
BonfireCZ
Jméno | Honza Režný |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.8 měs. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 38 |
Pozitivních komentářů u článků | 13 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace MR2 ZZW30, CRZ ZF1, YRV M201, FRS Swiss Blue |
Posledních 50 komentářů

a vlastně ne, tam to byl právě ten CERV-3

jé, s tímhle jsem jezdil v Test Drive 3 :)

Chjo, to se jede šestihodinovka v Přibicích kam jsem se chtěl mrknout, tak snad to nějak zkombinuju. Auto už bude skoro ready :)


Měl jsem (vlastně ještě mám) YRV, což je dvojče Sirionu, a bez přehánění to je nejlepší auto, co jsem kdy měl. YRV je teda mnohem pěknější a užitečnější než Sirion, odvezl jsem v tom spousty věcí, dílů, bordelu, má třeba i posuvnou zadní lavici.
Tohle má zřejmě vysokootáčkovej K3VE2, no v kombinaci s 4x4 to je EPIC WANT! Kurevsky závidím. Kdyby dotyčný majitel chtěl ještě výkonovej upgrade, na bazoši nabízím podvozek, laděný svody a sání z 1.5.

do benzínu s oktanovým číslem 100 se zpravidla pro zvýšení oktanového čísla přidává ETBE, což zároveň splňuje definici "biosložky", proto už se tam dál nepřimíchává biolíh.
Jinak pro upravené auta s vysokou kompresí nebo turbem je vysoké oktanové číslo nutností, třeba už od výrobce. Na svým vyhnaným Daihatsu (R.I.P) jsem ladil předstih nadoraz, autu stačil dle výrobce standardně 91oktan, já jsem měl na 95tce cca +5% výkonu a na 100okt. cca +20%. Samozřejmě ten předstih a tím výkon utnul senzor klepání, když jsem tam lil 95tku.

To nemám, mě u toho nesedí ten automat, a předělávat to - na takovej krám moc práce. Ale tu atmosféru jsem vyhnal co to šlo, už chybí jen zbrousit hlavu.

:) malý, lehký, mrštný, levný... hlavně moje YRV je prostě srdcovka. Snad shnije až za hodně dlouho :D
(Eh, nějaký fail při přidávání komentu, se to neodeslalo celé :D )


Kéž bych toho měl tak málo. Letos mě čekají co 3 měsíce STK, takže teď začnu dělat jeden krám, STK, další krám, STK, další krám, STK, a jsou vánoce. A někdy mezitím dodělat ještě jeden krám a s tím taky na STK :D

Tak nakonec jsme asi koupili 2015 Priuse Plug-ina. Jako já bych si to nekoupil, ale z toho technologického hlediska mámě asi závidím :)

Tento rok jsem si dal za úkol Priuse nebo Aurise (ideálně plug-in) koupit mámě místo jejího rozpadajícího se fordovolva. Tak jsem zvědavej, jetli se něco zajímavého do jara objeví.

jen k těm časům - RIP byla E92, ne E91 :)
Škoda té nehody na konci, majitele i auta je mi líto. Ale jinak bylo pěkné poježdění a těším se na jaro!

No nevím, zrovna i3 a 500e jsou obě ošklivý káčátka. To možná radši nějakej Leaf, a nebo se osobně těsím na zkušenosti s Dacií Spring. Já jsem co se výběru auta podobně přísnej jako u výběru smartphonu (ve výsledku žádný smartphone nemám, protože jsem si žádný nedokázal vybrat, všechny mi nevyhovují), a možná proto postupně skupuju auta, protože možná jednoho dne přijde doba, kdy nebude existovat jediné auto, co bych chtěl řídit. Prostě nesmí být úplně ošklivé, a musí dělat to, co chci já. A ne to, co si vymyslel nějakej frikulín, nebo to, co nařídil nějakej kretén "seshora". Sedlám elektrickej skútr, a byť baterku mám už skoro K.O., tak všechno ostatní má "normální" - jede kam já chci, nemá to dotykový displeje všude možně, nemá to žádný sledování co dělám, žádný asistenty, baterie se chová jak já jsem si vlastní BMS nastavil apod.
Můj epic want je první generace Tesly Roadster. Elise s elektrickým pohonem, všechno jednoduché, přímé, a nenápadnej panel na ovládání auta vedle volantu. Krása v jednoduchosti a ryzosti - tohle je elektrické auto, ne ty dnešní tablety na kolech. Možná jen bych vyměnil baterie za LiFePo4 (osobní bezpečnostní preference). Dnešní Tesly (a obecně všechny nové auta, především elektrické) nemůžu vůbec vystát, je to naprosto něco jiného. Krám co nemám pod kontrolou co mě sleduje - děkuji, nechci. (A to všude kudy chodím teslu chválím celkově za technologický pokrok a houževnatost pohonných soustav)

Jako já bych třeba chtěl elektroauto (ne místo spalováku, ale jako doplněk ke spalováku), ale nechci tablet s kolama. A taky bych nechtěl auto, které mě bude nutit do vlastnictví smartphonu, to fakt teda ne.

Jako motorka je to, na čem jsem jezdil rychle. V autě mě ta rychlost tolik neba, v autě mě baví jinej styl jízdy. Na motorce když se člověk fakt naučí tu techniku, tak je to taky paráda, ale jiná. Ne lepší, ne horší, ale jiná. No, na motorce už jsem ze zdravotních důvodů přestal jezdit, ale občas mi to teda fakt chybí.

Díky pořadatelům za pěknou akci, i to počasí vyšlo na jedničku, takže paráda! Náhodou průjezdy budou někde ke stažení?
Si musím do příště zařídit nějakej timing, ať vím v jakých částech se postupně zlepšovat :D

no jo, TDI RS swiss blue edition... ale co, ropak mi ve sbirce jeste chybel :)

Já jsem teď koupil fabii v naftě. Jako fakt. Bože, téhle chvíle jsem se bál, a doufal jsem, že takhle hluboko mentálně neklesnu.

Jo, tyhle road tripy jsou nejlepsi :) Ja mel podobnej trip pro auto do Anglie, ale USA me taky jednou ceka, nejak to citim v kostech.


Za každou povinnou dotykovou věc bych dával hvězdičky za bezpečnost dolů...

Městská policie je snad ten nejhorší úřednický ksindl co znám. Horší už jsou možná jen celníci. Čest (opravdu nemnohým) výjimkám, kdy MP pomáhá s dohledem u škol nebo se stará o ztracené psy a já nevím co. V Brně mám bohužel 99% negativních zkušeností, a to jak se zneužíváním pravomocí, arogancí, tak třeba s přímou podporou bonzáctví, fízlování, buzerování s vybíráním peněz za marginální překračování rychlosti na přehledných a bezpečných místech.... Fuj, to jsem se po ránu zase nasral. * virtuální odplivnutí *

Já mám "skoro-kei" jako daily, a to jak je to malý a úzký je naprosto boží do města :D

Tak ten posranej hexáč je jasná volba :D :D Nicméně taky jsem tenhle problém řešil, chůze do práce nepřipadá v úvahu, MHD 40 minut, Auto 6 minut, skútr 10 minut a motorka 3 minuty (na hraně zdraví/života)

Taky jsem naposledy tankoval u Shellky za autíčko na sůl :D

jj XC90 2008 má taky kazety. (děkuji, božstva. Kazeťák v autě = další možnost vlastní hudby přes Jack nebo BT)


Kéž bych mohl jezdit do práce MHD... ty spoje jsou úplně debilní, a tak jezdím každý den 2x 6km krátkou trasu. Ušetří mi to 35 minut.

Tak já nevím, prostě jako se uvádí na faktuře DPH tak bych uvedl Pokuta. A klidně těch 200 klacků, ať to lidi vidí, jak se k nám EU chová.


Vždycky když jsem byl v USA jsem se těšil, že v půjčovně dostanu Camry. Naprostý souhlas s článkem a doufám, že taky někdy dozraje čas a Camry si koupím. Jenom nevím, jestli to někdy bude tahle generace. Nedávno jsem jezdil novým hybridním Aurisem, CVT bylo hodně divné, ale zvykl bych si. EV mód taky super, ve 4 lidech plně naložení jsme měli v norských horách a městečkách průměrnou spotřebu 4l. ALE - to kurva musí všichni dělat auto, které je místo dobrého sluhy zlým pánem? Auto si dělá vyloženě co chce, a jakékoli tlačítko je vpodstatě doporučení, co by auto mělo dělat, pokud se mu zachce Od zapnutí dálkových světel, přes EV mód po režimy převodovky. A řidič se jen dozví, že auto ten daný pokyn neudělá. Protože proto.

Mě tady teda hlavně zaujala opačná věc - a to, do čeho všeho se tehdy kniha trefila :) Uznejte sami - cituji jen z toho jednoho odstavce:
Vůz budoucnosti je cenově přístupný, přitom pohodlný, rychlý a bezpečný. Konstrukce vozu je lehká, úsporná, prostých proudnicových tvarů s motorem umístěným vzadu a značným prostorem pro cestující.
(až na ten motor, ten je většinou vpředu)
Pneumatiky budou takové, aby je řidič nemusel ani při píchnutí vyměnit.
Obsluha a řízení se omezí na snadné otáčení volantem a ovládání jediným pedálem. (S tím jedním pedálem jsou sice jen nějaké experimenty, ale víceméně dneska kromě točení volantu a šlapání na pedály nic dělat nemusíte, řídit automat umí i tupá blondýna)
Jízdní dráhu bude řidič vidět ve dne v noci jako na dlani, nebude oslňován sluncem, ani protijednoucími automobily…
Ale dost mě to zaujalo, budu si tu knížku muset sehnat :)

Na Křehlíkove čekáš na 10 minut spožděnou 78, a na karláku ti pak nevyjde přestup na 58 na Zaoralovu. V únoru denní chleba, a teď si nemyslím, že by to bylo lepší. (jo 45 jsem asi přehnal, to bývalo v nejhorších případech, průměrně tak 35 minut, což je i tak na 4km docela mazec)

Já zase bydlím ve Slatině a jezdím pracovat do Líšně.... Ráno "kolona" , nebo spíš popojíždění, ale jede to, odpoledne to samé, nezávisle na tom kdy jedu. MHD cesta 45 minut, autem 7... ale jet KAMKOLIV jinam po Brně je utrpení, už 2 týdny oddaluju nutnou cestu do centra jenom proto, že nechci strávit v autě 2 hodiny. Vidím to letos zase na skůtr, nebo kolo.

Teda ty barvy nic moc, šéf má bílého, každý den kolem něj chodím a ta bílá je asi nej :) ty křivky na tom jsou krásně výrazné, ta modrá a černá je docela zakrývá.
Poslední komentáře
- beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Ano, na ABS samozřejmě záleží také, ty starší systémy... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Kdo ma pres 180, ten se dovnitr pohodlne nevejde. V okoli bylo...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů