načítám data...

Audiswagen LaPassat aneb nenechte vaše poruchy osobnosti převzít kontrolu

Přistupte blíže, dámy a pánové! V našem cirkusu uvidíte něco, co jste ještě neviděli! Máme tady například dvě čarodějnice. Jedna z nich má velkou moc a ta druhá, ta ji má moc velkou! A pak tady máme Passata, který je zároveň Ferrari, Audina, track-day speciál a břichoplaz.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Poruchy osobnosti umí vážně zkazit náladu. Představte si, že za jeden den stihnete být uvnitř svojí hlavy taťkou od rodiny, majitelem italského supersportu, závodním jezdcem, úspěšným manažerem a osmnáctiletým floutkem u jezera Wörthersee. Jenže jak postupovat v případě, kdy dáte veškeré peníze za antidepresiva, takže musíte všechny svoje persony vměstnat do jednoho jediného auta? Žádné strachy, je léty prověřeno, že Passat B5 snese úplně všechno.

Všechny úpravy spojuje jedna jediná věc. Nedávají vůbec žádný smysl…

Z nejhlubších análů německého Ebaye se na mě přiřítil inzerát na staršího vytuněného Passata. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby ty úpravy nebyly tak neskutečně rozmanité. Vlastně je všechny spojuje pouze jedna jediná věc. Nedávají vůbec žádný smysl.

Už na první pohled je jasně vidět, že majitel nebohého rodinného povozu podlehl módě takzvaného ‚stance‘. Původní pohodlné a funkční odpružení tak nahradil vzduchový podvozek, se kterým může Passat ležet na zemi a vypadat, jako když starému Citroenu uhnije vedení od hydraulických koulí. Samozřejmostí jsou obrovská kola, která mají lícovat se zběsile vytaženými blatníky. Jenže ona kola jsou repliky Ferrari a to včetně středových poklic. To jako vážně?

Ok, zvenku se na to dívat nedá, už jsme to zkoušeli, pojďme se tedy přesunout dovnitř. Může mi někdo vysvětlit, co tady dělá palubka z Audi TT i s volantem, řadicí páka z RS4 a napodobeniny skořepinových sedadel? Proč půlka budíků není vidět, protože se jedná o origo přístrojovku z Passatu, napasovanou za tubusy budíků z TT (možná proto jsou další dva budíky místo výdechů ventilace)? A proč je pro Kristovy nohy nad zadními koženými sedadly oranžový rám, takže se na nich nedá sedět?!

Hádejte, kde je jediné místo, na kterém zůstal Passat (skoro) netknutý? Ano, správně, to místo je pod kapotou. Zde se totiž ukrývá zcela standardní 1.8 Turbo, kterému přibyl jen přímý filtr. Což je poněkud zvláštní, neboť bych zde čekal kupříkladu ZL1 z Chevroletu Corvette pohánějící jen ventilátor klimatizace. Vlastní pohon auta by byl realizován šlapkami místo pedálů. Absurdní? Naprosto, ale do celkového obrazu auta by to zapadalo více než dobře.

Tenhle výtvor je, a teď omluvte můj slovník, naprostá hovadina. Žádná z úprav nenavazuje na tu druhou, žádná nedává pražádný smysl a celé to působí extrémně schizofrenním dojmem. A nejhorší ze všeho je představa, kolik peněz a práce si vznik tohoto kolotoče vyžádal.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jindřich
16. prosince 2015, 08:56
0

Tady se někdo blbě vyspal ne?
Jako to auto je hnus, jako většina vytuzenych aut ale už jsem jich viděl tisíce horších, článkuhodnějších povozů.

reagovat
Ru
Rudovlas
16. prosince 2015, 09:47
0

Inu, něco takového u nás taky jezdí, jen s tím rozdílem, že pod kapotou třímá modla jménem 1.9tdi.

reagovat
Sh
Shackall
16. prosince 2015, 10:07
0

Ano, taky jsem čekal, že to tam bude. Proto bych zrovna ten agregát autorovi tohihle nesmyslu celkem odpustil...

Hy
Hynek
16. prosince 2015, 10:12
0

Me to asi neurazi. Sam bych to nedelal, taky moc nechapu smysl treba te klece, ale majitel to asi videl jinak. V tom je kouzlo tuningu - ze si auto udelas jak se jen Tobe libi. Takze proc ne...

reagovat
Michal88
16. prosince 2015, 11:06
0

Zpracovaný na pohled pěkně (krom těch budíků, na tom nemůže být nic k přečtení), účel teda taky není znám, to je jak falešný nasávače na kapotě u Filcky.

Nechci být rejpal dle článku o http://www.autickar.cz/clanek/o-podplacenych-novinarich-neumetelstvi-a-nepochopeni/, ale hydroCitroeny si lehaly do cca 1995 celkem běžně při vypnutém motoru, do cca 2001 jen když měly špatné hydrozámky. U obojího nejen, když uhnilo vedení. A když uhnilo kulopero, obvykle to udělalo i pěknou stříšku na kapotě.

reagovat
Wanix
16. prosince 2015, 12:07
0

je to divné a i škaredé, ale smysl tohoto článku??

reagovat
JLK
16. prosince 2015, 13:02
0

Taky mi unika. Radsi bych precetl neco ve stylu levny ale funkcni tuning chudeho petrolheada. Ale toto? Nevim, mne to ani nijak vyrazne horsi nez hromady dalsich vytvoru neprijde. A ta palubka tam sedla celkem hezky, kdyby jeste dotahl budiky.

M P
16. prosince 2015, 16:15
0
JLK
16. prosince 2015, 16:50
0

To jste kluci ale rychly koukam =D

Irwinek
16. prosince 2015, 13:56
0

Pominu-li smysliplnost neviditelných budíků ( ale kdo ví, třeba to chtěl ještě dodělat ) tak mi na tom vadí snad jen ty emblémy, a to ještě konkrétně ten koník, audi je koneckonců stejná konzerva jako vw :-D
a furt lepší, když se odreagovává tímhle, než nějakejma jinejma pitomostma :-D

reagovat
Ev
Evlo
16. prosince 2015, 14:30
0

Ten rollbar vzadu je zuzovy.

reagovat
Ev
Evlo
16. prosince 2015, 14:33
0

Ale jak uz psali ostatni - at si dela se svym autem co chce, dokud me neohrozuje nebo neomezuje, jen proste bych chtel videt fotku jak tam nekdo sedi.

PepaSFI
16. prosince 2015, 17:07
0

padly tady názory jako "ať si se svým autem dělá co chce, když mě neohrožuje" a podobně. Jenže autor článku má pravdu, musíme se zamyslet nad duševními pochody toho člověka. Ten člověk vzal auto kategorie "táta máma děti pes" a totálně je zbavil smyslu jeho existence. Udělal na tom celou řadu úprav, které kromě toho že přesně zapadají do tradičních klišé tunerského (ne)vkusu, nemají naprosto žádný smysl. No dobře, ty sedadla budou dobře držet v zatáčkách, ovšem za cenu jistého nepohodlí. Ty další věci jsou buď k ničemu nebo výrazně zhoršují použitelnost vozidla. A teď se zamysleme, co to je za člověka? Sedli byste si k němu do auta? Jaký je asi řidič když má na autě celou řadu očividných nesmyslů, degradací funkčnosti, pravděpodobně i bezpečnosti a nejspíš to ještě považuje za přednost?

reagovat
M P
16. prosince 2015, 17:23
0

Vzhledem ke světlé výšce onoho vozidla bude asi nejspíš jezdit dost pomalu:D

PepaSFI
16. prosince 2015, 17:47
0

obávám se že světlá výška je nafukovací a zas dolů vypouštívací takže to vyšší rychlost nevylučuje. A taky, i pomalá jízda může být úplně blbá. V té pozici na fotkách to asi pojízdné není. Skoro bych řek že světlá výška je minusová.

M P
16. prosince 2015, 18:35
0

Přijde mi, že řidiči těchto hodně snížených věci si limity docela dobře uvědomují a tomu přizpůsobí rychlost jízdy. Alespoň většinou. Nelíbí se mi to, je mi to jedno, beztak všechny snížený vw vypadají stejně :)

PepaSFI
16. prosince 2015, 18:50
0

já bych řek že oni si ty limity neuvědomují, ony je ty limity limitují. Když to na každým plivanci ryje spodkem, to se moc dovádět nedá. Akorát teda nevím jak si takovou jízdu užít.

Ad
Adam
16. prosince 2015, 18:25
0

Autor toho článku musí bejt asi zakomplexovanej deb*l co nemá nic lepšího na práci než vymejšlet nesmyslný ho*na. Evidentně čistá závist, protože to auto vypadá fakt dobře, a ty nikdy nebudeš mít nápady, šikovnost, nebo prachy na to něco takovýho postavit. Co na to říct. Pokud tě tak strašně trápí že si někdo koupil rodinny auto a upravil si ho podle sebe tak jak se mu to líbí, tak potom nechápu proč vymejšlíš nějaký takovýhle články ..Jenom závist .. Jinak bys na tom nehledal hovna typu co na tom maj co dělat kola z ferarri i se znakem. Když si dám na stodvácu kola z twinga s p*čou ve znaku uprostred tak z toho nebudeš spát ? Spíš budeš závidět jak dobře to bude vypadat. Vůbec tomu nerozumíš, nic nechápeš a jsi úplně vedle . A nebo nebo jseš prostě jen deb*l. Tak mi promiň můj slovník ty šašku :D

reagovat
PepaSFI
16. prosince 2015, 18:45
0

technická připomínka: kola z Twinga na stodvácu nedáš. Nepasujou. Ale věřím tomu že někdo dost votuněnej by je tam nějak dostal. Kdyby měl dost nápadů, šikovnosti a peněz....

Pochtli
16. prosince 2015, 20:13
0

Sorry, ale jsi trochu mimo.. Pokud si odmyslím lemy, auto na břiše, šílenost s rámem, kola do "A" a jiný blbosti, tak minimálně na hlavu jsou ponechané znaky audi a ferrari (určitě pravý :D ) - co tím mišmašem chtěl básník říct??? Takže tvoje "Vůbec tomu nerozumíš, nic nechápeš a jsi úplně vedle ." tu vyznívá hodně vtipně.

Adam
16. prosince 2015, 21:27
0

Chtěl bych upozornit, že zde neni Adam jako Adam ;) :D

Michal88
16. prosince 2015, 21:37
0

PepaSFI: bych si tipnul, že to bude dle konfrontačního stylu tenhle typ tunééééra. :D

Ja
Jarda
16. prosince 2015, 21:01
0

Článek mě pobavil a doufám že se autor nenechá odradit od hejtování takovýhle nesmyslů na kolech "tunery" kterým šlápl na kuří oko.
Já velmi oceňuji že má Autíčkář koule na to mít svůj názor a zveřejnit jej i za cenu toho, že ho pár pomatenců přestane číst, což je v dnešní hyperkorektní době a honbě za kliky a lajky vzácná vyjímka.

reagovat
Viper
16. prosince 2015, 22:54
0

Nebojte se ničeho nic, vlastně jsem vcelku překvapen, že se našel jen jeden zastánce tohohle nádherného kousku. Spíš jsem tak trochu myslel, že budu zlynčován a následně vhozen do Wörthersee. Asi budu muset na příště přitlačit...

Ja
Jakub
16. prosince 2015, 23:08
0

To si děláš prdel? Právě timhle článkem se řaděj do fronty hned za autoforum... Autíčkář jsem měl rád právě za ten liberální přístup k autum, vždyť ještě na jaře psali o GTI treffen u Woerthersee úplně nestraně a teď se strefujou do 18 letejch floutků co tam jedou? Kdo se chová schizofrenně? Bohužel se kluci asi nechali strhnout, stejně jako Meziplyn...

BobAsh
17. prosince 2015, 02:02
0

Jsou prostě věci, které v redakci snášíme těžko. Vystancovaný Volkswagen vydýcháme a dokonce jich vydýcháme i asi dvacet tisíc na jednom místě ve Wörthersee. Ale Volkswagen, který neví, jestli by raději byl Ferrari, Audi nebo závoďák? To by si zasloužilo hejt i kdybychom v redakci všichni otuněnými Passaty jezdili :)

Je
JeepCH88
16. prosince 2015, 21:23
0

Z příspěvku Adama mám pocit trollingu........aspoň v to doufám:D

reagovat
bi
bitner
16. prosince 2015, 21:54
0

Clanek je super. Pan si vyslechtil opravdu dechberouciho bastarda. Odstrasujici priklad, kam vede kombinace mnoha financi a naproste absence soudnosti.

reagovat
David Marek
16. prosince 2015, 23:05
0

oh god why

reagovat
kv
kvakosh nocni
17. prosince 2015, 09:40
0

rad bych se mylil, ale pokud hodlate roštovat sledovanost a dodrzovat frekvenci " aspon clanek denne" pomoci takovyhle temat , tak to s Autickarem pujde postupne do zadele. Tema milionkrat vystrileny, tuningarum, stylingarum a tuzingarum jsme se myslim uz vsichni dosyta vysmali - jediny co to zpusobi bude zahnojeni diskusi - viz prispevek jednoho z Adamu. A pokud byste chteli zustat takovym tim vseobjimajicim autowebem, kterej ma rad vsechny odstiny autokultury ( coz mi doposud s prominutim prislo) tak byste se na takovyhle prvoplany meli fakt vykalet.....

reagovat
AD
ADix
17. prosince 2015, 10:44
0

Ono to tady půjde do zadele, ale lidem, kterým takový články vadí, protože sami mají něco podobného jako svůj sildliskový sen nejlépe na "NAREX" podvozku :D Takoví ať to tady přestanou sledovat...aspoň ubyde spousta tupých komentářů, které stejně jen znepřehledňují diskuzi.

Mi
Mike
17. prosince 2015, 14:51
0
reagovat
Te
Testeuros
20. prosince 2015, 20:28
0
reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem