
Initial C
Jméno | Initial C |
---|---|
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 2.1 rok. |
Poslední aktivita | před 2.2 hod. |
Komentářů u článků | 37 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů


Meli Polestar2, ale pak se rozhodli pro spin off.

Moje obsese volanty by zde byla uspokojena, ale asi bych neprekousl tu cenu. V kazdem pripade od F2, kterou jsem do lonska obcas o vikendu sedlal na pojizdky po rozbitych silnicich liberecka, opravdu posun.

Možná to prijde uz s MG4 - Top gear dal 9/10, jako jedno z pozitiv je zustatkova hodnota a tedy levne PCP zminene vyse, auto nevypada spatne (zvenku, vevnitr je dost sileny displej za volantem) a jezdi pry vic nez slusne… https://www.topgear.com/car-reviews/mg-motor-uk/mg4

Corrado vr6, Scirocco 2 gen, bmw 4 a 6, a v6 omegu taky.

Videl a slysel jsem na gt/gr86 srazu v Moste, byl tam jeste jeden fantasticky kousek v tmave modre.



Pockej, jaka pseudoeko? 24 kwh vychazi pod 3l / 100km, za to udelas donut tak jedine svepomoci s benzinovou sekackou. https://fdrive.cz/clanky/jakou-maji-elektromobily-spotrebu-v-prepoctu-na-benzin-6910

Haha, to mi nedoslo, i kdyz je tam kousek loga Mazdy videt. Zajimavy swap.

RX-8 uz v inzerci neni, asi to byl nejamy luxusni kousek.

A jeste litr motoroveho oleje k tomu na kazdou nadrz benzinu :)

Za tyhle penize radsi lehce ojety Jag ipace. Staci si pripomenout zdejsi nadseny test.

Ten Fiat vypada fakt pekne, a jeste ve vybave Racing!


Koupil jsem si GTt86, protoze mam rad japonskou animaci. A koupil bych si LC500 kvuli designu, byt v zadne animaci (myslim) nehraje zadnou, natoz hlavni, roli.



Hmm, Legacy, co jsem kdysi na Zelandu moc chtel, ale rozpocet byl jen na 1988 Accorda. Koukam, ze v DE jsou lehce pres 150 i mene jete kousky, jako tenhle v bile kuzi. https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vůz/Subaru-Legacy-Kombi-3.0-R-TÜV-NEU-WEBASTO/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:23500_10_/pg:vipcar/352529025.html

Ja u nedavno porizeneho BMW zase neotevrel kapotu bez videa na webu. Zatahnout za paku dvakrat, koho by to napadlo? Aspon 5 minut jsem satral pod kapotou sem a tam,, pak si tam i svitil baterkou, a pomohl az YT.


BMW 330e xdrive je od 1,4m, za 300k by snad slo dovybavit. Takze zda se mi zcela premiova cena.

Ja bych to nevidel tak cerne - hybridy od Toyoty jezdi v prumeru za 4,5-5 litru (Prius a Corolla dle Spritmonitoru), nize se bez vetsich baterek dostat zrejme nelze. Rozdil absolutne nevypada velky, ale relativne je to o ctvrtinu ci petinu mensi spotreba.


Ja to videl zezadu u Boleslavi, to bylo tedy dost tristni, ale z profilu to nevypada tak hrozne.

Ja se v nejakem RS snad budu muset projet.

Naopak, prece jsi tam zasadila boty, takze z cesty je castecne zasete pole :)

0-100 za 10 a spotreba taky za 10. To je tedy nic moc kombinace. Kdyz uz Toyota kus Subaru vlastni, proc neudelaji nejaky HSD boxer? Ostatne nizsi emise by Subaru v EU potrebovalo jak sul.

Tudy by mohla vest cesta - dovezt JDM silnejsiho Levorga, a prestavet rizeni. Vlastne uz je i nova generace pro premiovejsi feel :).


To bude urcite nejaky sportovni dezen ze Slusovic “ V roce 1998 byla postavena ve Slušovicích-Nových Dvorech firma na protektorování pneu. Původním sortimentem byly protektory na osobní a dodávková vozidla. Vzhledem k vývoji na trhu firma neustále rozšiřuje své služby a sortiment nabízených rozměrů včetně nabídky moderních dezénů. Nyní dokáže nabídnout i protektory na SUV vozy, sportovní dezény… ”

Souhlasim za podminky, ze pokracovatelem je i iX - to jsem totiz shledal, ze lze vyplodit i neco jeste horsiho, nez x6.

A dockame se tedy nekdy testu nejake Tesly? Klidne, nebo i hlavne, pohledem manazera kvality, jako tehda nejake te uvodni ovce.


Moje prvni auto! Akorat bylo v cervene a benzinu. Ty ovladace po stranach jak z nejake stihacky jsou nezapomenutelne. Akorat se to dalo otevrit sroubovakem, takovy prototyp (nedobrovolneho) carsharingu

At se posuneme od vmax a woke jinam - je jeste nekdo komu prijde odporny ten volant? Podobny problem jsem mel roky s Audi - pekne exteriery a hnusne volanty, na ktere bych ale koukal ja...

Musite brat v uvahu, ze na hlavnich trzich pro tohle auto jsou nizsi dalnicni rychlostni limity (US prevazne 110-115 km/h, JP 110 km/h), kde na tom tenhle motor bude se spotrebou lepe nez pri nasich rychlostech. Proto i ten primy prevod konci 120 km/h. Evropa ma limity vys nez zbytek sveta, proto se do dalnicnich krabic strkaly diesely.

Z vybavy me jeste zaujaly neprustrelne kevlarove dvere :) “Some other features that separate the Dodge Charger Pursuit from other Dodge Chargers are the vehicle’s NIJ Level III+ certified ballistic door panels for the driver and passenger doors. These special door panels are made from high-grade kevlar and able to withstand gunfire from a 44 Magnum and lower.”

Celica me taky napadla, tahle se vejde do rozpoctu, taky original stav, o neco mene najeto, akorat nema mrkacky. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/celica/18648455?goFrom=list
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů