Letošní Rallye Legend musela být opravdu úžasná podívaná. Příště to nesmím vynechat!
načítám data...
Podívejte se na další videa
Komentáře
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
Ford F150 RANGER
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Moskvič Ostatní Šlapací
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů
30. října 2017, 11:48
0
člověk kterej řídil to hjondé, si to přijel vyloženě užít :) a taková droobnost, potěšila mě i ta česká vlajka v každym záběru :D
30. října 2017, 13:13
0
Hjondé řídí Thierry Neuville, momentálně druhý nejlepší rally driver :-) Jinak já tam byl a je fakt, že všude, kde jsem šlápl, byla nějaká česká banda, vlastně jsem si vůbec nepřipadal jako v San Marinu ale spíš někde na Zlínsku :D Jinak moc krásná akce, ale zrovna ta pocta Colinovi byla velká slabota, snad všichni jsme čekali něco víc než že pár vybraných mistrů světa jednou pomalu obkrouží továrnu a jen pár světlých výjimek tam něco málo předvede...
30. října 2017, 17:22
0
JJ nezbejvá než souhlasit, akce super ale pocta Colinovi bohužel bída.....za chvíli byla tribuna prázdná
01. listopadu 2017, 08:19
0
Netušil jsem že tam jezděj až takový hvězdy :)
01. listopadu 2017, 08:52
0
Letos tam bylo rovnou 15 předchozích mistrů světa: Marku Alén, Sandro Munari, Walter Röhrl, Ari Vatanen, Timo Salonen, Stig Blomqvist, Hannu Mikkola, Miki Biasion, Juha Kankkunen, Didier Auriol, Tommi Mäkkinen, Marcus Grönholm, Petter Solberg, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier. Pěkná sbírka legend. Jednou se tam taky plánuji vypravit...
01. listopadu 2017, 18:30
0
Minimálně Alen, Rohrl a Makinen tam nebyli vůbec a Gronholm se ukázal snad jen na tiskovce, která byla pro vip. V neděli všichni obkroužili továrnu šnečím tempem bez helem a kombinéz, jediný Loeb jel rychle a dělal show, Solbergovi asi kleklo auto, chvíli dělal donuty, pak to odstavil, to samé Ogier, ten prý spěchal na letadlo do Walesu. Z šampionů co startovali i v poli se dalo dívat jen na Biasiona, Blomqvist už je holt moc starý. Akce celkově super, ale ten "sraz šampionů" bylo spíš divadlo pro organizátory a vip, normální diváci z toho moc neměli. Příští rok bych jel radějji do Toskánska na Tuscan rewind - šotolina, víc Béček, větší nasazení jezdců a míň diváků :)
01. listopadu 2017, 18:45
0
Aha, tak to omluva a dík za upřesnění. Čerpal jsem z preview na ewrc.cz...