načítám data...

Volkswagen Arteon 2.0 TSI: Dobře střižený oblek na míru

Převlečený Passat, nebo svébytný model, který má co nabídnout? Tahle otázka mě provázela do té chvíle, než jsem se poprvé svezl.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Velké modely od Volkswagenu mám docela v oblibě. Phaeton považuji za úctyhodný kus techniky a je mi úplně jedno, kolik lidí na něj nadává. Proto mě trochu zamrzelo, když vedení VW rozhodlo, že již nebude s tímto modelem pokračovat. Stejně tak jsem byl nadšený z Touaregu, který považuji v současné generaci za aktuálně nejlepší velké SUV. A když přišel na trh model CC, jakožto stylovější varianta jinak nudného Passata, také mi to přišlo jako vcelku příjemný vůz. Takže není divu, že jsem s napětím očekával, jak dopadne pokus nahradit Phaeton a CC jedním jediným vozem. Tuto nelehkou úlohu na svá bedra přijal model Arteon. Jak obstál? 

Arteon není úplně nový model. Je tu s námi už druhým rokem a dokonce jsme jej již v testu měli. Tehdy byl osazen nejsilnějším turbodieselem, ale Vojta z něj tehdy nebyl kdovíjak nadšený. Jenže vývoj se nezastavuje, a tak Arteon prodělal několik dílčích změn, především co se nastavení podvozku týče. A tak jsme si jej vypůjčili znovu. Tentokrát však s nejsilnějším zážehovým motorem. A jak je dobře známo, auta z koncernu VW obvykle fungují o něco lépe právě s benzínovými motory, takže když jsem přebíral klíčky od dvoulitrového TSI, měl jsem jistá očekávání. Podařilo se je naplnit? Inu, pěkně popořadě. 

Alfou a omegou modelu Arteon je design. Již samotné označení vozu evokuje jakýsi umělecký nádech. Umění jako takové bývá spojené především s emocemi a přiznejme si, to není zrovna nejsilnější parketa VW. Jenže na Arteonu si dali designéři opravdu záležet a výsledek je jasný na první pohled. Funguje to. Docela dobře si dovedu představit, jak znělo zadání při tvorbě tohoto vozu. Vymyslete jasně zapamatovatelný a výrazný automobil, který lidi zaujme na první pohled. Myslím, že úkol byl splněn. Dlouho si nepamatuji, že by nějaký testovací vůz sklidil takový úspěch u mých známých a kamarádů, jako právě Arteon. A to nemluvím o kolemjdoucích lidech na ulici, či ostatních řidičů, když jsem zastavil třeba na čerpací stanici. 

Arteon vzbuzuje rozruch, a nepotřebuje k tomu ani výrazné zbarvení, přece jen testovaná šedá metalíza je snadno přehlédnutelná. O to víc je jasné, že vnější design opravdu funguje. Dominantním prvkem je bohatě zdobená maska chladiče s chromovanými, horizontálně orientovanými lamelami, které plynule navazují na úzké čelní světlomety. Jednoduché, účelné a výrazné. Jistě zaujme i prakticky chybějící blatník u předního kola, které tak navazuje přímo na hranu kapoty a opticky snižuje celý předek. Boční profil sází na jednoduchost a nepotřebuje žádné fluidní prolisy a jiné oblíbené hrátky s plochou. Linie střechy se poměrně rychle svažuje, a i když je Arteon o něco mohutnější než předchozí štíhlé CC, tak pořád nepůsobí otekle a zavalitě, jako se v dnešní době stává mnohým konkurentům. Plusové body získává Volkswagen za bezrámová okna. Slabším místem zůstává záď, která by si zasloužila trochu více originality. Ale na velký liftback, to není zlé, jen trochu obyčejné, tím spíš, když to srovnáme s odvážnou přídí. Pokud tedy kupujete auto především kvůli vzhledu a všechny ostatní parametry jsou podružné, pak můžete v klidu přestat číst a utíkat k dealerovi VW. Tohle je krásná ukázka funkčního designu, který bude stárnout jen velmi pomalu. 

O co větší je mé nadšení z vnějšího vzhledu, o to větší je mé zklamání z interiéru. Ne, že by byl špatný, či ergonomicky nevhodný. Je prostě příliš obyčejný a prakticky vůbec se neliší od výchozího Passatu. A to je prostě málo. Jasně, je kvalitní, nadprůměrně prostorný v každém myslitelném směru, kufr je možná až zbytečně velký (a to pod podlážkou najdete i plnohodnotnou pneumatiku – za což tleskám). Ale je příliš fádní. Což je ohromná škoda, protože od auta, které vypadá zvenku takhle impozantně, bych čekal uvnitř o hodně lepší výkon. Tím spíš, když VW na příkladu Touaregu dokázal, že pokud chce, umí vytvořit vpravdě fascinující interiér. A Arteon by si jej také zasloužil.

Nabídka pohonného ústrojí se po podzimním velkém třesku (z důvodu nových emisních limitů a systému měření) decentně smrskla. Aktuálně jsou tak v nabídce pouze tři motory. Dva dvoulitrové turbodiesely o výkonech 110 a 140 kW a pouze jeden zážehový agregát, dnes testovaný dvoulitr o výkonu rovných 200kW, standardně spojený se sedmistupňovým DSG a pohonem všech kol 4Motion. A nutno dodat, že se jedná o zcela důstojnou pohonnou jednotku. V novém vydáni sice přišla o 6 kW výkonu, ale v reálu to není poznat a na silnici vás svou chutí do životu a velice nadprůměrnou dynamikou bude bavit opravdu hodně dlouho. Z nuly na sto Arteon dosprintuje za méně než šest sekund, což je skvělá hodnota. Ještě působivější je pružnost dvoulitrového TSI. Arteon se nezadýchá ani daleko za hranicí povolených rychlost a srdnatě uhání vstříc maximální možné rychlosti. Moc hezké. A kupodivu za to nechce ani zbytečně mnoho paliva. Týdenní test jsem zakončil s průměrem 10.1l a to jsem využíval potenciál pohonné jednotky vcelku s chutí. Když se pak člověk trochu víc snaží udržet v zákonných limitech, pak může počítat i se spotřebou na hranici 8 litrů. Na 200 kW motor velmi slušné. Vyzdvihnout musím také spojení se sedmistupňovým DSG, které je naprosto příkladně a bezproblémové. Ani popojíždění v pražských kolonách jej nedostalo do úzkých. Opět se tak potvrdilo, že spojení benzínu a dvouspojky funguje lépe než kombinace s naftovým motorem. Jestli mám být opravdový hnidopich někde, tak se mi trochu zdálo, že rozjezdy vozu byly takové nepřirozeně udušené, ale s tím se bohužel po přechodu na nové emisní normy potýká řada automobilů. Jinak musím smeknout klobouk. Nejsilnější (a v současnosti jediný) benzinový motor, sedí Arteonu jak skvěle padnoucí oblek na míru a prakticky nemá smysl chtít nějaký jiný. 

Zastavím se také na chvilku u podvozku. Náš kousek byl totiž vybaven příplatkovým adaptivním podvozkem s magneto-reologickými tlumiči, což je věc, která Arteon výrazněji odlišuje od koncernových sourozenců. A nutno říct, že je to moc povedená záležitost. Můžete jej nastavit do požadované tuhosti asi ve 12 stupních, takže si vybere prakticky každý. Arteon může být natolik houpavý, až vám bude vzdáleně připomínat francouzské koráby silnic, nebo naopak natolik tuhý, až jej leckdo začne považovat za sportovní auto. K tomu má samozřejmě daleko. Já byl nejspokojenější někde v levém spektru nastavení, poblíž nápisu Comfort. V tomto režimu si Arteon jen tak pohodvě pluje krajinou a nenechá se ničím rozhodit. Jen ta velká kola mu to trochu kazí. Příplatkové dvacetipalcové disky, s minimem gumy, jsou na české silniční nástrahy přece jen trochu moc a občas se odspodu, na nějakém větším výmolu, ozve nehezká rána. Standardní osmnáctky budou bohatě stačit a vy si ušetříte obavy z ohnutých disků, při každém přejetém výtluku. 

Verdikt 

Volkswagen Arteon je trochu zvláštní auto, které nejde zařadit jen tak do běžné škatulky. Je velmi rychlé, zároveň však i pohodlné, opravdu velmi prostorné, a především velmi hezké. V podstatě je to synonymum pro velké cestovní GT, které má náhodou i pět dveří. Je to jeden z mála Volkswagenů, které člověk koupí emocemi, protože se mu prostě a jednoduše libí a podlehne jeho svodům. Nekupuje se hlavou, protože na to je tu obyčejný Passat. Slabiny tu vidím dvě. Tou první je interiér, který si jistě zasloužil zajímavější ztvárnění a doufám, že tohle ve Wolfsburgu napraví při prvním možném faceliftu. A tou druhou slabší stránkou může být pro spoustu lidí cena. Testovaný kus vyšel na téměř 1.5 milionu korun, a to není zrovna málo. Zaslechl jsem i názor, že je Arteon málo výjimečný, aby si zasloužil tuhle cenovku, a že by nutně potřeboval šestiválcový motor. Já tento názor nesdílím. Dvoulitrový čtyřválec je dostatečně důstojný motor a asi si neumím představit situaci, ve které bych potřeboval onen šestiválec, byť se o něm občas v kuloárech šušká. A nevadila by mi ani ta vyšší cenovka, protože jak jsem psal výše, tohle auta se vám buď libí a pak jej chcete nehledě na cenu, nebo vám nic neříká a pak byste jej nekoupili ani za třetinu. Jsem rád, že i Volkswagen umí vytvořit automobil, pro jehož koupi jsou rozhodující emoce, a ne chladný kalkul. 

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 1 984 cm³
Výkon: 272 koní (200 kW)
Točivý moment: 350 Nm v 2 000 – 5 400 ot./min
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 5,6 s
Objem zavazadlového prostoru: 563 l 
Provozní hmotnost: 1720 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 7 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 10,1 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 1 247 700 Kč (výbava Elegance)
Cena s danou motorizací a výbavou: 1 522 900 Kč (výbava R-Line)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

riderhenry
18. března 2019, 23:08
13

Nechci být za úplného exota, ale Arteon (podobně, jako dříve Passat CC) si mě absolutně nezískává především tím, že za tím vidím pořád Passat a s jeho cílovou skupinou. Je to pro mě trochu ukázka toho, jak je dnes pro lidi důležitý image. Taková paralela na BMW 20d s M paketem a ideálně i karbonovými doplňky za stovky tisíc, namísto aby majitel utratil za něco, co by takové auto dokázalo rozumně pohánět. A to je takový laciný oslí můstek na jednu větu ze závěru článku, která na mě vyloženě křičela: "Dvoulitrový čtyřválec je dostatečně důstojný motor a asi si neumím představit situaci, ve které bych potřeboval onen šestiválec." OK. Neřeším teď výkon a dynamiku, ale fakt by nikdo neocenil třeba lepší kultivovanost, zvuk, v neposlední řadě i určitou prestiž, která by odpovídala agresivnímu exteriéru auta? V autě, které je evidentně na styl a u kterého se přece majitel tak strašně brutálně odvázal, že se dokopal to koupit místo Pašíka? Je jasné, že 90% majitelů stejně bude frčet na osmi turbech TDI, ale ta vrcholná motorizace by tam být podle mě měla (ne v počtu fénů, ale starému dobrému objemu).

Asi budu za debila, ale přijde mi to jako takové koncernové Ferrari pro lidi, co vyrostli na Octavii I TDI a vlastně ani neví, co se dá za 1,5 míče pořídit... A hlavně auto, co přitahuje lidi, kterým až chorobně záleží na tom, jaký dělají dojem (viz kontrast mezi interiérem a exteriérem). Ale asi mě berte s rezervou :D Jakoby VW chtěl konkurovat Audi, včetně asi dost podobné cílovky.

reagovat
M
19. března 2019, 06:26
0

Ano, ten koncernovy kalkul je zrejmy, ale podaril sa.
Arteon (po CC) je jediny VW ktory je zapamatatelny, odlisitelny a dokonca sa za nim ludia aj otocia, hlavne ak je v tej zlto-zlatej farbe. Ber to z opacnej strany: nie ze zo vsetkeho zlozime Arteona a trochu to uplacame, ale ze je Arteon a... 50 odtienov sedi ;) Alebo este inak...dizajn urcite nie je horsi a casto lepsi, ako ekvivalenty inych vyrobcov aut (aj premie).
A dokonca, na rozriel od clanku, je aj zaraditelny, prave do najkasickejsej skatulky: na pohlad klasicka 3 priestorova limuzina (v skutocnlsti s 5 dverovou karoseriou :) = nakoniec v konkurencii so superbom) strednej triedy. So vsetkym, aj zrychlechlenim 0-100.
Mozno to prilis obhajujem, tak povedzne, ze je to najkrajsia konzerva :)
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 06:31:37

ro
rock
19. března 2019, 08:58
2

Mně se ten přístup naopak velmi zamlouvá; zvenku hezčí a výraznější než Passat, budu z toho mít radost vždycky, když k tomu na parkovišti budu přicházet (ta třetí fotka v textu, noční před kostelem? Za takový dojem se dá upsat duše ďáblu). Zevnitř přesně tak funkční, jak interiéry Passatů a Volkswagenů obecně jsou; uvnitř je jakákoliv extravagance obvykle spíš na zlost, tam chci, aby všechno fungovalo na první dobrou. A vzhledově se mi Aertonovský interiér líbí víc než ten Touaregovský...

riderhenry
19. března 2019, 11:53
1

OK, ale teď to zase budu přehánět, nicméně vemte si tu cenu testovaného kusu, přihoďte 100 000 Kč a máte BMW 540i... Nesrovnávám samozřejmě výbavy, ale třeba technika a kvalita interiéru bude u 540i úplně jinde i v základu. BMW lze samozřejmě libovolně nahradit jinou "prémií" dle preferencí každého soudruha. Mně to smysl nedává, i když se odvázali s karosérií a nabízí docela cool barvu (otázka je, jak dobře bude vypadat za 5 let), která se dá objednat i na Golf a vypadá tam stejně dobře.

Ju
Junior
19. března 2019, 11:56
7

Soukromník to kupovat nebude a hodně korporátníků je limitovaných na koncern, respektive NEprémii, peníze neřešíme.
Od začátku to auto tak, minimálně v ČR směřovalo. Už jenom ta reklama "není pro každého". Jasně. Je pro ty, co chtějí mít něco lepšího než Passat (kterýho má podřízenej) ale nesmí to bejt Audina, protože tu má nadřízenej. :-)

Pólin
19. března 2019, 12:38
1

Přesně... znám hromadu lidí, kteří by i třeba měli na novou Audi A6, nebo třeba Ghibli a i by je chtěli, ale koupí si radši Octu, nebo Supa v Laurin a Klement a ještě si nechají sundat ty znáčky. V Česku jsou vztahy mezi lidma i obchodní vztahy bohužel tak posrané, s prominutím, že když by člověka viděl šéf, nebo zákazník v něčem "nad jeho poměry" tak hned přemýšlí "kde na to sakra vzal? neplatím ho moc dobře/ nemám chtít nějakou slevu"... prostě chtějí být z těchto důvodů decentní...

riderhenry
19. března 2019, 12:49
2

Rozumím, ale ona zrovna 5er vypadá možná decentněji, než Arteon v té zlatavé barvě... Ale hierarchie značek je samozřejmě jasná.

ro
rock
19. března 2019, 13:06
0

Arteon ve zlaté možná bude pro ty manželky podnikatelů, který se nenechají zblbnout Tiguanem.

ro
rock
19. března 2019, 13:13
0

OT
Tahle se jím zblbnout nechala :-)

Ha
Habakukk
19. března 2019, 07:47
0

Na tom předku je teda sakra těch vodorovných linek, už se jich tam ani víc nevejde. Pak tedy ještě nepobírám linky co jsou ze světel a nenavazují na linky v masce není to chyba?

reagovat
ro
rock
19. března 2019, 08:51
0

"Dominantním prvkem je bohatě zdobená maska chladiče s chromovanými, vertikálně orientovanými lamelami"

Jo, akorát ty lamely jsou teda HORIZONTÁLNÍ...

reagovat
Daniel Borský
19. března 2019, 08:56
1

Ano, díky za upozornění, uteklo mi to ve finální editaci opravím :)

ro
rock
19. března 2019, 09:00
0

To bylo rychlý :-)

Skipper
19. března 2019, 08:59
6

Arteon je pro VW asi ta správná cesta. Z mého pohledu bohužel. Zaujal zákazníky daleko víc, než Phaeton, který byl napěchován tou nejlepší technikou v obyčejném kabátě. Tady je to přesně naopak - vcelku obyčejná technika v hezkém obalu. A VW zjevně zjistil, že obal prodává, vývoj je v tomto případě daleko levnější, cenovku můžou poslat do nebeských výšin a lidi to budou kupovat. Asi nás podobných aut bude čekat víc.
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 09:10:39

reagovat
Ju
Junior
19. března 2019, 11:57
1

Arteon za 1 a Phaeton za 3 je přecijen trošku jiná cílovka.

beastar
19. března 2019, 14:16
1

Phaeton přišel hlavně v jiné době. Konzervativní vzhled fakt nevadil. Spíš blízkost a8. Stejnou chybu už neudělali.

Jimi
19. března 2019, 11:20
0

S těmi motory mi připadá, že konzern má zase nějaký interní průser, výmluvu nepřipravenosti na novou normu neberu, když dokázali včasně "připravit" diesely, akorát jim to někdo prásknul... s výkonnějšími benzíny je to už u VW dlouho bída...

reagovat
Ju
Junior
19. března 2019, 12:00
0

Že je něco "chcíplý odspoda" se v dnešní době bere jako nějaká výjimka?

beastar
19. března 2019, 14:21
-1

Stihli připravit? Nastuduj si něčo o tom, než tu nastřeliš kravinu. Nic nestihli doteď s tim jsou problémy. Včetně menší nabídky motorů u některých modelů. A vzhledem k tomu, že ty přidušené diesely mají emise minimální v tom problém není. Ta norma už je tak přísná že čekám která první automobilka opustí Eu trh dobrovolně

Jimi
19. března 2019, 14:41
0

... no právě, že nestihli ... celý konzern je teď tak nějak v hibernaci... snad očekávají, že je elektrovozítka do těch flotilových emisí dostanou ...

beastar
19. března 2019, 15:26
0

Jo takhle si to myslel. No to jo. Navíc ty motory jsou objektivně prostě špatný. Teda zejména nafta.

Ju
Junior
19. března 2019, 16:58
-1

a kdo má lepší dvoulitr naftu než VW?

beastar
19. března 2019, 17:12
1

Lol. To si děláš srandu že jo...

Ju
Junior
19. března 2019, 18:01
0

No Opel rozhodně ne, v zátěži to žere pomalu jak bavorská R6. Ford má o pocitově o dost užší spektrum otáček, Renaultí 1.6 mě nebere Alfičku jsem nejel (že by žolík?) a zbývá BMW/Mergl, kde nejsem ochoten akceptovat prémiovou přirážku s neprémiovým motorem.
Na co jsem zapomněl?

Sob95
19. března 2019, 18:34
1

HDI od PSA.

beastar
19. března 2019, 20:59
1

Vždyť to zabíjí všechny nový auta od nich. Jel si v q5 v kombinaci s matem. To je neskutečný jak ten slabší dvoulitr v tom nejede. V současný době má psa lepší diesel. A snad i 2.2 od Mazdy je lepší. Jaguar XE jezdí s tou jejich naftou líp jak superb třeba. Ono je něco jinýho dvoulitr před rokem a teď. Alespoň pocitově s automatem. Takže nevim jak samotnej motor. Ale lepší naftu má kde, kdo. Včetně toho bme a mb. Kde si v menších modelech zase až tolik nepřiplatíš. Nevim jak to funguje ve VW ale Audi jsou s tímhle motorem v obou výkonech chabý a je to fail.

Ju
Junior
20. března 2019, 13:19
0

jsem naštěstí Q5 nejel vůbec.
Je pravda, že "teď jako teď jsem novýho neměl v ruce nic. Tak jste vyhráli.

beastar
20. března 2019, 13:29
0

Z poslední doby je to fakt bída. Nějak to přepracovali. A historicky. Třeba v Supu 2 ten dvoulitr taky nebyl žádná sláva. Pravdou je i to, že obdobný problémy mají a měli i ostatní.

beastar
19. března 2019, 14:15
0

Ehm že vám do toho vstoupím směle. Tohle auto si soukromě koupí na doma málo kdo. A ani VW nebude počítat s tim, že je to masovka. V retailu to bude mít prodejnost v desítkách kusů max. Náhrada za Phaeton v podobě opulentnejší cc.

Do firmy ideál pro vyšší management. Vleze se mezi a6 a Passat případně supa u nás. I když s příchodem suv do byznysu už to taky tak úplně neplatí. K tomu interiéru. Ono by to nebylo ku prospěchu věci kdyby byl moc posh. Lidi jsou na něco zvyklí. Zvenčí to plní účel. Jako odpočet daně to poslouží fajn. Proč to nemá i šest válců..Tak vysoko to mířit nechce není to stinger. Ze stejného důvodu už nemá šestiválec sup. Do firmy to nikdo nechtěl. Nebo málo a státní správa bere a8 a jinak je to taky bída.

reagovat
Ju
Junior
20. března 2019, 20:13
0

hele a co ten Stinger? Jich potkávám snad ještě míň než Alfiček.

fortress
19. března 2019, 22:45
1

Benzínový šestiválce se kupujou hlavně hubou takže to pro Arteon zase taková ztráta neni. Do MQB údajně zastavět ani nejde. Pro Arteon mluví oproti passatu vzhled i praktičnost a ten ceník jako v případě golfu R snese všechno, v reálu to taková bolest není.

reagovat
Jimi
20. března 2019, 06:30
0

jde tam zastavět 3.6 VR6, která ještě přežívá ve VW Atlas (MQB platforma), nebo klidně 5-ti válec z RS3. O tom se spekuluje, že možno bude v novém R-ku.

fortress
20. března 2019, 07:12
0

Pětiválec by byl bomba, to bych možná i přešel z 2.0 TSI gen3 kvůli němu. Ale moc tomu nevěřím - u mojeho dealera kde jsem kupoval superba je údajně 90 % prodanejch aut v dieslu. Vrcholných benzínů jenom pár.

Ju
Junior
20. března 2019, 13:53
0

jakože dvouapůlitr pětiválec? To nechci, to se nedá úderně vykládat kámošům v hospodě.

beastar
20. března 2019, 18:27
0

Tak to je těch 90% sedí a 80% kupuje právnická osoba:)) Do který firmy nakupujou šestiválce v benzínu? Do státní možná. Pětiválec nemá ten spravnej zvuk.

fortress
20. března 2019, 22:33
0

pětiválec nemá zvuk hlavně v hospodě u píva, jinak je to x násobnej motor roku s lepším zvukem než má slavná RS5.



srovnání dynamiky na plnej plyn :)

beastar
20. března 2019, 23:19
0

Tak sem to přesně myslel. Hlavně v debatě. Nejvíc lítá V6 V8 a R6... V reálu každý chodi a na první 3 místa staví aby to moc nežralo!

Ko
Korba
20. března 2019, 18:03
0

já osobně bych se TSI vyhnul ikdyž je to fanová kára

reagovat
Fa
Fandatik
20. března 2019, 20:47
0

Vkus je velice individuální, ale oproti původnímu CC (po strašně dlouhé době hezký VW) mi tady přijde předek hodně kolotočářský a zadek obšlehli od medvědích coupé (možná i Laguna Coupe).
A v Číně se stále na MLB prodává Phideon. Jako konkurence Eclass/5er/A6, což je sice stále hluboko pod dvojčaty Continental/Phaeton. Ale za "v Číně" prodávaných 1,35mio by to mohlo být zajímavé i v Evropě.
Celkově mi přijde, že VW je už tak velký a snaží se o obrovskou rozmanitost, že každý další model bude nejspíš parazitovat na jiném modelu VW než u jiné automobilky. Sice se mezi A5 a A7 (sportback) vejde, ale moc nevidím důvod proč.

reagovat
sheogh
21. března 2019, 14:02
0

Me se docela libi, i ten passati interier bych dal, ale ten pohon..... snad je ten 4motion alespon s torsenem.. naprosto verim, ze TSI ma s tim sedmikvaltem solidni dynamiku, ale uz jen kvuli tomu agresivnimu designu by mel byt v nabidce adekvatni motor.. minimalne R-line by nemelo byt jen o par samolepicich plastech navic..

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem