načítám data...

Ptejte se: Amerika na sezónní provoz

Dá se koupit amerika na denní provoz přes léto? A je to vůbec dobrý nápad? Dnešní ptejte se bude zapeklité.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Dnešní dotaz čtenáře byl velením redakce svěřen mně. Možná protože jsem redakční amerikanista? A co na to Jeník s Camarem? A jo, on je na výletě. Tak pojďme na to.

Zdravím do redakce Autíčkáře,
již poměrně dlouhá léta čtu poctivě Váš web a zejména blogy, které jsou v prostředí českého "auto netu" velmi ojedinělé jak obsahem, tak kvalitou. 
Pravděpodobně stejně dlouhou dobu přemýšlím o sepsání vlastního blogu, ale to není důvod, proč Vám píšu :-)
Zajímalo by mě, jak hodně blbej nápad by bylo si koupit nějakou fakt starou ameriku a v sezóně (5–7 tis. km) s tím jezdit jako daily? Nemám na to garáž, kam bych to dal každý den, ale mimo sezónu bych to mohl uskladnit v teplé a hezké garáži. Je mi jasné, že plně restaurovaný kus by to asi odjezdil, ale můj rozpočet by byl tak 250tis kč + prvotní základní servis. Co jsem koukal, tak by se za to mohl pořídit Lincoln Continental, popřípadě Cadillac Fleetwood atd. – oboje z konce 70. let. Byla by to správná volba, nebo máte jiný tip? Je mi jasné, že to neujede 10tis km bez investice, jsou to dneska přes 40let stará auta, ale zda je vůbec možné s těmi auty víc jezdit než servisovat :-)
Předem díky za každou odpověď a ať se daří!

Tom

Foto: bazos.cz

Ahoj Tome,

Děkujeme za přízeň! Do blogu určitě napiš, rádi si to přečteme. Teď ale k tvému dotazu. V zásadě by se to dalo odbýt tím, že peníze máš, vypadáš, že chápeš, že je to provoz starého auta, co může být nevyzpytatelný. Ale realita prostě tak snadná není. S dovolením bych začal od konce.

Je možné s auty ve věku 40 a více let víc jezdit než servisovat?

Jasně. Záleží ale, v jakém stavu auto koupíš. U ojetého veterána, kterého někdo před nedávnem dovezl z Ameriky je to vždy sázka do loterie. Auto může být sebekrásnější, ale pod jeho naleštěným povrchem může být zanedbaná technika, která ještě chvíli ‚nějak‘ pojede, než se začne sypat. Pokud koupíš auto, o které bylo poctivě pečováno, máš vyhráno. Jo, něco se pokazit může, ale jak sám píšeš, jsou to auta, která mají přes 40 let…

Můj rozpočet by byl tak 250 tis. Kč + prvotní základní servis. Co jsem koukal, tak by se za to mohl pořídit Lincoln Continental, popřípadě Cadillac Fleetwood atd. – oboje z konce 70. let. Byla by to správná volba, nebo máte jiný tip?

250 tisíc na auto z konce 70. let je docela OK. Ano, nekoupíš za to prvotřídní leštěnku, ale nemyslím si, že tam bys úplně mířil. Z příkladů odhaduju, že míříš spíše mezi sedany. Jen rychlé projetí inzerce mi říká, že nakoupíš bez větších problémů. Za 214 tisíc tu je krásný Lincoln Continental Town Car z roku 1975, případně Mercury Marquis Brougham z roku 1977 za 249 tisíc. A v inzerci by se našlo mnohem více. Směje se tu na mě třeba i Caprice

Foto: rajveteranu.cz

Jak hodně blbej nápad by bylo si koupit nějakou fakt starou ameriku a v sezóně (5–7 tis. km) s tím jezdit jako daily?

Poslední část je ta nejzapeklitější. Jak hodně blbej nápad? To záleží na mnoha věcech. Jsi závislý na tom, aby tě dovezlo? Dokážeš si jej v případě potřeby sám opravit nebo budeš odkázaný na servis? Rád trpíš?

Samo o sobě to blbý nápad není. Udělat si radost je třeba a pokud tě nebudou štvát provozní náklady, že je to obvykle rozměrné a v centru města se s tím občas blbě parkuje (Věř mi, před domem mi aktuálně stojí Town Car s mrzkými pěti a půl metry. Dnes to sice bylo rychlé a kousek od vchodu, ale ne vždy se poštěstí.) Je tady ale pár věcí, co by bylo fajn zvážit.

Jak sám píšeš, stálo by celou sezónu venku. Může se stát, že do něho bude zatýkat. Nebo že vinylový potah střechy starý 40 let se po jednom létu rozpraská a začne se rozpadat. S tím se holt musí jeden smířit. Pak je tu ale otázka servisu. Opravil by sis ho sám nebo máš svého servisáka, na kterého je spoleh? Skvělé, není se čeho bát. Technika je to veskrze jednoduchá a převážně také spolehlivá. Ty nespolehlivé kusy se současnosti nedožily… Pokud bys ale musel teprve hledat někoho, komu bys svoje auto svěřil, možná bych se ambicí na denní provoz vzdal. Servisů a garážmistrů ochotných hrabat se ve starých Amerikách není moc. Ti, co ochotní a kvalitní jsou, mají pořadníky. A u některých se můžeš snadno spálit. Nájezdu pěti až sedmi tisíc bych se nebál, není to až tak moc. Je tu ale jedna věc, která je z mého pohledu trochu problematická.

Foto: bazos.cz

Všechna auta v nabídce jsou veteráni a čekalo by je přihlášení na veteránské značky. Jenže podle českých předpisů není možné auto na veteránských značkách používat k dennímu provozu. Ano, na dohlížení této záležitosti se u nás moc nehledí, vymahatelné by to bylo jen těžko. Je to tedy taková šedá zóna a záleží jen na každém jedinci, jestli se tím bude řídit, nebo ne.

Mně by to asi trochu vadilo, už kvůli tomu, že bych měl sklony si auto k dennímu ježdění trochu upravit s ohledem na své pohodlí a být na tvém místě bych se možná podíval po něčem maličko novějším s bílými značkami. Na nich si to člověk může ztunit skoro jak se mu chce..

Foto: bazaramerik.cz

Pokud bys trochu slevil z požadavku na ročník, vykoukl na mě v inzerci Lincoln. Je to Continental z roku 1988, stojí rovné kilo (Aha, tak najednou dvě? Asi nějaká akec? A nebo jsem byl slepý…) a má své vlastní značky s krásnými číslicemi. Ano, nemá to takový kýbl stylu jako parníky z odkazů výše, ale… Pětilitrovou V8 má, pohodlný bude a za ušetřené peníze jej můžeš snadno dát do perfektního stavu a používat ho třeba celý rok. Což by taky nebylo špatné, ne? (Sakra, skoro bych ho sám chtěl, ale… naštěstí jsem saturován.) A určitě by se takových aut našlo i víc.

Takže si to shrňme. Je to blbý nápad? Pro někoho určitě. Dá se staré auto používat denně? Ano, ale občas se může rozbít a oprava může chvíli trvat. Asi jako u každého exota. A pak je tu ta věc s veteránskými papíry. Stačí na to 250 tisíc? Ano.

No, nevím, jak moc jsem pomohl, ale snad aspoň trochu. A třeba pomůžou i další čtenáři. Svou dobrou radou můžete přispět do komentářů!

P.S.: Ano, já vím, že úvodní fotka je zavádějící. Ale je z takového toho běžného provozu. A udělala mi dnes radost.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Avex
09. května 2021, 10:20
-2

Vím že to není odpověď kterou by chtěl tázající slyšet, ale radši bych ještě počkal a našetřil - 250k je na starou (a fakt pěknou!) Ameriku podle mě málo. Za 400k+ už se dá koupit nějakej hezkej Buick nebo Cadillac z konce šedesátek, a to je jiný kafe. A třeba i kabriolet!

Jasně, můžu koupit Caprice nebo Brougham hluboko pod rozpočtem, ale upřímně, auta z osmdesátek už nejsou ani zdaleka tak pěkný jako 60. a 70. Nikdy mi sice nešlo o výkon, ale v osmdesátkách už ty motory byly hodně přidušený emisníma limitama a třeba zmíněnej Brougham je fakt neskutečně pomalý a žravý (duh) auto. Navíc u Caprice se píše, že 15 let stál, a to je pro takový auto docela smrt - něco v tom uděláš, odjedeš 500km a zase odejde něco dalšího - těsnění, úniky kapalin, ...

Lincolny Town Car jsou fajn, ale když tam odejde hydraulika, tak se ze sezónního provozu se stane celoroční stání. Ale kdybych něco fakt musel za každou cenu mít, tak beru tohle - akorát v jiný barvě a ne tý příšerný béžový :).

reagovat
František Čáslavský
09. května 2021, 10:32
1

Lincoln Town Car a hydra...co?
To asi myslíš ty vzduchové měchy, co stojí 70 dolarů, že jo.

Avex
09. května 2021, 10:37
1

Sry, ne hydraulika ale vacuum lines. Kamarádovi to odešlo a pak mu nešli ani otevřít světla. Díly drahý nebyly, ale nebyla prdel to opravit.

František Čáslavský
09. května 2021, 10:41
0

Ad Caprice. Proto taky stojí málo a zbylé peníze se dají použít. Navíc švýcarsko a evropské provedení půjde dát s trochou snahy na bílý značky. Jednoduché.

Podtlakové hadičky najdeš všude, jak u Continentalu Town Car, tak u mnoha dalších. Stačí schéma, hadičky a jedeš. Staré auto...

Avex
09. května 2021, 10:48
1

Jasně no, ale ne každej je schopnej to sám opravit, na takový auto je buď potřeba to umět sám nebo znát někoho kdo to zvládne.

Caprice bych hodil do černý, udělal si z toho takový to undercover auto a dal to na bílý značky jak píšeš. Ale to už by v tom bylo tolik, že bych radši koukal stejně jinam..

bkralik
09. května 2021, 11:09
2

Jenže kdyby ses takovým pohledem jako na ty podlatkové hadičky koukal na moderní auta s elektrikou, tak už nemůže jezdit a fungovat vůbec nic!

Vždyť proboha co by pro "amatéra" mělo být jednodušší než jednoduchá podtlaková pneumatika?

Avex
09. května 2021, 11:21
-3

No údajně to taková sranda nebyla, ale oni vlajkový auta tý doby nebyly úplně jednoduchý na údržbu (když pominu motor). A elektriku na novým autě ti opravěj defacto v každým autorizáku nebo lepším servisu, na 40 let starý americe umí dělat málokdo.

bkralik
09. května 2021, 11:46
0

Člověče, my žijeme asi na jiný planetě. Elektriku že ti opravěj kdekoliv? Jasný, takže u blbýho Roomstera při nefunkčním zamykání dveří spolujezdce autorizák vymění půlku kabeláže v palubce, aby se nakonec ukázalo, že je špatnej motorek v zámku, kterej autorizák umí vyměnit jenom s celým zámkem a klíčema, takže se nakonec našel garážník který ty motorky mění samotné a který to za litr vyřešil?
Ano, nemám zkušenosti s podtlakama ve starých amerikách, ale na dnešních autech není nic složitějšího než elektrika...

Avex
09. května 2021, 12:02
1

Záleží co z elektriky odejde - když to je blbý světlo v interiéru tak to zvládnou skoro všude, když je to něco vážnějšího, tak to opraví spíš málokdo. Ale to nebyl můj point, chtěl jsem tím říct, že obecně je víc lidí na opravu moderní elektriky než americkejch oldtimerů.

PepaSFI
09. května 2021, 12:17
1

to blbý světlo v interieru je ovládaný přes řídící jednotku, takže se klidně může stát že to nespraví nikdo.

Irwinek
09. května 2021, 14:33
2

Podtlak nebyl jen v Amerikách, Volvo 960 na něm má postavenou existenci téměř všeho - tempomat, klima,...…. úplná prča to není, auto ještě nemá plnej systém hlášení poruch, takže na pc vyběhnou 3 stránky možných závad a už si na tom vylámalo zuby hodně mechaniků, a to i z autorizáků. Tempomat nejde už cca 8 let, vše ostatní zprovozněno. Odkud to přisává se nepodařilo zjistit, ale je fakt, že poslední 4 roky na to kašlu a prostě jezdím.

ratan groch
10. května 2021, 09:01
0

Chlapci,
pozeram ako sa navazate do Avexa a vysvetlujete mu, ze nic nie je problem a vsetko sa da lahko urobit. Mate pravdu, da sa, ale pre vas.

Ak by som mal rovnaku tuzbu ako autor dotazu (a ze som mal uz o dost sialensie:), tak JA by som nevedel vymenit podtlakove hocico, z elektriny viem vymenit baterku v mobile. Vzduchove mechy su predpokladam odborny nazov pre dudy. Takze je to lahke, da sa to, ale nie pre kazdeho.

V tomto vlakne vyhrava Avex.
A vyhrava aj Frantisek C. za vyborny clanok a kompexnu objektivnu radu Tomovi.

František Čáslavský
10. května 2021, 09:56
3

Nejde o navážení, ale o to, že hned ze začátku vypálí kravinu. Navíc už v článku zdůrazňuju, že pokud si to člověk neudělá sám, bude čekat, bude to trvat a bude to drahý...

mariov8
11. května 2021, 09:07
0

Podtlakový okruh měli i staré mercedesy, uměl být dle motorizace a výbavy neskutečně rozsáhlý a jeho netěsnost mohla ohrozit i poměrně důležité funkce, třeba nešel zastavit motor z kabiny. Některé luxusní, opravdu luxusní vozy, nebo třeba terénní vozy, však mohli mít i hydraulický okruh. Chce to servisní dokumentaci a bádat. A když už to bude rozebrané, rovnou všechny spojky a "Y" systému měnit, jak to má 30 a více let, nevíte dne, kdy to začne utíkat...

Trinom
13. května 2021, 21:01
0

Jestli chcete vidět potlakový systém par excelence, tak si prohlédněte ratsnest pod sáním na RX-7 FD.

eLzyx
09. května 2021, 13:10
2

docela blbá doba na to kupovat ameriku. Ze států ten dovoz teď vázne, co bylo v inzerci je přebrané, rezervované, nebo nic moc káry (esteticky, nebo technicky).

reagovat
ne
nebel
10. května 2021, 07:12
5

Chtěl bych varovat dotazujícího se, že musí počítat s tím že občas dopadne takto a po konci směny hned domů neodjede. Střídám na ježdění na směnu daily auto s veteránem (podle nálady a počasí, ale řekněme že průměrně každou třetí směnu jedu starým autem) a stará technika si holt občas postaví hlavu nebo na ní už něco odejde.
Nicméně stačí mít základní nářadí a vybavení v kufru a zatím se nestalo nic, kvůli čemu bych nakonec, po hodince či dvou "majstrování" pod kapotou, odjet nedokázal.

Mám štěstí na kolegy, nevadí jim když zůstanu po své směně dál na pracovišti, uvařím si čaj a jdu to nějak poladit. Vadí jim jen kdybych přijel pozdě na začátek své směny. Respektive, jednou či dvakrát se stát může, ale pozdní příjezd měsíc co měsíc by mi opravdu netolerovali. :)

S amerikami zkušenost nemám, ale předpokládám že co se týče spolehlivosti, budou na tom podobně - technika je na obojím ještě vcelku jednoduchá (mám ročník 1980).
-
Komentář upraven 10. 5. 2021, 07:14:45

reagovat
Irwinek
10. května 2021, 12:18
0

No jo, na nádraží se ještě místo najde :-D
Měl jsi dát víc fotek a teho mechanika nahradit vnadnou slečnou v bikinách :-D
Mazlík je tedy krapítko mladší, ale ze stejné stáje a jezdí skoro daily - předloni třeba i Gdaňsk :-D

ne
nebel
10. května 2021, 13:23
1

"Mechanik" jsem já a jako vnadná slečna v bikinách nevypadám ani náhodou, holt se musíte spokojit s pupkatým strejdou. :D

Tohle PRV bude taky jednou spolehlivé, až mu vychytám mouchy. Spíš jsem chtěl ukázat jak to začíná. Koupil jsem ho v únoru, největší věci vyřešil mechanik a teď nastává ta fáze rozjíždění a vychytávání much. Není to jak poslední roky kdy to auto jelo 5x do roka, z toho 3x na srazy a 2x na výlet, teď jezdí pravidelně a objevují se různé drobné potíže, které je třeba řešit. Jednou nejde sytič, jindy praskne hadička nebo je třeba pořešit kabel/konektor... Věřím tomu že ho letos řádně rozjezdím, tyhle potíže vychytám a též se pak už nebudu bát s ním jezdit i za hranice.

Myslím že začátek denního dojíždění s amerikou by vypadal úplně stejně, jako můj začátek dojíždění do práce s touto dvojkou.
-
Komentář upraven 10. 5. 2021, 13:28:07

Jakub Pospíšil
10. května 2021, 14:12
0

To je ta dvojka kupé, co se docela dlouho prodávala na Volvoklubu?

ne
nebel
10. května 2021, 14:38
0

Ano, to je ten sedan. Je v pěkném stavu, víceméně občasné potíže plynou ze staří hadic/kabelů které postupně měním a z toho, že toho předtím dvojka najela minimum. A tak se teď rozjíždí a ozývají se tyto drobné potíže.

Irwinek
11. května 2021, 07:11
0

Ok, bikiny si neber :-D
Bylo mi to divný, ale tohle dává smysl :-D
před spoustou let jsem si koupil MB 1100 de Luxe. které od smrti majitele stálo 10 let v garáži, pak ho vytáhl vnuk a z první projížďky ho přitáhli na laně, tak mi auto nechal za pár drobných. Co já se natrápil s těma " pitomostma " typu zteřelé gumičky, těsnění, cívka ,..... Ale pak, to byla lahoda :-D
Tak držím palce :-D

mariov8
11. května 2021, 09:19
0

Je to tak, vzpomínám n adobu 10-15 let dozadu. To jsem jezdil sem-tam do práce youngtimerem, autem ze 70-tych let. Že si po Praze dvouvačkový HEMI mercedes bral klidně 16-17L nebylo úplně příjemné, ale že občas se muselo vytáhnout nářadí a/nebo jet domů "sockou", to k tomu holt také patří a nesmí to člověka překvapit. Byly měsíce, kdy se tankovalo i 2x jenom do tohoto auta a výplata ještě nebyla na účtě. Nádrž měla 80L. :-D Ani zdaleka jsem neměl příjem jako mám dnes, ale byly to krásná léta, existovat tehdy tento web, jsem tady každý den... 8-)

ne
nebel
17. května 2021, 16:32
0

Díky přesně jak píšeš, postupně to vychytám. Je prostě třeba to rozjezdit.

Krásně řečeno :) ježdění youngtimerem/veteránem.má své kouzlo. :)

Vencos
10. května 2021, 07:26
8

Kdyby všechno bylo tak skvělé jako ve snu... Jezdit starým americkým krámem prostě nechceš. Taky jsem po tom toužil. A jezdím teď svým fullsize Oldsmobilem velmi často. Když z toho vyjmu cestovní pohodlí, je to velmi nepohodlné. Nejsou tu odkládací přihrádky ani cup holders. Radio hraje docela tragicky. Pořád mi připomíná věci, který na tom musím udělat. Všichni na to blbě čumí a chtěj si o tom povídat (hlavně retardi). Některé věci nefungují zcela ideálně a můj kousek po starým námořníkovi nemá ani Central, ani elektrický okna. Vejde se to jen na venkov, do města ne. Musím si koupit garáž, protože venku to stát nenechám.

Má druhou stranu, v Yarisu, který teď mám, jsou tři držáky na pití, rádio hraje parádně, můžu to nechat stát kdekoliv, aniž by to budilo pozornost a těch odkládacích přihrádek...

Po této zkušenosti bych za 250 klacků sháněl co nejmodernější Panther, ideálně Mercury, nebo Viktorku LX. Town car se mi nelíbí, ale proč ne.

reagovat
liška
10. května 2021, 11:00
2

Není lepší zkusit támhle něco z devadesátek za kilo a po roce provozování (objednávání z US, čekání, občas to lapnou celníci), o hledání servisáka, kterej tě s tím nepošle do prdele (páč to není koncern voe) nemluvě. Když ho to bude bavit, tak pořídit pak něco staršího, dražšího kde ten masochismus s provozování jako daily bude o pár levelů vejš?

reagovat
James
13. května 2021, 13:35
1

Osobně se mi nejvíc líbí staré ameriky tak ze 40.-50. let: zlatá éra Cadillacu, ještě existovaly takové ty luxusní/inovativní dnes už méně známé značky Packard / Hudson / Studebaker. Koupit ale jedno z takových aut v dobrém a relativně spolehlivém stavu znamená min. stovky tisíc k Tvému rozpočtu navíc, specifické díly už problém, a jako daily si to může dovolit asi opravdu jen málokdo.

Jak už tady psali jiní, na starém autě stárnou hlavně různá těsnění, hadičky, pryžové díly, a to pokud se postupně nepovyměňuje, tak to bude věčný boj. K tomu se přidávají různé případné luxusní prvky výbavy, jejichž stav taky nebude top. Navíc podle mě na denní používání na českých silničkách to nic příjemného nebude, spíš to bude frustrující. Taky interiéry z té éry jsou obecně dost nechutně lacině zpracované a zub času jim taky na kráse nepřidal.
Spolehlivost těmi desetiletími navíc jde dolů.
Takže aby to opravdu nakonec byl splněný americký sen, než spíš rozčarování, nekonečné problémy a náklady.

Kdybych tedy chtěl stále nějak cool full size ameriku klasické koncepce za dostupné peníze pro častější ježdění, koukal bych do 90. let. Auta na platformě Ford Panther všichni chválí za mimořádnou bytelnost a spolehlivost, Caprice/Roadmaster/Impala případně Fleetwood z té doby rozhodně taky mají něco do sebe, a pochybuji že půjdou kdy sehnat levněji.
Bude to mít vstřikování což je docela plus, dobrou "komfortní výbavu", kvalita zpracování obecně byla v 90. letech už celkem na úrovni a celkově se v tom pravděpodobně pojede mnohem příjemněji než v americe o 10-20 nebo víc let starší.

Takový ten základ jako u koupě každé ojetiny bude:
- bez rozsáhlé nebo vážné koroze, bez znaků vážnější bouračky
- bez podivných elektro závad, elektroinstalace nezbastlená / jednotlivé prvky normálně funkční / celkově v dobrém stavu
- převodovka relativně čistý olej a řadící jak má, motor aby nekouřil, nežral vodu, nebyla vadná těsnění pod hlavami, při pohledu pod ventilové víko aby nebylo všude černé napečené bahno od zanedbávaných výměn oleje
- v žádném případě nebrat doježděné vraky s myšlenkou "to všechno si postupně nějak udělám"; počkat si klidně půl roku rok na opravdu pěkný kus a třeba i za trochu víc peněz

Hodně štěstí a nezapomeň sem nakonec napsat blog, jak to celé dopadlo a jak to nakonec celé vidíš

reagovat
Lukáš Naske
14. května 2021, 07:12
1

Moc díky za tohle ptejte se, jako by pisatel psal za mě, akorát auto by bylo o pár let mladší.

Už jsem na 99% procent rozhodnutý pro Mamuta (Mercedes S500 W140 long), nebo spíš na 90%, možná 80%, i když … no zkrátka mění se to :). Stále mě ale láká nějaký americký full size sedan, který asi nebude tak dobrý v pohodlí (o to mi jde především), ale pro okolí bude 100x zajímavější.

Takže otázka: bude finančně a časově náročnější udržovat ve slušném (ne top, ale ne vrak) stavu Mercedes W140 nebo Cadillac Fleetwood sedan 1993-1996 (případně něco jako Chevrolet Caprice 5G (1991-6), Impala 7G (1994-6), prostě full-size sedan z devadesátek)?

reagovat
gramo
17. května 2021, 09:16
0

Mám za to, že auto na veteránských značkách se nesmí používat k podnikání, ale soukromě s tím člověk může jezdit jak chce.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem