načítám data...

Nejlepší svezení roku 2022 u Kraba nejspíš nepřekvapí

30. prosince 2022, 00:20 43 komentářů krab

Leckdo se snaží ke konci roku sumarizovat co vše se událo. Já prodal dvě svá auta, obě o kterých jsem si myslel, že se mnou možná vydrží až do důchodu. A koupil dvě jiná...

zobrazit celou galeriiPetr "Krab" Jeřábek: Nejlepší svezení roku 2022 u Kraba nejspíš nepřekvapí

Nejlepším svezením letošního roku bylo nakonec bezesporu Porsche 911 SC s dobovým silnějším motorem 3.2 Carrera ve své nejvýkonější verzi 231 PS. To auto mě neohromilo tím, jak by bylo rychlé, ale tím jak hezky si v něm zařídím. Zatím máme ujeto necelých pět set kilometrů a nechce se mi z něj vystupovat. Ve druhém a daleko modernějším a ostatně i rychlejším Porsche 911 (996) se mi teď ani nechce příliš jezdit. Je přesné, v ovládání citlivé, ale staré Porsche má v rukávu všechny trumfy, hraje na moje emoce a řídím ho s neuvěřitelnou radostí. Jsem rád, že jsem do té koupě šel, co rád, pořád tomu nemůžu příliš uvěřit, že tak fantastické auto doma konečně mám.

Obětoval jsem kvůli tomu Lotus Elise 111R. To bylo vážně unikátní auto, lehké, přesné a zažil jsem s ním spoustu akce i pár lehčích krizovek, kdy jsem šel do hodin, ale vždycky zůstal na asfaltu mosteckého okruhu. “Kačer” nebo svodidla byla vždycky naštěstí dost daleko. Pořád si říkám, že když bych si měl představit v garáži jen jedno ideální sportovní auto, bude to vždycky lehký Lotus Elise nebo Exige, byť mě tak nesmírně baví vozy Porsche 911.

Lotus mění úžasně rychle směr a miluje čistou stopu. Když už se sklouzne není sranda ho uřídit, ale právě díky tomu bylo britské sportovní auto tak výborná výzva se naučit zkrotit a ovládat. Myslím, že i po čtyřech letech a více než dvaceti tisících kilometrech se mi nepovedlo dostat do stavu, že bych byl s řízením své Elise sám se sebou naprosto spokojený, pořád se našly mezery, které šlo vylepšovat. Jednoho dne si podobný Lotus určitě koupím znova a budu se s ním dál učit jezdit. I majiteli Focuse RS MK1 (na fotce nahoře – kterého nakonec prodal a který nakonec tedy neskončil u mě, i když jsem byl hodně nalomený) se jízda v Elise nesmírně líbila a užíval si to.

Zdaleka nejlepší nové auto letošního roku, které jsem mohl nakonec dosytosti vyzkoušet byla Alpine A110S. Na jednu stranu miluju řazení manuální převodovkou, kdy mám jako řidič kompletně nad autem kontrolu. Spojkovým pedálem můžu kontrolovat míru zapojení motoru do procesu zrychlení i zpomalování a můžu si s autem díky tomu lépe hrát. I vedení ruky řadící pákou v její kulise do zapadnutí příslušného kvaltu je kouzlo, o které v autech pro radost nerad přicházím. Alpine bohužel nic z toho nemá. Motor a jeho projev řídí turbodmychadlo a jeho chytrý počítač, řadí se buď zcela automaticky anebo prostřednictvím dvou pádel, která jsou umístěna pod volantem. Elektronika těžko kdy v emocích přebije starou dobrou mechaniku.

Přesto všechno je ale Alpine A110S mým letošním favoritem mezi novými auty. Alpine A110S je totiž přirozeně vyvážená a s autem jsem si při jízdě na oblíbených okreskách hrál, měl pocit skvělé kontroly i zpětné vazby od sedačky a volantu. Auto se řídí příjemně, někdo říká analogově, zkrátka mi sedlo. Ono je fantasticky lehké a navíc není na okresce ani příliš široké, což je velké plus. Několik jiných zbrusu nových a řekl bych i docela drahých nových aut jsem letos vyzkoušel, ale Alpine A110S mezi nimi úplně vyčnívá.

Ten zážitek dohání snad jedině limitovaný Renault Mégane R.S. Trophy R, který nový už nekoupíte, ale měl jsem možnost s ním ujet prakticky dvě stě moc pěkných kilometrů. Ale Trophy R je auto, které svůj potenciál neukáže na silnici, tady je šíleně efektivní a rychlé, ale až na závodním okruhu. A i tady s ním byl jeho majitel letos hodně spokojený. Ale to je auto, které bohužel už na rozdíl od Alpine A110 nové nekoupíte. Vzniklo jich navíc málo a stojí i bláznivé peníze.

Relativně až pozdě na podzim jsem měl zajímavou šanci se projet vzácnou 996 GT3 Clubsport a taky s Ferrari 360 Modena. Svezl jsem se v nich na Sedle v Jeseníkách a ta široká silnice s několika vracáky střídanými s rychlejšími protahováky, které se jezdí na trojku mi sedla nejvíc v červeném Ferrari. Ten zvuk motoru je prostě boží, cvaknutí zapadlé rychlosti v otevřené kulise řazení taky. S Porsche GT3 se snad ještě budu moct seznámit v příštím roce jednou, protože je to naprosto úžasné auto, ale sakra těžké na nějaké opravdové zvládnutí. Taky mě lehce kleplo přes prsty, když jsem si myslel, že s ním můžu jet stejně jako s běžnou 996 Carrera 2 se svorem. GT3 je jiný kalibr, ať už výkonem, který nenápadně, ale dost strašidelně narůstá spolu s otáčkami, tak reakcemi, které jsou ostré a odhalí jakoukoli řidičskou chybu. Teď už snad líp tuším jak na ni, auto je úžasné, řekl bych možná nejlepší svezení letoška, ale ukázalo se, že ne auto, ale řidič stojí za houby. Takže surová GT3 v generaci 996 rozhodně ano, ale taky pracovat na sobě, abych jí dovedl aspoň trošku slušně řídit.

Modena byla proti tomu velice jednoduchá, přímočará, což je docela legrační zjištění. Ve skutečnosti, když bych mohl mít doma jen jedno jediné auto pro radost, přemítám, jestli bych řekl, že moje modré staré Porsche, nějakou Elise/Exige anebo právě F360 Modena. Na to totiž nedokážu sám najít odpověď anebo vůbec komukoli poradit. Cosi však napoví, že právě manuální Modena má co se týče atributů sportovního auta vlastně vše: krásu, kvílící osmiválec v osmi a půl tisících, čtyři sta koní, úžasný manuál a k tomu čitelné, dobré jízdní vlastnosti. Asi překvapím a beru nakonec Ferrari přátelé…  A to jsem se v něm nevozil dlouho, pár desítek minut nanejvýš, ale na božím úseku silnice do vrchu, no zkrátka ten první dojem byl skvělý. Na existenci A110S s jejím čtyřválcem a pádly jsem v ten moment dočista zapomněl.

Co se týče fotografie dalšího auta, které není ničím jiným než Lotus Esprit Turbo S4, to je stroj, který mě neuvěřitelně fascinuje. Leccos napoví, že mi dodnes tvoří pozadí na pracovním laptopu. Koupil jsem staré Porsche, ale sním o dalším starém Lotusu. Tak by se moje rozpoložení dalo asi nazvat. Neřídil jsem konkrétní auto velmi dlouho, možná hodinu, když to přeženu. To konkrétní nějakou dobu stálo v depozitu u sběratele, určitě by se muselo pořádně prohlédnout, koupit nové pneumatiky, doladit podvozek atd…  To auto je správně praštěné, turbo sviští přímo za hlavou, motor vrčí krásně nakřáplým sportovním zvukem a když jsem ubral a blow off si odfrkne, to se člověk prostě jen směje ani neví čemu. Nápad, koupit si jednou v budoucnu Esprit je krásně šílený. Budu o tom vesele snít dál.

A pak je tu ta věc co jsem provedl v září. Jel jsem se podívat na osmiválcovou Alpinu B10 a to auto se mi zalíbilo natolik, že jsem si ho ani ne týden na to odvážel domů. Najeli jsme od té doby něco přes dva tisíce kilometrů a taky navštívil servis. Autu jsem dopřál komplet nové tlumiče Bilstein i další drobnosti na podvozku, co bylo potřeba vyměnit, zbytek byla taková zevrubná větší údržba. Auto jezdí krásně a občas si postesknu, že to není M5, která měla manuální převodovku. Na druhou stranu se ZF převodovkou s tlačítkovým řazením spoza volantu (Alpina Switchtronic) je radost pracovat, hlavně po výměně oleje se automat docela zrychlil a vylepšil. Motor má zvuk i sílu, všechno je krásně decentní a skoro každou delší jízdu, kamkoli jsme jeli jsem bral od Alpiny klíče. Mezi ta nejlepší letošní svezení hutný osmiválcový sedan rozhodně patří.

A patří tam i poslední auto, se kterým mě nechal jeho laskavý majitel už dvakrát svézt a tím je modré Mitsubishi Lancer Evo VI. To je úžasný auto. Majitel myslím pilně připravuje blog sem do autíčkáře o jeho nové “mici” a tak toho nebudu prozrazovat příliš. Snad jen, že motor tahá jako hovado, kola najdou grip i v situaci, kdy jsem lehce zatínal půlky a přitom se to EVO velice citlivě a příjemně vodí po silnici. Ale je brutálně rychlé a už vím, proč, když jsem se snažil zrovna včera projet svižně, čistě a s radostí starým poršákem “Řevničák” a EVO VI. měl stále na dohled jak se říká za prdelí. A majitel pak na naší zastávce povídal cosi, jak je vidět, že jedu relativně opatrně a s rezervou v tom Porsche. No a já se přitom docela i snažil a fakt si ten kopec a řízení užíval naplno… 

A to je vlastně trochu i pointa celého ročního shrnutí. Prodal jsem MGB GT, veterána, kterého jsem měl leta a měl jsem rád. A je pravda, že z jeho výkonů a jízdních vlastností jsem tak trochu vyrostl. Pak jsem prodal velice rychlou Elise, ale jinak to nešlo. Vyměnil jsem jí, ještě s docela tučným doplatkem za Porsche 911 SC, které je v  porovnání s mnohými auty, na která tu výše vzpomínám daleko pomalejší, ale každá jízda a pěkný zakroucený kus asfaltu je výzva i obrovská radost, když se mi daří projet v tom správném rytmu. A přitom nemusím zas až tak moc překračovat takové ty předepsané rychlosti, kterými všichni samozřejmě jezdíme, ale víte jak to je “mrk, mrk”.  No, zkrátka rád si užívám, že řídím už v nějakém tom běžném “kilu” než muset tam mít pomalu dvě, abych měl pocit akce a sportovního svezení. I proto možná nakonec volím jako úvodní fotku Lotus Elan +2, který sice není letošní novinka v mé garáži, ale na jeho řízení se spolu s 911 SC budu určitě v následující sezoně nejvíc těšit.

Vše nejlepší do Nového roku všem magorům do aut přeje Krab :)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Fr
Frodo
31. prosince 2022, 10:32
2

Krása a tichá závist, tomu říkám automobily.

reagovat
Mechanik
31. prosince 2022, 10:35
0

To jsi měl krásný rok, tak přeji ať i ten další rok se ti vydaří a užiješ spoustu zábavy se zajímavými auty.

reagovat
Jaromír
31. prosince 2022, 10:37
0

Nádhera! Krabe, doufám, že ti toto magoření ještě dlouho vydrží.

Jaké máš předsevzetí? Prodáš Sallynu a Alpinu a koupíš Ferrari 348?

reagovat
krab
31. prosince 2022, 14:32
0

Dík Jaromíre! Ta 348 je tam tak trochu na parádu, ale samozřejmě... tohle auto mě nesmírně fascinuje a jsem rád, že jsem ho mohl v minulosti řídit. Ceny už jsou dneska hodně vysoko, tak na 348 v příštím roce vůbec radši nepomýšlím... ne, jsem spokojenej a uvidíme, co příjde, příjde... A tobě přeju taky spoustu zážitků za volantem žlutýho Itala!

Adam
31. prosince 2022, 12:44
5

Ahoj Krabe, super shrnutí roku. Pro mne je letošním vrcholem svezení a následný kup M3 E92, do kterého jsem se okamžitě zamiloval. Zvuk je samozřejmě od Ferrari výrazně jiný, ale přesně vím, co tím řvoucím osmiválcem ve skoro 8500 otáčkách myslíš :)
Jinak mé předsevzetí a zároveň veliké těšení je, až se v příští sezóně budu těch 420hp učit rozumně využít, je mi přeci jen 25, a tak s auty řekněme 300hp+ nemám tolik zkušeností.

Šťastný a automobilový rok přeji!

reagovat
krab
31. prosince 2022, 13:12
1

Ahoj Adame a taky ti přeju vše nej v Novém roce. Udělal sis rozhodně velkou radost tedy ... E92 M3 je úžasný auto, možná trochu větší a pocitově těžší nebo aspoň jak si ho vybavuku, když jsem na chvíli přesedl do něj z předchozí M3, ale ten motor je perla. A vůbec se to auto ovládá krásně. Jednou jsem měl úžasnou možnost si s ním zajet jeden stint v Mostě a bylo čitelný a hravý na těch výjezdech. Tak přeju ať ti to jezdí a hlavně si na těch 420 koní zvykej pomalu, postupně a s rozumem. Na hodně silný motory se zvyká docela rychle, vždycky musíme dát bacha, aby to člověk zas před zatáčkou stihnul i zpomalit :)

Vavris Vavrisovic
03. ledna 2023, 09:06
1

To je ovšem rychlý progres z té 316i, kterou si tak matně pamatuju někdy z dávnější minulosti :) gratulace.

beastar
03. ledna 2023, 12:11
0

Dávám za jedna.

Adam
05. ledna 2023, 15:37
0

Děkuji děkuji. Přesedl jsem z 535i E39, takže co se týče ovladatelnosti a minimálně pocitu lehkosti si zatím užívám.

Ten přechod zase nebyl tak rychlý, na 316i E36 jsem v 18 začínal, pak se přešlo na 330Ci E46, 535i E39 a teď M3. Fajn 7 let :)
Až by to taky konečně zasloužilo nějaký ten blog, to bych ale nesměl být línej..

David Marek
31. prosince 2022, 13:22
1

🤯😎

reagovat
beastar
01. ledna 2023, 00:44
4

Dobrý.. starým osmiválcem jezdím denně. Druhým občas. A nejlepší svezení roku je zaručeně 911 turbo S 650hp.. který si užiješ i v těch dvou kilech. Jinak tvoje auta krásný ke vidět, že zažíváš taky určitý posun. Takže vše dobré do nového roku a opatrně na plynu.

reagovat
RTjohny
01. ledna 2023, 04:41
0

Lajk :) Hezke kilometry v 2023 preji!

reagovat
Moctezuma
01. ledna 2023, 22:45
0

Krabe, pěkně napsaný článek. Btw, az jednou budeš prodávat svojí 996, dej vědět :)

reagovat
bu
buteo
02. ledna 2023, 15:21
7

Já využiju místa a času, abych vám všem, vy benzínové makovice všeho druhu, praktikům i teoretikům, brusičům okruhů i pozérům, drtičům okresek i leštičům, drifterům, mechanikům i diskutérům, bohatým i chudým, mladým i starým
popřál hodně dobrý nový rok, plný nejen autíčkářských zážitků a radostí !!!

reagovat
Vavris Vavrisovic
03. ledna 2023, 09:05
0

Tobě taky Jindro!

Sa
Sato
02. ledna 2023, 18:37
2

Veľmi pekné!
Za mňa konečne po dlhej dobe bolo vrcholom zvezenie sa vo vlastnom aute. Dlho som špekuloval, vyhováral si to atď... Ale aj vďaka tejto komunite som do toho nakoniec šiel. Koniec koncov, je to taký normálný hatchback a vlastne praktické auto :) (ktoré ale nateraz nedostalo zimné gumy tak odpočíva dve poschodia pod zemou)
Štastný nový rok!

reagovat
af
afro-r1
02. ledna 2023, 22:01
0

Ma oblibena barva.
V dobe vzniku meho vozu takove nebyly, tudiz prislo loni prelakovani. Sice sestimistna castka, ale nelituji ani koruny.
: o )

krab
02. ledna 2023, 22:45
0

Dík za přání a tobě taky! No BMW M140i nebo M240i je moc pěkně fungující auto. Líbí se mi, že ten motor není naladěný jako typický turbomotor, ale má takovej lineárnější charakter, prostě sílu jako by to snad i 4 litr podle označení byl .. Tak přeju ať vám to jezdí a mnoho zábavných kilometrů!

Sa
Sato
02. ledna 2023, 23:28
0

Afro: valencia orange je fakt paradna, dokaze aj z takehoto nic moc dizajnu vyrazit maximum
krab: Je to len m135i, cize N55, ale je tam MHD palivova mapa, v sport mode je turbo lag celkom maly ale ani na sekundu da neda zabudnut ze je to turbo motor, celkovo ako to je poskladane (potune) tak to robi take tie cool turbo zvuky, spise "more show than go", no zatial ma to rozhodne neomrzelo :)

esmo
03. ledna 2023, 09:56
0

M135i je mňamka, projev trochu neurvalejší oproti novějšímu B58 motoru. Taky jsem po tom pokukoval, ale nakonec to skončilo jen u toho pokukování :D

Sa
Sato
03. ledna 2023, 10:06
0

"neurvalé" je celkom vystihujúce slovo :D

Vavris Vavrisovic
03. ledna 2023, 09:12
4

Nemám slov. Až se nechce věřit, že to je shrnutí roku nějakého cápka od Prahy a ne youtubové hvězdy z Británie - ještě tak 10 let dozadu by mi to přišlo jako totální fascinace.

No moc hezké!

[Vavris toho času jezdící jen s Cromou, sedící na penězoch a čekající, kam se vydat dál.. :D ]

reagovat
krab
03. ledna 2023, 09:31
0

Taky všechno nejlepší do Novýho roku Vavrisi! No, mám fajn kamarády a je fakt, že na to, že jsem si myslel, jak mám vlastně na ježdění málo času a věnuju se daleko víc rodince, tak na to taky zírám, s čím vším jsem se nakonec mohl projet, byť s něčím třeba jen relativně málo.

Každopádně jsem zvědavej kam se vydáš dál, co koupíš, těch možností je nakonec víc a přeju ti ať hlavně vybereš auto, který ti doopravdy sedne.

bu
buteo
03. ledna 2023, 09:49
0

Chacha: sedí na peňezoch při skoro 20% inflaci ! Přitom jaro za chvilku - až oschnou okresky a okruhy, tak tě to s Cromou moc bavit nebude, myslím. A taky moc nevěřím, že bys nevěděl kam dál. Tak do toho a šťastnou ruku, Tome !

Sa
Sato
03. ledna 2023, 09:55
0

celkom dlho sa branis kupit si caymana :)

krab
03. ledna 2023, 10:08
1

To jo :-D Buteo to asi vystihnul ... já radši všechno utratil za auta :-D Jako obvykle..

beastar
03. ledna 2023, 12:10
1

Krab: Nevěřil bych že to někdy napíšu. Udělal si dobře a ideálně za taková auta by měl utratit něco každý. To poslední Porsche je skvělý. Já bych to pravděpodobně nechtěl Porscheho sen mě opustil asi před dvěma lety. Nějak mi to nesedí ale pro lidi jako ty. Kteří spíše užívají projížďky a tu atmosféru je to ideální volba. Vavris nedávno na insta dával Countach takže tam je to jasný. Sbírku začne velkolepě:))

Jinak souhlasím s tím že Krab vytvořil na české poměry docela hezkou smečku aut. Plus prostě není linej budovat kontakty. A to všechno jako hobby.

bu
buteo
03. ledna 2023, 16:43
0

Už jsem to tady jednou někde psal: vypadá to, že nám tu v Krabovi pomalu nenápadně roste takový český Jay Leno. Malý, ale náš (-: Třeba bude mít časem svůj kanál na Youtube, naskočí na všechny možné sociální sítě, ….. Fandím ti, Petře!

krab
03. ledna 2023, 21:15
0

Sorry, to dole měla bejt Jindro na ten tvůj komentář :-D Ne, jsem rád, že už máš své fanoušky, ale jako náhodou, kdyby mi nějaký kameraman pomohl a měl na to čas a já na to měl čas, tak bych si nějakej "film" s Poršákem klidně cvičně vyzkoušel. Aspoň bych viděl, že to není žádná legrace ... a že vytvořit 10 min parádní video zabere asi neskutečný množství času, navíc se to musíš taky naučit. Moje oblíbený s 911 SC je tohle ... fakt hezký a hlavně ten kluk s autem taky jezdí, žádný sběratel a leštič .. to je mi nesmírně sympatický

Mechanik
04. ledna 2023, 07:58
0

Až najdeš, dej vědět, takového kameramana bych taky potřeboval. Chtěl bych natočit informační videa o pár zapomenutých autech, jako třeba Škoda 110l soutěžní A2

krab
03. ledna 2023, 21:11
0

Třeba i ten youtube bude, pořádnýho kameramana a naučit se drift a sláva poroste strmě do nebes :) Jinak jak můžu tak jezdim, nechce se mi z toho vylézt...

reagovat
bu
buteo
03. ledna 2023, 23:07
0

Tak to má bejt 👍 Carpe diem, život je krátký.

Mechanik
04. ledna 2023, 07:53
0

To je i moje moto. Život je moc krátký na to abychom jezdili v nudných autech.

af
afro-r1
04. ledna 2023, 08:32
0

To bile svinstvo (sul) zustava na silnicich do prvniho poradneho deste. A ted se stale soli i suche silnice, protoze je rano jinovatka a pod nulou.
Takze s mottem souhlasim, ale mam letni a zimni auta.

Mechanik
04. ledna 2023, 08:39
0

U nás je nasoleno tak 14 dní v roce, pak jak píšeš, vyhlížím vydatný déšť a už zase sedám do kupátka. A samozřejmě zimní provoz, i pro těch pár dní to stojí za to, využiju i v průběhu roku na nějakou tu špinavou práci, že.

krab
04. ledna 2023, 08:46
0

Na části silnic se tu v okolí solit nesmí, ale jinde jo... taky vyjíždím až po nějakým prvním, druhým slušným dešti už to pak jde. Mám u aut podvozky ošetřené něčím jako dinitrol, vzlínavé vosky zkrátka a zrovna 911 SC je ještě ochráněná komplet keramikou na laku, takže když by byla pak fakt hodně zaprášená od tý silnice, kdy nevíš úplně jestli to není zčásti i sůl, tak to pěkně opláchnout včetně spodku, usušit a zas dát do garáže.. Ale moc často to máčet taky nechci, to si myslim, taky není dobrý, jak někteří autaři ve snaze mít auto pořád čistý po každý vyjížďce míří na ruční wapku to si myslim, není ani dobrý ...

Mechanik
04. ledna 2023, 08:59
0

Možná jsem prase, ale veterány meju jednou ročně, pořádně a pak už ne, parkují pod plachtou a nevadí mi že je na autě vidět že se s ním jezdí

af
afro-r1
04. ledna 2023, 09:07
0

Me stve hlavne, ze vitr a ta auta okolo ten prach viri a pak to jde do motoroveho prostoru se spoustou hlinikovych a litinovych dilu a pak je to tam takove "nevzhledne".
Zrovna loni jsem menil zcela funkcni vnejsi zpetna zrcatka s velmi "ohnilym" hlinikovym vnitrkem (jenz neni bezne videt) za totozna s netknutym hlinikovym odlitkem a tak mam lehce zvysenou citlivost k jizde v potencialne degenerativnim prostredi...

krab
04. ledna 2023, 09:40
0

To rozhodně jo, ale proto to chce jezdit v počasí během zimy jako bylo třeba teď v posledních dnech, že už se ta sůl těmi dešti smyla (nevím jestli všude, ale ve středních čechách , plzeňsku atd určitě jo) a není to tak hrozný. Ale třeba dneska dopoledne stejně nemám čas, ale kdybych teoreticky měl, tak nevyjedu, byla jinovatka a ty hlavní silnice skutečně nad ránem mohli předsolit, někdy to fakt dělají, takže jakob riziko je. Ale zas z toho nedělám kovbojku a když jsou ty podmínky rozumný, tak se jdu projet prostě... vezmi si třeba v Anglii - tam by se nesvezli za sucha a hezkejch podmínek nikdy. A jakejma kárama tam chlapy jezdí .. občas potkáš na silnici jen to, co by jinde v Evropě bylo vidět jen v muzeu

af
afro-r1
04. ledna 2023, 11:08
0

To ano. I na motorkach maji (nucene) najezdene spousty kilometru, tudiz s destem prilis nezpomaluji, nebot vedi, kde jsou limity.

U nas jsou "zabavne" silnicky skoro vzdy do hor, nebo podhuri a tam je lokalni "bordel" a vlhko skoro jistota. Tak si s jezdenim ciste pro jezdeni pockam na jaro.
: o )

StreetPro
06. ledna 2023, 10:49
0

Fajné čtení .-) nemít 335i, asi bych zvažoval nějakou alternativu z tvého repertoáru...
- 997 mi přijde praktická alternativa 335i, navíc s výhledem do budoucna, že udrží nějakou hodnotu...
- 348/F360 to samé, pokud to člověk nezmastí, udržuje a koupí rozumně, může to prodat beze ztráty dál... ale je tu side-efekt vlastníka Ferrari... ale má to vše, co si tak představuju pod pojmem sporťák (jakože bych to nemusel zase tunit, aby to nějak jelo, zatáčelo, brzdilo apod)...
- Esprit SE/S4 bych mohl, ale mám respekt před reputací čehokoliv z UK (koroze, nespolehlivost, nízká životnost dílů)...
- 928 S4 na jednu jsem dal zálohu, ale nakonec zvítězil zdravý rozum před chtíčem, takže těch propadlých 10k beru jako rozumnou investici proti spoustě starostí (auto bylo daleko od tip-top)... dneska je to výkon/váha na úrovni obyč HH, renovace čehokoliv nevyhnutelná a finanční sebevražda (těsnění oken, dveří apod, když to chce mít jeden hezký)...

Že bych "s těžkým srdcem z rodinných důvodů" :-) prodal 335i a koupil něco v 4 místném/dvéřovém kabriu (s velkým kufrem na kočárek, v automatu s navi/park senzory/couvací kamerou) a vnutil to ženě jako její uber-auto?
Asi budu muset pořešit další parkování...

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. ledna 2023, 22:54
-1

Dobrý den, potřebujete hypoteční úvěr, úvěr na auto. máme nejlepší nabídku pan Gala Pavol, je to spolehlivý věřitel, naše služby jsou 100% garantovány. můžete mít půjčku od 20 000 Kč do 60 000 000 Kč s velmi nízkou úrokovou sazbou, pokud potřebujete půjčku akutně, pospěšte si a obraťte se přímo na něj.
E-mail: galapavol547@gmail.com

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. ledna 2023, 22:55
-1

Dobrý den, potřebujete hypoteční úvěr, úvěr na auto. máme nejlepší nabídku pan Gala Pavol, je to spolehlivý věřitel, naše služby jsou 100% garantovány. můžete mít půjčku od 20 000 Kč do 60 000 000 Kč s velmi nízkou úrokovou sazbou, pokud potřebujete půjčku akutně, pospěšte si a obraťte se přímo na něj.
E-mail: galapavol547@gmail.com

reagovat