načítám data...

První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Jaro je za dveřmi a to znamená, že se blíží první letošní Autíčkářův Trackday a první závod série Plech Cup 2018.

zobrazit celou galeriiTrackday: První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Ač tomu venkovní teploty úplně nenasvědčují, zima se opravdu chýlí ke konci a motoristická sezóna 2018 začíná. Garáže se otevírají, motory ožívají, petrolheadi se začínají potutelně usmívat. A kde nejlépe oslavit konec zimy? Samozřejmě na Autíčkářově svátku spálené gumy a benzínu. Je tu první letošní Autíčkářův Trackday. 

Registrace jsou spuštěny, kdo nezaváhá, ten se sveze. Na okruhu ve Vysokém Mýtě, domovské Autíčkářově závodní trati, vás opět čeká zábava pro celou rodinu, spousta zajímavých lidí a neméně zajímavých automobilů v plném tempu a počasí dle denní nabídky. Pokud jste tak ještě neučinili, registrovat se můžete zde.

A co by to bylo za Autíčkářův Trackday bez závodu legendární série Plech Cup? Pro letošní sezónu došlo k mírným úpravám pravidel, základ však zůstává stejný – cílem je koupit vůz za cenu do 15 000 Kč a dosáhnout s ním lepšího času na kolo než soupeři. Zní to snadně, snadné to však rozhodně není. Jen opravdoví mistři volantu si sáhnou na poháry vyrobené z toho neušlechtilejšího šrotu speciálně pro Autíčkáře a jeho závodní sérii.

Celý organizační i dezorganizační tým Autíčkáře se na vás těší, 17. března se uvidíme na okruhu Vysoké Mýto!

Pravidla | Plech Cup 2018

  1. Všichni zájemci o účast v závodu Plech Cup se přihlásí organizátorům u pokladny okruhu do 10:00.
     
  2. V 10:30 provede hlavní Autíčkářův sportovní komisař inspekci všech závodních vozů přihlášených do závodu v prostoru depa Plech Cupu. Vozům, které nebudou přistaveny k inspekci, nebude účast na závodu umožněna.
  3. Pro automobily, které se účastní závodu, bude na ploše vyhrazeno depo Plech Cupu
     
  4. Podmínky pro účast vozu v sérii Plech Cup

    a) Automobil musí být pořízen za částku nižší nebo rovnou 15 000 Kč. Do této částky se nepočítají náklady na dopravu a základní servis. 

    b) Automobil musí splňovat základní bezpečnostní požadavky.

    c) Pneumatiky typu slick nejsou povoleny.

    d) O konečném schválení automobilu pro závod rozhoduje hlavní Autíčkářův sportovní komisař.

    e) Hlavní Autíčkářův sportovní komisař může nechat hlasovat o vyřazení automobilu ze startovní listiny.

     
  5. Průběh závodu

    a) Závod začíná ve 13:00. Závodníci, kteří nebudou v době začátku závodu přítomní v prostorách depa Plech Cupu, mohou být diskvalifikováni.

    b) 
    Závod se jede na tři měřená kola, počítá se čas nejlepšího z nich.

    c) Pořadí závodníků určuje hlavní Autíčkářův sportovní komisař.

    d) Hlavní Autíčkářův sportovní komisař má právo měnit parametry závodu, časový rozvrh i podmínky účasti. 

    e) Je povoleno sdílení závodního vozu, jeden automobil mohou k závodu použít až tři závodníci.

     
  6. Všichni účastníci jsou povinni dbát bezpečnosti a chovat se v duchu fair play. Za porušení těchto zásad může hlavní Autíčkářův sportovní komisař v krajním případě udělit až zákaz účasti v celém ročníku série Plech Cup.
     
  7. Redakce Autíčkáře si vyhrazuje právo před začátkem závodu ve 13:00 odkoupit kterýkoli z přihlášených automobilů za cenu 20 000 Kč. Kupní cena bude uhrazena na místě a v hotovosti.
     
  8. Vyhlášení výsledků a ceremoniál předání cen proběhne v 16:00 v depu Plech Cupu.

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 08:49
-3

Vyhrazuje si právo neprodát. S jedním vrakem jezdím do prace a Fto je v ČR unikát. (navíc s UK doklady)

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 09:51
0

Toto pravidlo je tu jen jako hrozba pro případ, že nastanou vážné pochybnosti o skutečné ceně auta či jeho úprav. Redakce Autíčkáře si nehodlá budovat sbírku aut za 15.000,-, jen nechceme, aby se mezi vás vklínil někdo se závodním speciálem, tvrdil, že ho koupil za 14.999,- a připravil vás o spravedlivý souboj na trati.

JLK
27. února 2018, 10:22
0

Vojta Nekvapil: ono mozna proto toto pravidlo zavedli, aby se z plechcupu nestal zavod v tom kdo si z UK dotahne lepsi auto za min penez.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 11:10
0

Já ho ale koupil u Karlových Varů jako bezpapiraka. Ale zjistil jsem že je v UK stále registrováno a podařilo se to přepsat na mě.

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 11:21
3

Je to Plech Cup, závody ve vracích za pár korun. Pokud je pro někoho prodej jeho auta za 20.000,- problém, potom nemá vůz vhodný pro Plech Cup.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:03
0

Fto tu cenovou má. Je to vrak. Ale jak jsem řekl tak problémové doklady a unikát který nemám šanci už sehnat. Bawo jsem koupil za 15 000. Ale jelikoz ho používám jako daily tak jsem doplňoval výbavu jako audio airbagy, hezčí interiér, pěkná kola. Tedy věci které nešli do jízdních vlastností. Naopak to je hmotnost navíc. Pořád je to líná stará 316i která chce každou chvíli náhradní díl. Teď třeba se rozpadla vodní pumpa a došli zadní brzdy. Sám víš že je dost lidí co závodí s daily. Reálná hodnota nízká ale kvůli zaplacený nákladům na servis se jim nevyplatí to prodávat. Mě třeba taky nelaka řešit další bourane a rezate auto.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:05
-1

Pravidlo o prodeji pro mě znamená poměrně velkou investici. Koupit tažné auto, podval a nejakej krám bez papírů. Pak se idea levného závodění ztrácí.

Jan Machač
27. února 2018, 12:24
5

Hele Vojto, redakce se už ohledně toho tvého FTO v podstatě usnesla na tom, že to nikdo nechce ;-) Takže pokud nedojde k nějakému excesu jako jsou třeba slicky za dvacku, nevidím důvod k obavám...

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:52
0

Slicky jsou zakázané pokud vím. Dřív jsme kupovali ojeté slicky za cca 1000kc pár včetně disku. Teď většina jezdí na ns2r. Ty nám teď poněkud podrazili. Obyčejné gumy jsem zavrhnul. Po svezeni na Sosnové se zcela novejma gumama jsem večer jednu vyhazovat a zbytek byl servanej taky hrozně. Ns2r mám 3ti sezónu. 3x Sosnová, 11x mýto, 24000km a stále ještě jsou použitelné.

Vojtěch Kubiš
27. února 2018, 14:51
3

s tím odkupem vidím problém v situaci, kdy někdo do svého PlechCup speciálu investoval velké množství vlastní práce. Takové auto může mít bez problému veškeré vstupní investice pod 15 tisíc a přesto by majitel mohl být hodně nešťastný, kdyby o něj za 20 přišel. Proto by se mělo především posuzovat jestli auto není "prostě moc dobré na PlechCup" :)

Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 15:12
0

A právě proto má právo odkupu jen redakce a využije ho jen jako krajní možnost.

Vojtěch Kubiš
27. února 2018, 15:22
1

ano, skutečně nejkrajnější. Myslím si, že pokud je auto "prostě moc dobré na PlechCup" a je důvodné podezření, že je v něm investováno více než 15 tisíc, tak by na 99.9% těchto případů měla stačit prostá diskvalifikace.

Osobně se trochu bojím aby slovo "odkup" nezpůsobilo lehkou paniku a nesnížil se počet účastníků anebo nezávodily ještě obyčejnější auta než jak je tomu teď.

Jinak zcela souhlasím s tím, že se bude víc hlídat startovní pole a bude se lépe posuzovat, jestli může nebo nemůže dotyčný závodit.

Jan Machač
27. února 2018, 15:27
0

Hele ono taky redakce tak nějak nedisponuje nekonečnými finančními zdroji, takže toho, že zkoupíme auta do kterých lidé nainvestovali spoustu práce a 16 tisíc korun není reálné ;-) Je to fakt jen kladivo na lidi, kteří by chtěli nějak flagrantně porušit pravidla.

Rien
27. února 2018, 17:34
3

To je dobrej plan jak se zbavit pezota, pochybuju ze by ho ode me nekdo za dvacku normalne koupil, ale parady udela na okruhu furt dost)))

Tomáš Trýska
27. února 2018, 18:21
0

JLK: Naopak, plechcup má být o co největší kreativitě závodníků, jako tomu je v případě jeho vzoru - Lemons. Takže tahání aut z tramtárie je naprosto legitimní součástí a pokud by se to mělo jakkoliv omezovat, tak by nemohla jezdit odhadem tak třetina aut a nic z flotily mr. Poldena.

JLK
27. února 2018, 20:26
0

Tomáš Trýska: mne osobne je teda blizsi ta Honzova interpretace "Je to Plech Cup, závody ve vracích za pár korun". Ale asi do toho nemam co kecat kdyz plech cup nejezdim :D

beastar
27. února 2018, 20:30
0

Tak na Lemons tušim je trochu jinačí limit a pravidla, než cena. Vzhledem k tomu že sem tam je tam k vidění i 911 vybraná na kost s nějakym jinym motorem a podobně.

Tomáš Trýska
27. února 2018, 21:00
0

Limit tam je $500 s tím, že v ceně není práce na autě, bezpečnostní výbava, klec a ještě cosi. Co je vtipné, tak že můžeš rozhodčího ukecat, případně když se to nebude rozhodčím, nebo jiným týmům líbit, tak ti ho můžou trošku pochroumat (třeba bagříkem, ale nikdy ne do nepojízdného stavu) a ponížit tak cenu.

bkralik
28. února 2018, 19:11
2

Na Lemons mají přesně tohle pravidlo...

1.4: Claiming Race: At the end of the competition, the Organizers–and nobody else, you lazy, better-car-wantin’ bastids–may elect to purchase any vehicle from its owner(s) for $500. In 80 races and counting, we’ve claimed cars precisely twice. Don’t piss us off so much that we raise that to three.

Myslim si, že byste to měli přeložit do češtiny a upravit podle toho místní pravidla :-D

Hs
Hstromek
02. března 2018, 00:12
0

S tim odkupem nesouhlasim z podobnych duvodu jako jini. Predminuly rok, kdy jsem sehnal svuj krap za €290, byly pravidla trochu jina: povoleny byly napriklad naklady smerujici k bezpecnosti, coz jsem si vylozil tak, ze ty shnile koutouce a desky, co po 10min v Myte slusne dymyly a nebrzdily, muzu v klidu vymenit za nejake bezne spotrebni nahrady...zadne vrtane EBC atd. Stejne tak gumy z toho byly vynate. Ted jsem jen v tomhle nejzakladnejsim spotrebaku skoro jiste pres 15tis vcetne auta, ale predevsim v duchu tohodle poharu jsem hromadou sve vlastni prace setril celkove investovane penize. Auto uz mam 2 roky a za tu dobu jsem se snim tak szil, ze se snad radsi nezucastnim, protoze ma pro me vetsi hodnotu ho mit nez nemit za vyrazne vyssi castku.
Posledne se nekomu z Autickare pri cekani na start v PlechCupu nelibily moje kola (OZ F1 16") a podle toho pochyboval o hodnote meho auta. Vubec se nechtel dozvedet, ze jsem kvuli tomuhle kaufu cestoval 6h a vysly me na €70...proste byly na PlechCup moc pekny(!). Take bylo predminuly rok mozne odecitat prodejni cenu dilu, coz jsem vyuzil, ale ted je to moje minus.
Co me fakt dostalo bylo, ze jste do PlechCupu pustili toho ctyrkoveho (?) Golfa GTI 1.8T, anglicky Peugeot za 500 liber je take podivny i s tou publikovanou story.

Tomáš Trýska
02. března 2018, 17:49
0

O GTI pochybovalo víc lidí, ale poté, co se vyřadila ještě v době trackdaye a již se víckrát nezjevila, tak to nikdo neřešil. Naproti tomu angláni opravdu jdou sehnat směšně levně, protože tam jsou na ně takový daně, že to není hezký, tudíž starý auta jdou sehnat levně takřka bez ohledu na hodnotu.

JLK
27. února 2018, 10:19
0

"a) Automobil musí být pořízen za částku nižší nebo rovnou 15 000 Kč. Do této částky se nepočítají náklady na dopravu a základní servis. "

Nechce se mi hledat, ale nebyla tam drive zminena i "bezpecnostni vybava"? Co kdyz si nekdo do specialu necha namontovat klec treba?

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
27. února 2018, 10:33
6

Smyslem je zabránit úpravám, které dají autu nefér výhodu. Když si na auto dáte závodní gumy nebo karbonkeramický brzdy za bambilion, tak vás do Plech Cupu nepustíme. A když budete i přesto dál trvat na tom, že celý auto i s brzdama z Lamborghini vyšlo na 15.000,-, tak ho od vás za dvacku koupíme. Bezpečnostní klec - ale ani další věci, třeba airbrush v hodnotě celého startovního pole - žádnou nefér výhodu neposkytuje, za to vám nikomu nikdo problémy dělat nebude.

beastar
27. února 2018, 14:02
0

Takže když koupíš prokazatelně za 15.000 věc co má 300 koní potom to tady v Čr dáš dohromady do původního stavu. A pudeš si zajezdit cup bude to z vašeho pohledu ok?:)

JLK
27. února 2018, 14:28
1

beastar: ano bude, jen toto bude tvuj posledni zavod protoze urcite se najde nekdo kdo si rad poridi 300 koni za dvacet litru. A navic se tam pise jen o zakladnim servisu, takze nepujde koupit za 15 par zbytku po vyhorelem porsche a pak se s "opravenym" prihlasit na plech cup.

František Čáslavský
27. února 2018, 14:56
0

Zaprvé, redakce. Zadruhé, pokud je auto reálně dražší, tak bys nás musel hodně přemlouvat, abychom ho do závodu pustili. Má to být zábavný závod levných aut a ne soutěž eg o to, kdo sežene nejvíc koní.

Beny
27. února 2018, 14:57
0

Taky chci 300k za patnáct, kde se dá pořídit? :-)

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 16:41
1

Říkám si že jsem si měl koupit to exekucne zabavene bmw e36 combi 325i za 3000kč a zkombinovat s compactem co jsem měl na dily. Občas jde sehnat zajimavej nesmysl. :)

Knightrider
27. února 2018, 17:03
0

300 koní za 15 tisíc? Sakra, asi jsem někde udělal chybu. :-D

beastar
27. února 2018, 18:31
0

To není taková věda chlapci:)) Ok dobře tak 250 až 290 koní za těch 15 sehnat jde. Doprava se nepočítá a základní servis taky ne. Když neni člověk náročnej na stav vozu, tak se dá koupit leccos. Jak píše Vojta N. občas se dá sehnat a opravdu se vejdeš do nesmysl ceny. Já teď vim o autě co má 279 hp a je za 600 E s zim že je mi jasný, že kilo z toho srazim dolu. Jinak chápu že smysl závodu neni v tom mít co nejsilnější auto za co nejmíń ale prostě se svézt na čas a posoutěžit. Jen my šlo o to, že když budu vychcánek tak si v podstatě umim i s těmahle pravdlama najít cestu jak si koupit "výhodu". Jistě když sem dřevák ani 300 koní nepomůže, ale to je věc druhá.

Tomáš Trýska
27. února 2018, 21:04
0

Ale pokud se ti podaří takové auto sehnat, je to fér výhoda. Tu možnost měl každý. Proč myslíš, že vyhrávají lehká auta se silnými dvoulitry? Protože mají výkon. Tečka. Samozřejmě, že když mu za volant posadíš lamu, tak zajede nic moc čas, ale to je věc jiná.

František Čáslavský
28. února 2018, 00:42
0

beastar: takže vyrobíš 300 hp auto za 15 k, 5k vyděláš a pojedeš dál? To zní jako podnikatelskej plán :)

beastar
28. února 2018, 01:13
0

To zní skvěle. Prostě radost 5k každej trackday. Hlavně aby pokaždé redakce dala dohromady tu dvacku:))

Ol
Olduc
27. února 2018, 17:35
1

V rámci Trackday je nějak omezen momentální počet aut na trati? Nebo prostě jak se to sejde, tak se jezdí?

reagovat
Tomáš Trýska
27. února 2018, 18:19
0

Mám pocit, že je to omezené na nějakých 15 aut na trati cca.

saage
27. února 2018, 23:46
0

Chapu kluky, kterejm se to novy pravidlo nelibi.. Nadruhou stranu, bylo par pripadu kdy jsem sam pochyboval o castce ktera je investovana do nekterych aut. Toto pravidlo chvalim, i kdyz jak bylo v diskuzi receno, Autíčkář k tomu asi ani nepristoupi, a pri odmitnuti prodeje bude auto vyrazeno ze zavodu. Me by se naopak libilo kdyby auto za tech 20-30 tis mohl koupit kdokoliv z ostatnich zavodniku. :-)

reagovat
František Čáslavský
28. února 2018, 00:41
0

No, to by bylo pěkné, ale jak už zaznělo, existuje několik aut, kde do nic bylo vraženo tolik nadšení a člověkohodin, že i když se to do rozpočtu vejde, tak to prostě prodat nejde. Proto existuje omezení na redakci, kde k odkupu dojde fakt až v krajním případě :)

beastar
28. února 2018, 01:34
0

Stejně kdyby byl limit 15.000 euro bylo by to zajímavější.

bu
buteo
01. března 2018, 20:41
0

No vida, jaro se navzdory aktuálním mínus 15 nezadržitelně blíží a tak se objevují další možnosti, kde se letos povozit:
http://www.mx-5cup.cz/kalendar-2018
Registrace je spuštěna a i když nevlastníte ten roadster, co se tady nesmí pojmenovat, nevadí - ve třídě OPEN tam může jezdit téměř cokoliv, co neusiluje posádce a okolí o život.

reagovat
Safa
01. března 2018, 20:49
0

Ty voe, kolega Miatista a nečte moje blogy. Shame on you! Na MX-5 Cup už jsem zdejší chásku zval před týdnem. ;o)
A vůbec, mrkni sem, třeba tě zaujme i něco dalšího: https://www.autickar.cz/blog/clanek/top-25-akci-roku-2018-pro-autickare-cesko/436/

bu
buteo
01. března 2018, 21:55
0

Njn, to ta má vrozená lenost - v tomto případě všechno číst ......

jo
johan
11. března 2018, 22:55
0

budu okolo trate tie traktorove pneumatiky?

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
215 koní výkon
2 987 ccm objem

Citroën Xsara Coupe VTS 2002
Citroën Xsara Coupe VTS

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 598 ccm objem

Dodge Ram Big Horn 4x4 2011
Dodge Ram Big Horn 4x4

2011 rok výroby
390 koní výkon
5 654 ccm objem

Ford F150 FXR 2013
Ford F150 FXR

2013 rok výroby
364 koní výkon
3 500 ccm objem

Volkswagen Touran  2006
Volkswagen Touran

2006 rok výroby
103 koní výkon
1 986 ccm objem