načítám data...

Chci si koupit veterána, ale co?

22. března 2022, 23:04 61 komentářů furrow

Koupě veterána


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Pe
Pete1427
22. března 2022, 23:46
2

Abych řekl co si myslím, tak nejvíc je u Tebe potřeba vyřešit jaké vlastně chceš auto. Je to klasický velký sedan? Malý roadster dle anglické školy? Protože sorry kamo, nejsem sice kovaný veterán expert, ale mám za to, že prostě nevíš co chceš. A s tím je potřeba začít něco dělat! Prvně je potřeba podle mě si říct jaky chci auto. Sedan? Kupé? Cokoliv jiného? A až potom dané kategorii vybírat veterána. Ještě další důležitá otázka je, kde to budeš servisovat? Prostě na co máš garáž a hlavu nastavenou. Já jsem třeba zastánce takového od schody přístupu, mám auta co znám a servis dělám sám. Zodpovez si otázku co umíš sám, nebo na co máš servis kterému bezmezně věříš a podle toho vybírej co nakonec koupíš.

reagovat
krab
22. března 2022, 23:59
0

Když sis mě takhle vyvolal, tak to bych asi poradit nějak zkusit měl ... To by chtělo rozebrat co tě bere za srdce z těch, jaká éra, jaká značka, odkud, Japonci , US káry, Německo, Itálie, Anglie atd.. Těch tipů bych asi dokázal říct hodně, ale fakt záleží co očekáváš. Opravy a renovace - u starýho auta je to vždycky tak, že práce na něm je. To je součástí tý zábavy. A je potřeba najít někoho kdo ti poradí, když už si sám nevíš rady. Taky je dobrý sledovat jestli to daný auto má ještě dostupný díly a za kolik,

Rozpočet 300 není tak špatnej, to se dá něco zajímavýho vybrat, nakonec sám jsem taky dřív nekupoval nic přesahujícího tuhle částku a bavil jsem se...

Když bych to nějak segmentoval po čem stojí obecně za to dívat, tak to bude:

Malý auta: Ten Renault 5 se mi v tom výběru tvým taky líbí, ale moc se mi nelíbí ta cenovka, teda asi bych 140 za R5 nedal... ale je to relativní. Prohlídl bych si evropskou nabídku Miníků éry 90. let, Šly hodně nahoru cenově, ale do 300 by se ještě koupit šlo

Sedany: MB 190 a koupil bych si pokud bych na to natrefil 2.6 Sportline , to jsem jednou málem koupil, ale sešlo z toho, no dneska bych tohle auto bral všema deseti

Sporťáky: Pokud tě baví Angláni, tak MGB je tady jasná volba. Jinak těch dalších možností je hromada, posíláš odkazy na youngtimery , tak tady z toho éry 80's a možná ranných 90's by se ještě našlo docela dost aut co se cenově nedostala výš. Mě osobně by bavilo hledat a najít Toyotu MR2 (AW11) zkrátka tu první generaci, to je famózní auto

Ty jo, těch možností je fakt hromada...

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 19:57
0

Díky moc za reakci. Já si umím sám udělat něco na plechařině, vykytovat, vybrousit nastříkat nalakovat...jinak mám kamaráda co je automechanik a ten mi vždy dělal na autech. Když nad tím přemýšlím, tak někdo mi tady psal, že nevím vlastně co chci....ale protože mi bude 57, tak vlastně vím co. Auto, nad kterým jsem slintal, když jsem chodil na základku, kupoval SM a vzadu na poslední stránce byly ty auta ze západu. A to hraje roli. Když by bylo pěkně zachovalé, tak mi to je vlastně jedno. A ještě to mám tak, a to je z toho dětství, že 70, 80 i 90 léta. Já měl tu MR2 a prodal jsem ji před 11 lety, to tak letí, a teď už by byla veterán a ta mě mrzí. Ale znovu bych si ji koupit už nechtěl. V té době dětství a mladosti jsem ani nevěděl, že existuje nějaká MR2. Mě se moc líbí ta R5. Na servis by to asi nebylo nějak složité...mě se líbí malá auta.

krab
23. března 2022, 21:27
0

Úplně ti rozumím, mě teda 40, ale na tu dobu 80/90 mě taky dneska teda začíná brát nostalgie, ale přesně jak ty píšeš, na ty auta co byly v tom automobil magazínu někde na zadní stránce nebo v SM a byly ze západu. "Ostalgií" jsem nikdy netrpěl ... A pak mě inspirovaly auta co měl táta anebo co jsme si o nich vyprávěli, někde viděli atd..

Při výběru je potřeba si teda říct jestli skutečně spíš veterána : čili něco 50/70 leta s tím, že je s nima přeci jen víc práce a svezení baví jen na určitým typu silnic. Youngtimery 80/90 leta jsou de-fakto moderní auta se kterýma se dá jezdit kdekoli, kdykoli. Teď jde prostě o to objevit ten průsečík toho co tě přiláká a bude mít stav/originalitu , takovou nějakou duši co na tebe při prohlídce toho auta dýchne. A bude to pochopitelně slučitelný s tím tvým rozpočtem.

Kdyby to byla nakonec zrovna ta pětka Renaultka, vůbec bych se tomu nepodivoval, mě se taky děsně líbí.

U mě je to v "garáži" tak, že mám dvě sportovní auta, klasický éry, šedesátá léta, protože miluju ty tvary těch aut, karburátory, zvuky těch motorů, ty vůně a všechno kolem. A pak mám sportovní auta z éry kolem začátku milenia, konstrukčně auta přelom 90/00 leta. Já tuhle éru považuju za docela šťastnou ve smyslu poměru mezi tím jak se s těmi auty už člověk sveze, jakou míru komfortu dovedou nabídnout, a navíc výkonný motory přitom ještě ne tak složitý na tu elektroniku.

To období 80 nebo ranných 90 let doma chybí, ale táta má Sierru , dvoulitrovou rok 87 a nestíháme jí využívat, dokonce by jí i rád prodal a já to vidím na sobě taky, že reálně nedokážu najít čas, abych jí vytáhl z garáže u táty a jel projet. Takže je to takový to - auto z nostalgickýho období pro mě i pro něj, ale reálně s ním moc nejezdíme. Na druhou stranu, bejt to třeba E34 535i z tý doby nebo ještě lépe E28 čka třeba 528, tak to bych s ní jezdil tutově daleko víc. Takový auto jsem si dlouho přál a nikdy nenalezl kousek, kterej buď stál za to anebo zase nebylo místo, finance atd.. zrovna tak ta AW11 MR2, s tím jsem se svezl a byl jsem nadšenej, za mě nejlepší japonský auto na řízení z tý doby, když nebudu počítat vysloveně tu nejdražší třídu jpn sporťáků tý doby...

Ale jak říkám, toho je, že kdybysme to diskutovali u pivka, tak nás v půlnoci vrchní vyhodí a furt bysme měli v hlavě hromadu aut k probrání na další večery :-D

fu
furrow
23. března 2022, 21:43
0

No vypadá to na youngtimera - 80 - 90 léta. Jo, máš pravdu, to by se dalo povídat donekonečna. Co ta žehlička Mercedes 280? Je to drahé a složité na údržbu? To prodávají Veteráni na truc a to je od Tábora 20 km.

James
25. března 2022, 14:10
0

Žehlička je ještě solidně postavený mercedes, ale už dost plný elektroniky a skládací střecha se umí nepříjemně a draze pokazit. Tedy docela potencionální kasička v tomhle směru

fu
furrow
25. března 2022, 18:44
0

Díky za poznatek.

Wa
Wakantanka
26. března 2022, 13:01
0

Mňa osobne by asi najviac zaujalo to Fuego, predsa len ich už veľa nie je, má to taký punc jednorožca, veľa sa tam tiež nemá čo pokaziť a aj cena do budúcna skôr porastie.

Opelfahrt
26. března 2022, 13:21
0

Mercedes SL R129 už dneska nejde koupit do 300 tis., to by musela být strašná vražda... U té střechy existuje řešení v podobě hardtopu, resp. "glasshardtopu", ale to prodávají často v ceně u těch dražších kousků. ...

fu
furrow
26. března 2022, 17:07
0

No, to Fuego jsem taky jako malej kluk v tom SM zbožňoval. Pro mě to bylo hrozný fáro...

krab
26. března 2022, 21:10
-2

To je nás víc, já taky jako malej kluk strašně chtěl Renault Fuego, ani nevím pořádně proč :-D
Jinak s tím Mercedesem má pravdu docela Opelfahrt, s rozpočtem 300k to může bejt spíš neštěstí než radost. Ceny relativně vyšší všeho na údržbu a opravy, tady konkrétně ten motor 2.8 není žádnej zázrak, ono k té žehličce zkrátka pasuje osmiválec.

Můj tip na youngtimer do 300 tisíc by bylo BMW E28 , nějakou z motorizací s řadovým benzinovým šestiválcem. Tohle auto docela obdivuju za to, že je takový praktický na svezení i s rodinkou na výlet, ale taky se báječně ovládá. Druhej kandidát by byl ten Mercedes 190 E 2.6 Sportline. Ale bude se blbě shánět, protože jich moc není

fu
furrow
27. března 2022, 09:29
0

A já našel jak níže uvádím 190tky 2,0 a 2,3 sportline a vypadají v pěkným stavu. Je vidět, že je začínají lidi asi vozit. To je velký rozdíl oproti té 2,6?

Opelfahrt
27. března 2022, 13:18
0

Tak abych se přidal, tak jsem taky strašně obdivoval Fuego, protože ho měl soused u babičky ve Znojmě. Taky tam měli strašně exotickej průjezd pod pětipatrovým bytovým domem z kopce dolů do dvora, kde to parkoval.

Kdybych si vybíral takový auto, já, asi bych chtěl něco, co se mně už tehdy líbilo.
Jinak je tam krásný to Sapporo, bezrámový okna, modrej plyš v interiéru, originál litý kola (elektrony, jak se říkávalo). No škoda, že nemá šíbr a má bílej lak, jinak je to nádhera.

Wa
Wakantanka
28. března 2022, 16:30
0

Furrow: mne to Fuego príde ako taká voľba rozumu. Údajne to nejazdí nijak dobre, ale na víkendy v pohode. Do tých 300 tisíc sa vojdeš hádam aj s komplet repasom. Na dieloch a údržbe ťa to tiež nezožerie, dobre to vyzerá, navyše tiež som bol z neho v mládí celý paf :) Aj keď ja osobne z nejakého iracionálneho dôvodu špekulujem nad Simcou 1301 :)

fu
furrow
29. března 2022, 20:36
0

Se omlouvám, že jsem nereagoval, jelikož jsem byl na operaci nosních dutin od neděle. Já byl již začátkem ledna na první, teď to byla druhá. Nějaký nádor, naštěstí nezhoubný. Začalo to před dvěma roky zalehlým uchem, myslel jsem, že to mám z toho kabrioletu...no nevím. Snad už to bude dobrý, ještě nějaké kontroly a pak můžu v klidu řešit koníčka...Jo, Sapporo se mi taky líbí moc, ten člověk je nějaký inspektor veteránů, tak by to mohl být cajk, chce 120?...a ten interiér to je co? Ten plyš všude, na dveřích...lišty asi chrom na kovu co?

sc
scadar
23. března 2022, 09:37
-1

Moje MX-5 jde letos na veteránský značky (do provozu 1991). :-)

OK, to je sranda (i když NAčko v originálním stavu začáná bejt rarita a navíc je to skutečně dobrý auto), ale kolem 300tis. už se dá vybrat. :-) Toyo MR2, originál Brouk, originál Mini, Porsche 924, různý starý bavoráky (jen to asi nebude zrovna E30 M3), jedničkovej golf cabrio (má soused a taky je to paráda), Alfa Romeo Spider, Fiat X1/9, s trochou štěstí a následný péče by třeba byla i Lancia Fulvia nebo Fiat 124, každý bych bral :)

Asi jsem moc nepomohl, že... :-)

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 20:00
0

Ale jo, o všech tak nějak vím...Fiat X 1/9 je krásnej a jak to je malý. Ale šly s cenou hodně nahoru.

wdave_t
23. března 2022, 10:12
0

Já tomu širokýmu záběru rozumím, prostě chceš novou hračku a máš rád všelijaký auta, podle toho co ti zrovna padne do oka. A tím, že u veterána nemáš nároky na praktičnost atd., tak je ve výběru spousta rozmanitých aut.
Mívám to podobně, a to i když mám trochu konkrétnější představu.
Doporučil bych si ale rozmyslet jaký typ projížděk s tím máš v plánu. Přece jenom je zásadní rozdíl mezi Corvette C4 (která bude velmi drahá na údržbu - jak tu kdysi psal Knightrider - a díly se furt budou shánět přes USA), nějakým Mercedesem SL a třeba zmiňovanou MR2 AW11 (která je opravdu skvělá, ale nebral bych ji na poklidné projížďky).
Mít předem rozmyšlené jaký servis se o auto postará je taky moc důležité, stejně jako průzkum zda jsou na to vůbec náhradní díly (a zda tam často odcházející věci nestojí raketu).

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 20:05
2

Přesně tak o ten servis mi taky jde. Chtěl bych to na poklidné projížďky a na srazy veteránů jezdit. A taky by to bylo jako určitá investice, která by byla i pro radost. Můj kolega ekonom kupuje zlaté a stříbrné mince. S těma si ale nezajezdíš.

HeavySmoker
23. března 2022, 11:11
-1

Historicky platí že ak si to má udržať hodnotu, je lepšie aby to malo len dvoje dvere. Pokiaľ chceš časom aj veteránske značky, prudko doporučujem autá pred renováciou (pretože tam mohol predchádzajúci majiteľ v rámci "renovácie" nabastliť neriginálne diely, stačí aby lakovanie prebehlo neoriginálnou metódou a môžeš mať smolu ak narazíš na prísnejšieho komisára). Inak si kúp niečo z čoho budeš mať radosť a v garáži to nemáš (napr. kabrio alebo nejaký šporťák alebo čokoľvek čo ťa baví), aby to tak nebolelo keď príde drahá oprava.

reagovat
PB
26. března 2022, 09:20
0

Zasadni ofazka: veteran, nebo restomod?;)

fu
furrow
26. března 2022, 20:37
0

No jo.....krása, ale tak za 300 tis. ale euro co?

HeavySmoker
28. března 2022, 10:00
0

Ak uvážim koľko stojí úprava od Singer-u tak ten dohad bude asi správny :) Za 300 tisíc českých dostaneš od Porsche len Boxster (dobré auto, zlý veterán), možno zanedbanú 924/944. O tých autách ale nič neviem okrem toho že jazdia pekne, jediné čo je na Porsche skvelé je inventár dielov, neexistuje nič čo by sa nedalo dobre zohnať (chcel som interiérové tlačítko na otváranie strešného okna na starú 911, dodanie do týždňa) a v ČR sú dielne kde to s Porsche vedia.

martin_100
23. března 2022, 15:18
0

Když chceš veterána tak proč vybíráš z moderních paštik?

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 21:37
0

?

martin_100
24. března 2022, 20:12
-3

Otazník? No chceš veterána ale v odkazech jsou samý pár let starý novodobý káry.

fu
furrow
25. března 2022, 18:46
1

No, ale už od 1992 jsou to youngtimery, které jdou přihlásit na veteránské značky, tak už jsou to veteráni...a když je to něco zajímavého, tak už si i drží cenu nebo se zhodnocují.

martin_100
25. března 2022, 20:46
1

No když to tak vidíš... Pod ppjmem veterán si představuju předválečný auto nejlíp ještě s výdřevou. To co tu prezentuješ ještě před pár lety leželo v každy druhý ulici a nikdo to nechtěl.
Kdybys byl nějaký dítě milénia tak bych to ještě chápal možná. Ale ve tvym věku už bys moh veterána poznat.
Taky mam pro radost auto z roku 89 ale v žádnym případě bych si ho nedovolip označit za veterána. Na srazy veteránů s tim jezdim jenom jako doprovodný auto aby kamarádi s autama ze 30 let nemuseli cpát věci do těch veteránů.

Máš pravdu že 30 let je hranice získání véčkových značek. Je to dobře. Mam tu auto z roku 85 který na ně postavim protožejinak neni možnost se legálně svézt. Ale taky to nepovažuju za veterána. Se stejnym tyoemsem ještě před cca 10-12 lety běžně jezdil. ;-)

fu
furrow
25. března 2022, 21:00
1

No to máš pravdu, ale letí to hrozně. 30 let už není zas tak málo. Ale jak jsem říkal, je to z toho dětství a mládí, takže proto ty auta z těch let. Mě musela máma kupovat SM snad od šesti let, sbíral jsem angličáky a hlavně jsem pořád maloval auta podle obrázků a pak jsem si taky navrhoval karosérie aut, maloval jsem je z boku, zepředu, zezadu atd..mě nelákalo s nimi jezdit, já jsem si udělal papíry až v r. 1991, to mi bylo 26 let.

Karel TB
23. března 2022, 15:51
2

Ahoj, kouknul jsem na tvůj profil a došel k názoru, že pár adeptů z rybníčku youngtimerů už jsi dřív proháněl. Nebylo to ono? Tak se mrkni po něčem starším, ale zkus se s někým svést, ať nejsi zklamaný. Opravdu staré auto - obzvlášť, když jezdí jenom občas - prostě není "nasedni a jeď ".
Jo a předpokládám, že chceš radost z řízení, sdílení a pěkných víkendů, protože jestli chceš zhodnocení, tak si raději vezmi hypotéku na garsonku. Vstupní investice, i měsíční výdaje budou na stejno.

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 20:07
0

Máš pravdu, MR2 už by byla rok youngtimer....ta mě mrzí.

Jenda_K
23. března 2022, 15:57
0

Nepřemýšlel jsi, že by ten veterán měl jen dvě kola? Pořízení i servis finančně mnohem níže a zážitkový faktor ještě někde úplně jinde než třeba u cabria. Tenhle třicetiletý kousek mi přibyl v garáži

reagovat
fu
furrow
23. března 2022, 19:50
0

Krásná. Můj táta byl na motorky, ale já mám papíry jen do 125cm. Měl jsem Simsona, na tom sem se vyflákal v 70km v hod. a stačilo. Já už nejsem žádnej mladík, v květnu mi bude 57.

Initial C
24. března 2022, 07:17
-1

Bral bych Corrado (ale VR6 - podivej se na tohle paradni video

). Nebo Scirroco. A asi bych se poohledl spis v Nemecku.

reagovat
fu
furrow
24. března 2022, 19:25
0

Já tam mám ve výběru to černé G60, to má kompresor co?

James
25. března 2022, 14:05
0

Ano G60 je s kompresorem. VR6 bude mít mnohem hezčí zvuk ale... (ale taky větší váhu na přední nápravě)

Initial C
25. března 2022, 16:55
0

Ze me mluvi nostalgie, jedno z mych prvnich aut byl Golf3 vr6 a vzdycky jsem si rikal, o kolik vetsi parada by bylo mit okolo motoru Corrado.

fu
furrow
25. března 2022, 18:48
0

Aha...takhle...

Initial C
25. března 2022, 19:50
0

A co zase cervenou Toyotu? Tuhle prodavaji v Tsusho, tak by mohla byt v prijatelnem stavu. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/celica/152356914

fu
furrow
25. března 2022, 20:12
0

Tuhle toyotu znám, jednal jsem přímo s majitelem po mailu, posílal mi fotky, je to tak dva roky. Sběratel. Nakonec jsme se nedohodli a myslím, že v té době chtěl cca 160 tis.

James
25. března 2022, 10:12
0

Např. neshnilý Jaguar X300 v co nejlepším stavu (konkrétně v provedení Daimler / XJR / Sovereign). Ubývají a ceny pomalu rostou, hlavně u těchto zajímavějších stupňů výbavy. Poctivě postavené auto se zajímavým pocitem vyjímečnosti při řízení.
Je to spíš youngtimer se všemi jeho výhodami, ale design a interiér působí starším dojmem, což je zde výhoda. Technikou ideální kompromis mezi starý (= opravitelný, poctivý, ještě relativně jednoduchý, dobrý servisní přístup) a nový (klima, el. okna, DOHC, i dnes slušný výkon a spolehlivost).
Velmi pěkný kousek včetně veškerého potřebného počátečního servisu se za to dá pořídit i s pěknou rezervou. Finančně přesně takhle ta koupě musí vypadat, jinak to nakonec bude noční můra a ne radost.

Horších nebo lepších možností jinak je samozřejmě nekonečno jak zde rozvádí ostatní, ale kritéria by vždy za všech okolností měla být:

- co nejlepší možný stav, žádné polovraky (proto při koupi úplně nešetřit a vždy raději trochu přitlačit hned na začátku: na pořizovací ceně)
- minimum koroze podmínka
- dobrý potenciál zachování nebo dokonce růstu ceny
- aspoň trochu rozumně dostupné náhradní díly a servis, relativní jednoduchost a dobrý servisní přístup jsou obrovskou výhodou, auto známé solidní celkovou kvalitou zpracování bez známých vážných konstrukčních vad (udržitelnost v chodu a dobrém stavu)

reagovat
fu
furrow
25. března 2022, 18:50
0

Díky za reakci. Já myslel právě asi tedy blbě, že ty Jaguary by byly dost náročný na údržbu...cena těch dílů, a sehnat ty díly atd...

Mechanik
25. března 2022, 21:51
-1

Máš slušný rozptyl, možná je to dobře, protože sehnat zachovalé auto není lehké, aspoň budeš mít víc možností. Hlavně aby ti to auto dělalo radost a líbilo se ti.
Jen teda, z toho co vybíráš, to nejsou veteráni, možná legislativně, ale psal jsi že chceš jezdit na veteránské srazy, jenže s tímhle se na takový sraz nedostaneš, musíš zůstat pod rokem 70.

reagovat
fu
furrow
26. března 2022, 00:08
0

Já se byl na pár srazech podívat a už jezdí i tyhle auta, docela dost japonský z těch 80 let jsem viděl a mercedesy. Asi jsou tam jen do počtu, nevím...vlastně ani ne. Byl jsem se podívat na Svět škodovek u Benešova a zrovna tam shodou okolností byl závěr srazu veteránů a rozdávali ceny v různých kategoriích, tak jsem tam viděl sedmičkový a pětkový bavoráky z přelomu 80 - 90 let. R.v. 88, 89 apod...

Mechanik
26. března 2022, 08:08
0

Po veteránských srazech jezdím přes 20 let a stále se to samozřejmě vyvíjí. Nynější situace je taková že jsou srazy které jsou vyloženě omezené rokem výroby aut, což je například do roku 1917, do roku 1948 a do roku 1970. Ty co mají omezením benevolentní si zase odstupňují startovné, za předválečné neplatíš nic, ale za rok 1970 platíš startovné 1800,-. Pak jde taky o kapacitu srazu, a oni radši zaregistrují starší auta a většinou nemají problém naplnit startovní listinu autama do roku 1960. Těch aut je strašně moc, je to holt teď móda. Volal jsem na jeden sraz, že bych rád přijel s Tatrou 603 z roku 1973 a pořadatel mi neváhal sdělit ať vezmu něco staršího. Přitom zrovna Tatra není úplně tuctový a nezajímavý auto.
Jasně že jsou i srazy youngtimerů, ale to jsme úplně jinde.
Jen ti to říkám aby jsi s tím počítal a nebyl jsi pak zklamaný. Taky jsem si koupil tři stroje abych mohl na dané srazy jet.

fu
furrow
26. března 2022, 10:06
0

Ty jo, díky za informace, vidíš to jsem vůbec nevěděl, že to takhle funguje. Tatru 603 nechtěli, jo? A já si myslel, že to je dnes už veteránská ikona...ale super, tak jsem se zase něco dozvěděl a poučil. Měl bych tedy asi zabrousit tedy mezi 70 - např. 89. Na starší v pěkným stavu po renovaci bych už finančně asi nedosáhl. Díky moc.

PB
26. března 2022, 09:18
-1

Vypada to, ze tady ma nekdo stejnou latentni porevolucni melancholii. Protoze tolik Renaultu a Citroenu z pulky osmdesatek si clovek nahodou nevybere:)). Na druhou stranu, jediny z nich opravdu zajimavy je to Fuego, kterych v CR nikdy nebylo moc. Ta ctyrka (hehe, petka samozrejme) vypada hezky ale ponekud prestrelene a jedenactka jezdila vyborne, ale zkusil bych sehnat misto toho sedanek R9. A chybi to jedna vec, kterou takhle zamereny clovek chtit musi:) …vlastne dve: 1.) Renault 25 (nejlepe V6/Baccara) a Citroen ZX Volcane. Opravdovy R4 je take super, ale uz bude drazsi a neni to youngtimer jako vetsina tvych voleb.

reagovat
fu
furrow
26. března 2022, 10:01
0

Renault 25 je na mě moc velká kára. Samozřejmě tam mají chybu..je to 5tka a ne 4ka. Musím mrknout co je ZX Volcane. V čem to Volcane je specifické?

fu
furrow
26. března 2022, 10:19
-1

Tak už vím...Volcano...takový Hot Hatch a vzhledem k té nenápadnosti sleeper. Asi jde sehnat spíš na západě co?

PB
29. března 2022, 12:18
-1

Jo, je to ZX, s lepsimi benzinaky ---- warm hatch :DDDD (1,9 a 2,0 s neco pod 100 kW). Nejsnaze se najde ve Francii a Spanu (https://www.leparking.fr/voiture-occasion/citroen-zx-volcane.html). Existoval i diesel.
Byl oproti normalnimu ZX nizsi, tvrdsi, mel sportovnejsi interier.
https://classics.honestjohn.co.uk/news/comment/2018-05/a-grand-monday-citroen-zx-volcane/

fu
furrow
29. března 2022, 20:44
0

Pěknej odkaz na ten inzerát. 1 800 euro? To jde ne? Ale vůbec nevím, jak bych to z té Francie sem dostal, to vůbec nemám zkušenost s tímhle...ale za tu cenu vypadá moc pěkně...

fu
furrow
26. března 2022, 20:41
0

https://www.sportovnivozy.cz/152436-mercedes-benz-190-23-i-e190
Je možný, že tenhle meďour má dvouzonovou klimu? Podle těch ovladačů na středové konzoli...
Krab psal o 2,6, tohle je 2,3, je to velký rozdíl? Ještě jsem našel tohoto:
https://auto.bazos.cz/inzerat/148251176/w201-mercedes-190-20i-sportline.php
Vypadá fakt krásně, hlavně ten interiér...

reagovat
fu
furrow
26. března 2022, 20:43
0

Moc ty citroeny GS nejsou vidět. A že by měl fakt 44 tis. najeto?

reagovat
David Střítežský
27. března 2022, 01:01
0

není to veterán, za to to nemá papíry a je to přes rozpočet
... ale mám cukání a když se člověk koukne na vývoj a předpověď inflace, tak to skoro vypadá i jako dobrej nápad
https://auto.bazos.cz/inzerat/149446937/ac-shelby-cobra-replika-projekt-na-dokoncenie.php

reagovat
Mechanik
27. března 2022, 15:47
-1

Jo jo, na to už jsem taky koukal. Tak to vem, ať do toho nespadnu já ;-)

Ra
Ragnarok
28. března 2022, 10:24
0

Toto by mohla býti odpověď na tvoji otázku.

reagovat
Opelfahrt
28. března 2022, 12:55
0

Film pro saabisty (japonskej, jezdí se v něm Saabem 900 turbo s řízením vlevo), ale doufám, že tam budou jezdit i nějaký JDM káry. Ještě jsem neviděl, ale chystám se. Akorát škoda, že ceny těchto klasických devítistovek teď poletí nahoru.
https://www.irozhlas.cz/kultura/film/drive-my-car-film-kino-oscar_2203241835_til


-
Komentář upraven 28. 3. 2022, 14:51:54

fu
furrow
29. března 2022, 20:49
0

Saab v hlavní roli v japonském filmu? No to čumím...třeba bude na ulož.to.

fu
furrow
25. dubna 2022, 21:34
0

Zdravím Vás po delší době. Tak jsem absolvoval operaci nosních dutin a již jsem zotaven a můžu pokračovat ve výběru veterána. U nás v Táboře byl sraz zrovna v sobotu, tak jsem byl a krása. Byl tam Vojtěch Štajf s Escortem Cosworth, má to jak když to vyjelo z fabriky. No, dnes jsem napsal majiteli do Prahy, snad odpoví. Jel bych se podívat na Lancii Gamma, čím víc se na to auto dívám, tím víc se mi líbí. Ono je to vlastně taky auto mého dětství a mládí. Rád bych znal vaše názory na tento výběr. Díky.
https://www.rajveteranu.cz/46395-lancia-gamma-jilove-u-prahy

reagovat