načítám data...

Dooby

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJan Dobiáš
BydlištěPraha 4
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 13.9 hod.
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků11
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Dooby
04. května 2021, 09:52
0
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

Díky. Já právě hledám komfort, s přibývajícími léty... na zábavu není S-Max vůbec, kde ten můj má teda nevhodnou kombinaci HDM automatu a sportovního podvozku, takže ani pohodlí není bez výhrad. Ale třetí S-Max v řadě nechci prostě, hledám alternativu. I díky tobě Violo dám šanci i Espacu, mně se vzhledově dost líbí, jen aby to nebyl průser servisně (hledám 3-4-letou ojetinu). Má tady někdo servisní rady k Espacu, doporučený servis v Praze a okolí?
-
Komentář upraven 4. 5. 2021, 10:00:49

Dooby
02. května 2021, 19:47
0
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

Jak je to s komfortem- odpružení, hluk? Co motor, převodovka? Dynamika stačí? Trochu po něm pokukuju jako náhradu za stárnoucí a notně ojetý S-Max, ten design a luxusní interiér mě láká. Jestli stojí za zkušební jízdu, další kandidát je Insignie- asi dosti rozdílný auto, to zkusím určitě.

Dooby
06. října 2020, 19:53
0
Volvo S90 T6 Inscription: Naposledy bez elektromotoru

Garáž .... hodně o BMW N53 motorech je ale i na BMW klubu a jedna dlouhá smutná story na Autoforum. Chce to hodně odvahy si ho pořídit. Prý ty oturbený verze jsou paradoxně spolehlivější (N54, N55). V to doufám - mám N55
-
Komentář upraven 6. 10. 2020, 19:55:46

Dooby
06. září 2020, 20:48
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Tohle se někomu zvenku líbí? Jo, barva pěkná, ale oproti předchozí dvojce, která se mi fakt líbila, docela hnus. Proporce, předek i zadek- prostě špatný. Interiér asi ok a o funkčnosti nepochybuju. Chybí údaje o komfortu, zvuku.... A není za tu cenu už M2?

Dooby
04. dubna 2020, 22:11
0
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue Bi-Turbo: Chyť mě, když to dokážeš

Já měl tu první gen. OPC a bylo to jednoduchý auto, r. 2002, podvozek dost tvrdej (adaptivní tenkrát ještě nebyl), sportovní jízdní vlastnosti ale vůbec. Ale v tý době docela sleeper (tenkrát 192 koní bylo dost) tak uměl leckoho výkonem překvapit- ale spíš jen rovně. Byly tam Recara, ale jinak celkem spartánský auto a velmi spolehlivý. Ale pro 4 děti to bylo malý. Takže poté S-Max 2007 TDCi manuál- mnohem větší, komfortnější a podvozek a řízení bezvadný, šlo se s tím i celkem projet pro radost. Další S-Max 2011 TDCi 2.2 automat poFL (pořád I.gen.)- o dost jiný auto, komfort, lepší odhlučnění, výbava, ALE: elektrický posilovač bez citu, tvrdej podvozek (Titanium S), takže jízdně o dost horší. Nicméně jako rodinný auto, pro cesty s rodinou, pro dovolený a pro manželky pojížďky velmi dobrej univerzál, jako rezignaci na život to nazývají ti, co nemají děti a nejezdí na dovolenou asi.... Poslední generací S-Max/Galaxy jsem nejel, ale ten interiér se zdá o dost horší, aspoň to má znovu rezervu.

Dooby
18. listopadu 2019, 22:31
1
Alpine A110 Premiere Edition: Moje drahá Francouzka

Nádhera, jednou bych chtěl přesně tohle jako ojetinu- víkendovka nebo i daily i když jsem v tom neseděl. V modrý metle nejlíp. Na nový bohužel nebude. Za mě ideál- koncepce, vzhled, netuctový auto-malosériovka, pevná střecha,nezajímavý pro snoby..... Dealeři to asi na svezení nemají, co? Tohle ale asi nebudou nikdy levný ojetiny.

Dooby
11. listopadu 2019, 11:17
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

S údržbou souhlas, jen prostě jsem nečekal, že dobové "nej auto světa" z doby , kdy se ještě dělalo "poctivě" bude mít po 260tkm tolik zásadních problémů- předtím obdobný nájezd Octavia I, S-Max a na motor, převodovku, klimu, řízení a vlastně i podvozek se nesahalo. Ty auta byly o několik let novější, to je zase fakt, že věk. Ale nelituju těch peněz (cca 250t. /4r. včetně spotřebního materiálu- to zní hrozně, vím), spíš bylo furt něco a bralo to hodně času. Prostě potvrdilo se, co znalí dávno říkají, že ze zanedbanýho auta už nikdy pěknou káru neuděláš. A mně se zase nechce věřit, že při dobré údržbě jsou ty moderní auta až tak špatný a nekvalitní, jak se říká, třeba ve srovnání s E39.

Dooby
10. listopadu 2019, 23:11
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Xander: Moje 4-letá zkušenost s 530i sedan manuál r.2001je dosti podobná. Měl jsem jako daily 2016-19 a bohužel, v servisu téměř každý měsíc. Je to prostě už starý auto a údržba od předchozích majitelů (které jsem znal) byla strašně zanedbaná. Zase auto bylo za hubičku. Výbava minimální. Nájezd opravdových 260tkm (na konci 300tkm) a opravovalo se takřka všechno, což jsem úplně nečekal- olej z motoru všemi směry a samozřejmě nakonec spotřeba přes pístní kroužky (při ostřejší jízdě klidně 1l na 500km), kulisa řazení (nedržela páka v neutrálu), hřeben řízení, kompresor a trubky klimy-vše znovu. Podvozek komplet vyměněný- ty vibrace většinou nejsou od kotoučů, ale od uložení na přední nápravě, toho jsem se zbavil. Ruční brzda -problémy stejný jako ty, i po opravě paken to brzdí hodně špatně. Koroze už hodně- nový prahy a lemy blatníků, vyvařená podlaha a dál reznou dveře řidiče a víko kufru. Radio nefunkční, nešly zprovoznit ani další 3 z vrakáče, takže nakonec bastl- obyč. neorigo radio, alespoň tedy s bluetooth, což řeší HF a streamování hudby. Výměna sedaček obyč. látka za kožený sportsitze- obrovský rozdíl, stály 6000. Repas xenon.světel u svitlip.cz- bomba, auto svítí lépe než 95% nových aut s diodami. Jinak tedy svezení pěkný, ale v malých rychlostech malý turbomotor fakt jede líp než 3.0 R6, nicméně i laici (žena apod.) říkají, jak to nějak krásně hladce jede a zní. Předal jsem synovi, pár let to snad ještě zvládne, koroze se zastavit nedá. Jako nový to v roce 2001 ale musela být nádhera.

Dooby
03. června 2019, 20:18
0
Peugeot 508 GT 225 EAT8: Střední třído, neodcházej!

Design, zaměření na řidiče na úkor praktičnosti-mě jako konkurent napadá spíše Giulia. Jen ta má tu klasickou koncepci. Docela by mě zajímalo tohle srovnání . Základní benzín 2.0 má 200 koní, ale zrychlení o 0,7 lepší - asi koncepce nebo lepší automat- ZF versus Aisin. Cena je u Giulie trochu vyšší , ale nic zásadního .

Dooby
17. června 2018, 17:19
0
Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

S tím předjížděním máš pravdu, řidiči tam jsou mnohem ukázněnější. Všichni podobná rychlost, v limitu... země dieslů s automatem, tam ideální kombinace, protože CO2 přece

Dooby
16. června 2018, 16:28
0
Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

No s tím hlukem od silnice musím souhlasit, jezdil jsem před měsícem ve Skotsku asi 1300km takřka výhradně okresky a ten asfalt se mi jevil hrubší a hlučnější než u nás. Benzínová Astra hučela tedy dost, jinak podvozek ok. Říkal jsem si, že jsou ty silnice udělaný přesně pro hot-hatch- samá zatáčka, uzounký, žádná krajnice, kopírovat celou zatáčku středovou čáru, vertikálně samý hup.... Anglie ale možná bude jinak. Každopádně se tam fakt málo předjíždí, nějaký "prasení" po okreskách jsem vůbec u nikoho neviděl, asi nadšenci jezdí na ty okruhy. Popravdě na těch okreskách je i ta 60 někdy na hraně možností auta a řidiče.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D100  1976
Dodge D100

1976 rok výroby
150 koní výkon
5 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Dodge Grand Caravan  2013
Dodge Grand Caravan

2013 rok výroby
283 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  2014
Dodge Challenger

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Cadillac Brougham  1990
Cadillac Brougham

1990 rok výroby
175 koní výkon
5 700 ccm objem