logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Bazarový snílek

Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Hledáte velký sedan s velkým charakterem, který jen tak na silnici nepotkáte. My také…

To si takhle sedíte s kamarádem v hospodě, bavíte se o všem možném a pak klasicky přijde řeč na auta. Povídá mi: “teď jsem si uškudlil nějaký prachy navíc a chtěl bych si za to koupil něco zajímavýho. Rád bych, aby to točilo buď zadníma, nebo všema kolečkama, mělo to víc než čtyři válce, ale hlavně to musí být něčím zajímavý. Už mě nebaví všechny Bavoráky a Mercedesy, který vidím všude na ulici, to je nuda. A ideálně, aby to byl sedan, musím přece občas vozit i děti.” Inu, přece bych nenechal kamaráda ve štychu. Takže jsem sedl k počítači a začal se probírat inzercí, co by asi tak šlo pořídit za nějaký rozumný peníz. A protože jsem hodný muž, podělím se o výsledky svého bádání i s vámi, našimi čtenáři. 

Chrysler 300C 

Jako první mě napadl Chrysler 300C. Když se poprvé ukázal veřejnosti v roce 2003 (na autosalonu v New Yorku), způsobil docela poprask. Za prvé, byl to po docela dlouhé první velký sedan se znaky Chrysleru, který měl pohon zadních kol. Druhým poznávacím prvkem byl povedený retro vzhled. Někdo tvrdí, že je příliš arogantní a nabubřelý jiný zase, že je přehnaně opulentní, jedno je ale jisté, 300C si v provozu s ničím nespletete. Pod kapotou jste mohli mít dva šestiválce na benzín (2.7 a 3.5), jednu třílitrovou naftu a pak dva povedené zážehové osmiválce HEMI. Pro naše potřeby jsou zajímavé právě ty osmiválce. Slabší 5.7l produkuje krásných 340 koní a 530 Nm točivého momentu. To už je dostatečně zajímavé, ne? Silnější 6.1l s označením SRT zaokrouhlila výkon na 430 koní. Takové stádo už dokáže vystřelit velký a těžký sedan z nuly sto pod 5 vteřin. Technicky vychází 300C ze spřízněného Mercedesu W211, ale určitě nedá se říct, že všechny díly jsou shodné. Každopádně údržba na tohoto mazlíka není nijak složitá a dokáže si s ní poradit kdejaký šikovnější servis. Ceny se pohybují v rozmezí od 200 do 250 tisíc za slabší V8 a od 350 tisíc za SRT. Pro SRT bude ale třeba dojet do Německa, u nás jich moc není. Každopádně je to poměrně originální a zajímavý vůz, který by mohl výše zmíněným požadavkům dobře vyhovovat. 

Cadillac STS 

Také s dalším vozidlem na seznamu zůstaneme na území USA. Jedná se o Cadillac STS druhé generace (nástupce modelu Seville STS). Ten vychází technicky z menšího bratříčka CTS, což znamená taktéž klasickou koncepci, narozdíl právě od Seville. STS jste mohli mít se šestiválcem 3.6 o výkonu 255 koní anebo s vidlicovým osmiválcem Northstar s 320 koníky. Už s tím šestiválcem jezdí STS docela hezky, ale V8 je V8. Spousta lidi vyčítá motorům Northstar nedostatečnou spolehlivost, ale pokud předchozí majitel nezanedbával údržbu, není to takový strašák, jak se říká. Pro fajnšmekry připravil Cadillac také ostrou verzi STS-V s osmiválcovou kompresorovou 4.4 o výkonu 470 koňských sil. Těch je ale na trhu opravdu málo a jsou docela drahé, takže jistě postačí i slabší verze. Cena se pohybuje zhruba od nějakých 150 tisíc za V6 až po zhruba 250 tisíc za V8. Osobně mám pro STS velkou slabost a myslím, že se jedná o velice originální vůz pro každého, kdo shání velký a zajímavý sedan. 

Honda Legend

 

Třetím do party je zástupce japonské automobilové školy. Vlajková loď Hondy, model Legend, tu s námi ve své poslední generaci, která se podívala i do Evropy, byla od roku 2004. A stálo to za to. Legend byl po střechu nacpaný nejmodernější technikou. Namátkou třeba inteligentní pohon všech kol SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive), který dokázal vektorovat točivý moment na každé jednotlivé kolo podle potřeby. Pod kapotou byl jediný motor, a to třiapůllitrový šestiválec (po modernizaci 3.7) o výkonu 295 koní. To ve spojení s relativně vysokou hmotností (bezmála 1.9 tuny) neslibovalo kdoví jak úžasnou dynamiku, ale realita byla o něco lepší, než by mohly napovídat papírové údaje. Legend tak jezdil moc hezky, a i v zatáčkách si nechal líbit překvapivě hodně. Když k tomu připočteme i pověstnou nadprůměrnou spolehlivost Hondy, jedná se velice zajímavé auto, pro někoho, kdo hledá originální přepravník. Ceny se pohybují od 150 tisíc za nejlevnější kusy až po zhruba čtvrt milion za ty zachovalejší. 

Lexus GS 

Posledním zajímavým autem v dnešním přehledu je další Japonec. Lexus GS s kódovým označením S190, alias japonská odpověď na Mercedes třídy E. Vyráběl se od roku 2005 a jako pohon sloužily tři agregáty. Základní zážehový šestiválec GS300, hybrid 450h, kde spolupracoval šestiválec s elektromotorem a největší GS430 (od roku 07 GS460) s osmiválcem. Nás samozřejmě nejvíc zajímá právě V8. GS430 měl pod přední kapotou 290 koní a ve své době udivoval neuvěřitelnou kultivovaností. Pokud si potrpíte na maximální akustický komfort a takovou tu klidnou a nenucenou sílu, tohle je auto pro vás. Silnější 460 přišla v roce 2007 a přinesla s sebou nárůst výkonu na celých 345 koní. To bohatě stačí i na rozpohybování relativně velkého a těžkého auta, jakým bezpochyby Lexus GS byl. Zároveň netřeba mít obavy z vysoké spotřeby, protože i s takhle velkým motorem, se dala spotřeba udržet bez potíží na dohled desetilitrové hranici. Co se spolehlivosti týče, stačí jen podotknout, že je to Lexus. Tím je řečeno vše. Ceny se pohybují od 170 tisíc za nejstarší GS430 až po přibližně 300 tisíc za zachovalou GS460. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

stirling
21. 1. 2019, 16:21 1 reagovat

To GS460 urcite nema spotrebu do 10 Litrov, celkom intenzivne som sa o tento model zaujimal svojho casu. Idealna motorizacia je GS 450h. Dobry clanok,aj ked mi tam chyba napr. Toyota Camry alebo volvo S80 (hlavne s V8 od yamahy je to parada).
Inak jedna 300C SRT je na predaj na SK,predava sa uz celkom dlho ani cena neni zla.
https://auto.bazos.sk/inzerat/93894059/Chrysler-300c-57-HEMI-V8-SRT.php

Nezn.uživatel
21. 1. 2019, 16:45 0

Jestli ono to nebude tím, že to není SRT-8, ale jen "základní" Hemi 5,7L.

custom1
21. 1. 2019, 16:48 2

U 300C je problém jedna věc a sice, že má naprosto příšernou palubovku (stejně jako všechny ostatní Mopary z té doby).

rock
21. 1. 2019, 16:55 0

Nemá Camry náhon na předek (alespoň v modelových ročnících cenově odpovídajících ostatním tipům)?

Nezn.uživatel
21. 1. 2019, 17:00 2

Custom: Přesně tak. Bylo to nějaký dementní období u Moparu, kdy úplně všechny auta od nich, měly interiéry vyrobený z recyklovaných kelímků od jogurtu. Do teďka to nechápu. Ale i tak bych to 300C bral.

Nezn.uživatel
21. 1. 2019, 16:46 0 reagovat

Ten Cadillac STS jezdí výborně i s tou 3,6L. Navíc je to velmi příjemný a pohodlný auto. Lepší verze výbavy mají i barevny HUD display.

Core
21. 1. 2019, 19:31 1 reagovat

Lexus ls 400,prvni verze.

ToMyx
22. 1. 2019, 15:55 0

Souhlas, jen už je to fakt stará vrána a ty měchy na podvozku nic moc na servis po takové době:-)

Core
22. 1. 2019, 22:11 0

Delala se i verze pouze na pruzinach a na to ze to je stara vrana to jezdi docela hezky,a ten motor.....parada.

ToMyx
23. 1. 2019, 14:06 0

To já jsem také LS400 positive. Dokonce jsem chvíli přemýšlel jak to protlačit domů, ale odradilo mě například 6 odlišných verzí některých dílů, které není úplně lehké odhalit dle vin. Ten motor, který udrží nastartovaný postavenou dvacku je rarira, to uznávám.

Nimrod
23. 1. 2019, 15:00 0

a on nejen udrží dvacku, ale zvládne i šílený nájezdy bez výbrusu, co vím... a celkově je ls400 první generace prostě nejhezčí lexus a jeden z mála sedanů, který bych chtěl, kdybych teda chtěl sedan

Core
23. 1. 2019, 21:33 1

Jj,tusim ze nekde v us natocilo ls400 milion km a porad jezdi...ale znas to..jedna pani povidala,ja jsem s nim spokojen,na dalky je excelentni a ty roky nejsou vubec znat.Neda se ovsem rict ze nekam jedes,spis bych to nazval plavbou...do te doby nez zadupnes pedal do podlahy,pak se ozve nadherny jekot.Za ty prachy proste dobry...ale novejsi bych uz asi nechtel.

liška
21. 1. 2019, 21:15 0 reagovat

To 300C by se mi libilo, akorat potrebuju touringa a toho snad nejde sehnat s nicim jinym nez 3.0 crd. Netusite, jak na tom tyhle motory jsou?

SEMRY
21. 1. 2019, 22:05 0

Motor Mercedesu sic Vecko ale Mercedes

beastar
21. 1. 2019, 22:16 0

Jsou úplně v pohodě! Ne horší, než jakýkoliv srovnatelný konkurenční nafťák té doby.
-
Komentář upraven 21. 1. 2019, 22:16:43

custom1
22. 1. 2019, 08:19 0

Kamarád koupil 300C Touring s 3.5 V6 (benzín) a nemůže si to vynachválit. Auto po dvou majitelích v Německu. Najeto 306 tisíc, do poslední chvíle servisované ve značkovém servisu (doloženo serviskou), patrně celou dobu garážované (v super stavu). Dal za něj necelých 130 tisíc.

beastar
21. 1. 2019, 22:17 4 reagovat

Sedan který se neokouká ,D
-
Komentář upraven 21. 1. 2019, 22:19:15

GanGreen
21. 1. 2019, 22:48 0

tan Lancia by mohla mít hezčí iterier ne? nebo s tim nehnuli a je to furt ta americká bída?

Vorlosup
21. 1. 2019, 23:31 2

Vypadá to, že s tím něco udělali

Bavoraczech
22. 1. 2019, 07:10 1

Lancii jsem ještě neviděl s jiným motorem než 3.0 CRD. Myslím, že ta nafta je od VM Motori. Dál si myslím, že existuje 300C Facelift s interiérem kvalitativně srovnatelným s Lancií.

Nezn.uživatel
22. 1. 2019, 07:10 0

Vorlosup: Ta vaše slavná Lancia s tím udělala úplný hovno. Jediný, co dokázali, že na faceliftovaným 300C přelepili loga Chrysleru. To je celej zázrak.

Nezn.uživatel
22. 1. 2019, 07:16 0

Bavoraczech: Diesely od VM Motori už jsou v evropských Chryslerech a Jeepech legendární. Větší mrdky se hledají těžko. To se sralo snad už jako nový. Pak je nahradily Mercedesí diesely, který už jakžtakž fungovaly.

beastar
22. 1. 2019, 15:31 0

Tohle je od Benzu. A který ty diesely od VM byly špatný? Mě přijde že to úplně nebylo tím motorem, ale pokusem naroubovat to do úplný mrdky;)

Zajímavý že rákoskám podobný motory v Sonatě a tý mrdině nižší střední fungujou. Má to vyšší spotřebu, nezdravej zvuk ale jezdí i 400 k.
-
Komentář upraven 22. 1. 2019, 15:32:57

Nezn.uživatel
22. 1. 2019, 15:58 1

Beastar: Vyloženě za hovno stály motory od VM Motori 3,1L V6 v Grand Cherokee WJ, 2,5L V6 v Jeepu Grand Cherokee/Cherokee/Chrysler Voyager a spol. A 2,8L V6 taky nemá nejlepší pověst.

beastar
22. 1. 2019, 16:30 0

Jo jo to je pravda.

GanGreen
23. 1. 2019, 00:08 0

Se nečil, že jsme si votřeli hubu o ameriku :D:D

beastar
23. 1. 2019, 01:03 0

Hlavně férově si přiznejme že ani oni nic jinýho nemohli. Furt bych to měl raději s logem Lancie... Osobní preference.

GanGreen
23. 1. 2019, 02:43 0

Když už bych tohle měl koupit, tak taky asi spíš jako Itala :)

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 07:16 0

Tak to ja bych si to jako Itala nikdy nekoupil. Vzdyt na tom nic italskyho neni.

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 07:30 0

GanGreen: Mně spíš serou takový ty klasický klišé kolem US aut ve stylu nebrzdí to, nezatáčí to, žere i trávu kolem silnice a příšerný interiéry. Ale pak přišli Evropani a dali tomu formu. Leda hovno. Největší US mrdky jsou ty, do kterých byly nasraný evropský diesely. Taky proto je nikdo nechce a proto stojí basu piv. A ta slavná Lancia, která už 30 let nevyrobila zajímavý auto, se u 300C zmohla jen na výměnu loga na volantu a masce chladiče. A když jsem pak viděl reklamu na Fiat Freemont a poslouchal kecy o úžasným italským designu, tak mně mohl šlak trefit. I v Americe jezdí mrdky. Jako všude na světě. Ale taky hromada skvělých aut. Ona Amerika totiž neznamená jedno auto a jedna značka. Rozdíly jsou obrovský, stejně jako tady. V Evropě taky nejezdí jen Mercedes, ale taky třeba Dacia. Společný mají jen to, že jsou z Evropy.

M P
23. 1. 2019, 09:00 0

To je jedno, zda jsou to předsudky okolo US aut, nebo čehokoli jiného. Prostě předsudky. Lancia Thema byl ale dost fail. Že jsou US interiéry jiný, to je jen dobře, protože budí dojem, že by zůstaly vcelku i po odpálení ručního granátu. Osobně mám US auta docela rád. Sice žádné nemám, a neprovozoval jsem, ale líbí se mi. A jen tak od boku vyjmenuju 10 modelů, které jsou v mé garáži snů.

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 09:52 0

Ono popravdě, drtivá většina normálních Čechů nemá s US autama naprosto žádný osobní zkušenosti.

M P
23. 1. 2019, 10:00 1

Tak vem si, že většina lidí se pořád pohybuje v rámci jedné třídy, jedné koncepce a možnát tak vystřídá benzín a naftu. A kolik aut vymění za život? Jen pár kousků. Čili rozhled většiny řidičů je dost omezený na to, co si kde přečtou a co se doslechnou, a to se bavíme i o místních běžných autech. Půda pro předsudky je tedy velice dobře připravena

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 10:25 0

To máš pravdu. Já jsem právě vystoupil z Fabie III, v dieselu a s DSG. Mně tyhle auta pořád nepřestávají udivovat. Ten diesel nemá smysl komentovat. To je prostě línej sráč. A to DSG? Úplně stejnou zkušenost mám z Octavie. Asi nejhorší a nejotravnější automat, co jsem kdy řídil. Ta převodovka je tak strašně strašná, že vůbec nechápu, jak si něco takovýho může někdo dobrovolně koupit. Na pojíždění po městě je to brutálně ucukaný. Nedá se s tím vůbec jezdit.

Bavoraczech
23. 1. 2019, 10:52 0

Jo to máte pravdu, s tím se setkávám poslední dobou neustále. Je stádo a to jednoznačně ví, že něco je na prd, protože to někdo někdy někde řekl. A prostě to ví, zkušenost nepotřebují. Je to obecně známý fakt. A pak přijde jeden dva lidi, co tvrdí, že to zkusili a je to fakt dobrý. Tenhle názor ale nemají šanci prosadit, protože všichni přece obecně ví, že je to na prd a zkušenost dvou blbců tady nehraje roli.

Bavoraczech
23. 1. 2019, 10:58 0

Knightrider: To tak není, to DSG prostě řadí sportovně! To abys měl pocit, že to má zátah. Já trávil minulé pondělí svůj večer v koloně v Mnichově uvězněný ve stříbrné oktáfce ftdíčku, až se mi vážně dělalo blivno. I když jsem se snažil opatrně s plynem při rozjezdu, stejně se to ne vždy povedlo a auto se houpalo zepředu dozadu jak loďka na rozbouřeném moři. Prostě jo woe je to super pocit na rovný okresce když šlápneš ten plyn, zabere turbo a zatlačí tě do sedačky a když přeřadíš ve správnej okamžik na vyšší a dáš tomu, tak se zatlačení opakuje znovu a znovu... Pak si každej myslí, že to táhne jko kráva a že to je to vono, co chce. Pro mě to teda neni a do města už vůbec ne.

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 12:10 0

Bavoraczech: Je to do města něco strašnýho. Jezdit s tím po Praze je vyloženě za trest. Popojíždění v kolonách nebo parkování je s tím obrovskej problém. Oproti tomuhle je i manuál úplně zlatej, natož kvalitní automat. Já si říkal, k čemu tahle převodovka je, když ve městě nefunguje vůbec, ale ty máš pravdu. Ono je to fakt jen na to "zatlačení do sedaček woe", což ve Fabii 1,4L TDi je fakt materiál teda, ale lidi to tak asi chtějí nebo co. Jinak si neumím existenci toho krámu vůbec vysvětlit. Holt jsem asi měl jiný představy o účelu použití automatu v malým městským střepu.

beastar
23. 1. 2019, 12:27 0

Nejlepší je nadávat na předsudky. A druhým dechem píčovat jakej byla Thema fail. A to jako proč? Prostě přeznáčkovali cháčko. Takže průměrný použitelný auto. Jakej fail? A sorry. Pochybuju že to někdo jako Lancii vlastnil;) Jinak souhlasim s tim, že US auta jsou špatný i dobrý. Obecně ta kvalita interiérů je horší v rámci srovnatelných tříd aut. Samozřejmě to neplatí plošně. Ono americkej spotřebitel přemýšlí jinak má jiný finance a pohybuje se v jinym provozu... To že v některých us autech budíš na eu silnici pozornost a trochu působíš poprask a pro někoho si idiot je neměnný fakt. Možná stejně neměnný jakože Sklasse v typickým provozu na severozápadě taky působí jak pěst na oko.

Emérický káry jsou jinak super a těch pár co mě někdy odvezli mi jen prohloubilo názor. Je to jiný ale rozhodně ne špatný. Ať už to bylo Cts, Navigator či Firebird:) Chryslery obecně nemusím.

A dsg? No sem rád že píšete adresně v kterym autě to bylo a s kterym motorem. Ten projev toho se dost liší. Jinak zkušenost z diesel okyny. Na hovno. Cuká to. Čeká má to prodlevy. Couvat s tim je o odhadu kdy to laskavě zabere. A jsou tu dvě polohy reakce na plyn jedu jako kreten nebo nejedu vůbec. Ospalej krám kterej otraví za půl hodiny.

M P
23. 1. 2019, 12:49 0

Fail to je proto, že Lancia by si zasloužila něco lepšího... základní auto je OK, dokonce v podobě Lancie se mi asi líbí víc, ale jako, čekal bych víc. OK, měl jsem napsat, že pro mě osobně je to fail. Je to tak lepší?

DSG nevím, jezdil jsem se spoustou aplikací, a nikdy mě to nevysíralo nijak nad limit.

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 13:57 0

V Superbu mi to DSG zase tolik nevadilo, asi bylo jinak nastavený, ale v týhle Fabii a i v tý Octavii, což byla Octavia II 1,8L benzín, to bylo naprosto šílený. Cukání, prodlevy, buď reaguje přehnaně nebo vůbec. Hroznej krám.

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 14:15 0

Beastar: Ty jsi narazil na jednu zásadní věc a to jsou třídy aut. To je totiž to, v čem se Evropa nejvíc liší od Ameriky. Tady u nás platí, že malý auto je levný a čím větší auto, tím je luxusnější a dražší. Jenže v Americe tohle tak docela neplatí. Tam luxus a vysokou cenu určuje především značka, takže ty si tam klidně koupíš auto velikosti S-klase, ale za cenu Octavie. Pokud zvolíš Chevrolet nebo Ford, popřípadě i ten Chysler, tak dostaneš klidně pětimetrový auto, ale za normální cenu. Když chceš luxus, běž si pro Cadillac nebo Lincoln. Tam si za něj a za super kvalitní materiály připlatíš. Normální člověk, kterej chce jezdit ve velkým autě za rozumnou cenu, půjde pro toho Chevroleta. A dostane třeba i stejnej technickej základ, ale za úplně jiný peníze.

GanGreen
23. 1. 2019, 14:15 0

hele sám si napsal že dělali iterier z kelímku od jogurtu a pak tady nadáváš že někdo používá nějáký klišé... ten iterier prostě neni hezkej. A ja na něj ani nenadávám, jen že když už o tom byla řeč, tak sem se zeptal jestli to Lancia neměnila, taky nikde nepíšu že by to auto byla italská zásluha... prostě bych si ho jako lancii koupil spíš už jen proto, abych nemusel vysvětlovat že tahle amerika trávu nežere, u evropskýho auta to lidi tak neřešej :D :D řekl bych že je v tom naftička a všichni by mi uznale pokejvali hlavou :D

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 14:27 0

GanGreen: Ano, měli období, kdy to bylo uvnitř příšerný. A současně dodávám, že to po letech při faceliftu změnili (nejen u řady 300, ale u všech svých aut, když se Chysler konečně probral z opice) a že Lancia na tom nemá naprosto žádnej podíl, což jsem reagoval na Vorlosupa a taky to do toho komentáře napsal. Naftička v tom je, to je fakt. Ještě od Mercedesu. A dokud to nějak funguje, je to prej celkem v pohodě. Když to fungovat přestane, tak je to prej drahý, co jsem tak slyšel mezi majiteli. 300C v dieselu jsem řídil jen jednou a moc mně to nepřesvědčilo, abych řekl pravdu. U těch poface nevím, co tam je za diesel, dál jsem se o něj nezajímal.

beastar
23. 1. 2019, 16:34 0

Mě se to líbí ten poface interiér. Ten před odpovídá třídě auta jak to tady pěkně popsal Knightrider. Prostě to nejsou na domácím trhu drahý auta. Fakt je ten že většina lajcky veřejnosti na to zapomene v momentě kdy vidí to obrovský auto. A mají tendence srovnávat to právě třeba ze 7er případně a6 atp. Jenže tohle je takovej emerickej oktavián. A upřímně ve srovnání s dvojkou okynou v palbě je to cháčko furt kočár. Navíc teda paleta motorů je o dost slavnější. A k tomu dieselu. Je to kompromisní řešení v momentě kdy si chceš / chtěl si jako první majitel užívat emériku a potřeboval si hodně jezdit a z lpg v Us autě se ti dělají osypky tak jako mě.

Je jasný že po letech je nafta problém narozdíl od hemiho. Kterej je ... Tak krásně americkej že i my co by sme to koupily jako lancii bychom uznale pokyvovali? Tak o co jde. Myslim že sme právě našli favorita toho původního dotazu. Je to 300 s jakymkoliv znáčkem. A mám pocit... Nevim jestli se nepletu. Nepoužívá to z MB ještě podvozkovou platformu? Éčko že to od nich pokoupily?

Nezn.uživatel
23. 1. 2019, 17:05 0

Presne tak. Bylo to upraveny Éčko podvozkově. Netusim, jak dalece si jsou dily blizky nebo dokonce vzajemne zamenitelny. Spis bych na to nesazel a u verze po faceliftu uz vubec ne, ale ano, zaklad byl v Éčku.
Kazdopadne neni to nijak problematicky auto, naopak za malo penez hodne muziky.

beastar
21. 1. 2019, 22:19 6 reagovat

Netuším jaký jsou ani kolik stojí jisté je jedno. Neokouká se. 9-3.

riderhenry
21. 1. 2019, 22:39 0 reagovat

V zásadě všechna z těch aut jsem zběžně proklepával (snad s výjimkou Legendu, který se mi vždycky líbil, ale výkonově je spíše na spodní hranici) a nějak mě nepřesvědčilo, že by člověku nabídli víc, než BMW/Volvo/Mercedes atd. Samozřejmě až na ty obrovské motory, ale tam i v Evropě člověk sežene co do dynamiky adekvátní náhradu menšího objemu... Opomenu-li tu originalitu, tak je hlavní otázka to, jestli se fakt vyplatí to zkusit i s tím, že člověk trochu ušetří, nebo spíš pak naopak bude vysedávat u zahraničních fór a hledat, co by to na tom jeho autě všechno mohlo být špatně, protože ho s ním 9/10 mechaniků pošle někam, nebo ho bude tahat akorát za nos (peněženku). Když uvážím, jak je to snadné i se zavedenými značkami, tak bych to fakt nedoporučoval někomu, komu se to "jen" líbí. Ale jestli se pletu, rád si to nechám vyvrátit - sám bych možná o takovém autě pak uvažoval trochu vážněji.

krab
21. 1. 2019, 23:41 0 reagovat

Já myslím to je dotaz jako dělaný pro odpověď: Jaguar XJ ( co nejhezčí stav) a taky s volantem na pravé straně, aby to bylo trošku autentické poježdění :-D

Adam Forman
22. 1. 2019, 07:08 0

Tak obecně RHD Jaguary jsou skvělou volbou už od nejnižších cenových pater. Navíc jsem kdesi četl, že to XJR za to ani nestojí a autentičtější je XJ6...

SEMRY
22. 1. 2019, 10:16 0

2 beastar. Jo na poměry jsou vpohode, ale můj mechanik ma radši řadak, tvrdi ze na vecku se hur dělá a problemy jsou tam dražší. Ale ten motor jede krásně to je fakt

Fandatik
22. 1. 2019, 11:15 0

Tak po přečtení nadpisu jsem si představil XJ (ceny XFek taky už nejsou extrémně vysoko, ale už to není taková krása) a Qattroporte a ono jako ze ne e. A kdyby to měla být emerická kára tak bych dal vzhledově přednost Chargeru před 300C.

beastar
22. 1. 2019, 15:34 0

No QP proč ne. Jen ten rozpočet.

pepeo
03. 6. 2019, 12:32 0 reagovat

Nikdo tu ještě nezminoval Alfu Romeo 159 TI a to je podle mě škoda.. Nadherny design, motor se svým osobitým charakterem, neokoukane.
..ale musí to být TI jinak je to nuda :-)

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte