
Viper
Jméno | Dominik Valášek |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 6.2 měs. |
Komentářů u článků | 149 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Pokud zrovna Autíčkáře nepodvádí s nejmenovaným dalším motoristickým magazínem, stará se Dominik o to, aby měli naši čtenáři pravidelný přísun těch nejzajímavějších novinek o světě automobilů. Mimo to je také jedním z našich expertů na počítačové hry a další podivnosti. |
Posledních 50 komentářů

Machač ty jsi vole fakt kus hovada... :-D
A abys věděl, tak skútr je motorka pro chlapy, co maj rádi vánek ve svojí vagíně!

Kdepak, to byl jen novinářskej. Já jsem si loni nadělil motorku - BMW R NineT Racer :-)

Otevřená kulisa starších Ferrari je ikonická a karbonovo-titanový volič z Huayry bych vystavil vedle Mony Lisy, ale já mám ohromnou slabost pro něco, co jsem obdivoval v útlých šestnácti letech. Jde o Hurst Pistol Grip, napojený pochopitelně na čtyřstupňový manuál, napojený na 426 Hemi nebo 440 six-pack. Tu věc žeru do dneška...


To bohužel potvrzuju. Subaru umí EyeSight jenom v kombinaci s automatem (Lineartronicem) a právě proto se třeba Levorg s manuálem vůbec nedělá.

C5 je parádní, hezké auto a hlavně poslední dobrý Citroen. Jenže poslední generace přišla na trh v roce 2008, což je tak trochu deset let...

Já se právě obávám, že se o sérii nejedná už jen podle vzhledu. Bohužel detaily aukce neuvádí nic konkrétnějšího.

Jakože The Grand Tour převzal otěže starého Top Gearu? O tom žádná.
Pořád je tu však otázka, co dál s Top Gearem...

Uprostřed znamená, že je mezi nápravami. A může být vpředu-uprostřed (třeba Viper, Nissan 370Z a další) nebo vzadu-uprostřed (většina supersportů, Toyota MR2 a další). Pak může být taky úplně vzadu, což znamená, že je částečně (nebo úplně) až za zadní nápravou. Takhle to má třeba Porsche 911, Škoda 120 a další.



To je takový zvláštní paradox. Všechny Vipery stojí úplně přesně stejně a je téměř jedno, jestli je to 1994 nebo 2014 :-)


To sice nevím, ale prakticky okamžitě jsem si vybavil naprosto vynikající hru Stuntman, kterou jsem paříval na PS2. Hrálo se za kaskadéra, jednotlivé mise byly scény z filmů a v jedné scéně se přesně takhle skákalo.

To bezesporu. I já sám považuji CTR za nejlepší hot-hatch dneska, jenže řekněme si narovinu - jeho vzhled je pro mnoho lidí už trochu přestřel a není se čemu divit.

Je pravda, že 911 je ikona. Na druhou stranu jednoho Brouka už tam mají :-)

Spíš je zajímavý, že od uvedení ZL1 předhazoval Chevrolet automat coby rychlejší převodovku. A pak najednou jedou Ring s manuálem...

Kdyby téma dalšího dílu...ale ta publicita teď. Hammondovi zalátaj čéšku, ale fejsbůky z toho budou žít ještě minimálně týden. A to se vyplatí.

To je možná ještě lepší nadpis, než ten, co jsem použil. "Superkruté kupé M8" - to má koule, BMW by to mělo využít jako reklamní slogan a nám dát miliony!

Určitě ano. Stejně jako Silvie je i MR2 divné, málo vídané auto, se kterým bude hromada srandy. Směle do toho a následně směle na blog!

Právě, že zadní lemy upravovat nechci a už vůbec nechci vyndavat z blatníků podběhy. Většina 200SX, co jezdí na větších kolech, totiž podběhy nemá. Iděálně bych chtěl originální kola BBS, ale obávám se, že ty jen tak neseženu.

Jsou tam snížené pružiny od Apexu (-30 mm), vzadu relativně zánovní štelovací KYB AGX a vpředu starší štělovací tlumiče, kterým jsem bohužel nebyl schopen přijít na jméno. Je to tužší, ale nijak extrémně tvrdé a rozhodně to není po smrti, jak píše Evlo. Ona Á taky moc ráda přehání :-) Co se týče pazvuků (třetí světová v kufru), to jsou jen pera na zvedání kufru, která tu a tam rachtají.
Co se kol týče, Silvii jsem přivezl na bílých Rotách, replikách TE37, bohužel moc širokých do sériové kastle. Proto jsem tam nazul tyhle origo Nissan z 350Z, co jsem dostal k autu jako zimáky. Kola i pneumatiky budu řešit, ale zatím to není úplně aktuální.

Je pravda, že Slečna Saage psala na prakticky stejné téma, nicméně pravdou je, že nápad se slečnou Á vznikl ještě předtím, než její blog vyšel. To jen tak pro upřesnění, abych nebyl nařčen z opisování :-D
Rozhodně souhlasím, že když se do toho psaní některé slečny opřou, vznikají velká díla. A že autům případně nerozumí a přehání, tomu jen přidává na síle.

Ale kdepak - BMW M760Li xDrive dvanáctiválec má, takže případná řada 8 ho rozhodně dostane taky.

To je dost pravděpodobný, ale obávám se, že až se tak stane, tak se tím asi nepochlubí...

Protože se toho bojí a nejede až úplně nahoře po kolmé ploše! Je to posera!

Ono se to turbo umí posbírat i rychle, ale jsou na to potřeba už nějaké točky. Když vyjíždíš z vracáku, ve kterém sis musel málem couvnout, se dvěma tisíci na budíku, je to na hodně dlouhé lokte...


Předpokládám, že ona "mechanická" metoda by spočívala v implementaci .50 BMG kulometu na příď auta?

Roty by na prodej určitě byly - jsou pěkný, jen tu a tam občas škrábanec. Rozměr ráfků 17x9,5, pneu 225 šíře vpředu (tak 3-4 mm vzorek) a 245 šíře vzadu (kolem 6 mm). Kdybys měl zájem (nebo kdokoliv jiný), napiš do zpráv. K odběru by byly v Praze a na ceně se domluvíme ;-)

Na některých starších fotkách to auto blatníky ještě mělo, nemá je až teď. Navíc se tahle fotka objevila s hashtagy "noflarenation" a "nofendernation", pod kterými lze nalézt další podobná zvěrstva. Mimo jiné v podobném post-apo stylu je třeba i tenhle Nissan 350Z, který sice má blatníky, ale směr je hodně podobný:


Bosozuku...klasika :-)

Ta vypadá naprosto parádně, o tom žádná. Ještě aby ne za bezmála půl mega...


To ano, jenže to by tam musel u původního majitele zůstat techničák, on by ho musel odhlásit na mě a poslat mi ho do ČR. A já byl tak nějak klidnější, když byla tahle část vyřízená rovnou na místě a já už frčel se vším potřebným.


Původní plán byl shrnout výběr a nákup do jednoho dílu, ale bohužel by to bylo buď strašně dlouhé, nebo bych nepopsal všechno, co jsem měl v plánu. Takhle se alespoň máte na co těšit :-)

Tak pokud to budeme brát takhle do krajnosti, tak musíme jako sporťák brát i Yaris GRMN. Což na druhou stranu, proč ne. Srandy s ním bude kopec a má víc výkonu, než GT86.

To teda rozhodně nemusí. Bohužel si spíš říkám, jestli z toho neudělali až přehnaně exotické auto pro pár vyvolených. Kdyby ubrali na exkluzivitě, navýšili výrobní kapacitu a snížili cenu, dostali by se k tomu i smrtelníci...

V souvislosti s motorizací se objevila i možnost, že by byl motor pro účely Caymanu "podladěn" právě někam do okolí 475 koní. Holt se musí zachovat exkluzivita většího a dražšího modelu...

S hrůzou zjišťuji, že se mi ten design i líbí...konečně totiž Octavia vypadá nějak. Má nějaký výraz a není jen šedá, unifikovaná myš.

Za normálních okolností nic, ale v rámci tohohle kamarádpaktu právě Supru/Z5 :-)

Určitě, jen to nebude moc záživné...budou 21 hodin na nabíječce.

Je fakt, že to mazání asi bude poladěné. Diferenciál ale není potřeba upravovat. Stačí napevno zabrzditpravé přední kolo. To se dá udělat třeba přídavným třmenem.

Jestli Block pojede svým hoon-stylem (pojede), tak zajede čas přes deset minut. Ale o to nejde, u Blocka jde hlavně o virální video a o styl. Kdyby chtěl jet rychle, musel by tohle auto buď drasticky překopat, nebo ho úplně vyměnit.

Audi to celé tak trochu zazdilo. Je to auto, o kterém se šest let mluvilo a když se začalo prodávat, tak už nikoho nezajímalo. Prostě nemělo ten správný dopad.

Přesně od toho je tam ta kouzelná formulka "AŽ o 100 kg" těžko říct, jak se to vlastně počítá :-)


To docela koukám, o to jsem popravdě nikdy neslyšel. Vypadá to každopádně pěkně. Takhle z profi fotky by jeden neřekl, že je to dodělávané. Otázka samozřejmě zní, jak to bude vypadat v reálu.

Pokud vím, tak červené sklo žádnou službu za zhoršené viditelnosti neudělá. Na to se používá oranžové, ze kterého se dělají třeba lyžařské brýle. Tak či tak by mě asi štvalo, koukat na svět přes zkreslující sklo i tehdy, když je zrovna hezky :-)

Je to docela zajímavá, leč poněkud kontroverzní technologie (z hlediska škodlivosti lidskému zraku), kterou představilo BMW před pár lety. Jde o to, že se v těle světla nachází lasery, směřující na hranol. Na něm se světlo rozbije a bílá složka putuje do lampy, odkud je vyzařována ven.
Poslední komentáře
- Viola Procházková, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Takhle? - Ronoath, Dětství bez autíček
Člověče, až si říkám, co ti kdo udělal? Tolik frustrace... - Csaba, Toyota Yaris 1.5 Dynamic: Málem jsem...
Velice kvituji poh. hmotnost 990 kg, na tu hodnotu se moc příjemně... - lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Se zhasnutymi světly to vypadá i něco lépe, můj dojem. Včera... - potkanX, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
sakra, zasa dalsi clanok o tomto aute a zasa neukazali ako ten verkel... - lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Přední světla se mi nelíbí, nepřišel jsem jim na chut’.... - st. Padre, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici... - briza, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Byť mě celé portfolio Hyndai láká zhruba stejně, jako orální... - Frankie, u blogu Komu zvoní hrana aneb proč...
Teď mě tak napadlo, jak naše děti budou cca za 20 let vzpomínat,... - bitner, Dětství bez autíček
K te zarive soucasnosti: Ano, zijeme v krasnem novem svete, kde se smyslem... - Černá Vovce, Dětství bez autíček
No, školu jsem měl na sídlišti, tak jsem chodil pěšky.... - frite, Toyota Proace City: Podařené Berlingo
A které trhy by to měly být? - José Jiménez, Dětství bez autíček
Článek mě připomněl hromadu vzpomínek na dojíždění... - afro-r1, Dětství bez autíček
Jasne, kvuli zabave je tam sposta nadsazky a prehaneni. Dobre... - gramo, Dětství bez autíček
Na tu cákající vodu z okenního žlábku bych málem zapomněl....
Poslední inzeráty
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1973 rok výroby
211 koní výkon
7 456 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem
1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem
Rušné diskuse
- Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů