načítám data...

Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Camry je zpět, to už nějakou dobu víme. Nám však tento sedan pořád nedává spát. Bude se mu dařit nebo se zase brzo stáhne?

zobrazit celou galeriiEditorial: Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Před nějakou dobou se v českých médiích objevila zpráva, že Toyota nám opět do Evropy vrací model Camry. Nové Camry, hezčí, hybridnější. Správně, tak jako třeba v Japonsku už to dělala minulá generace, u nás si také Camry koupíte jen v hybridním uspořádání. Což nemusí být nutně špatně, hybridy od Toyoty si vždy najdou své zákazníky. Celou dobu od představení si však říkám, zda je návrat Camry do střední Evropy, a Česka zejména, dobrý nápad.

Abych to uvedl, přiznám se, že Camry mám rád. Mám krátkou zkušenost s předchozí generací, byť bez hybridu, a ještě v americké verzi. Zkušenost to ale byla moc příjemná. Camry je totiž takový ten velký sedan, který je sice na první pohled obyčejný, ale po určité době se stává vítanou oázou klidu, k čemuž navíc nepotřebuje prémiové materiály, dřevo a ionizátory vzduchu. Camry je americký sedan, ačkoli japonský, funguje přesně jak byste čekali. Velké, nenáročné auto, snadné na ovládání, příjemný společník pro každodenní život. Taková ta věc, na kterou je vždy spoleh a nikdy vás nenechá ve štychu. 

Jenomže…

My jsme v Evropě. Americká auta tady sice mají svou komunitu věrných příznivců, ale pro ty je Toyota americká málo, byť se tak každým coulem projevuje. V Evropě navíc frčí kombíky, nafta, a poslední dobou také SUV. Lidé si raději koupí levnější SUV, které prostě nebude fungovat tak dobře, jako kombi za stejnou cenu. Teď nemám v úmyslu plivat na SUV, mám je totiž také rád, ale realita je taková, že lidé si raději koupí klidně laciné SUV, aby vypadali lépe. Nebo si koupí Octavii, když existuje Auris, který je v mnoha ohledech lepší a ještě navíc levnější. 

V Evropě navíc na Camry čekají vyzyvatelé zvučných jmen, totiž Passat, Insignia, nebo Superb. Citroën své snahy na tomto poli vzdal, což je škoda. Peugeot zase představil novou 508. Všechny tyto vozy navíc budou mít naftové pohony a varianty kombi. Je jasné, že Camry to bude mít velice těžké, byť má samozřejmě co nabídnout. Bohužel právě už první zprávy o Camry nezapomněly zmínit, že oproti konkurenci má menší zavazedlník, takže v mistrovství Evropy v přepravě vzduchu může na medaile pomýšlet těžko. 

Proč si ale koupit Camry a zapomenout na evropské stálice? Myslím, že se pár důvodů najde. 

Zaprvé, Camry vypadá sakra dobře, a na typickém korporátním parkovišti bude představovat menší zjevení. Přitom ale stále zachovává seriózní tvář, v této kategorii se výstřelky moc nenosí. O tom svědčí i šedočernomodrá paleta barev, z nichž jediná karmínová červená svítí jako drahokam. 

Zadruhé, skoro bych se vsadil, že Camry bude pohodlnější a tišší, než protivníci. Třeba sedadla jsou podle prvních posezení navrhována jinak, než zvykem u koncernu VW, a mám tušení, že komu nevyhovují sedačky v Passatu a Superbu, toho může právě Camry oslovit. Pořád je tu však ta Insignia, a Opel sedačky umí velice znamenitě. Mimochodem, právě v interiéru a porovnávání rozměrů si Toyota trochu naběhla. Při představení totiž zmínili, že na zadních sedadlech je nejvíce místa ve třídě, více než ve Škodovce. No, vážení, já teda nevím, jak jste měřili, ale Superb znám, a v Camry není ani zdaleka tolik místa na kolena, když sedím “za sebou”. Jako pokus dobrý. Na druhou stranu, interiér Camry je prostorný dost a víc místa by mi přišlo skoro jako plýtvání. Zkušenosti s předchozí generací navíc ukazují, že Toyota velký sedan umí udělat až nečekaně pohodlný.

Zatřetí, interiér, když už jsme se k němu dostali. Interiér a zpracování. Zde je opět patrná obrovská odlišnost přístupů. Evropská auta sází na jemné detaily, měkčené materiály, tenoučké plastové, tedy chromové, rámečky kolem každého tlačítka a podobně. Jako ono to vypadá hezky, ale k čemu to všechno, když z těch jemných dekorů máte jediný dojem, a to ten, že se to za pár let rozvrže, rozláme a rozpadne. Z inteirérů Toyoty jsem naopak měl dojem, že kdybych vevnitř odpálil ruční granát, tak mě akorát hasiči potom vypláchnou ven a až vnitřek vyschne, může nasednout další řidič. Kabina Camry navíc myslí na řidiče. Má velká tlačítka, fyzická tlačítka, která můžete mačkat poslepu, najdete je kdykoli, bezpečně víte, na co v daný moment saháte. Komu jsou sympatická americká auta, bude spokojen. Kdo preferuje jemné pochromované plastové rámečky, asi se zde nebude cítit dost cool.

Začtvrté, hybridní pohon. e-CVT možná nebude vyhovovat každému, ale celkový výkon téměř 220 koní a možnost jezdit čistě na elektřinu mi nezní nijak zle. Pravda, e-CVT vždy maskuje skutečnou dynamiku, stovka za 8.2s ovšem není špatný výsledek, navíc při očekávání velmi nízké spotřeby. Otázkou však zůstává, zda je tohle lákavé pro firemní fleety, kde se beztak prodá nejvíc aut podobné kategorie. Svou roli samozřejmě sehrají i pojišťovny, bez zvýhodnění hybridů totiž Camry deklasuje vyšší objem motoru. Mě osobně láká vidina ježdění hybridem více, než cestování naftovým konkurentem, a teď se bavíme čistě o pohonu. 

Jestli stále přemýšlíte, zda je dobrý nápad nasadit do Evropy Toyotu Camry, je tu ještě jedna věc. Prodeje. Prodeje mimo Evropu. Camry je velmi populární nejen v severní Americe, ale také na blízkém východě a v Asii. Navíc pro Evropu nebylo vyvíjeno žádné speciální Camry, Toyota prostě vyvinula jedno auto a nabízí jej nově u nás. To znamená, že je nemusí až tolik trápit evropské prodeje a jakýkoli kousek prodaný na starém kontinentu bude příjemným bonusem. Proč ne, tohle může fungovat. 

Tak či tak, ať už bude Camry v Evropě populární nebo ne, já Toyotě fandím. Velký solidní sedan amerického střihu tady chyběl. Takže díky, Toyoto, a budeme se těšit na možnost seznámit se s Camry trochu blíž.

 

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
09. prosince 2018, 12:03
3

Taky jí fandím, sedan zrovna nehledám ale jsem rád že bude větší nabídka na trhu. Hlavně se těším s jakými hybridními řešeními přijdou koncernová auta - to pak bude srovnávačka.

reagovat
Ven cos
10. prosince 2018, 08:46
-4

Proč ne sedan? To jsi tak chudej, že nemáš na dvě auta?

ma
martinw
10. prosince 2018, 09:52
1

Pes ani dětský kočárek sedan prostě neocení :) S chudobou to nemá co dělat, roční poplatky za vůz nejsou v ČR vražedný - i v zapadákově může mít "Pepa" 2 až 3 polorozpadlá auta a průběžně s tím jezdí a ty zbylá opravuje.

Ven cos
10. prosince 2018, 18:09
0

Tak si kup dvě auta, v čem je problém? Na západě má dvě auta každej. I já mám dvě auta a to jsem chudej... Jedno z nich je kombík, druhý je na ježdení...

BonfireCZ
09. prosince 2018, 13:37
0

Vždycky když jsem byl v USA jsem se těšil, že v půjčovně dostanu Camry. Naprostý souhlas s článkem a doufám, že taky někdy dozraje čas a Camry si koupím. Jenom nevím, jestli to někdy bude tahle generace. Nedávno jsem jezdil novým hybridním Aurisem, CVT bylo hodně divné, ale zvykl bych si. EV mód taky super, ve 4 lidech plně naložení jsme měli v norských horách a městečkách průměrnou spotřebu 4l. ALE - to kurva musí všichni dělat auto, které je místo dobrého sluhy zlým pánem? Auto si dělá vyloženě co chce, a jakékoli tlačítko je vpodstatě doporučení, co by auto mělo dělat, pokud se mu zachce Od zapnutí dálkových světel, přes EV mód po režimy převodovky. A řidič se jen dozví, že auto ten daný pokyn neudělá. Protože proto.

reagovat
sheogh
09. prosince 2018, 14:15
0

Uz jen po letmym pohledu do interieru na fotkach Superb urcite konkurence nebude, mozna Passat...Sup je o tridu niz.. Rozhodne pohonem a vypada to ze i interierem... Insignia me prijde taky slabsi

reagovat
če
čert
09. prosince 2018, 15:39
3

Ale no tak, tady cítím averzi ke Škodovce. Rozměrově rozhodně konkurent je, materiály možná lepší v Camry, ale dokud si do toho nesednu, tak těžko soudit. A pohon? No Toyotí hybrid je supr vychytanej, ale pro někoho nenabízí dostatečnou dynamiku. Takže to je podle vkusu každýho, rozhodně se nedá říct, že je Superb pohonem o třídu níž. Objektivně to prostě konkurenti jsou.

Ven cos
10. prosince 2018, 08:51
1

Samozzřejmě je potřeba, aby to táhlo vocpoda, aby sousedi víc záviděli a mohlo se všude jezdit 200. Protože 220 koní v hybridu je pro všechny slabota, ale 150 koní v tdičku je "mě to stačí a jede to jak kráva"

To by byl prima test. Camry Hybrid a vygumovanej obchoďák za volantem, jak a za kolik to pojede.
220 koní je hodně a klidně by na tom mohli postavit marketing. Síla elektromoru blablabla, luxusní limuzína blablabla. Elektromotor, limuzína, luxus. Tyhle tři slova.

če
čert
10. prosince 2018, 09:32
2

A kdo tady mluví o tdíčku? Já jsem reagoval na to, že pohonem je údajně Superb o třídu níž, což teda rozhodně není. Ale ani výš. Prostě je jinej a je to konkurent. Co když chci awd a nemám rád bezestupňovou převodovku, protože mě otravuje její projev? Tak mám u Toyoty smůlu a půjdu hledat ke konkurenci, kterou je mimo jiné i ten Superb, Insignia, Passat a spol. A hybridních 220 koní opravdu není nic extra. Já jsem nějakej ten tisíc najel v předchozí Camry Hybrid (sice lehce slabší, ale řešení pohonu velmi podobný) a je to moc příjemný auto, dokud se od něj nevyžaduje nějaká dynamika. A někdo prostě chce auto, který je dynamicky schopnější. A fakt nemluvím o smradlavým TDI, ale takový dvoulitrový TSI je prostě v tomhle jinde. Každý to auto má svoje plusy a mínusy, každýmu vyhovuje něco jinýho. Ale rozhodně je to přímá konkurence v rámci třídy. Nejsem koncernista a ani tady nehodlám koncern vyzdvihovat, ale zase nemám rád takový ty výkřiky do tmy, že je to šrot a není to pro Toyotu soupeř. A Camry a luxusní limuzína? No to máme o luxusní limuzíně asi jinou představu. Nedělal bych z toho něco, co to není. To zní pak podobně, jako když někteří koncernisti dávaj Superb pomalu na úroveň A8....stejnej nesmysl.

sheogh
10. prosince 2018, 10:29
0

To je jasny, ze hybrid nevyhovuje kazdymu. Ja to myslel ciste technologicky. Projev pohonu soudit nemuzu, konkretne s Camry jsem nejel, ale mel jsem v ruce Lexus LS, a fungovalo to vyborne. 2.0TSI jede pekne, to nezpochybnuju.

Jestli ale to provedeni interieru je stejne v realu, jako pusobi na fotkach, tak je to opravdu o level nad Supem. Alespon na me ve 3. gen. pusobi strasne lacine

če
čert
10. prosince 2018, 10:58
0

Jojo, v LS je to jiná liga. Já se svezl v LS600h a tam je ten pohon pro mě skvělej za všech okolností. Zato v tý Camry je to fajn tichý a pohodlný, když se jede v klidu. Ale jak je potřeba jet rychleji, tak to hučí jak vysavač, moc to nejede, působí to utrápeně a celkově je to otravný. Možná v tý nový to bude o něco lepší, ale ta koncepce je stejná, takže zase tak velkej rozdíl nečekám.

Ven cos
10. prosince 2018, 18:18
0

Camry je asi tolik luxusní limuzína, jako A6, nebo Passat, nebo Superb. Tzn neni, ale o Těch zbylech autech si to lidi taky myslej, tak by toho šlo využít. Velký, v kůži, v sedanu = limuzína. Ani trochu nemluvim o tom, jak a kam to škatulkovat, ale jak to prodávat.
Jak to pojede je taky úplně jedno. Jedinej konkurent jsou naftový fleety od vw... Ale nesmí si nikdo myslet, že to je pomalý, což neni, ale ten špatnej obraz to má. Taxík. Camry potřebuje bejt důstojej upscale taxík. Do retailu toho prodaj minimálně i na západě, ale fleety to můźe zaujmout.

če
čert
10. prosince 2018, 21:19
0

S tím souhlasím. Ale teď jsem mrknul na ceny a myslím, že ve fleetu proti naftám od koncernu bohužel nemá moc šanci. Spolehlivostí taky moc bodů nenažene, protože firmy točí ta auta po chvilce za nová. Kdyby se to aspoň chytlo jako taxík, tak by to bylo super. Ale budu rád, když se ve svém odhadu spletu, protože se mi Camry fakt líbí a kdyby jich jezdilo víc mezi těma Superbama a Passatama, tak to by to bylo fajn.

Jimi
09. prosince 2018, 16:30
0

Kdyby v Evropě nebyli všichni tak úchylní na diesely, tak by se tady možno prodávaly i normální motorizace a ne jenom pomalý hybrid ( v Německu max.180km/h určitě potěší). 3.5V6-301koní by trochu oživilo zdejší nudu. Ale razím heslo: když chceš Toyotu, kup si Lexus. :o)

reagovat
Matěj Podhorský
09. prosince 2018, 17:17
0

Máš pravdu, ta nízká maximálka zrovna nepotěší...

Ven cos
10. prosince 2018, 08:53
2

Přitom by všem mohli nalhat, že to jede 300 a nikdo by na to nikdy nepřišel

beastar
09. prosince 2018, 16:53
2

Pěkný. A 6 prodaných kusů ročně v Čr se jistě projeví na celkových prodejích ve světě. Hybrid by mi nevadil, ale bez dieselu to na Cz/ua/sr/pl trhu bude propadák.

reagovat
Ven cos
10. prosince 2018, 08:53
-1

On nám sem do západního Ruska, ten evropskej Západ taky někdy dorazí

fr
frite
09. prosince 2018, 17:26
1

Přeji si aby Camry měla úspěch ale obávám se že ho mít nebude. nevím nakolik bude mít vliv absence dieselu protože ty současné době přichází tak trochu v nemilost ale absence praktičtější karoserie určitě problémem bude. ačkoliv sám provozuji sedan střední třídy tak prostě občas narážím na jeho limity a ty jsou pro spoustu uživatelů absolutní stopkou při výběru.
Chápu že je to globální auto ale podívejte se jak v Evropě dopadlo Mondeo. Ale třeba se pletu a byl bych rád kdybych Camry viděl na silnici častěji protože monotematicnost na silnicích je nudná až na půdu.

reagovat
VK
VK
09. prosince 2018, 18:41
0

Škoda, že se nedělá i v 4x4 variantě, po způsobu hybridní 4x4 RAV. To bych o tom velmi vážně uvažoval.

reagovat
Ha
Habakukk
10. prosince 2018, 03:19
0

Tak je jasné, že v ČR se bude jednat o jednorožce, ale už se ví něco o cenách pro náš trh?

reagovat
ho
honziss
10. prosince 2018, 06:50
1

Na toyota.cz uz je normalne pdf cenik.

Jinak paradni auto. Nemit ted novy, jdu bud do camry nebo ES. Jen skoda ze nebude i s 3.5 v evrope. Co jsem tak zkouknul testy, tak ES350 by byl idealni cruiser pro me ucely.

Matěj Podhorský
10. prosince 2018, 08:26
1

Mají teď navíc nějakou 15% slevu na tu prostřední výbavu, vychází to tuším 670 bez DPH.

Ven cos
10. prosince 2018, 08:44
-3

Česko. Pivo, Hyundai, Aliexpress, Škodovky, Michal David, kuřecí párky a bohatí podnikatelé v ojetym Passatu.
Myslím si, že i když se tu od revoluce hodně změnilo, ten "Zápaďckej Piáno efekt", podpořenej "Já na to mám" efektem a "ať sousedi záviděj", nevyžene dýzlovýho kombíka ani z korporátních fleetů...

Jinak pak v zemích západních... Lidi si tolik nezáviděj, maj dost peněz a dýzlům zvoní umíráček. Dokažu si představit, že spousta firem bude brzy potřebovat vyměnit naftový A6ky, za něco, co pustěj do města...

reagovat
ro
rock
10. prosince 2018, 09:10
0

No a právě s tím pouštěním do města jsou plug in hybridy jeden obrovskoj renonc a okamžitě bych to zrušil. Nedávno jsem zahlídl zprávičku o studii, snad od Anglánů (třeba si to někdo pamatuje přesněji). V principu z ní vyplývalo, že právě fleetový plug in hybridy nadělají víc škody než užitku, protože to tak akorát dostane úlevu na daních, protežuje se to povoleným vjezdem a parkováním v centrech a referenti pak stejně jezdí na benzín, protože na nějaký nepohodlný připojovaní k nabíječkám z vysoka s..., když je k tomu nic moc nenutí.

ma
martinw
10. prosince 2018, 10:00
-1

Tak spěje to k tomu že auta budou stejně online připojená k výrobci a ten dřív či později bude bonzovat pojišťovně, státu apod. Ve výsledku ti pak můžou dopočítat použití spalovacího motoru ve městě nebo ti ho můžou na dálku vypnout ( např. zde http://www.auto.cz/bmw-zvazuje-ze-ve-znecistenych-mestech-vypne-plug-in-hybridum-spalovaci-motor-126185). K tomu tě budou pokutovat za rychlou jízdu - bude to ráj na zemi.

ro
rock
10. prosince 2018, 10:21
0

OMFG
Mimochodem, fulltime online data z GPS je elegantní způsob, jak zatížit natankovanou elektriku spotřební daní a odlišit ji tak od elektriky pro domy. Poměrně elegantně se tak dá dostat k tomu, po jakých silnicích a dálnicích konkrétní auto ujelo kolik kilometrů a vyměřit z toho daň. Vlastně by se tímhle způsobem dalo i daňově odlišit ježdění ve městech ve špičce a mimo špičku. A napdaá mne ještě spousta dalšího. Sakryš, to otevírá tolik možností, že se mi z toho až nedělá dobře.

Adam Forman
10. prosince 2018, 12:05
3

Mohlo by to lidem snižovat sociální kredit, když pálej benzín, kde by stačila elektrika... Nebo to zatím jen v Číně? Někdy mám pocit že z nás budou dřív západní Číňaní než východní Němci.

ho
honziss
10. prosince 2018, 12:12
0

Add emise - kolega ma 330e, doma nenabiji, protoze se v praci nedohodl jak mu to budou platit, jezdi za 10-12.

Rikam to furt, phev je slepa kolej, ty auta s sebou tahaj 2 koncepce pohonu a ani jedna nefunguje jak ma, protoze to je zabity vysokou hmotnosti.

reagovat
fortress
10. prosince 2018, 20:22
-1

Interier umyvatelnej wapkou, zvenku nic moc, motor má smysl jen díky úlitbě úředníků a pseudoekologii. Vyměnit to za stejně drahýho 4x4 206kW superba to bych musel mít slušně vyhoukáno.

reagovat
ho
honziss
10. prosince 2018, 21:32
0

206kw 4x4 sup je samozrejme superauto bez chyb, kterymu vubec neboucha zadni naprava pri prejezdu prvni berusky na silnici :)

fortress
10. prosince 2018, 22:16
0

Zadní náprava bouchala u MY2015 a byla na to svolávačka na výměnu hydrolůžek. V poměru cena/výkon/výbava/prostor je to opravdu bez chyb. Ale zkusil jsi to dobře.

ho
honziss
10. prosince 2018, 23:01
0

Ne, nemyslim hydroluzka, mluvim o hlucnym podvozku vsech aut na mqb, kde cim vetsi a tezsi kola a mekkci nastaveni dcc, tim vetsi rachot. Od okty po arteon bez vyjimky.

To je tak kdyz se z lacinejch materialu a reseni nekdo snazi postavit "pseudo" luxusni auto.

ma
martinw
10. prosince 2018, 23:28
0

Pokud bych mel mit sluzebni auto na dlouhy cesty - urcite dieselovy motor at uz Supa nebo nejakyho jinyho konkurenta. Ale primestsky provoz - bral bych Camry, tam ma hybrid vyhody.

fortress
11. prosince 2018, 07:46
0

Auto bouchne tak maximálně při přejíždění příčného prahu ve vyšší rychlosti. Na specifickejch pastech ale na českejch silnicích bouchá kde co, i 760Li.

MartinCoupe
11. prosince 2018, 08:44
2

Za 10 let a 300tis km bude z toho super Supa vrak, z Toyoty Camry bude furt stejne jezdici auto.

ma
martinw
11. prosince 2018, 08:48
0

Já bych fakt nebyl tak zarputilej kluci, spolehlivost to prostě škodovka taky má. Rozdíl je hlavně ve způsobu použití hybrid a nehybrida - pokud je 90% nájezdu dalnice 140+ tak tam je prostě Camry NEvhodná.

ho
honziss
11. prosince 2018, 11:27
1

Tak ja treba jeden hybrid na dalnicni jezdeni pouzivam a krom o litr vetsi prumerne spotrebe oproti naftove giulii co jsem mel predtim to ma spis vyhody.

Jak bude fungovat hybrid v camry na eu dalnici nemuze v tuhle chvili nikdo vedet, protoze jediny auto se stejnym hybridnim systemem je ES300h a ten tu zacne jezdit koncem roku. Je to jinej motor i jina prevodovka nez puvodni 300h motorizace (a i ta ma 3 ruzne varianty). Minula generace priusu byla taky na dalnici nepouzitelna (projevem, spotrebou) a nova generace priusu uz je uplne v pohode.

fortress
11. prosince 2018, 21:06
0

Co bude se superbem za 10 let a 300 tisíc kilometrů bude zajímat tak druhýho nebo třetího majitele, ale určitě ne mě. Nicméně zkušenosti s S2 ukazují že jsou na tom lidi schopný nalítat 600k, stočit to a ještě udat nějakýmu hejlovi. Na zůstatkovou cenu toyoty jsem zvědavej. Spolehlivost bude mít vyšší - u škodovky kam člověk plivne má zase servis.

MartinCoupe
12. prosince 2018, 17:38
1

V banánostánu (0,0005% ) světa má Sup svou neotřesitelnou pozici. Ve zbytku světa znájí jen Toyotu a o Supovi v životě neslyšeli. A to má škrabku ve víčku nádrže!!! :-)

fortress
12. prosince 2018, 20:49
1

Myslíš tam co topěj hovnama a z velbloudů přešli na hiluxe?

MartinCoupe
12. prosince 2018, 21:25
0

Každej máme holtbten "svět" asi jinde... :-)

beastar
13. prosince 2018, 03:13
1

Martine... Nejsem žádnej škodovkář, ale zbytečně plácáš. Minimálně Británie, Německo, Rakousko, nebo třeba Poland nejsou žádný prdele světa a je tam i vyšší životní úroveň, než u nás. Teda vyjma toho Polska a Supa normálně znají a kupují. Jasně Toyota je globální hráč a škodovka pouze součást koncernu (globálního hráče)Mimochodem i od slavnejch amíků mám třeba já osobně na Supa docela zajímavý reakce. A rozhodně ne špatný. Je jenom demence VW, že jejich hlavní brand pro některý trhy je VW....

Škoda prodává na vyspělých trzích i v totálních prdelích stejně jako Toyota.. tak nemá cenu dělat ze sebe dementa ,)

MartinCoupe
13. prosince 2018, 07:42
0

Jasan. Netvrdím, že to je špatný auto, ale zas takovej náskok díky škrabce na led vůči hybridní Camry to nebude. :-)

beastar
13. prosince 2018, 13:16
0

To taky netvrdim. Super auto to rozhodně není. Když to ale máš nový 3 roky svou práci umí a moc za to nechce. Asi jako ta Camry. Až tyhle věci budou 5let+ mužem se bavit o hybridu co to přineslo. Páč nevýhody ojetýho dieselu jsou zřejmý:))

ho
honziss
15. prosince 2018, 09:35
0

Ja uz jeden hybrid mam 4.5 roku a krom bezporuchovyho provozu to zatim vypada na velmi slusnou prodejni cenu az se ho budu v lete zbavovat :)

beastar
15. prosince 2018, 13:39
1

Jo teď si se trefil dokonale do poptávky. Takže prodej bude v klidu. Všechno má svoje úskalí. Sám si chci vyzkoušet minimálně do města nějakej hybrid. Až se nám něco objeví...

MartinCoupe
15. prosince 2018, 17:21
0

Taky o tom na jaro uvazuju...

ho
honziss
15. prosince 2018, 17:24
0

Jo a to parkovani na modrejch a fialovejch zonach po cely praze za 100/rok taky neni uplne marny.

ma
martinw
15. prosince 2018, 21:36
0

Je to marny za 1-2 roky to opet zrusi nebo pritvrdi podminky. Tech aut je mnoho.

ho
honziss
16. prosince 2018, 20:47
0

Mnoho? Ty vis kolik je registrovanych ev aut a hybridu s vykonem do 200k co si udelali parkovaci kartu? Ja se ptal pana na magistratu kdyz jsem kartu delal a mluvil o cca 3 novych registraci tydne.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Abarth 500 Abarth 500 esseesse 2011
Abarth 500 Abarth 500 esseesse

2011 rok výroby
160 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Camaro SS 6.2l V8 Convertible 50th ed 2017
Chevrolet Camaro SS 6.2l V8 Convertible 50th ed

2017 rok výroby
450 koní výkon
6 203 ccm objem

Dodge Stealth R/T 1992
Dodge Stealth R/T

1992 rok výroby
163 koní výkon
2 972 ccm objem

Mini Cooper S R53 JCW 2006
Mini Cooper S R53 JCW

2006 rok výroby
211 koní výkon
1 598 ccm objem

Buick LeSabre Alberter Funeral 1987
Buick LeSabre Alberter Funeral

1987 rok výroby
100 koní výkon
5 000 ccm objem