načítám data...

Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

Měli jsme tu Volvo XC60 naftové i výkonné hybridní. Nastal opět čas benzínu. Podívali jsme se na zoubek základní benzinové motorizaci T5.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Vaše nové auto na všechno

Jaro je tu. Sníh roztál, sluníčko je zpět v plné síle a venku panují téměr letní teploty. Na stránky Autíčkáře prijíždí další Volvo. Máte radost? My ano, protože už dávno víme, že nová Volva jsou skutečně povedená, a ani já se nebudu stydět říct, že s novým investorem se Volvu skvěle daří. Daří se nejen po stránce vývoje automobilů, jak jistě víte, nové modely přicházejí na trh pravidělně, naposledy kombík V60. Volvu se vede i po stránce prodejů, kdy každý měsíc překonává výsledky měsíce předchozího. Volva se tedy evidentně líbí a lidé je kupují.

Protože je červená XC60 už třetím kouskem téhož modelu, který se nám dostal do rukou, forma tohoto testu bude trochu jiná. Zlokočka otestovala naftovou variantu D4 , Honza zase důkladně prověřil vrcholné provedení s označením T8. Určitě si jejich testy přečtěte, protože se dozvíte všechno podstatné a svůj názor si uděláte. Já se pro změnu zaměřím na otázky, které si může čtenář a případný zájemce klást, a pokusím se na ne co nejlépe odpovědět.

Testované Volvo bylo červené, s motorizací T5, pohonem všech kol, automatickou osmistupňovou převodovkou Aisin a bylo vybaveno paketem R-Design. Jdeme na věc!

Zase testujete SUV?

Ano. A je to tak v pořádku. SUV jsou také auta. Lidé navíc SUV chtějí, a na rozdíl od různých lacinějších rádoby SUV, tohle je auto, které definici SUV splňuje beze zbytku. Navíc Volvo se dá z evropských výrobcu považovat za tradičního výrobce SUV, ve své druhé generaci se před časem představila už i XC90, stejně tak testovaný vůz je druhou generací modelu XC60. Kdo chce Volvo, a nechce SUV, může si pořídit kombík, V90 nebo V60. Jistě bude spokojen.

Minulou generaci XC60 si pamatuju. V čem je tahle jiná?

Zaprvé, a to je zjevné, nová XC60 vypadá zcela odlišně. Je hranatější, vyváženější a dle mého skromného názoru je opravdu hezká. Nová XC60 je oproti předchůdci větší, a to zejména uvnitř. Co se týká přepravy pasažérů, vetší XC90 budete težko potřebovat, nechcete-li ovšem sedm míst.

Novou XC60 pohání výhradně čtyřválce. Opět si nemyslím, že je to na škodu, ale k tomu se ještě dostaneme. Můžete mít i hybridní variantu T8, a jak už víte z našeho dřívejšího zkoumání, je velmi povedená a hodně rychlá. Jako všechna nová Volva, také XC60 prichází s celým arzenálem bezpečnostních a asistenčních systémů. A startuje se otočným knoflíkem na středovém tunelu. Nové Volvo.

Mám zkušenosti se staršími Volvy, co můžu čekat od nového?

Tato otázka přímo vybízí k velmi obsáhlé odpovědi, pokusím se být stručný, aby se vám nezamotala hlava. Zaprvé, Volvo chce být luxusnější automobilkou, a na jejich produktech je to znát. Kvalita provedení se nezměnila, ovšem navrch tak notoricky známé solidnosti a pocitu bezpečí přibyla notná dávka jemnosti, elegance a někdy až filigránských detailů. Skvělé jsou použité materiály, design lahodí oku a navzdory očekávání a dnešním trendům, není zde příliš mnoho nepraktických lesklých ploch. Podle volby výbavy je možno mít jak útulný světlý interiér s károvanými sedadly, tak nadčasově elegantní černou s hliníkovými doplňky, jako v testovaném voze.

Zmíním-li sedačky, okamžitě musím pět chválu na jejich adresu. Jsou výtečné. Svoji polohu nalezne každý, sedí se v nich velmi pohodlně a poskytují opravdu nevídanou míru komfortu, současně však podpoří tělo při průjezdech zatáčkami. Ačkoli jsou moderně tvarována, právě sedadla svým pojetím evokují tradičně skvělé posezení, známé z minulých generací Volva. Navíc testované provedení bylo vybaveno skvělou kombinací alcantary a kůže, která je pro mnoho lidí příjemnější, než celokožený interiér. Sedadla tedy jednoznačně zasluhují samou chválu.

Nové jsou asisteční systémy, Volvo zvládá jezdit do jisté míry samo, byť systém Pilot Assist není autonomním řízením, práci řidiče vskutku usnadňuje. Nudná a otravná cesta po dálnici je s ním najednou docela odpočinkovým zážitkem. V této oblasti jsme byli celkově velmi spokojeni u všech testovaných XC60.

Rudý lak, paket R-Design a 250 koní. Znamená to, že je tahle XC60 sportovní?

Ne. Sportovní vůz je jiná kategorie, to je snad všem jasné. Výkon 250 koní může leckomu připadat opravdu vysoký, stále však hovoříme o voze s pohotovostní hmotností lehce nad 1800 kg. Motorizace s označením T5 je však tou nejslabší benzinovou, kterou si lze dopřát. Na rovinu, a to potvrdil i na výkon motoru náročný kolega Dan, je tahle motorizace výbornou volbou a z hlediska jízdních výkonů vlastně ideální.

Jakkoli není XC60 sportovní, řídí se a jezdí výborně. Zaprvé, řízení je velmi přesné a má obstojně rychlý převod. Díky tomu působí XC60 opravdu obratným dojmem a zdárně maskuje svou hmotnost. Podvozek k tomuto dojmu přispívá také, a ačkoli vyniká komfortní a tichou jízdou, nechá si líbit i méně vybíravé zacházení, aniž by posádku nebo řidiče děsil nějakou nevypočitatelností. Solidní jistotu poskytuje podvozek i ve velmi vysokém tempu, za které by vás už však málokdo pochválil, policii, nebo tchýni na zadních sedačkách nevyjímaje.

Celkový dojem z jízdy Volvem XC60 vystihují pojmy jako plavnost, jistota, lehkost a něco, co se težko popisuje, leč je důležitou součástí jízdního projevu. XC60 si zkrátka jen tak bez námahy potichu plyne krajinou, jízda je konejšivá a uklidňující. A takové by Volvo melo být. Ještě silnejší je tento dojem s benzínovým motorem, protože o něm vetšinu času ani nevíte.

Mluví se tady pořád v náznacích o motoru, tak jaký vlastně je?

Pravda. Motor, skrývající se pod označením T5, je dvoulitrový benzinový čtyřválec, přeplňovaný turbem. Výkon 250 koní a 350 Nm točivého momentu znamená, že s autem nemá příliš práce. Nečekejte samozřejmě drtivé zrychlení, čas na stovku pod 7 sekund však o dynamice něco svědčí. Když chcete, umí Volvo statečně zrychlit, předjíždení probíhá bez námahy a s bezpečnou rezervou, a po zbytek jízdy se motor jen tak líně převaluje v nízkých otáčkách, protože převodovka využívá bohaté zásoby točivého momentu.

Na druhou stranu se motor také příjemně vytáčí a překvapivě u toho i hezky zní. Jak už jsem uvedl výše, vetšinu času o něm však nevíte, a několikrát se mi stalo, že jsem jej i přes největší snahu prostě neslyšel. Motor i s převodovkou tedy působí jako velmi příjemný a silný celek.

Benzínový dvoulitr s turbem a tak težké auto, to me určitě sežere. Nebo ne?

To jsem si původně také myslel, není to však vůbec zlé. Vlastně jsem byl mile překvapen. Po týdnu testování svítilo na mnou vynulovaném ukazateli průměrných 8.5 l/100km, což predstavuje zhruba 500 km dálnic, 300 km okresek a nějakých 200 km mestem. Budete-li se pohybovat pouze ve městě, počítejte s 12 litry, kdežto na dálnici jde s Volvem jezdit po 8 a na okreskách pod 7 litrů na sto.

Podotýkám, že vetšinu casu jsem jezdil na režim Eco, ve kterém převodovka za splnění určitých podmínek s rychlostí nad 60 km/h vyřazuje do neutrálu, prakticky jsem nevypnul start/stop a převodovku měl vetšinou v automatickém režimu. Matně si vzpomínám, že auto melo pod volantem pádla řazení. Ta jsou příplatková. A zcela zbytečná.

Tak dobře, jezdí hezky, nežere, vypadá dobře, ale co terén, je to přece SUV! Umí v terénu?

Zde velmi záleží, co si pod pojmem "umět v terénu" představíme. Na zdolávání težkého terénu jsou tu specializovaná auta, a težko si umím představit situaci, kdy nekdo vezme Volvo dále, než kam vede polní cesta. Ovšem abych byl schopen odpovědět, mimo cesty jsem se vydat musel. A věřte mi, že polní cesty dokážou být i velmi záludné.

Hlavní výhodou SUV je zvýšená světlá výška a přítomnost čtyřkolky, což je kombinace, která vás vytáhne z vetšiny šlamastyk. Volitelný režim Off Road (zde znamená opravdu spíše jízdu mimo cesty, než hardcore terénní dobrodružství v jihoamerických džunglích) pomáhá zásahy stabilizace, velmi jemnou reakcí na pokyny plynového pedálu a také aktivací asistenta pro sjíždění svahu. Můžete si dokonce zvolit i rychlost sjíždění.

Do lesa i z lesa se s XC60 dostanete bez vetší námahy, nejrůznější polňačky nepředstavují problém, a reálně se do úzkých dostanete hlavně díky silničním pneumatikám, pokud je máte obuté. Což testované Volvo mělo. Shodou okolností jsem se také s Volvem pohyboval v přírodě zrovna, když hustě pršelo. Silniční pneumatiky Continental SportContact 5 na mazlavé bláto opravdu nestačí, takže jsem nakonec měl spoustu času obdivovat krásy okolní krajiny a interiéru, a přemýšlet, jak se asi dostanu zpět na silnici. Díky pohonu všech kol bylo rudé Volvo venku snáze, než bych čekal, a já byl téměř zklamán, žádné drama se totiž vlastně nekonalo.

Sečteno a podtrženo, když nebudete po XC60 žádat přehnané terénní výkony, težko vás zklame. Třeba zimní výlety na zasnežené hory nebudou nejmenším problémem ani tam, kde si cestu budete muset prohrnout nárazníkem.

Vypadá to celé dobře, mám si tedy takové Volvo koupit?

Pokud po něm toužíte, tak ano. Vybíráte-li SUV, měli byste Volvo určitě vyzkoušet.

Počkejte, to mi chcete říct, že tohle auto nemá žádné nedostatky? No tak!

Ale jistě, žádné auto není dokonalé, což platí i pro Volvo XC60. Někomu může vadit, že je poháněno pouze čtyřválci, což je spíše subjektivní záležitost, stran výkonů a projevu nemám ke čtyřválci výhrady.  

Většina věcí, které mi na testovacím voze chyběly, se dají řešit vhodnou volbou příplatkové výbavy. Kupříkladu rezervní kolo s heverem zabírá pod podlahou kufru docela zbytečně kus místa, přitom si nedokážu představit někoho, s novým Volvem, jak si mění pneumatiku. Na to je přece asistenční služba. Chyběl mi také head-up display, ale ten se opět dá dokoupit. Možná bych uvítal maličko praktičtější řešení zavazadelníku s dvojitou podlahou, to ale musíte obětovat onu rezervu.

Největší problém jsem měl se systémem start/stop, zejména ve spojení s automatickou převodovkou. Situace, kdy dojíždíte na křižovatku, téměř stojíte, a motor už zhasne, a vy lehounce povolíte brzdový pedál, znamená, že motor znovu naskočí. Jistě dělají to i jiné vozy ve snaze nezdržovat příliš proces startování, když chce řidič opravdu jet, ale občas to bylo k vzteku. Také automatická aktivace brzd mě párkrát zazlobila, zejména odbrždění při rozjezdu by mohlo být plynulejší.

Volvo už by také mohlo přestat používat drátky pro vyhřívání čelního skla. Jsou popravdě dost vidět. Když víte, že to jde i bez nich, je tohle nedostatek. Na druhou stranu, takový Land Rover je má taky i na mnohem dražších vozech.
 

Verdikt

Asi vás nepřekvapím, když řeknu, že Volvo XC60 je opravdu povedeným vozem. A půjdu ještě dál, a řeknu, že je dost možná tím nejlepším ze současné nabídky Volvo, jako celek působí nejvyváženějším dojmem, takový zlatý střed. Je praktické, pohodlné a prostorné, takže dobré pro rodinu. Je také výborným vozem pro cestování na delší vzdálenosti. Dokáže být slušně rychlé a je obratné, přitom netrpí přehnanými nároky na palivo. S motorizací T5 si na nějaký diesel ani nevzpomenete. XC60 je zkrátka takovým tím autem na všechno. Navíc má své kouzlo, jak už jsem to psal v testu V90 Cross Country. V momentě, kdy za sebou zavřete dveře, tepová frekvence vám okamžitě klesne, uklidníte se a bude vám moc příjemně.

Dříve byl praktickým rodinným vozem od Volva kombík. Dnes je to XC60. Na druhou stranu, s tím jak Volvo postupně uvolňuje nové modely, měli bychom si počkat na kombi V60. Teprve pak se ukáže, jestli dokáže kombík ubránit svou pověst. Prvotní dojmy z představení slibují hodně, nechme se tedy překvapit.

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec 1 969 cm3
Výkon: 250 koní (182 kW) v 5.500 ot./min
Točivý moment: 350 Nm v 1800 – 4800 ot./min
Převodovka: automatická osmistupňová Aisin
Maximální rychlost: 220 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 6.8 s 
Kombinovaná spotřeba (udávaná): 7.4 l/100 km
Kombinovaná spotřeba v rámci testu: 8.5 l/100 km 
Cena (XC60 T5 R-Design) 1 697 700 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Kuře
27. května 2018, 12:43
0

Znám člověka co právě kupuje kokodáka, a celou dobu, co jsem ten, nutno dodat velice pěkný článek, četl, jsem přemýšlel jestli mu to nepreposlat ať se zamyšlí, jestli by těch 200-300 nemohl a nechtel přitlačit. Když sem pak ale dolétl na konec a zjistil cenu, došlo mi že by to fakt nebylo 200-300... Ale tady zas člověk dostane kus auta za svy prachy...

Jak moc levněji by to šlo stlačit š tomhle motorem, jen bez toho r designu a trošku skromnější vybavou, jde to vůbec? A vyplatí se? Nebo už je to pak chudý holátko?

reagovat
beastar
27. května 2018, 13:04
0

Bez toho r designu v bílý ala operák a bez detailů už to nebude tak pěkný a úderně vypadající auto. A stlačíš to o víc jak 300. Se skladovkou a slevama se dostaneš i o 600 000 níž. Ale tam už potim neni alcantara a kůže a celkově to vypadá jinak. Pořád ti ale zůstane hezčí auto, než superb s ustřelenym zadkem na chudách.

Jestli to známej nebere do firmy na 40% slevy tu škodofku, tak ať si to rozmyslí. Nejen kvůli Volvu.

Matěj
28. května 2018, 00:17
0

Nebo můžeš počkat až bude tenhle konkrétní kus na prodej :)

ro
rock
29. května 2018, 06:00
0

Anebo taky může jít střední cestou; T5 AWD R-Design je bez doplňkové výbavy zhruba za 1.42 mega a teď mají akci -100 000, takže 1.32 mega. I s nějakou drobnou výbavou (třeba za ty lepší sedačky a vyhřívaný čelní sklo (který mimochodem u Volva stojí asi třetinu ve srovnání s tím, kolik stojí u Kodiaqu)) to bude pořád ještě o 300 000 t míň než auto z testu.

Bavoraczech
01. června 2018, 11:33
0

Jenže když koupí volvo, tak ho jeho soused, jeho mechanik a jeho manželka nepochválí. Všichni přece ví, že nejrozumnější volbou je SUV z Boleslavi :)

beastar
01. června 2018, 12:31
0

No jistěěě! Jakpak by mohl koupit Volvo. Botník je levnější! Komfortní dokonce i v režimu comfort! Má top ausštatung a povedený interier! Skvělá sedadla! Volant už v základu! Nadčasový design krabice prej zase přijde do módy zatim je to povedený retro! Místa v tom je panečku i na tři sudy ležáku, palety kradenejch parfémů, šest kufrů a tašku paštik. Jezdí to za 2l a dsg tj něco. Né jako nějaký ty cizácký auta. A taky by mu měli říct že Volvo má malej kufr a je strašně drahý na servis s nikdo to vod nej pak už nikdá nekoupí vojetý....

Matěj
01. června 2018, 12:33
0

Tyjo tyhle výpady proti škodovce mě pokaždé fakt pobaví :D řekněte mi jednu věc, to vám fakt ta škodovka tak leží v žaludku, nebo lidi, co si je kupujou, nebo lidi, co je vynáší do nebes? Protože já prostě nevím. Když mě škodovka neoslovuje, tak je mi jedno...

Ale každý to má holt hozený jinak, neberte to jako nějaké napadání, spíš mě to zajímá, jsem zvědavý.

A teď ještě jedna otázečka: Jestlipak přijede beastar v neděli na kafe & káry na džbáně? :D Budu tam!
-
Komentář upraven 1. 6. 2018, 12:35:24

beastar
01. června 2018, 12:56
1

Mě škodovka nevadí. Některý modely a provedení mám docela rád. Lidi co to kupujou mám....tam vzadu dole. Serou mě občas lidi co to vynáší do nebes jako nějakou pecku. I když jich hodně ubývá. Tak je potřeba si z toho udělat srandu. Já to neresim každá značka má něco. Jsou to obyčejný auta pro všechny. Takže nějaká jejich krabice od bot nijak nevybočuje z průměru.

Máme s Máňou závody. Už se mě na to tady někdo ptal. Když to stihnu a nebude zrovna období dešťů... A nebudu línej jak prase tak proč ne. Když tam bude tolik slavnejch jmen ze zahraničí a i samotný Matěj Podhorský z Brna.

Bavoraczech
04. června 2018, 14:01
0

Je to samozřejmě sranda. Přesto někdy dost nechápu slepé vyznavače Škodovky, kteří obvykle nic jinýho nikdy neměli a budou obhajovat kvalitu interiéru Fabie 2. Já jednu pro známého opravoval a když jsem viděl ty dekly od popelnice z takovýho ekl plastu s falešnými prolisy na repráky a držící na dvou šroubcích a skoro se mi zvedal kufr. Na druhou stranu ze zkušenosti s Fabií 3 mohu říct, že udělali velký krok vpřed.

beastar
04. června 2018, 15:35
0

Trojková fábie v plný vypadá na svojí kategorii fakt dost bytelně a nutno dodat, že jednička taky nebyla tolik zasažená "krizí". Ona obecně fabie ve stínu oktávií s bájnou rotčkou unda da hud žije tak trochu ve stínu. Přitom první eresová fabka je docela zábavný auto. V rámci toho co to dneska stojí je to pořád tisíckrát lepší volba, než unylá jedničková RS okyna, nebo číplá ofce f tuninku.

beastar
27. května 2018, 12:58
0

Je to pěkný a zjevně univerzální auto. Není to od pohledu takový mamut jak xc90. Interiér vypadá dobře a sedadla jsou vyrěšeny fakt zajímavě. Tak proč to proboha v roce 2018 žere 12 litrů? Čtyřvál na 1800 kg. Ještě turbo:)) Sorry jako ale dneska je tohle vysoká hodnota. Jezdím teď s 300 koňovou naftou za 6 v Praze a okolí s automatem. A pohotovostní hmotnost auta je 1835 kg.

S tim heverem a rezervou mě to taky překvapilo. Prostě v kategorii 1.5 mio plus jsou to podstatný věci. A vůbec vadilo by mi že je to čtyřválec přestože to bude mít fajn zvuk, tak jak to dneska umí. A kolik to utáhne přívěs?

reagovat
ma
martinw
27. května 2018, 20:19
0

A vybavovy stupen Kinetic stale neni na trhu a to slibovali ze bude na zacatku Q2 2018, zjevne jsou prodeje dobre nebo nechteli konkurovat cenou nove predstavene V60.

reagovat
Vo
Vorlosup
27. května 2018, 20:27
0

Vážně to má i v reálu tahle nahrnutou kůži na bočnici sedačky jako na foto č. 9 v galerii? Nebo je to XC60 po německém doktorovy s 72k km :D

reagovat
Jimi
27. května 2018, 21:23
0

Trošku proseděné nebo krapet nekvalitka kůže nebo šití...ale asi že je to trochu vyšší, jak bočnice sedáku i auto, tak ty sedačky holt víc trpí...

Vo
Vorlosup
27. května 2018, 22:36
0

Chápu, že to trpí, ale kolem mají testovačky najeto? Na displeji svítí 6046 (možná to je něco jiného než nájezd), ale snad napíše Matěj. V kurýrské dodávce dostává bočnice zápřah maximální a 40k vydrží bez jakékoliv známky. Znám jeden kurýrský Sprinter, který má za 3 roky najeto 180k a sedačka se teprve začíná trhat a hrnout bočnice... Ale podle tvaru musí být v XC60 rozhodně pohodlné.

Matěj
27. května 2018, 23:13
0

to není natrhnuté, jen shrnuté. Kdo ví, kolik ta kůže vydrží, ale tohle jsou "sportovní" sedačky s vyššími bočnicemi, a tam je to vždy náročnější na opotřebení. Ale je fakt, že už jsem zažil testovačky, kde byla kůže rozpraskaná, a na počitadle nesvítilo ani 10 tisíc km.

Pokud se bavíme o sedačce spolujezdce, tak tam to dělá ta švédská vlaječka :) fakt tam nebylo nic natržený.

A ano, Volvo mělo v době vrácení asi 6500 km. Nebo něco takovýho. Nový vůz. Popravdě, kupovat Volvo, tak se nebojím ani novinářských vozů. Jinde bych se rozmyslel dvakrát.

-
Komentář upraven 27. 5. 2018, 23:15:25

krab
27. května 2018, 23:48
0

nakonec, kdyby byla sleva tři čtvrtě mega za to, že v tom jezdil slavný novinář Podhorský, proč ne :) Taky bych se tolik toho novinářskýho kusu nebál ...

JLK
28. května 2018, 10:30
0

"že v tom jezdil slavný novinář Podhorský" - treba to potom prodas nejake silene Matejovo fanynce za 2x tolik.

beastar
28. května 2018, 12:23
0

A to věřím že v tom jezdilo těch slavnych českých světovych žürnalistů víc. Ale jak to není ježděný od Pietro Keke Krabse Jeřábka tak bych to nechtěl. Já si počkám do sbírky na Yaris po Krabovy!

krab
28. května 2018, 13:43
0

Jako děláme si z toho prdel, ale ... :) Teď zrovna tady u mě byl v práci jeden náš čtenář a sympatický zájemce o mojí GT86. Jelikož už jsem se rozhodl, že dost bylo driftů v japonském baby M3 a koupím zase nějaký další sportovní nesmysl, abyste měli o čem novém číst. No a představ si, že za ty články a zmínky o tom, že to někde , někdy vodím bokem ( a to si prosím vymýšlím, aby to čtení vypadalo dramatičtěji) požaduje slevu :-D Takže fakt jsem si vyrobil velmi negativní reklamu sám sobě he he...

JLK
28. května 2018, 14:19
7

Krab: takze uz vidim jak budou vypadat clanky o Caterhamu: Je pekna nedele a jelikoz podle predpovedi bude cely den a minimalne 2 dalsi dny optimalni vlhkost a nulova pravdepodobnost srazek tak jsem se rozhodl vytahnout Cata ze sve klimatizovane (a v pripade potreby i vytapene) garaze na kratkou a velice opatrnou projizdku. Bublinkovou folii z toho radeji sundavat nebudu, pojedu sice jen kousek ale vite to, nahodne skrabance jsou svine. A kdyz uz ma byt ta projizdka kratka tak to pro sichr ani nebudu startovat, platak a tatovo X5 4.4 zajisti dostatecne (ale stale velice poklidne) zrychleni.

Matěj
28. května 2018, 18:16
0

Kdybys jen tušil, jak jsi blízko pravdě :D

Kr
Krocan
28. května 2018, 20:35
2

Poděl se Matěji. Nechceš snad říct, že si Krab nechává na autech přitáčet kilometry navíc, aby nebyl v podezření, že nejezdí:-D

beastar
28. května 2018, 20:50
0

Zrovna včera sem byl svedkem jak se naklada Ferrari na plaťák po celodennim ježdění. Na vlek taženej x5. No prostě pacientismus na druhou:) Takže už bych se nedivil ani te vyjizdce na plaťáku.

ma
martinw
28. května 2018, 21:05
0

V me dimenzi - na ulici kde parkuji vetsinou felicie a stare oktavie dnes soused opravoval trabanta a naproti za plotem si soused myl Dacii Duster. A to prosim zijeme 30km od prahy :))

beastar
28. května 2018, 21:50
0

Martine záleží jakym směrem. Ale to nebude tak daleko od me dimenze. Felicie tu asi neparkuje žádná Oktávky služební trojky. A včera tady jezdilo žlutý Gallardo, Mustang a Ferrari... Pak to tady rvali na plaťák a tvářili se důležitě:) Až sem si říkal že sem vlastně hodnej a skromnej kluk s obyčejným smyslem pro auta.

Un
Unnamed
01. června 2018, 15:18
0

Aky je problem s tym ze by si niekto menil kolo keby dostal defejt, to je ako vazne lepsie volat asistencne sluzby kvolo defektu ????? :D u nagelovaneho fotbalistu s buzikabelkou co bol prave na manikure to pochopim (vlastne to nepohopim vobec a nikdy !!! Bych mu tie nechty vytrhal blickama :D ) ale to uz dnes je az take potupne si vymenit kolo !? A co keby mam v novomvolve nalozene nejake cerstve exkluzivne puzdro, a rd by somju zaviezol dakde k lesu na "PIKNIK" a dostal by som tam defekt .. spravny chlap si ma vediet poradit ale kedze s kupil drahu pitchovinu co nema ani rezervu tak si mozem ist piskat a mlada ma este vysmeje, takto to ruchlo vymenim do polpasa vyzleceny,zaspineny a spoteny, ale opravim, vratim ju spat do civilizacie (alebo k rodicom, manzelovi... Barskde :D) a ta si ma bude chvuet hned vziat :D .. no ale teraz nevieme ci by holka stala za to sa zaspinit a byt spolu az do smrti alebo sa strapnit a vyputit ju u orvej znacky obce :D no ale to je jedno... Otazka znie... Preco by som si mal radsej kupit volvo bez rezervy ako s rezervou ??

reagovat
Matěj
01. června 2018, 15:23
0

Protože dvojitá podlaha :)

Un
Unnamed
01. června 2018, 15:40
0

Potrebuje niekto este vacsi kufor v suv nez ma ??? Preco nezacnu robit suv kombi ? ..potom uz len dodavku :D ..



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D100  1976
Dodge D100

1976 rok výroby
150 koní výkon
5 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Dodge Grand Caravan  2013
Dodge Grand Caravan

2013 rok výroby
283 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  2014
Dodge Challenger

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Cadillac Brougham  1990
Cadillac Brougham

1990 rok výroby
175 koní výkon
5 700 ccm objem