načítám data...

Sýsa :)

JménoTomáš S.
BydlištěPraha 4
Registracepřed 7.4 měs.
Poslední aktivitapřed 1.1 dny
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mazda MX-5 NCFL 2.0 :)

Posledních 50 komentářů

Sýsa :)
08. června 2020, 16:38
0
Praha: Oáza motorismu

Spíš bych zmínil upravené pruhy ve směru od kruháče u Roztok směrem na Suchdol-Zemědělskou univerzitu. Celá léta tam jsou dva pruhy směrem nahoru -> logicky, autobus vyjíždějící z Dejvické přeplněný studenstvem (ano, i já jím jezdil) se tímto utahovákem vleče důstojnou 30km/h (v letních měsících klidně i pomaleji), pochopitelně v pravém pruhu. Aby ti, kteří zaspali či jen zapomněli na přednášku a snaží se dohnat časový deficit mohli libovolně spěchat v pruhu levém vstříc svým studentským zítřkům (ano, taky jsem koncem mých studijních let prováděl takové spěchy).

Ovšem nastala nová doba, doba EKO a podpora cyklocestování, a tedy, čti pozorně -> ve směru nahoru původní dva pruhy rozděleny do pruhu pro cyklisty, a jednoho pruhu pro vozidla (což na to, že cyklopruh jde i přes autobusou zastávku...).
Ve směru dolů ovšem pruhy pro vozidla vznikly dva (pardón, jeden pouze pro bus), plus samozřejmě cyklopruh.

Jaká je tedy realita všedních dnů? Nahoru již studenti nepospíchají, protože není kudy - všichni spořádaně za plným autobusem ukázněnou 30kou, vyhýbajíc se cyklistům.
A dolu? No jasně, to je teď řidičská nirvána, valíš to z úspěšně složeného zápočtu dolu co to dá, jen nesmíš zapomenout brzdit v místě, kde je odbočka do vedlejší ulice (zpravidla z ní vyjíždí plné náklaďáky), a hlavně se vejít do toho svedeného jednoho pruhu před mostíkem přes kolejovou trať (nevím, zda je to ten, o kterém hovoříš @martinw...).

Kdyby to takhle bylo i "za mě", (myšleno 6 let za zpět), tak bych nejspíš nedostudoval. Ba spíš bych se přehlásil na jinou školu, protože bych tam asi nikdy ani nedojel na čas...

Mám ten dojem, že za let minulých, třeba 10+ nazpět, fungovala doprava lépe.
Bez těch BUSpruhů se žilo lépe, na Kulaťák, na který byly ze všech stran (tzn. i ze Svatovítské a Jugo. partyzánů) dva pruhy, doprava byla plynulá. Ne jak dnes, že kolony stojí až...............kam oko ani nedohlédne.... :-/

Sýsa :)
20. května 2020, 10:35
0
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Lexus GS450h je super tip, jen by mě zajímalo, jaké budou reálné provozní náklady té V6ky s baterkama na dálnicích? Víte?

Sýsa :)
13. května 2020, 11:29
0
Ztracenci

@Ragnarok přesně jak píšeš, táta taky měl 2.2 dti, ale teda vše ok. Ono každý diesel má nějaké to "ale"... Insignia byla zase o světelné roky dál. To s motorem Insignie je škoda..
@Opelfahrt to jsem nevěděl s tou Cromou :) Jinak 1.8 Ecotec byl vyhlášenej jako nejjistější volbou - sice žádný trhač, ale spolehlivost dobrá. 2.2 jela líp, ale taky se trochu sypala...

Sýsa :)
12. května 2020, 11:17
0
Ztracenci

Signum byl od Opelu velmi nečekaný počin, a vlastně zůstal nepochopený. Idea byla postavit nepřímého nástupce Omegy s praktičtější karoserií. Měl to být autonomní model Vyšší střední třídy (podobně jako Vel Satis), ale nakonec díky (ne)prodejům to Opel změnil jen jako další karosářskou variantu Vectry -> tím to ale zabili, protože kdo chtěl klasiku vzal sedan nebo liftback GTS, a kdo chtěl prostor vzal Kombi. A Signum vyzněl jako zbytečnost. Měl prodloužený rozvor z Vectry C Kombi (o 13cm) a díky tomu na zadních sedadlech bylo místa víc jak v Superbu 1. Navíc se zadní lavicí se dalo manipulovat po vzoru Zafiry (myslim), a tedy posouvat a naklápět opěradlo. Uprostřed vzadu mezi sedadly mohla být i lednice s připojením na sluchátka. Cílem bylo získat moderní komfortní přepravník s praktičtějším kufrem než je sedan (v té době Superb kombi nebyl). Jízdně to bylo v té době nadstandardně komfortní auto s vyspělým podvozkem a kvalitním interiérem. Táta v roce 2004 tehdy přemýšlel o Astře H kombi, a nakonec dostal nabídku na Signuma a vzal ho. Měl jsem ho rád právě tou jinakostí, praktičností a komfortem. To, že byl trochu sterilní (rozuměj emočně chladný třeba jako VW nebo Audi) byl prostě charakter. Tehdy jsem ho protáhl proti kámošovy Audi A6 Kombi 2.5 tdi quattro r.v. 2002, a ta auta jela totožně -> ale Signum byl za půlku ceny Audi :)
Cromu má švagr (je to Ital, takže se drží Fiatu) a to auto klame tělem - zvenku nevypadá jako obr, ale uvnitř je. A motor má 1.9 JTD (což je vlastně 1.9 cdti co se dávala do Opelů Astra/Vectra/Signum) a jede pěkně a za hubičku. Ale jinak je to italka - zpracování a materiály..... škoda mluvit.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Monte Carlo Big Blog 7,44 cm3 1973
Chevrolet Monte Carlo Big Blog 7,44 cm3

1973 rok výroby
245 koní výkon
7 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1990
Chevrolet Caprice Station vagon

1990 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1986
Chevrolet Caprice Station vagon

1986 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Citroën C5 3.0i V6 Exclusive TK do 5/2022 2003
Citroën C5 3.0i V6 Exclusive TK do 5/2022

2003 rok výroby
210 koní výkon
2 946 ccm objem

Chrysler LHS  1999
Chrysler LHS

1999 rok výroby
257 koní výkon
3 518 ccm objem