načítám data...

Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Co může světu, zblblému hybridy a crossovery, nabídnout klasické naftové kombi? My víme, že vy víte, ale stejně vám to povíme.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Začněme tím, že si zopakujeme několik provařených floskulí poslední doby. Klasické kombíky bojují o přežití (tvařme se chvilku, že škodovka neexistuje, protože tu by našinci kupovali i s karoserií trakař). Koneckonců stejně jako sedany – ty jsou na tom ještě hůř –, nedávno vzpomínaná a zapomínaná MPV nebo elegantní kupé. Prostě všechno, co není SUV, nebo aspoň crossover, pomalu získává příchuť starých časů a lehkého excentrismu. Ještě pár let, a vozy s nízkou karoserií už se budou prohánět jen hipsteři a čtyřprocentní umělci. Všechno hezké jednou končí, a kdo o tom ví víc než my, čichači benzínu. Pokud si dneska přivezete domů tohle Audi v barvě mokré sádry, vsadím se s vámi, o co chcete, že otázka “proč sis radši nepořídil Q5?” přijde na přetřes dřív než Covid 19. 

Tak třeba proto, že vypadá fakt dobře. Dokonce i na poměry dnešních kombíků je áčtyřka nezvykle nízká a protáhlá. Narozdíl od mnoha konkurentů nepodlehla módě bačkorovitých čumáků, nesnaží se zavalitostí evokovat hromadu vnitřního prostoru, vlastně na parkovišti působí až subtilně, ale berte to ode mne jako kompliment. Není přece nutné za každou cenu pouštět hrůzu, když jedete do kanceláře nebo do Lidlu pro brambory. Verze Allroad má jistý casual šmrnc. Není tak komisní jako klasický Avant, a přitom do světa netroubí fanfáry o sportovních či jinak akčních ambicích. Něco jako když si u bílé business košile vyhrnete rukávy. Silueta je elegantní a dynamická zároveň, jak plastové, tak hliníkové detaily mistrně balancují na hranici nenucenosti a perfekcionismu. Řečeno méně afektovaně: fakt se mi to líbí.

A uvnitř je to nemlich to samé. Nečekejte žádné výstřednosti, tohle je konzervativismus v nejryzejší podobě – a to berte jako kompliment taky. Barevné spektrum zastupuje jen černá a stříbrná, což bohatě stačí, zvlášť když je řeč o příjemné kůži a broušeném hliníku. A zpracování není co vytknout.

Zmizel středový otočný volič s touchpadem, nově se dá prstem čmárat přímo na displej. Osobně mě to trochu mrzí, kolečko bylo fajn a s touchpadem se pracovalo lépe. Na displej se člověk musí natahovat a při psaní není o co opřít ruku. Ale holt bylo třeba využít ten pěkný nový displej z větších modelů. Škoda jen, že se sem nedostal i s funkcí haptické odezvy, ale co už, rozhodně to není špatné. Klimatizace se navíc pořád ovládá klasickými tlačítky a točítky. Interiér možná nepůsobí na první dojem tak vzdušně jako v příbuzném Passatu, sedadlo řidiče je spíš útulně obestavěné, reálně je tu ale místa dostatek. 

O působivé jízdní vlastnosti se stará starý známý: quattro. Věděli jste, že letos slaví čtyřicátiny? Audi představilo svůj koncept čtyř poháněných kol poprvé na ženevském autosalonu v roce 1980. Dneska už samozřejmě pohon 4x4 nikoho neoslní, stejně jako turbo, které v motorsportu začínalo sbírat trofeje a slzy soupeřů ve stejnou dobu. Zkuste ale slovo quattro poválet chvilku na jazyku, a ucítíte slabou příchuť zlatých časů, kdy tráva byla zelenější, benzín smradlavější, chlapi drsnější a ženské povolnější.

Uhlazené kombi modelového roku 2020 nejspíš nebude vířit oblaka prachu na šotolině, podřimující sportovní gen přesto tak úplně nezapře. Pošlete ho do zatáčky trochu rychle, a zůstane neutrální jako Švýcarsko. Pošlete ho ještě rychleji, pořád bude neutrální. A k tomu ani na chvíli neztratí nonšalanci, ten dojem, že to dává levou zadní. V běžném režimu jde sice valná většina výkonu na předek, ale chytrá elektronika dokáže z aktuálních podmínek částečně předvídat, co se bude dít dál, takže čtyřkolka je k dispozici ve chvíli, kdy ji potřebujete, ne o půl vteřiny později. Celkový dojem je přirozený a sebejistý. Auto zkrátka jezdí stejně jako vypadá – lehce, bez machrování a zbytečných efektů. 

Rychlé projíždění zatáček samozřejmě není jeho dominantní disciplínou, spíš příjemným vedlejším efektem. Co na cestování oceníte nejvíc, je komfort. Ve městě, na okresce a zejména na dálnici. Všechny tyhle allroady, alltracky, crosscountry a scouty se sice tváří dobrodružně, ale jejich účelem není dobrodružství vytvářet, spíš vás k němu dovézt. Světlá výška je sice větší o 23 mm a dalších 12 mm získáte se sedmnáctipalcovými koly, ale auto na první pohled není žádný offroad. Takže na sjezdovku či horskou chatu, k moři nebo do kempu v lese, každému dle chuti. A právě tyhle dlouhé cesty budete v áčtyřce milovat. Podvozek vytváří dojem, že sedíte v něčem minimálně o číslo větším, tak ladně se nese přes výmoly, kanály i retardéry. Motor téměř neslyšíte a i při hustém provozu můžete za volantem chytat lelky, protože adaptivní tempomat funguje perfektně.

Pod kapotou je stodevadesátikoňový naftový čtyřválec s tajuplným označením 40 TDI. Jede pěkně, i když občas by se hodil lepší odpich z místa. Nedokážu ale říct, jaký podíl na tom má dvouspojková převodovka. Mám dojem, že při prudkém dupnutí na plyn okamžik váhá. Pokud nepotřebujete opískovat protivníky na každém semaforu a svižné předjíždění ve stoosmdesáti se vás týká spíš výjimečně, bude vám motor stačit. Pro ostatní bude v nabídce ještě 50 TDI s výkonem 286 koní. Možná bych si na něj počkala…

Verdikt

Týden s A4 Allroad mi nakonec uběhl rychleji, než by mi bylo milé, a rozloučení trochu zamrzelo. Auto v žádném ohledu vysloveně nevyčuhuje, o to líp ale možná funguje jako celek a nenacházím na něm žádnou chybu, která by mi lezla na nervy. Pořád je to spotřebič, nedráždí nadledvinky, nezvedá tlak a nebouří vášně. Mně ale nedělá problém přiznat, že právě spotřebič na silnici využiju nejčastěji. A tento konkrétní kus má vynikající úroveň. Kdyby bylo auto kus oblečení, tohle si můžete vzít na schůzku vyššího managementu, do kina nebo na zahradu, a vždycky se v něm budete cítit dobře, pohodlně a přirozeně. Možná je právě tohle ta hodnota – u hadrů to platí každopádně –, za kterou je třeba skousnout i trochu neskromnou cenovku. 



Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 1 968  cm³
Výkon:190 koní (140 kW)/ 3800-4200 ot/min
Točivý moment 400 Nm/ 1750-3000 ot/min
Převodovka: sedmistupňová automatická S-tronic
Maximální rychlost: 220 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 7,9 s 
Spotřeba udávaná [l/100km]: 5,2
Základní cena : 1 271 900 Kč
Cena testovaného vozu s příplatky: 1 777 700 Kč

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sheogh
08. dubna 2020, 15:25
1

Moc pekne napsano. I kdyz jsem v tom nikdy nejel, tak je to asi presne to, co bych cekal od Audi ( a to je taky kompliment) :-)

reagovat
beastar
08. dubna 2020, 17:28
0

Tak a teď si tohle představte trochu větší s méně plasty a v benzínu. A máte odpověď na otázku. Nechápu jak si mohl vyměnit Ghibli za ježdění v kombíku Audi. Tak. Ač se to mnohým nelíbí a žijí asi ještě někde v generaci (B6,C6 atp) která asi nebyla tak skvělá, ale hrůza to taky nebyla. Tak dnešní Audi je úplně někde jinde. Za maximum dostanete maximum bez zbytečného přehánění a rádoby viditelného luxusu. Je to všechno, tak jak to člověk, co má 1,5mio+ na auto chce. Zároveň to dokáže pohodlně řídit i vaše manželka.

Naprosto trefná recenze a asi tam není vůbec nic s čím bych nesouhlasil. Obecně je škoda že se tady obyčejné (neSUV) Audi objevuje tak sporadicky. Jen teda tahle barva je hnusná nicméně chápu že je to módní a na Allroada to asi tak nějak pasuje.

reagovat
Sob95
08. dubna 2020, 17:39
1

Ono u Audi si stačí pohrát s barvičkama, jak lakem tak interiérem a hned ta šedá nuda vypadá jinak.. Třeba RS5 Sonoma Green. :-)

beastar
08. dubna 2020, 18:57
1

Tak já mám černou S6 a to jenom protože to tak vyšlo, protože sem to nekupoval přímo z konfigurátoru. Nejsem sponzor:)) Všechno je možný včetně Velvet Purple anebo oranžové či jedovatě zelené. Já mám stejně ale furt nejraději Nogaro Blue i když je to vlastně obyč modrá.

Sob95
08. dubna 2020, 19:21
0

Ta zelená je hrozná pastelka. :-D Tu modrou bych musel vidět naživo, na netu to hází na každé fotce jiný odstín.. Kola a lak udělají hodně. Každopádně základní výběr barev u všech automobilek je slabý, pokud se nepočítá individuální režim.

Ju
Junior
08. dubna 2020, 21:21
0

když mně se to k tomu prostě tak nějak nehodí, přijde mi to komediantský :(
Jako OK, sportovní verze 3er/ C / A4 jako dobrý, ale od 5 / A6 / E, je to pro mě "ředitelský" auto a to má bejt prostě barevně neutrální. Tyhlety pastelový barvičky prostě ne-e :(

beastar
09. dubna 2020, 00:26
4

Junior typickej korporátčík:D Jasně všechno ideálně bílé, nebo černá, případně modrá a šedá když si pan ředitel už hodně vymýšlí. Nechápu proč by A6, nemohla být červená, nebo zlatá... Dřív to bylo úplně normální třeba černých e38 zase tolik není:))

krab
09. dubna 2020, 09:31
-1

Ve standartním konfigurátoru moc barev tedy není ... já bych si vybral teda to Audi malinko jinak než to testovaný, vzal bych A4 Avant Quattro (ne allroad) a motor 50 TDI, což je šestiválec 210kw, červenou barvu tango, prvky výbavy S-line, kožený prošívaný čalounění S-line, nějaký ten paket výbavy + pár blbostí a jsem se dostal na 1.787 tisíc. A to tam ještě tak věci za dalších 100k nemám, ty bych odhalil, kdybych zkoumal konfigurátor pořádně... Mají to jistě dobrý, ale taky drahý.

A teď si vezmi, kdybych chtěl Avanta RS4 ... to jsem najednou s příplatky na skoro 3 milionech. To potom Beastare, tady naše tento týden kritizovaná Alfa Romeo Giulia vychází cenově docela dobře. Ačkoli.... zase tu je ten klasika problém, že Alfa nenabídne těm lidem co chodí kupovat Audi, to co ti zákazníci Audi očekávají. To je začarovanej kruh...

beastar
09. dubna 2020, 11:39
0

Krabsi jenže ty vůbec nebereš v potaz jednu důležitou věc. Spousta Audi co jezdí nevypadla z konfigurátoru obyčejných soukromníků. Je jich totiž moc na výběr ročních a předváděcích. To je u Alfy taky problém když už takový auto je. Je jich málo nebo je to nesmyslně vybaveno. Navíc spoustu věcí, co v tom konfigu Audi má u Alfy ani nemůžeš koupit. A to jsme ještě neřešili Individual z toho je ta pastelová zelená a tak dále a tak dále. Navíc RS4 je totální vrchol nabídky a Giulia QV za 2,4 mio. my taky nepřijde jako nabídka WOW super cena. Těžko se to překousne chápu, ale v tomhle je prostě Alfa v prdeli...

Mojí A4 sem zaškrtnul v S-line, limo, a TFSI 45 což je dvoulitr s nějakými 245 ps. Vybral si modrou Turbo za tři pětky. Devatenáctky Audi Sport za pade. Sline interiér. Dal sem si tam nějaký paket s navigací atp. Lepší klimu, elektrický sedadlo, víc repráčků a pár dalších drobností a jsem na 1,5 mio. Za nový Audi se slušnou výbavou v Sline na devatenáctkáchs Stronicem 7st. .... Head up displej, MMI+mmi touch, virtual cockpit, kožený volant, elektrický sedadlo řidiče. To mi fakt nepřijde jako drahý. Zkus si udělat céčko a trojku a XE.... a uvidíš sám,)

krab
09. dubna 2020, 12:38
2

A tak to je jasný, stejně tak bavoráky koupíš za jiný ceny než ty ceníkový. Máš pravdu, že cena běžnýho ročního Audi A4 bude ve výsledku ne o moc nižší než těch pár nabídek ročních Giulií, které k mání jsou. Ale to je situace u nás. V německu je i těch Giulíí víc na výběr...

Právě to co píšeš, 2.0 TSI 180kw za 1.5 milionu mi přijde nic moc, protože s touhle technikou můžu mít o dost lacinějšího Passata, kterej je fajn anebo Octavii RS prakticky za půlku... Já vždycky když jedu v nějakým Audi tak k tomu sice nemívám hodně výhrad, ale nějak by se mi stejně nechtělo za to utrácet peníze navíc. Takže bych šel (když už) do levnější značky koncernu, v zásadě to znamená koupil Volkswagen.

Jenomže život je krátkej a Giulie se mi o tolik moc líp řídí než kterýkoli jiný auto střední třídy, tím pádem bych nevolil nic jinýho. Ale v tom FCA (což je do diskuze vedle tedy...) by se nějak měli opravdu zamyslet všichni ti profíci, proč to ti zákazníci neoceňují a Giulie není populárnější než je... Ale to je problém marketingu, servisní a dealerský sítě atd... problém inženýrů to není, protože oni postavili sedan střední třídy, který jezdí v kterýkoli verzi prostě daleko líp než cokoli jinýho v daný kategorii. Je to můj silně subjektivní názor, ale neumím to vidět jinak.

krab
09. dubna 2020, 12:39
-1

edit: sorry, tam na začátku mělo bejt "vyšší".

beastar
09. dubna 2020, 13:22
0

Já ti nevím ono opravdu jízda v A4 je trochu jinde, než v Passatu i kvůli rozložení váhy. Souhlasím s tím, že Octavia RS není v tomhle směru špatná volba. Tam je to ale už trochu o tom znáčku vpředu a na volantu. A na té S-line kombinaci třeba. Já vím, že to bude znít jakoby nafoukaně. Mě ale vážně nepřijde žádná tragédie dát za takhle vybavenou A4 1,5 mio. A to je cena s konfigurátoru. Takže by si se i jako normální zakázník na těch 1,3 dostal nakonec. Jako je to Audi. Však vybevenější Superb stojí 800k. Hodně vybavená oktávka taky. Prostě to je to v čem má VW jasno a FCA bordel. Rozložení značek a cen.

Já nejsem přesvědčenej po pravdě že obyčejná Giulia jezdí výrazně líp jak třeba céčko, nebo trojka. Myslím že se trochu zasaženej tím QV. Ano vím, že si jezdil i obyčejnou verzí, ale stejně. Další problém je špatný výběr motoů u Alfy. Prostě ono když chceš snadno dojdeš k tomu proč to lidi nekupují. Teď sem potkal chlápka u OBI s Giulii. Červenej interiér, něco málo příplatků. A prej to koupil protože je to po kamarádovy kterej odletěl pracovně do Kanady a auto by tady zůstalo:D Takže zarytej fanda evidentně. Pokrčil rameny a řekl... Hmm no jak to jezdí. Normálně... Takže zase až taková pecka to taky nebude. Byla to obyčejná 2.2t. A když se kouknu na ty 2.2 SUper nafty v inzerci ... No jako nevim jestli bych prostě do toho šel.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/giulia/18574051?goFrom=list
Co mě má ohromit? Podobnou sem jezdil v té černé. Jako je to šest kil....
Ano není to problém těch aut vyloženě. Však říkám, že kdyby měli podobně propracovanou síť jako Toyota, nebo VW, a mohli si dovolit dávat korporátní slevy jako škodovka... Tak si myslím, že stejně jako třeba Renault nebo Hyundai by měli šanci oslovovat i velké firmy a půjčovny. Takto je to naprosto o ničem.

krab
09. dubna 2020, 14:36
-1

Já vim, ale když mě se hrozně líbí jak mají všechny ty Giulie nastavený podvozek a hlavně řízení. Auta od VW group mi vždy přijdou nuda za volantem a nejradši z nich ale mám vážně Golf a Passat. Nevím, ale přijdou mi to takový ideální a lety dotažený stroje k obecný spokojenosti. Já mám možná trochu negativní vzpomínky na fleetovou A4, se kterou jsem něco nacestoval a nebavila mě řídit ani trochu. Dokonce ani A6 v podstatě v topu, S-line a nejsilnější nafta na mě nezanechala žádný wow dojem. Ale to jsou předchozí generace, auta kolem roku 2015-2017 ... v těchto úplně nejnovějších jsem nejel, ale vzhledem k tomu jak funguje evoluce u VW group aut, nebude to převratně jiný zážitek.

Když řídím bavoráky občas, tak se mi s nimi jezdí dobře, ale překvapilo mně, že daleko příjemněji se mi jezdilo například s Jaguarem XF, který je takový sportovnější, líp mění směr, tužší nastavení odpružení (byl to XF-S paket) příjemnou odezvu na řízení (hydraulický posilovač) , vynikající pozice za volantem a celkově dojem z auta takovej příjemnej, jakoby postaru.

A Giulia to ještě výrazně překonává, klidně i obyčejnej diesel. Jen manuální převodovky stojí trochu za prd. Takže i obyč 180k diesel s AT ZF8 je prostě pro mě fakt dobrý auto střední třídy. Má vynikající řízení, člověk se necítí tak nějak odfiltrovanej od prostředí (což už dneska bývá i u bavoráků zvykem), není to příliš tichý, jede se v tom jako v autě, který je potřeba ještě řídit. Mám je prostě rád...

A za 700 s DPH, možná i za míň by se dala sehnat benzinová 200k Super, která bude prakticky skoro nová. Mě to přijde jako fajn deal. Akorát je potíž v tom, že ti lidi, co v těch autech jezdí, si často právě pochvalují takovou tu odtažitost od prostředí, což ty Audiny mají a naopak by je sralo, že tu Alfu musí prostě řídit pořádně oběma rukama a na jízdu se soustředit.

beastar
09. dubna 2020, 15:01
0

Tak na konci z toho vyplynulo, že jakoby poslání vyšší střední a střední třídy chápeš. Já tady neobhajuju VW potažmo Audi jen na to prostě koukám realisticky. Reálně je myslím i na tom mém blogu vidět o té Giulii že to auto se mi líbí. Jenže je tu ten stejný problém jako obecně u Ghibli. Když to bude tvoje první auto téhle třídy budeš nadšenej. Jinak já nevím buď schválně přehlížíš ty nedostatky který na tom autě jsou, nebo je nechceš vidět. Souhlasím že Golf a Passat se léty vývoje podařilo dostat přesně tam kde mají být. Opravdu to do ruky padne každému jde jenom o to jaký motor a převodovku si vybereš. Jednoduchý přístup který vydělává peníze.

Je na hovno nastavit podvozek a řízení do sportovna. Aby to mělo jakoby tu rychlost a bylo třeba to kočírovat. Když pro 90% zákazníků je to no go. A přesně to potvrzuje i tvůj komentář. Si člověk kterej se až hekticky o auta zajímá. Jezdíš různě služebákama a máš sporťáky a oblíbený auta ze sedmdesátek a tak podobně. No hale to je asi jako kdybych vzal Zdeňka Pohlereicha do McDonalds. To je podle mě takovej VW gastronomie. Umí perfektně otypovat a pokrýt trh. Jsou všude stejní, ale přitom naprosto jiní. Každej z nás pokud není vegetarián (ale i ten maj přece saláty!) to jednou za čas snese. I ten Zdeněk by to nejspíš sežral, ale zážitek by z toho neměl.

Ty pořád do toho máš tendenci tahat emoce a zábavnost a sportovnost. Proto ti říkám romantik. Petře o tom to kurva není :D Tohle není třída kde hledáš nějaký závodnický a výletnický choutky. Píšu ti to voe pod každým článkem o Audi, nebo BMW, nebo Mercedesu a ty to pořád nechápeš. Kdyby se tady nahoře psalo o Audi RS4 tak nejen Zlokočka by měla zcela jiné dojmy. Potom bych pochopil, že vytáhneš tu nejvíc emocionální zbraň Alfy a to je QV.... Jenže prostě ty obyčejný verze nejsou žádnej zázrak. Jak včera někdo psal trefně v debatě vedle za auto technicky a provedením z roku 2008 dát 700 s DPH by mohl jen fanoušek značky anebo magor. Audi tě obklopuje ona to tam i Viola lehce podotkla. Prostor je relativně hodně oběstavěný uvnitř. Když si prolezeš konfigurátor a zjistil by sis individuál můžeš mít defakto všechno, co se dneska umí do auta dát. Je kombík, je rychlá verze, je allroad, jsou jen sportovní pakety. Několik benzínů a dieselů... to že můžeš mít něco z toho i v Passatu je úplně v pohodě. Protože Passat rozhodně není levný VW ale naopak reálně téměř to nej. Arteon je taková okrajová záležitost, stylovka. Ty si na to odpověděl sám, co všechno dělá a má Alfa špatně. Chápu tvůj názor jako tvůj subjektivní pohled. V pohodě máš to tak. Jenže obecně je to nesmysl který kulhá na obě nohy a tam je přesně příčina proč je AR tam kde je.

V píči. A to je přesně příčina proč sem o něčem jako je AR QV nepřemýšlel. A raději jsem se zaměřil na AMG, Renault Sport a dokonce i o enkové Hyundai sem chvíli přemýšlel... Přestože jejich brand nenávidím. Všechny zmíněné značky by mi nabídli víc jako celá Alfa.... A to podotýkám že na svou 156 vzpomínám jako na nejvíc sexy auto, co sem kdy měl. Se super motorem a řízením, jen nebyla moc spolehlivá, ale dalo se jí to odpustit.... Kde jsou ty časy. Giulia designem 156 i optikou doby v nějakém běžném provedení nesahá ani po kotníky.

krab
09. dubna 2020, 20:16
-1

Já nerozporuju, že máš v obecný rovině (jakoby pro většinovou populaci lidí) pravdu. Nakonec, když dostanu na recenzi nějaké Audi anebo cokoli obdobně mainstreamovýho, snažím se to těm lidem napsat nějak objektivně a příliš do toho netahat moje vlastní sympatie. Tady si píšeme úplně otevřeně a je to autíčkář.. Takže v tomhle směru říkám, Audi není u mne příliš vysoko, zrovna jako poslední dobou BMW a necítím touhu žádný auto z těch značek vlastnit. ( u BMW budiž velká výjimka M2C, ne protože to má Sedrik a minulý týden jsme mu to s dalším kamarádem velmi pochválili, ale protože se mi to auto doopravdy líbí). Zajímavý, že AR 156 se mnou zdaleka nedělá tolik jako právě Giulia. Já jsem byl opravdu nefalšovaně nadšenej z každý, kterou jsem zatím řídil. Asi jak píšeš u případu Ghibli : kup si Giulii, provozuj to půl roku a pak řekni znova jestli tě nedostatky nesereou a jestli to auto máš pořád rád. A to nevím, to bych si fakt musel jednu koupit a pak bych viděl. U mě je zásadní problém ( a proč taky není pro mě snadný dobře recenzovat nová auta) jednoduchej fakt, že nepotřebuju, aby to auto umělo ty věci moderní konektivity a neřeším komfortní prvky výbavy, asistenty a takovýhle věci. Takže mi je prostě milejší, že mi třeba to nový auto připomene ovládáním nějaký moje oblíbený auto z historie. A Giulie je takovej trošku jako kdyby (přeneseně) bavorák E36tka. Auto postavený jak kdyby bandou nadšenců do řízení, kteří zapomněli co normální lidi chtějí. A proto to auto mám rád.

Ale jinak souhlasím, Audi mají ta auta vymakaná. Kecal bych, kdyby se mi žádný Audi nelíbilo. Třeba i stará A5 Quattro byla výborná, to je elegantní 2dv kupé, když ho někde vidím, ohlídnu se typicky. A když jsem jedno před časem měl půjčený, byl jsem s ním nadmíru spokojený. Ale že bych šel a koupil si to, to ne. To třeba loni to Infiniti G37, to mě svých charakterem tenkrát fakt chytlo. Pak jsem sice zjistil, že to nemám jak využít, ale to už je jiná story...

PB
09. dubna 2020, 03:46
3

Bila kosile neni business, biou kosili nosi cisnici a potahove:))

reagovat
Stanley
09. dubna 2020, 07:06
5

Jo jo, korporátníci svůj enormní business vkus dávají na odiv košilemi s jemnými detailními vzory, případně proužečky. Ti veselejší použijí lehký obtáhlý svetříček v pastelových barvách. A auta bílé/šedé/černé, protože elegance, nebo tak něco :-)

Zlokoč Ka
09. dubna 2020, 10:09
1

Z toho pak plyne ta kakofonie vzorů a proužků, o barvách ani nemluvě. Kdyby se radši drželi klasiky...

beastar
09. dubna 2020, 15:08
0

Svetry v pastelový barvě nosím taky a v korporátu nedělám. Ono to je taky o tom kde a jak se pohybuješ. Chápu že třeba do kravína v Polomy stačí montérky. K pásu do Kvasin šusťákovka Nici. Určitě i třeba v Chanově uděláš kariéru v koženkový bundě a traktorkách. Jinak nevim furt mají evidentně Češi pocit, že kdo se obléká módně je buď teplej, nebo dělá v korporátu. Sem myslel že tohle vidláctví je přežitý a hle není:D

Jinak souhlasím že bílý košile fakt dneska s byznysem stejně jako sako moc nesouvisí (obleky snad už jen v bankovnictví a pojišťovnictví) Naopak je IN chodit tak jak moc jsem bohatý. Takže ty největší showmani nosí batykovaný trička, tepláky Armani Exchange a žabky... Protože můžou,)

Stanley
09. dubna 2020, 20:35
1

Tos jen nepochopil, o čem mluvím. Já mluvím o uniformitě korporátníčků a je úplně jedno, čím svou stejnost naplňují. Předsudky o homosexuálech a vesnických dělnících si asi nech od cesty :-)

Mr
Mrkef
09. dubna 2020, 20:37
1

Řekl bych že záleží na věku a zvycích konkrétní osoby. Beastovi showmany (popisem) potkávám například v Advantage Cars, ale pana domácího nikdy takto oděného :D

beastar
09. dubna 2020, 20:44
-2

Mrkef: Tak tam to si presne rozumime:D Co jste to meli dneska vystaveny za modrou uchylnost... Jako to je ted in kdyz si boss tak hadry bez potisku a vypadat jak kdyz si vylezl z popelnice...

Stanley: Ono vis co dress code je svine. A to v kravine neni. Ja zadny predsudky nemam. Ty zjevne jo. Opet si vyjevil svou náturu... Tvoje typicka denni uniforma bude jiste neco jako bezecky ády, džíny a triko Nike s hulkou pres cely prsa ne? Jestli se mylim tak sorry...

Stanley
09. dubna 2020, 21:44
2

Takže když ty tady v diskuzi popíšeš typického korporátníka z hlediska auta, je to v pořádku, když popíšu já typického korporátníka z hlediska oblečení, tak mám předsudky a nějakou svou "náturu" dle Beastara :-D

Ha
Habakukk
09. dubna 2020, 07:03
0

Nikdy mě Audi jako značka moc nebrala. Není v tom nic racionálního produkty má velmi kvalitní, ale v z Německé prémie jsem vždy tíhnul k Mercedesu. Když se, ale dívám na to Audi tak krom toho pseudo závodního volantu a hromady zbytečného plastu jako venku je to auto moc pěkný kus řemesla.

reagovat
esmo
09. dubna 2020, 10:36
0

Jedno z mála aut, který od Audi fakt můžu, jen bych si teda vybral 3.0 :)
Palec na horu za příjemnou recenzi !

reagovat
Stanley
09. dubna 2020, 12:18
2

Co se týká designu, je to takový David Koller v hudbě - dobrý základ, o kterém sice příští generace už nebudou vědět, ale zároveň nejde o úpadek ve stylu Chinaski. Takový solidní mainstream bez výstřelků.
A jak bylo psáno, nezvykle nízký a protáhlý kombík. Rád na něj kouknu, když jede kolem.

reagovat
beastar
09. dubna 2020, 13:25
-1

O těch dalších generacích tomu teda moc nevěřím, že máš pravdu. Záleží jak moc další to bude. Vzhledem k tomu, že se stále vesele prohání po silnicích nejen v ČR mraky B6 a nějaké B5:) Viděl bych to na solidní pokrevní linii, kterou Krabem zmiňovaná Giulie (bez kombíku atd) určitě nepřetne.

Stanley
09. dubna 2020, 20:38
0

Jasný, tím příspěvkem nemyslím to, že tu ty auta za deset let nebudou jezdit. To ony budou.

beastar
09. dubna 2020, 21:05
0

Vyhledavana designova perlicka to asi nebude. Ale uplne v zapomeni to vetsinou neupadne. Teda ne driv jak za tech 10 let. I kdyz kdo vi, co bude...

ro
rock
09. dubna 2020, 21:24
1

Já to třeba vidím jako velký pozitivum, protože deset let stará B8 do dneška nezestárla ani o den a na 20 let staré B6 už ten věk teda trochu znát je, ale pořád působí jak etalon nenápadné elegance.

ro
rock
09. dubna 2020, 12:28
1

Ten tablet čouhající nad přístrojovku je prostě k zblití. Připomíná mi to dobu, kdy se začalo houfně jezdit s TomTomem přicucnutým na přástrojovce nebo čelním skle. Mrzí mne, že na to designéři takhle rezignovali.

Jinak odloupat z toho ty plasty a je to v podstatě můj ideál. Teď už jenom mít ten volný 1.5 M...

reagovat
Cu
Curdin
09. dubna 2020, 18:16
0

Ani jsem nezjistoval jestli je tahle motorizace uz taky ten novej motor EVO. Jel jsem s tou 150kw verzi v A6 a byl jsem fakt překvapen jak pekne to na dvoulitr jede. Reakce na plyn pružnost i spotreba super. Pokud uz je to ten novej, docela by me to zajimalo jestli je to i v tehle verzi tak dobry. Asi na to pristi tyden mrknu jestli bude cas.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Fabia 1.2 TSI 66kW Ambiente+ 2017
Škoda Fabia 1.2 TSI 66kW Ambiente+

2017 rok výroby
90 koní výkon
1 197 ccm objem

Mercedes-Benz CLA CLA 180 2017
Mercedes-Benz CLA CLA 180

2017 rok výroby
122 koní výkon
1 595 ccm objem

Dodge Challenger GT 3.6 V6 ,4x4 11500km! 2019
Dodge Challenger GT 3.6 V6 ,4x4 11500km!

2019 rok výroby
305 koní výkon
3 605 ccm objem

Pontiac Fiero V6 1986
Pontiac Fiero V6

1986 rok výroby
120 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem