načítám data...

Vybírám luxusní daily sedan s automatem do 350k

27. listopadu 2020, 17:08 31 komentářů wdave_t

Uvažuju o obměně svých aut a potřebuju poradit.

zobrazit celou galeriiDavid .: Vybírám luxusní daily sedan s automatem do 350k

Mazdu MX-5 (NC) mám 3 roky, najel jsem s ní 50 tisíc kilometrů a užil si za volantem spoustu zábavy. Začal jsem si roadster ještě víc užívat, když jsem si k němu pořídil další auto – starý luxusní sedan Honda Legend (KA9). Ne vždycky je chuť nebo nálada na rozverný miatění a je dobrý mít možnost se v takový situaci v klidu svézt na devadesátkový vlně.

Rád auta střídám, půjčuju si je, zkouším. Ostatně se mrkněte na moje blogové zápisky. A myslím, že je čas na změnu. Legenda jsem nabídl v inzerci a přemýšlím, čím ho nahradit. Rozpočet bude kolem 350 tisíc (ale když seženu něco vhodného za 250k, tak jen dobře – jen nemíním bazírovat na kiliánovi pokud by to znamenalo kompromis), s tím že rád uživím něco trochu náročnějšího, než abych jezdil Passatem, ale nechci nic extra vzácnýho, přece jenom to zatím ještě bude stát venku v Praze a prostě to bude daily, ne leštěnka. Hledám spolehlivý a hezky vybavený auto s rozumně silným zážehovým motorem (aspoň 150 kW), automatem, buď sedan nebo kupé s plnohodnotnýma zadníma sedačkama. Na spotřebě nezáleží, na velikosti kufru taky ne. Takže radši větší motor v míň praktickým balení, co si ve 150 km/h bude na pohodu bublat než efektivní tříválec v kombíku. Radši trochu starší ročník než něco novějšího bez výbavy nebo se stokoňovou řehtačkou pod kapotou. Preferuju RWD a AWD před FWD, ale výjimka připadá v úvahu. Jak říkám, počítám s tím, že servis vyjde poněkud dráž (i když bych se moc rád vyhnul extrémům, proto si i v seznamu níže všimnete, že se konzervativně vyhýbám nejluxusnějším řadám), ale hlavně ať to není nic exotickýho, na co musím díly shánět po všech čertech. Chci to bejt schopnej hodit do servisu, vyzvednout si to opravený, s tím že jedinej můj úkol bude zaplatit účet.

Z výbavy považuju za nutnost všechno v elektrice, šíbr by byl fajn, vyhřívaný a ideálně i ventilovaný přední sedačky v kůži a s pamětí. Parkovací senzory, ideálně kamera vzadu. Nepotřebuju fancy asistenty, úplně stačí nějaká kontrola trakce/stability.

Trochu jsem se rozhlížel a pokukoval například po těchto autech (ročníky okolo 2005-2010):

  • Dodge Charger R/T – odškrtl bych si dvě položky ze seznamu automobilových snů – pořídit si ameriku a osmiválec – i bych se asi smířil s lehce slabší výbavou. Netuším jak je to u nás s dostupností servisu.
  • Lexus IS250 až GS300 – zde mě láká toyotí spolehlivost a výbava, servis je pro mě otazník
  • Infiniti – o těch nic nevím, ale třeba M37 láká výbavou, ale bojím se sevisní náročnosti této luxusní značky Nissanu
  • Jaguar XF X250 – osmiválec, výbava super, ale co servis?
  • Subaru Legacy 3.0 sedan – poctivá čtyřkolka, sympatickej atmo motor
  • Honda Accord 7G 2.4i – poměrně konzervativní, bezpečná volba
  • Volvo S60 / S80 3.2/T6 AWD – už jsem měl starou S80, tak bych se toho nebál, ale opět je to super-konzervativní volba. S80 V8 je jednorožec, takže i kdybych ho sehnal, bál bych se pak servisovatelnosti.
  • BMW 3 series – líbí se mi E93 s pevnou skládací střechou. Na 335i to moc nevidím, ale 330 i/xi by šla… u 5/7 series se bojím servisu
  • Mercedes-Benz C300 W204 nebo E350+ W211 nebo CLK 350/500 C209
  • Audiny mi nic moc neříkaj, ale A6 (C6) všehrab s tím 350koňovým osmiválcem vůbec nezní špatně
  • Saab 9-5 Aero – to jsou sympatický auta, ale bál bych se ceny a dostupnosti servisu/dílů

Pokud s něčím z toho máte víc zkušeností, budu rád když se podělíte. Zrovna tak si s chutí přečtu jiné tipy, třeba co byste si v mé situaci na pohodlné dailení pořídili vy.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

st
st. Padre
27. listopadu 2020, 18:11
0

Chrysler 300C v sedanu je to moc hezké auto které nestojí na každém rohu.

reagovat
wdave_t
27. listopadu 2020, 21:05
2

Zajímavej tip, ale kdybych šel do ameriky, tak ten Charger mi sedí víc :)

Pólin
29. listopadu 2020, 22:57
0

Charger se mi taky líbí více... už jen kvůli tomu jménu... Nabíječ je prostě pro auto výborné jméno:D

wdave_t
30. listopadu 2020, 00:18
0

Myslím, že nabíječ není úplně ten význam, kterej měl Dodge na mysli :D Podle mě je to v podobné rovině jako Challenger - vyzývatel. Tedy Charger bude spíš jako útočník (charge znamená nejen nabíjet, ale taky útočit). Nezkoumal jsem jestli je to pravda, ale neumím si představit proč by to měl být nabíječ :D Nehledě na to, že v angličtině by to nemělo ten českej podtext.

Pólin
30. listopadu 2020, 15:21
1

já to taky nemyslel s tím podtextem... ale prostě nabíječ, ládovač...teď hledím, že to může znamenat i Válečný oř... V práci se právě vždycky bavíme nad těma názvama technologií u aut a motorek u amerických značek. Třeba u Indiana se motor jmenuje Thunder Stroke, u Harleye zase LED světlomet DayMaker:D jsou to takové lingvistické perličky:D

st
st. Padre
01. prosince 2020, 18:17
1

Líbí se mi Charger i Challenger, ale bohužel nejvíce sexy značka auta je pořád Renault.

tomyks
27. listopadu 2020, 18:29
0

Kandidati jsou mi sympaticti. Jakmile budu resit nahradu za daily, asi se budu rozhodovat mezi hybridem od Toyoty/Lexusu a nejakou americkou V8. Dokud jeste existuji. Co se Hondy tyce, Acco 7g FL je moc pekna vec, libi se mi vice nez 8g. Nicmene s timto rozpoctem a pozadavky bych se spise zajimal o Legend 4g. Asi by me bavila hondi V6 a SH-AWD se muze hodit.

reagovat
wdave_t
27. listopadu 2020, 20:58
0

Novější Legend je ještě míň vhodnej pro někoho, komu se nechce lovit díly, ale jinak je to moc sympatický auto.

tomyks
27. listopadu 2020, 22:13
0

Shánět díly na vrakáči asi nepůjde, ale domnívám se, že servisovat toho Legenda by neměl být problém normálně v Hondě. Najít si schopný servis je základ v každém případě.

ra
rainero
27. listopadu 2020, 21:16
0

Trochu uberiem z luxusu, ale čo tak Kizashi?

reagovat
BubaaCZek
27. listopadu 2020, 23:04
2

Cau Dejve, to je rozptyl :)
To urcite vyhraje ten Charger o parnik. Se v te cene daji.

Ja jsem ty tva kriteria naklepal do otomoto.pl a omezil najezd na 160k a vypadlo par zajimavych veci:

Insignia OPC - to jsem si nejaky cas myslel, ze vyresi veskere me potreby :) https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-opc-4x4-ID6DjDoz.html

Megane RS - Proc nezkusit opravdu nabrouseny hothatch: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-iii-rs-igla-78000-przebieg-limited-260-km-piekn-golf-gti-focus-rs-ID6Duc4g.html

Impreza WRX - bo to by mel zkusit kazdy: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-impreza-wrx-2-5-ID6DtwVN.html

Infiniti G - pokud si chces hrat na sefa vietnamske mafie: https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-g-zarejestrowany-w-polsce-faktura-vat23-ID6CPRBf.html

A divoka karta: Lincoln Continental - uz pro ten nazev :)
https://www.otomoto.pl/oferta/lincoln-continental-lincoln-mks-continental-ID6DehMc.html
-
Komentář upraven 27. 11. 2020, 23:05:20

reagovat
beastar
27. listopadu 2020, 23:25
1

No hale jako vcelku se asi koukám shodujeme. Jen teda ten Mégane bych vynechal. Jako je to skvělý auto. Mám je moc rád. Pro jeho potřeby tak jak je teda chápu já a jako druhý auto k Miatě mi to přijde docela na nic. Zbytek ok. Hlavně ta Insignia o tom bych uvažoval jakože 1st. Protože dobrý, levný, dobrý roky...

beastar
27. listopadu 2020, 23:18
1

Podobný dotaz tu někdy byl ne? Teda ne jako blog, ale možná se pletu. Ta tvoje tabulka je sice moc pěkná, ale taková jako, že nevím co chci a líbí se mi všechno. Což já jako osobně docela chápu, protože takhle to mám s autama už roky taky. Nakonec ale vždycky něco musíš vybrat. A prostě řídit Mercedes, 330i, nebo Volvo S60 to je sakra velký rozdíl. To nepíšu ani o té Hondě tam a tak.

Já jako co sem osobně vyzkoušel. Tak Infiiniti jsou super. Akorát to nesmíš nabourat ta karosařina je fakt opruz. Technika je sice vyspělá, ale nesetkal sem se na tom nikdy s nějakou vědou, nebo fatální poruchou. Vcelku to docela fungovalo. Osobně sem měl Q50 V6tt a to auto bylo skvělý jako nic předtím co sem měl. Z Němců sem z toho seznamu řídil všechno a většinou víc variant.

Céčko by se ti mohlo líbit obecně jakýkoliv trochu nadupanější 204, éčka bych vynechal prostě je to takový no nevím, sterilní asi. Audi osmiválec. Jasně to je super. Řídil sem S6, RS6 i několikrát quattro V6 naftu. Jako to auto má pořád co nabídnout a zevnitř působí asi o deset let mladší, než skutečně je. Připrav se ale na typické problémy které prostě přijdou. Píšu to každému, protože je to prostě fakt. Jinak to jezdí výborně a těžko hledat takhle těžkou stejně obratnou čtyřkolku. Je to přesný opak Miaty. Brutální zátah a nekompromisní trakce. Jaguar XF bych asi zahrnul do stejné škatulky. Cena, super, výbava jede to možná asi o kus líp než konkurence z Německa. Servis asi nemá cenu se rozepisovat. Přestože nemám osobní zkušenost na netu a od majitelů toho člověk vyčte a dozví se dost. Úplná bomba to není prostě to něco bude stát. V Prg hlavně teda i najít dobrý servis, kde to nestojí bambiliony. Lexus bych řekl když seženeš dobrý kus a pokud se vejdeš rozumně do ceny a nemáš s tím problém jako já. Prostě se mi ta auta vzhledově ani trochu nelíbí a ani filozofie značky mi nic neříká.
Tak bych si klidně hezký GS naordinoval. Po velkym japoncikovy by daval další tlustej japkonec smysl. Navíc bez ironie Lexus je fakt spolehlivej ve srovnání s čímkoliv z toho seznamu. Dodge se servisem není vůbec problém s dílama taky ne. Naopak dost lidí to tady teď dělá a myslim, že tomu i rozumí nebo se aspoň tak tváří. Osobně mám problém s kvalitou provedení toho auta. A ani jízdní vlastnosti nejsou žádná perla. Nicméně American feelin a taková ta hrubost z toho čiší takže zábava s tim asi je. O nějakém nadpozemském komfortu bych u toho nemluvil. Saab bych asi vynechal to mi přijde jako auto pro fanoušky právě severských aut. Co mají kontakty, kluby a vůbec prostě to mají rádi. Právě proto, čeho se obáváš. A jak sem z mnoha blogů pochopil si stejnej jako já. Chceš jezdit a ne týden shánět po netu díl za dobrou cenu a s kámošema na fóru řešit, co jako kde sehnat a jakej z pěti mechaniků co tomu fakt rozumí v republice je menší zlo.

Accord dobrý to souhlas. Jen jako nic moc crazy to je takový bezpečně zvolený daily... Volva tomu já nerozumím ani tomu fanouškovství kolem toho. Ani jejich unicornům. Jen teda zrovna na S80 nějaký pozitivní feedback fakt nemám. Obecně. Noo to sem moc neporadil:D Ono z toho vlastně ani nic moc poradit nejde.

Takže já bych zvážil ještě:
MB CLS500 ten první model
Insignia AWD OPC 2.8 (já vím jenom Opel ale čtyřkolka docela v pohodě servis a 260hp)
Audi S8 V10 samozřejmě servis mega úlet, jinak to splňuje to co podle mě hledáš
a pak další hero volba
Maserati QP s duosráčem 400 koňová osmiválcová blbost která vypadá jak rejnok manta nakříženej se samotným Poseidonem.Nepřál bych to nikomu za ty prachy, ale zase bylo by to hrdinství o tom mi přijde, že to tady pro některé je víc než o "spolehlivém" svezení.
-
Komentář upraven 27. 11. 2020, 23:18:54

reagovat
wdave_t
28. listopadu 2020, 01:10
0

Díky, že ses rozepsal, těch poznatků si cením.

No, máš pravdu, že můj seznam je ujetej a reflektuje ten vnitřní boj, kterej se ve mě odehrává, kdy si na jednu stranu říkám, že bych si rád dopřál něco hezkýho (kdy mám několik různých představ co by to mohlo obnášet), ale na druhou stranu bych s tím jakoby taky mohl trochu počkat až to bude kam schovat, atd. Prostě boj srdce a rozumu. Proto je tam pár aut, který tam úplně nepatřej.

Tu Insignii OPC už mi doporučovalo víc lidí i předtím než jsem to tady sepsal a zezačátku jsem se na ni moc netvářil, ale začíná mi dávat čím dál tím větší smysl, musím říct. Za prvé, v minulosti už jsem měl pár opelů (Vectra, Omega), takže se toho tolik nebojím (ne že by to byla přenositelná zkušenost, ale prostě to pro mě není takový děsivý neznámo) a za druhé bych si i takovou relativně střízlivější volbou (než je nějaká bestie s osmiválcem) furt odškrtnul pár neprobádaných oblastí - poprvé bych měl AWD, poprvé turbo a vlastně by to bylo moje nejsilnější auto, což vůbec není špatný a výbavu tyhle auta mají taky pěknou.

Mercedes CLS mám překvapivě zakázanej, že to má prej ohyzdnej zadek, přitom mně naopak přijde docela cool. Z těch medvíďat bych ještě dosáhnul na C32 AMG, o kterém jsem tu jednou psal, když mi ho kámoš na 14 dní půjčil za miatu - to bylo fakt bomba svezení. C55 by byla lepší, ale to už je trochu stretch. Dříve by mě vůbec nenapadlo MB řešit, až v poslední době se mi začaly líbit - vlastně to tenkrát odstartovala ta C32.

Mám v hlavě teď trochu guláš. Myslím, že bych si měl splašit tu Insignii na další 2-3 roky a v létě vyměnit MX-5 NC za NA a mít skutečně old-school syrovou víkendovku (lomeno nouzovej povoz) s provozem za pár šušní.

PS: V10 Audi nebo Maserati - dobrá přeháňka :D

beastar
28. listopadu 2020, 11:39
1

Já mám CLS rád právě za ty odvážné tvary. Nicméně ženský to moc nevydýchávají. Ta moje o tom kdysi řekla, že ty vypadá jak kdyby na to spadla sklasse z jeřábu. To je to rozdílný vnímání vkusu a tvarů. JInak sem si vědom toho že S8 V10 a QP5 jsou auta taky hodně pro fanoušky stejně jako tam píšu o tom Volvu. Koupit si to jen tak jakože hale koupil sem si desetiválec starej v kdysi nejdražším Audi modelu a myslet si že to dopadne dobře když se s tím bude jezdit je utopie:D QP5 není špatný jako celek za ty prachy, ale duosráč když funguje tak stejně blbě, elektrika a výbava fungovat stejně nebude. No jo je to kravina.

Naproti tomu ty Mercedesy společně s tou Insignií jsou docela funkční auta bez nějaký potřeby dělat na burze s banánama stováka denně. C32 se dá sehnat rozumně a jako servisní náročnost v rámci AMG není zase tak tragická MB je malinko dražší servisně, ale tak to asi máš zjištěno. Ta auta jsou podle mě dost univerzální. Jde s tím jezdit v klidu město a v klidu výlety a i ostřeji. Za mě ideál akorát teda LW sporťák to není, ale na to máš Miatu. Insignia teda dává obecně z toho celýho výběru největší smysl. Přestože to není nějaký vyloženě steet creditový auto, kde všichni udělají důležitě "Hmmmmm, mmmm..." Kámoš si ji koupil kdysi novou. A teda přiznávám, že za ty prachy sem tenkrát hmm udělal. Jediný problém pro mě byl, že jako moc se mi nelíbí a Opel fakt moc nemusím. Pokud si ale Opely kdysi měl, tak bych řekl, že by si mohl být nadšen. Podle mě je to jeden z nejlepších Opelů moderní éry který vytvořili. Sedí se v tom dobře a ty sportsicny navoděj dojem že to má tak ještě o 200 koní víc i když už tak jich to má dost. Na dálnici je to pila jako prase. Na okresce to vcelku taky umělo. Dneska by to chtěla sehnat nějakou nevybouchanou a nezničenou uvnitř.

krab
28. listopadu 2020, 14:40
0

Mě taky doma CLS500 W219 neprošlo, když jsem ho loni nebo předloni měl na týden doma na recenzi ojetiny. A byl to zrovna kousek v hezkým stavu, což se obvykle příliš nenachází. To auto je velmi dobrý ... Narozdíl od AMG je provoz nákladově levnější, přitom zážitek ze svezení a 5.4 litrovýho V8 M113 stále výbornej.

Otázka je - jak jsme si konec konců psali v našem sunday drive whatsappu jestli to má vážně smysl koupit si takhle jen s plezíru luxusní limuzínu a zda není lepší to celý vyřešit zase úplně jinak. Každopádně na CLS mám hezkou řidičskou vzpomínku, takže to bych ti klíďo doporučil. Ale najít pěkný bude kumšt.

Ju
Junior
28. listopadu 2020, 19:28
0

My co chodíme na garáž už víme, že kupujes X3 :P

krab
28. listopadu 2020, 20:08
0

Tady se nic neutají koukám... :) No, pokud vás to zajímá proč nakonec i krab, hlavní petrolhead image bude používat auto typu SUV (fujtajbl už jen to slovo napsat) tak o tom postnu do blogu. Navíc X3 není jistě to nejlepší ze segmentu, ale z iracionalního důvodu mi prijde fajn a přesně splňuje ty požadavky drahé polovičky na relativně malé, ale současně velké auto, aby se do něj vešlo relativně dost. A takový ve kterým neomlátí spoiler o každej obrubník. To, že tyhle auta nemůžou nikdy jezdit tak jako kombiky střední třídy, to je taky fakt. Sám jsem na to zvědavej, treba prejdem za rok na kombíka anebo se nám to zalíbí a budu hledat naopak Range Rover...

VK
VK
28. listopadu 2020, 21:03
-2

Neradím panáčku, sežerou tě. Přinejmenším servisně, má to kolega, koupiv pro manželku relativně nepříliš staré a nadává, že je to pořád na hromadě.

mariov8
30. listopadu 2020, 09:46
0

E řady W211 do faceliftu se starým M113 V8, tedy model 500. 300 koní stačí a je to levnější než pofacelift. I tak je tam třeba servisně drahých věcí dost. C350 W204 jsem měl jednou půjčené, také 300 koní, o čtvrt tuny lehčí, se správně nakonfigurovaným podvozkem neskutečný sporťák. Ano, C63 AMG je tryskáč, ale tohle bylo za polovinu. To Éčko je zase typický mercedes, kdyby ti nedocházel občas benzín nebo bys nepotřeboval čůrat, nemáš důvod zastavovat a vystupovat... vzduchový podvozek je neskutečný jenom servis takového mercedesu je o "0" jinde než nějaká Octavie. I Citroen s Hydractive+ je servisně za polovinu. Ale W211 je již ve všech ohledech moderní auto, i přes věk kolem 15 let. Měl jsme 280CDI s manuálem, vrylo se mi hluboko pod kůži, létající koberec a dokonce se to dalo na rozdíl od Citroenů i řídit.

krab
30. listopadu 2020, 10:06
0

Souhlas, i když mě se osobně W211 (ne AMG verze) neřídí kdovíjak dobře. Má hodně pomalé řízení a celkově to auto funguje jen na takový ten pomalejší cruise. CLS má jeden zajímavej trik a to je výrazně rychlejší převodka řízení a to auto najednou zatáčí daleko agilněji. A je takový víc chic, nižší, mě se W219 design upřímně řečeno nesmírně líbí. Tu W211 co jsem týden vyzkoušel byla E 350 benzínová.

C-klasse (W204) je jak píšeš překvapivě agilní a dá se s ní na okresce užít vážně i zatáčková pasáž a baví tě to.

VK
VK
27. listopadu 2020, 23:44
0

Jen si tak odložím.
Chci to bejt schopnej hodit do servisu, vyzvednout si to opravený, s tím že jedinej můj úkol bude zaplatit účet..za sedm let a skoro 400 tisíc kilometrů jsem na to nepřišel, jak se dělá.

reagovat
Chase
28. listopadu 2020, 01:40
1

Ač očekávám, že na mě Beastar opět nenechá jednu mít suchou :D , dotknu se malinko načnutého tématu okolo S80. Ve druhé generaci o které se tady bavíme je to i jizdně schopné auto, podmínkou je ovšem přítomnost four-c podvozku a AWD.

Co se týká motoru. Když budu brát rozdíly v motorizacích 3,2 R6 a 4,4 V8, vychází v podstatě ve všem zajímavěji právě V8. Servisovatelnost není v podstatě žádný problém, spotřeba je srovnatelná a projev jednoznačně hrající ve prospěch osmihrnku. V8 byla vždy AWD, u 3,2 je třeba se podívat, nabízela se i jako predokolka.

Pokud by ses pohyboval hodně na horní hraně tvého maximálního rozpočtu, možná by se dala sehnat i pofaceliftová S80 3.0 T6, která nahradila V8 na vrcholové pozici modelu po jejím konci v roce 2010. (Smysl to ovšem dává pouze v případě, že by člověk chtěl právě facelift)

Co se týká prvků výbavy tak vše co popisuješ se dá většinou najít ve výbavě summum nebo vrcholové executive.
-
Komentář upraven 28. 11. 2020, 23:13:44

reagovat
beastar
28. listopadu 2020, 11:29
1

To tentokrát nemám vůbec v úmyslu. Svoje rozdílné pohledy jsme si popsali už kdysi. Jako asi bych nečekal, že půjdeš a doporučíš mu Audi S6. Tak sem koukal na ty S80 a V8 AWD mi přijde jako zajímavá. Nakonec awd Volvo s náloží výkonu by nevadilo ani mě. Navíc S80 vypadá podle mě docela dobře. Akorát teda fakt se mi na to nevraceli nikdy moc dobré recenze a zkušenosti. Zase na druhou stranu podobná konkurence na tom není nějak výrazně líp. Prostě jde o to jaký seženeš kus a taky o štěstí. Takže jako auto do rozumného výběru bych to nikomu nerozmlouval. Jen bych to prostě asi úplně nedoporučil. Přestože jo, servis je v pohodě a to i v Praze i já mega nevolvista vím o dvou servisech který jsou na Volva super a rozumí tomu. Cenově si asi nemá cenu nalhávat, že by to bylo za pětikorunu jako felda, ale zase compare s prémií dojčlandu a Jaguarem je Volvo únosný.

VK
VK
28. listopadu 2020, 21:13
0

Ještě bych rozšířil seznam o svou oblíbenou Genesis. Za danou cenu jak z jara zase otevřou hranice i pro běžné cestující, sežene se osmiletý kousek, kdyby se chtělo přitlačit k půl milionu, bude to mít 4-6 let. V zásadě splňuje vše co srdce žádá, velký luxusní sedan, hrabe všemi čtyřmi s bazálním RDW, šestiválec benzín. Oproti uvažovaným variantám, najmě německé provenience daleko menší pravděpodobnost servisní pasti a větší poměr jízdy/servisu, věřil bych.

reagovat
wdave_t
28. listopadu 2020, 22:16
0

Mně se líbí Genesis Coupé 3.8, ale ty facelifty u nás nikdo neprodává. Sedany se u nás provádají jen příliš nové -> drahé. A je jich taky děsně málo. Tím spíš bych se bál náročnosti servisu, když je to takovej unicorn. Z víc zdrojů mám info, že Hyundai servis taky není nic levného.

VK
VK
28. listopadu 2020, 22:35
0

V Německu se vybrat dá. Servis bude drahý u všeho, zejména uvažuje-li se M-B nebo BW, navíc násobeno četností oprav.

Ti
Tino
29. listopadu 2020, 10:16
0

já se v podstatě můžu vyjádřit k saabům, protože jsem za těch 20let měl vše, kromě poslední 9-5NG.

Asi bych ti poradil brejlovce, což je poslední FL před 9-5NG. Spousta lidí je používá jako daily. Spolehlivosti ani servisu bych se nebál, stále jsou po republice fachmani, kteří to zvládnou. Ceny náhradních dílů mi taky přijdou v pohodě. Sleduju švédské bratrance a když občas vidí ty ceny, tak jsem rád za saaba. Komunita taky super, servisíci běžně radí identifikace závad (on ten člověk tam stejně radši zajede, když má možnost). Ale s komunitou nejsme, myslím, výjimka. Takových skupin bude kolem různých značek víc.
Vzhledem k tomu, že auto technicky vzniklo na konci devadesátých let, jsou řešení poplatná době - kované ingoty, traverzy místo nárazníků a tak :))

S cenou jsi taky v pohodě. Neznám to teď, ale myslím, že ti zbyde pěkná rezerva.

Každopádně jestli si chceš něco projet, David Bubník (Autoservis Bubník) tahá pěkné kousky ze švýcar.

reagovat
liška
30. listopadu 2020, 13:57
1
reagovat
Un
Unnamed
30. listopadu 2020, 16:31
0

E55 amg .. v nemecku sa daju najst celkom slusne kusky okolo 10k €, m113 N/A vraj najspolahlivejsi motor a c55 je vseobecne brane ako najspolahlivejsie a lacne amg.. ale veny uz stupaju.. c32 amg je asi tiez gut .. ale e55 bude iny level .. pokial niekoho zaujima MB tak odporucam yt kanal LegitStreetCars a borec nakupuje opravuje a upravuje Prevazne MB a kedze je byvali dlhorocny mechanik MB, tqk dava aj super rady co a ako .. odporucam aj keby len zo zvedavosti
.

reagovat
Ja
Jarma41
30. listopadu 2020, 17:01
4

Dle mého skromného názoru tady nedávno byl blog od Zdeny60, který prodává své Infinity a v tomto případě mi to příjde jako win-win. Jestli správně trefím odkaz, tak by to mohl být tohle: https://www.sportovnivozy.cz/113640-infiniti-g37-g37-4x4-sumperk

A podle Zdenyho povídaní...plný servis, málo najeto, malé využtí...je mě to tak napadlo :)

reagovat