načítám data...

BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Diesel je dnes pod tlakem všemožných aktivistů, kteří by ho nejraději ihned zakázali. BMW M340d však ukazuje, že i naftové auto může být výjimečné.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět ještě v pořádku

Laserové světlomety protínají černočernou tmu, ručička rychloměru je pevně usazená v poslední čtvrtině své výseče. Z reproduktorů se line oblíbená hudba a já mám spoustu času na utříbení svých myšlenek. Celý svět se za poslední rok obrátil vzhůru nohama, nic není jako dřív. Tady, právě teď za volantem tohoto skvostu se však zdá býti vše v nejlepším pořádku…

Nová generace trojkového BMW je vždy důležitou automobilovou událostí. Pro mě osobně je právě trojka samotnou definicí mnichovské značky. Tak, jako je A6 tím nejsymboličtějším Audi a třída S tím definujícím Mercedesem. Trojka vyjadřuje podstatu BMW v tom nejlepším slova smyslu. Radost z jízdy, dokonalá každodenní použitelnost, jistá výjimečnost a hlavně ukázka toho, že máte rádi auta, a že pro vás řízení znamená něco víc než přesun z jednoho místa do jiného. Víte, řízení je pro mě vyjádření životního postoje. Je to dokonalý relax, který mě nabíjí pozitivní energií, když mám zrovna špatný den. Vnímám to jako symbol svobody. Sednout do auta a jet kamkoli se mi jen bude chtít. Za volantem cítím volnost a jsem sám sebou. Jen já a stroj. Dokonalé spojení, které pochopí jen skutečný autíčkář. Vím, že zrovna vy, mi rozumíte. A věřte, že všechno tohle, co je pro mne při řízení důležité, jsem našel v tomhle nenápadném kombíku.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Zakladatel rodu E21, legendární E30, oblíbená E36, ikonická E46, kontroverzní E90 a odcházející F30. Co kódové označení to pojem. Skoro každý má nějakou svou oblíbenou generaci, u mě je to E90, která poměrně přesně naplňuje mé představy o tom, jak má vypadat kombík, potažmo sedan střední třídy. Ohromí mě nová G20 natolik, aby zaujala místo na piedestalu a vystrčila starší E90 do zapomnění?

Nebudu tady sáhodlouze rozpitvávat vnější design G20, protože každý, kdo čte tento článek, má své oči a utvoří si názor sám. A navíc, trojka není úplná novinka, již párkrát jsme ji u nás v testu měli a kombík se po silnicích pohybuje již dobře půldruhého roku, takže jste jej jistě potkali. Zaměřím se proto na detaily, které mně osobně dělaly radost. První radostí byla barva. Příplatková hnědá z programu Individual, je kouzelná (ještě, aby nebyla za 135 tisíc) a krásně dává na odiv střídmou eleganci celého vozu a zároveň podtrhuje všechny dynamické prvky, které se pojí k označení M Performance. Bavily mě také černé okenní lišty, stejně jako speciální výplň předních ledvinek. Ty si mimochodem zachovávají typický tvar i velikost, s čímž budou jistě spokojeni i ortodoxní fanoušci značky.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Nadchnul mě také interiér. Světle hnědá kůže (opět z programu Individual, tentokrát za lidovějších 70 tisíc) sedne tomuhle autu naprosto perfektně. Uvnitř je všechno tak, jak má být. Promyšlená ergonomie usnadňuje každodenní život, spousta funkcí infotainmenttu nadchne geeky a zároveň nebude otravovat boomery, pokud je tyhle kravinky nezajímají. Prostě tady si každý najde to svoje. Já nejvíce oceňuji, že se dovnitř konečně poskládají dospělí lidé a to i na zadní sedačky a kufr bez problémů polkne víkendovou výbavu pro dvě malé děti. To dříve nebylo zvykem u mnichovského zástupce segmentu D. Trojka narostla (na délku dorostla pětku E34 a na šířku překonala E39) a nejvíce z toho profituje právě interiér, který konečně poskytuje dostatek životního prostoru pro svou posádku. Vnitřek G20 je opravdu moc dobré místo, kde budete rádi trávit svůj čas. Osobně mě napadají snad jen dvě drobnosti, které mi vadily. BMW se rozhodlo vypustit čudlík pro vypínání Start/Stop systému, který tak můžete vypnout pouze přepnutím do sportovního módu motoru. A druhou věcí je systém udržování v pruzích, který nejde natvrdo vypnout (já vím, hvězdičky NCAP jsou hvězdičky NCAP), ale po každém nastartování se musí do menu a proklikat se k vypnutí. Obojí je trochu otravné.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Ufff… Právě jsem poprvé zabořil plynový pedál až do koberečku a potřebuju se zase chvilku nadechnout. Hledám papíry od auta, abych zkontroloval, jestli mi dali správný povoz. Vždyť to měl být jen diesel. V hlavě se mi honí jen WTF. Říkali, že to je to rychlé. Ale na způsob, jakým tohle (ne)obyčejné kombi servíruje svou sílu, jsem nebyl připraven. Je to fenomenální…

Šest válců. 340 koní. 700 Nm. Mild-hybridní systém. Pohon všech kol. Osmistupňová převodovka. Takhle bych mohl pokračovat do aleluja, ale nic by vám nemohlo přiblížit, jak tenhle projektil na kolech nabírá rychlost. To se musí zažít. Nečekejte omračující erupci síly, jako předvádí osmiválcoví sourozenci z téže mnichovské stáje. Nehledejte zde ani sprint do otáček, který předvádí benzínový šestiválec. M340d je jako ten nejlepší sluha, který podává svému pánovi to nejlepší na zlatém podnose s grácií a nonšalancí, která je vlastní muži s vytříbenými způsoby a vystupováním. V řeči čísel to znamená, že celých 700 Nm se na vás navalí již v 1750 otáčkách a přenese vás do jiné dimenze. Tohle se neomrzí a budete to chtít zažívat zas a znovu. A zas. A znovu. Dynamika „třistačtyřicítky“ je zcela návyková a garantuji vám, že jejímu kouzlu propadnete po první dávce. Tohle je aktuálně nejrychlejší dieselové produkční auto, které si můžete normálně koupit. Z nuly na stovku se dostane za 4,8 s (sedan za 4,6 s), což jsou parametry, před kterými se musí sklonit nejeden legendární sporťák nedávné historie. Tady máte takové schopnosti zabalené v praktickém balení kombíku v hnědé barvě. A to je docela cool. Ptáte se, kolik drahocenného paliva si za takové představení bude motor žádat? Já ukončil testovací týden s číslovkou 8,2 a to jsem měl mozek přepnutý celou dobu do režimu „dement za volantem“. Prý, že je diesel mrtvý a máme se s ním pomalu rozloučit. Pokud se skutečně jedná o labutí píseň dieselů, pak je to rozloučení s plnou parádou a v nejlepší formě.

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava. Teď přijde rovinka, která je v obyčejných autech poměrně dlouhá, ale v M340d až nebezpečně krátká. Lehce ťuknout do brzdy, nasměrovat přesně k apexu a plný plyn. Zadní kola mě tlačí ze zatáčky, přesně v ten správný okamžik vzdají marný boj s přilnavostí a začnou se sunout dopředu. Rychlé kontra, srovnat a uhánět dál. Celé je to tak přirozené až se mi z toho chce plakat štěstím…

Fascinující motor by byl k ničemu, kdyby mu nedokázal sekundovat znamenitý podvozek. Buďte bez obav, to není tenhle případ. Tady je podvozek excelentní. Vyvážený, jistý, komunikativní a zároveň takový rozverný a hravý. Tohle se prostě povedlo. Není ani tvrdý, ani měkký, ale tak akorát, prostě stará škola. Musím poděkovat i českému zastoupení značky, které objednalo auto na 18 palcových kolech, což se příznivě projevuje na komfortu. Pohon všech kol xDrive je stále lepší a lepší. V případě potřeby se dokáže chovat jako zadokolka, přičemž můžete jezdit bokem dle libosti. Preferujete raději čistou stopu? Ale jistě, není problém. Škála schopností je ohromující. Musím se přiznat, že oblíbenou silnici jsem si s tímto Bavorákem projel hned dvakrát za sebou. Byl jsem zpocený, srdce mi bušilo jako o závod, trochu vystrašený z té omračující rychlosti, ale hlavně s rohlíkem na držce, který nešel sundat. A to se prosím celou dobu bavíme o dieselovém kombíku. K tomu lze dodat snad jen: Wow!

Foto: Daniel Borský/www.autickar.cz

Verdikt

Když se oprostím od ataků na mé primitivní pudy zábavy, které na mě třistačtyřicítka zkoušela celý týden a zapojím místo toho rozum, musím bez obalu přiznat, že tohle auto je tak trochu nesmysl. Správný nadšenec jistě upřednostní zážehový motor, před tím vznětovým. Benzinová 340i je mimochodem také skvělá. Pokud se pohybujete především po městě a blízkém okolí, asi pro vás bude dávat větší smysl hybridní 330e. Jestli z nějakého důvodu potřebujete naftu, bude rozumnější spokojit se slabší 330d a ušetřit půl milionu. Jenže víte co? Život není jen o racionálních rozhodnutích. Je fajn koupit si nerozumné auto jen proto, že se vám líbí. Já mám jasno, tohle je pro mě a mé potřeby aktuálně ta nejlepší trojka, a šel bych si do showroomu přesně pro ni. Co na tom, že stojí nesmysl. Každé ráno se budete těšit, až budete moct vyrazit na cestu. Každá jízda vám vykouzlí úsměv na rtech. A večer můžete usínat s pocitem, že vám v garáži stojí auto, které vám zpříjemní další den. Prostě automobil, který vám bude dobrým sluhou a výtečným kamarádem.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový šestiválec 2 993 cm3
Výkon: 250 kW (340 koní) v 4 400 ot./min
Točivý moment: 700 Nm v 1 750 – 2 250 ot./min
Převodovka: osmistupňová automatická ZF 
Pohotovostní hmotnost: 1 955 kg 
Maximální rychlost: 250 km/h
0-100 km/h: 4,8 s 
Kombinovaná spotřeba udávaná: 6,1 – 6,7 l/100 km
Spotřeba v testu: 8,2 l/100 km
Cena základní verze (s daným motorem): 1 703 000 Kč
Cena testovaného vozu s příplatky: 2 327 149 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

lu
lumix
19. dubna 2021, 08:54
0

Konečně zase jednou test slušného auta, pro tohle bych si taky zašel (v sedanu a benzinu s ještě větší radostí).

reagovat
Sedrik
19. dubna 2021, 10:27
0

Jako já jsem fanda značky a taky si myslím, že to je super auto, ale to je napsané jak PR článek.

Muselo fakt nadchnout - což věřím, že zvládlo. Někdoí říká, že dieslová 3ka v kombíku je jediné auto, které potřebuješ (nebo 5ka, pokud potřebuješ fakt hodně místa).

A k té velikosti - zatím jsem seděl z nových G modelů jen v M4comp a to auto je gigantické. Pocitově si myslím, že je stejné, nebo větší, než bangleho 5ka (míněn interier).

A k lane assistu - nevypíná se veškerá elektronika dlouhým podržením toho tlačítka s autem se star trekovským "štítem" pod radiomapou? Myslel jsem, že to vypne tyhle udělátka všechny...

reagovat
Daniel Borský
19. dubna 2021, 11:39
4

Tak snad abych to trochu dovysvětlil :) já to mám osobně s G20 trochu složitější. Velmi záleží na konkrétní konfiguraci, protože třeba taková 320xd a 330i pro mne byly zklamáním a ta auta se mi nelíbila. Na druhou stranu obyč 318d a pak vrcholná 340i mi přišly super. Tuhle 340d jsem si původně k testu vyprosil proto, že mi přišlo absurdní chtít za naftovou trojku 2,3 mega čekal jsem, že to spíš odsoudím než pochválím. Leč od prvních kilometrů jsem poznal, že to je zatraceně dobrá věc a vážně mě okouzlila trefila se mi do vkusu. Ve výsledku je to asi právě tohle auto, pro které bych si šel, kdybych měl zájem o 3er (a měl ty prachy).
Jo, tím tlačítek to asi vypnes, ale jak říkáš, vypíná se tím všechno. Když chceš jen a pouze Lane assist a ostatní systémy nechat v provozu, tak musíš přes displej (anebo jsem jen debil a nepřišel na to, jak to vypnout jednodušeji, to je taky pravděpodobná možnost :) )

Jimi
19. dubna 2021, 10:38
0

I když jsem zásadně benzínová hlava, o jedno turbo chudší 330d by potěšila taky... chybí benzínová alternativa- něco jako 335i.

reagovat
Ho
Honza123
19. dubna 2021, 11:45
0

Nejak jsem z recenze nepochopil, proc by mela byt M340d lepsi, nez levnejsi, silnejsi, lehci a rychlejsi M340i..

reagovat
Daniel Borský
19. dubna 2021, 12:32
3

To jsem tam myslím nikde nepsal, že je to lepší než 340i. Naopak tam stojí, že správný auto nadšenec si půjde spíš pro benzín, který je bez diskuze skvělý. Pro způsob, jakým používám auta já, je však vhodnější tenhle diesel a proto bych já osobně šel do něj. Nic víc.
Ad cena: M340i a M340d stojí na korunu stejně. Váhově je na to benzín asi o 100kg lépe, avšak reálná dynamika v běžném provozu je prakticky stejná. Jen je rozdíl v tom, jak který motor působí pocitově.

riderhenry
19. dubna 2021, 21:22
0

Fakt to není rejpání, ale jaký způsob užívání svědčí více M340d? Nejsem dementní a chápu, že ropák trochu méně žere a je vhodnější na dlouhé přesuny, nicméně při těch benefitech M340i bych očekával, že to auto právě ve verdiktu "pohoří" při srovnání s benzínovým bráškou. Nebo jde o tu cca o 2 litry větší postřebu?

Ho
Honza123
20. dubna 2021, 07:30
1

Podle spritmonitoru ten rozdil ve spotrebe prave nejsou ani 2l (prumer z 37x M340i je 9,68l).

Tocivy moment ma samozrejme na papire vetsi diesel, ale tradicne se ignoruje, od dob prodieselove lobby, ze tocivy moment je dulezity na kolech a meni se podle aktualniho prevodoveho pomeru - zarazene rychlosti. Tocivy moment na klikove hrideli, bez udani prevodoveho pomeru, je nicnerikajici udaj. Diesely, vzhledem k nizkym maximalnim otackam, maji prevody vice do tezka (bezne okolo 30% rozdil), takze po prepocitani na kola se rozdily mezi srovnatelne vykonnym turbobenzinem a turbodieselem prakticky srovnaji..

Daniel Borský
20. dubna 2021, 07:51
1

Riderhenry:: ano, najezdím hodně kilometrů a spoustu po dálnici. Ale to je asi fuk, to se dá bez problémů zvládnout i s benzínem. Je to čistě pocitová věc, proč bych upřednostnil diesel. Těžko se to popisuje slovy. Je takový klidnější a pohodovější. Benzín je naopak divočejší provokativnější směrem ke svému řidiči. Ani jeden způsob není špatný, a jde jen o konkrétního člověka, co komu vyhovuje víc.
Ad spotřeba: s benzínovou 340i jsem v podobném jízdním režimu jezdil ke 12 litrům. Rozdíl se smazává, pokud člověk jede klidně. Tam se zážehová verze umí dostat klidně k 8 litrům, zatímco diesel si vezme mrzí 6,5 a 7 litry. O moc níž to nejde

riderhenry
20. dubna 2021, 10:07
1

Díky. Zajímalo mě, jestli za tím není prostě i něco víc (například že si lépe rozumí nafta s převodovkou atd.).

Sýsa :)
22. dubna 2021, 22:37
0

340d je přesně ta varianta pro dálniční letce co najezdí 25tkm+ ročně.
Kamarád má G20 340i sedan, najezdí cca kolem 15tkm a je to autíčkář, takže pro něj volba byla jasná. Navíc úplně $ nepočítá, takže m-paket karbon, full výbava, individual a 20ky... Nádhernej kousek a svezení je to fakt super!!

af
afro-r1
19. dubna 2021, 12:05
1

Pekne auto. Jen s temi 1955kg mam takovy mentalni problem. A s tim, ze je to dnes vlastne standardni...

reagovat
bkralik
19. dubna 2021, 12:44
0

Není to nějaký překlep? Podle internetů to má být spíš 1640 kg...

krab
19. dubna 2021, 12:54
0

Není, taky jsem se schválně kouknul jak je možný, že je to auto takhle těžký. Ale když ono má rozměry jako mívala pětka, je to velký auto. Holt to tak je. BMW ostatně nikdy nebylo přeborníkem v lehký váze. Poslední vysloveně lehký auto, který postavili bylo 2002 na konci 60. let, to se do jedný tuny vešlo. Z1 a první M3 byla relativně lehká (cca 1250 kg) jinak od Z3, Z4 všechno tak o 100 kg těžší než by člověk čekal. Trojka v šestiválcovým provedení v devadesátkách od těch 1300 kg dál, 1500 nebylo žádný zvláštní číslo. A dneska už se to dostalo k těm 2 tunám.

PS: jinak ale to nemá "jen" 370 N.m , ale rovnejch 700 , což je fakt monstrózní porce

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0305712EN/specifications-of-the-new-bmw-3-series-touring-m340d-xdrive-valid-from-02/2020?language=en

Daniel Borský
19. dubna 2021, 13:09
2

Překlep to není (ten byl v tabulce u točivého momentu - díky za upozornění krabe), čerpal jsem z oficiálních materiálů.

krab
19. dubna 2021, 13:25
-1

není vůbec zač, já koukal na tu váhu jak tu komentovali kluci.. a právě mi přišlo 370 nějak málo... teda ne málo, to je cca jako má moje starý Porsche, ale tušil jsem, že turbodiesel bude mít asi víc. A ono je to 2x tolik :-D to je mazec...

Sa
Sato
19. dubna 2021, 14:29
3

Fun fact: je to len o 50NM menej ako mala Zonda S :)

af
afro-r1
19. dubna 2021, 14:40
0

Aspon ten benzin je pod 1900.. Podle toho, ze Fko bylo kolem 1800 bych odhadnul, ze tech 80kg jde hlavne za tim mild hybridem.
A bez ctyrkolky by to mohlo i takovych1750 byt.
Z3 a Z4 kupe vzesly z kabrio platformy s predimenzovanou podlahou. Tam se tech 100kg dobre hleda.
100kg mezi E36 a E46 jde za deformacnimi zonami airbagy a masivnejsimi komponenty podvozku.

riderhenry
19. dubna 2021, 21:16
0

Tak to já bych tu hmotnost jen tak nepřecházel a už vůbec bych neřekl, že BMW byla vždy těžká auta. Teď už možná ano, ale určitě ne dříve. BMW E90 330i (LCI) - 1 495 kg suchá hmotnost. To mi nepřijde nijak hodně na prémiový šestiválcový sedan. E46 330i LCI 1 430 kg. Ten nárůst u E90 naprosto přijatelný vzhledem k mnohem větší praktičnosti a velikosti auta. F30 330i - tam je to složité, jelikož už to je "jen" čtyřválec, takže to není úplně plnotučná trojka, ale hmotnost stále přijatelných 1 495 kg. Rozhodně se nedá říct, že konkurenti (Audi, Mercedes) byli nějak lehčí. Ale pravda je, že oni taky konkurenti už moc nenabízeli atmosféru šestiválec a manuálem a pohonem jen jedné nápravy...

Fakt bych netipoval, že třeba Kodiaq s nějakou tou lepší výbavou, sedmimístný... Bude lehčím autem, než M340d. Nebo že bude naftová XC90 jen o 200 kg těžší. To úplně pozitivně nevyznívá (schválně srovnávám se soudobými auty se stejnými nároky na bezpečnost, ekologii atd.). Ale to není problém G20/G21 jako takové, ale této specifikace. 330i G20 váží suchá dokonce o 5 kg méně, než Fková řada.

af
afro-r1
19. dubna 2021, 21:38
0

E46 330i Touring LCI vazi 1600kg pohotovostni. (prekontrolovano). Tehdy jediny ctyrvalec 318i o 100 mene - cca. 1500kg.
E91 sla uz k 1700kg, F31 4x4 byla 1800kg, G21 4x4 + hybrid 1900kg
E91 je trochu vetsi spis zvenci, velky skok o nejakych 10cm byla az F31.
Pocitove je ale nejvetsi hranice od E91. E36 a E46 si jsou projevem dost podobne, E91 uz spis s F31.

riderhenry
19. dubna 2021, 21:53
0

Weight of the ready-to-use vehicle plus 75 kg for driver and luggage = 1 570 kg (BMW E90 330i sedan). Jasně, když začneme porovnávat xDrive, automaty a kombíky, tak to roste. Ale já spíš chtěl poukázat na to, že "normální" specifikace nejsou nijak obludně obézním, určitě ne ve srovnání s konkurencí (což opravdu není Octavie...). Dokonce že i nejnovější 330i váží o malinko méně, než Fková. E46 je oproti E90 určitě motokára, ale interiér E90 je zase bez debaty prostornější. A rozdíl mezi E a F řadou je myslím poměrně zásadní, a to hlavně co se podvozku týče. Ale to se začne cenit asi až když se rozlomí podlaha poslední živé 330i E46 :)

af
afro-r1
19. dubna 2021, 22:54
0

Limuziny jsou opravdu kolem 30kg lehci. Ale ono i tech uvedenych 1495kg je uplne holatko. Takovych (nastesti) zase tolik neni. Staci dat sibr nebo lepsi sedadla a jsme o 10 kg vys.
To 4x4 u F30 a 4x4 hybrid u G20 je jedina volba, tudiz lehci to byt nemuze. (neberu 330i - to jsou preznacene ctyrvalce)
Vahove BMW nevybocuje. Jen si tou strategii "vseho vic" plete tak trochu na sebe hmotnostni bic.

VK
VK
19. dubna 2021, 13:51
5

Přesně tohle by mi při mém způsobu ježdění dávalo největší smysl. Akorát ta cena, no...Stinger s benzínovým šestiválem by byl ještě i s benzínem na čtyři leta zadarmo.

reagovat
la
lazywriter
20. dubna 2021, 12:07
-5

"Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava. Teď přijde rovinka, která je v obyčejných autech poměrně dlouhá, ale v M340d až nebezpečně krátká" mi jako popisek Teplárenské ulice v Praze úplně nesedí :) Viz https://mapy.cz/zakladni?x=14.5326164&y=50.0832235&z=17&pano=1&pid=70082448&yaw=1.158&fov=0.471&pitch=-0.073 to je poměrně přesné místo, odkud byla fotka focena (projděte se po okolí, najdete ten žlutý dům s anténami, lampy, odmyslete si listí).

reagovat
Daniel Borský
20. dubna 2021, 13:12
3

Také jsem nepopisoval ulici nýbrž auto. :) Další fotky jsou z Povltavské a Radlické. Ujel jsem v tom nějakých 1000 km, takže jsem s tím projel mnoho ulic a silniček. Tenhle konkrétní popis situace se týká silnice 136 směrem na Černovice na Táborsku.

M
20. dubna 2021, 22:29
0

Technicka: v postpro niekedy viac je menej - aj ked pocasie nevide, tak setrit lokalnym kontrastom / clarity... strasne to taha za oci ako harry potter ;)

Calif
22. dubna 2021, 19:02
1

To už i na sériová auta cpou ta hnusná černá kola? K BMW mám pozitivní vztah, ale tohle vzhledově není můj šálek kávy, nelíbí se mi přístrojovka ani palubka....Ale věřím, že to jede skvěle. K té hmotnosti, měl jsem e38 a celková hmotnost byla přes dvě tuny, výkon pouhých 190 koní a nepřišlo mi to nijak líné nebo neobratné pro běžnou nebo lehce ostřejší jízdu....Otcova X3 v naftě a 160kw je taky vzhledem k dvěma tunám velmi rychlé auto a i s tou vysokou karoserií se vodí až velmi lehce.... až na ten šíleně tuhý posilovač řízení...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Gran Torino GT fastback 1972
Ford Gran Torino GT fastback

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Camaro Targa 1978
Chevrolet Camaro Targa

1978 rok výroby
180 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem