načítám data...

Ptejte se: Jak v japonském vehiklu motor vyměniti, aby bylo možno jiné řidiče děsiti?

Engine swap je taková automobilová transplantace srdce. Či duše. Můžete díky ní udělat z auta něco úplně jiného. Otázkou je, co to má být.

zobrazit celou galeriiPtejte se: Ptejte se: Jak v japonském vehiklu motor vyměniti, aby bylo možno jiné řidiče děsiti?

V rubrice Ptejte se Vojty šéfredaktor Vojta Dobeš (a občas i ostatní členové redakce) každý týden radí čtenářům s palčivými otázkami života nadšeného motoristy – ať už jde o výběr příštího vozu, rozsouzení hospodských debat nebo odpovědi na filosfofické otázky. Máte nějakou vlastní? Pište na [email protected]!

Ahoj,
chtěl bych se pustit do projektu sleepera á la udělej si sám. Tedy vzít nějaký obyčejný japonský hatchback, sedan, možná i kombi a narvat do něj motor z nějakého výkonnějšího vyššího modelu nebo jiného auta při zachování racionální kompatibility. Zatím se rozhlížím po kandidátech a zatím jsem si nedokázal vybrat. Proto bych se chtěl zeptat Vojty a také zbytku redakce na nějaké návrhy, které by mě případně popostrčily. Nelpím na jedinečnosti ani nějakých extrémech. Spíše mi jde o dostupnost komponentů pro swap, rozumný rozpočet do 200.000 Kč a následnou radost z povedené práce. Děkuji za zamyšlení :)

Petr

Nejrůznější engine swapy a stavby prapodivných šíleností jsou (v teoretické rovině, v praxi jsem skončil u Fordu Taunus překopaného na dvoulitr) mým oblíbeným tématem již alespoň desetiletí, takže velmi rád pomůžu svými zcela teoretickými a naprosto neověřenými znalostmi.

Pokud jsem za ta léta přišel na nějaký zásadní poznatek o úpravách aut, ať už jde o výměny motorů nebo cokoliv jiného, je to jeden. A to, že mají smysl jen tehdy, pokud a) nikdo nevyrábí nic podobného zamýšlenému výsledku nebo b) je o záměrnu relativně jednoduchou, která nevyžaduje ani konstruktérské psí kusy, ani díly, které jsou hůře k sehnání než Smaragdová komnata.

Když se k tomu navíc přidá tvůj požadavek na “sleepera”, je zadání poměrně jasné. Hledáme nenápadný japonský sedan či kombík, který vypadá co možná nejvíc nenápadně a pomale, ale zároveň je jeho motor dost blízce příbuzný s některou výkonnou či snadno laditelnou pohonnou jednotkou. Tím okamžitě odpadají všechna auta, která už sama vypadají “rychle”, jako třeba Mitsubishi Galant/Legnum, která disponují ostrými verzemi, jejichž shánění je snazší, než kutění motoru (Subaru Legacy) nebo která mají motory již z principu vyhnané blízko jejich přirozené hranici (skoro všechny Hondy).

Naopak jako perfektní kandidát vypadá Subaru Forester. Nikdo od něj nečeká, že by snad byl rychlý a jeho motor je blízce příbuzný těm ze Subaru Impreza – a to včetně ostrých verzí. Dokonce je pravděpodobné, že při pořízení “turbené” verze nebude nutné motor měnit a bude stačit ladit ten. Co může být lepší “sleeper” než třistakoňová SUV-krabice? Skoro nic.

Tedy, něco vlastně ano. Tady tak trochu vykradu Matějovu myšlenku a možná i lehkou obsesi – jedním z jeho posledních automobilových idolů je totiž pickup Nissan Hardbody s implantovaným motorem SR20DET. Ostrý sedan může překvapit. Rychlý kombík ohromit. Ale driftující a gumy pálící pickup, který na křižovatce ujede kde kterému sporťáku? To je věc, kterou prostě chceš…

…  a nebo si kup hranaté Volvo řady 74x a HODNĚ velké turbo. Není to sice japonské, ale účel to rozhodně splní.

P.S.: Do Lexusu IS200 by se mělo vejít 2JZ ze Supry. Ale IS vypadá jako rychlé auto, to už není zábava ;)

A co si o tom myslíte vy, naši čtenáři? Bezesporu se mezi vámi najde mnoho těch, kteří mají s výměnami motorů, tuněním podivných japonců a stavbou zákeřných sleeperů bohaté zkušenosti. Co byste doporučili začínajícímu staviteli nenápadných bestií? Řekněte nám to v diskusi pod článkem!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

jo
johan
23. srpna 2016, 08:17
0

*asi si myslel Jantarovu komnatu :) alebo je este nejaka tazsie zohnatelna Smaragdova?

reagovat
BobAsh
23. srpna 2016, 18:38
0

Tak samozřejmě, že to byl záměrnej vtip.

(kterej nemá VŮBEC NIC společnýho s tím, že jsem to psal v pět ráno :)))

Ji
Jirka K
23. srpna 2016, 08:44
0

Skoro bych si myslel, ze v nejhnusnejsim lexusu GS300, ktery je na sautu k mani za par kacek, se nachazi 2JZ v bezturbove verzi. Prizpusobit jej na tlaky turbiny by nemelo byt prilis slozite a i s porizenim vozu by se mohlo vejit do Tebou stanoveneho limitu. Podvozek, brzdy a spol by to melo mit naddimenzovane uz z vyroby. Hodne stesti

reagovat
Ji
Jirka K
23. srpna 2016, 08:46
0

Jen si dej pozor na to, ze bude sprazen s automatickou prevodovkou. Coz muze byt velke a neprekousnutelne minus

ra
rado4077
23. srpna 2016, 08:46
0

A co takhle stará Primera P11 s turbem či SR20VE?

reagovat
Vo
Vojta
23. srpna 2016, 14:21
0

P11 je předokolka a 4*4 je víceméně nesehnatelná věc. Nebral bych.

jaymz
23. srpna 2016, 17:50
0

A sleeper nemůže být předokolka? Swapnutých P11 s SR20VE/DET jezdí desítky a ze zkušenosti vím, že to auto překvapí 9 z 10 lidí, kteří ho někde náhodou potkají...
Rozhodně to dává větší smysl, než vámi navrhovaný Forester, kde jakékoliv "jednoduché" zvýšení motoru smrdí brzkým lehnutím boxeru, nehledě na spoustu dalších problémů spojených s tím, co je Forester za auto.

Sa
Safa
23. srpna 2016, 08:49
0

Docela by mě zajímalo, co by se dalo vymyslet se Subaru Libero. Nemáte někdo zkušenost? :o)

reagovat
Chosé
23. srpna 2016, 09:15
0

Do IS200 se 2JZ v pohodě vleze a to hlavně proto, že se dával originál do IS300 a automatem. Ale to je houby sleeper.

Mrknul bych na Hondu, pátá generace sedanu Civica vypadá velmi pomalu a to taky je. Ale díky obrovské komunitě a bláznů již existuje spousta swapů K20 případně jiných výkonných Honda motorů. Jelikož je to vše celkem skládačka tak je to i docela levné.

reagovat
JLK
23. srpna 2016, 09:25
0

Civicy se tuni hodne casto, nejaky rychly (i kdyz sedan) nikoho neprekvapi.

Chosé
23. srpna 2016, 09:43
1

V našich končinách si myslím opak. Každý na to for velký kola, výfuky a křídla. :)

JLK
23. srpna 2016, 11:32
1

Jako jo, on by to mozna byl jediny opravdu rychly upraveny civic, ale ja bych sel radeji do nejakeho toho pickupu. Tam je wow efekt zaruceny, zejmena kdyz to bude zvenku vypadat uplne obycejne.

kv
kvakosh mocni
23. srpna 2016, 13:13
0

Hondu bych vicemene vynechal, nenapada me auto, ktery by melo image dostatecne "dont give a fuck" na to aby to byl nalezitej sleeper. Jako asi sedan c5g nebo neco takovyho, pokud by to bylo nalezite orezly a na plechacich a vevnitr kvalitni technika obecne a preplnovanej motor, to by asi slo. Zapomnel bych na K20 - je naivni si myslet ze K20 swap je levny ( jen swapkit bude 50k+ a to bude poshaneny vselijak) - a v primce to porad bude pomaly a zbydou jen vymluvy typu " ale pockej v zatackach" .

Chosé
27. srpna 2016, 12:39
0

Pickup sleeper by byl naprosto úžasný, o tom žádná. :)

Jinak obyčejná C5G v sedanu na plechotronech vypadá dost příšerně a člověk od toho nečeká nic, pomalu snad ani to, že se rozjede. ALE má 4 dveře, docela slušný podvozek a je lehká. O generaci zpět jde sehnat dokonce i verze 4x4. Vyměnit D15 za např. ESi turbo D16 se dostane na cca 300HP/300Nm, práce na jeden víkend protože veškeré úchyty sedí. Ovšem jde to posunout dál - B16 nebo ještě lépe B18 z Integry (ano jde použít i levnější z anglána), oturbit a voilá ono to pojede ještě víc. K20 je v klidu sehnatelný motor, např. z UK nebo Polska. Swap kitů pro uchycení na C5G existuje spousta. Po zadání slovního spojení "k20 civic sleeper" do vyhledávače YT se zobrazí spousta videí jednoho portugalského sedanu. Ten nejen, že jede slušně rovně, ale ani okruh mu není cizí.

tv
tvoja mamka
23. srpna 2016, 10:43
0

Ja odporucam nissan maxima, idealne stary, rocniky okolo 92. roku. Nakup financne nenarocny. Daval sa tam atmo motor VG30, ktory sa da priamo prehodit za VG30ET alebo VG30DETT, co je v nissane 300zx, bez problemov naladitelny na 500 koni na seriovych vnutornostiach. Jedine co by mi vadilo je predny nahon, ale ked to hrabe aj na stvorku, tak to nemusi byt uplne tragedia.

reagovat
Pe
Petrs13
23. srpna 2016, 11:56
0

Zrovna ten Galant je taky dobrej příklad sleepera.. :) dělala se verze (Legnum) VR-4 což má 2.5 twinturbo - 280 koní a pohon na všechny čtyři, když máš kliku dá se sehnat s manuálem. ale ty swapy rozhodně nejsou levný, já mám SR20 v S13 a to jsou zrovna plug&play swap, a je v tom skoro 100 a furt je to seriovka a nikde to není vidět :D

reagovat
Vojta Nekvapil
23. srpna 2016, 12:07
2

Mitsubishi Colt nebo Proton C9. Bezne dostupna auta maji motor 4g92 sohc 1.6l 70-84kw. Mitsubishi ale delalo Mirage (Colt) Cyborg ktere se u nas nikdy neobjevilo. Tam byl 4g92 dohc 1.6l o vykonu 130kw. Vzhledem ke stejnemu typu by mela byt zastavba legalni. Ale tady jeste nekoncime. Diky pribuznosti s Lancerem lze zabudovat pohon 4x4. Pak staci pridat nejake to turbo a bestie je na svete. V nemecku jden takovej kousek jezdi. Ma 800 kobyl. Je to dostatecnej sleeper? Turbo Civic K20 je too mainstream. :)

reagovat
KristianSK
23. srpna 2016, 12:40
0

Jeden chalan dáva do micri k11 sr20ve

reagovat
jo
johan
24. srpna 2016, 10:24
1

to bude pravy sleeper.. koho by zaujimalo viac tak youtube chanell - otherway

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. srpna 2016, 12:53
0

Na tyhle úpravy jsou většinou ideální US auta. Třeba pickup Ford F-150 v nějaký starší generaci. V8 už tam obvykle je z výroby a jeho úpravy jsou celkem snadný, montáží kompresoru se z takovýho auta stává v podstatě monstrum. Není to sice Japonec, ale zase jeho úpravy jsou poměrně rozšířený, teda v USA, u nás je to pořád exotika na silnicích.

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. srpna 2016, 17:12
0

Třeba něco takovýho:



Nebo rovnou koupit Dodge Ram SRT-10, kterej už z fabriky má pod kapotou motor z Vipera. :-)

ma
marea
23. srpna 2016, 13:33
0

Fiat Marea a motor z Fiatu Coupe turbo? Japonský to neni, ale sleeper by to byl dokonalej.

reagovat
Mi
Michal Lenc
23. srpna 2016, 14:24
0

Vyráběla se foukaná pětiválcová marea se 134kw. Ale asi jenom v Brazílii. Kždopádně, jestli to správně interpretuju, stačilo by koupit tu neoturbenou (vcelku běžná) a z BR si přivézt vršek motoru a spol.

Vo
Vojta
23. srpna 2016, 14:21
0

Ford Sierra s motorem 2,3 SOHC "Lima" a s velkým turbem.

reagovat
BobAsh
23. srpna 2016, 18:30
0

Nacpat turbenou Limu do Cortiny Mk3 je už pár let můj vysněnej projekt :)

An
Andre
23. srpna 2016, 16:05
0

A co koupit hotový Peugeot 406 s V6? Těch 200 koní by mohlo v případě combíku překvapit.

reagovat
Aleš
23. srpna 2016, 16:18
0

A co Nissan Patrol Y60? V DE se daj sehnak klidně pod 70k a swapovat RB25DET,popř. RB26DETT. To by mohlo fungovat ne?
Myslím si,že u starýho hranatýho off roadu by tohle s úprava motoru mohlo mít ten správnej WOW efekt,ne? A RB se určitě vejde.


Vždyť se tam motovala i TB42S(4.2 R6)

reagovat
Vojta Nekvapil
23. srpna 2016, 22:39
0

V Patrolu uz RB je v serii. Sice atmosfera ale kdyz se skombinuji sprave dily z DETT variant, tak jde postavit RB30DET. A to je teprve masakr.

MG
MGRR
24. srpna 2016, 08:53
0

Je ale je každý shnilý na padrť, že nevrhá stín a pěkné se do limitu nevejdou, to v CZ nezaplatí.

Mi
Mira9
23. srpna 2016, 19:09
0

Dejte si do jakýhokoli lehkýho RWD auta silnej elektromotor a kvalitní baterky a máte sleeper jako nikdo jinej ;) U nás už se staví Fiero s agregátem z Tesly.

reagovat
St
StepanB
23. srpna 2016, 19:28
0

Když už se nakously ty švédské stroje, co třeba Volvo 960 alias S90/V90 s motorem z S80 T6. Najít 960 s mrtvým motorem B6304 a tudíž za pakatel by neměl být problém a stejně tak o motory B6284T není nouze, protože svým výkonem často zabijí poddimenzovanou převodovku. Pár takových kousků už vzniklo.

reagovat
Irwinek
23. srpna 2016, 21:07
0

Sežeň mrtvou 960/SV90 a dej mi vědět. Vím jen o jedné 940 s mrtvou naftou, ale má starý předek :-(

St
StepanB
24. srpna 2016, 00:54
0

To by neměl být problém. Nedávno mi známý jednu nabízel na díly. Nakonec jí asi bude zachraňovat, ale nejspíš by se nechal přemluvit, aby jí prodal. Můžu případně předat kontakt. Další, dokonce pojízdná, se nedávno prodala asi za 15 tisíc. V Německu a Nizozemsku se s fouknutým těsněním pod hlavou také docela často objevují v inzerci.

Irwinek
24. srpna 2016, 13:00
0

Sháním na díly 964, r.v. 95 a výš, nejlépe 2,5 a v manuálu :-D
to jsi mne dost překvapil, většinou jsou už dávno pryč, nebo nad rozumné finanční možnosti, eventuelně s najetým mega a pod

St
StepanB
26. srpna 2016, 15:34
0

Ta, co jí chtěl známý prodat, byla 2,9 v automatu, takže to asi nebude to pravé.

Irwinek
26. srpna 2016, 22:04
0

No pro mne nevyužitelný motor a převodovka, ale jestli je to 964, tak by mělo sedět vše ostatní

MG
MGRR
23. srpna 2016, 19:45
0
reagovat
Matěj Podhorský
23. srpna 2016, 20:33
0

To je spíš takový invertní sleeper, přijde mi. Vypadá rychle, ale s tím šestiválcem bych dynamické zázraky fakt neočekával:)

MG
MGRR
24. srpna 2016, 09:19
0

Za peníze co do toho chce dát, z toho nikdy nic dobrého nebude. Rok, nebo tři to bude bastlit, kdoví co z toho v Česku vlastně vyleze, první ostřejší, nebo blbej polda si jej vychutná a bude rád, že má řidičák.
:)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229782698&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&maxMileage=150000&makeModelVariant1.modelDescription=bastler&pageNumber=4

ji
jiri23
23. srpna 2016, 19:49
0

Sleeper je super myslenka, pokud ti nevadi trochu specifickej vzhled, podivej se na Mitsubishi Space Runner (Eagle Summit Wagon/Mitsubishi Expo LRV, bylo vic stejnejch aut). Predni napravy jsou kompatibilni s komponenty z EVO, zadni jde taky nejak vymyslet. Jsou k dostani i jako 4x4.

Motorove jsou v Evrope vybaveny 4g93 ktera jde oturbit, nebo vybavit hlavou z jiz zminovaneho Cyborgu. Jinak tam jde dat i 4g63 z eva.

reagovat
JayK91
23. srpna 2016, 21:26
0

Toho forestera udělali v MCM mam takovy dojem

btw co na to STK? tam určitě budou dělat problémy ne? :D

reagovat
Ra
Rampa
23. srpna 2016, 21:31
0

Samozřejmě CarinaE/první Avensis s 2.0 3S-FE a výměna za 3S-GE/GTE "plug and play" a papírově čisté. A dle mého skromného názoru větší sleeper než tolik oblíbená Primera :-)

reagovat
Ven cos
23. srpna 2016, 21:40
0

Z prispevku uplne nevyzniva, ze byj aponske auto bylo podminkou. Co namontovat turbo na jednickovej Voyger? Dodge Spirit R/T mel 224 koni, takze 300+ by z toho melo jit dostat

reagovat
Michal.913
23. srpna 2016, 22:07
0

Škoda, že to musí být Japonec :)). Ten nejjednodušší případ mě napadá u e36 kombík, nudná zašlá zelená, socka nárazníky, plech disky a pod kapotou M3 - 300ps. Do 200 se vejdeš i s pořízením nudného kandidáta a vše je plug and play

reagovat
Si
Simon
23. srpna 2016, 22:10
0

KE20 Corolla a do nej niektorá verzia 4AGE videl som v nich dokonca aj s F20C. Tu je jedna, má síce ten menej pekný predok a je štvordverová, ale o to väčší sleeper :D

https://www.autobazar.eu/toyota-corolla-4-dverova-12-benz-corola-id8143632.html

reagovat
Vojta Nekvapil
23. srpna 2016, 22:41
0

Jeste se tu neobjevili micro bestie. Znymy mel v planu poradne nakrmit Subaru Vivio. Male lehke auticko se 4x4. Dat tam motor z motorky a vzletne :D

reagovat
MiB
24. srpna 2016, 10:50
1

Otázkou zůstává co s tím...vrazit 200tis do auta, kterému zabaví první policejní kontrola ORV a neprojde první technickou? Nebo ho vozit na podvalu na okruhy? A dělat z pikapu nebo MPV silniční raketu nebude rozhodně jen o swapu motoru...

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. srpna 2016, 11:05
0

On je celej tenhle projekt totální nesmysl, ale pro zamyšlení se a pobavení od počítače dobrý. Jinak samozřejmě ne.

kv
kvakosh podzimnix
24. srpna 2016, 17:36
0

to zas nemusi byt uplne pravda - akorat o to zajimavejsi je takovy auto pripravit. Dokud na podvozku nebudou videt zadny "barvicky a podivny loga" nikdo nepozna. Pokud bude na motoru ten "spravny" kod a bude sedet pocet valcu, nikdo nic nepozna ( zvlast u japonce). Kola se daji zapsat celkem snadno, a pravej sleeper ma stejne plechace :). Vyfuk zrovnatak . Nejjednodussi bude samozrejme auto puvodem foukany, tam vicemene nepozna nikdo nic. Samozrejme takovy pohadky jako Octa na strevech STI jsou jen pubertalni vlhky sny .....

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. srpna 2016, 18:54
0

Oni na tech STK taky nejsou zase takovi idioti, aby si nevsimli, ze je tam jinej motor. A zapsat jiny kola taky neni tak snadny, jak si myslis. Mam s tim bohaty zkusenosti. Octavia na podvozku STi je samozrejme z rise pohadek z mechu a kapradi, tomu ani nevenuju pozornost. Ono jde spis o to, co si kdo predstavuje pod pojmem sleeper. Vzit nejakou starou sracku s 50-ti konma a vymenit motor za jinej, stejnyho typu, kterej ma o dalsich 50 koni vic, asi nebude zadnej velkej problem, ale nacpat do takovyho auta motor napr. s 300HP nebo se na tenhle vykon nejakym zpusobem dostat, uz bude celkem problem. Jednak financni a soucasne bude na prvni pohled kazdymu jasny, ze tam nepatri nebo ze je tam hromada veci navic. A to nemluvim o tom, ze takovymu vykonu by pak taky mel odpovidat podvozek a brzdy. Muzes do Felicie narvat motor z Golfa R, ale asi se shodneme na tom, ze tuhosti karoserie, brzdama a podvozkove to bude furt Felda a moc stihat nebude. Takovej projekt sezere hromadu penez a vysledkem bude premotorovana stara sragora s mizernyma jizdnima vlastnostma za cenu peknyho moderniho auta pro zabavu.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. srpna 2016, 19:02
0

Nechci, aby to vyznelo blbe. Nemam nic proti sleeperum, i kdyz sam davam prednost necemu jinymu, ale pripada mi smysluplnejsi, koupit nejaky pekny a silnejsi auto, klidne se vzhledem sleepera a dal povysovat jeho vykon a jizdni vlastnosti, nez upravovat neco, co ma v zakladu pod kapotou motorek od steracu.

kv
kvakosh podzimnix
24. srpna 2016, 23:46
0

fakt nechci analyzovat, jestli na STK jsou nebo nejsou idioti. Kazdopadne pokud bude v technicaku napsano ( Honda prikald) motor B18C6 a na motoru bude vyrazeno B18C6, technik nebude explicitne "Hondař" tak v zasade nijak nepozna ze tam je K20A2 .
A nemusis se snazit odhadovat, jak si ja myslim, ze je jednoduchy zapsat jiny kola. Minimalne pokud koupis kola s ceskym TL, tak to proste jednoduchy je, hotovo. Jiste, vyber bude omezenejsi na " mainstream" ronalem zacinaje a dotzem konce. Co se tyka obecnych technickych souvislosti zejmena toho ze jednotlivy konstrucni casti by mely nejak odpovidat, je doufam jasny kazdymu.......
Co je a neni sleeper je jiste otazka, ale obzvlast u foukanejch aut ( napada me subaru, volvo, saab apod. ) nebude ( ani v ramci rozpoctu 200t) az takovej problem stvorit vzhledove auto, ktery bude vypadat na 140koni a pritom bude mit 300, vc. toho aby plus minus proslo na STK ( na emisich to bude mozna trochu slozitejsi )

Vojta Nekvapil
25. srpna 2016, 17:31
0

Po cechah jezdi nekoli starejch Felici na podvozku MX5. Legalne. Znamej mechanik dlouho uvazoval zda neposadit kastli 1000MB na spodek z 200sx s13. Rozvor se lisi jen o centak. :)

Adam
24. srpna 2016, 11:46
1

Já kdybych stavěl sleepera, tak to bude jednoznačně žlutá Octavie I RS na podvozku WRX STI. (včetně boxeru samozřejmě). To auto je dodneška krásný a jako 300hp 4x4 by nebyla vůbec špatná :D

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
24. srpna 2016, 14:49
0

No a když už to bude 4x4, tak to chce trošku nazvedat, ať je to ideální i pro českýho chalupáře. :-D

Vojta Nekvapil
25. srpna 2016, 17:27
1

Pamatuju jednickovou Octu kombi 4x4 od Benet tuning. Z venku obycejne auto ale pod kapotou 1.8t se 400hp.

te
test
24. srpna 2016, 12:47
0

test

reagovat
Pe
Petr Š
24. srpna 2016, 18:34
0

Co takhle corolla E11. Kup základní model s 1.4 4E-FE. A sezen frontcut z japonskeho Starletu s tim samym motorem ale oznacenim 4E-FTE. Padne na misto, myslim ze neni treba nic psat v technicaku. A navrh dostanes v zakladu 99kw a samosvor k tomu. Corolla v zakladni vybave sezenes do 20k. Frontcat za 50k. A mas spoustu penez na ladeni. A sleeper je na svete.

reagovat
Pe
Petr Š
24. srpna 2016, 18:39
0
PB
PB-free
25. srpna 2016, 07:24
1

No tak ja bych to videl na Fabii I s dieslem 74kW nejradeji predni naraznik cerny nelakovany jako mely ty Juniory. Vymenit tomu brzdy, vstriky turbo a chipnout. a mame tady sleepra s 247 konikama.
http://www.autorevue.cz/test-skoda-fabia-combi-19-tdi-247-k-nektere-veci-nejsou-jak-se-zdaji

reagovat
sl
sleeper
25. srpna 2016, 20:49
0

Mazda3 MPS první generace. Dokolaný sleeper. Málokdo ji rozezná od běžné verze. Toto auto seřeže na cestě všechny podělané a vochipované TDI i větších objemů a jisté si nemohou být ani některé sportovní vozy.

reagovat
Ka
Kapitán Láska
27. srpna 2016, 10:03
0

Sice to není japonec ale taková 124 s M103 se dá pořídit za pár korun a nedejbože kdyby byla v kombajnu tak od toho nikdo fakt nebude čekat zázraky. A kit si koupíš od Ivana a máš sleeper jak řemen. Www.turbobandit.com

reagovat
ya
yaroush
27. srpna 2016, 13:55
0

Taky jsem o tom uvažoval...Ale jen v řiši pohádek. Jsem fanda do mitsu, tak bych si vybral něco tam.
Snad do všech se montoval motor 4G63. Což znamená celkem "snadnou" záměnu a taky by neměl být problém na STK. Viděl jsem na netu driftující L300, pajera, Galant/legnum... cokoliv si vymyslíš...
Můj nápad byl vzít kombíka lancera CAO r.v. 92-00 se vyráběl. sedany byly 92-96. S motorem 4G92 1.6 16V 83 kw 4x4. Koupit sedana a kombíka. Sedan je shodná kastle s Lan EVO 1. Takže použít podvozkový díly ze 4WD kombíka a nacpat je do sedana, koupit evo motor, a dořešit jak na sebe pasuje nebo nepasuje převodovka... Když na to nedáš monstrózní křídlo a R17 gumy, tak tomu nikdo neřekne 300+ koní... Nebo použít nějaký díly ze Stariona a udělat to jako RWD... Zatím jsem o tom snil jen v noci, takže nevim co pasuje nebo nepasuje, ale bylo by to hooodně zajímavý...

reagovat
Ra
RagnarHilm
06. března 2017, 10:00
0

Tak Géčka (galanty) se tuní hodně často a hodně dobře, ale zkuste v tejto republice vyměnit motor 2.4 GDI za ultraturbokošer 2.5 V6 (komplet vč harnessu a "mozku") tak, aby to schválilo STK (a získat souhlas českého Myšivbuši motors je defacto impossibru)...
Případně, pokud mi tu někdo umí poradit, jak na to, budu jen rád...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem