Jan „RTjohny“ Labant
| Bydliště | Praha 4 |
|---|---|
| Registrace | před 7.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 8.6 dny |
| Příspěvků ve fóru | 40 |
| Komentářů u článků | 9 |
| Pozitivních komentářů u článků | 4 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Dizajnove libi. Uvidime, co z toho ve finale vznikne - prece jen, hlavne ten predek je otazka, nakolik bude vypadat seriove.
A pak pujde o to, jaka bude technika, jak to bude fungovat, jak to bude jezdit.
Pevne verim, ze pro pristi rodinny povoz uz snad budu mit vyresenou otazku nabijeni a teoreticky tak bude elektro prichazet do uvahy.
Manzelka rozdil v principu nepozna, pro jizdy po meste a rozvozy deti to bude vlastne efektivnejsi. A na vyjizdky a vikendy si ponecham benzinovou MX-5 :-)
Zatim tedy vymenu hybridni Corolly ani vyhledove nechystam, ale je fakt, ze jak budou deti odrustat, muze prostor na zadnich sedackach prestat stacit pro delsi trasy. Tak uvidime ;-)
Peklo zamrzlo.
Ne, vazne mi ten prestup nedava smysl. Sice byvaly 7nasobny mistr sveta. Jenze mu tou dobou bude uz 40 a je na miste otazka, zda neni uz za zenitem. Tymove partaky taky moc nevalcuje (pokud si odmyslime Bottas :)).
Urcite by mi daval vic smysl nekdo perspektivnejsi. Ostatne i ten Sainz posledni sezonu jezdil vyborne a prijde mi, ze je v ocich Ferrari podcenovany - snad si vsichni pamatuji tu jeho strategicky dokonalou jizdu pri jedine nonRedBull vyhre v minule sezone.
A platit ten nesmysl pilotovi pred koncem kariery je taky docela ulet. A pokud by ho nahodou Charles pravidelne porazel, docela klidne to muze urychlit konec kariery a otazka obsazeni kokpitu bude znova na stole.
Par let zpatky jsem ve stejnem rozpoctu poridil Mazdu 3 BK hatchback s 2.0. Vesmes spolehlive auto, byla tam sice uz nejaka koroze podvozku a blatniku - to je pak na zvazeni, zda ji novy majitel bude chtit resit nebo ne (co jsem pochopil, ma to byt auto na rok, max 2), ale jinak si nevybavuji nic, co by bylo treba resit mimo beznou udrzbu. Vlasne jo - ostrik zadniho okna a 1 stahovacka se menilo. Protoze jsem se sveho casu rozhodl tu korozi poresil, tak pri nakupu novejsiho vozu s rozrustajici rodinkou jsem akorat Mazdu posunul dal v ramci sirsiho rodinneho kruhu a jezdi doted bez nejakych nepredpokladanych servisnich ukonu.
Jak se tady ale casteji vyskytuje - atmo benzinovy japonec mi na takoveto priskoky celorocne dava smysl vic. V pripade teto konkretni Mazdy jsou pak nejake veci spolecne take s Focusem v ramci tehdejsi spoluprace a benzinovy Focus by tak asi byla dalsi volba, na kterou bych se podival.
A jeste obecneji pak asi bude platit to, ze nez vybirat konkretni model, tak to spis bude chtit vybirat z vetsiho seznamu a hledat kus, ktery bude v co nejlepsim stavu. :)
Loni touto dobou jsem resil obdobny problem (sice uz s 1.ditkem) a nakonec zvolil Corollu TS s GR Dynamic a AVS podvozkem (packetem).
Otazka, zda trvas na uplne novem, nebo muze byt lehce jete, ale primo od Toyoty. Ja bral v Toyote auto 10 mesicu stare, najeto melo 6tis km. Ale je fakt, ze jsem hledal docela dlouho v Nemecku (pozor, tam maji trochu jinak znacene vybavy), Polsku, Slovensku, Rakousku... a nakonec si pro ni jel na Slovensko.
Volba na Toyotu padla prave z toho duvodu, ze se dost jezdi po meste a tento pomer jizd se asi bude zvysovat. A otazka spotreby se ukazala byt vice prozirava, nez jsem puvodne predpokladal (to jsem si rikal, ze za par let to muze byt treba dulezite pri dalsim prodeji). Navic s autem jezdi pomerne casto i neznejsi polovicka a ta eCVT je uzivatelsky hodne jednoducha. Akorat si clovek musi zvyknout na takove trochu zvlastni huceni pri prudsi akceleraci. Nevim, zda jsem si uz natolik zvyknul nebo se to s najetymi km zlepsilo, ale uz to nejak nevnimam.
o neco vice, nez matematickych par, ale pocitove stale jen par :-D
Moje prvni auto, ktere jsem vlastne kupoval jeste jako student (byt uz tedy to bylo na konci studia, kdy jsem akorat dodelaval diplomku a vedle toho uz pracoval) byl Colt '96 1.6. Koupeno za 900 eur v te dobe.
To auto jezdilo super, vydrzelo mi spousty let, nez jsem jej prodal za 600 eur dale...
A musim rict, ze to auto otevrelo nove moznosti studentskeho zivota - najednou se toho dalo stihnout daleko vice a dostat na uplne nova mista. Parkrat jsem s tim projel Italii a celkove...diky za clanek ;-) Je to sice jen par let, ale stejne jsou to super vzpominky
Hned jsem si vzpomnel na hezky zpracovany dokument o Dunlopech - Road
https://www.csfd.cz/film/374787-road/prehled/
Omg, tohle mi vybavilo vzpominky na dovolenou na Mallorce (asi 2015, mozna 2014), kdy jsem mel Ypsilonku pujcenou. S tim pidi motorem s turbem. Projizdet s tim kopce bylo vazne zajimave - kdyz jsem cestou do kopce musel zastavit, tak to nasledne vyzadovalo pres spojku drzet turbo porad v zatahu, abych se vubec pohyboval. Navic byl z auta docela spatny vyhled, hlavne smerem dozadu. A celkove spatny posed a vlastne vubec vsechno. Nechapal jsem, jak neco takoveho muzou myslet vazne a nekdo to vubec koupi. (A to jsem mel doma tou dobou doma stareho Colta z 1996)
Jo a ten uzasny motor jsem mel i na lonske dovolene ve Fiatu 500 Cabrio :-D
Vzal jsem to na lehky vylet do kopcu na Kanarech (nekolik cilu - prochazka, vyhlidka, restaurace...) a pri prijezdu k ubytovani auto hodilo cervenou kontrolku oleje a nechtelo jet. Po vypnuti a nastartovani uz ale zase jezdilo. A prekvapil me pristup pujcovny, kam jsem zajel, at si zkontroluji olej. Ale vzhledem k tomu, ze kontrolka uz nesvitila, poslali me pryc ;-)
Jo, dostalo me vice zde zminenych prusmyku. Ale nejvetsi prekvapeni pro me byl Grandcanyon du Verdon a jeho blizke okoli. To doporucuji opravdu hodne.
Cela lonska trasa pak zde (bez fotek; snad budou odkazy jeste funkcni): http://forum.mx-5.biz/viewtopic.php?f=57&t=6411
