načítám data...

Maserati Levante 2018 Diesel: La Dolce vita

Se značkou Maserati se dostáváme do úplně jiné společnosti, do jiného světa. Hodí se však i sem naftové SUV?

zobrazit celou galeriiFoto:   David Marek

Nástup vznětových agregátů pod kapoty vozů Maserati sledovala motoristická veřejnost se zdviženým obočím a nejinak tomu bylo i s příchodem prvního SUV značky. A teď tu přede mnou stojí kombinace obojího. Maserati Levante Diesel. Netajím své obavy, zároveň se ale na test velmi těším.

Ještě než jsem si šel vyzvednout testovaný kousek do Scuderie Praha, prošel jsem si několik webů našich i zahraničních kolegů, abych věděl, do čeho jdu. Vím už, že hodnocení Autíčkáře je velmi svébytné a často se rozchází s názory jiných redakcí, ale za ten čas, co se v tomto světě pohybuji, už i podle ‚konkurenčních’ recenzí vytuším, co čekat. V případě Levante přiznávám, že mé obavy poněkud narostly. Kolegové italské SUV porovnávali s lecčím a pro Levante to ne vždy vyšlo úplně pozitivně. Teď tváří v tvář Maserati ale musím říci, že se mýlí. Skoro všichni se mýlí. A hned vám vysvětlím proč.

Celý ten fakt je velmi prostý. Vlastně by to mohla být nejkratší recenze v historii Autíčkáře a přitom by obsáhla všechno skutečně podstatné. Když vidíte stát Levante na parkovišti mezi jinými SUV od renomovaných značek a Mercedesu, které byste si vybrali? Já bych sáhnul po Maserati. Vzal bych ho každý den a o víkendu dvakrát. A i lidé, se kterými jsem během toho týdne mluvil a kteří se mnou na tom parkovišti stáli, došli ke stejnému závěru. Nyní zcela ignorujeme objektivní fakta, ale jsou ta fakta až tak důležitá? A proč bych volil právě Maserati, přestože racionálně – jak si za chvíli ukážeme – k tomu vlastně příliš důvodů není? To je to, oč tu běží a na co bych v této recenzi chtěl přijít.

Začneme vzhledem. Základní tvary současné modelové řady Maserati jsou poměrně jednoduché, žádný šok, žádná designérská divočina, jakou byste možná od italského klenotu očekávali. Celé to ale působí tak nějak správně či dokonce lépe. Kouzlo Maserati tkví v drobnostech, tu je linka o kousek níž, tu je blatník o maličko vystrčený ven, tam je maska lehoučce prohnutá – a výsledkem je skutečná elegance. A to i v případě velkého mohutného SUV, jakým Levante je. Při zpětném pohledu jsem si uvědomil, že taková byla Maserati vlastně vždycky. Nevíte přesně proč, ale Maserati mezi ostatními auty září, je hezčí. Alespoň mně to tak připadá.

Podobná situace se odehrává i v interiéru. Oproti záplavě displejů a galerii ozdobných a hodnotných materiálu vrstvících se přes sebe ve fantastických tvarových kreacích je kabina Maserati vlastně poměrně obyčejná. Jistě, všechny materiály jsou kvalitní a výběr dekorů je obrovský, výsledkem je však tvarově prostý interiér, žádné designérské a technologické předvádění se. Přitom si tu ale člověk připadá skutečně dobře. Ten pocit luxusu na mě dýchl ihned a za celý týden mě nepustil. Je těžké definovat, čím to je, skutečně tu není nic tak fantastického, žádná komplikovaně prošívaná kůže, žádné světelné pásky s výběrem bambilionu odstínů světla – nic takového. Testovaný vůz nehýřil ani výbavou, ‘naše’ Levante dostalo prakticky jen základ. A přesto se člověk cítil výjimečně, když za ním zapadly bezrámové dveře.

Aby však nedošlo k omylu – na přání lze Levante dovybavit prakticky čímkoli. Alcantarový strop, sedačky v kombinaci kůže a hedvábí, audioaparatura Bowers & Wilkins, adaptivní tempomat se systémem udržování v jízdním pruhu – co jen si budete přát.

Po stisknutí startovacího tlačítka naskočil pod dlouhou přední kapotou agregát. Naftová strojovna nezapře spalované palivo. Není to žádný agrární diesel, to rozhodně ne, vlastně na diesel zní velmi dobře, ale diesel to zkrátka je. Maserati má však v rukávu trik – systém Maserati Active Sound za pomoci klapek ve výfuku a elektroniky dokáže zvýraznit podmanivé tóny – aktivací sportovního módu tak získáte ten správný zvukový projev Maserati.

Provedl jsem test na několika nebohých testovacích objektech a ani automechanik italského původu nepoznal, že pod kapotou přebývá diesel. A pokud bych měl být alespoň na chvilku objektivní, potom musím říci, že se pod kapotu tohoto SUV diesel hodí nejvíce. 275 koní, velká porce točivého momentu (600 Nm) a spotřeba okolo deseti litrů – tak nějak by to asi mělo být. Jenže tohle je Maserati, objektivní či dokonce ekonomická hlediska tu nemají žádný velký význam. Přes všechny rozumové aspekty bych proto volil zážehový motor. Motoru zdatně sekunduje osmistupňový automat ZF - řadí jako vždy výborně a velká chladivě kovová pádla pod volantem přímo vybízí z manuální volbě převodových stupňů.

Levante je standardně vybaveno aktivními tlumiči Skyhook, vzduchovým odpružením a pohonem všech kol. A to jsou dobré zprávy. Podstatou velkého SUV jsou dlouhé trasy a tady je Levante velmi dobrým společníkem. Vzduchový podvozek sám reguluje světlou výšku, na dálnicích se celé auto přikrčí a hladce klouže časoprostorem, čemuž pomáhá i výborná aerodynamika. Ta pravá kouzla ale přichází v zatáčkových pasážích okresních silnic. Podobně jako Alfa Romeo Stelvio, i Levante je vybaveno pohonem všech kol, který jednoznačně preferuje zadní nápravu a při jízdě je to znát. Zadek autu citelně pomáhá utahovat stopu, auto zůstává čitelné a svým chováním popírá vlastní rozměry. A věřte mi, tohle v mnoha SUV nezažijete.

Ještě než se vrhneme na závěrečné hodnocení, krátce se zmíníme, jak velké SUV od Maserati funguje jako – no jako SUV. Zavazadlový prostor má objem 580 litrů – v pořádku. Zadní sedačky jsou prostorné, pohodlné, místa je dost, bezrámová okna lze zaclonit elektricky vysouvací roletkou – v pořádku. Levante může být vybaveno tažným zařízením na 2700 kg - některé konkurenční vozy nabízí sice více, ale v zásadě lze říci opět v pořádku. Měnitelná světlá výška, chytrý pohon všech kol – vše v pořádku. A teď tedy pojďme na to hodnocení.

Verdikt

Už na začátku testu jsem psal, že pokud bych si měl vybrat mezi velkými SUV zaparkovanými vedle sebe, vezmu si Levante. Jen jsem nedokázal definovat proč. Je to zcela iracionální volba. Pokud čekáte, že týden s Maserati přinesl nějakou jednoznačnou odpověď, pak vás bohužel musím zklamat – nepřinesl. Potvrdil jsem si, že se nejedná jen o prvotní poblouznění, stále by Levante bylo moji volbou. Ano, je nesmyslně drahé. Ano, konkurence nabízí často vyspělejší technologie a možná i vyšší kvalitu zpracování. Ale tak to s luxusními věcmi bývá často. Apple Watch výčtem svých funkcí strčí do kapsy všechny náramkové hodinky, ty skutečně drahé kousky se přitom většinou nezmůžou na víc, než zobrazení času a data. A přesně stejné je to i s Levante.

Pokud se ptáte, kolik stojí nové Maserati, nemáte na něj. Pokud chcete vědět, zda radiomapa dokáže spolupracovat s kalendářem ve vašem mobilu, není Maserati autem pro vás. Maserati je pro ty, kteří si svůj život dokáží užívat, kteří jsou povzneseni na starosti všech těch obyčejných lidiček. Maserati dokázalo i do těla SUV přenést ducha značky. Podvozek vás ohromí, i naftová motorizace dokáže nadchnout projevem a zvukem, řazení pádly je radost a přední maska chladiče je uměleckým dílem – to jsou ty podstatné věci. Všechno ostatní jsou přízemní starosti lidí, kteří nechápou, o čem by měl život být.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový vidlicový šestiválec 2.987 cm 3 
Výkon: 275 koní/ 202 kW v 4.000 ot./min
Točivý moment: 600 Nm v 2.000 – 2.600 ot./min
Převodovka: automatická osmistupňová
Maximální rychlost: 230 km/h
Zrychlení  z 0 na 100 km/h: 6,9 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 7,2 l/100 km
Cena (Levante Diesel): od 1.888.000 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

KS
27. července 2018, 15:03
0

Moc pěkné zhodnocení Honzo. Byl bych kritičtější, co se týká objemu kufru, na 5 metrovou "krávu" to má velmi podprůměrných 580l.

Trochu zabychařím: pokud bych vybíral SUV, rozhodoval bych se mezi Grand Ch. a Levante (jo, víc rozdílná auta jsem vybrat nemohl, ale FCA...) Současný Grand je vykopávka, která má mizernou bezpečnost, Levante je bohužel dost nepraktické (moc dlouhý, "malej" kufr) = takže šanci by měla nová generace Grandu. A oboje asi s V6 benzín, už jen z tradice, v širší rodině si nikdo ještě nikdy naftu nekoupil a nevidím důvod to měnit. :-)

Zpátky k Levante. Je to ohromě krásné auto, ale tomu kouzlu se musí něco obětovat, si to tak má být. Díky za každé nové Levante (Mase. obecně). Tímhle asi jezdí i Sergio tam nahoře...

reagovat
Honza Hamster Křeček
27. července 2018, 15:17
0

To se právě dostáváme k tomu srovnávání, které podle mě u Maserati nemá smysl. Vláčení se s šesti sty litry nákladu do kufru auta - to prostě do světa Maserati nepatří, i když je to SUV. Na takový věci je tu ten Jeep....

KS
27. července 2018, 15:34
0

Je otázka, pro koho toto auto je. Maximálně pro čtyřčlennou "trochu prostorově uskromněnou" rodinu, kde slovo uskromněná je oxymoron vůči Maserati. Kdo jezdí sám, tomu stačí Ghibli, potažmo Quattroporte. Tohle mělo měřit max. do 490 cm a kufr k 700l. S tímhle se jezdí do podzemních parkovišť a převáží zavazadla na dovolenou, ne že ne. I když jde o Maserati, SUV zkrátka musí vyhovět i po stránce praktičnosti.

Honza Hamster Křeček
27. července 2018, 15:38
0

Tak ono 580 litrů zas není jen na kabelku a krabičku s manžetovými knoflíčky, něco se tam vejde... :-)

beastar
27. července 2018, 15:46
0

Tohle auto fakt není o litrech v kufru:D Jinak souhlasim je to povedený auto jen se moc neprodává. A kdo jezdí sám? Tak quattroporte? To mě rozesmálo viděl si to někdy... Jak to vypadá prostorově je dostatečný i Ghibli.

KS
27. července 2018, 16:33
0

Fajn, tak napiš, kolik lidí vidíš obvykle jet v Quattroporte :-D Za mě 1-2 jako ve všech jiných autech.
580l není špatných, nicméně při délce 500 cm kluci italský někde udělali chybu.

MartinCoupe
27. července 2018, 16:33
0

@KS: Ze ty chces ten velkej kufr na prevazeni mrtvol, viď? Ale jinak máš uplnou pravdu, objem kufru je pro SUV za 2M to nejdulezitejší... ????

beastar
27. července 2018, 17:34
0

V pohodě nechápu o co ti v tom vyjádření šlo. Ok ono těch Qp jezdí 5 a půl a ano moc často v tom rodinu nepotkáš. Nevim proč by Levante mělo bejt jiný. Je to stylově střižený suv za 2 mio. 500 litrů je dost. Furt se tady řeší jak je zbytečný vozit vzduch a ty vypustíš takovou sorry jakoby p%čovinu:) V tom autě je dostatek místa v kabině což se třeba o Q7 říct moc nedá. X6 zrovna tak... A já teda s takovym kufrem nemám problém... Ok na převoz lednice to bez sklopeni sedadel neni;) Koukám že to vedro nepůsobí na lidi negativně jen na silnicich.

KS
27. července 2018, 18:15
0

Třeba pro 5 člennou rodinu, která jede na dovolenou a chce s sebou vzít i kočárek se při balení do 580l musí přemýšlet, co vzít a nevzít. Jeep má cca 700l, tam se to nandá všecko a hotovo. Navíc se Grand může hodit do LPG a neplatit Babišoj takovou spotřebku ;-)
Abych to uzavřel, pro 4 lidi by Levante mělo být OK, ale to je i Stelvio.....

Csaba
27. července 2018, 18:52
11

Pětičlenná rodina které živitel má na to aby si koupil Levante za 2 mil. v žádném autě v 5 lidech (a nejspíš ani ve 2) na dovolenou nikdy nepojede. Taková rodina se sbalí, zavolá si taxi a nechá se dovézt na letiště, proboha.
NIKDO kdo si kupuje SUV tohoto typu/ velikosti/ ceny (atd a pod.) NEŘEŠÍ jak velký kufr ta věc má, NIKDO z majitelů těch aut v tom nic nepřeváží a už vůbec ne něco u čeho by majitel musel zvažovat zda se to hypotetické "něco" do toho kufru vejde nebo ne.
Od převážení rozměrných/neskladných/těžkých (atd a pod.) věcí jsou tu zásilkové služby a stěhováci, majitel Levante si s ničím podobným ruce špinit nebude, proto si to auto opravdu nekoupil.
To auto plní stejnou roli jako běžný ( běžný v cenové relaci 2 mil. Kč) sedan nebo kupé, prostě majitel si plní sen, ukazuje že na to má (atd a pod.)... Velikost kufru je tím absolutně nejméně důležitým faktorem při nákupu auta tohoto typu, můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je asi tak vše :-) :-) :-)

Mimochodem, měl jsem 2 auta o délce 5.25m a jedno dlouhé 5.45m a NIKDY mě nezajímalo JAK velký mají kufr, protože jsem v nich CO?!? No, NIKDY NIC NEPŘEVÁŽEL, proto.
Když jsem se stěhoval, půjčil jsem si největší dodávku co existuje, chraň Bůh na něco tak přízemního použít vlastní auto :)

beastar
27. července 2018, 19:16
0

KS: V pohodě já se ti jenom snažim vysvětlit, že Levante si prostě nekoupíš kdyby si měl řešit takovýhle věci. Možná to bude jeden z důvodů proč se to úplně neprodává, ale to je jen domněnka. A ty auta co jmenuješ jsou sice fajn, ale to vůbec není konkurence pro Levante. Stelvio a Jeep to je trochu jinde. A v rámci konkurence v téhle kategorii suv 1,7 až 2,5 mio rozhodně není velikost kufru nějaký výrazně rozhiodujicí faktor. Chodí si pro to úplně jiný lidi, než třeba pro Stelvio či Jeepa:) Pětičlenejch rodin co maj dvojku na Levante moc po světě nechodí a do řekněme 500 litrů složíš v pohodě kočárek, 2 velký kufry,4 menší tašky, dvě děti, dva dospělý a řidiče a vščichi jsou v pohodě.... Osobně vyzkoušeno tak potom nevim jakej problém je to naskládat do 580. Pro někoho může být.... Jak často jezdíš s taklhle plným autem? Vedem tady zase debatu o ničem. Já jako typickej zákazník Maserati bych si rozhodně nešel pro Jeep, protože má větší kufr a stojí míň o tom to vážně neni.

beastar
27. července 2018, 19:17
0

Csaba: +1 přesně tak'

Kuře
27. července 2018, 19:40
0

Csaba: s tím NIKDY bych byl opatrný, pár týdnů zpátky se paní ptala na suv v ptejte se a nekonečný prostor byl hlavní požádávek:)

Ale samozřejmě souhlas, o kufru to není, a ikdyby, 580 litrů má bejt jako MÁLO?!?!
To už sme doopravdy až takoví chalupářský extremisti v tomhle státě? Já si snad koupím dvoumístný roadster, prostě natruc...

KS
27. července 2018, 20:52
0

Vzhledem k tomu, že se Švédskem máme nejvíc chat a chalup na obyvatele, tak jsme chalupáři :-D
A že všichni na dovolené jen létají je blbost, viz. teď na YT akcelerace-videoblogy, chlapík s rodinou jeli v SQ7 k moři...
Navíc cestou se dá někde zastavit a prohlídnout si to tam, ne jen pobýt v cílové destinaci.

ma
martinw
27. července 2018, 21:06
0

A hlavne tabulkovy objem kufru je zasadne jiny od reality, v mem aute sem plato kufru uplne vyhodil pryc a mam za zadnimi sedackami oddelovaci mriz takze faktor toho co tam nacpu na dovolenou je vyrazne priznivejsi a v kabine se da taky kouzlit s prostorem :) takze verim ze i pan chalupar co bude chtit levante ma sanci poridit :)))

PB
28. července 2018, 10:00
0

Zase tady vozite dve lednicky tejdne:))) .... nevim, ale proste nechapu, proc bych mel v cechach tahat lednici nebo nejakej podobnej kram sam... Napriklad ja dodavku mam, kvuli kempovani, ale neco v tom tahat, proc? Proste si objednam vec s dovozem a panove v monterkach v tom bud vyklusou do druhyho patra, nebo prijedou az pred chalupu. To je stejny jak si resit samostatne odtah, misto zavolani asistence v ramci povinnyho ruceni....

beastar
28. července 2018, 12:53
0

Chalupář, nechalupář u Levante(případně podobných suv) není objem kufru směrodatný. Neznám nikoho kdo by to kupoval aby s tím primárně něco někam vezl. Ano i takový lidi mají chatu, ale nedovedu si představit že by na ní stěhovali něco typu lednice či zahradní gril:) A dost často když mám Levante mám i jiný auto. Btw nejvíc rodin v Čr má kolik aut? Dvě. Když nedám do menšího auta dám do druhého většího. Prostě řešit kufr u testu Levante je uchylárna nejhrubšího zrna. Asi jako primárně řešit komfort v Caterhamu.

Zajímavý čekal sem hromadu poznámek kolem dieselu. Obvyklý připomínky typu má 2 mega na auto a koupí si naftu? Prostě kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Soudím že to bereme všichni s nadhledem poněvadž to je fakt téma, že bych se posmál:)) A jako co třeba sklopit sedadlo pro větší prostor. Nebo povezu 3 děti, psa a Smarta v kufru. Fakt sorry jako, i když se snažím najít na tom kus pravdy tak to nejde. Na dovolenou se jenom nelítá, ale když bude chtít majitel Levante na dovolenou vzít sebou vlastní letiště půjčí si karavan, nabo V klasse. Možná Sq7 když se do ní vejde líp;D Paradoxně auto se špatně řešeným vnitřním prostorem vzhledem k velikosti.

BigBen
28. července 2018, 15:01
0

Je zcela nesmyslné hodnotit u tohoto auta velikost kufru. Stejně v tom bude jezdit něčí manželka sama po městě. Taky je nesmysl tvrdit, že 580 litrů je málo. Já mám v rodinném autě 520 nebo 530 litrů? Ani nevím přesně... Vždycky jsem tam naházel co jsem potřeboval bez toho abych musel přemýšlet jak to tam složím. A upřímně, aby jsme opravdu doma auto využili a jeli ve čtyřech a s plným kufrem, to je tak 4x do roka. Takže úplně nechápu českou mánii s potřebou co co největšího kufru.

MartinCoupe
28. července 2018, 16:17
1

Od ty doby co jezdim za 17l benzinu, zas tak ty diesely nekritizuju. :-)

beastar
28. července 2018, 17:02
0

Joo jezdím občas za 15 benzínu v oblíbenym autě Heinze Křečka a u pumpy se mi po tom dieselu taky vobčas zasteskne. Ty ceny benzínu jak na příděl za války jsou k zblití.

ro
rock
29. července 2018, 07:16
0

beastar včera v 12:53
"Když nedám do menšího auta dám do druhého většího."

Dobrý. Taky bych se jednou chtěl dožít toho, že v rodině budeme mít dvě auta a Levante bude tím menším :-)

Ale k věci: ten přístup je samozřejmě jasný: když budu chtít něco stěhovat, seženu si Transita (nejlépe i s řidičem) a nebudu to cpát do Maserati.

beastar
29. července 2018, 12:52
1

Rock: Já myslim že je pochopitelný jak sem to myslel. Nebudu to rozvádět jak v knížce pro děti;) U mě je Maserati menší než GL. A do Gl naložíš Oktávku, skútr, kuchyň a furt je dost místa. ;) 2000 litrů když sklopis sedadla. To by si místní kuferníci pošmákli. Btw ano i to Levante je menší:D

ro
rock
29. července 2018, 13:03
0

jj. Mně to došlo. Ale stejně mne ta formulace pobavila...

Vl
Vladis
27. července 2018, 15:18
0

opat vyborna recenzia... ja tvrdim jedno je to proste raz maserati a vobec by ma netankovala ze mercedes ma take interirove ficruky a podsvietenia a bla bla ja chcem to auto soferovat a nie aby ono robilo vsetko za mna a proste je to maserati a krici to svetu a k tej cene ked sizebereme ze 190kw naftove GLE startuje na 1 675 000Kč so 17kami diskami a polohandrovima sedadlama original ze social paket tak s myslim ze za tych 200 000kč ked sa "nieco prihodi" do mercedesu ze sa aj tak nebude chytat na to co ma maserati v zaklade

reagovat
beastar
27. července 2018, 15:54
0

Ono srovnávat Maserati a Mercedes dneška fakt moc nejde. Je to něco uplně odlišnýho. A jako podsvícení a podobné si taky klidně odpustim. Maserati na současný modely nasadilo rozumný ceny konečně. U nás si teda o Scuderii myslim svoje.... Ale to sem asi nepatří:)

Kuře
27. července 2018, 17:53
1

Jo, Levante je fakt pěkný auto, jen mi přijde trošku v pozadí všech možných Rangů a Porshů... trošku nedoceněné auto mi připadá...

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. července 2018, 21:18
0

Ta recenze byla strašně krátká. Mám pocit, že jsem se dozvěděl úplně kulový, ale přesto se mi to líbilo, takže za mně dobrý, Honzo. Obzvlášť to přirovnání k drahým hodinkám je perfektní. Ono to přesně takhle je. Ty nejdražší hodinky ukazujou jen čas a max. datum a dost často ani ten čas vlastně neměří úplně přesně. Jenže o to v jejich světě vůbec nejde. Tam jsou priority jinde. A totéž platí pro Levante a jemu podobný. Ona ta dokonalost tam není potřeba. Hraje se na pocity a na emoce.
Jinak se přiznám, že mně zrovna tenhle design moc neoslovuje. Já mám rád SUV v klasickým tvaru cihly, takže za mně by byla volba jiná, buď Cadillac Escalade, GMC Yukon Denali nebo třeba nový Lincoln Navigator. Výjimkou by bylo Lambo Urus. To se mi naživo líbilo.

reagovat
RCNP
27. července 2018, 22:31
0

Budu asi v menšině, ale mě přijde na pohled jako by ho už deset let vyráběli, prostě je okoukaný a to jsem jich na silnici viděl pár a kromě grilu mi přijde vzhledově dost generický. Neřikám, že je ošklivý, ale kromě úplně čelního pohledu to je prostě normální škatule jako každá jiná. Zezadu by si to úplně říkalo o modrý ovál. Kdybych chtěl "jiný" SUV co bude mít přidanou hodnotu toho, že se nesnaží být německý, tak bych bral Stelvio. Auto hezký jako celek, ne jen čumák od maserati a pár serepetiček na něčem co by mohla být nějaká pseudopremiová mutace obyč značky. Quattroporte hezký, Ghibli taky, ale Levante je prostě obyč. Sorry

reagovat
Kuře
28. července 2018, 00:38
0

Jo, modrý ovál by tomu slušel, to máš zase pravdu:)))

MartinCoupe
28. července 2018, 12:05
0

Taky mi to zezadu prijde jako Ford

beastar
28. července 2018, 12:55
0

Trochu to má rysy benglovo pětky... Akorát je to furt hezčí;))

Kuře
28. července 2018, 13:20
0

Ikdyby to někdo naboural, tak to bude furt hezčí než benglova pětka...

MartinCoupe
28. července 2018, 15:08
0

Banglova pětka je klasika, na tu nedam dopustit!

bitner
28. července 2018, 10:43
1

Bral bych to fplynu.

reagovat
beastar
28. července 2018, 12:56
0

Mě štve že nedělaj 1.2 biturbo v CNG.

Kuře
28. července 2018, 13:21
0

Mě zase představa, že by jednou mohli...

MartinCoupe
28. července 2018, 16:18
0

Dat to do plynu, at s tim muzu jezdit kazdej den do fabriky v monterkach je muj tajnej sen...

beastar
28. července 2018, 17:03
2

E34 je klasila. Benglice je příklad toho jak nedělat sedan vyšší střední. To pan kostka Bablngl jaxi nějak nechápe.

MartinCoupe
29. července 2018, 19:38
0

Podle me by Bangl design krok spravnym smerem. Kdyz na to koukam z5ně, E39 je uz designove zastarala, ale E60 se mi porad libi.

beastar
30. července 2018, 13:34
0

E60 je taky voe o generaci novější. Kdy vznikal design e39? V roce 95. Ta benglovo toyota vznikala o dost později. Je to nehodnotitelný.

MartinCoupe
30. července 2018, 15:59
0

Klidne napiš ty vole, rozdejcham to... :-)

ToMyx
30. července 2018, 17:03
0

Bíst zabil! Tý tojotě se směju ještě teď!!! :-)
Jinak, mně se e39 bude líbit asi pořád...

beastar
30. července 2018, 17:28
0

Martine ty jo. Ale čtou to tady i mladý kluci jako Břízič, tak abychom ho neučili klít.

MartinCoupe
30. července 2018, 20:56
0

To je fakt, jsem z Havířova

fortress
28. července 2018, 21:48
1

Podle mě hlavní deviza Levante (i Ghibli) je právě ten benzínovej motor, tak proč by si někdo proboha koupil tohle v dieslu.

reagovat
Jenyk
29. července 2018, 06:39
-1

Proc se to neprodava? Protoze je to nazivo strasne, ale strasne moc osklivy. Design Maserati na tomhle vubec nefunguje. Cayenne je proti tomu prijatelny a skodovacka SUV pak primo designove skvosty.

reagovat
Kuře
29. července 2018, 09:05
0

Erghhh..., jasně že jo:)

PB
29. července 2018, 10:19
0

Jenyku.... jako fakt jo? No ja ti nak nevim, ta skodovka vypada jak autobus... kdyz to das vedle sebe... A to jeste u skodijaka to bude naka verze s priplatkovym uple vsim :DDD

MartinCoupe
29. července 2018, 10:57
0

A ted tam dej jeste fotku interiérů na porovnání...

Kuře
29. července 2018, 12:00
1

No jo no, PB, když ale von ten kufr, víš....

beastar
29. července 2018, 12:57
0

Jasný no. On Kodiaq to je vrchol designu. Asi stejně jako superb vedle Ghibli hned je vidět, že Škoda je někde jinde. Kde psát radši nebudu.Ja, ja genau je to stejné...Jo a to ten Kodiak je ve sportline takže top.

MartinCoupe
29. července 2018, 17:03
0

Vzdycky kdyz jedu po nemecky dalnici, koukam Audi gut, BMW gut, fuj co to bylo??? Kodiaq...

ro
rock
29. července 2018, 18:22
0

Zrovna qéčka od audi jsou u mne obézní monstra (ok, Q3 není monstrum co do rozměrů, je jenom obézní) bez špetky vkusu. Můžou si podat ruku s Cayennem. To už ten ztrápenej Kodiaq (byť ve snaze neurazit totálně bez nápadu) není zvenku o nic ošklivější.

MartinCoupe
29. července 2018, 19:40
0

Nerikam, ze Q7 a Q5 jsou kdovi jake krasavice, ale alespoň je ted design jakz takz harmonickej. Coz se o prirezanym kvadru z MB rict neda.

beastar
30. července 2018, 13:37
0

Kodiaq soutěží v kategorii s autama jako Irizar, Irisbus, Neoplan, Setra a tak to je jiná liga. Prořezanej kvádr to je přesný. Audi suv nejsou taky nic extra q7 je zezadu jak nasvícenej svatební patrovej dort. Ale aspoň to nějak vypadá řekněme svébytně.

ToMyx
30. července 2018, 17:19
0

Díky za moc pěkný nemainstreamový test a trochu se divím, že nikdo nepochválil ty super fotky se svítícíma koulema!!!! :-)
Co se týče designu Levante, je určitě buď a nebo a to se mi líbí. To je pro mě punc luxusu. Není to auto pro každého, tak proč se podbízet? Jediné co bych vyměnil jsou ty zadní lampy z mondea, ale jinak. Podle mě, se tomu říká charakter.
Velikost kufru bych neřešil, kdo to dělá, nepochopil cílovku ;-)
Přiznám se, že bych opravdu rád slyšel ten diesel hukot. Pokud jsou ty klapky opravdu tak zázračné, pak už zbývá jen koupit benálvoňafku a nechat jí rozprašovat kolem vejfuku a iluze je dokonalá...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem