načítám data...

Ragnarok

JménoDavid Autrata
BydlištěBrno-město
Registracepřed 3.3 měs.
Poslední aktivitapřed 8.2 dny
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ra
Ragnarok
13. května 2020, 07:07
0
Ztracenci

Můj táta Signum také měl a když přišla Insignia, tak mi ho přenechal. Prodal jsem tehdy skoro nové Punto, které mě strašně štvalo a velmi rád přesedlal na tento kočár. A pamatuju si, že to bylo moc fajn auto. Díky dlouhému rozvoru perfektně stabilní, interiér sice takový nemastný neslaný, ale dalo se tam dost čarovat s prostorem. Trošku začal dělat problémy motor po cca 200tis (2.2 dti), nevyhnulo se mu výměna drahého naftového čerpadla. Ale když to srovnám s tou již vzpomínanou Insignií, kde odešel po 160 tis. motor, tak to bylo vlastně úplně v pohodě.

Ra
Ragnarok
24. března 2020, 23:05
0
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

Tankuji u ONO již několik let a různá auta, vždy přidávám VIF a nikdy jsem nezaznamenal nejmenší problém... Do motorky, hlavně přes zimu kdy stojí půl roku v garáži, tak dávám Vervu, kvůli těm biosračkám.

Ra
Ragnarok
12. března 2020, 20:06
2
8 výbavových reliktů, na které naše děti nechápavě civí

Tak když vezmu moje 32-leté Volvo: skutečně simply clever je lampička na spodní straně kapoty. Mezi kuriozity patří osvětlené kosmetické zrcátko, které se vyklápí ze schránky spolujezdce. Zaručeně každého vyděsí obrovská červená kontrolka zapnutí pásů, která by mohla klidně sloužit v jaderné elektrárně jako upozornění na přehřátí reaktoru. Co mě často zaměstnává je táhlo topení, neboť zná pouze dva režimy: studených vzduch / finská sauna.

Ra
Ragnarok
09. března 2020, 10:41
1
Óda na paštiku, aneb: Vráčky jsou dobré.

Díky za příjemné počtení. Jako bych se v tom viděl... Je dobře, že jsou na světě takoví blázni jako my, kteří zachraňují stará poctivá auta, pro příští generace. Dnes o tyhle paštiky stojí málokdo a tak končí v kopřivách často jen proto, že prostě morálně zastaraly. Přitom jednou z nich můžou naleštěné veterány a rozdávat radost. Když jsme u toho, můj názor je, že auta z devadesátek jako jedny z posledních stojí za záchranu. Moje Volvo z roku 88 jsem před dvěma lety vytáhl z průjezdu omšelého zámku, částečně orezlé, špinavé a téměř nepojízdné. Po dvou letech a nízkých desítkách tisíc Kč jezdí, vypadá krásně a dělá radost více než většina nových aut za několikanásobnou cenu.

Ra
Ragnarok
28. února 2020, 21:52
1
Koronavirus kosí motoristické akce: Neproběhne ani autosalon v Ženevě

Já jsem momentálně ve Stuttgartu a velmi se těším, až se zítra podívám na Retro Classics. Dost jsem se obával, aby to nezrušili, ale nakonec asi vyhrál selský rozum (a taky ekonomika, co si budem povídat).

Ra
Ragnarok
26. února 2020, 11:59
0
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Souhlas, škodovky a korejci, mě taky nebaví. Promluvila ze mě averze k těmhle rádoby sportovním nabubřelým SUvčkám. Můj problém. Na tenhle web nechodím dlouho, ale říkám si, že je super. Občas nějaký zajímavý test, blogy... a hlavně slušné diskuze. Takže občas nějaký prohřešek co do obsahu se dá odpustit.

Ra
Ragnarok
26. února 2020, 11:35
0
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Je to vaše věc, ...nakonec, kdo nechce, ať to nečte, že jo. Jenom nevím, jestli je to úplně šťastný přístup. Beru recenze aut tohoto typu zde jako nutné zlo, takže ok, ale proč BMW X4 na 100 způsobů, ...to přece nemůže nikoho bavit.

Ra
Ragnarok
26. února 2020, 10:54
1
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

X4? Už zase? To už nejsou trhu jiná auta?

Ra
Ragnarok
25. února 2020, 07:53
0
DS přichází s luxusním sedanem. Konečně.

Nechci si tady hrát má nějakého arbitra vkusu, ale jak se mi předchozí DS hnusily, kvůli své přeplácanosti, tak tohle nevypadá zle (teda až na tu lištu uprostřed kapoty, ta je tam jaksi navíc.) Každopádně v záplavě dnešních uniformních nudných piksel konečně něco, co potěší oko.

Ra
Ragnarok
24. února 2020, 14:09
1
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Alfa jistě není špatná volba. Dále mě napadá např. Opel Astra J 1.6 turbo - je sice těžší, ale nejezdí špatně, ten motor je velmi povedený a má klasický automat (tuším 6 stup.)

Ra
Ragnarok
20. února 2020, 08:32
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Tak to jsi udělal asi to nejlepší, co jsi mohl.

Ra
Ragnarok
20. února 2020, 08:28
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Já to měl nějak tak - vždycky jsem měl Saaba, ale jednou za čas mě něco popadlo a já si říkal, že přece jsou i jiná auta a že chci vyzkoušet i něco jiného. Vystřídal jsem toho za 16 let dost (namátkou: Renaultu 5 GTE, Renault Laguna I, Mazda 626, VW Golf IV, BMW e39, Astra OPC, Opel Insignia, ...celkem jich bylo asi třicet) abych se nakonec vždycky vrátil k Saabu a u toho zůstane, dokud to půjde. A potom - možná odpověď na tvoji otázku - asi nějaká Honda nebo Subaru. Volvo jsem měl taky vždycky rád (ještě vlastním Volvo 240 GLT jako veterána), ale nějak se mi nelíbí kam ta značka směřuje. Ale to je trochu problém s celým autoprůmyslem.

Ra
Ragnarok
18. února 2020, 08:12
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

V rámci své kategorie tohle auto určitě jezdí dobře, jak píše autor. A dokonce není ani tak hnusné jako např. X6. Ale pořád je to kupé naroubované na podvozek SUV, kočkopes, který nebude nikdy dělat nic pořádně. Je to, jakoby říkalo, že majitel si chtěl koupit Z4 pro zábavu a X3 na hory, ale na oboje mu nevyšly prachy.

Ra
Ragnarok
17. února 2020, 19:31
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Tvrdé plasty ála škodovka to nejsou. Schválně jsem na ně zkoušel mačkat, jsou měkčené. Ale předfacelift má lepší, o tom žádná. Kvalitu kůže posoudit nemůžu, ale látkové jsou nezničitelné a koberec je pořád koberec. Jak říkám, štvou mě akorát ty loupající se madla na dveřích.

Ra
Ragnarok
17. února 2020, 14:28
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Aktuálně provozuji 9-5 s motorem B 205, je to ročník 2006, takže verze po 2. fl. (brejlovec). Předtím jsem měl 9-3 OG s opláckým dieselem 2.2 Tid (celkem v pohodě motor, pár typických problémů jako padání nafty apod. ale žádná hrůza- no, ale do Saabu patří benzín...), 9-5 OG Aero před fl, 9000 s B234 a 900 OG s B201.
Abych se vrátil k tomu aktuálnímu autu - vím, že spousta lidí ten druhý facelift nestrávila, ale já si nemůžu pomoct, mně se prostě líbí. Přijde mi designově zajímavý, přitom seversky jednoduchý a nadčasový. Moje auto má najeto téměř 370 tis. mám ho druhým rokem a můžu říct, že se mi zatím vážnější problémy vyhnuly, motor vč. turba, převodovka jsou původní. Koupil jsem tzv. auto "bez investic" (za posledních několik let do něj nikdo neinvestoval ani korunu) a ještě k tomu s příšerným nájezdem, ovšem za odpovídající cenu. Prostě jsem si řekl, buď to bude totální průser, nebo to bude super. Naštěstí se potvrdilo to druhé. Interiér mi přijde, že má hezčí materiály než předfl verze, ale v trochu horší kvalitě (některé plasty se loupou), zase se nekazí displeje...Takže za mě 9-5 po fl je hodně povedené auto, které při dobré údržbě vydrží věky a navíc skvěle jezdí. Sice je Saab už mrtvá značka, ale já žádné jiné auto nechci, protože mně u ostatních aut chybí takový ten saabovský pocit, který se dá jen hrozně těžko definovat. Co je tedy ale u této značky naprosto zásadní - mít nějakého znalého mechanika, ideálně fandu značky, kterému můžete důvěřovat.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac CTS  2004
Cadillac CTS

2004 rok výroby
181 koní výkon
2 597 ccm objem

Volkswagen Scirocco 2,0 TDI 2011
Volkswagen Scirocco 2,0 TDI

2011 rok výroby
125 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf 1,6 FSI  2005
Volkswagen Golf 1,6 FSI

2005 rok výroby
115 koní výkon
1 598 ccm objem

Ford F150 Ecoboost 2017
Ford F150 Ecoboost

2017 rok výroby
370 koní výkon
3 500 ccm objem

Ford Thunderbird  1975
Ford Thunderbird

1975 rok výroby
206 koní výkon
7 500 ccm objem