načítám data...

Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Čtyři sta koní, dokonale odladěný podvozek, svěží vzhled, moderní technologie a luxus, kam až oko dohlédne. Takový je Range Rover Velar.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Range Rover Velar P400 R-dynamic: Pokrok v mezích starých pořádků

Navštívíte-li stránky českého zastoupení Land-Roveru, dozvíte se, že každý ze čtyřlístku Range Roverů má svůj specifický přívlastek. Král modelové řady je označen jako “dokonalý”, verze Sport se pyšní přídomkem “nejdynamičtější”, malý Evoque vyzývá k “vyjádření názoru” a dnes testovaný model dostal do vínku přídomek “avantgardní”. Tímto francouzským (sic!) slůvkem přiřkly sudičky z marketingového oddělení značky Velaru roli průkopníka. 

Takové označení by snadno svádělo k myšlenkám na odklonění se od tradic a sledování moderních trendů. Což v dnešní době nemusí být zdaleka tak lákavé, jak to na první pohled vypadá. Podíváme-li se na to, kam kráčí automobilový průmysl, respektive dnes se spíše už říká “trh osobní mobility”, nejsou to vždy lákavé vyhlídky. Však to znáte – nějaké ty bicykly, baterie a další nepříjemnosti. A taky sdílení. No ale uznejte – sdílet s někým cizím Range Rover? Nechat nějakého šupáka, aby vám pošlapal koberečky s vysokým vlasem a umazal sedačky z vybrané kůže? To se přeci nesluší.

Naštěstí jsou si toho v koncernu JLR dost dobře vědomi a žádné takovéhle nepříjemnosti se ani v takzvaně avantgardním modelu nekonají. Je tu vše dle nejlepších pořádků, které se už pěkných pár let nemění. Silný benzínový motor, kvalitní materiály, pohodlí, dokonalá izolace od plebsu, jež se pinoží tam někde venku za laminovanými skly. Pod koly ubíhá libovolný povrch, od autobahnu, přes polní cestu, australský trail, až po vrcholnou disciplínu ve formě středočeské okresky, a posádce je stále stejně dobře, hudební produkci kvalitní audiosoustavy neruší žádné nehezké bouchání od podvozku.

Testovaný vůz přijel ve výbavovém stupni R-dynamic, což je lehce sportovnější verze. Poznáte ji podle agresivněji tvarované přídě s nižším předním nárazníkem a nasávacími otvory po stranách. Právě onen nárazník decentně zhoršuje terénní schopnosti vozu a snižuje nájezdový úhel, i tak si ale vůz s klidem poradí s 65 centimetrů hlubokým brodem (čára ponoru je vyznačena černým pruhem obložení na boku vozu). 

Sportovnější vzhled je tu doplněný adekvátní motorizací. Přeplňovaný šestiválec o výkonu rovných čtyř set koní a kroutícím momentu 550 newtonmetrů dodává vozu snad až nepatřičnou dynamiku. V praxi to znamená, že je tahle stodola rychlejší než 99% procent všeho, co na silnicích potkáte. Díky sofistikovanému adaptivnímu vzduchovému podvozku si ale i přes vysoké těžiště a úctyhodné rozměry drží velmi slušnou ovladatelnost a agilitu. Samozřejmě je zcestné očekávat nějaký cit ve volantu, nebo jízdní vlastnosti závodního auta, není ale třeba se obávat, že by byl Velar přemotorovaný a tím nebezpečný. 

Výkon tu neslouží k dosahování sportovních výkonů, ale jako jedna z nezbytných složek luxusu. Z toho důvodu se snad ani nesluší nějak sáhodlouze rozebírat spotřebu. Ano – s Velarem jde sice jezdit za 8 litrů na sto, ale je to přístup podobný tomu, jako kdybyste si dali v Michelinské restauraci jen čaj, protože je tam drahé jídlo. Ano, ušetříte, ale za jakou cenu? A není to přeci škoda? Takže reálně se s Velarem jezdí za nějakých třináct. Je to uspokojivé a vzhledem k osmdesátilitrové nádrži to ani nijak zvlášť nesnižuje akční rádius. 

Interiér Velaru je moc příjemné místo. Kombinace světlé a tmavé kůže, hliníku a tří velkých displejů působí luxusně, ale zároveň decentně. Ač je Velar “ten avantgardní”, nehraje se tu na zbytečnou extravaganci, vše funguje tak nějak samozřejmě, jednoduše a bez zbytečného divadélka. Dobře to ilustruje například displej přístrojové desky, který je samozřejmě barevný, ale zobrazení budíků je tu striktně černobílé. Ano, mohlo by hrát všemi barvami, ale proč, když je ve finále kontrastní černobílá klasika to nejefektivnější a zároveň do jisté míry i nejelegantnější řešení. 

Dostal mě cit pro detail, který se celým Velarem táhne jako stříbrná linie. Leckdo v recenzích vychvaluje variabilní ovladače teploty, nebo tlačítka na volantu, která mění svou funkci v závislosti na podvojných menu, která ovládají. To jsou všechno skvělé technologie, ale už se o nich napsalo mnoho. Kdybych měl ale vypíchnout jednu věc, která tak nějak vystihuje způsob, jakým je interiér Velaru postaven, je to nenápadné tlačítko pro otevření schránky vedle voliče převodovky, která skrývá stojánek na nápoj. Oválný kovový knoflík vystupující z hliníkové lišty je zároveň gravírované logo Land Roveru. Má příjemný stisk, poměrně vysoký zdvih a při zmáčknutí hezky cvakne. Jeho stiskem se vyklopí víko nad ním (na fotce ten černý obdélník), které se zároveň nenápadně zasune do prostoru středového tunelu. Zavření schránky probíhá manuálně, jednoduše víko natlačíte rukou zpět. Při aretaci dílu zpět do zavřené polohy by se logicky mělo tlačítko otevírání trochu “propadnout”, protože víko zacvakáváme přes zámek tlačítkem ovládaný. Leč nestane se tak – pro tento účel je v mechanismu tlačítka schovaná pružinka, která ho udrží ve výchozí pozici. Protože to zkrátka vypadá lépe. Ačkoli si toho reálně všimne tak jeden člověk ze sta. Leckdo by řekl, že je to zbytečné. Ale není – přesně takhle to má být a přesně tohle dělá z Range Roveru jakési ztělestnění luxusu.

A ještě si dovolím jednu krátkou poznámku – Jakožto samozvaného redakčního odborníka na infotainmenty a moderní technologie (rozumějte – vždycky se v tom hrabu tak dlouho, až to rozbiju a musí se to vrátit do továrního nastavení) mě samozřejmě vozy z produkce koncernu Jaguar-Land Rover dost baví a zajímají. Kombinace tří interiérových displejů ve mě probouzí nekonečnou kreativitu a nápady, kterak by možná stálo za to zkusit, jestli je ten palubní systém opravdu tak uzavřený, jak se tváří a zda by náhodou nešlo na displeji ovládání klimatizace rozchodit Dooma a ovládat ho těmi pěknými chromovanými kolečky. Třeba v takové Toyotě CR-V rozjedete Dooma do pěti minut i se stahováním veškerého softwaru.

Tak tedy abych na to rovnou odpověděl – nepovedlo se mi to a to vůbec. Do systému se mi vůbec nepodařilo dostat, nemluvil se mnou a nenechal se rozhodit. U některých aut je úprava palubního softwaru otázkou chviličky, zdaleka nejděravější je v tomto ohledu již zmiňovaná Honda a pak levná a starší auta. Poměrně často se u infotainmentů moderních aut dostanu do bodu, kde by další zasahování do systému mohlo znamenat jeho nevratné poškození. V tu chvíli u půjčených aut vždy s pokusy končím. Do Range-Roveřího infotainmentu se ale, zdá se i podle internetových diskuzních fór zabývajících se touto problematikou, nedá vůbec dostat. Zabezpečení infotainmentu je velmi dobré, zdaleka to v dnešní době není samozřejmost a ačkoli to dnes prakticky nikoho nezajímá, do budoucna je to, věřím, celkem velké téma. Je hezké vidět, že v JLR jsou na to připravení.

 

Verdikt

Říkají o něm, že je nositelem avantgardy, nemusíte se ale bát, že by zaváděl nějaké nové pořádky. Velar je pořád Range Rover v nejlepším smyslu slova. Vše je podřízeno luxusu a schopnosti přepravit posádku do cíle cesty. Bez ohledu na to, jak ona cesta vypadá a v jakém je stavu. Vzhled stále na první pohled prozrazuje, jaký má vůz rodokmen, nebojí se ale designových libůstek a mění utilitárnost “velkého” Range za trochu té stylovosti, ovšem stále velmi decentím a vkusným způsobem. 

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový šestiválec, 24 ventilů
Výkon: 294 kw (400 k)
Točivý moment: 550 Nm 
Převodovka: automatická osmistupňová
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 5,5 s 
Provozní hmotnost: 2085 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 9,8 l/100 km kombinovaná 
Průměrná spotřeba v testu: 13,3 l/100 km kombinovaná 
Základní cena modelu: 1 596 249,- Kč
Cena testovaného vozu: 2 699 439,- Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Galveston
17. září 2021, 08:25
-12

Páteční chvilka poezie:

Velar jako nástěnné hodiny, patří do každé rodiny. Stejně jako Lamborghini, ale leda jako hračka z Číny. A kdo nechce hračku, vezme aspoň plakát - budou na dračku!

:-)

reagovat
Galveston
17. září 2021, 15:26
-19

Tak jsem si tu recenzi, chlapci a děvčata, přelít. Ne přečetl. A víte co? Fakt se směji. Jeli jste už někdy na kole? Máte ponětí, jak je to báječné? Ok, třeba nemáte. Víte, vy tady máte problém. Vy se prostě pokoušíte oslovit příliš široké spektrum čtenářů. Vážně si myslíte, že tento web navštěvují lidé ochotní utrácet cca 3 mega za auta? Já si to fakt nemyslím. Sem choděj lidi, co pátrají po levných ojetinách. A vy jim tu prezentujete luxusní jachty za miliony? Proč asi zatím nikdo, kromě mě, člověka, který miluje sarkasmus, nepřidal žádný komentář? No, protože tady nikoho britské milionové samohyby nezajímají. Víte, kdyby napsal tu recenzi Jeremy Clarkson, člověk by si aspoň řekl, že jasně, tohle je člověk, kterej na to má a tak ví, o čem mluví. Jenže, bohužel, autorem textu je, s prominutím, chudák, kterej na to nemá, a napsal to jen proto, že se dealer slitoval, a protože jeho prodeje v blbém Česku jsou mizerné, udělá cokoliv. Takže ten luxusní kýbl půjčí kdekomu, protože se stejně nudí, a z jeho kapsy to nejde. Víte co, lidi, co na tohle mají, si chodí číst recenze na britský Autocar - https://www.autocar.co.uk/car-review/land-rover/range-rover-velar
Pojďme k sobě být upřímní. Já jsem z ostravska a brutální upřímnost je náš povahový rys. To je ta naše razovitost, víme, chachaři?

Jakub Pospíšil
17. září 2021, 16:21
2

I kdyby to byla pravda, ruku na srdce, pane Galveston, kdyby vám někdo nabídl na týden Velara výměnou za článek, odmítl byste s díky, že se povozit nechcete, protože asi neoslovíte cílovku? Je to čistě věc automobilek, zda se rozhodnou nás pro test využít, či nikoli. A hádám, že kdyby se to nevyplatilo, tak to nedělají.
Mimo to - občas se divím, kdo všechno nás čte. Jistě že auto za 3 miliony se nekupuje na základě jednoho článku, ale při rozhodování mezi více alternativami jsou autentické testy dle maketingových studií docela schopný nástroj.
Osobně se snažím přispět tím, co mě na autě zaujalo. Ano, mohl bych se nípat v technice kolem motoru, ale nebylo by to z mojí hlavy, ale z brožurky. Raději se zaměřím na infotainment, ke kterému mám co říct.
-
Komentář upraven 17. 9. 2021, 16:33:38

riderhenry
17. září 2021, 16:26
3

Tak to já s tím třeba nesouhlasím vůbec. Když budu podobně upřímný, jako Galveston, tak bych tipoval, že si něčeho vzal dnes příliš málo, nebo naopak příliš moc. Viz ta "poezie" a navazující "zamyšlení". Za mě je právě Atutíčkář.cz místem, kde najdu netradiční věci, případně alespoň přístupy (tzn. když už tu Octavii testuji, nedozvím se o 10 mm zvětšení prostoru na deštník, ale (pro mě) zajímavější věci). Takže ano, čekám zde auta za 3 milióny, ale také ojetinu za 30 000 Kč, když to bude zajímavé.

Jasně, víc by mi pasoval test nějakého Duranga 5.7 HEMI, ale to asi nebude moc reálné sehnat...
-
Komentář upraven 17. 9. 2021, 20:53:24

Galveston
17. září 2021, 17:11
-11

Pane Pospíšile, profesionál se vůči nikomu nevymezuje. Žádní "šupáci a cyklisti". Rozumíme si? Vím o člověku z venkova, který si z nerozvážnosti pořídili luxusní auťák a teď si připadá trapně a nejezdí v něm, aby nevypadal nadřazeně. Ta pitomá plečka stojí ve stodole a hnije. Klidně se bavte jak umíte, ale šupáky a cyklisty nechte laskavě na pokoji. Všichni jsme lidi a máme se respektovat, jasný? A k Vašemu dotazu, i kdyby mi někdo na týden nabídl třeba zlatý Rolls-Royce, výměnou za článek, s díky bych odmítl, protože nepíšu pro Forbes. Chápu, že je to seductive, but choice is yours.

peca
17. září 2021, 17:22
2

O Durangu s 5.7 HEMI ti neco sepsat muzu, ale nevim, jestli to bude k cteni :D

M P
17. září 2021, 17:28
4

Jako mně se ten článek taky nelíbí, mám k němu výhrady (polovičku spíš proto, že mám Velar sám hodně rád), ale říkal jsme si, že teda nebudu za kokota a nebudu tady hejtit hned v prvním komentáři pod článkem... a vida :D vždy je nakonec někdo rychlejší.

Mimochodem ta představa, že by se tady nemělo psát o drahých autech, to je co za blbost?

Jakub Pospíšil
17. září 2021, 17:53
5

Myslím, že zrovna v tomhle je to hledání problému, kde není. Proti cyklistům nic nemám, ale sám kolo na dopravu po městě využívat nehodlám a nepovažuji ho za důstojnou alternativu automobilu, jak se stále snaží některé zájmové skupiny prosazovat. Oním šupákem umazavším sedadla nebyl myšlen nikdo konkrétní, opět šlo o vyzdvihnutí zásadní výhody vlastního osobního vozu oproti sdílené alternativě.
Pán z venkova, co si pořídil auto a radši s ním nejezdí by měl mít víc na salámu. Ve vsi máme nějaké ty Mustangy, Range Rover tu taky najdu, Mercedesy...a to nejsme satelit Prahy. S dnešními možnostmi financování už může jezdit prémií i šikovný skladník, nepřijde mi na tom nic divného.
Osobně bych se Rollsem klidně svezl a stál-li by někdo o tom, napsal bych, jak jsem ho vnímal. Nepřijde mi na tom nic špatného. A myslím si, že spousta zdejších čtenářů by si o Rollsu ráda přečetla, ačkoli si ho třeba nikdy nekoupí. Protože to je prostě zajímavé.

Galveston
17. září 2021, 17:55
-14

M P, to vypadá jako ministerský předseda, anglicky PM, Prime Minister. Ok, s vámi je legrace, mister PM. Fakt jsem se zastyděl. Co si to dovoluju, že? Jo, já mám sebereflexi a přiznávám se, že mi prostě přišla směšná představa Velaru do každé rodiny. Místo Fabie kombi. Psát o drahých autech, hm, to je na hluboký rozbor. Nevím, jestli s těma promilema, co mám zrovna v žíle, nějaký zvládnu. Mně prostě přijde docela extrémní, když se tu po nevážně vážném článku o výprodeji autobusů za babku objeví recenze na luxusní kočár pro britskou šlechtu. Je to trochu ode zdi ke zdi. A předtím kafe a káry s typicky lidovým obsazením. A teď, lide, zírej, v čem bys mohl jezdit, kdyby ses líp narodil. Dělám si z toho kozy, protože kde je nějaká koncepce? Zaměření? Cílovka? Tohle je totální chaos. Jasně, řeknete, že to je známka punku a takhle to chceme. Whatever. Mimochodem, ta představa, že si nesmím dělat kozy, to je co za blbost? :-)

Le
LennyLeonard
17. září 2021, 17:56
6

Tak ja by sem zdovolenim jeden komentar pridal. Nejsem teda z ostravska, ale mam tyto sarkasticke obyvatele naseho statu prave diky jejich brutalni uprimnosti a schopnosti prijmat brutalni uprimnost k nim samotnym bez urazeni se rad.
K basni jako takove si myslim ze mela za pomlckou pokracovat -“kdyz na to nemam, pisi tuto sracku…”

Nevim jaka je financni situace navstevniku autickare, ale vzhledem k cteni si blogu a komentaru pod clanky ostatnich uzivatelu o jejich autech a zazitcich s nimi se domnivam ze by se naslo par jedincu co by si toto auto mohli dovolit jen nemaji potrebu to nekde verejne vypisovat. Osobne vim ze po vecerech si tu cte clovek co ma doma v garazi vic aut nez je zdravo kde startovaci cena neni pod 4M.
Ja osobne nejsem tak dobre zajisten ze by jsem si to dovolit mohl a o to vic me bavi si zde precist o autech na ktere se mohu jen divat ne si je poridit. Specialne me bavi cist si zde clanky o drahych autech psane nekym kdo je podle tebe “chudak a nema na to” nez nazor pana Clarksona a podobnych kteri si vozi zadnice v takovych autech casto a tim jejich recenze prestavaji byt zajimave a jejich pohled na luxus a vse okolo je znacne zkresleny narozdil od zdejsi redakce.
Z clanku ocenuji info o care ponoru na boku auta. Sice pro ridice vec zcela na hovno, ale detail pekny.

Galveston
17. září 2021, 18:13
-9

Pane Pospíšile, váš lifestyle je vaše volba. Jenže tady něco nebo někoho reprezentujete. Máte vůbec v redakci nějakého profesionálního editora, který schvaluje texty? Mně to připadá, že nemáte. Že je to tady něco jako sdílený amatérský blog. A podle toho to vypadá. Najednou nemáte nic proti cyklistům. Cyklista je člověk, který právě jede na kole, třeba do garáže pro auto. Kde se z něj stane řidič, aby někam dojel, a tam z něj byl na chvíli chodec, a tak dále. Pořád jsme lidé. To jen pro připomenutí, že cyklista není škodná, třeba jako mandelinka bramborová, americký brouk... Je to jasné? Nepodporujte narativ, že lidé na kolech nejsou lidé. To je dehumanizace. A kam vede nám názorně předvedli nacisti. A dále, to, že si tady z vás dělám legraci, neznamená, že vás nemám rád. Z vnuček si taky dělám srandu, ale přitom je miluju. Jasný?

Jakub Pospíšil
17. září 2021, 19:00
8

Editory máme dva, pak korektora, PR manažera, koordinátora pro sociální sítě, HR paní na půl úvazku, event manažerku, sedm redaktorů, tiskovou mluvčí, maskota, svačináře, nástěnkářku a vrátného. Četli to všichni a nikdo si nestěžoval.

Viola Procházková
17. září 2021, 19:08
12

Galveston si bude omývat přirození vlažnou vodou, důkladně vystřízliví a pak se může dál vyjadřovat – ideálně k věci a nikoli k osobnostem zdejších pisálků. Další osobní invektivy budu mazat, nejsme na novinkách.

riderhenry
17. září 2021, 21:01
3

Já bych ho nemazal, spíš ho nechte žít, ať si vylije srdíčko, však palce mluví za vše... Diskuze jinak samozřejmě o ničem. Zrovna tenhle článek fakt nemůže svéprávný jedinec hodnotit jako "hate" na cyklisty.

peca: Mě třeba Durango zajímá celkem extrémně, protože i přes nenávist k SUV mě to auto překvapivě (při osobním setkání) oslovilo, a stejně tak i přítelkyni. Asi i děti, ale v pěti, dvou a 0,2 letech jim až tak velkou hlasovací váhu nedávám :D Fakt mě nezajímá obligátní spotřeba, ale spíš prostě jaké to auto vlastně je, jak se s ním žije, jestli to má i další benefity, kromě akusticky příjemného agregátu a prostoru... Takové příjemné osvěžení mezi všemi těmi konzervativními XC90 a S-Maxi...

Galveston
17. září 2021, 21:13
-18

Viola, osobní invektiva je přesně to, co sis dovolila ke mně. Takže fuck off, you cunt!


Upozornění: každý nenávistný komentář bude automaticky označen roztomilým koťátkem
-
Komentář upraven 22. 9. 2021, 10:57:02

beastar
17. září 2021, 22:05
8

Jejky taková sprška podivností tady. Přiznávám že článek jsem nečetl ani se nechystám. Auto se mi nelíbí ani líbit nikdy nebude. Tuhle značku nemám vůbec rád a je mi jedno jaké je. Nechápu proč by se tady nemohlo psát o drahých autech. A ano chodí sem i lidi kteří by na to docela v pohodě měli. Jaké překvapení i Češi mají peníze a dokonce nemusí být jen z Prahy. Já tu psal do blogu nejednou i o dražším autě nebo stejně drahém. A nepřišlo mi že by to nikoho nezajímalo. Ba naopak to jsou skoro nejčtenější věci. A představa že bohatý lidi nemyslí u nákupu auta a nečtou recenze je mírně řečeno dětinská. A i kdyby na to tady pan XY neměl, tak to neznamená, že ho to nezajímá.

Brát cokoliv v článku (jakémkoliv) osobně je totální blbost. Pokud má kdokoliv pocit, že kluci pišou na hovno může ukázat svoje umění tady v blogu. Jistě sklidí jen vavříny. Btw. M P jsou iniciále s předsedou vlády to podle mě fakt nesouvisí ,D A zlaté pravidlo když si na sračky a život tě sere nechoď to ukazovat do diskusí na netu. Akorát si o tobě lidi budou myslet, že si totální vypatlanec. Navíc teda trochu z toho cítím takový to český do píči já na to nemám, tak jaktože vole se najde někdo, kdo na to má! No tvl najde. Si představ, že já na to třeba mám, wooow. A pořád jsou lidi co mají na víc. Na lepší baráky, auta, letadlo co já vím. Tak to chodí...
A anglicky to máš fakt gramaticky správně. To chválím ale jaký to vybraný slovník.

Když ti jakýkoliv auto půjčí aby si se projel tak je píčovina odmítat když psát o tom je tvůj koníček, nebo práce. Nebo obojí. Jinde testují třeba i toho Rollse a kolik asi čtenářů Autojournalu si ho může koupit(?) Jeden, dva... Nikdo? Redaktor se sveze poví dojmy. Thats all.

Honza 'Hamster' Křeček
17. září 2021, 22:26
1

Tak to uz by stacilo, ne? Galvestone, mel bys zvazit sve setrvani v diskusich na teto strance. My ho zvazime taky.

bitner
17. září 2021, 22:32
1

No beast to trefil dobre. Taky z toho citim tu podvedomou zavist. Zabalene do zmatecnych kecu pomalu jak od Offcacka. Jeste nejaky zalm by to chtelo.
Me to treba sere, protoze v zakladu to stoji skoro jako Charger V8 6,4. A to mi nikdo neotestuje a dokonce ani nekoupi. (Btw. je to neprimovstrik, vedeli jste to? :-)
No, don´t drink and internet.

Jakub Pospíšil
17. září 2021, 22:46
1

Charger V8 6,4 nemáme, ale 5,7 tiše závidíme Davidovi: https://www.autickar.cz/clanek/dodge-charger-pursuit-2017-hemi-awd/
Vím, že jsi to tak asi nemyslel, ale ta poznámka o přímovstřiku mi evokuje představu, jak do toho necháváš nabastlit LPG.

František Čáslavský
17. září 2021, 23:02
2

Galveston: Hele, dlouho jsem se nechtěl zapojovat, ale teď si myslím, že bys měl zalézt zpět na server, kde publikuješ svoje podivné fantasie a sem už pokud možno nechodit. Zdejší čtenáři ti tam určitě rádi napíšou kritiku, stačí rozkliknout profil, že...

bitner
18. září 2021, 09:37
1

Jp: no myslel :-) Ale neboj, ta pravděpodobnost, že si to pořídím je téměř nulová.

Kuře
19. září 2021, 22:30
0

Tvl si člověk chce takhle na večír pocist článek o hezkém autě na který zatím neměl čas... dobře bullshit tady;)))

Pólin
20. září 2021, 07:36
0

Hoďte na něj síť....:D chlast a internetové diskuse jsou děsná kombinace... věřím tomu, že se teď za to sám stydí, co to vůbec napsal, jak tituloval Violu atd... jinak článek fajn... a upřímně Velar, nebo plnotučný Range se dost blíží mé představě ideálního rodinného auta... jen bych je chtěl mít od novoty a ne jako 10ti leté ojetiny, což je pro mě relevantní teď...:D

Sa
Sato
17. září 2021, 20:29
-2

A nie je to jedno ake to auto vlastne je? Aj tak to bude len mamataxi v istych kruhoch. Pripadne nahradne auto zo servisu pre futbalistov, ktorym sa posere aston alebo plnotucny RR.

reagovat
Dooby
18. září 2021, 22:27
1

Tak pan Galveston by měl sem psát maximálně mimo své alkoholové tripy... Taky myslím, že většinu autíčkářů takováhle kára zajímá, ač si ji nejspíš nikdy nepořídí: nový- drahý, ojetý- drahá údržba při legendární nespolehlivosti.... Ale je to prostě etalon crossoverů/SUV, stylovka, který bych se nebránil, ač SUV nemám rád, ale nemám na ní. Jo a to Durango se mi líbí taky, ač ho nepotřebuju a rád bych se svezl, jen to zkusit. Jo a Kubo- mlýn ve Vrátně? Jedinečný...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Brougham  1988
Cadillac Brougham

1988 rok výroby
103 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Ranchero Ranchero  GT 1977
Ford Ranchero Ranchero GT

1977 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Chevrolet Apache  1957
Chevrolet Apache

1957 rok výroby
140 koní výkon
3 850 ccm objem

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem