Initial C
Jméno | Initial C |
---|---|
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 18.9 hod. |
Komentářů u článků | 55 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Lexus RX450h: hybrid pro tatínka
Jak dostat tatínka ze závislosti na Volvech.
Posledních 50 komentářů
Race mod na Giulii umi udelat i nekdo v CR? Na nevypinatelne ESP si stezuje temer kazda recenze. Mel jsem (mozna tedy spatny) dojem, ze 2.0 GME na tom se spokehlivosti neni nijak zvlast spatne, jake konkretni problemy mas na mysli?
Koukam, ze v Nemecku jsou skladovky 2022 za 900t. Asi prodejum nepomohly ty odpadajici kola, v kombinaci s tou ambiciozni cenovou politikou.
Jedine “moudro” byl objem kufru, a to se zdalo byt vitano. Nebo se neshodneme, ze PHEV nejezdici ve meste ciste na elektriku je nesmysl? Video by si mel spis pustit autor testu, ktery pise, ze toho nebyl po Praze schopen: “ Alfa ne. Ta totiž připojuje spalovací motor pokaždé, když je potřeba více než 40 kW výkonu a to i při plně nabité baterii. Což je asi tak polovina plynového pedálu. Z tohoto důvodu je tak prakticky nemožné jezdit s nulovou spotřebu fosilního paliva. Snad ani jednou se mi nepodařilo projet Prahou jen čistě na elektřinu.”
Kdysi jsem na Zelandu 3 mesice jezdil s Accordem ‘88, ktery pipal pri prekroceni 100km/h. Nonstop. Velmi ucinne, privadelo me to k silenstvi, ale donutilo jezdit tesne pod limitem.
PHEV co nezvlada jezdit ciste elektricky po meste? To tu naposledy bylo u Hyundai nebo Kia, co topily motorem… od koho tohle reseni proboha maji?! A chybi fotka nebo udaj obsahu kufru, kdyz tedy ma byt spis mensi. Pokud by to nekoho zajimalo, je to 385 litru oproti 500 u ostatnich motorizaci.
Pokud by to melo pamet sedadla ridice (obecne problem vetsiny EV i PHEV) a pred zenou jsem uspesne utajil cinsky puvod, tak bych to klidne zkusil projet jako kandidata na jeji / rodinne auto. Bude se k nam dovazet i ta rychlejsi verze?
Koukam v nabidce jsou i zborenky z Polska https://www.sauto.cz/osobni/detail/chrysler/pacifica/196719991
Diky za clanek, to vypada paradne! (poznal jsem spravne startovni rovinku z Initial D?) Treba si to nekdy taky vyzkousim. Byl jsem zvedavy na dojmy z RWD manualu. Mam najezdeno par tisic km na NZ a v OZ, ale vzdy jsem mel pro jistotu automat.
Ja bych asi radsi berlinsky ubahn nez toto. Ale male beyzvyznamne plus za vlneny interier!
Shanel jsem tehdy nejvyssi vybavu a koukam ze ty se porad drzi okolo milionu, i se 70 tkm…
Ravky sly takhle dolu? Asi uz se na ne neceka rok. Dlouho nebyly k dostani pod milion.
Nerozumim, proc hned osobni utok, ale fajn. Komentare se pisou hned pod clankem, nekontroloval jsem posledni komentar, nebo to se tady musi?
Protoze Frantisek dle videa zatacel i do prava, asi jeste necetl, ze to neni dobry napad :) New Data Suggests Subaru BRZ and Toyota GR86 Lose Oil Pressure In Right Turns on Track https://www.roadandtrack.com/news/a44362621/toyota-gr86-subaru-brz-fa24-potential-starvation-issue/
Proc myslite, ze s jadrem je to jinak? Prvni EPR uz par let bezi v Taishanu, zatimco ve Finsku teprve nedavno spousteli a ve Francii bude kdovi kdy.
Souhlas, s vyjimkou volantu, ktery snad najde cestu i do jinych modelu.
Meli Polestar2, ale pak se rozhodli pro spin off.
Moje obsese volanty by zde byla uspokojena, ale asi bych neprekousl tu cenu. V kazdem pripade od F2, kterou jsem do lonska obcas o vikendu sedlal na pojizdky po rozbitych silnicich liberecka, opravdu posun.
Možná to prijde uz s MG4 - Top gear dal 9/10, jako jedno z pozitiv je zustatkova hodnota a tedy levne PCP zminene vyse, auto nevypada spatne (zvenku, vevnitr je dost sileny displej za volantem) a jezdi pry vic nez slusne… https://www.topgear.com/car-reviews/mg-motor-uk/mg4
Corrado vr6, Scirocco 2 gen, bmw 4 a 6, a v6 omegu taky.
Videl a slysel jsem na gt/gr86 srazu v Moste, byl tam jeste jeden fantasticky kousek v tmave modre.
Pockej, jaka pseudoeko? 24 kwh vychazi pod 3l / 100km, za to udelas donut tak jedine svepomoci s benzinovou sekackou. https://fdrive.cz/clanky/jakou-maji-elektromobily-spotrebu-v-prepoctu-na-benzin-6910
Haha, to mi nedoslo, i kdyz je tam kousek loga Mazdy videt. Zajimavy swap.
RX-8 uz v inzerci neni, asi to byl nejamy luxusni kousek.
A jeste litr motoroveho oleje k tomu na kazdou nadrz benzinu :)
Za tyhle penize radsi lehce ojety Jag ipace. Staci si pripomenout zdejsi nadseny test.
Ten Fiat vypada fakt pekne, a jeste ve vybave Racing!
Koupil jsem si GTt86, protoze mam rad japonskou animaci. A koupil bych si LC500 kvuli designu, byt v zadne animaci (myslim) nehraje zadnou, natoz hlavni, roli.
Hmm, Legacy, co jsem kdysi na Zelandu moc chtel, ale rozpocet byl jen na 1988 Accorda. Koukam, ze v DE jsou lehce pres 150 i mene jete kousky, jako tenhle v bile kuzi. https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vůz/Subaru-Legacy-Kombi-3.0-R-TÜV-NEU-WEBASTO/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:23500_10_/pg:vipcar/352529025.html
Ja u nedavno porizeneho BMW zase neotevrel kapotu bez videa na webu. Zatahnout za paku dvakrat, koho by to napadlo? Aspon 5 minut jsem satral pod kapotou sem a tam,, pak si tam i svitil baterkou, a pomohl az YT.
BMW 330e xdrive je od 1,4m, za 300k by snad slo dovybavit. Takze zda se mi zcela premiova cena.
Ja bych to nevidel tak cerne - hybridy od Toyoty jezdi v prumeru za 4,5-5 litru (Prius a Corolla dle Spritmonitoru), nize se bez vetsich baterek dostat zrejme nelze. Rozdil absolutne nevypada velky, ale relativne je to o ctvrtinu ci petinu mensi spotreba.
Ja to videl zezadu u Boleslavi, to bylo tedy dost tristni, ale z profilu to nevypada tak hrozne.
Ja se v nejakem RS snad budu muset projet.
Naopak, prece jsi tam zasadila boty, takze z cesty je castecne zasete pole :)
0-100 za 10 a spotreba taky za 10. To je tedy nic moc kombinace. Kdyz uz Toyota kus Subaru vlastni, proc neudelaji nejaky HSD boxer? Ostatne nizsi emise by Subaru v EU potrebovalo jak sul.
Tudy by mohla vest cesta - dovezt JDM silnejsiho Levorga, a prestavet rizeni. Vlastne uz je i nova generace pro premiovejsi feel :).
To bude urcite nejaky sportovni dezen ze Slusovic “ V roce 1998 byla postavena ve Slušovicích-Nových Dvorech firma na protektorování pneu. Původním sortimentem byly protektory na osobní a dodávková vozidla. Vzhledem k vývoji na trhu firma neustále rozšiřuje své služby a sortiment nabízených rozměrů včetně nabídky moderních dezénů. Nyní dokáže nabídnout i protektory na SUV vozy, sportovní dezény… ”
Souhlasim za podminky, ze pokracovatelem je i iX - to jsem totiz shledal, ze lze vyplodit i neco jeste horsiho, nez x6.
A dockame se tedy nekdy testu nejake Tesly? Klidne, nebo i hlavne, pohledem manazera kvality, jako tehda nejake te uvodni ovce.
Poslední komentáře
- Trinom, u blogu AKTUALIZACE 2024 : Smolíkova...
Smoldo, dva postřehy. Jednak někam zmizely obrázky a pak jak se řeší... - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
S tím dochlazováním to u Mita nebude tak horké. Má turbo... - James, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Pěkný úlovek! Přirozeně nekonečně víc pozornosti sklízí... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Spis vznik komunismu. Neb se tim eliminuje soukrome vlastnictvi.... - Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů