logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Jakub „JT“ Tichy

BydlištěBlansko
Registracepřed 5.1 rok.
Poslední aktivitapřed 5.1 rok.
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
JT
14. 10. 2020, 18:55
Volvo XC60 T8 Twin Engine Polestar Engineered: Jak se pejsek s kočičkou naučili péct dort

Jsem rád za pěkný pohled na věc. Ano, je to kapku pejsek a kočička, ale co je důležité, do kupy to funguje, a to dokonale. Mám XC90T8 a vůz je výkonný v terénu ( nejsem lesník, ale na polní cestě, stavbě nebo s karavanem po mokré louce se pohybuje jistě ), je výborný na dálnici i okreskách. Výkon je rozhodně dostatečný pro bezpečné předjetí a potrápí i mnohá rádoby sportovní auta ( s Polestarem 323kW a 670NM, 0-100 za 5,5 při 2,4 tuny je dobrá hodnota ). Je to luxusní promyšlený a ergonometricky nejlépe zvládnutý vůz v jakém sem kdy seděl ( a to mám většinou se svými 2 metry problém ). Co se provozu týká, je to stejné jako jiné jeho dovednosti - rozmanité a každý si zvolí svou cestu. Když pojedu dle předpisů a dobíjím, jsme na běžné denní trase 100km do 6,0 l/100km, malé pojezdy do 40km, jen elektro, benzin 0 a dálkové rychlé trasy s razantním stylem jízdy kolem 10,0. To vše při tom výkonu úplně v pořádku. A co je pro mě důležité také, vůz je elegantní, nebudí takové emoce a nezařadí mě ihned k divochům v německých vozech. PS: maximálku mám sice ještě bez omezení ( vůz je ročník 2016 - bez jediné závady ), ale přes 180km/h jsem s ním neměl potřebu jet, silnice není videohra a ten kdo si koupí Volvo to dle mě dobře chápe, protože už odrostl z puberty. PSPS: a to nemluvím o autopilotu, bezkonkurenčních sedačkách a audiu...