načítám data...

Prodej aut je práce!

03. dubna 2018, 04:18 41 komentářů beastar

Jen ten zákazník je nějakej divnej. Jak pravý klasik každá práce má něco.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Prodej aut je práce!

Zkusím volně navázat na svůj úplně první blog a zároveň na téma které tady tak různě rezonuje. Více či méně neustále. Jak někteří možná víte tak prodávám auta. Prodávám zánovní auta, ale stále se jedná o použité zboží. Vzhledem k tomu že jsem stále anonymní individuum tak si mohu dovolit napsat následující řádky. Možná přijdu o nějaké ty kafky až později. Obecně se vžilo, že když jen prodáváte tak tomu vlastně nemusíte rozumnět a ani vás to nemusí bavit. To do jisté míry platí. Zejména potom v nižších cenových patrech. Když prostě auto stojí řekněme do čtvrt melounu tak opravdu stačí být řádně proškolený stoupa. Jak přijde na řadu vyšší dívčí s frázemi typu, že ta či ona stočená vražda jezdila jen s panem farářem k doktorovi, nebo naopak nevystačíte. Je zkrátka potřeba o tom něco vědět. To nutně neznamená, že musíte být automechanik a znát každý šroubek od toho je automechanik. Je ovšem potřeba se alespoň trochu orientovat. Vědět něco málo o historii a tak podobně. Znáte to, hezká pohádka a dobrá omáčka okolo dělá z průměrného kusu to vytoužené auto snů. Tak a teď k věci. Velmi se mi líbí, jak si někteří představují myšlení bohatých zákazníků.

Nedávno jsem zde zahlédl kdesi v diskuzi poměrně zajímavý názor. Znělo to nějak tak, že většina lidí si myslí, že bohatý zákazník rovná se průmyslník s doutníkem v cylindru. Autorův pseudonym jsem zapomněl, ale vystihl to přesně. Takový kluci už dnes po zemi nechodí. A když už jsou to velmi skromní lidé. Jací lidé tedy reálně kupují sporťák? Jakože ten pravý ceněný pitralonheadský. Něco jako Gallardo, stanga, vettu, rozšláplého brouka anebo WRX STi. Vždycky když napíšu WRX STi mám pocit jako bych popisoval nějaké hodně dobré horské kolo. Jako vždycky a všude i tady bude spousta výjimek. To už je ale osud. Takže těm, co se v následujícím popisu nenajdou, se předem omlouvám. Všechny kategorie spojuje povětšinou jedna společná vlastnost. Auta je rozhodně nezajímají jako předmět zábavy a už vůbec se nechtějí učit řídit. Představa těchto zákazníků o tuningu je jednoznačně pořídit si do auta blonďatý a řádně vyvinutý klon Dominiky Myslivcové. Maximálně osvěžit vzduch stromečkem Wunder Baum v akci. O svém autě chtějí vědět zejména kolik to má sakra koní a jaká je cena. Pokud se jedná o limuzíny, jde jim přirozeně o prostor na zadních sedadlech. Zbytek je moc nezajímá ještě snad bezpečnost.

Když se kdysi ptali pana Horáčka, co ví o jeho Maybachu. Odpověděl stroze, jó to se musíte zeptat mého řidiče. Když měl pan Leoš pán kožichů své období kdy rád a mistrně sestřeloval motokurýry po Praze měl také řidiče. Ten ho tentokrát vozil v jeho Porsche Cayenne. Pokud se rozhovor stočil na auta Leoš, ač velký obdivovatel sportovních aut a řekl bych dnes i dobrý řidič. A vlastně i majitel opět odkázal tazatele na svého šoféra. Jeden z prvních majitelů Rollse na našem území (nemyslím těch v muzeu a na víkendy) byl pan Schlée. Budiž mu země lehká a soustrast. Nechával se také vozit a řekl bych, že byl zejména rád, že má v autě klid a je vidět na silnici kdo že to jede. Víc by nám asi řekl jeho osobní řidič. Přece jen, potrpěl si na velké věci, ne každý má doma toaletu ze zlata že? Další známou stálicí, která si může dovolit koupit trochu dražší káru jen proto, aby ho nějaký Franta vozil je Karel Gott. Jeho luxusní Bentley pravda občas řídí maestro sám, ale dnes již asi minimálně. Korporátní šéfové a lidi z PPFky jsou nudní a taková jsou i auta která je vozí. Typicky černá A8 a stejně tmavá eskáda asi nikoho nepřekvapí.  To už je lepší kolík Jarda Starka majitel města Příbram (nenechte se mýlit celého). Ten svého času jezdil v Hummeru H1 a řídil si sám. Nižší menedžment  to už je vyloženě nuda a to už se bavíme o něčem vážně přízemním za miloše a půl.

První kategorie JSEM SPORTOVEC. Nejen z darů svého klubu ale i z vlastních peněz je sportovec živ. Jako hlavní představitele této kategorie si představte hrubě přeplaceného čutálistu. Taky to může být hokejista a tenista nikdy ne házenkář, nebo biatlonista. Ti u nás obchází áčka a esa a čekají, jestli za tvář na billboard nebude nějaký to súvéčko z výprodeje. Jmenovitě se v nedávné době takto ukázal například Tomík Řepka. Ale samozřejmě i další. Nezajímá je auto, ale kolik to jede nejvíc. A hlavně aby to mělo štýl. Dost často to musí být lambo páč to jede dost rychle a je to drahý. Tak dá rozum voe že to je i dobrý. Sem tam nás o tom jak moc dobrý to je kluci přesvědčí v tak vhodných místech jako je Dlouhá ulice. Pro mimopražské to je jako u vás Stodolní. Hospoda Na Růžku nebo disco Bílý Kámen. Prostě super místo kde plně využijete Aventador.

Jsem DROGOVÝ DEALER z východu. V podstatě z jakéhokoliv východu třeba i dálného. Chci poutat sakra pozornost, aby mě co nejdřív zavřeli. Tady to dáme anonymně, přece jen nechci kazit kšefty klukům, kteří tady rozvíjejí tu neviditelnou ruku trhu, jak pravil báťuška Klasů senior. Musí to mít hodně koní a taky ideálně nějakou fakt hustou barvu. Při nejhorším jsou tady fólie třeba maskáčová, nebo zlatá ta se vždy hodí. Nemusí to být nutně lambo stačí, když je to hodně drahý. Přidaná hodnota je pořádně hutný zvuk. A aby to taky zvedalo holkám na nábřeží samo sukně. Něco jako M4 v maskáčový, nebo gé wágen od Mansory.  Do nedávna docela frčeli SUV jako například X5. Jestli se pořád ptáte jaký význam má X6M tak tady je odpověď. Je to městský stíhač Arménského dealera notně řezaného koksu.

Kategorie tři alias JSEM UMĚLEC. V dnešní době kdy kde kdo vyhraje nějakou tu talentovku, anebo má svůj čenl na tom utube do této škatule spadne spousta maniaků. Pravda tito u nás ve Střední Evropě většinou nekupují ty nejdražší káry ale i tak. Lidé jako pan Mareš, Jiří Korn a další se o auta mnohdy zajímají poměrně dost. Mají poměrně vytříbený vkus. To že měl Mareš i Ferrari ví asi každý. Zvláštní skupinou v téhle kategorii jsou hudebníci. Rockeři, kteří jsou za vodou, ale světu ukazují, že jsou to stejný vídleod piva jako jejich fandové. Ti svoje prachy prostě neradi dávají na odiv a u nás si z nich asi Porsche GT2 nikdo nekoupí. Potom jsou tady rapeří, kteří mnohdy nemají ani floka ale světu mají potřebu ukazovat svou řiť v pronajatém stangu v hodnotě pár set tisíc. Ve zlatých časech si občas pro sporťáček skočil i někdo od porna. Od té doby co Silva Tomčálů už nefrčí a Private Media nejsou to co kdysi je to také jinak. Jsou tady samozřejmě jiný the Saints. Nedotknutelní a nesmrtelní jako je Karel. A tito si své luxusní povozy opravdu zaslouží. Jenže je prostě jejich auta nezajímají. Je to prostě příliš přízemní a auto je k tomu aby vás dovezlo k vašemu soukromému letadlu případně na jachtu. Čestný prapor těmto lidem nese Ivan Mládek celoživotní fanda amerických verglů. O které se zajímá a jeden čas řídil i jezevčíka od Lincolnu.

Další kategorie se jmenuje PODNIKATEL po ČESKU. Těchto mužů dost ubylo. Vlivem zvýšeného počtu vražd v této kategorii zákaznictva. Únosům a nájemným vraždám z těchto duševních velikánů unikl dodnes málokdo. Typicky toto družstvo reprezentuje Tom Pitr anebo Radovan Krejčíř. Zatímco jeden již svou velkolepou kariéru ukončil a jezdí už jen obyčejnými auty typu A7 druhý nejezdí nijak. Druhý jmenovaný svého času vlastnil Porsche Carrera GT. Nejvíc ho na celém autě fascinovalo jak to má kurva (omlouvám se pardon) široký dveře. Potom si auta oblíbil už jenom jako muly pro pašování do své nové domoviny. V této kategorii znám člověka který se o autíčka skutečně zajímá. Má jich v současnosti tuším asi 10. Úsměvná historka z natáčení je když tento podnikatel jel totálně opilý z hospody. Dorazil ve zdravý domů a před výjezd z garáže odstavil svůj Jaguar (prokleté auto). Nechal hrát rádio a svítit světla. Po vystřízlivění chtěl jet svým Maserati na pozdní oběd. Výjezd z garáží však blokoval toho času nepojízdný anglán. Baterie v autě jeho milosti neodolala noční diskotéce. Tak se stalo, že člověk vlastnící asi 10 aut šel na oběd pěšky. Taxíky tam nejezdí a odtlačit to nešlo. Tahle kategorie je ošemetná protože u nás a na Slovensku se do ní nepříjemně mohou zaplést i ti podnikatelé z řad běžného občanstva a politiky, kteří se snaží být takzvaně clean n clear. Jsem si vážně jist, že nikdo dnes nemluví jen spisovně, nekouří doutníky a hlavně nenosí cylindr. Důležité je, aby auto hodně dobře vypadalo na golfu a na tenise. Pro některé je taky důležité, aby na to letěly ty holky, kterým se říká modelky méně konformně řečeno luxusní kurvy. O tom jestli je v tom nafta nebo benzín se moc nebaví. Hlavně aby to jelo a dalo se to dát do daní. Nad vším se vznáší opar dépéháčka než na to klekne FS.

Královská kategorie je PODNIKATEL a generální plus kapacity vědy a lékařství. Předsedové představenstev a generální ředitelé jsou mnohdy ctihodní muži. Mají ovšem často problém, že jsou trochu zmatení z dress code. Velmi často mají peníze, ale před očima jim běží čísla, a co by na to řekl ten a tamten. Nehledě na to, že ta sedma v ropě firmě opravdu ušetří. Vzhledem k tomu že jí má maximálně tři roky. Doposud se to vyplatilo. Dress code a všechno ostatní většinou ovlivní výběr automobilu jak pro přepravu v rámci profese tak bohužel i víkendovek. Kdo by nevěděl, tak přesně pro tyhle lidi existuje Audi. Pro ty odvážnější Mercedes a ti největší borci jdou až za hranice možného k BMW. Menší část a zejména ti starší si dojdou pro své Porsche 911. Což při vší úctě k tomu auta není designem kdovíjaká bombička. Většina těchto borců samozřejmě výhod poršáka nikdy nevyužije. Jak říká můj kamarád. Aby to nevypadalo, jako hezký autíčko pro ženský do města musíš na to nandat křídlo reaper design a říkat tomu všude poršák a ne porše.

Pro všechny tyhle jsou tady věci jako S4 cabrio. RS6 jediný vůz na světě se stovkou pod 5 do kterého dáte své jízdní kolo za kilo a ani se nezapotíte. A další deriváty v tom zaručeně pravém sportu. Díky tomu, jak jsou často tito lidé konzervativní, se prodává i Škoda Superb Sportline, protože kdo by si to jinak kupoval. Taky samozřejmě frčí velká SUV, kde kraluje Range. Proč? Vypadá to jako krabice a černá tomu sluší. Své k svému jak by šlo také říci. Tihle borci se o auta zajímají, ale velmi často hltají spíše čísla. Spotřeba, kolik budou stát pneu a co na to akcionáři. Navíc hodně často tady není vlastní iniciativa a tak se prostě kupuje hlavou a ne srdcem. Prostě Pepa z cementáren řikal, že mu ta S8 stačí a proletěl s tim vole Evropu za 8 hodin. A mě se stejně nakonec ta A7 líbí nejvíc, tak nebudeme riskovat.   

Poslední a nejlepší nakonec. POVOLÁNÍ SYN. Nejlepší byznys a práce zároveň. Když máte tu kliku, že váš papá patří do nějaké skupinky nahoře, stane se, že ho ukecáte. Prostě jednoho dne dojde na to, že ten Golf GTi už je nějaká nuda a je to navíc starý.  A teď už mi není 18 ale o rok víc a budu jezdit opatrně ne. Firma na to má a máma jezdí toho Cayenna, tak snad mi taky dopřejete pořádný auto. Tatík povolí a okotí se víc než tehdá s tím koncernem na operák. A tady už vedou kroky našeho synátora pro nějakou drsnou emeriku. Musí to mít šest laufů a pořádnou hudbu. Chci to v oranžový na tom fast stripes a pořádný kola. Zmiji mi fotr nepovolí, poněvadž je to jenom 2017. ZR1 je ale dobrá i barva sedí. Respektive je z čeho vybírat křídla a drsný kola jsou v nabídce. Jen ta hudba pravda trochu kulhá, na to se dá ale při machrování povznést. Tihle borci se o auta docela často zajímají a to co nemají najeto, dohánějí teorií z jůtubka a GTA. Jsou to dobří zákazníci, přesně podle hesla z cizího krev neteče. Ono totiž hodně aut je přesně pro tenhle typ lidí pro pubertální týpky z vejšek s pár beďary. I když někoho to nepustí ani v padesáti.

Samozřejmě je to hodně obecné. Najdeme výjimky a taky lidi, kteří o autech fakt hodně vědí a mohou si dovolit to nejlepší. A dokonce se prodejem aut třeba živí. Nevěřte ale pohádkám o tom, že super drahá a super sportovní auta si kupují fanoušci značky. Skoro žádného majitele lamba nezajímá co tam jako narvali za motor a jak je řešená náprava. Je to prostě jenom splněný sen, protože na to jsou prachy. Protože jsem to jako malý dacan měl na plakátu na hajzlu. A velké bosse chtějí napodobovat menší bosové a ty zase jejich zaměstnanci. Proto má dnes Maserati portfolio jak McDonalds. A proto se za malou chvíli dočkáme hot hatche Dacia a kombi Ferrari. Do toho všeho promlouvají trendy a móda a také sociální bublina každého soudruha. Když se mi prostě líbí Bond, nejspíš budu víc pro Astona, než pro džeg. Ať jsem fotbalista, nebo ctihodný předseda vlády. Mimochodem ten si na super sporty příliš nepotrpí a jeho vozový park je poměrně skromný. Nějaké to AMG a sem tam moderní SUVčko za dvojku. Tak kýči zdar.             

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Kr
Krocan
03. dubna 2018, 11:03
4

Mohl bych se na to vysrat, ale vyjádřím se.
Tohle je pro mne první příspěvek od nicku Biastar, který jsem přečetl (a po velmi dlouhé době celý) a nevyvolal ve mně negativní emoce. Kterýžto osobní přehmat zaručeně pisatel napraví, soudím. Pro mne jsou všechny jeho ostatní příspěvky, jako kdyby ke mně chodil na návštěvu schizofrenik a zrovna dnes se výjimečně povedlo, že byl cajk.
Určitě jste někdo z vás zasvěceni co, proč a jak. Já nejsem, koukám na to zvenku, tak se jenom mohu domnívat. Ale zřejmě to má mít pro Autíčkáře nějakou výhodu.
Ale k tomuto příspěvku, mimo pochvaly za "zdravost" příspěvku, chci vyjádřit opravdové uznání nad hmatatelnou pracností tohoto článečku.
PS: příště bych prosil vypíchnout Limberského, jakožto popularizátora fotbalu. Jeho ježdění po hřišti jsem zachytil i já, který nerozeznání ofsajd a aplaus. Líbí se mi, když je někdo seriózně punkový.

reagovat
Jimi
03. dubna 2018, 14:31
0

Když si člověk nic nepřečte, tak nemůže mít z toho vůbec nějakou emoci. Přiznám se, že sem tohle nikdy neřešil. Spíš to beru jako názor, zkušenost a nebo subjektivní/objektivní pohled na věc. Taky na to koukám "zvenku" a zatím jsem z toho zkažený den nikdy neměl, spíš dojem pohledu "zevnitř". Ten styl může být někdy těžší, ale proč to kritizovat. Sranda musí být...
Ten průřez týpkama je výstižný i když pro mě to je všechno jenom teorie, osobně jsem neměl tu čest to poznat a zažít...i když tak nějak víte, že to u někoho takhle funguje.
U mě vedou Holanďané, tam je hned vidět pro znalé oko, že se nešetří. Vždy, když potkám pěknou káru, hezky decentně upravenou, má na sobě ty charakteristické žluté značky...

beastar
03. dubna 2018, 14:43
0

Z těchto končin je Steven Lismont. Auta ho asi baví a zrovna to lambo nemá jenom jedno. Asi nepřekvapí že autama se i živí:) Faktem je že v Beneluxu je peněz víc a taky toho vkusu se do těch nákupů promítne víc. V blogu sem uvedl ty nejznámější příklady od nás a bohužel, nebo bohudík hodně z toho co sem tam popsal vím takříkajíc přímo. Prostě to tak je. Ten Limba mě mrzí, že sem na něj zapomněl přece jen pro kategorii sportovec by se jako vzorek hodil:))

sheogh
03. dubna 2018, 12:24
0

:-D ok, fajn..... Mozna by stalo za to v tomto prurezu zakaznickou zakladnou pokracovat smerem k nizsim patrum, klidne az do kanalu.. a pak udelat anketu, v jake ze skupine se mistni autickari vidi :-D

Popravde, nevim, kdo si myslel, ze drahy auta dneska kupujou lidi s cylindrem (ten uz dneska nosi max. herci a "heapsteri")...

Zapomnel jsi na skupinu zakazniku, a to jsou pracovnici v IT (at uz soukro, nebo v korporatu), kde u trosku vyse postavenych byva obsah garaze taktez pomerne zajimavy

reagovat
krab
03. dubna 2018, 12:38
0

Legrační. Pořád ale doufám, že jsou i zákazníci nadšenci do aut, a že jich není málo. Respektive u nás jich asi tolik není, nicméně třeba v Británii ( ta komunistická země co vyrábí ty Jaguary - pozn. pro Beastara) tam fakt je i majitel supersportu často nadšenec do aut a jede si ho vyzkoušet na okruh, snaží se učit řídit atd.. U nás takové lidi nepochybně máme taky.

Ale chápu to. Najít třeba u nás vhodného zákazníka, který se bude snažit naučit správně pilotovat něco jako BMW M5 E60 nebo M6 E63 a nebude to mít na machrování, případně se k tomu nebude chovat neurvale, takových asi abys napočítal na prstě jedný ruky ... taky ovšem přesně z vyprávění vím o člověku, který má poměrně nové Ferrari a údajně o tom technicky neví lautr nic a ani ho to nebaví řidit, baví ho se ukazovat s tím po městě :-D ... tohle já stejně nechápu

reagovat
beastar
03. dubna 2018, 13:59
0

Jak je psáno na konci můj milý Krabe. Výjimky jsou i u nás. V té Británii ok když si koupí Clarkson auto ví proč a zajímá se. Ale fakt mysliš že šejk Rahmán Al Neserrám rozumí tomu lambu co s nim pulp up to a club? Je to všude na světě podobný. Jen koncentrace peněz v rukou těch skupin zákazníků je jiná. Teď sem viděl sbírky nějakýho boxera. Takovej typan se v tom přijede pobavit možná i ví co v tom je za motor, ale jinak je mu to vuřt. Nehledě na to že spousta lidí to má jako investici uložej do toho prachy. Myslím že mezi majiteli miát bude 90% nadšencu proti tomu mezi majiteli Ferrari jich bude pure tak 30%. Zbytek jezdí machrovat do města případně k okruhu...K.:))

bitner
03. dubna 2018, 13:05
0

Diky, pobavil sem se. Zaverecne ponauceni neni az tak prekvapive: vsechno je to o penezich.
Btw ten hotheč od Dacie bude bomba :-)

reagovat
Iv
Ives
03. dubna 2018, 14:23
1

kdyz bude na plyn tak urcite... :D

bitner
03. dubna 2018, 15:25
0

Sandero 0,9 TCe LPG je bohuzel (snad docasne) stazeno z nabidky :-)

beastar
03. dubna 2018, 15:56
1

Jinak takový dovětek k obsahu. Trochu mě mrzí jak některý Češi nechápou internet. Je to svět ve světě. To že někde řeknu že XK je hnusný neznamená, že v reálu chodim k majitelům a říkám čau bró hnusný auto. To že se mi nelíbí miáta neznamená, že nechápu její přednosti. Myslel sem že od dob TG se i tady svět hnul. Jak občas vidno, tak ne pro každého. Přestože tam existují jen 2 kategorie aut. Hrozné a skvělé auto. Někteří auta berou pořád jako něco seriózního pro znalce. Ty doby kdy se striktně psalo auto má výkon xy, směrová stabilita je příkladná... To už doufám nikdo nechce dnes číst. Auta nejsou jaderná fyzika. A to ani ta drahá.

reagovat
Ju
Junior
03. dubna 2018, 16:24
2

Jako student VŠE bych samozřejmě přidal i kategorii Tatínkova holčička (případně luxusní kurva). Těch Cayennů a Touaregů co nám stojí na dvoře. To se jeden nestíhá divit :))

David Střítežský
03. dubna 2018, 23:31
0

Vona to nakonec s těma superkárama bude stejná písnička jak s tou Myslivcovou ... pronajmeš si to na víkend, ale doma bys to nechtěl.

beastar
03. dubna 2018, 23:54
0

Jo jo když máš rozum tak přesně. Proto tak frčí půjčovna. Jako je to skvělý když žiješ v LA nebo SF a děláš v silikonovym voly. Už míň supr je to v Praglu obklopenym top silnicema pro offroady a stovkama zpomalovacích prahu.

Breakthru
03. dubna 2018, 19:26
1

tož kurva, kde je kategorie normálního borca?Týpka, co vydělal love a chce něco víc než šáde v dehtu....

reagovat
Beny
04. dubna 2018, 07:25
1

Ono je snad něco víc než Sháde f dechtu?! :-O

Bavoraczech
04. dubna 2018, 12:02
0

Protože když ten "normální týpek", co se mu daří a vydělá 50 měsíčně za pár let našetří mega a půl, tak ho určitě nevrazí do nový 4C nebo BRZ a ani ani do A6 a může bejt nadšenec jakej chce... teda pokud neni blbej.

beastar
04. dubna 2018, 12:27
0

Otázka je. Co je normální? Někdo kdo ty prachy zdědí? Ten kdo založí firmu a maká? Když má na auto za 2+ tak ho to stejně změní. Lidí co ne je 1%. Protože opravdu na auta o kterých tam píšu nenasetris. A ani si je většinou nevezmeš na leasing:) jako klasickej Arval třeba...

Breakthru
04. dubna 2018, 19:19
-1

to jsem jen tak ze srandy nadhodil.Je mi to tak nějak fuk, já lidi neškatulkuju.Dělím je jednoduše na bílý a zbytek....
Jinák šáde v dehtu je nejvyšší meta, dál už nic není, jen černý díry a konec vesmíru, to je pravda odvěká.

Ju
Junior
06. dubna 2018, 22:04
0

Bea: týpka, co ty prachy zdědí tam máš. V posledním odstavci :)
Arval umí zajímavý individuální operáky. Zaslechl jsem něco o M3 F80 fplný včetně pneu za cca 40k bez daně měsíčně, 60 tis. rok. To není úplně marný ;)

beastar
06. dubna 2018, 23:19
0

Tak já ti umím taky namodelovat Ghibli fplný. Sorry ale tomu nájezdu moc nevěřím.A není tam na jak dlouho. Tomu co si napsal u Arvalu věřím tak na rok a ještě pro vip klienta;) Jinak no way. Dá se na to dostat s Levante fropě. A jako pneuservis za tyhle prachy v ceně u M3? To se dali voe na dobročinnost ne?;))

Ju
Junior
07. dubna 2018, 09:09
0

Na 3 roky. Psal to Bond na Af.cz. Jak jsem nakoupil, tak prodávám :)

beastar
07. dubna 2018, 12:29
0

Já si myslím, že to je možný, ale fakt jak si psal je to hodně individuální. Musí bejt saturn v dobrý pozici a stará Nováková musí mít dobrý čísla.

Bavoraczech
04. dubna 2018, 12:03
0

Chybí mi skupina "finanční poradce - pojišťovák" OVB, Partners, Broker.... a abych ukázal že na to mam, tak koupim nějakýho toho Jaga nebo Camaro na lízačku.

reagovat
Beny
04. dubna 2018, 12:15
0

Áno, na chvilku než ho zase vrátí. :-)

beastar
04. dubna 2018, 12:24
0

No řekněme že je to podnikatel. Na tyhle auta mají reálně stejně jenom lidi z centrály a těch jsou jednotky. Ostatní to maj půjčený:) Když už tak specifická skupina jsou realitní makléři. Ale taky nejčastěji je to Audi...max q7.

Franz Kafka
06. dubna 2018, 15:34
0

Tak více méně je to pravda. Jsou lidé kteří tomu rozumí a baví je to a přitom mají v garáži 8 supersportů. Těch je ale vážně málo. Více méně například hodně herců z Hollywoodu tahle auta točí celý život a neví o tom v podstatě nic. Jen se jim to líbí. Zase na druhou stranu prodejci a výrobci těchto aut z takových lidí žijí takže je to taková vzájemná symbióza. A jediné co teda kvituji tak prodejci takových aut jsou trochu něco jiného :) Dva znám osobně a jsou to lidé, kteří těm autům vážně rozumí a mají je rádi.

reagovat
ToMyx
09. dubna 2018, 12:09
0

Pěkná sonda mistře, chvíli jsem se smál, pak trochu zvážněl. Ten Limbe je tak profláklej, žes ho klidně jmenovat mohl, ale i tak to mělo šťávičku :-)
Myslím, že opravdových fandů do aut a jejich techniky a k tomu i s naditou prkenicí bude málo. Buď jsou získané prachy vyvážené časovou náročností (takže prostě není čas) nebo u "dědiců" budou dražší káry jen taková nízká možnost sebepropagace a cokoli blížící se manuálu nebo dokonce ušpinění rukou asi nebude to pravé.

Co si budeme povídat, 50 talířů měsíčně dnes není kdovíjaká suma. Je vám 25-30, blíží se potřeba hypotéky na baráček za 5, protože v tom paneláku je to vopruz. Pak nastoupí 2-3 potomci pěkně za sebou, aby výpadek nějakého přízpěvku z druhé strany byl citelnější a nakonec jste rádi, že si ušetříte aspoň na malou víkendovku bez střechy a máte na nějaký ten provoz a opičárny, aby to na okruhu dělalo rohlíček :-)

Tuhle jsem měl možnost se s jedním známým chvíli projet a pobavit se. Co jsem zjistil?
Ač prapůvodně velký fanda okruhového řádění (3 roky lital všude, kde se dalo), jedná se vlastně jen o ekvivalent dnešního kancelářského pumpičkáře.... Něco ve smyslu sice na kole jen jednou za 3 týdny, ale vybavení a samotný stroj aspoň za čtvrt míče..jinak to neuznává.

Takže prodal svou A7, koupil na léto Caymana S a jezdili se ženou po ČR na občasné výlety. Nakonec vlastně přiznal, že zpohodlněl, že už ostře nejezdí, že by ho to i bavilo, ale že je kolem toho spousta práce.... Že už ho nebaví ani ty kola přehazovat, aby to na okruhu stálo za to a všechno neustále kontrolovat. Že si už prostě nechce špinit ruce, protože má mechanika, který mu kontroluje i tlak v pneu. Chlapíkovi je dnes 38 let...
Zvuk a svezení v Kájovi bylo moc fajn, jen ten přístup, asi změna žebříčku hodnot....

reagovat
beastar
09. dubna 2018, 12:46
0

Tak snaha byla. No je to jak piseš. Stal se z něj typickej majitel Porsche no. To jestli bude postupovat karierou dal, tak v 50 letech Turbo a s manzelkou, nebo mladší nahradou jenom k Balatonu a zpátky. Navíc teda taky je pravda, že okruhy tě bavěj taky jen nějakou dobu nejvíc za mlada. A když máš ultra sporťák tak je to ježdění drahý i když máš vatu. Vlastně se neni čemu divit že s tim moc nikdo nejezdí nikam;)

ToMyx
09. dubna 2018, 15:40
0

Vystihl si vlastně i můj dojem. Já se starou paštikou klidně zablbnu celý den 2x za měsíc a netrhá mi to žíly, protože nové desky za cca 5tis, kotouče třeba 7, nový podvozek cca 25tis, pneu cca 12tis. Olej a brzdovka za málo...to se ani nemusí počítat. Pro jednoho to může být pade ročně a pro jiného 250, což si pak člověk také rozmyslí. Já hlavně chtěl vyzdvihnout to cos zvládl lépe ty. Je to dost časté, že s dražším sporťákem má možná člověk menší sklony využívat jeho limitů....

beastar
09. dubna 2018, 15:47
0

To si se přesně trefil do tématu takovýho kraťoučkýho blogu, co chci napsat. Vzhledem k tomu, že tady často skloňujeme supersport tam a tajdlenc. Nechápeme jak tajdle Venda od vedle má v garáži pět aut a nějaký to lambo a von s tim nejezdí. Neni to proto, že by nechtěl ale je to prostě proto, že u nás to auto tak trpý a ten provoz je tak kurevsky drahej i pro hodně bohatý lidi, že si každej km dvakrát rozmyslíš. Okruh to už je opravdu pro borce, který nemusí řešit 100,000 měsíčně. A jako takových je jich v našem regionu malinko. Vlastně jediná část světa kde si můžou tyhle káry fakt užít jsou paradoxně ne moc dobrý řidiči v SAE a okolních ropných státech. Nějaký to USA/ Kanada a pár dalších zemí, ale často majitelé i tak brečí že je to drahý. Ono to totiž je pekelný.,
-
Komentář upraven 9. 4. 2018, 15:48:52

ToMyx
09. dubna 2018, 16:44
0

Na blog se těším. Sice poslední dobou nemám úplně hodně času na Autíčkáře, ale aspoň ti zvednu počet diskutujících přízpěvků i 5 dní po uploadu:-D
Samozřejmě chápu, že vidina super káry je fajn, ale přijde mi to trochu jako když táta od rodiny kupuje auto na dalších 10 let než bude na nový:-) Prostě buď pečlivě zváží všechny pro a proti, aby to rodina utáhla nebo budou strádat a tatík pod náporem ženušky trpět:-)
Asi jsem ten z té opačné předposr., pardon, opatrnější strany, ale není lepší si pořídit něco ne tak exkluzivního, ale přitom schopného, aby umožnilo sypat jen tolik, kolik si majitel usmyslí?

Rien
16. dubna 2018, 15:09
0

Neni ta m4 v maskacovy a g od mansory narazka na ty individua co s tim furt stavaj u karlovek?:D M4 v maskacovy uz teda vymenili za C63 coupe s rychlejma pruhama a maserati, ale zluty gecko tam stoji furt:D

reagovat
beastar
16. dubna 2018, 19:42
0

Kromě jiného taky. Jestli myslíš ty dementy, co tam prodávaj koks a dělají že provozují klub:)) Maskáčová m4 pořád jezdí jen je odmaskovaná do původní barvy. Ta c63 je bílá tušim? Ten mě předjížděl teď nedávno U Bulhara na červenou. Respektive dojel na ty světla já zastavil na červenou a panáček jel dál. Tak oni jsou to všechno Arméni a podobný borci kterejm je všechno, tak nějak u prdele. Přiznávám že já taky umím být pěkný hovado, ale tohle jsou MISTŘI!
-
Komentář upraven 16. 4. 2018, 19:42:42

Rien
17. dubna 2018, 00:01
0

Jojo ty myslim)) aspon to maserati se mi libi

briza
22. dubna 2018, 08:12
1

M4 už je zpátky ve zlatu, C63 je bílá a má nějakej černej bordel na kapotě, plus samozřejmě totálně černý fólie, aby byl dojem idiota dokonalej. Jinak tomu, co se prodává kolem Karlovek, bych koks moc neříkal :)

beastar
22. dubna 2018, 14:48
0

Neboj o kvalitě zdejšího tovaru mám také informace. Je to taková pěkná parafráze na koks. C63 včera střežila chod byznysu. M4 asi potřebovala novej nátěr. Tak to je fleet kompletní jen Gtr nějak chybí asi si šel spát odpočinout na chvilku na dovču na Bory.

briza
22. dubna 2018, 08:08
0

Vole Bíste, Aventadory patří do Paříže, odkud se s nima dá jet dělat k trojúhelníku mezi Dýnem, Kozou a M1, přičemž cestou tam ho ještě můžeš podráždit před Fancy a cestou zpátky Fkolkovně. Dlouhou by to samozřejmě taky šlo, ale přijedeš bez nárazníků, což se "modelínám" nelíbí a to co? No to nechceme přece!

reagovat
beastar
22. dubna 2018, 14:54
1

Přesně! Takzvaná goldn prág roud. Co na plat ze je to trasa na kostkach asi 1.25 km. Před Fancy za to vemeš aby mladý vietnamci čučeli a zvedli se jim příčesky. U Deana vostrá levá 6 plnej rukáv pozor na lidi vlevo řež. A už je to tady stojíš v koloně tak ohul nějaký tecno. Pravda že přes Dlouhou prijedeš bez nárazníků i s normálníma autama. Ty prahy tam působí jako přirozená obrana proti kreténismu některých duchem chudčích. V Koze voe tam ty čutálisti jsou rádi že tam dojdou z kasína po svejch...jak by řek Ivan Horník co je to za klauni.

Rien
23. dubna 2018, 03:31
1

ja kdyz sem sem naposled jel s flekatou rx7 do centra na narodku, tak sem si akorat urval vzduchovej filtr o retardery (ochrana proti kretenismu:D) Je totiz chytre uplne dole, protoze se jinam nevejde. Zadnou sem bohuzel nesbalil a akorat se mi tam nekdo zacal smat at to vyhodim:( Pak mi to jeste asi petkrat chciplo, protoze to prestalo drzet volnobeh, tak jsem s tim radsi potupne odjel zpet do dilny

Rien
23. dubna 2018, 03:31
1

Priste si taky radsi koupim aventadora