načítám data...

Volvo XC60 T8 Twin Engine Polestar Engineered: Jak se pejsek s kočičkou naučili péct dort

Kategorie tzv. sleeperů byla pro švédskou automobilku vždycky úspěšnou disciplínou. A nezměnilo se to ani s příchodem 21. století.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Volvo XC60 T8 Twin Engine Polestar Engineered: Jak se pejsek s kočičkou naučili péct dort

Začněme netradičně – alternativní pohádkou. Pejsek, kočička, dort, všichni to známe. Vedeni primitivními pudy házejí ti joudové do pekáče všechny věci, po kterých se můžou utlouct. Pařížská šlehačka, kachna se zelím, burákové máslo, maliny, plzeňský Prazdroj, sýr limburger, čokoládový shake… you name it. Obecenstvo už se ušklíbá, protože z tohohle mišmaše nemůže být dobré jídlo, i kdyby všechno bylo fair-trade, bio a zaručeně bez dětské práce. Jenomže ti dva chlupatí pak vytáhnou pekáč z trouby a servírují jeden z nejvíc nejlepších a nejlahodnějších dortů, jaké jste kdy ochutnali. 

Volvo XC60 T8 Twin Engine Polestar Engineered samozřejmě není dort (navzdory jménu to není ani aristokrat s kilometrovým rodokmenem), ale alchymistický proces přeměny zdánlivě nesmyslných přísad v překvapivě dokonalý celek u něj proběhl dost podobně. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Jako základ posloužil světový bestseller značky – crossover XC60. Ten prošel naší redakcí už ve všech možných verzích a vždycky jsme si ho oblíbili. Ať naftové, benzinové či hybridní, vždycky šlo o dobře postavené auto, harmonický celek, kterému nikde nic nepřebývá ani nechybí. Máme tu tedy komfortní rodinné SUV s dostatkem místa pro 4-5 lidí, dostatečně velkým kufrem a veškerým palubním luxusem, jaký si dovedeme představit. Skvělé sedačky, patnáctibedýnkový soundsystém Bowers & Wilkins, bezkonkurenční Pilot Assist, který vás protáhne po městském okruhu téměř bez nutnosti zásahů. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Přidáme něco z trochu jiného soudku. Výkon přes 400 koní. Působivé a netuctové, ale pořád ještě nic ojedinělého. Německá trojka má přece taky svoje nadupané crossovery, je to zkrátka módní segment a pár zájemců o rychlost se vždycky najde. Tohle konejšivé rodinné Volvo dělá stovku za pět vteřin, čímž zdatně konkuruje modelům s plaketkami M, AMG a SQ. Liga výjimečných se nám pomalu zužuje.

Tak a teď to celé uděláme v plug-in hybridu – přední kola bude pohánět benzinový dvoulitrový čtyřválec s turbem a kompresorem, ta zadní elektromotor. Protože bude vypadat zatraceně cool (a skutečně to zatraceně cool je), že čtyřsetkoňové auto jezdí za 7 litrů benzinu. Samozřejmě za předpokladu, že pilně nabíjíte. V opačném případě můžete jezdit klidně za 15, to když se rozhodnete si při jízdě baterii naopak dobít pomocí spalovacího motoru. Fakta jsou nicméně daná – i s takhle našláplým vozem lze jezdit ekologicky, ekonomicky a ještě u toho být ticho jako pěna. Přechody mezi elektrickým a spalovacím módem jsou naprosto hladké, což u hybridů stále není tak úplně standard. Žádné škubání ani otravné zvukové efekty, když nebudete zrovna špicovat uši a pozornost, ničeho si nevšimnete. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Co dál? Ještě to chce nějaké ty performance díly – třeba manuálně nastavitelné tlumiče Öhlins. To je taková věcička, kterou rozhodně neaktivujete prstíkem skrz displej radiomapy, kdepak. Musíte hezky ven, pod kapotu a točit. K těm zadním se dokonce musíte připlazit po kolenou či v podřepu, a ještě k tomu budete potřebovat hever. Nastavení má dvaadvacet pozic od módu korund až po moderní sofa od Natuzzi. Úplný obláček bychom tu hledali marně, přece jen je to podvozek Polestar a jeho benefity leží jinde. Tím nechci říct, že by nebyl pohodlný. I přes svou tuhost je velmi dobře naladěný, a ani nerovnosti, které ucítíte, vás nebudou obtěžovat, neřkuli bolet. Rozdíl mezi standardním Volvem a Polestarem je ale samozřejmě znát. 

A ze všeho nejvíc je znát při jízdě. Jen těžko uvěříte, že sedíte v esúvéčku.  Náklony: minimální. Trakce: neuvěřitelná. Odskoky: neexistující. A to mě ani nenapadlo nastavovat si u tlumičů největší možnou tuhost. Nevím, jaký smysl má tenhle podvozkový majstrštyk na rodinném SUV, ale je to boží. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Když už tu máme velkorysý výkon a podvozek, který ho ustojí bez ztráty kytičky, nemůžou chybět ani adekvátně dimenzované brzdy. Obří odvětrávané přední brzdové kotouče se šestipístkovými třmeny Akebono (samozřejmě ve zlatém provedení) by měly stačit. Že je brzdný účinek nekompromisní, asi nikoho nepřekvapí. Co mě naopak překvapilo, je jak přesně a citlivě odpovídají čelisti na pokyn brzdového pedálu. Jedovaté zakousnutí přijde až v posledním milimetru dráhy, všechny pozice předtím jsou vyhrazeny preciznímu a plynulému brzdění. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

V pekáči se nám tedy sešla pěkná hromádka nesourodých ingrediencí. Marně si lámu hlavu, který volvodriver by si chtěl po únavném maratonu jednání v korporátu odskočit na pár koleček do Mostu. Která fotbalová mamina by si chtěla na okresce hrát s coilovery. 

Na první pohled se tu skutečně schází neslučitelné – šetřílkovství a ekologie zhmotněné v hybridním ústrojí, rychlost a adrenalin v podobě vskutku naddimenzovaného výkonu, technická sportovní jízda umožněná špičkovým sportovním podvozkem a k tomu všemu tradiční hodnoty jako bezpečnost, komfort a styl.

Jenže pak to vytáhnete z trouby a ochutnáte. Výsledek nemá chybu. No… jednu vlastně ano. Pejsek s kočičkou moc dobře vědí, co prodávají, a za lidovku to fakt nebude. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Verdikt

Na první pohled nenápadné Volvo XC60. Uhlazené až konzervativní, zcela oddané rodině a bezpečnosti. Jen pár detailů prozrazuje, že se tahle konkrétní verze od ostatních v něčem liší. Podobná filosofie je mi osobně velmi blízká. Nemusí přece vědět celý svět, stačí, že vím já. Jistě, občas si dopřeju to potěšení někoho osolit na semaforu nebo ztrestat na okresce, ale i tahle kratochvíle mě baví víc (vlastně o to víc), když ji dopředu neavizuju kraválem a závodnímu pruhy, nýbrž je pro ostatní překvapením. V běžném životě pak dokáže být XC60 Polestar Engineered Volvo jako každé jiné – tiché, klidné, konejšivé, sebevědomé, ale nenamachrované. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář.cz

Přemýšlím, čím je jiné než ostatní výkonné varianty komfortních přepravníků, a myslím, že tuším. Neskrývá v sobě dvě osobnosti, jak je u této kategorie zvykem. Nepřepíná se z módu Jekyll do módu Hyde, neproměňuje se z luxusního pohodlného korábu ve řvoucí bestii. Je ve svém projevu zvláště konzistentní, ať jedete na pohodu, nebo na krev. A i když je rychlé motorem i podvozkem, pořád není sportovní. Na to mu chybí cit v řízení, zvukové efekty a určitá syrová neurvalost. Je to zvláštní typ atleta, který se věnuje sportu na vrcholové úrovni, ale neúčastní se žádných soutěží ani na svou muskulaturu nebalí holky. Dělá to výhradně pro svůj dobrý pocit. 



 

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 1 969 cm³
Výkon pohonné soustavy: 405 koní (298 kW)
Výkon spalovacího motoru: 318 koní (233 kW)
Výkon elektromotoru: 87 koní (65 kW)
Točivý moment spalovacího motoru: 430 Nm 
Točivý moment elektromotoru: 240 Nm 
Převodovka: osmistupňová automatická
Maximální rychlost: u novych objednávek už bude pravděpodobně 180 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 5,2 s
Průměrná spotřeba (udávaná): 2,3 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 2 064 700 Kč (XC60 Polestar Engineered)

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
11. října 2020, 20:17
0

< 3
-
Komentář upraven 11. 10. 2020, 20:17:29

reagovat
wdave_t
11. října 2020, 20:57
0

Hezkej článek! Musí to bejt bomba svezení, ale ta maximálka ... to mi prostě hlava nebere.

reagovat
eLzyx
12. října 2020, 15:41
0

smutný, že zatím nikdo pořádně neví, jak je tomu u těchto Polestar Engineered kousků. Polestar tvrdí, že žádné z jeho aut včetně "Polestar enginnered" nebude v maximálce omezeno na 180. Volvo tvrdí, že i tyto kusy omezeny budou.

Viola Procházková
12. října 2020, 16:22
1

Tento konkrétní omezen nebyl.

riderhenry
11. října 2020, 22:42
0

Konečně nějaké Volvo! :D Ono je to vlastně super. Ta obecná snaha udělat 3v1 a přepínat auta tlačítky z komfortní limuzíny do supersportu je otravná. Hlavním benefitem takového auta by možná nakonec mohl být jeho pokles ceny na trhu ojetin (myslím pro nás, ne pro majitele...). Jinak je to takový roztomilý nesmysl - pochybuji, že by někdo, kdo kouká po nějaké X3/X5 v rádoby M variantě, fakt šáhl po této alternativě. Ale tak třeba se to povede. Ještě ke spotřebě - nešlo by vymyslet nějaký přepočet na Kč? Přeci jen ta spotřeba 7 litrů zní jako perfektní lehce dynamičtější náhrada za Ofci 1.9 TDi, ale chtělo by to ještě vědět, kolik to člověka bude stát celkově, kdyby nabíjel doma. Aby pak po vyúčtování energií neměl velký špatný...

reagovat
Valfar
12. října 2020, 00:24
2

To je opravdu vynikající nabídka, jen něco přes 2 mega za středně velký gazík od Volva se čtyřválcem. Neboli o 200 tisíc dražší než X3 s šestiválci M40i/M40d, který zvlášť v tom prvním případě zašlapou tohle Volvo do země. Ale budiž, ať je nabídka i složení vozovýho parku co nejpestřejší. A co rozhodně nelze testovanýmu kousku vytknout, je vzhled - v rámci třídy vypadá zvenku opravdu skvěle, tentokrát bez ironie.

Rád bych se ale pozastavil na původem tohoto auta - ptal jsem se už pod nedávným testem S90ky, bohužel jsem zůstal bez odpovědi. Tak tedy stejnými slovy - je tohle auto vyrobený pod laskavým dohledem strany a vlády čínskými soudruhy a pak ekologicky dotažený 10 tis. km do Evropy, nebo je to evropský, či dokonce švédský výrobek?

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
12. října 2020, 07:48
2

OK, dal jsme si tu práci a nastartoval Google:

XC60 - Torslanda, Švédsko
XC90 - Torslanda, Švédsko
V90 - Torslanda, Švédsko
V90 CC - Torslanda, Švédsko

V60 - Gent, Belgie
XC40 - Gent, Belgie

S90 - Daqing, Čína

S60 - Berkeley County, USA

Někde jsem četl, že Volvo chce změnit přístup k výrobě a všechny modelové řady vyrábět naráz na všech kontinentech, ale jak daleko tento plán je, to netuším. Po letošních zkušenostech si myslím, že takto bude postupovat víc firem. Ekologii neřeším, překvapuje mě, jak silné téma to mezi autíčkáři je, ale letos se ukázalo, jak snadno lze zastavit celou čínskou produkci prakticky ze dne na den a to s dalekosáhlými následky, globální hráči budou v tomto jistě do budoucna opatrnější.

Zatím ale auta přes celý svět vozí prakticky všichni, ostatně nedávno testovaný Jeep taky do ČR doplul z US, Subaru z Japonska, Land Rover z Bratislavy - přitom by na všechna ta auta jistě byla výrobní kapacita i přímo v Evropě...

Jakub Pospíšil
12. října 2020, 08:13
5

" Land Rover z Bratislavy - přitom by na všechna ta auta jistě byla výrobní kapacita i přímo v Evropě..."
:D

ma
martinw
12. října 2020, 08:43
0

Tesla bude brzy německé auto tak proč ho nekoupit a nepodpořit německo v těžkých dobách :o)

Valfar
12. října 2020, 09:11
4

2 Hamster: Díky, to znamená, že zprávy jako toto https://paultan.org/2019/07/31/european-customers-to-get-china-made-volvo-xc60/ nebo toto https://europe.autonews.com/automakers/volvo-launches-china-exports-xc60-europe jsou mimo. Takový už je dnes holt internetový život, každou zprávu aby člověk prověřoval. Ale ANE jsou považovaný za docela spolehlivý zdroj, tak prosím dej link, kde se praví, že se XC60 pro Evropu stále dělá v Torslandě.

Jinak ekologii dopravy jsem zmínil jen proto, že mně to připadá jako humorný paradox u auta, který si z podstaty svý hybridní existence hraje na ekologický povoz. Na čínských autech mně vadí úplně něco jinýho - abych byl maximálně stručný, Evropa si importem čínských werků podřezává větev pod vlastním vývojem/průmyslem/zaměstnaností a zároveň posiluje stát, který s náma není žádný kamarád a je nám celkově úplně cizí (aspoň doufám). Že se dělá Jeep v Americe nebo Subaru v Japonsku, to mě nijak nepohoršuje, jsou to místní automobilky a k jejich zemím původu mám mnohem vřelejší vztah, speciálně k tý Americe. Ale jo, celkově preferuju evropský výrobky, takže mně nijak nevadí, že se některý Land Rovery dělají na Slovensku - Slovensko a Slováci jsou mi tak nějak bližší než Čína a Číňani, a to na mnoha rovinách. Ale oceňuju šťouch do Slovenska, že není v Evropě. :)

Ale zpátky k autu, samo o sobě mi to za 2 064 700 Kč nepřipadá jako moc atraktivní nabídka. Pokud bych si za tuhle sumu navíc kupoval čínský vehikl, přišlo by mi to jako vrcholný bizár.

Moses
12. října 2020, 09:27
2

Land Rover sa v BA nevyraba. Fabrika je v Nitre a to je na Slovensku, konkretne v Europe...

bkralik
12. října 2020, 09:28
0

Valfar: Když podle mě tohle musíš srovnávat spíš s X3M než s X3 m40i. Už jenom kvůli tomu, že to je jiná verze s lepším podvozkem, brzdami, atd. Takže pak bych si myslel že cena u konkurence je spíš 2.5 mega a to už je docela dost rozdíl.
Ale to jen takové filozofické zamyšlení, myslím si že aura kolem značky je úplně jiná a BMW/Volvo moc zákazníky nesdílejí...

Honza 'Hamster' Křeček
12. října 2020, 13:40
0

Velfar: Já to hledal přes Google. Asi mi nedává smysl, aby se XC60 vozila z Číny, když se vyrábí ve Švédsku, ale možný je všechno. Jestli tě to vážně tolik zajímá, tak se zeptám přímo ve Volvu a dám vědět...

Petju
12. října 2020, 16:53
0

XC60 se dela v Torslande. Je to tak, jak jsi napsal vyse - v Cine se dela S90 a Polestar.
Mimchodem, ja mam V60 2020 a je taky ze Svedska a ne z Belgie, takze nejaky ty nuance tam budou asi.

Tak nebo tak, novy Volva se povedly v kazde tride a jsou to krasny kusy aut.
Design prodava a Volvu se hodne dari - trefili to tam naprosto dokonale az tedy na ty naprosto priserne hlasity zamky, tam to chtelo zapracovat vice, protoze to pusobi malicko nepatricne ;)

MB
MBMB
12. října 2020, 17:00
1

Proč by měl být hybrid z podstaty své existence nutně něco, co si hraje ekologický povoz? Dnes existuje už celý seznam hybridních super/hypersportů, které jsou evidentně hybridní kvůli svým vlastnostem. Třeba koncern PSA zas nabízí PHEVy u řady modelů jako vrcholné varianty jednak s nejvyšším výkonem a jednak s pohonem všech kol díky zástavbě zadního elektromotoru.

Valfar
12. října 2020, 17:34
2

2 Hamster: Když se zeptáš, bude to fajn. Myslím, že expanze čínských aut do Evropy není úplně nezajímavý téma, v minulosti se to už opakovaně řešilo a mělo se za to, že to budou nějaký levný keply konkurující Dacii a spol. A nejdnou tu máme čínský auta pod značkou Volvo, co stojí 2 miliony, ať už jde o nedávno testovanou S90 nebo nyní XC60. Pokud je aspoň ta XC60 vyrobená v Evropě, je to za mě velký plus. Bohužel je to nešvar, který se nám rozmáhá i u mého oblíbeného BMW - nejdřív měly některé motorky čínské motory od Loncinu, dnes už Loncin dokonce dělá celé motorky, byť zatím pouze jeden model a navíc skútr (C400) a na evropský trh se nám chystá už i celý auto, nějaká elektrosrágora na bázi X3, samozřejmě za úplně nesmyslný peníze. Brrrrr.

2 bkralik: Upřímně, X3 M nemám projeté, ale X3 M40i ano, a i když má oproti tomuhle Volvu asi 40koňový hendikep (byť k tomu sčítání výkonů několika motorů u Volva jsem dost skeptický), už z papírových hodnot zrychlení (4,8 vs 5,2) je zřejmý, že Volvo bude tahat za kratší konec provazu, o maximálce ani nemluvě. A to X3 M40i pro letošní rok ještě o nějakých 20 koní posílilo. Ani u jízdních vlastností nebo brzd nemám obavy, že by BMW zaostávalo. X3 M je pak proti tomuhle Volvu jiný vesmír, společný mají jen to, že jsou to vrcholný modely svých automobilek ve stejný třídě.

2 Petju: Jo, Volva vypadají všechna skvěle, nejen tohle XC60. A jak říkáš, design prodává, proto se třeba tak daří XC90, což jinak v rámci třídy imho není nijak skvělý auto (u V60 to může být klidně jinak, to auto jízdně vůbec neznám). Před pár lety třeba neskutečně frčel RR Evoque, a to byl zrovna hrozný klump.

2 MBMB: Protože celá ta šaráda s hybridy je hrou na ekologii, snad s výjimkou těch supersportů za milion éček, kde je úplně jedno, jaký jsou výrobní náklady a u kterých se očekává nájezd v řádu desítek km ročně.

beastar
12. října 2020, 19:15
0

Volvo jde trochu mimo mě, ale XC60 by se měla dělat v Torslande, Shah Alam (Malajsie) pro JV Asii a Taiwan, Chengdu (PRC:)) pro USA a Čínu, takže teoreticky do Evropy se nevozí z Číny, ale vyrábí se ve Švédsku. A když tedy přehlídneme export z Číny do USA a to, že Torslanda vyrábí auta pro "celý" svět, tak to Volvo má i logisticky zajištěné docela rozumně.
--------

A jinak jak píše Honza auta se vozí napříč světem u všech výrobců. Toyota má taky zajímavý "doručování" do Evropy. Jeep, ale opačným směrem třeba škodovky. Však se takhle debilně vozí vše. Auta jsou taky jenom zboží. Nedávno sem si kupoval hrozno z Chile a boty z Bangladéše:)) Podotýkám, že v Evropě. A zase na Bahamách si třeba koupíš bezva anglický sušenky přímo z Wessexu... supr ne, jistě by se našla kapacita jak je vyrobit přímo v Karibiku.
-
Komentář upraven 12. 10. 2020, 19:18:00

Honza 'Hamster' Křeček
12. října 2020, 19:55
1

Ja teda docela dusledne rozlisuju mezi cinskym autem a autem vyrobenym v Cine. A Volvo, prestoze je v nem cinsky kapital, je porad svedska znacka. A co se vyroby v Cine tyce - pokud tam chces prodavat, musis tam vyrabet, ta cla jsou likvidacni.

Petju
12. října 2020, 22:07
0

Presne tak. Navic cinani jsou spise na ty velky sedany, nez na kombiky.

Petju
12. října 2020, 22:46
0

@Valfar: V60 je takovej ten nejvic dynamickej model v soucasne Volvo produkci. Je hodne agilni a trosku se odvazim rici, ze i na sve rozmery subtilni auto. Je libive svoji nizkou siluetou a pomerne peknou sirkou. Je to takovy neco pro ty jeste tak nejak mladsi.
Mel jsem chvili V90 a to uz mi prislo takovy neohrabany a zbytecne natahnuty, sic to auto jako takovy bylo skvely, nedokazal jsem se s ni skamaradit. U V60 to bylo hned. No ale tak ono hodne zalezi, ze jo. To je proste takova alchymie aut, kdy nekomu sedi to a nekomu zase neco jineho. Ja jsem spokojen a V60 mi prijde lepsi, nez V90. SUV nejezdim, protoze je nemam rad (zkousel jsem XC40, XC60 i XC90).
Paradoxne mi jako nejlepsi prislo SUV od Fordu - Explorer 2019, ale to bylo hlavne tim, kde jsem s nim tech 10tis km najezdil. U nas bych si to neporidil.

Petju
12. října 2020, 23:23
3

Mam ji rad a tech 200 kobyl bohate staci.

BubaaCZek
13. října 2020, 15:25
0

Dvoulitr nafoukany na 318k. To nebyva videt ani u HH. Kolik ma Megane RS koni? 280? Trophy 300?
Life expectancy toho motoru nebude uplne velka. A nebo pocitaji s tim, ze se skutecne vyuzije spise vyjimecne.

reagovat
eLzyx
13. října 2020, 15:56
0

Mercedes tahá z dvoulitru 280kW/376PS. Jinak zatím na tyhle Volví motory nikde není žádná zásadní stížnost, že by selhávaly s nízkým nájezdem. Ani o nějaké extrémní spotřebě oleje nikde není zmínka. Alespoň co se týče všemožných, i mezinárodních, diskuzních fór Volvoklubů.

Luki.xy
14. října 2020, 07:55
0

eLzyx: a ve verzi S je to dokonce 310 kW / 421 koní a 500 Nm.

JT
JT
14. října 2020, 18:55
0

Jsem rád za pěkný pohled na věc. Ano, je to kapku pejsek a kočička, ale co je důležité, do kupy to funguje, a to dokonale. Mám XC90T8 a vůz je výkonný v terénu ( nejsem lesník, ale na polní cestě, stavbě nebo s karavanem po mokré louce se pohybuje jistě ), je výborný na dálnici i okreskách. Výkon je rozhodně dostatečný pro bezpečné předjetí a potrápí i mnohá rádoby sportovní auta ( s Polestarem 323kW a 670NM, 0-100 za 5,5 při 2,4 tuny je dobrá hodnota ). Je to luxusní promyšlený a ergonometricky nejlépe zvládnutý vůz v jakém sem kdy seděl ( a to mám většinou se svými 2 metry problém ). Co se provozu týká, je to stejné jako jiné jeho dovednosti - rozmanité a každý si zvolí svou cestu. Když pojedu dle předpisů a dobíjím, jsme na běžné denní trase 100km do 6,0 l/100km, malé pojezdy do 40km, jen elektro, benzin 0 a dálkové rychlé trasy s razantním stylem jízdy kolem 10,0. To vše při tom výkonu úplně v pořádku. A co je pro mě důležité také, vůz je elegantní, nebudí takové emoce a nezařadí mě ihned k divochům v německých vozech. PS: maximálku mám sice ještě bez omezení ( vůz je ročník 2016 - bez jediné závady ), ale přes 180km/h jsem s ním neměl potřebu jet, silnice není videohra a ten kdo si koupí Volvo to dle mě dobře chápe, protože už odrostl z puberty. PSPS: a to nemluvím o autopilotu, bezkonkurenčních sedačkách a audiu...

reagovat
Petju
14. října 2020, 19:36
0

Pekne sepsano :)
Jak uz jsem zminil, tyhle novy Volva jsou skvely a povedeny.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Monte Carlo Big Blog 7,44 cm3 1973
Chevrolet Monte Carlo Big Blog 7,44 cm3

1973 rok výroby
245 koní výkon
7 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1990
Chevrolet Caprice Station vagon

1990 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1986
Chevrolet Caprice Station vagon

1986 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Citroën C5 3.0i V6 Exclusive TK do 5/2022 2003
Citroën C5 3.0i V6 Exclusive TK do 5/2022

2003 rok výroby
210 koní výkon
2 946 ccm objem

Chrysler LHS  1999
Chrysler LHS

1999 rok výroby
257 koní výkon
3 518 ccm objem