načítám data...

Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Volvo a kabriolet jde k sobě asi stejně jako prací prášek a večírek. Musíte mít představivost.

zobrazit celou galeriiFoto:   Jakub  Pospíšil

Upozornění: Článek obsahuje nadsázku!

Předně se musím přiznat, že ač bývalý petrolhead jsem nikdy nebyl fanouškem kabrioletů. A mé důvody jsou stejně jako moje uvažování dosti přízemní. V kabrioletu je příjemně, když se nejede příliš rychle, není příliš zima ani příliš horko, nesmí se stát na slunci a přirozeně nesmí pršet, nebo nedejbože sněžit. Redakční otužilec Franta mi ted bude jistě v duchu spílat, ale já už si tak nějak dokázal, že si nemusím nic dokazovat a mám rád své pohodlí a klid. Kór když už tedy jedu něčím, čím se rychle vlastně jet nedá, protože začne foukat. Kabriolet má prostě smysl tam, kde to jinak nejde. Třeba u Fordu T, který se zrodil v době, kdy střecha byla luxusem a nebo v sedmém Lotusu, protože naco střechu u auta stavěného na váhu, že. 

A pak Volvo. Kubík má ještě jedno. Dieselový červený kombík, donedávna polepený praštěnými nálepkami, kterému jsem dal přezdívku Strýc. Má takovou tu osobnost obtloustlého laskavého pána s knírkem, který bez debat řeší všechny problémy. Pomalu a s rozvahoui, ale řeší. A mluví u toho taky pomalu a klidně. Potud vše dobré, Volvo tahle auta umí a já si každou stíhací jízdu za testovačkou v tomto švédském snu českých rodin prapodivně užívám a jen se snažím nebýt viděn, protože by si maminka mohla myslet, že má konečně vnoučka.

Ale od úvodu k věci: Kubík si jako tolik mladých zapálených prostě díky Strýci oblíbil Volvo a rozhodl se tak nějak hezky po švédsku rozšoupnout a koupil si kabro. Vod Volva.

Takže si to shrneme: 

  1. Volvo je proslavené svou zdrženlivostí, usedlostí a celkově čistou střízlivostí jak designu, tak přístupu ke konstrukci.
  2. Kabriolet je přístrojem zábavy, jež nedává smysl a pořizuje se z rozmaru a pro radost.

Kulata věc do hranate dirky prostě. Jakubovo Volvo je pak ještě vyšperkováno barvou Autumn Mist Misery (fakt, že se ve skutečnosti jmenuje Graphite gray metallic to moc nevylepšuje, co? – pozn. Kubajs), která jej činí hvězdou všech přehlídek extravagance a alternativního stylu zasloužilých účetních. 

Takže stejně jako se ta potvora Pospíšil pokusil popsat pocity z prvního kontaktu s mým ještě nespotřebovaným spotřebičem, pouštím se do toho samého. Popíšu Vám, jak by to vypadalo, kdybych to viděl prvně.

 

"Který auto to je?"

"Támdleto kabro!"

"Který?"

"Tam je jen jedno, ty vole!!" 

Otevírám dlouhé povislé dveře otlučeného kabrioletu člověka, který všechno leští. Cítím zde náznak zmaru a po upadnutí do pohodlné sedačky přemáhám narkolepsii. Hledám jak stáhnout střechu. Už přesně nevím, jaká je ta procedura, jestli stačí zatáhnout ručku, nebo se musí i pro klín pod kolo, ale poté, co automobil přestal protestovat, se podařilo narvat ten hadr tam, kam patří. V podzimním slunci civím na palubní desku. Nacházím atrapu čudlíku ze sporáku Mora ve velikosti 1:2. Točím a čučím, že toto je ovládání palubního počítače. To je bezvadný, Škoda, že se to neujalo u VW. Fakt mě to nadchlo, taková blbost a přitom je to naprosto přirozené a používá se to krásně.

A tím mi došla pozitiva. Nástroj větrného pohybu jest vybaven pětiválcovým motorem naštorc spojeným s automatickou převodovkou SlushMatic, která je vše jen ne předvídatelná a řadí tak nějak po evropsku. Ale ne nejhůř a přiznejme si, že evropani ty převodovky moc neuměli a hlavně já mám jinej vkus a vůbec. Prostě mi to nesedlo. Naštěstí automobil je také vybaven dynamickou karoserií. Nemluvím teď o designu, který podle mého vznikl tak, že vzali V70, řízli střechu a zbytek dopasovali ke světlům ze sedanu. Mluvím o skutečné dynamice. Pružnost pevnost a vše kolem toho. Jakákoli nerovnost ve spojitosti s tímto vozem se dá použít jako výuková pomůcka při vysvětlování rezonanční frekvence. Pokud tedy dosud nechápete význam "měkká karoserie", zkuste Volvo C70! Ta věc se prostě brání celým tělem mému řidičskému stylu! Pětiváleček je na.raně vytočený a řve na přepážky tlumiče výfuku, převodovka hledá nižší stupeň a dělí nulou a já v ten moment přejíždím příčnou čáru souvislou, což mi vyráží volant z ruky.

Neupadl. 

Ale chtěl bych, trpěl jsem.

Nemám problém jezdit po bikrosové trati Citroenem AX, nevadí mi snažit se kadylakem vyjet zabahněnou stráň a pak použít přilehlé křoví jako svodidla. (Tady bych to trochu upřesnil – nejen, že s tímto stylem jízdy Jeník nemá problém, on ani prakticky jinak nejezdí – pozn. Kubajs). Ale jet ostře Volvem C70 považuji za jeden z nejintenzivnější pocitů blízké smrti, který jsem kdy zažil. Můj řidičský styl je přirozeně tak vzdálený cílové skupině, jak jen může být, ale pokaždé, když do Kubovy bárky usedám, mám strach, že mu to zlomím. A mám tak nějak pocit, že to není úplně úspěch.

Ve výsledku tedy posledního půl roku do našeho nového Hujera hučím, ať to prodá. A von přišel s tím, že bychom o tom měli napsat článek…

Tak tady je.

Kupte si Volvo C70.

Verdikt

To auto mi nedává smysl. Vůbec. To si může pořídit jen člověk, který má ještě větší smysl pro nesmysl, než já. Nebo magor.

Technické údaje

Motor: zážehový řadový pětiválec 1998 ccm
Výkon: 120 kW (160 koní)
Točivý moment: 230 Nm 
Převodovka: automatická pětistupňová
Maximální rychlost: 195 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 9,9s
Provozní hmotnost: 1565 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 9,7 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: nejmíň 15 l/100 km kombinovaná, protože Jeník
Cena v současnosti: 89.000,- ( a přihodím apartní kulich)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. ledna 2020, 11:45
6

Hele mně se to auto líbí. Nechci to, ale líbí se mi to. :-)

P.S. A nebuď nasranej, že ti zkritizoval Caddyho. :-D

reagovat
Jan Machač
11. ledna 2020, 12:23
3

Tak asi vime, ze jse hlavne o srandu ;-)

Caddy
11. ledna 2020, 13:04
2

tak tohle mi prijde uz jakozbytecne prehnany hate...jako by tam nebylo nic dobreho :) Pritom C70 je:
1) nadherna ♥
2) kvalitne udelana (s pozdejsimi osizenymi CC verzemi nesrovnatelne)
3) nema prave se sedanem ani wagonem skoro nic spolecneho, ani ta svetla ne :)

Prijde mi to jako jedno z nejkrasnejsich a nejlepsich cabrii pro zivot, jedne z horkych favoritu na convertible, a to i nad vetsinou US vozu :)

Stejne jsi akorat nasranej, ze to nehrabe zadnima :-D

A bez cabria neni zivot naplneny...

reagovat
Caddy
11. ledna 2020, 13:06
0

jedine, s cim se naprosto ztotoznuji, ze v Evrope ty automaty moc neumeji a dost casto me trochu serou (nejspis proto, ze chteji tady dat i ridicum automatu trochu toho pocitu, na ktery jsou zvykli z manualu) :) Ale s timto konkretnim nemam zkusenosti, takze nevim :)

Caddy
11. ledna 2020, 13:09
0

Jo a jeste k tomu krouceni...to se furt zminuje, ale kdyz jsem se tu posledne ptal, tak se to pry nekrouti vice nez Baron. Takze tam taky problem nevidim :-D

Adam Forman
11. ledna 2020, 14:44
0

Měl jsem možnost srovnat se Stratusem (Sebringem) a Volvo je oproti Chrysleru hotový ideál pevnosti a lehkosti.

Kuře
11. ledna 2020, 15:04
0

Lehkosti? Neměl ten Stratus v kufru ještě jednoho Stratuse?

Caddy
11. ledna 2020, 16:27
0

no, tka pak nevim, kde je problem..hadam, ze Stratus s LeBaronem bude srovnatelny nebo lepsi...a vsude furt kecu o krouceni Volva, pritom i ten Baron byl na nromalni cestovani uplne v pohode, pokud ses zrovna nebavil sledovanim spar nebo pohybu ramu celniho okna :) A kdyz se Ti teda nesrazi panely karoserie pri narazu zezadu, takze mas otriskany lak i na hranach uprostred auta :-D

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 15:09
0

Caddy, zrovna ty světla společný má. Vepředu. Pak ještě kapotu a palubní desku. A to je myslim, tak nějak všechno. Pak nějaký brzdový díly, motor...Ale jak píšeš, ty pohledový věci sice vypadají stejně, ale jsou jinačí. Což je naprd, dost to prodražuje údržbu.

Caddy
13. ledna 2020, 10:22
1

Tak v clanku zminoval Jeniik zadni, ty jsem myslel, predni asi jo :)

Adam Forman
14. ledna 2020, 12:09
0

Problém je v tom, že dvoulitr nejede a šestiválec je strašně těžkej na čumák (což má co dočinění s tím viktoriánským mostem, kterým někdo přidělal motor ke zbytku auta). Volvo působí tak nějak normálněji. Baron je oproti Stratusu vyšší a menší, tak možná to protě není tak vidět, ale u Stratusu občas v kopci nejdou zavřít dveře a narozdíl od Volva se zatažená střecha na rozbitých silnicích ozývá.

Caddy
14. ledna 2020, 12:37
0

tak u Barona dvere nesly taky zavrit, ale kdyz byl na zvedaku :)

beastar
11. ledna 2020, 15:38
0

Každý cabrio tohoto zaměření na kochačku se kroutí a v pravdě úplně každý. Ani Volvo neumí kouzlit... Každopádně nelíbí se mi to nechtěl bych to, ale jsou lidi který jsou z toho nadšený... Asi protože je to hranatý a ošklivý...

reagovat
Perníček
11. ledna 2020, 17:04
2

Tak jsem magor no... :D Vím, že to je myšleno tak trochu ze srandy, ale i tak se C70-tky musím zastat. Vzhled je věc rize subjektivní, ale myslím, že přinejmenším se záď povedla, nehledě na to, že i tak to auto strhává na sebe pozornost a člověk má zněj jakýsi majestátní pocit. Blbý pak je, že měřítkem pro kabriolety se zde pravděpodobně (čtěte určitě) stala Miata, což je snad pravý opak C70, je to něco jako postavit vedle sebe motorový člun a jachtu - kopec srandy a střeštěnosti vs. klid a pohodlí...

reagovat
Caddy
11. ledna 2020, 17:59
0

beztak je to jen promysleny tah, jak zvysit traffic a rozvirit diskusi, byt by Jeniik nikdy nepripustil, ze by se on mohl neceho takoveho ucastnit :-D

Jan Machač
11. ledna 2020, 18:21
0

NIKDY! Spis je to nadsazka a ftip ;-)

beastar
13. ledna 2020, 11:36
0

Jako taktika na ospaly Leden to krásně funguje:)) A hlavně volvisti. To je nejen tady fanaticka skupinka, co hájí svoje barvy stůj co stůj. Volvo není špatný ono ono je jiný atd. Musíš do něj dospět a podobný věci... Zatim se tady nevyroji všichni asi nebyl odkaz na klub. Že je to nudný cabrio pro dědky je zjevný od pohledu. Když si člověk co ho takový auta baví. Máš na výběr Volvo, nebo třeba Eos:))
-
Komentář upraven 13. 1. 2020, 11:40:52

Caddy
13. ledna 2020, 12:12
0

ono prave takovych aut neni moc... kdyz vyloucim ameriky, ktere chci primarne, ale cabrii na normlani pouziti v moderni dobe moc neni a navic za oceanem me serou tim, ze neumeji davat integrovane kryty strechy, takze je to auto se strechou dole bud hnusny, nebo musi clovek vystoupit a pripinat dekl...Takze jako alternativa zbyva jen Volvo nebo Saab, konec finito... obe to jsou moc fajn auta, Volvo asi hezci a kvalitnejsi, ale tim jsem jeste nejel... Saab byl skvely a vubec bych se nebranil. Co tam je dal? E36/46 – moc tvrda a trochu blba image, W124 by byla super, ale tech je malo a jsou v upne jine cenove hladine...no...a fantasie dochazi :) Mozna je nakonec nejlepsi volba Mustang (mne se libi rok 2000 cca), nakonec je to nej z pohledu servisu, V8, RWD...ale je tam furt ta strecha bez deklu a hlavne image podobna jak u toho BMW...

beastar
13. ledna 2020, 12:30
0

Joo po pravdě když sem to psal záměrně sem taky vynechal ameriky i když mě napadli jako první. K těm obyčejnějším se právě to Volvo nejvíc hodí. Já jako obecně nevidim jako nesmysl cabrio na pohodovou jízdu. Akorát od toho prostě nemůžu čekat žádnou sportovní jízdu. V tom si myslím Volvo exceluje i u normalních modelů. Tyhle plachetnice mě osobně něbaví, ale rozumim tomu proč to lidi chtějí. Když v Evropě vynechám Saab a Volvo, tak by se dalo ještě sehnat Mercedes Benz SL (129) to jde koupit kolem kila pade jasně střecha hadr. Audi A4B6 cabrio to je taky spíš kochačka 4místná. A jako když si připlatíš 996 carrera cabrio je taky pohodlná a cestovní ... plus narozdíl od tohohle poroste na ceně a umí jet i tak aby byl Jenda spokojen.... Jen nejde koupit za šest pětic

Caddy
13. ledna 2020, 14:36
0

Jo, na Audi jsem zapomnel, i kdyz A4 je sice krasna, ale pokud vim, je tam takovy blby vyber motoru a navic ma jakysi divny automat, ktery mi moc nevonel. Ale majitel rikal, ze to rozbity neni, ze tam takove proste jsou... Ona je krasna A80, ale sehnat slusnou konfiguraci barevnou i vybavovou je skoro nemozne, navic bych ais musel nejak customizovat ta zadni svetla, aby svitila nejak civilizovane (designer udela TOP praci a konstrukteri to pak zhati rozsegmentovanim na ruzne malinke obdelnicky, kazdy jiny, koncova svetla jak na vagonu a cely panel vypada jak zaplatovana silnice ctrte tridy...).
R129 je samozrejme TOP, ale to je jina cenova, asi i servisni naklady nebudou jen tak a hlavne je dvoumistne, coz by byl obcas problem... To bych si asi rovnou jinak poriidl Allante :) I dkyz to bych si asi nejradeji poridil tak jako tak :) POlkud pripustit takova auta, je to hned veselejsi, to mame Reattu, Crossfire...ale pro me je prave priorita prostor POHODLI, nejake sportovni choutky vubec nemam, vzdy radeji investuji do komfortu... proto to Volvo vypada jako velmi dobra volba :)
Porsche je nesmysl cenovy, navic se mi vubec nelibeji a proc kupovat neco, kde bych hlavni duvody pro porizeni vubec nevyuzil, ze...
Strecha hadr beru jako vyhodu, je to mene komplikovane a hlavne hezci auto, jak to ma pevnou, vzdy je to velk yustupek designu. Krome Fordu Galaxie Skyliner Retractable, samozrejme...to by bylo asi optimalni auto pro vsechny me pozadavky, lec mi kradeni moc nejde...a taky by uz nebylo zase na to normlani jezdeni moc :)
Jeste jsem pak zapomnel na 3gen Camaro/Firebird, to jsou krasne kousky, ale cabrii je dost malo a taky si drzi pomerne cenu (neprekvapive). A mely manualni strechy, coz bych teda prekousl asi. 4. generace by asi taky sla, ale ta ma hnusnou palubku.... Stejne nakonec jako nejrozumejsi a nejvice_parady_za_prijatelne_penize vychazi ten Mustang...jenze to jsi hned za nejake floutka, projedu jednu krizovatku bokem a udleaji ze me nepritele statu, nemluve o tom, ze zajem policie by neskoncil u spotreby a prudili by furt s necim...to mi stacilo s tim firebirdem, jak mas neco takoveho, neni chvile klidu a obcas to jsou i dost vypjate momenty....

ro
rock
11. ledna 2020, 17:32
1

To auto je nádherný.
Všechno ostatní může být klidne na pikaču, ale že se kluci švédští po stránce designu ztopořili k mimořádnýmu výkonu, to bych teda neupřel ani někomu, kdo mi poplul caddyho (kterej se mi teda líbí taky).

reagovat
eLzyx
11. ledna 2020, 18:44
0

v Evropě ty automaty neumí a proto je Volvo koupilo v Japonsku ...
Každopádně autor evidentně nepochopil účel tohoto auta. To fakt není na honění na okreskách. To je na plavnou jízdu. Kochat se krajinou, užívat si vůně a zvuků přírody ... což by se mělo vejít do osmilitrové spotřeby. Na to dračení na okreskách a dálnicích je lepší vzít C70 coupé, když už teda Volvo. Ideálně v 2.3T5 v manuálu.
Co se týče kabrioletu, tak i u něj bych doporučil raději větší motory, než tenhle pidimotůrek, co se prodával jen v Itálii. Nebál bych se atmosferické 2.4i se 125kW, která má nejhezčí zvuk, ale v nabídce moc nejsou. Ideálem je samozřejmě opět ta 2.3T5. A volil bych spíše manuál. Tyhle motory jsou dost pružné na to, aby nebylo potřeba moc řadit.
Nechápu tu pasáž o stahování střechy. Funguje tedy, nebo ne? Je to napsané tak blbě, jako by se to týkalo všech C70 cabrio.
Ale neházel bych flintu do žita, je to krásné auto, vyplatí se jej udržet v kondici. Plus bych asi doporučil zpevnění alespoň rozpěrami tlumičů. Jak dopředu tak dozadu.

reagovat
Chase
11. ledna 2020, 19:43
0

Ono to funguje úplně normálně,cjen prostě Volvo má pojistku na to, že střecha je aktivní pouze v okamžiku, kdy je zařazena ruční brzda. Někdo to pochopit dokáže, někdo holt ne :)

Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:21
0

eLzyx: S tím lehkým plaváním krajinou souhlasím, ale teda ačkoli jsem v redakci považován za extrémně spořivého řidiče s lehkou nohou, tak do osmi litrů jsem se s C70 2,0 LPT s automatem fakt dostal možná při nějaké naprosto ideální cestě stálých 100-110 po rovinatém povrchu. Vezme si tak těch deset, ve městě klidně 12.

eLzyx
12. ledna 2020, 01:45
-1

já Céčko měl. Ve 2.3T/manuál a dalo se dlouhodobě i za 7,5L/100km. Ale to byla fakt sakra defenzivní jízda. To bylo v dobách, kdy benzín byl za 38 a já měsíčně najezdil 4000km. Dlouhodobou sem měl 9,5 (za 100t km). A to nejsem žádný spořínek. Denně jsem se podíval za 200km/h metu. Až mi v práci (poskytovatel GPS sledování) musel ze systému odebrat testovací jednotku, protože si zákazníci stěžovali, kterej magor jezdí denně 200+.

Testeuros
12. ledna 2020, 15:00
0

Ne tak rychle ohledně toho, že tuhle pojistku na ruční brzdu má jen Volvo. V 89/80 Cabriu/Cabrioletu (geeez, až moc možných označení na jedno auto :D) v případě (minimálně) elektricky stohovatelné střechy tam ta pojistka je taky a... popravdě mě i občas sere (co si budeme nalhávat). Na druhou stranu chápu proč tam je - aby nějakého blbouna nejapného nenapadlo stahovat/natahovat střechu při jízdě na neutrál při jízdě z kopce...

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 15:07
0

eLzyx: Tak to bude tím manuálem, tipuju. Z vlastní zkušenosti vím, že V70 D5252T se dá provozovat s dlouhodobou spotřebou kolem 4,5 litru na sto, automat se stejným motortem se pod sedm dostane jen na dlouhých cestách.

eLzyx
11. ledna 2020, 18:47
0

a ještě jedna věc - ten motor nemá 1998ccm, ale 1984 ...

reagovat
Zigi
11. ledna 2020, 19:21
1

Mám 2.0t 166kw ale coupe. Autor článku se na to podle mě dívá špatným pohledem. I coupe se kroutí, ale méně. Každopádně za vývojem tohoto modelu stojí příběh a vyrobených pouhých 25tis kusů (coupe) naznačuje, že z auta bude časem zajímavý a perspektivní youngtimer. Silný 5ti válec s vysokotlakým turbem, líbivá karoserie, pohodlný podvozek, spolehlivost, dostupné náhradní díly z modelů V70. Za mě dobře uložené peníze. Uvidíme co ukáže čas :) ale kde s autem přijedu zaujme. Bmw e36 a e46 má každý, já chtěl něco jiného a v tomhle segmentu moc na výběr zase není :) bohužel pouze přední náhon. Zadokolka je zadokolka, to je fakt :)

reagovat
Chase
11. ledna 2020, 19:44
0

Tak Švédi z toho samodomo dělali i AWD. Zrovna 14 zpět se jedná taková prodávala v ČR. :)

Chase
11. ledna 2020, 19:39
2

Tvl, tak tohle je buď těžká parodie, nebo si autor onen nicneříkající článek vytáhl nejspíše z análního otvoru... Já sice chápu, že je potřeba se pomstít Kubajsovi za něco, co nejspíše napsal, ovšem tohle si to auto vážně nezaslouží.

Základ lehké demence článku vychází z předpokladu, že kabriolet vycházející z Coupé (mimochodem s V70 má po karosářské stránce společné pouze přední světla a kapotu, vše ostatní je unikátní), které je samo o sobě dálničnímu GT, bude sportovní. Už vůbec nekomentuji tento k přístup k vozu, po jehož kapotou je nacpaný nejslabší motor, který Volvo dělalo v podstatě jen pro Itálii a pár dalších trhů, které mají vysoké daně na motory s objemem vyšším než dva litry.
Celkově je to tak přitažené za vlasy, že už se vlastně vytratil veškerý vtip a zastala jen kyselá pachuť z potřeby dokonale deklasovat protivníkovo pohybovalo.

Nemůžu si pomoct, ale takový slint bych čekal spíš v osobním blogu než v řadě normálních článků s nějakou hodnotou na úvodní stránce...

reagovat
Jan Machač
12. ledna 2020, 09:42
0

Je to hlavne nadsazka...

Jan Machač
12. ledna 2020, 10:12
0

Jinak mi došlo, že pro ty, kterým hned nedojde, že mě nemají brát až tak vážně jsem tam přihodil upozornění hned na začátek. Snad to pomůže se naladit na tu cynicky sarkastickou vlnu a užít si naši malou rozepři s Kubou ;-)

ToMyx
13. ledna 2020, 14:10
0

Čtu článek až dnes a díky za počáteční sdělení. Je to vtipnej článek, klidně i víc závorek s názory Kubajze..
Přijde mi to jako perfektní olej do ohýnku lednové ospalosti a bavil jsem se. Ve finále je to lákadlo pro zájemce o velké kabrio z frcu. ještě jsem teda neviděl lákat na "nedokonalosti", ale taky cesta :-)

Měl jsem možnost svézt se oranžovým coupé s T5 a automatem, poladěnou Hirschem, myslím. Bylo to v době Oktávky jedničky s 1,8T v L@K (kamarád si jí vypůjčil od otce). V té době mi síla a zvuk švédského pětiválce přišly neskutečné a jízdně to bylo fakt dělo. Dodnes je to jedno z nejhezčích elegantních větších coupé, jehož design bych popsal jako nadčasový. Ale i tak, kdo čeká štiku okresek, ten bude čekat marně. Silnice první třídy a dálnice, tak bych popsal revír téhle fajn káry.

Jan Machač
13. ledna 2020, 15:58
0

Super, jsem rád, že ta noticka pomohla. Došlo mi až dodatečně, že pro neznalé to může fakt vypadat tak, že jsem se zbláznil. Ale když to člověk začne brát s nadhledem, tak jsme se nad tím s Kubajsem nasmáli jak malí kluci ;-)

ToMyx
13. ledna 2020, 16:08
0

Mně se líbí, že nadhled a klídeček čiší i z tvých odpovědí na rozhořčené brečící komentáře :-)
Nejen článek, ale i diskuze pobavila. Jen tak dál nejen s autíčkářovou garáží, ale i neotřelými způsoby psaní!

Ti
Tino
11. ledna 2020, 22:59
0

to je drsně psanej článek pro neznalé... ;) Po tom bych si to auto nekoupil... :-))

Ale klidně bych ho vyměnil za 9-3 Aero v AT. To auto jsem koupil nedávno a zatím mi nějak nepřirostlo k srdci. Nevím, čím to... jede, turbo plní, automat řadí, sesle v elektrice fungují, ale tak nějak se líp cítím v předchozí 9-5.

reagovat
Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:29
0

Ta 9-3 je taky kabriolet? Z ní jsem měl pocit, že je skvělá - krásně pevná, nekroutí se, funguje slušně. A měla hezký interiér. Sice ne tak "luxusní", ale krásně retrofuturistický se spoustou tlačítek.
-
Komentář upraven 11. 1. 2020, 23:31:08

krab
11. ledna 2020, 23:11
-1

Je to sranda článek pochopitelně. Jinak je ale generace Kubajzova Volva pro mě jednoznačně budoucí klasikou pro lidi, kteří mají opravdu vkus pro elegantní design. Peter Horbury a TWR ( myslím, že nějak Walkingshaw na tom projektu dělal) prostě tenkrát v 90. letech vymysleli nádherný kus auta.

A jezdí to tak nějak ... výletně. A o tom to i je. Každopádně tohle Volvo ( C70 I. generace kupé i kabrio) a Saab 900 I. generace, to jsou pro mě nejlákavější Švédská auta. A v garáži žádný takový nemám vlastně jen proto, že přeci jenom mám radši sportovnější stroje. Ale až bude krab starý a nad hrobem, třeba do toho půjde :-D

reagovat
Chase
11. ledna 2020, 23:28
0

Velkej Tom na C70 dělal docela dost, vzhledem k tomu, že to auto se vyvíjelo přímo v jeho garáži. ;)
Krabe, já ti snad někdy půjčím do pracek Coupé s T5, abys pochopil, že na tohle auto být fakt starej nemusíš. :D

krab
11. ledna 2020, 23:38
-2

Já si myslel... Já už o tom Kubajzovým cosi v minulosti psal, ale příliš jsem se svézt nestihl, jen kolem komína. Mě se ty Volva svým způsobem líbí, protože třeba to čalounění a ergonomie těch sedaček, to nemá chybu. A T5 motor znám důvěrně z Focusu ST, tam fungoval i zněl moc hezky.

To s tím stářím, to byl jen jako vtip. Nakonec před lety jsem si dobrovolně koupil Saaba 900 NG, ale to byla spíš náhoda a prostě hezký kousek za pár korun k mání v mém okolí, tak jsem neváhal. A nakonec jsem si toho soba oblíbil... Loni jsem fotil a svezl se s dvěma klasickými 900 a to bylo parádní odpoledne i pokec... a moc zajímavý svezení. To víš, že se s tebou rád uvidím ( ty nejsi někde z dálného východu, že?) A když mě kousek svezeš budu moc rád, něco z toho můžeme třeba vyfotit, vymyslet.

Chase
11. ledna 2020, 23:47
1

Focus ST... to je to auto, kde někteří majitelé Fordů rádi tvrdí, že ten užasný Fordí pětiválec Duratec se dával přece teda milostivě i do Volva, ale jinak je to jasně skvělý motor od Fordu. :D :D

Pražáci občas říkají, že Brno je už Asie. Takže je otázkou, kde pro tebe začíná dálný východ. ;)
Každopádně v létě se s autem občas pochybuju i po Vysočině v okolí Třebíče.

Perníček
11. ledna 2020, 23:57
0

Když by se to konalo v Brně, tak mohu za rozumného počasí se tzv. přisrat a poskytnout k porovnání moji T5 s automatem. Skvost jako Chaseho modrá to není, ale lepší než Bedna Kitu, ze které mám mj. v autě kryt. :-D

krab
12. ledna 2020, 00:00
-2

Jako výlet přes vysočinu, to nezní vůbec špatně :)

Chase
12. ledna 2020, 00:32
0

Perníček: Počkej, kdyt z Bedny? Takže to od tebe jsem si odvážel tu stříbrnou mrtvolu s Dolby? :D

Perníček
12. ledna 2020, 10:04
0

Ano :D Spojka dvoumetrový Lukáš... Akorát jste to tam řešili s otcem. Než jsem zjistil, že to nakládáte a než jsem se vyhrabal z domu, tak jste byli pryč.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem