BRZ, Octavia nahrazují Evo a C32 AMG, Miata zůstává?!
Další vítr v garáži! Pojďte si přečíst o té hromadě změn, kterými během půl roku prošla moje automobilová stáj.
Nürburgring trackday v Mitsubishi EVO VI
Minule jsem říkal, že mám v plánu jet s Evem na Nürburgring a že o tom napíšu. Tady to je.
Rozloučení s Mercedesem C32 AMG
O C32 AMG sem píšu potřetí. Poprvé, když mi ho půjčil kamarád na pár týdnů. Podruhé, když jsem si koupil vlastní…
Půl roku s Míšou Lancer Evolution VI
Minule jsem psal o pořízení Eva a počátečních dojmech a výdajích. Od té doby mám pár nových zážitků, poznatků a výdajů.
Jak jsem si koupil Lancer EVO VI místo S-Maxu
Koupil jsem si rally legendu z konce 90. let. A přitom to začalo tak nevinně…
2,5 roku s limuzínou za pade | Honda Legend KA9
Legenda jsem si koupil “za pade” k Vánocům 2019. Tohle je pojednání o tom co si vyžádal za servis během 2,5 let vlastnictví.
Můj zdaleka nejdražší účet za servis byl za Miatu?!
Další díl pojednání o vlastnictví 30letého pekáče.
Vítr v garáži a pořízení pekelně rychlého kombíku
Na přelomu roků ‘20/21 jsem se rozhodl udělat vítr ve svém vozovém parku. Chtělo to změnu. Obě svý auta jsem prodal a koupil tři jiný.
Konečně mám mrkačku aneb Radosti a starosti s 30 let starou Miatou
Popíšu svou zkušenost od zrodu myšlenky koupě Miaty až po prvních několik měsíců soužití s červenou mrkačkou. A pár problémů, který mě potkaly.
Ford Fiesta ST (2016) - zahodit předsudky se vyplatilo
Pojďte si přečíst jaká je moje upravená Fiesta ST po praktické i nepraktické stránce.
Jak jsem místo luxusního sedanu koupil hot hatch
Posledně jsem bádal, jaký vybrat postarší opulentní sedan a pak si pořídím mrňavej červenej hatchback. Jak je to možný?
Vybírám luxusní daily sedan s automatem do 350k
Uvažuju o obměně svých aut a potřebuju poradit.
Mustang GT (2020) - jaký je V8 s manuálem?
Svezl jsem se pár set kilometrů v novém Mustangu GT s manuálem a teď vám popíšu jaký to bylo.
Audi R8 V8 R-tronic z rychlíku
Půjčil jsem si na dva dny Audi R8 “jako měl Tony Stark” a popíšu vám jaký to bylo a jak se mi to líbilo.
Kupte si cabrio, je to skvělý a budete nadšeni. Nebo ne? Čtyři roky s MX-5 NB/NC.
Titulek jako reakce na nedávný Kubův článek se mi zrovna hodí k tématu, o kterém jsem se nějakou dobu chystal napsat.
Den s MX-5 NA: návrat ke kořenům
Popíšu vám jak se mi líbil den s půjčenou Mazdou MX-5 NA (mrkačka), z pohledu majitele NC a (dříve) NB.
3 měsíce s limuzínou za pade - Honda Legend
Čtvrt roku vlastním Hondu Legend z roku 1999. A to je zhruba stejná doba jakou trvalo než součet útrat za servis předehnal kupní cenu.
Jeden kompromis nebo víc aut?
My, autíčkáři s omezeným rozpočtem, musíme řešit dilemata, jako zda provozovat jedno “kompromisní” auto splňující všechny požadavky anebo víc aut s různým zaměřením. Tohle je pojednání o tom, jak jsem ho prozatím vyřešil já.
Honda Legend (1999) - první dojmy
Můj Legend KA9 je zase pojízdný. Pojďte si o něm něco přečíst.
Honda Legend: sladkokyselý začátek
Koupil jsem si Legendu s velkým L (KA9 facelift z roku 1999). Jak se to stalo a proč byl první den sladkokyselý?
Dejvův blog
'03 Mercedes-Benz C32 AMG, '92 Mazda MX-5 Miata a dříve: '99 Mitsubishi Lancer Evolution VI, '16 Ford Fiesta ST, '99 Honda Legend KA9 3.5 V6, '07 Mazda MX-5 NC 2.0 PRHT, '04 Mazda MX-5 NB 1.6, '99 Volvo S80 2.9, '96 Opel Omega B 2.5 V6, '01 Opel Vectra B 1.8, '96 Opel Vectra B 1.6
Zobrazit autorovy blogy