výkonem v dnešní snílkové sestavě trochu jako předčasný porod, ale 160 koní a 221 Nm bylo pro prcka s hmotností pod jednu tunu a rozchodem zadní nápravy zvětšeným o 20 centimetrů jistě více než dost. R5 Turbo prý nebyl nějaký andílek, který by pacholka za volantem při řidičské chybě vlídně pohladil a navedl ho mimo statný platan. R5 Turbo je vzácný, obskurní a šílený. A vůbec mi nevadí, že  auto, které jsem si našel, je verze 2, která už neměla díly ze sklolaminátu nýbrž sprostého plechu (a váží tedy o pár kilo více) a že o něm prodávající Španěl nenapsal vůbec nic. Nevíte jak se stalo, že lidi za tyhle hranaté škatule chtějí více než dva miliony Korun?

AC Cobra Mk.III Superformance

Má mysl je pravděpodobně temná a ve svých přáních hodlám zemřít, protože také další nález z mobile.de je hrozná příšernost, která dokáže vyrábět nebožtíky na počkání. Přeměnit klasický britský roadster Ac Ace v Cobru byla ta nejlepší věc, kterou mohl Carol Shelby pro svět udělat. Anebo taky nejhorší, protože Cobru potřebuju stejně neodbytně jako Sagaris. Původní Cobry už mají na svém kontě spoustu křížků. Naštěstí je tady spousta výrobců replik. Někteří jsou mizerní a jiní lepší, ale jediný z nich disponuje k výrobě Cobry posvěcením samotného Carolla skrze oficiální licenci. Černá Cobra Mk.III doplněná o jednoduchý bílý trim a pár čísel vypadá přesně podle mého gusta a je jen lehounce zajetá. Osazení prostředním motorem Ford o objemu 427 kubických palců (kulatých 7 litrů) a výkonu 426 koní přenášeného prostřednictvím 5-ti stupňové převodovky Tremec se mi zdá také v nejlepším pořádku. Pocit, kdy osmiválec mohutně zahřmí, krk se láme na hraně nízkého sedadla bez opěrky hlavy a nervové záchvěvy se skrze rozložitý volant snaží celé to monstrum krotit, musí být k nezaplacení.

A vy se noestýchejte a klidně se také podělte o svá nereálná vyhledávání aut, která jsou pramálo užitečná, ale stejně je moc chcete.

PS: Na toho krasavce z úvodní fotky dojde řada někdy příště.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

C70C
15. ledna 2018, 08:09
6

Vidím v tom silné podprahové sebedestruktivní sklony. Buď se Ti jako malému stalo něco ošklivého, nebo naopak tvůj život je prost dramatu a vybrané kousky jsou ekvivalentem podvědomého maniakálního řevu, kterým potřebuješ upustit páru :-D Jo a vlastně.. o autech to bylo... Největší sebedestruktivní tendenci vidím v tom, že pokud jsi nebyl ten typ, co má celovečerní brouzdání na mobile a autoscoutu jako svoji formu wellness, tak si zahráváš s ohněm.. :-D
Ale výběr aut moc pěkný, za sebe volím tu R5T. K tomu T5R pro rodinu (ale to už je jiný výběr) a pak už jen doufat, že mi to okolí bude TR5

reagovat
Matěj Podhorský
15. ledna 2018, 12:30
0

Ty první tři řádky... :D nikdy jsem neviděl lepší popis našeho Vavrise :D

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 06:51
0

Hehe, to mi nevyšla moc hezká profilace :D Asi mám tedy pohodový život prostý dramat a potřebuju podvědomě maniakálně řvát? Netuším, co se týče aut, mám asi rád to, co se moderní korporátní mluvou označuje jako výzva nebo challenge (ačkoli ve všech ostatních oblastech jsem na to slovo vyloženě alergický) - krotit tyhle splašené plechy musí obohacovat život už jen z toho důvodu, že před nimi bude mít člověk velký respekt. Tož tak :-)

Matěj: Ty vole... Sebedestruktivní sklony? :D Stalo se mi něco ošklivého? Ježiši

C70C
16. ledna 2018, 07:34
0

Neber si to tak. Co se týká aut jsme tady v lehké (či těžší, ale popírané) deviaci všichni :-D Výběru plně rozumím. I když je někdy hezký jet nekomplikovaným blbuvzdorným strojem, taky mám rád auta o který se musíš snažit aby z nich něco káplo.. Nebo spíš auto, který se člověk musí naučit..

Jen Tvůj výběr byl tak nějak.. jak kdybys v domácích potřebách u internátu kupoval provaz, hadr, chloroform a vazelínu a tvářil se, že to je úplně běžná kombinace.. :-D
Ale ne ve zlém, navíc když tu R5 potřebuju. Něco malého.. do města.. (maniakální smích..)

Matěj Podhorský
16. ledna 2018, 08:54
0

Jsem tady jediný, komu na kombinaci provaz, chloroform a vazelína nepřipadá nic zvláštního? Myslím, že zrovna takový školník na intru tohle docela často využije. Chloroformem se dá skvěle lepit polystyren, vazelína nesmí chybět v zásobě žádného slušného kutila a provaz se přece hodí taky.

Ledaže... :D

fortress
15. ledna 2018, 08:38
-1

Klikl jsem kvůli poršákovi. >:(

reagovat
sp
speedfred
15. ledna 2018, 10:36
0

já tiež.

GanGreen
15. ledna 2018, 18:52
0

to musí bejt hrozný zklamání :D

beastar
15. ledna 2018, 19:43
0

No já mám zkaženej celej den. Myslel sem že se rozdávaj Porsche, ale stejně už bych to neměl kam zaparkovat. Tak ještě že tak!

GanGreen
15. ledna 2018, 21:24
0

to si radši zacpi garáž dalšim skvostem od Paganiho, než nějákym neměckym verglem...

beastar
15. ledna 2018, 22:11
0

To je pravda ty němci taky nevědi jak udělat káru když to dělaji přes padesát let pořád stejně.

MGRR
15. ledna 2018, 08:55
0

Někdy si tak řeknu, ti lidé kteří odprodávají takové TWR, se jistě posouvají dál... a trochu by mne zajímalo kam/do jakého auta. Na rekonstrukci umakartu v paneláku to zřejmě nebude, ani na družstevní garáž bez elektriky za 100-500t, do které musíte dojíždět busem (jak kde).

I když tohle mne napadlo, když známý se šesti dětmi sháněl Dacii Lodgy s 50.000km a v jednom inzerátu u "nového auta", bylo napsáno, je nás moc, nevejdeme se. Tam jsem se přepnul do módu, že to musí být hrozně fajn rodina, děti (ale každý to máme jinak).

Cobry mají známý a jak to tak roky z povzdálí pozoruji, to vysněné (na atyp., jde vlastně "o velmi levné levné auto") auto je úplně nahovno a 350dní v roce je stejně něco rozbité, ohnuté, čeká se na důležitý díl z US, řeší se prasklé trubky, přidřené šály, a nejvíc blbý mechanici :)

reagovat
ro
rock
15. ledna 2018, 10:16
0

Vlastní zkušenost nemám (to u nás ostatně málokdo), ale tak trochu si myslím, že lidi prodávají Sagaris ne proto, že by se posunuli dál, ale proto, že jim došla trpělivost / energie / dobrá vůle (někdo to popisuje eufemismem "dospěli") a koupí si místo TVR něco normálního.

Podle mne něco málo přihodí a přejdou na F-Type V6 s kompresorem.

beastar
15. ledna 2018, 14:19
0

Přesně tak. Prodávají to proto že to není auto pro silnice a ježdění. Je to kus do sbírek a to je pro někoho nuda. Tak snad víš proč si prodával Ferrari:) A posunout se můžou třeba do Zondy. Ta jede normálně, servis pohodička, praktičnost.

MGRR
15. ledna 2018, 14:55
0

Byl to krám.

beastar
15. ledna 2018, 16:41
0

No a o tom to je cenovka v mio neznamená zaručenou kvalitu. Ale zase můžeš psát jó měl sem Ferrari... Znáš to ty debaty. To já když jsem....;)

MGRR
15. ledna 2018, 17:55
2

Pisu mam Priusy... :) kdyz tak, mel jsem F456... vetsina lidi vi kulovy. Zni to jako nazev mixeru

beastar
15. ledna 2018, 18:41
0

To auto vlastně ani není moc Ferrari ještě bez červený.

Vojta Dobeš
16. ledna 2018, 01:20
0

Já bych se zrovna u Cobry nebál, že bude furt rozbitá. Ono na ní není moc nic, co by se rozbít mohlo. Fordí smallblock je věc trvanlivá, převodovka Tremec taky, pak tam jsou nějaký jednoduchý nápravy, brzdy, pár trubek a kastle. Při tom, co člověk tak asi může s Cobrou najezdit, si myslím, že mechanický závady budou malý problém. Závady způsobené výskytem stromu v místech, kde by mělo být zadní kolo, budou možná častější...

A prodej TVR Sagaris? Já bych řekl, že takový člověk už vyměknul a rozhodl se pořídit si něco praktičtějšího, nudnějšího, dospělejšího a bezpečnějšího. Třeba 911 GT2 RS. Nebo naopak a pořídí si Ariel Atom V8.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 06:27
0

No, s tou Cobrou, on třeba takový Caterham je taky vlastně strašně jednoduchá věc, na které se nemá co pokazit a všichni víme, jak to je ve skutečnosti :-)

MGRR
16. ledna 2018, 08:37
0

Byla to takova krasna svine. Chtel jsem jej zamerne, pro ctyri mista a motor :)

Napada mne virtualnu prirovnani... jako kdyz si zaplatis na celou noc devku... trochu popletes telefonni cislo... pristanes privazany u sado maso devky na celou noc, a za tri minuty zjistis, ze ti chce narvat bicik do riti a nedas to.
Nastesti auto melo realny klicek v zapalovani :) Takova ruska ruleta... Ich oder F. Ten co to koupil, neposlouchal me rady... rozstipal to.

Koupim si tohle LC500 prodam úplne F-sechny Priusy :)

Zonda je na prd, nevybere 180* zatacku do globus mycky na Zlicine, couvat to neumi, takze zase hasici a TV.

Pólin
16. ledna 2018, 09:27
0

Jak je to s caterhamem ve skutečnosti? Přesně tak jsem to bral- nic na tom není- tam se nemá co pokazit...
MGRR: kolik jsi s tím F456 najezdil? To by bylo téma na blog...

MGRR
16. ledna 2018, 09:48
1

Skoro nic. To si přesně jako tady vysníš mrkací světla, motor, čtyři místa (staral jsem se dlouhé roky sám o dvě děti), pak ti to přistane u baráku a čučíš na to, jako tele na nová vrata. Některé sny se nemají plnit...
Když jsem jezdil oběma Lexusy LS600h a LS460, tak ten LS600h to hodnotami, výkonem, zrychlením... Ferrari natřel s prstem v nose s wellnes sedadly, ledničkou... do první zatáčky. Pak by byl problém ve mě, páč já umím jezdit jen rovně i na své motorce :) Mám jen LS460 a Prius :) ale kam zapíchnu na mapě špendlík, tam mne to bez závady doveze za 10, nebo za 5L a klidně na zpátečku. Ne za 30L a po 100m spálená spojka. Kdyby na to F lezli alespoň žensky... chlapáci v oktávkách... ale raději nic, nemám na to auto "to co jsem zažil kolem něj, co s autem nesouvisí... závist... přitom je to jen nepravé F" dobré vzpomínky.
Nejraději jsem měl světla, to je prostě husté, když ve 270 problikneš Porsche 911 :) Každý Lexus jede 270... prostě jen tak, lehce... jen čtyřproudová, pětikilometrová zatáčka se mění v serpentýnu a to já nerad. NeNe, pryč od toho.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
16. ledna 2018, 09:49
0

Asi více poví Krab, ale co jsem zatím pochytil, tak vlastnictví Cata je časté řešení různých drobných zádrhelů - kvalita výroby není zrovna příkladná.

C70C
16. ledna 2018, 10:15
0

Já docela zle pochodil, když jsem po pár ozkoušených kusech přestal Ferrari adorovat a troufl jsem si říct, že to je krám.. Ale 456 zvlášť výše uvedenou GTM bych tak nějak i zkousnul..

krab
16. ledna 2018, 10:27
0

Caterham : "kvalita z výroby" :) To si nesmíte představovat, výrobu jako opravdovou fabriku. Je to dílna. A vyrábí se tam dost ručně stále. Auta jsou spolehlivá, ale je hromada verzí a variant. Nejlepší objektivně je koupit Roadsport 1.6 s motorem Ford Duratec / označují ho jako Sigma. Odejdou maximálně drobnosti ( elektroinstalace - světla, blikačky - většinou třeba nějaké relé za pár drobných) Jednou za čas skoro každý Caterham s Fordí 5st převodovkou potřebuje opravit synchron, typicky na trojce. Dneska mají ty nové převodovku Mazda ( MX5) ta je asi lepší, ale nevím. Pak jsou ty závodní, např. s motorem s hlavou od Cosworthu ( 2.3) vzácný, krásný, ale údržbově už blížící se závodnímu vozu. Záleží co si zkrátka koupíš.

Každý sportovní auto má svoje. Žádný svezení není zadarmo holt no...

PS: určitě nějaký další článek o Caterhamech vyjde , něco vymyslíme :)

saage
16. ledna 2018, 11:11
0

Já vám dám kvalita nic moc.... :-) Hel no ono je to jak říká Krab.. Je tolik variant, že se to nedá úplně říci obecně. Já mám už teda druhýho Cata, a u obou nějaký drobnosti byly. Ale není to nic co by nebylo na každém autě z druhé ruky. Výhoda je, že ty drobnosti si každej zručnější doma opraví prostě sám kleštěma a kladivem.

beastar
16. ledna 2018, 14:41
0

Jenom pár detailů. Zonda nepotřebuje couvat dojede všude popředu. Zatáčku 180 stupňů projede jen musíš ubrat z 300 kmh na 20 kmh. Chápu že Ferrari ti nesedlo moc dobře vím jak to je. A hlavně jak debilně se s tím jezdí běžně v provozu. Snad vyjma dálnice rovně. Spolehlivost Catu:)) No jak by asi rakev poskládaná z toho co dům dá měla být kvalitní. Taky záleží jak se kluci vyspí jak moc zachlastaj den před šichtou. To je jak ta Zonda jen s tim rozdílem že taliáni si daj kafe a tiramisu.

Jo
John Galt
15. ledna 2018, 09:28
8

Nevím proč, ale přijde mi, že by článek měl mít nadpis: "Vybírám auto, které mě zabije"

reagovat
Ba
Bavoraczech
15. ledna 2018, 10:19
0

Od malička jsem blázen do první série Dodge Viper R/T 10, červená s širokými zadními gumami, stylovými dveřmi alá Roomster, hroznými jízdními vlastnostmi a spotřebou parního nosorožce. Když jsem Zmiji viděl na výstavě, nemohl jsem se jí nabažit. JE to hronej krám, ale ten design a V10... mít zbytečný dva melounky...

reagovat
ro
rock
15. ledna 2018, 10:19
0

Z danýho výběru bych se rozmýšlel mezi šíleným Sagarisem a šíleným R5 Turbo.

reagovat
Rien
15. ledna 2018, 12:27
1

Me se ten sagaris bohuzel vubec nelibi. Ja bych si urcite vybral r5

ToMyx
15. ledna 2018, 14:26
0

Tady se to dá pochopit. Je totiž klidně možné, že by bylo pro tebe pohodové svezení vzhledem k té bestii, kterou provozuješ :-D

saage
15. ledna 2018, 11:18
2

Tak moc díky.... :-D Poslední co jsem plánoval bylo, že v pondělí od rána budu na Mobile.de :-D Za mě Sagaris top!

reagovat
Matěj Podhorský
15. ledna 2018, 12:29
2

Sagaris je zcela jistě fascinující, ale kdybych chtěl zažít podobnén pocity strachu a děsu, tak se raději nechám zavřít do klece s hladovým tygrem. A v takovém případě by asi dokonce moje šance na přežití byly o něco vyšší :)

beastar
15. ledna 2018, 14:16
0

Tak jako o tomhle fakt nesnim. Sem čekal pořádný tak nějak dostupnější káry Diablo, 911gt2, Aventador nějaký to ferári. Tyhle levný atrapy jsou tak do garáže a do muzea. Sorry jako.

reagovat
J.
J.T.
15. ledna 2018, 15:05
0

můj výběr:
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-m5-v10-m5-e61-507pk-individual-gasoline-black-bc393f61-a0b2-401d-e053-e350040abab1?cldtidx=8
redline 8250 RPM ?? v dalničním křižníku? ok, proč ne, cena pořád kolem 1 mega

https://www.autoscout24.com/offers/audi-q7-6-0-tdi-v12-keramische-rem-pano-7-pers-vol-opties-diesel-grey-f34c8240-e1e3-41cc-98b4-022022fd672e?cldtidx=15
aneb když si VAG koncern nepohlídal značky, VW vzalo dva 2.5 TDI a spojili je do V10 TDI, dali to nejdřív do Phaetonu a pak Touaregu, tak Audi logicky vzalo dva 3.0 TDI V6 a vzniklo tohle ... 1000 Nm

https://www.autoscout24.com/offers/ford-focus-coupe-2-0-16v-duratec-rs-gasoline-blue-c02f9d5f-150a-e040-e053-e350040a3504?cldtidx=9
vzpomínka na Colin McRae Rally 2.0, zde v civilnějším provedení, i když civilnějším ...

reagovat
Za
Zazaa
15. ledna 2018, 16:09
0

ja kdyz kupoval podobnou bestii tak ten clovek s autem nejezdil, ze to je hlucne, nepohodlne atd a ze ho chtel nechat mladymu az bude mit papiry ...
kdyz sem se ho ptal proc to teda nakonec prodava tak rekl, ze ho vlastne ma docela rad :)

reagovat
beastar
15. ledna 2018, 16:42
0

A co si koupil? Reventón?

Za
Zazaa
15. ledna 2018, 18:16
0

pisu bestii co chce cloveka zabit, ne moderni Lambo :)

beastar
15. ledna 2018, 18:39
4

Tak to může bejt Favorit na sjetejch gumách bez technický tak proto se ptám ...

sp
speedfred
16. ledna 2018, 08:50
0

tebe ide znova karta :-))

beastar
16. ledna 2018, 14:43
1

Sakra tak von koupi něco epesního a ani nenapíše co.

Raspby
15. ledna 2018, 18:11
2

S tou Suprou jsi mi udělal radost :) A i já bych ji chtěl na normální ježdění a ne na 400m rovinky...červenou targu s béžovým interierem v továrním stavu :) Viz obrázek (jen ten interiér je černý)....toť můj mokrý sen :-D

reagovat
Tomáš Trýska
15. ledna 2018, 19:10
0

Na normální ježdění stačí i atmo verze a ty jdou v UK sehnat stále za rozumný prachy.

Raspby
15. ledna 2018, 20:09
0

To ano, ale to prostě není ono...NA Supra :) Jednoho času už jsem měl právě NA RHD Supru v merku...

beastar
15. ledna 2018, 21:07
0

No. A proč ji nemáš?

Raspby
16. ledna 2018, 07:39
0

Řekl jsem si, že budu radši šetřit na Zondu :-D

beastar
16. ledna 2018, 14:44
1

Konečně rozumná řeč. To ti chválím dobře si se rozhodnul. Hlavní je že sem chodí znalci.

ToMyx
17. ledna 2018, 10:45
0

Tady si můžeš vybrat, jestli tuhle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256229089

nebo tuhle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256276105

Schválně, kterou si vybereš?:-D

Raspby
17. ledna 2018, 11:17
0

Tu modročernou :-D. Ne takovou fakt ne...cena sice slušná, ale jinak fakt chuděra...

ToMyx
17. ledna 2018, 11:48
0

A navíc si můžeš vybrat buď modro černou se 100tis km nebo modročernou se 146tis km, no nekup to:-D

beastar
17. ledna 2018, 12:43
0

Jo to je dobrá práce. A na přání pane pro vás speciálně těch 80000 km uděláme:)

krab
15. ledna 2018, 22:29
0

No, když jste se v textu toho Porsche nedočkali, tak u mě by to asi bylo jasný. ( kromě toho, že se mi zamlouvá Caterham - modří už vědí) , tak bych chtěl rozhodně červené Porsche. Navíc na mobile.de. Tam se hledají hlavně jen německá auta ...

Tohle je zajímavá nabídka a cítím přímo tu magii v duchu "Chcete mě?" ... hned bych se jel podívat a poslechout si jak vrčí.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255842248&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&daysAfterCreation=14&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelDescription=GT3&makeModelVariant1.modelId=7&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&fnai=next

reagovat
C70C
16. ledna 2018, 07:40
0

... aaale.. kdo by to chtěl? (já, já, jááá...) Ačkoliv za mně žlutou GT3 po FL, nebo rovnou 996 GT3RS

sp
speedfred
16. ledna 2018, 08:53
0

996 - ale keď nie je koláč aj chlieb je dobrý.

MGRR
16. ledna 2018, 09:28
0

Já tě "obdivuji", že jsi se nechal servisem utáhnout do nesmyslné opravy... nechal bych si vyplatit pojistku, prodal ten zbořený šrot a už bych měl doma 997, kdybych byl fanda Porsche :)

sp
speedfred
16. ledna 2018, 09:58
0

fandom Porše sa staneš po zvezení v ňom

krab
16. ledna 2018, 10:16
0

MGRR - nemyslím si, že nesmyslné. Auto už je dnes hotové, napíšu další díl ( finální) někdy v dohlednu a myslím si a doufám, že budu spokojený. Nesmyslná oprava by byla v případě hodně poškozené karosérie. A to bylo to hlavní o co jsem se bál. Jenže se ukázalo, že se autu vlastně nic nestalo a ta rána nešla do struktury auta, tak aby člověk měl mít strach o další pevnost atd.. to asi nemusím vysvětlovat člověku, co vlastní servis :)

GO motoru - nemilé, ale potkává to tu a tam vícero majitelů a to i 997 modelu.

Dnes můžeš koupit za ca. 1 mega 997 Carreru 2 , pěknou "se serviskou" jak se říká, někdy z let 2004-2008 , ten motor M97 je více méně podobný, co se týká rizik. Zkrátka bych si vůbec nepomohl a riskoval nákup jiného auta, které do budoucna bude potřebovat GO taky.

A teď mám místo toho prakticky fungl novou 996 Carreru 2 s ručně stavěným motorem. S motorářem jsem si dal kafíčko, vyzvednutí z "továrny", (tedy z Flat six) , i podpis můžu dostat s plaketkou, když jí nechám vyrobit...

Jsou auta, která se nevyplácí opravovat. Pak jsou auta která se opraví, protože k nim máš vztah, ale ekonomicky to nelze nazvat "investice" - to jsme asi my s Goldiesem a pak máš opravy / renovace , které se vyplácí i investičně ( např. dobře ťuknutá 997 GT3 RS 4.0)

Asi taky člověk, který si může dovolit 911 novou bude kroutit hlavou nad tím , co vymýšlím nad tím "starým krámem", ale je to úhel pohledu. Mimochodem , na tom mobile.de jsem našel podobnou Carreru 2 , už facelift (2002) za 35tis Euro aktuálně, rovněž s motorem po GO ( je tam fotka i faktury za 14tis éček) Takže nejsem sám takovej blázen ...

MGRR
16. ledna 2018, 10:35
1

Ale ja to vsechno chapu :) Jen je to jen auto... vim, jak to mas tezke s rozloucenim a upinanim se, ale neni to dite :) Me odrou blatnik a menim cele auto :)

MGRR
16. ledna 2018, 11:23
0

speedfred: ale houby z voctem... u mne nic.

beastar
16. ledna 2018, 14:49
-1

No když se svezes v Cayenu:)) Já teda starý pomalý Porsche mám a fanda nejsem. Teď to prodávám. Jak jednou sedneš do Zondy tak tě to změni. Jako jo možná gt2 nebo nějakej Ruf bych bral jako pátý auto ale jinak. Krab měl krásnou možnost udělat prachy na druhý porše jenže v tom neumí chodit asi:) A navíc teda se stal jediným majitelem 911 kterej ten vergl nepojistil havarijně.

MGRR
16. ledna 2018, 15:23
2

Jak sednes do Priusu, prodas Zondu :)

krab
16. ledna 2018, 16:04
1

Beastar : jako mohl, ale nevěřím, že bych si nějak zvlášť pomohl. Tohle auto se mohlo rozprodat na díly, ovšem byla by to škoda. Resp. prodat buď jako celek někomu, kdo si to udělá pro sebe a nebo opravdu jít a prodat postupně motor ( na menší GO) + zbytek po dílech. To víš, že kdyby se to sečetlo, tak by to nevypadalo vyloženě blbě. Ale - jaký zase koupit místo toho? Říkal jsem si - Cayman S třeba .. nebo novější 996 facelift či rovnou 997. Jenže pořád tam máš to riziko, že to koupíš a během klidně i aktuální sezóny do toho vysypeš mraky peněz za opravu motoru. Lepší mít svoje a pořádně udělaný :)

Pojistka : jo, možná jsem idiot, ale nerad obecně platím pojišťovnám víc než musím. Zrovna právě značka Porsche je brutálně drahá. Jiný auto, relativně dražší logicky havarijně pojišťuju, teď jsem měl kliku a do budoucna sám bourat nehodlám :) Nakonec můžeš dopadnout i tak, že platíš to mega drahý pojistný, pak si dáš jeden výlet na Ring , budeš se trochu poměřovat s nějakou Zondou pilotovanou místním šamanem a bum... a pak ti pojišťovna řekne, že tam někde ve smlouvě v písmu velikosti 2 bylo napsané, že na Ringu to neplatí a udělá dlouhej nos...

MGRR
16. ledna 2018, 16:17
0

Taky mám jen běžné lepší pov.
Ono je rozdíl, když mají lidé jen jedno auto (a řídí jej doma víc lidí, žena, atd.), nebo když máme pět-šest "dražších" aut, které řídíme jen sami... tzn. pojistka x 6ks a to je prostě ročně ranec, bez ohledu na VIP slevy.

beastar
16. ledna 2018, 17:16
0

Je to ranec uznávám. Porsche je na havárce jedna z nejdražších značek a ještě je nutný to s nima kolikrát řešit individuálně. Jenže pak si takhle jedeš někde a najednou prásk. Strom se nastěhuje na místo kola a blatníku. A najednou se to sakra hodí. Tam těch variant z toho povka toho ctěného veterána SS v rendlu mohlo být vícero. A asi by šlo z toho udělat Sally a ještě jednoho kamaráda k ní.No a potom jedno to auto střelit po čase... No prostě to je jedno. Každopádně na sports car jedině HAV a to pořádnej.

Poměřovat se na ringu se šamanem můžeš, ale když pojede v Zondě tak to nemá ani cenu. V tom ti ujede i bezrukej to auto je tak dobrý že ti jede samo a přitom je tak dobrý a mechanický že ho musíš řídit celym řčlověkem. Jako raketoplán. No těžko popisovat lidem co jezdí v tak pomalejch a nedokonalejch autech jako jsou 911. To neber špatně jako. Jinak když strkám nos do teritoria predátora jako je Zonda (a tak dvě, množná tři další auto max) musim počítat že mě to může stát nějakou kačku navíc. Když právě ty schopný piloty budu chtít překonat a nevyjde to no.



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle Limited 1987
AMC Eagle Limited

1987 rok výroby
150 koní výkon
4 200 ccm objem

Dodge W300 FF 1973
Dodge W300 FF

1973 rok výroby
140 koní výkon
5 875 ccm objem

Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE 1998
Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE

1998 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem

Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel 1983
Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel

1983 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 4x2 1979
Ford F150 4x2

1979 rok výroby
155 koní výkon
5 730 ccm objem