načítám data...

Peugeot 508 GT 225 EAT8: Střední třído, neodcházej!

SUV a crossovery decimují klasické třídní segmenty. Stačí ale pár dní za volantem Peueotu 508, aby si člověk uvědomil, že vymizení střední třídy by byla veliká škoda.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Předchozí generace Peugeotu 508 za sebou nenechala zrovna nesmazatelnou stopu. Už při představení to nebyl žádný boom a s postupujícími roky vůz logicky více a více paběrkoval. Celý tržní segment klasických sedanů, liftbacků a kombíků střední třídy je poslední roky na ústupu. Právě na úkor těchto manažerských vozů se nejvíce přiživují středně velká SUV a snad jen s výjimkou VW Passat se prodeje mainstreamových zástupců střední třídy stále ztenčují. Proto není divu, že se Peugeot rozhodl vydat trochu jinou cestou a místo sedanu klasického střihu představil loni stylový fastback se sportovním švihem a sebevědomou cenovkou. Přineslo to spoustu pozornosti, ubralo trochu prostoru, zda se dostaví i úspěch a byl to správný tah, to teprve ukáže čas.

i-Cockpit ve své nejdokonalejší podobě

Rád bych začal vevnitř. O konceptu zvaném i-Cockpit už toho bylo popsáno mnoho a často se vše neslo v kritickém duchu. Ostatně, sám jsem z první generace v modelu 308 nebyl příliš nadšen. Jenže od té doby se mnohé změnilo a místopřísežně prohlašuji, že i-cockpit v 508 jest velice povedeným dílem. A podíl na tom mají i části, které byste si s i-cockpitem do souvislosti nedali. Třeba sedačky. Příjemně profilovaná, pohodlná a kombinací kůže a prošívané alcantary čalouněná sedadla s ergonomickým certifikátem se totiž dají na elektromotorech spustit až nečekaně nízko, čímž vznikne mnoho manévrovacího prostoru pro vertikální nastavení malinkého volantu a naopak prakticky žádný prostor pro známé stesky “nevidím přes volant na budíky”.

Já viděl skvěle a kamarád s menším vzrůstem také. Když už jsme u budíku, ty jsou digitální a volit můžete z pěti různých způsobu zobrazení. Desetipalcový dotykový displej zábavně informačního systému je dobře strukturovaný, graficky pohledný i rychlý a základní volby menu obstarávají fyzická tlačítka, takže jedinou pihou na kráse zůstává ovládání klimatizace. Je mi líto, ale nic lepšího než manuální kolečko ještě nikdo k tomuto účelu nevymyslel a patlání po obrazovce není ani rychlé, ani intuitivní.

Celý interiér bych nejlépe vystihl slovem “vědeckofantastický”. První, co mě totiž po usednutí napadlo by mohlo znít zhruba jako “Aha, takže takhle nějak by vypadal můstek vesmírné lodi Enterprise, kdyby ji vyrobili Francouzi…”. Pierre Paul Matei, který má ztvárnění celého vozu na svědomí, se toho nebál a celek působí velice poutavým dojmem. Ostatně, za svůj výtvor získal ocenění Eurostar design. Přiznám se, že mi chvilku trvalo, než jsem se s Peugeotem sžil a nejdřív jsem prskal kyselé jedy, co to zas ti frantíci vymysleli, jenže jakmile koncept pochopíte a trochu jej dostanete pod kůži, zjistíte, že je vskutku propracovaný a logický. Jako příklad by mohla posloužit páčka tempomatu. Ta je totiž utopena kdesi vespod pod volantem a při řízení na ni nemáte šanci vidět. Napoprvé tedy lítala nehezká slova. Když jsem si ji ale trochu “namačkal” už jsem na její ovládání i pozici nedal dopustit. Sluší se zmínit, že interiér má množství hlubokých přihrádek a schovek a pod vyvýšeným středovým panelem našel místo parking pro indukční nabíjení telefonu (za příplatek 3.000 Kč u všech výbav). Samozřejmostí je zástup elektronických asistentů, z nichž vyčnívá systém nočního vidění.

A co ta praktičnost? Tak předně, 508 je liftback a výklopná záď je synonymem praktičnosti. 487 litrů je sice v rámci třídy podprůměrnou hodnotou, avšak to je dáno hlavně tím, do jak obludných rozměrů tahle třída dorostla. Vevnitř je v podélném i příčném směru místa všude dost. Pokud v autě budou cestovat 4 vysocí chlapi, vzadu nenarovnají hlavu – a nevím, kolika centimetry se na tom v testovaném voze podílelo panoramatické střešní okno, které bych osobně bez nejmenších pochyb oželel. Jenže, kolikrát jste viděli v (nejen) tomto typu auta cestovat 4 muže? Holky už se vlezou a děti se mohou rozvalovat. Pokud tedy netrpí klaustrofobií, protože plocha oken není velká a prostor vzadu působí dost “uzavřeně”. On z pětsetosmičky obecně není moc dobrý výhled prakticky kterýmkoli jiným než přímým směrem, proto oceníte parkovací kameru s funkcí ptačí perspektivy.

Velké cestování s velkou dávkou pozornosti

508 samozřejmě poutá pozornost nejen vnitřkem, ale i vnějšími tvary a to tak, že hodně. Nevím, zda za to mohou dva špičáky LED denního svícení, vyhrazené vyšším výbavám, nebo celkový rafinovaně-dynamický tvar, ale lidé se za Peugeotem otáčeli a děti si na něj ukazovaly až překvapivě často. Primárním účelem 508 je samozřejmě být tichým a pohodlným cestovním vozem a podat to všechno trochu sportovní notou. Po necelém týdnu společného soužití nemohu konstatovat nic jiného, než že to Peugeot dělá velice dobře a hledat negativa zavání hnidopišstvím. Tohle je klasické menu střední třídy pro 21. století a je vážně škoda, že tento segment pomalu vyklízí pozice. Společné soužití je totiž tuze příjemné.

V prvé řadě je 508 pohodlná a tichá. Chválu na příplatková elektricky nastavitelná sedadla s masážní funkcí už jsem psal výše – těmi to začíná, přes akustický komfort pokračuje a vhodným nastavením odpružení konče. A je jedno zda se lopotíte po městě, šviháte skrz okresku nebo cestujete po dálnici. Peugeot vše z toho zvládá s nonšalancí, běžné nerovnosti tlumí měkce a bez bouchání a je vlastně jedno, který režim nastavení auta zvolíte. Až veliké díry vyvedou zavěšení z konceptu a přinesou hlasitější ránu, či v některých případech i drobný odskok. Většinou však adaptivní tlumiče zvládají dobře filtrovat povrch i v režimu sport, já se ale po většinu testu stejně usídlil v módu komfort, který k naturelu GT padne skvěle. Zvýšený odpor řízení, ani zbytečně vytočený motor k životu vážně nepotřebujete. Šestnáctistovka s 225 koni má totiž dost síly i jiskrné reakce už vespod a náš oblíbený automat EAT 8 dodávaný Aisinem si i ve vlajkové lodi Peugeotu zaslouží chválu za svou jemnost i rychlost. Vytknul bych snad jen zbytečné otálení s přeřazením na vyšší stupeň, které nastávalo typicky poté, co jsem autu trochu šlapal po krku – ale kdo ví, jaká vstupní data řídící jednotka novinářského vozu musela za svůj život přechroustat. Občas jsem zaslechl kritiku na smysl ovládání voliče převodovky. Z parkovacího režimu se jízdní mód volí klasicky “dozadu-dozadu”, ale zpátečka netypicky “dozadu-dopředu”. Je to jiné, ale vůbec mě to nepohoršovalo. To spíše poněkud kostrbatá volba manuálního řazení kolébkovým přepínačem jízdních režimů.

Chvilku se ještě zastavím u pohonné jednotky. PureTech 225, ačkoli sužován emisní normou EURO 6d, se projevuje pocitově velmi živě a má špičku jako hrom, reaguje velice příjemně v celém rozsahu otáček, ale v 5000 se navíc ještě krásně splaší k úprku k červenému poli. S klidnou nohou dokáže jezdit za méně než 8 litrů a i svižný průměr se vleze do devíti. 508 je auto všestranné. Ve městě se budete těšit s futuristického interiéru nebo velmi hezky hrajícího audiosystému Focal, u výbavy GT jej dostanete standardně. Dálnice znamená klid i při vyšších rychlostech, bezrámová okna v tomto případě nijak neobtěžují. Nejlépe mi však v Peugeotu bylo na státovkách a otevřenějších okreskách. 508 GT je skvělé auto pro svižné překonávání vzdáleností a v tomto prostředí dokonale použije všechny své zbraně. Dokáže se briskně a přitom úsporně prokousávat provozem, těší klidem a je to zábava.

Jak je to se sportováním? Ale jděte, tohle je granturismo, ne nástroj nevybouřeného puberťáka. Peugeot umí být rychlý a neztratit přitom glanc. Nevypínatelná stabilizace, mrtvé řízení a tupost na limitu jej však předurčují ke svižnému stříhání zatáček, nikoli sdírání z kůže. Toto bych ale nevnímal jako negativum, protože cílem konstruktérů jistě byl především komfortní a bezpečný, nikoli sportovní a adrenalinový způsob přesunu.

Verdikt

Peugeot 508 GT je krásné místo k žití a manifestem, proč by střední třída měla dále žít. Lehkost a ekonomiku jeho pohybu žádné SUV napodobit neumí. A otočit tolik očí zřejmě také ne. Je opravdu těžké hledat negativa – v nabušené novinářské specifikaci s AGR sedadly, systémem automatického parkování či nočním viděním obzvlášť. Vadily mi vlastně jen drobnosti, jako zbrklé rozjezdy funkce stop&go adaptivního tempomatu, ovládání klimatizace nebo defaultně zapnutý systém hlídání jizdních pruhů. Méně místa na hlavu vzadu je daň za design. Originální interiér si žádá chvilku zvyku, ale po osahání mi přinášel převážně radost. PureTech 225 je svou kombinací síly a živého projevu doporučeníhodnou motorizací a proti kvalitě jízdy na podvozku s víceprvkovým zavěšením také nelze nic namítat. Peugeot 508 GT dělá všechno, co by manažerský vůz dělat měl. Jako nadstavbu přidává pravý francouzský šik. Jen je třeba počítat s omezeným místem pro hlavy zadních pasažérů. Za své kvality si ovšem nechá tučně zaplatit. Základní varianta s dieselem 1.5 HDi a manuální převodovkou sice startuje na ceníkových 730.000 Kč, výbava GT s nejsilnějším benzínovým motorem však vyjde nejméně na 1.055.000 Kč. Nutno podotknout, že nejbližší konkurent, VW Arteon nabízí jako vrchol 2.0 TSI s 200 kw, je ale ve srovnatelné výbavě ještě dražší a pro mne osobně ne tak hezký. Peugeot 508 je produkt, který se rozhodně bude kupovat srdcem. A já jsem rád, že je na trhu.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec 1 598 cm3
Výkon: 225 koní (165 kW) v 5 500 ot./min
Točivý moment: 300 Nm v 1 900 ot./min
Převodovka: osmistupňová automatická Aisin
Pohotovostní hmotnost: 1 435 kg 
Maximální rychlost: 250 km/h
0-100 km/h: 7,3 s 
Kombinovaný spotřeba (udávaná): 5,7 l/100 km
Cena od (GT 225): od 1 055 000,- Kč
Cena testovaného vozu: od 1 239 000,- Kč

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

motion
03. června 2019, 14:13
-1

Napadl mě ještě jeden konkurent a tím je Stinger s 2.0T, která stojí cca stejně a má pohon správné nápravy...kdybych volil auto tohoto ražení, asi bych dal přednost Korejci před bagetou.

reagovat
beastar
03. června 2019, 15:16
0

Asi bych to udělal stejně. Jenže si nemyslim, že reálně by se zájemci o tahle dvě auta prolínali. Stinger podle mě cílí jako celek trochu jinam. Obecně je to v Evropě na silnici úkaz což 508 fakt nebude. To je bestseller zejména na jihu Evropy.

Dooby
03. června 2019, 20:18
0

Design, zaměření na řidiče na úkor praktičnosti-mě jako konkurent napadá spíše Giulia. Jen ta má tu klasickou koncepci. Docela by mě zajímalo tohle srovnání . Základní benzín 2.0 má 200 koní, ale zrychlení o 0,7 lepší - asi koncepce nebo lepší automat- ZF versus Aisin. Cena je u Giulie trochu vyšší , ale nic zásadního .

M
03. června 2019, 21:16
0

Krasne autobs frajerskymi bezramovymi oknami na dverach :) interier tiez skvely po vsetkych strankach, akurat ma asi irituje zrezanie volantu este aj zhora...
Drzim Peugotu palce, snaha je viditelna oktem dizajnu aj v napadoch ale aj v tom neopisatelnom feelingu kvality, ktory je niekde medzi VW a Audi. Snad to nie je len pocit ;)
Tomasi, dik za dobre sa citajucu recenziu. Ergonomia je fakt vecou zvyku a tiez mi tam prave napr.ovladanie tempomatu/obmedzovaca rychlosti vyhovovalo viac, ako u konkurencie. A i-cockpit my uplne sadol aj v tej 308 (mam rad elegantny minimalizmus a asi mam aj spravnu vysku).
Btw...da sa uz apnut tempomat pri rychlostiach pod 50km/h = aj s nizsim rychlostnym stupnom ako 4? :) To sa ale asi testovaneho Aisinu netyka..

reagovat
Skipper
03. června 2019, 22:14
2

Není to zrovna můj šálek čaje, ale po dlouhé době je to něco od Peugeotu, na co se aspoň dá koukat. A buďme vděční za každé auto střední třídy.

reagovat
BubaaCZek
03. června 2019, 22:21
0

Fiiha. Vite, co me napadlo jako prvni? Jak je tahle koncepce sedanu v dnesni dobe uz přežitek...

reagovat
Opelfahrt
03. června 2019, 22:52
0

Ne, že by mělo smysl zahajovat zbytečnou diskusi, ale proč by to měl být přežitek? Co je lepší koncepce? Zvýšené auto s plus mínus kolmou zádí, která má mnohem větší plochu a hlavně je po každé jízdě na mokré silnici celá totálně špinavá? Mně tohle třeba strašně vadí.
A vlastně to ani není sedan, ale má to výklopné páté dveře.
Osobně mně na tom autě vadí šišatý volant, obrovská kola a malý motor. Vnější vzhled se podle mě povedl.

M
04. června 2019, 04:02
1

Mozno to Bubazcek myslel podobne, len ste sa nepochopili. Btw spinave zadne okno ma vacsina klasickych HB a vsetky kombiky.
K velkosti motora (neber osobne) - vsetci chcu sportovat vo vsetkom, V8 do detskeho kociaru do kazdej rodiny! ... Wtf... Objem motoru ako Formula 1 nestaci... vykonom? 2L (aky vykon? vykon Golfu GTI/Octavie RS nestaci?! ) by to riesil alebo 6 valec? To auto nie je zas tak velke a predaje 6 valcov by zrejme neboli dostatocne (508 asi nechce byt limuzinou pre top mamagerov alebo uradnickych papalasov) aby to komplikovane riesili. A asi by to ani nepobrala platforma. A ani neviem, ci PSA vobec este nejaky 6valec ma, co asi smutne je, ale to sa stalo aj v lepsich automobilovych rodinach...

BubaaCZek
04. června 2019, 09:52
0

Co se tak bavim s lidmi, co jsou mimo tuhletu Autíčkářskou socialni bublinu, tak na sedan/liftback/kombi si nekdo vzpomene vyjimecne, jestli vubec. Chteji tyhlety vysoke piksle, protoze se jim do toho dobre naseda a je to moderni. Kolik lidi s tim vyjede na okresku? Nula nula nic. Jede se po meste v kolone. Chteji to vysoke, at se jim dobre vykladaji deti. Kdyz uz nekam jedou, tak po dalnici. Je jim putna, ze to je vyssi - pokladaji to za vyhodu. Mondeo to ma za sebou. Vymirajici druh.

M P
04. června 2019, 10:50
0

Mondeo si řízlo větev samo pod sebou, to nové stojí za prd... už to není ničím unikátní, jak mondeo vždy bylo. Ale pak nakonec občas vidím i záchvěvy rozumu, kdy například člověk, co strašně moc chce SUV, se sám od sebe rozhodl, že si koupí Mazdu 6.

BubaaCZek
04. června 2019, 11:05
0

V novem Mondeu jsem nejel. Zato jsem jel v zanovnim Focusu kombi na letistě. Seděl jsem vzadu. Byl jsem v šoku, jak levne to pusobi oproti S-Maxu. Pripadal jsem si jak sardinka, interier na me pusobil jak v prvni Fabii. Velmi mne překvapil hluk od zadnich kol. Forde takhle tedy nee. Važně jsem čekal něco víc než total spotřební základ.

beastar
04. června 2019, 12:16
0

Bubáku napiš jediný auto z přímé konkurence Fokustóna co to takhle nemá. Když vezmeš nižší a střední specifikace aut jako okyna, focus, astra, ceed, i30 působí to levně a spíše účelně. Možná Golf je trošku vejš. A zajímavě působí Megáne, protože cena je dobrá... Tím hraje i Astra. Není nutný kupovat levný verze. Jinak je to utrpení a bída. Proti situaci před 20 lety.

BubaaCZek
04. června 2019, 13:02
0

Nech me prosim zit v me naivite, ze svet vcetne motoristickeho jde dopredu.

beastar
04. června 2019, 13:22
0

To taky nebylo nic proti tobě:) Spíš sem to myslel tak, že Focus prostě jenom kopíruje "trendy" doby. A konkurence ho ani nikam jinam jít nenutí. Být lepší. Tak proč by to měli dělat líp když to lidi takhle koupí ( aneb lidi to chtějí ne,))

riderhenry
03. června 2019, 23:24
3

Asi opravdu jedno z designově nejpovedenějších aut posledních let. Nicméně ten volant... Jestli se tohle udrží, nedejbože nastavuje nový trend napříč značkami, tak to potěš... A tu světlou linku pod předními světly si taky mohli odpustit. Určitě se nebojím, že by se to auto prodávalo špatně, ale jinak bych spíše uvažoval o Alfě (byť má asi chyb více, ale čekal bych od ní víc radosti), případně by se mi tam už cpala nová 3er 330i, která je přecijen trochu polotučnější. Ale jo, co nejvíc takových aut! Takový hezký protipól Opelu Mokka a Koleosu...

reagovat
fr
frite
04. června 2019, 08:16
1

Máte štěstí ze jdu kolem, říkají o mě ze kecám do všeho..
Ale vážně, a 508 s tom motorem jsem zkoušel minulý.týden, protoze prave procházím tim šťastným obdobím kdy si vybírám novy služební vůz. Na salonu bude kombi za měsíc, ale zatím tedy zkusím liftback. Pozitiva: skvělý podvozek, dobry motor, vyborna převodovka. To celé vykazuje dost velké rozdily v jízdních režimech, v tom sportovním jsem se napoprve skoro lekl ze přestal.jit posilovač řízení.
Vyborne sedacky (tem konkuruje jen insignia)a ergonomie.
Vážně, kdyby bylo.na mě, tak zavedu tuto koncepci všude. Tedy. Lépe řečeno. Zavedl bych vsude tuto možnost, protoze nerad něco vnucuji a naopak... Vyhled dobrý a skákání ocima zvenku na budiky a zpet je daleko příjemnější. Sisaty volant mi nevadil, prevod řízení je celkem ostry a krome parkování vlastne ani není duvod prehmatavat.
Negativa: jen jedno- místa vzadu. Podelne ok, jen pro mě sedaky prilis nízko a kolena mi trčí vys než by mi bylo příjemné. Ale mám na výšku 183 cm pomerne dlouhe nohy a timhle trpim často i vpředu. Místo nad hlavou jsem jeste měl. Takze pokud nevozite pravidelně vzadu 2 dospělé mužského pohlaví, muzete tento nedostatek opominout.

reagovat
briza
04. června 2019, 11:19
-3

Když jsem to viděl prvně, tak se mi to fakt celkem zalíbilo, obzvlášť když vezmu v potaz, že je to Peugeot. Pak jsem se podíval dovnitř a bylo hotovo. Ten interiér je prostě hyperhnus a já jen doufám, že se z toho nestane nějaký trend. Plus teda osobně nemám rád světla, co se zahryzávají někam, kde nemají co dělat, takže ty ledky bych si asi odpustil. Když ale vezmu v potaz, že za prachy, co stála ta testovačka, mám třeba Arteona (který mě sice nudí, ale aspoň se mi nechce uvnitř zvracet) skoro fplný, tak asi není moc co řešit. Nicméně kýptrájynkbéžot.

reagovat
beastar
04. června 2019, 12:20
-1

Jojo ten interiér v podání volant jak z f1 a celý icockpit... Tj blijať. Bohužel kde ty loňské sněhy jsou.

briza
04. června 2019, 12:53
0

Jako ono se to asi dá udělat i relativně vkusně, ale tohle je děs, bída a utrpení. Možná to má fajn ty sedadla, ale to si můžu koupit Insignii a nemusím se koukat na tu hrůzu kolem. Plus bude stát o čtvrtku míň.

beastar
04. června 2019, 13:24
0

Já to taky nechápu. Nicméně asi je potřeba si za ten hnus sednout a zkusit to na vlastní oči. Nevim co je vede jako vždycky dělali pěkný, kvalitní interiéry buď konzervativní, nebo někdy i trochu inovativně, ale tohle neni ani jedno.

fr
frite
04. června 2019, 13:34
0

Insignia v reálu o.tak moc levnější není, Peugeot umí slevy taky..

beastar
04. června 2019, 13:36
0

Každej umí slevu když si o ni umíš říct. Aut je jako sra#ek... Jedinej kdo nedává slevu je Horacio protože má do hodiny vyprodáno.

fr
frite
04. června 2019, 14:04
0

Jo, každej umí slevu, ale je otazka jakou.. Ja u pežó dostal o něco vyšší procento slevy než u Opelu, ve výsledku byla srovnatelna 508 o směšných 20tis dražší. Obojí beru dnes za nejlepší volbu ve střední třídě..

beastar
04. června 2019, 14:15
0

Zrovna PUG i RENdl mají docela dobrý výchozí ceny i rozumně odstupňovaný balíčky a výbavy (narozdíl třeba od ŠKODy) a ještě z toho umí sundavat. Zdatně jim v tom sekunduje právě OPEL. Až mě to někdy zaráží jak jsou si ty věci blízko. A ono zcela upřímně srovnání výrobků těhle třech je prostě spíš o nějaký sympatii a osobní zkušenosti. Ona reálně zase ta Insignie lepší auto o parník, než 508 nebude. A Talisman například se sice nezavděčí všem, ale za ty prachy se taky leckdo nechá ukecat.

Co teda nevim ale slýchám. Tak SLEVA neexistuje u Dacie.

krab
04. června 2019, 14:54
3

Tak u Dacie by to po slevě musel dealer ještě doplácet ...
Přijde zákazník (děda v klobouku) pro nový Sandero, protiúčtem nechá krásnýho investičního Formana, dostane Dáčku zdarma a ještě k tomu velkej dárkovej koš z Kauflandu... "A to se vyplatí" :-D

briza
04. června 2019, 15:25
0

Tak jako dávat slevu na Dachnu, to je jak hodit na bazoš pračku za odvoz a ještě lidem platit béňo. Jinak slevy bych asi úplně neřešil a bral v potaz ceníkovky, protože u slev do toho vstupuje strašná spousta faktorů a dá se s tím kouzlit. Poměrně dlouho jsem dělal vrchního otrokáře ve firmě, kterou živí logistika. Když jsem odcházel, bylo tam přes 200 aut a na většině z nich běželo financování, přičemž když skončilo, obvykle se vzalo nové auto, čili zákazníci jak víno. Když si vzpomenu na ceny, co pak byli schopní zařídit ve chvíli, kdy jsme chtěli něco soukromého, tak to byl normální bizár. Kolikrát jsem si až říkal, že ty auta snad musí dotovat. Obzvlášť Archer Sheridan uměl. Taky asi proto dopadli tak, jak nakonec dopadli :)

beastar
04. června 2019, 16:21
3

Spojení investiční a Forman mě fakt pobavilo. Jj Dacia má svůj svět a svou třídu. Zatím. Jinak Archer Hertz Sheridan to je už skoro něco jako sága ze severu:D Hlavně co jak a komu se dávalo. Kde jsou ty časy... Čus hale vole Štefane potřebuju auto vole... Manažerský vole. Na tři měsíce. Ty vole ale za dobrej vole preis chápeš jakoby ne. Počet vole umocňuje sílu slovní úmluvy potažmo po tel. Ty vole němužu už pro vás voe nic. Ta nová mi to jako brzdí... Víď že mi rozumíš....brácho.

No a druhej den. Vole tak to máme posílám ti to tam. Hale za dobrý fplnej zase z tenhle zelenej domek neodolal.


No a tak to bylo vole. 50% skoro witaůt práblm. Amen.

briza
04. června 2019, 20:50
0

Přesně, za půlčíka to nebyl problém. Já teda hlavně nechápu, že jim to vydrželo tak dlouho, než jim to Hertz. Auta jsme řešili s Přečkem a prachy s Šichtanovou a když si vzpomenu na ten materiál, co jsem tam viděl v kanclech...Hlavně teda když jsem šel za Přečkem. Ikdyž madam teda taky uměla. Nejdřív na mě působila jako taková akurátní, odměřená osoba, která ale ví, co dělá, což vydrželo jen do chvíle, kdy jsme měnili firemní účty a jednoho dne jsme si všimli, že jim už přes dva měsíce nejdou platby, aniž by si toho někdo všimnul. A to jsme tam tehdá měli kolem 100 aut, takže minimálně kostka měsíčně tam tekla. Prostě sbírka opravdových profesionálů a dokonce možná ještě větší hrůza než mistři z béemvé, co sedí v baráku naproti :)

briza
04. června 2019, 20:51
0

"...než jim to Hertz zaříznul", jsem chtěl napsat :)

beastar
04. června 2019, 21:35
0

Jj ryzí profesionalita na druhou:)) Taky mě dost bavily. Servisy s nima taky sranda, gumy zrovna tak. Člověk nechápal z čeho jsou ty lidi tam placený. Ale pro dealery a pro nás skvělý partnerství.

V baráčku vedle mám na slušný pozici spolužáka ze ZŠ. A ano bíemdabljů czeka to je taky team. Skrze ně jsem došel k té 760i ale to je taly sága na knížku s nima.

Ronoath
04. června 2019, 17:36
1

Peugeot se mi moc líbí, ale v mých očích má nebezpečnou konkurenci: Toyotu Camry. Mám prostě radši sedany...

reagovat
Caddy
09. června 2019, 16:40
0

To auto je proste paradni a hrozne se mi libi jak zvenku (a tato uzasna barva to jen podtrhuje), tak zejmena uvnitr (tam bych teda volil jinou vbarvu i typ sedadel). Ta palubk aje skoro vzor, jak by to melo vypadat. Moderni, hi-tech a presto to pusobi utulne a prijemne. A zadna povinnost mit na displayi imitovane hnusne analogove pristroje. Peugeot fakt zavalela vsem docela vypalil rybnik :)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem

Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW 2016
Ford S-MAX Ford S-MAX 2,0 TDCi, 110 kW

2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem