načítám data...

AAA Auto uvádí: Mototechna Classic

17. března 2018, 18:27 49 komentářů Perníček

Před nějakou dobou Áčka vzkřísila název "Mototechna", včera vyběhla na svět zpráva, že se chystá další způsob hrabání peněz nejznámějšího bazaru u nás.

zobrazit celou galeriiTomáš Strach: AAA Auto uvádí: Mototechna Classic

Určitě drtivá většina Autíčkářů už zaznamenala, že se začal znovu používat název z dob socialismu, Mototechna. Zde se prodávají téměř zánovní a předváděcí vozy ještě se zárukou, ale prodává je ten nejúžasnější český autobazar, AAA Auto. Peněz není nikdy dost, takže se vedení bazaru rozhodlo, že začne vykupovat za mrzký peníz a prodávat za přestřelené sumy to, co má řada petrolheadů velmi ráda – klasická auta.

Takže uvedu, jak k tomu vlastně došlo. Majitel Áček, jistý Anthony Denny, se rozhodl, že skoupí cca 40 socialistických vozů a zařadí je do svého muzea ve své rodné Austrálii. To už byl jenom krůček k tomu, aby vzešel nápad, že by se dalo dobře kšeftovat na české půdě s podobnou sortou vozidel. BUM! Název Mototechna Classic, tiskovka a už je na prodej Corvette C3 (450 000),-, Testarossa (4 000 000,-), ale i Škoda Favorit (100 000,-) nebo Lada 2101 (80 000,-), to vše rozděleno do čtyř kategorií – exotické vozy, veteráni, socialistické automobily a auta s potenciálem růstu ceny do budoucna (třeba Octavia I nebo Felicia).

Společnost AAA Auto tvrdí, že při výkupu vozu je úspěšnost 1/3 a u Mototechny Classic by to mělo v průměru být pouze 1/10, ale kdo jim dneska ještě věří (každý zná případy, kdy Ofce po těžkém střetu se opraví, stočí a vesele se prodává jako nebouraná)… Začínám se obávat toho, že majitelé klasických aut, co budou chtít prodat svůj vůz, o který se léta letoucí starali, budou ve finále ojebáni ošizení těmito dobráky (holt ne každý může čekat půl roku na kupce). Takže to nejspíš dopadne tak, že na příklad stařičký Favorit s malým nájezdem bude vykoupen Mototechnou za 20 000,-, která ho vyleští a prodá třeba za 80 000,-.

Asi se budeme muset vyztužit trpělivostí vůči hovorům, smskám a e-mailům už i při prodeji klasiky/ veterána/ youngtimera. Možné i je, že u tohohle nezůstane jenom AAA Auto, protože jak už to bývá – Jak to dělá jeden, tak musejí i všichni ostatní, čili po vložení inzerátu na Bazoš se krom Áček ozvou i třeba Auto ESA . Ale třeba jsem jenom příliš negativní a nebude to ve finále tak hrozné, jak si to představuji já. Pravdu ukážou až zkušenosti odvážlivců, co se vydají se svým vozem do autobazaru. Každopádně jaký máte názor na celou situaci vy, Autičkičkáři?

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ho
Honza123
17. března 2018, 20:54
3

Nejak v tom nevidim zadny problem.. Nejde o nic vic, nez hodit mail do spamu, nebo telefonni cislo na blacklist.. Bazar muze tezko donutit prodavajiciho, aby prodal nevyhodne, zalezi jen na prioritach.

Myslim, ze ohrozeni pro nadsence do starych aut je nekde uplne jinde - stale se zvysujici statni buzerace, at uz se jedna o stk a emise, pokuty, povinne ruceni, nebo rovnou zakazovano vjezdu a do budoucna podpora autonomnich aut a elektromobilu..

reagovat
Perníček
17. března 2018, 21:20
0

Jasný, ale i tak to je otravný, když člověku příjde x sms/ mailu/ telefonatu od bazaristu.. Donutit nemůže, ale asi známe praktiky, zrovna AAA Auto, kteří jsou shcopní člověka dusit na pobočce i třeba půl dne věčným prodlužováním všeho. Ti, co na to nemají nervy (a ty peníze nutně potřebují) to pak vzdají a vezmou to.
Jinak s tím všemožným omezováním, co píšeš dál, máš svatou pravdu. Akorát mám dotaz, ony jsou někde už u nás zóny, kde jsou zákazy vjezdu autům, co neplněj třeba nějakou emisní normu, či podobnou pitomost?

saage
17. března 2018, 22:31
0

Hele ja s vykupem u Acek mam teda taky blbou zkusenost, presne jak rikas- mame zajem prijedte.. A ty tam pak cekas v poradi jak nymand, kterej se jim snazi vecpat auto a i tak s tebou jednaj. Na druhou stranu nikdo nemuze byt donucenej tam prodavat. Takze je to na Vas, zda cekat treba pul roku na makovce, nebo vyrazit smer Acka a tam vytrpet ten puldeni boj. Jinak ta jejich classic sekce se mi nahodou libi. Kde jinde uvidis va bazaru Testarosu?

beastar
17. března 2018, 23:36
0

Proti té jejich sekci vážně nic nemám. Je to docela v pohodě, že to dělá takovej velkobazar. Zaměřenej čistě na byznys. O auta jde až v poslední řadě. S výkupem nevim nebyl sem tam asi 10 let. Jinak ta saageva zkušenost přesně kopíruje vyprávění většiny lidí co znám. To jsou jejich metody. Někdo na ně přistoupí jinej ne. Mě teda ani moc neobtěžujou. Sem tam sms a nazdar.

Ho
Honza123
18. března 2018, 07:09
0

Pernicek: u nas zatim emisni zony nikde nejsou, ale uz dost dlouho se o tom mouvi, obavam se, ze je to jen otazka casu. Ale uz ted jsou treba nesmyslne eko poplatky, nebo prakticky nemoznost nejak legalne a jednoduse odhlasit v CR prihlasene auto a rozebrat ho na dily..

O tech praktikach vykupu AAA se da dohledat dost, tak si myslim, ze je na kazdem, jestli chce mene penez rychleji a bez prace, nebo vice penez po delsi dobe a s vetsim usilim..

krab
18. března 2018, 08:49
-1

Perníčku, blogy máš moc fajn, hlavně jsou skvělé ty o historii sobů a tak ...
Nevím co ti AAA Auto udělali zlého, ale tohle je taková snůška pitomostí. Klidně napiš blog o tom jak jsi tam strávil únavný den prodáváním nebo kupováním, spíš než abys opakoval stará dobrá hospodská moudra jako to o té ovci :)

Vůbec si nemyslím, že budou AAA volat na každý inzerát, který vyjde o veteránu / youngtimeru / budoucí klasice a budou se ho snažit koupit a prodat lépe. Takhle to fungovat rozhodně nebude. Na to jak to bude fungovat, to jsem sám zvědav , v českém prostředí prodávat veterány komerčně takřka nejde. Těch pár socialistických vozů + domácí Favorit atd... to je asi takový výkop. A ta tři Ferrari taky. A to náhodou ta Testarossa (levnější) s 90tis km není vůbec za špatné peníze. A v reálu vypadá opravdu výborně. U "obyčejné" bílé 120 tky si prodejností teda jistý nejsem, kdyby to byla alespoň 130 L / GL tak neřeknu nic ...

Myslim fakt zbytečný toto "hejtit" :)

PS: výkupní / nákupná praktiky : české bazarové trio , AAA, ESA, DAVO mají každé nějaké svoje .. V AAA jsem nakupoval naposledy a servis i pozornost jsem získal možná lepší, než kdybych šel koupit funglovku k dealerovi značky. Jen doplnění servisní historie jsem si musel vyžádat, což nebyl problém. V AAA se prodávalo ještě v době, kdy jsem žádné blogy / články nepsal a ségra tam nechávala Golfa a něco jsme brali protiůčtem a výkupní praktiky nebyly extra otravné. Stačí se obrnit asertivitou. A to před takovými deseti lety jsem tam dokázal jedno auto prodat slušně, vzít protiúčtem jiné a pak ještě jednou jsem něco podobného udělal. Nikdy jsem se nenapálil. V Davo jsem kupoval taky a v Esa naposledy Saage. U obou mají jednu extra nasrávací praktiku. Dohodneš cenu, všechno, jde se papírovat a oni ti tam vnutí nějaký příplatek 5 tisíc za balíček kravin, které za A) tu hodnotu nemají B) ho prostě nechceš. A vyjednávání o ceně začne nanovo. Mě se povedlo se toho zbavit pouze striktní neoblomnou pozicí, že to prostě platit nebudu a basta ... Jenže bylo to otravné, prodloužilo to jednání a vyřizování nákupu o hodinu a mě ta firma vnitřně nasrala. Saage zažil úplně to stejné v Esa na podzim. V áčkách toto nedělají .. aspoň si myslím teda.
-
Komentář upraven 18. 3. 2018, 08:52:03

reagovat
Beny
18. března 2018, 09:18
0

...a budou se ho snažit koupit a prodat lépe...

A není tohle jedinej účel jejich činnosti? Jinak by nemělo smysl to dělat. :-)

Perníček
18. března 2018, 09:19
0

Jak už jsem psal, že možná jsem až příliš negativní, čili reaguji až moc přehnaně. Každopádně o zkušenostech s tímto bazarem mám ať už já, nebo moji blízcí a není to zrovna volnočasová činnost, co bych chtěl dělat každý den.

Breakthru
18. března 2018, 11:14
0

jsou to zmrdi, nemám na to žaludek.proto tam nelezu a jde to zcela mimo mě....
U mě nákup a prodej probíhá vesměs rychle.Včera jsem si v Rakousku koupil Mondeo, stihl jsem sotva jedno cigáro a do čtvrt hodiny jsem seděl v odtahovce s podepsanou kupkou a mazali jsme dom:D...nedovedl bych se někde handrkovat dýl než hodinu.

Skipper
18. března 2018, 12:43
0

Já jsem u nich absolvoval výkup cca 5 let zpět. Jednou větou - šmejdi v přímém přenosu.

Stanley
20. března 2018, 13:18
0

Já mám v ostravském AAA krásnou zkušenost, když jsem tam před lety prodával auto. Stojím u nich na place (to oni neví) a po předchozích diskuzích jim volám, jak to vypadá s výkupní cenou. Oni na to, že musí zavolát na "centrálu" do Prahy a ozvou se. Chodím mezi autama, koukám, když tu telefon "Dobrý den, AAA auto Praha, centrála, voláme kvůli vaší ceně bla bla...". No a já čumím, kousek přede mně vyběhl z pobočky oslizlý týpek, nagelované vlasy, růžová košilka a kdo mi to telefonuje? On. Takže takhle ty jejich důležité hovory z centrály :-D :-D
Jinak to jejich mnoha hodinové dušení zákazníků, kterým řekli, ať přijedou na 15:00 a už je sedm večer řeším po svém - při podpisu si jejich smlouvu o odkupu auta velmi důkladně čtu a prodiskutovávám s nimi nejasné části. Po hodině a půl už jsou dost nasraní :-)

MartinCoupe
31. března 2018, 18:44
0

Ale jo, kluci z AAA to tam davaji taky. Prihodili mi tam nejake pojisteni, asistencku na rok + povinnou vybavu za litr. Vsechny ty picoviny navic byly asi za 8litru. Na druhou stranu vykoupili myho SAABa za cenu, za kterou jsem ho pred 2 lety koupil. A taky kdyz mi 500m od bazaru dosel benzin, do 5 minut borci prijeli a nalili tam 10l benzinu. A taky mi kocena spocitala zakladni povinny ruceni na 4500kc. Takze za me vice mene spokojenost, mam pocit ze jsem udelal takovej stredne dobrej byznys.

Breakthru
18. března 2018, 11:10
3

Ty vole, já AAA nesnáším, ale chápu princip podnikání.Nejsou charita, tak ať koupí fávo za dvacku a prodaj za kilo po hodině práce....Taky koupím auto za třetinu, druhou třetinou jsou náklady a poslední třetina je zisk....Zadarmo ani kuře nehrabe.Nikoho do ničeho nenutí, že jim to lidi prodaj, tak prosím.Já u nich nekoupil ani čepičku z ventilku a posílám je do hajzlu, když mi volaj na inzerát....Takže jsou mi nějaký AAA úplně u prdele, ať si tam jezdí Vašek Vydra.....

reagovat
beastar
18. března 2018, 13:09
0

No hale přímo. Je to byznys a to část lidí má problém pochopit. Jestli jsou to mixéry, nebo auta je z tohohle pohledu jedno. Souhlasím s tím co píše nahoře Krab. Prodejem veteránů se nejde zabývat čistě jen v rámci Čr. Ale jangtajmry a sportovní auta můžeš prodávat a vzhledem k dnešní době to že máš káru v Cz neni dulezity. Akorát reagujou na trh a poptávky. Za chvíli to udělají i některý další. Ty červený hlavy se prodaj. O to že hy vykupovali a volali na každou kraksnu co někdo na bazosi označí za klasiku strach nemám. Tak snad lidi nejsou blbý....Teda jsou, ale snad vědí co a jak chtějí prodat.

Breakthru
18. března 2018, 16:05
3

já tomu rozumím až moc dobře.Koupil jsem už docela dost aut, ikdyž se jejich prodejem neživím.A spousta z nich byla třeba z bazaru zvenku-Rakousko a Německo....Čoveče, je mi úplně buřt, že na tom má provizi.Musí mít, jinak bych u něj nekoupil nic...Většina z těch Turků, Srbů a Rumunů autům nerozumí, jen s něma šmelí.Teď v pondělí jsme byli pro jednu nabořenou MKIV.Byl jsem neskutečně rychlej, páč Mondeo za super cenu:D
Šlo akorát na tři válce, borec mi narovinu řekl, že je mu to jedno.Prodává jak koupil....Vzalo se a v poho, nemám potřebu ze sebe dělat hńupa.Ale tady by čecháček vyskakoval do stropu, rozčiloval se, že bude muset měnit vstřiky, čerpadlo a že se mu to ani nevyplatí.Byl to přecvaklej drátek, ale pořád tam to riziko bylo.Já jen kejvl na dohodnutou cenu a i tak sjem byl spokojenej...
Typicky českej člověk má problém s tím, že někdo na autech dovede vydělat.Já třeba pořád poslouchám jací jsou hajzli v servisech.Máme 100% marže na dílech, práce skoro za pětikilo s daní...Jenže nikdo si nespočítá, že provoz dílny, lidi, vercajk atd. něco prostě stojí....Nechápu myšlení lidí v Česku.
Ale tys o tom obchodování napsal docela slušnej článek...
Je to práce, nic víc....Jen mi zaráží, že ikdyž se tak mluví o tom, jací jsou v Ačkách zmrdi, tak pořád fungujou a ještě se rozrůstaj.Buď jsou tam tak schopní prodejci a nákupčí anebo jsme prostě národ kreténů, kterej autům nerozumí...

krab
18. března 2018, 17:22
2

To je trefný. My češi si vážně často nepřejeme vzájemně úspěch. A taky umíme pěkně fixlovat a taky si rádi stěžujeme furt na něco...
Kámen úrazu větších bazarů a bazarů obecně je, že zákazník si myslí, že prodejce o autě ví všechno, on často neví nic. To je případ i těch Německých blízkovýchodních občanů, co ty bazary provozují. Jen okolo toho nedělají divadélka. Daj ti Schuessel a jdeš se projet , pak se dohodne cena a bereš nebo ne ... Ale holt hlavně auta starší 5 let , prostě cokoli kde už není žádná záruka výrobce na západě nikdo moc neřeší - prodává se to na export bez záruk , až na zajímavá , hodnotná auta samozřejmě. U nás je kupní síla pořád malá a bohužel pro taťku od rodiny je fakt důležitý, aby se nespálil a nekoupil Mondeo MKIV za 150 ( což je často limit) a najednou zjistil, že dalších 40 spolyká na servise za různé věci. To je pro takovou rodinu pohroma. Často se bohužel stane to, že se ten "tatík" nechá utáhnout na nudli, koupí neudržovaný kus , často koupí neracionálně, impulzivně .- přiveze to domů, kámoš místní "servisák" mu to pomluví a že ho tam a tam tutově podvedli ... no a špatná pověst těchhle bazarů je na světě. Jenže ten člověk se sám sebe obelhal a prostě vzal auto v horším stavu dobrovolně a sám už ani sobě nepřizná, že koupil prostě blbě.

Jenže tady prostě stále lidi houfně rádi kupuji naftové liftbacky s osmi lety na hrbu, 120 ti na tacho a za cenu do 150 ... A kde má ten bazárník tahle "magická" auta v krásném stavu po důchodci pořád brát ? :) .... ne teď to zlehčuju , berte to jako vtip.

A k té "classic" sekci. Zatím o tom moc nevím, ve čtvtek byla nějaká tiskovka, ale měl jsem moc práce v práci, takže jsem se stavit nakonec nemohl, ale naopak jak jsem psal, si myslím, že to je pro tu firmu zase zajímavý marketingový posun. Už Mototechna sama, se docela asi povedla a jak vidíte, AAA Auto dnes daleko víc prodává zánovní auta než ty problematická stará z toho prostředního odstavce.

Breakthru
18. března 2018, 17:27
1

on to ten servisák pomluví hlavně proto, že kořen nevzal tu mrdku od něj:D

beastar
18. března 2018, 18:22
1

Přesně jak píšete oba. Je to byznys s věcma jejichž skutečnej stav a na ty pověstný vzácný kusy nikdo nezná. A přesně prodejce mnohdy ani skutečný stav věci nezná. To je jako by si se v zastavárně ptal na stav toho mobilu za 800,-. Prostě ti sdělí, že funguje a jde z něj volat a nazdár. Přesně takhle funguje ten byznys s těmi Východoevropany (a turkoperskejmaarabama) v D, A, CH, NL, DK, S, N ... Špáňo a Taliáni tam sem zažil i obchodníka třeba z Nigeru, kterej vyvážel auta do Afriky. Klíče, běží to, chceš to, smlouvání, kupuješ a nebo ne. Taky se stává že ti rovnou řekne kolik mi za to dáš a jeď pryč. Jen u nás se to bere pořád jako něco hrozně seriózního. A jak oni nás podváděj. Ono je to takový že oni obchodujou a maj toho hodně. Takže těžko prověří každej pelech za kilo na výkupu. Btw to je to co sem psal 1000x kupující, kupuje a měl by vědět CO. Když je makovec tak si má vzít mechanika a projet se tim.

Udělá to tak 10% lidí. Já levný srágory už leta neprodávám. Spíš mě překvapuje tenhle podobný přístup i u aut za 500 000+. Kde přijde kolík kouknout na auto 15 let starý za půl milana jak kdyby šel do sámošky pro šumavu. A v takovým rozpoložení choděj lidi i do těch velkých bazarů. Je potřeba si uvědomit, že my tady jsme MINORITA. Běžnej koumák prostě slepě věří. Ještě si na to nabere home credit. A průser je na světě. Věc kterou třeba já beru, že si opravím, tak nějakej jinej "zákazník" bude brát jako podvod na něj. Zajímavý že ve svým poměrně velkým okolí nemám jedinýho člověka komu by se nepovedl nákup v bazaru (áčka nevyjímaje) Kámoš tam kupoval Mondeo MK3 po prvnim majiteli 230 000 km. Všecko sedělo i prodejce přiznal, že v tom jezdili velký psí. Nestihli to uklidit. Auto jezdilo s normálním servisem ... 5+ let bez poruch. A tak dále. Zato na netu čtu o těch vadnejch převodovkách a tak :D Kdo nepozná že je něco špatně s převodovkou měl by jezdit na kole.

Vavris Vavrisovic
18. března 2018, 18:24
3

Breakthru: Jak je to obecně s cenami dílů v servisu? To mě totiž často vytáčí. Neměl bych problém dát servisakovi X set za hodinu práce, ale vždycky mě fascinuje, když je na faktuře či v nabídce cena dílů dvojnásobná oproti běžným maloobchodním cenám v každém e-shopu. A pak to skutečně vypadá, že mě někdo natahuje na hool...
-
Komentář upraven 18. 3. 2018, 18:25:46

Breakthru
18. března 2018, 19:23
0

Dám příklad, že třeba teď jsem platil za ložisko 1700,- v nákupu, zákazník by platil cca3500,-....ono, nejde jen o tu práci, ale bere se v úvahu to, což zákazník nevidí, že objednám díly a můžou přijít poškozený či vadný a pak se to reklamuje a nemusí nám reklamaci uznat.U podběhu za 350,- je to jedno, ale u poloosy za 10 000,- to zabolí.Navíc se dá i cena upravit, když je stálej zákazník a na autě se toho dělá moc, pak ta cena dílů pokreje slevu.Protože nikdo nechce nic dotovat, že.Navíc, na práci se dnes už moc nevydělá.Máš nějaký normo hodiny, samozřejmě jsou často nereálný.Patřím k mechanikům, kteří dělaj vše od ALfy po Žigulíka, takže nejsem proškolenej jak v autorizáku a samozřejmě dělám na starej autech, kde často nejde něco povolit nebo bylo bastleno.Te´d jsme třeba na hydraulickým napínáků na řetězu dělali vložky do závitu, protože byly zmrvený.To ti nikdo nezaplatí.Ono, když se takový problémy dějou a ty pak místo 12 hodin účtuješ třeba 8, tak máš rezervu.To by žádná dílna dlouho nefungovala, je to riziko na obě strany....Stejně tak se musí platit dodavateli a ne vždy stíháme.Některý auta zůstavaj dýl rozdělaný, protože se třeba čeká, ale máš v tom díly, co jsou nezaplacený, ale musíš je zaplatit...
Dalo by se uvést více příkladů, proč servisy mívají 100% marži, což není samozřejmý.Záleží na odběru a jak se platí.V podstatě člověk zaplatí za ten díl tolik, kolik by platil sám u pultu, ale servis má z toho tolik, kolik mu dodavatel dovolí...
Ale chci uvést jeden příklad.Dělám na dílně, kde se snažíme dělat tak, aby to bylo minimálně na 100%, takže máme neuvěřitelný množství nářadí a hlavně přípravků.Ty něco stojí....A asi každej by byl rád, kdyby měl třeba rozvody nastavený přesně a ne narychlo a nepřesně na fixu a to se právě zaplatí tou marží, protože si dílna může dovolit specializovaný nářadí.
Když rozeberu třeba práci, ať se to dobře počítá, tak 500,- na hodinu....Mechoš má cca 200 se sockou a zdravkou, pak daň, energie, další náklady jako třeba nájem a provoz dílny...Když se to vezme kolem a kolem, tak zbyde třeba jen 150 na hodinu, což prostě servis neuživí....A když se stane nějakej nedejbože problém, tak to dílna řeší ze svýho.Ono to není zas tak, jak si lidi myslí.Mít servis jsou spíš jen starosti a ne velkej byznys.....Takže ne, nikdo tebe ani nikoho jinýho nenatahuje, jen prostě funguje, protože nic není zadarmo.A z logiky věci, oni ty díly prodávaj přímo tobě a ne třeba Kelly, Cora nebo Elit...

Breakthru
18. března 2018, 19:35
0

beastar:asik tak nějak....Sic bych se těmhle bazarům vyhnul a vždy, když mi volaj na inzerát, tak je pošlu do háje...Kdybych tam ale šel koupit auto, tak vidím co vidím, slyším co slyším a pak je to na mě.Sralo by mě to papírování....
Já včera Mondeo koupil tak, že jsem v pátek před osmou zavolal do Rakous, sehnal odtahovku a dopoledne po práci jsem mazal směr Vídeň.
Na place mi borec řekl, že klíče jsou vevnitř.Zběžně jsem to zkouknul, jednou obešel, otevřel kapotu, kouknu na řemen, na motor jestli není moc nebo málo špinavej, sáhl jestli je studenej a nastartoval jsem.Kouknu do techničák, abych se dozvěděl, že to není 2.0 TDCI, ale 2.2 TDCI (což mi udělal hroznou radost), zkontroluju důležitý.Trvalo to tak pět minut, to přišel maník co na to říkám, tak jsem se zeptal na cenu, dal poslední nabídku, podal jsem mu ruku a šlo se hodit doktora na Kaufvertrag...Celý to divadlo trvalo tak 15 minut...
Chápu, že lidi jsou třeba důslední,ale jako když každej zkouší všecko, každá tlačítko a ptá se co jsem opravoval, kde jsem to koupil, proč to prodávám, kolik an tom mám, kolik on do toho dá, proč to do toho dá on a ne já.Přece lidi chcou koupit a platit jen za palivo....
nebaví mě ty auta prodávat, spíš je rád nakupuju.Jenže to je musím taky prodat:D

Pólin
19. března 2018, 11:14
0

To je přesně to...nedávno jsem prodával svého starého Megana. Jelikož to bylo tak trochu známeho známému, tak jsem mu to 3 týdny podržel, ani jsem to nedával do inzerce. Jak jsme si volali, tak jsem mu říkal, ať se na to dojede mrknout, ať si i mechoše vezme, že mu to zvednu atd.. a on celé tři týdny nic. Pak se ozve, jestli mu to teda držím a že si pro to dojede. Přijel klasický boreček, který všechno ví nejlépe a hrozně se diví, že 10let staré auto nevypadá jako nové a jak to, že si neschovávám účtenky od servisu (vozím to ke známému, který mi to dělá bez papíru debile) atd... ale že nakonec dobré a bere to za 85, což jsme se dohodli. Za dva dny se mě ozývá, že si to nechal proklepnout u svého mechanika a že chce 25tisíc na náhradní díly, které to nutně potřebuje. Řekl jsem mu, a´t mi pošle rozpisku dílů. Já je sehnal v lepší kvalitě za polovičku, řekl jsem mu, že tu úsporu má ode mě jako dárek a ať si s dalšíma takovýma nápadama jde za někým jiným. To auto bylo naprosto v pohodě... no byl to klasický zkoušeč :D Jako nevím, jak ostatní, ale myslím, že hlavní zodpovědný člověk při nákupu auta je kupující...ten si musí všechno prověřit atd. Pokud mě někdo ojebe při nákupu staršího auta, tak si spíše já budu připadat jako idiot, že jsem to neprokoukl. Taky přece nebudu kupovat třeba obrazy, když tomu nerozumím a najmu si někoho, kdo tomu rozumí a poradí mi...

beastar
19. března 2018, 14:20
0

Jo naprostá klasika. Ještě se takový lidi ptají na věci co nemáš šanci vědět. Prostě použita věc. A mám rád hlášky typu tady je to škráblí. Vážně po 10letech provozu wow. Když máš učtenky ze servisu tak aby to mělo vodotisk. Serviska to stejný. Já nemám nic proti tomu když ti přijede borec typu ...Audi bunda, diagnostika kterej dojel v A6 a hlavně dojel přesně on tájm kdy řekl. Vyskočí pozdraví vezme si klíčky. Drží tlamu celý auto proleze sám. Potom navrhne cenu s tim že řekne co je špatné. Kejvneš vidíš že ví přesně kolik co na to stojí. Co bude dělat. Prodáno a zdar. Kéž by takový byli všici. Navíc každá rada když nejsi odborník vem si ho sebou. Však ti dneska každej umožní s tim jet dost prodejců ti to i zvedne. Bouraný auto pozná skoro každej... Jenže lidi na to serou a pak jsou z toho případy pro Černý ofce jak pan Novák koupil za sto pádlo kedybu ftdíčku a vona světě div se je motoricky totálně v řiti. Tim nehajim prodávající.... Ale jak měl poznat stav turba, rozvody, celkovej stav motoru? To s tim má tejden jezdit... Kupující se projel bez spz v areálu. To bylo všechno a koupil to a pak si stěžuje v tv.

Breakthru
19. března 2018, 18:07
0

vždycky, když prodávám auto, tak doporučím výměnů olejů, filtrů a hlavně rozvodů resp. pal. filtru.Říkám, když to udělám a potká se to, tak mě můžou hovno, a´t si to každej udělá tam, kam jezdí.Má záruku a ví, že tam má Inu, Bosch nebo Dayco a ne jen vyměněnej řemen...Jednou se borec cukal, že nevím, kolik má ta moje V6 na rozvodech.Byl skoro dotčenej, tak povídám."Vydrž, skočím pro lístek, co se mi válí na ponku a vypíšu ti nový rozvody.Budeš tak spokojenej?"...po tomhle pochopil, že si to nehá někde udělat....Sám do všeho nevidím a ani nechcu vidět....Vždycky ještě dotyčnýmu sdělím, že ta cena je stím, aby měli rezervu na případnej servis.Stejně spousta zkouší a obírá mě o čas....
Stejně největší gól byl, když mě přijel nějakej kretén a hned z 10 metrů řval jak auto nesedí a jak byla vařená střecha."Neorigo sváry, to poznám, měněná střecha!!!!"...."to je tmel, fabrickej tmel"....

beastar
19. března 2018, 18:16
0

Z toho tady plyne, že lidi jsou idioti. Ono kupovat ojetinu s tim, že koupim auto za pade a nedám do něj korunu je stejně pohádka. Dřív nebo později se něco posere. A ty to musíš udělat. Naštěstí musim říct, že za poslední roky se to dost zlepšuje a přibývá lidí co to chápou. Spíše řeší praktický věci a ptaji se na to co bylo udělaný a co je třeba. Dokonce i to smlouvání není tak častý. Tyhle kretény typu to bylo přes střechu bych hnal svinskym krokem. Nejhorčí jsou ti který delají že tomu rozumí, ale opakujou jenom hospodský moudra. Nedávno se mě někdo ptal v jakym stavu je DPF:)) Tak sem mu řek hale když se to rozsvítí, tak se to regeneruje tak jak má. Potom jsou dobrý otázky kolik to asi žere zejména u aut kde je Vé osma.... jako kdyby to mělo brát tři na sto. No prostě joo kupovat je super prodávat je na nervy. A to je vlastně stejný u aut za kilo jako za sedm kil třeba. Jenže když kupujou drahý auta tak aspoň máš vždycky odbornej dohled nad tim makovcem tam už si nikdo nelajsne dojet na blind a vytopit to.

Breakthru
19. března 2018, 18:50
0

nečekám žádnou renesanci, stačila by soudnost.Donedávna mi chodily sms "mám 60k", "chci to koupit za 65 000" "dám vám 50 000, víc nemám a potřebuju to auto" "Vezmu to za 60 000.Stejně to za víc neprodáte"....Já vždycky nějakou slevu umluvil, ale mám zásadu, že o ceně se bavím až na místě potom, co si auto prohlídnu.Neříkám, že párkrát jsem cenu neřešil po telefonu, ale většinou šlo o takový ty vyjímky potvrzující pravidlo, když třeba prodejce nevěděl v jakým stavu ta bouračka je a v inzerátu stálo VB....a vždycky šlo o to, že zákazník to chtěl vědět dopředu.Jinak pokaždý se na ceně dokážu domluvit.Ovšem slušně....

beastar
19. března 2018, 20:24
0

No to je taky klasika. Mám pade přijedu, zaplatim a jedu. Ušetřím vám čas:D To vim že se stává u soukromejch prodejů což nechápu. Tak když mám pade tak koukám na auta max za 40000 ne? Je jasný že se ti vždycky líbí auta dražší, než máš rozpočet ale to je zase o lidech. Mě nevadí když se lidi zeptaj po tel na stav auta a na nějaký veci a jestli je cena pevná. Stejně nikdy pevná neni...

Breakthru
19. března 2018, 20:56
0

smutný je, že za těch 90 000 to nesšlo, s tím jsem počítal.Nakonec jsem ještě slečně vyměnil ošoupaný tlačítka a ložisko...pro mě pár korun a chvilka práce.A tím jsme taky skončil s koncernem a zůstanu zase u Fordů:D...s VW jsem měl jen starosti:D....
Není pevná, ale o to víc mě to handrkování překvapuje, když někdo třeba prodává káru za 15 000,-...u takovejch aut neřeším vůbec nic, ani se jima nezabejvám.
A právě na tyhle auta jezdí nejvíce odborníků.Tak jsem se třeba dozvěděl před lety, že mám na naftový Sieře špatnou poloosu vepředu....Borec údajně mechanik.Když jsem se ptal, co tím u zadokolky myslí, tak bezradně ukazoval na táhlo řízení.By se jeden posral:D

krab
19. března 2018, 21:24
0

no jo no, koukám, že se tady shodujeme zkrátka na tom, že daleko snáz se nám nakupuje nežli prodává...
Já kdykoli soukromě prodávám nějaké auto ( to je daň za tu automobilovou promiskuitu) se modlím za normálního kupce ... a takovýho abys pohledal. I když nakonec se vždycky najde ...

Jakub Pospíšil
19. března 2018, 21:37
0

"Není pevná, ale o to víc mě to handrkování překvapuje, když někdo třeba prodává káru za 15 000,-...u takovejch aut neřeším vůbec nic, ani se jima nezabejvám.
A právě na tyhle auta jezdí nejvíce odborníků."

Amen. Myslím, že jsem tu už někde psal, jak to dopadlo, když jsem chtěl prodat favorita za trojku. Volalo spousta lidi. NIKDO nenabidnul ty 3 tisíce. Nikdo. Nabídli mi, zda to nedám na splátky, nevyměním za kalhoty a mikinu, playstation (když si doplatim ale), načatou flašku a podobný obskurnosti. A nejvíc mě překvapilo kolik lidí (až na jednu výjimku ženských) zavolalo a na férovku si řekli, ať jim to dám zadarmo, že mají děti a že potřebujou auto.
No, nakonec jsem ho dal raději za litra do šrotu.

-
Komentář upraven 19. 3. 2018, 21:38:54

Breakthru
19. března 2018, 22:54
0

Petr 'Krab' Jeřábek:teď budu prodávat auto, co mám skoro pět let.Najezdil jsem na něm skoro 80 000km, udělal snad všechno (jo, úplně všechno) a tak nějak bych byl rád, kdyby si to koupil normální běloch.Nejspíš to dám takhle i do inzerátu....
TheKubajs:A to je vylítaný fávo za trojec....Já něco podobnýho zažil u auta cca za 90 000, kdy mi bylo sděleno, že to prostě dotyčnej potřebuje, jenže nemá prachy.Co já na tom nechápu?Ještě se skoro rozčiloval běda mi, aby se tam něco posralo....O splátkách a výměnach nemluvě.To můžeš napsat do inzerátu a stejně se najde kretén, co to musí zkusit....
Jsem hrozně zvědavej na to až zainzeruju Mondeo.To se zase dozvím o poruchovosti TDCI, hnilobě Mondeí, stočenýmu tachu a slepenci ze dvou kusů....Proč to vlastně ti lidi chcou, když se to tak sere?:D

Perníček
19. března 2018, 23:56
0

Mám zkušenost s prodejem vozů v nízké cenové kategorii a jde poznat, že to je jenom o lidech. Prodávalo se Volvo V40 2.0T. Po vložení inzerátu na net se mi co chvíli ozýval telefon. A hned ten večer jsem měl prvního vážného zájemce před domem. Pán suverén chce auto, páč to jeho dosavadní kleklo a něco nutně potřebuje, do čeho nebude muset investovat (tak si v duchu říkam, že pán je na špatné adrese, ale nechávám tomu volný průběh). Po testovací jízdě začal, že všechno špatně, že to jede jak atmosféra (měli jsme druhou vedle toho a rozdíl mezi auty bal sakra velkej) a kdesi cosi, pak začal volat kamarádovy, který byl údajně odborník a rovnou mu řekl, že jsme na tom s cenou na 20k, bez jaké koliv domluvy se mnou (auto jsem inzeroval za 25k). No odjel s tím, že ještě ráno zavolá. Měl smůlu, ještě v ten stejný večer auto bylo prodané člověku, který neměl s ničím problém a aji jsem mu slevil.
To stejný Civic za 15k, borec si dal práci, že jel 120km, aby řekl za "ten šrot" maximálně 7000,-. Tomu stačilo říct "Nashle!".
Breaktrhu: Tohle celkem nechápu, když je teda skálopevně přesvědčen, že motory TDCi jsou poruchové, tak proč se na to vůbec jezdí dívat? :D Jinak Mondea hnijí? Vím, že třeba Focus MK1 na kovomorku trpí, ale Mondeo v rozkladu jsem zatím neviděl...

beastar
20. března 2018, 01:48
0

Či tak nebo tak se shodneme na tom, že lidi jsou hovada a čím nižší cena tím větší magoři to chtějí. Na to je potřeba myslet až budeme nadávat na prodejce a bazary myslet. Tím nechci hájit nepoctivý zmrdy který nenávidim možná ještě víc, než normální kupující. To jsou totiž lidi co to takhle skurvily a hlavně se tím zničili ceny. Přesně jak psal Petr nahoře o těch oktávkách se 150 za 150 max fplný. Takový auta nejsou. Našli se tací co si je uměli "vyrobit". Nakonec i ten prodejce v tom bazaru je jenom člověk a když se mu tam otočí 10 kreténů a vy přijdete 11tej tak je jasný jak je asi nalazenej na to vyprávět o autě. Prostě všechno odkejve vychválí a je to. Na kupci je aby si to prostě prohlídnul a zvážil veci tak jsou. Tím nehájim velký bazary a jejich praktiky jen řikám, že když řeknu zákazníkovy jak se věci maj a mám auto s 80 000 tak to prostě má 80 000 km a je to v dobrým stavu. A i to kafe děláme dobrý a hlavně se neživím prodejem leasingu na vylágrováný škodofky jako některý rádoby Das Auto bazáry samo se supr zárukou.

A samozřejmě jsou i dobrý kupci. Hodně prodáš že frajer dojede a ví, že to chce zeptá se na nutný věci a už to běží platit. Je to o lidech. Snad se to srovná vzhledem k tomu, že i my jsme v obou sociálních rolích často... Já když kupuju tak prověřuju ale rozhodně neprudim kvůli slevě a kvůli píčovinám abych dostal bonbón a sto éček na cestu...Jinak co do keců typickýho zákazníka není mezi ichtylem co kupuje auto za mega a za desítku tak velkej rozdíl. Jen jeden je líp oblečenej, ale oba stejně vědí kulový a maj nasátý info z hospody a vod kamaráda kterej má zaručeně pravdu přece,)
-
Komentář upraven 20. 3. 2018, 01:51:12

Breakthru
20. března 2018, 18:20
0

beastar:kretén jako kretén, oblečení s tím nic nespraví.Když vidím BMW nebo Audi za dva míče a leze z toho buzna v teplákách, tak co chceš:D
Ale jak pravíš s těma zmrdama, ti kurví ceny a celkově přístup k těm autům.Když vidím jaký vrány v různým rozkladu se daj prodat a já mám problém střelit káru ve slušným stavu, tak ani nemám chu´t kroutit hlavou....
Perníček:zrovna MKIII je taky háklivá na korozi.Spodky dveří jsou klasika a prahy a lemy.Záleží ale na tom, jak je o auto pečováno a jak bylo opravený...
Proč jsou lidi takoví kreténi fakt nevím.Mám s TDCI svoje zkušenosti, vydrží to 300 000km, by´t záleží na filtru a naftě především.Jenže prodávám káru, která nemá ani dvě kila, ale stejně si vyslechnu, že se to posere a je to krám a takovou cenu to nemá.Borec sice by ty vstřiky na motoru ani nenašel, ale ví to....to už tak chodí....A nejsmutnější je, že u nás ve městě je pár zkurvenejch čerpadlářů, kteří tyhle motory prasí a rejžujou na lidech....
Zatím to na prodej nemám, ale vím co mě čeká, že takovej mamlas příjde.Nicméně tahle kára mě v peněžence nepálí a ikdybych to střelil za rok, furt nebudu tratnej...

Testeuros
09. srpna 2018, 12:08
0

Koupená Fabie z roku 2000 už hezkých pár let zpět u AAA - víceméně socka, 1.4 MPI v zelenotyrkysové barvě s udávaným nájezdem 47k km. Kolik mělo ve skutečnosti? Něco málo přes 120k km. Společnost o té nesrovnalosti v nájezdu věděla. Už jen to je důvod, proč bych kohokoliv ze zaměstnanců AAA Auto poslal při telefonátu či SMS zprávy ohledně odkoupení auta do prdele.
A teď je tady Mototechna Classic - takže teď abych se připravil na to, že při prodeji osmdesátky by mi volala tatéž hovada, ne-li ještě "lepší".

Tohle je pouze rodinná zkušenost s AAA Auto. Taky je to jako reakce na příspěvky níže, které ve mne jen evokují laciný pokus o reklamu.

reagovat
Testeuros
09. srpna 2018, 12:09
0

A ano, pro ně je to jen byznys a balancování na tenkém ledě.

Irwinek
11. srpna 2018, 20:18
1

Dnes už to nebude takové, ale z Merglu za půl míče nás na rakouskejch hranicích celníci vyrazili i se zavazadly na vysněnou dovolenou , domů jsme se vraceli vlakem a následoval půlroční maraton právníků a soudů, než se majitel AAA sklonil a zaplatil. Auto bylo kradené. Víc mne u nich nikdo neuvidí.

reagovat
beastar
12. srpna 2018, 12:44
0

Kdo by chodil dneska do velkýho bazaru. Normální lidi chtějí u koupě ojetiny pocit jako u koupě novýho vozu. Záruku, historii, příběh, servis. To ti tyhle továrny pro masy nikdy nenabídnou. Však se tam zákazník cejti jak na úřadě. Jenom jedu okolo a vidim to a cukaj mi koutky. Bohužel pro 89% kupců auta od 150 000 jasná volba. Přece ti tam udelaj lizačky na míru. A na place je 500 oktávek vedle sebe tak si jakože vybereš.

Irwinek
12. srpna 2018, 13:29
0

Mít teď 150 litrů na auto, taky budu mít problém :-D Ale protože bych stejně nešel do ochty, nějak by se to vyřešilo - vybírám spíš z aut mimo spektrum " normálního " zákazníka :-D

ma
martinw
20. srpna 2018, 13:13
0

troll factory bezi na plne obratky, pane zaregistrujte se a podelte se o fotografie a podrobnejsi popis ono to zni skoro jako kdyz lzete :)

beastar
20. srpna 2018, 13:37
1

:D to vypadá že si platí internetový agenty. Všude tam kde se proti nám brojí zasáhneme. Sjednáme pořádek. To asi byla ta o 400 090 km stočená pětka po sousedovy jak to původně utopil v rybníce. Joo ta byla skvělá. Gratz Tome.

Fo
Fordik
07. listopadu 2018, 11:14
-1

Komentář smazán z důvodu: reklama.
-
Komentář upraven 21. 11. 2018, 21:05:51

reagovat
Ma
Martin Sopelka
11. listopadu 2018, 19:20
-1

Komentář smazán z důvodu: reklama.
-
Komentář upraven 21. 11. 2018, 21:05:47

reagovat
Ko
Koliha
16. listopadu 2018, 14:36
-1

Komentář smazán z důvodu: reklama.
-
Komentář upraven 21. 11. 2018, 21:05:30

reagovat
Pe
Petriklic
21. listopadu 2018, 11:47
-1

Komentář smazán z důvodu: reklama.
-
Komentář upraven 21. 11. 2018, 21:05:26

reagovat
Perníček
21. listopadu 2018, 20:56
0

Poprosím neregistrovaného dementa, nebo skupinu neregistrovaných dementů, aby sem přestali psát chvalozpěvy na AAA Auto, začínají mě každodenní upozornění na tyto přihlouplé komentáře unavovat. Tyhle pohádky, co jsou zde psány nikoho nezajímají. Pokud se jendá o trolla, tak tě/vás upřímně lituji, že nemáte nic jiného na práci, než psát na dávno prodiskutovaný článek, takové bludy...

reagovat
Zu
Zuzka Radiměřská
10. prosince 2018, 09:44
0

Auto fajn (má chyba, že jsem si nevšimla prasklého zrcátka). Někteří zaměstnanci Pardubické pobočky také moc milí, ale jiní už méně. Ale ty služby... Při koupi auta poskytují nepravdivé informace ohledně nabízených služeb k autu (u mě konkrétně povinné ručení - nelze připsat GAP, který jim na místě nešel - musím na pobočku pojišťovny, smlouvu zrušit a pak sepsat novou). Při podpisu mi nabídli službu sledování auta, kterou jsem si do druhého dne rozmyslela, ale už zrušit nešla - chápu, moje blbost, ale všechno je jen o dohodě a vstřícnosti, ale s nimi dohoda není. Jakmile mají peníze, končíte pro ně a dál se o vás nezajímají!

reagovat
Pe
Petr321
15. července 2019, 00:39
-1

Byl jsem se podívat v Mototechně (teda AAA Auto Olomouc) na zánovní auto. Cena byla jen o něco málo menší, než u nového auta, ale nájezd 24tisíc km, po prohlédnutí auta jsem našel různé škrábance všude možně, na dveřích řidiče dokonce odlouplý kus laku. Jednání prodejců absolutně otřesné a tak otravné, že jsem po chvilce zjistil, jak velkou chybu jsem udělal tím, že jsem tam vůbec lezl. Kvůli prohlédnutí auta a případnému prodeji svého na protiúčet jsem strávil v bazaru nejhorší dvě hodiny svého života a to jen díky tomu, že jsem po hodině a půl řekl, že tolik času nemám a budu muset odjet. Asi 20x řekli, že si auto musím koupit hned, jestli mi nestačí 10 minut na rozmyšlení, jinak se určitě prodá a podobné pí***. Jsem rád i za tuto špatnou zkušenost, ikdyž mě připravila o dvě hodiny mojeho života a do "Áček" (Mototechny) bych už nevkročil ani omylem.

reagovat
Jenda_K
14. února 2020, 00:42
0

V Ačkách jsem dvě auta prodal a jedno koupil, vzhledem k tomu že jsem věděl do čeho jdu, nebyl jsem překvapen, naopak celkem spokojen, oba voježděný polovraky ode mne koupili za cenu kterou bych si nedovolil za auto říci desetiletý forman šel za 30 t. Sharan starý 11 let za 65 t, co se ale dělo s autem po vykoupení ale nebylo nic poctivého. Najednou bylo z auta bez servisky, kde já byl třetí majitel s naježděnýni 270 t km, leštěnka se 78 t. km na tachometru po prvním majiteli a se serviskou. Byla sice pravda že při prodeji na tachometru 78 t. km bylo, ale jen díky tomu že v autě byl tachometr vyměněný a v Ačkách o tom věděli.
Mitsubishi Colt, které jsem v Ačkach jako zánovní kupoval, jsem před koupí měl prověřený u původního majitele a v servisu kam se s Coltem jezdilo. Jen původního majitele pěkně obrali, roční auto od něj vykoupili za polovinu prodejní ceny, ale já byl spokojen, byť si na něj přirazili 50 t Kč. Mrzelo mě jen že odmítli vzít na protiůčet Lupo se skoro 300 000 km.

reagovat