Letošní Rallye Legend musela být opravdu úžasná podívaná. Příště to nesmím vynechat!
načítám data...
Podívejte se na další videa
Komentáře
Poslední komentáře
- tomaass2, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jak se tam dostanu k dalším dílům, prosím? - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
diky bkraliku za zaujiamvy odkaz na twitter, aj ostatne posty... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...to bylo jen moje soukromé postesknutí na dobou, které nerozumím,... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Kurnik šopa, jakej smysl má dávat nějakou reportáž v sedmi... - yorkin, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Těch scénářů, v nichž se tohle auto nevyrovná spalováku... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Překvapivě Polsko po dálnicích není vůbec žádný problém.... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
S lehkou nohou to asi půjde. Já s autem jezdil normálně bez nějakého... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Dle mého děláte elektromobilitě medvědí službu. Popisujete... - Frodo, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Mě stejný motor v prodlouženém Berlingu jezdí za 5,5, takže... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No, rozdíl vidím v tom, že tyhle elektroauta jezdí po dálnici... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 na trase Praha-Amsterdam potřebuje dohromady cca 1 hodinu...
Poslední inzeráty
Alfa Romeo 159 1.9 jts
2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem
Volvo S60 T6 AWD Summum
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
Ford F150 RANGER
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Moskvič Ostatní Šlapací
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní Tatraplan
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů
30. října 2017, 11:48
0
člověk kterej řídil to hjondé, si to přijel vyloženě užít :) a taková droobnost, potěšila mě i ta česká vlajka v každym záběru :D
30. října 2017, 13:13
0
Hjondé řídí Thierry Neuville, momentálně druhý nejlepší rally driver :-) Jinak já tam byl a je fakt, že všude, kde jsem šlápl, byla nějaká česká banda, vlastně jsem si vůbec nepřipadal jako v San Marinu ale spíš někde na Zlínsku :D Jinak moc krásná akce, ale zrovna ta pocta Colinovi byla velká slabota, snad všichni jsme čekali něco víc než že pár vybraných mistrů světa jednou pomalu obkrouží továrnu a jen pár světlých výjimek tam něco málo předvede...
30. října 2017, 17:22
0
JJ nezbejvá než souhlasit, akce super ale pocta Colinovi bohužel bída.....za chvíli byla tribuna prázdná
01. listopadu 2017, 08:19
0
Netušil jsem že tam jezděj až takový hvězdy :)
01. listopadu 2017, 08:52
0
Letos tam bylo rovnou 15 předchozích mistrů světa: Marku Alén, Sandro Munari, Walter Röhrl, Ari Vatanen, Timo Salonen, Stig Blomqvist, Hannu Mikkola, Miki Biasion, Juha Kankkunen, Didier Auriol, Tommi Mäkkinen, Marcus Grönholm, Petter Solberg, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier. Pěkná sbírka legend. Jednou se tam taky plánuji vypravit...
01. listopadu 2017, 18:30
0
Minimálně Alen, Rohrl a Makinen tam nebyli vůbec a Gronholm se ukázal snad jen na tiskovce, která byla pro vip. V neděli všichni obkroužili továrnu šnečím tempem bez helem a kombinéz, jediný Loeb jel rychle a dělal show, Solbergovi asi kleklo auto, chvíli dělal donuty, pak to odstavil, to samé Ogier, ten prý spěchal na letadlo do Walesu. Z šampionů co startovali i v poli se dalo dívat jen na Biasiona, Blomqvist už je holt moc starý. Akce celkově super, ale ten "sraz šampionů" bylo spíš divadlo pro organizátory a vip, normální diváci z toho moc neměli. Příští rok bych jel radějji do Toskánska na Tuscan rewind - šotolina, víc Béček, větší nasazení jezdců a míň diváků :)
01. listopadu 2017, 18:45
0
Aha, tak to omluva a dík za upřesnění. Čerpal jsem z preview na ewrc.cz...