Initial „Initial C“ C
| Bydliště | Praha 10 |
|---|---|
| Registrace | před 4.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 21.0 hod. |
| Komentářů u článků | 85 |
| Pozitivních komentářů u článků | 24 |
| Negativních komentářů u článků | 6 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Tak tohle vypada skvele! Priusovy predek u Camry a Rav4 se mi zda moc nefunguje, tak je fajn ze ho bude ochráněna Corolla. I ten volant vypada skvostně.
Haha, fatback, ten překlep sedí. Futuristický KIA design mě baví, přece jen je 2025 a auta měla dávno kétat, tak aspoň vypadají jak Transformers.
V Číně má BMW prodávat téměř každý druhý tento designový skvost a stále se jim to daří, tak asi věděli, proč to vypadá takto… https://bestsellingcarsblog.com/2025/09/china-imports-august-2025-suzuki-261-8-bmw-5-3-highlight-market-down-14-3/
Naopak se delaly dementni upravy typu odstraneni packy blinkru. Ta se ted tedy pry nejak vracela, ale nepodcenoval bych tyhle drobnosti, plus zajemci o koupi dost mozna cetli horory o servisu v CR, to se taky myslim nijak nelepsi a asi moc nemotivuje ke koupi.
Asi šlo zmínit, že v kufru uz neni ten nevzhledny a neprakticky schod, ktery mel predchudce. Ale stale celkem slabych 470 litru, o 100 mene nez modely bez baterky, nebo treba RAV4/NX450h, kdyz to ma byt rodinne auto.
Moje prvni auto bylo Uno a toto se zda byt dustojny nastupce.
Pardon, o neco vic, v Nemecku od 43000€. I found this offer on AutoScout24.
https://www.autoscout24.com/offers/lexus-rz-450e-direct4-launch-paket-navi-carplay-electric-grey-15d560d8-50bf-44d3-aaca-482fc959c46b?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share
Final price: € 42,890
Mileage: 8,407 km
First registration: 09/2023
Zajimavy design, pekny volant, ventilovane sedacky (nebo jsou i klimatizovane?), jen skoda wrong wheel drive (to mozna mohlo byt uvedeno v textu, i kdyz to implikuje to protaceni), ale to jde vyresit tou silnejsi ctyrkolkou. Pro zajemce kufr ma 460l plus 25l frunk. Pak ta ambiciozni cena, zvlast kdyz Lexusy RZ se daji prakticky nejete poridit za 900t.
Diky, neznal jsem. Vypada to ale na produkci Toyoty USA, ne JP. STI pres par lety udelalo par animovanych reklam na doplnky ve stylu Initial D, viz
Take se da facelift koupit s peknym volantem, ten v testovanem voze by pro mne byl obtizne akceptovatelny. Maji ho ale jen vyssi verze myslim.

V zamori uz se prodava verze s hybrid boxerem vyvinutym s pomoci Toyoty, mj. s Millerovym cyklem (ale zrejme bez eCVT) - 200 koni a vyrazne snizeni spotreby. Je jen s podivem, proc to i s ohledem na vlastnicky podil Toyoty v Subaru tak dlouho trvalo. Tak snad brzy i v EU https://newatlas.com/automotive/subaru-2025-forester-strong-hybrid/
Ze by se alespon nektere EU automobilky zacaly chytat u EVs? Ty parametry vypadaji fajn, design (na rozdil od BMW) akceptovatelny, za displej lze usetrit, co vic si prat?
STLA by mela vychazet z Giorgio, byt je tedy BEV-first, tak snad podvozkove to stale bude Alfa, byt s FR zrcatky. https://www.italpassion.fr/en/alfa-romeo/we-tell-you-all-about-stla-large-the-platform-for-future-alfa-romeo-and-maserati-models/
Pekny volant, interier na muj vkus moc minimalisticky. Preferuji soucasne hry s krivkami. Exterier akceptovatelny. Plus je AWD, uvidime zda a jak moc bude preferovat spravnou napravu, coz by ES opet zaslouzil.
Jsem potesen, ze se Volvo vraci k pohlednejsim volantum. Ty sedacky vypadaji taky k svetu.
@ Woyta - shodou okolnosti jsem ted zaznamenal data z Parize. Pokles NOx a PM2.5 o polovinu. Viz obrazek a shrnuti (WaPo je za paywallem): https://illuminem.com/illuminemvoices/paris-said-au-revoir-to-cars-air-pollution-maps-reveal-a-dramatic-change

Tak to se zda byt reseni hned pro dve krize soucasnosti - dostupnost elektromobilu a bydleni pro mlade :) resp. to asi lze i provozovat jako coworking pro dva?
Jen poznámka k osvětleným logům a designovým prvkům. Asi nejsem jediný, komu to přijde hrozné (vedle zde již dříve probíraných ledvin jsem zatím na živo viděl i VW zadní logo v červené). Odkud ten trend je, z Číny, ze které EU automobilky donedávna žily? Prý to do letoška u předního loga zakazovaly evropské předpisy, které byly po tlaku automobilek změněny. https://thecorneaimpression.com/the-european-union-will-allow-illuminated-logos-on-cars-by-2025/ Chtělo by to investigativní článek, protože to se asi máme na co těšit…
Krasne fotky! I ja se pozastavim nad cenou, za ty penize by si fanda Toyoty mohl dovest GR Corollu ze Statu a mit unikatni auto pro sebe a obhajitelnejsi pro manzelku.
I ja dekuji za odkazy. EVC jsem neznal, jako majitele BMW PHEV s koncici zarukou na baterku a uvazujicim o dalsim zaujaly i ty hororove pribehy a pocet dotazu na opravy ci vymeny BMW baterek a nazor, ze jde o jedny z nejhorsich reseni na trhu. I kdyz tedy EVC zda se odmita vsechny hybridy jako koncepci, zajimave byly i clanky o spatnem chlazeni Nimh baterek v Toyotach a Lexusech.
Neni odpoved na tom kazetaku - Theft deterrent design? Croma se da mozna take otevrit sroubovakem, jako me nekdejsi Uno, jak me kdysi poucil po jeho odcizeni policejni organ. A pohodli pri jizde bude asi o tridu jinde (mame nasledujici generaci).
Nepovedena kampan je i hlavni zprava vikendovych Financial Times. Nepresvedceni zdaji se byt i experti na marketing, Jag ale pry potrebuje nove zakazniky a nove bude “pure luxury brand”.

Jejich Chief Creative Officer ma zjevne pro fialovou slabost, tak to asi byla jen otazka casu… viz https://www.autocar.co.uk/car-news/business/interview-land-rovers-design-boss-range-rover-velar-and-brands-growth.
Mozna se tedy zeptam prakticky, i proto, ze se mi uvolnila jedna garaz - vejde se za volant 183cm vysoka osoba lepe nez do Miaty? A umi to v Cechach nekdo kvalitne servisovat (mam ne uplne dobrou zkusenost s GT86)? Koukam ze je ted na prodej pekna modra v CR.
Nejen proto, aby u clanku o “Rusteru” nebylo nekonecne, ale jen 14x vice komentaru nez zde, tak podekuji a tesim se na pokracovani. Hondu jsem mel kdysi jen Accorda ‘88 s mrkackami na Zelandu, taky s dvoulitrem, a rad na nej vzpominam. Jen mel uz tehdy pipani pri prekroceni 100km/h a neslo to nijak vypnout…
Zkusim tedy jako majitel predchazejici generace PHEV unterklasse recenzenta doplnit. Elektricky motor ma vzadu vektorovani, predek pribrzduje predni kola, celkove je to dobre sladene, jak je psano vyse, a v zatackach to opravdu funguje, samozrejme s ohledem na vahu vozu pres 1700kg (srovnavam s gt86). K tomu slusna akcelerace, a vysledek je pomerne rychle auto. Zde tvrdi, ze na testovacim okruhu Autozeitu jsou 225xe a gt86 srovnatelne pomale… https://fastestlaps.com/comparisons/7slc8f0dtdh0
Na sauto jsou dve za 389t Kc, najeto 50t v obou pripadech. V Nemecku zacinaji na 13t € / 330t Kc. https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/mazda/mx-30?razeni=od-nejlevnejsich
Do rozpoctu se vejde i Mazda MX 30, neni o ne kvuli malemu dojezdu zajem. Dle recenzi by mely byt ridicsky zabavne, ale to to BMW bude asi taky, a lacinejsi provoz (bezne pneu).
Nove se na kola pro jistotu pise “BMW individuál”, aby každý vedel, s kym ma tu cest?
Race mod na Giulii umi udelat i nekdo v CR? Na nevypinatelne ESP si stezuje temer kazda recenze. Mel jsem (mozna tedy spatny) dojem, ze 2.0 GME na tom se spokehlivosti neni nijak zvlast spatne, jake konkretni problemy mas na mysli?
Koukam, ze v Nemecku jsou skladovky 2022 za 900t. Asi prodejum nepomohly ty odpadajici kola, v kombinaci s tou ambiciozni cenovou politikou.
Jedine “moudro” byl objem kufru, a to se zdalo byt vitano. Nebo se neshodneme, ze PHEV nejezdici ve meste ciste na elektriku je nesmysl? Video by si mel spis pustit autor testu, ktery pise, ze toho nebyl po Praze schopen: “ Alfa ne. Ta totiž připojuje spalovací motor pokaždé, když je potřeba více než 40 kW výkonu a to i při plně nabité baterii. Což je asi tak polovina plynového pedálu. Z tohoto důvodu je tak prakticky nemožné jezdit s nulovou spotřebu fosilního paliva. Snad ani jednou se mi nepodařilo projet Prahou jen čistě na elektřinu.”
Kdysi jsem na Zelandu 3 mesice jezdil s Accordem ‘88, ktery pipal pri prekroceni 100km/h. Nonstop. Velmi ucinne, privadelo me to k silenstvi, ale donutilo jezdit tesne pod limitem.
PHEV co nezvlada jezdit ciste elektricky po meste? To tu naposledy bylo u Hyundai nebo Kia, co topily motorem… od koho tohle reseni proboha maji?! A chybi fotka nebo udaj obsahu kufru, kdyz tedy ma byt spis mensi. Pokud by to nekoho zajimalo, je to 385 litru oproti 500 u ostatnich motorizaci.
Pokud by to melo pamet sedadla ridice (obecne problem vetsiny EV i PHEV) a pred zenou jsem uspesne utajil cinsky puvod, tak bych to klidne zkusil projet jako kandidata na jeji / rodinne auto. Bude se k nam dovazet i ta rychlejsi verze?
Koukam v nabidce jsou i zborenky z Polska https://www.sauto.cz/osobni/detail/chrysler/pacifica/196719991
Diky za clanek, to vypada paradne! (poznal jsem spravne startovni rovinku z Initial D?) Treba si to nekdy taky vyzkousim. Byl jsem zvedavy na dojmy z RWD manualu. Mam najezdeno par tisic km na NZ a v OZ, ale vzdy jsem mel pro jistotu automat.
Ja bych asi radsi berlinsky ubahn nez toto. Ale male beyzvyznamne plus za vlneny interier!
Shanel jsem tehdy nejvyssi vybavu a koukam ze ty se porad drzi okolo milionu, i se 70 tkm…
Ravky sly takhle dolu? Asi uz se na ne neceka rok. Dlouho nebyly k dostani pod milion.
Nerozumim, proc hned osobni utok, ale fajn. Komentare se pisou hned pod clankem, nekontroloval jsem posledni komentar, nebo to se tady musi?
Protoze Frantisek dle videa zatacel i do prava, asi jeste necetl, ze to neni dobry napad :) New Data Suggests Subaru BRZ and Toyota GR86 Lose Oil Pressure In Right Turns on Track https://www.roadandtrack.com/news/a44362621/toyota-gr86-subaru-brz-fa24-potential-starvation-issue/
Proc myslite, ze s jadrem je to jinak? Prvni EPR uz par let bezi v Taishanu, zatimco ve Finsku teprve nedavno spousteli a ve Francii bude kdovi kdy.
Souhlas, s vyjimkou volantu, ktery snad najde cestu i do jinych modelu.
Meli Polestar2, ale pak se rozhodli pro spin off.
