
Chosé
Jméno | Josef Burjeta |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.3 rok. |
Poslední aktivita | před 13.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 172 |
Komentářů u článků | 150 |
Pozitivních komentářů u článků | 29 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
První auto
Příběh o mém prvním autě… Láska na první pohled, jedno velké prokletí nebo jen obyčejné auto? A co s ním je vlastně v tuto chvíli?
Prej nevstoupíš dvakrát do stejné řeky
Hérakleitos to tvrdil, když vyučoval tezi, že se všechno pohybuje a nic netrvá. Jak bych chudák řeckej vedle, já si totiž koupil další Hondu a nyní vám budu vyprávět můj příběh s ní.
Do třetice všeho dobrého
Trojka je prý božské číslo, vidíme ho v pohádkách, kouzelné osoby rozdávají tři přání a já si jako třetí vůz koupil japonskou zadokolku.
Posledních 50 komentářů

Je to zlo, mě by hlavně zajímalo na čí popud to vzniká. Jeden takový mám i kousek od domova - v Prosenicích. Když jedete od Grymova, tak je to taková rovná, dlouhá okrska mezi dědinama, člověk se tam v klidu rozjede na +/-90km/h a vyřadí, do obce se po mírné pravé dojíždí tak v 65-70km/h (dle toho kde se vyřadí). Na buzersemaforu je zelená a asi 20-30m před cedulí se rožne červená, která svítí tak dlouho dokud nejede cca 35-40km/h. Běžně se rozsvěcuje takových 15-20 metrů před hranicí křižovatky. Funkci ten semafor samozřejmě žádnou nemá, z vedlejší cesty další semafor není a je tam zákaz vjezdu. Docela by mě zajímalo, na čí popud to tam vyrostlo, ale je to tam už sakra dlouho...
Ještě mi nenarostly takové koule, abych to vzal na červenou, nevím, zda tam je kamera. Asi začnu troubit při průjezdu, to zní jako fajn vysírací plán.


Ale já se tu hlavně bavím o výhledu vlevo, nikoliv vpravo přes spolujezdce. To je právě ten největší oser na tomhle Combu. :D To, že nevidíš doprava je jen bonus. K poslední větě se raději nebudu vyjadřovat neboť bych musel být sprostý, s autem jsem jezdil 1,5 roku denně (krom víkendů) a najezdil kolem 35-40tkm. To už auto docela dobře poznáš a zjistíš, co vše je na hovno.

Jel jsi v tom někdy Martine? Jel? Nemyslím si. Pokud jo, tak bys přesně věděl o čem mluvím a nebudeš se tu snažit polemizovat o hovadinách. To auto je postaveno prostě a jednoduše zle. Pokud se volantem nehladíš po prsou, ale máš sedačku rozumně daleko, tak jednoduše nevidíš.
Prvním problémem je umístění sedačky blíže ke středu auta. Sice se tím vytvoří více místa pro macatou levou polovinu tlustého řidiče a nezavře si tak špeky do dveří, ale na tohle se snad při konstrukci nehledí. Spolu s tím jde ruku v ruce celkově velmi objemný prostor kabiny, který navazuje na prostorný zavazadlový prostor.
Druhým problémem je velikost dveří okna a umístění B sloupku. Pokud sedíš normálně, tak ti zavazí v zorném poli, tj. i kdy otočíš hlavu, tak stejně nemáš šanci za něj vidět. S velkým předkloněním a k volantu je to lepší, ale furt na prd.
A k tomu předklánění a najíždění kolmo u všech dodávek. Naprostá hovadina číslo dvě. Jezdil jsem v Transportech, Transitech, Ducatech, Hiace, Berlingách nebo starých Fiorinách a nemusíš nic z toho dělat, protože z auta jde normálně vidět. U 3/4 těch aut nešlo vidět dozadu, protože byly beze skel, ale nemusel ses předklánět či najíždět kolmo. Všechny totiž měly ergonomii posedu udělanou správně.
Na obrázku můžeš názorně vidět, kde má člověk zhruba hlavu v daných autech a jak moc ti B sloupek zavazí. Až si do toho auta někdy sedneš a nepojedeš v něm jen 100m rovně, tak pak dej vědět.


Combo a jemu podobné 2010+ silně nedoporučuji. Máme ho ve firmě a z auta nejde nic vidět skrze debilně umístěnou sedačku řidiče a B sloupek. Pokud si člověk nenajede přímo kolmo do křižovatky, tak nevidí.

Řešil jsem to přímo s lidmi ve Škodovce a problém je hlavně v tom, že na tom sice dělají jen studenti, ale různých oborů - design, konstrukce, marketing...
A bohužel ve všem se musí nějak shodnout. Designer může nahodit sebelepší myšlenku, ale pak mu do toho začne kecat konstruktér, že to nejde vyrobit, buchta z marketingu, že to chce nějaké LED světla atd.
Takže z toho vznikne vždy to, co z toho vznikne. Na pohled šílená blbost, která nedává smysl.
Ale jo, naučí se na tom něco. Mají na to tuším jen jeden semestr, což není moc času na nějaké velké konstrukční změny a tak se to nese v duchu "tady něco plácnem, tohle zakryjeme a běž najít největší originál kola do skladu".

@Autičkářový Jelen: fakt? Já MHD jezdil nějaký 4 roky a pak jsem přestal. Autem to bylo prostě lepší, cestou do školy i zpět z ní jsem pobral další dva spolužáky a pohoda. V MHD bylo buď horko, hrozná zima a sem tam jednoduše hnusnej smrad. Navíc cesta na zastávky v dešti, sněhu (tehdy ještě v Brně byl) ... no hrůza. :)
Náhodou skútr bych docela rád řešil mít ho kde parkovat. Za barákem na pevném povrchu už je místo zabráno sousedem a loni se naučila nějaká buchta zamykat ten svůj na trávě, kde se pomalu ale jistě začíná propadat do země a je kousek od mého auta. :D

Naprosto ti rozumím. Pro mě jak během studia, tak i nyní při výuce a dojíždění do práce je auto nepostradatelné. Bohužel jsem se ještě nedostal do fáze (lokace práce/školy/domova) kdy by bylo výhodnější MHD. Z domu do práce kousek za Brnem to mám ve špičce kolem 15 minut (ve špičce 30-35 minut). Že samotné práce do školy do výuky mimo špičku nějakých 25 minut. Samotná cesta že školy domů kolem 10-30 minut dle kolon. Když bych to celé absolvoval pomocí MHD, tak budu muset alespoň 4x přestoupit a bude to trvá tak 6-10x déle. Plus si v klidu nekoupím snídani ráno. Ale jo, zcela rozumím a věřím, že to vyjde i finančně lépe. Prozatím ovšem vidím výhodnou cestu tak, že bych pořídil druhé auto (jo, paradox), které bude žrát méně a tak se výhodnost MHD ještě sníží.
Jinak jak se sedí v létě/zimě kolem divnolidí? To mě na MHD hodně odrazovalo při hodinových cestách do školy.

ISek v republice je tak 30-40, ale téměř nic není na prodej. Jsou to holt fajn auta a nikdo je z rukou dát nechce. :D Ovšem stále je šance nějaké uklohnit z Nizozemí, Německa, Itálie či Polska, kde to vše končí na prodej. Altezza (RS200, nikoliv AS200) by se mi taky líbila, ale zatím jsem viděl k dispozici jen roky 99 a to fakt nechci, když můj je 2005. :D

Taky jsem si s Honzou prohodil auta, abychom si navzájem porovnali šestiválcové, čtyřdveřové sedany s pohonem zadních kol a musím říct, že to řazení zase tak přesné fakt není. :) Trochu se v tom člověk hledá, naštěstí to není kvedlání jak u starých francouzů. Ovšem i sám Honza uznal, že Lexus má řazení o hodně přesnější. :)
Osobně se mi na CTS líbil vzhled a tempomat i u manuálu. Ale furt to je těžší a méně sportovní sedan než moje ISko, takže bych neměnil. :)

Potom, co mi profesionálové při montáži nového čelního skla poškrábali lak, utrhali všechny držáky torpéda a zničili držák baterie, tak vše dělám na svém autě sám. Jako největší problém bych asi uvedl bývalou Hondu, která brala olej. Oprava začala tak, že se vyměnili gufírka kolem ventilů, protože tam měl být s největší pravděpodobností problém, následně se 2x přetěsnila vana, protože stále byl jistý únik. Když se to však stále nelepšilo a spotřeba oleje při svižné jízdě dosahovala klidně 1l/100km (ano, opravdu jednosto), tak šel motor ven a místo něj druhý. Ve finále to asi byly zapečené pístní kroužky, ale vzhledem k ceně motoru a nutnosti pojízdného auta nebyl čas a chuť dělat GO.
Aktuálně se trochu trápím s geometrií. Netušil jsem, že je tak strašně velký problém dělat práci technika na geometrii pořádně. Buď mě pošlou k čípku s tím, že to je složité, nastaví volant o 5-10° mimo osu nebo mi pro změnu poškrábou kůži na volantu neopatrným zacházením s nástroji pro ustavení jeho polohy. Blbý je, že geometrii si sám nastavit nedokážu a tak zkouším, vyhazuji peníze z okna a hledám kvalitního, schopného technika s laserovou geometrií v Brně a okolí.

Používám jak papír, tak digitální data. Pro základní údaje mám levnou, vcelku rozumně udělanou servisku z Auto Kelly. Nemá sice moc stránek, ale co už. Pro digitální verzi zase aplikaci Drivvo - spotřeba, výdajem servisy, upozornění. Všechno tam je a dokonce i pěkně přehledně ve Free verzi.

Laurin&Klement jsem tak 2 roky zpět potkal na vrakovišti a tehdy jsem žasl, že se do takového krámu dávali kožené a k tomu vyhřívané sedačky.

Přidám reálné info - Proton Jebat je jen přeznačkovaný Lancer X. Nejde o kopii. ;) V celé historii Protonu spolupracovali s různými firmami a měli od nich nakoupenou techniku ;) Dělal jsem diplomku s Protonem. :)

Ne, možná bude oproti Altezze lépe odhlučněné, ale to je tak vše. Převodovka je stejná a finální převod v diffu taky (RS200 vs IS200 v manuálu)

Jako majitel IS200 nedoporučuji, protože nesplní to co požaduješ. Nemá sklopné zadní sedačky (verze kombi tj. Sportcross ano) a na dálnici není tak kultivovaná jak si přeješ. Ačkoliv má 6-ti stupňovou převodovku, tak se chová spíše jako 5-ti kvalt. Je poskládaná nakrátko. Při dálničních 130-140 km/h se pohybuješ kolem 4000 ot/min. Spotřebově průměr 10l/100km.
Ovšem servisově je to klasická Toyota, nenáročné, levné díly. V případě origo karosařiny si však připlatíš za prémiovou značku.

Můj člověk! :) Taky se mi líbí, jen doma jsem s tím moc nepochodil a došlo spíše k výsměchu v porovnání s normálně velikým vozem pro přítelkyni.


Největší blbost jsem udělal tuhle zimu, kdy jsem neopatrným kontra vyjel ze zatáčky po tečně směr obrubník. Schytalo to přední kolo, rozhozená geometrie, ale dle měření nic jiného naštěstí. Dva dny jsem pak nadával a nakonec po opravě geometrie nad chybou mávl rukou a týden na to lítal po okrskách lépe.
Jako další bych uvedl odření vlastního auta výjezdem z garáže. Rodina v Jeseníku má vcelku úzkou garáž a z důvodu alespoň nějakého prostoru pro vystoupení a případný průchod jsem parkoval co nejvíce na levou stranu. Při couvání jsem vždy udělal esíčko, abych se vyhnul futrům. No tehdy to moc nevyšlo a blatníkem spolu s nárazníkem jsem chytl opřený radiátor. Naštěstí byl nahoře uchycen, tak nespadl na auto, ale chvíli by se ve mě krve nedořezali jak začal radiátor padat.

V UK jde beze srandy sehnat pojízdný (nepíšu perfektní) stav za 300-500 liber. Kolem 1000 jsou lepší kousky a za 3000 jsme na pro mě použitelných (pěkných) autech. Altezzy začínají na 4000 a pěkné se shání kolem 6000 liber.
Moje IS bylo levné skrze bouračku.

A takových podobných se tu v Evropě válí hodně, jen to chce koukat kolem sebe. Bohužel nikdy nebudou v tak pěkném stavu jak RHD, ale tak člověk si musí zvolit, co preferuje.
S tou zálohou 10k s tebou souhlasím. Osobně jsem auto kupoval s obrovskou rezervou skrze bouračku.

Jen tak ze srandy, teď je na prodej jeden moc pěknej kousek a rovnou v ČR na značkách. Kluk, co to měl předtím do toho cosik vsypal a auto jede velmi dobře. :)


ToMyX: Hloupost. Za 100 tisíc seženeš moc pěkné LHD ISko, jen to chce hledat. Koukat do Německa případně k Polákům, co se na IS specializují. :)
RHD jsou cenou jinde, o hodně, ale nikdo je nechce (nevím proč).

Jsem pro dalšího majitele Lexusu IS200. Má to 4 dveře, náhon na zadek, slušnou výbavu na tu dobu a není to pozérský vůz jak BMW. :) Za 100 tisíc jde pořídit pěkný kousek, jen to chce chvilku hledat.

Osobně to tak bohužel (bohudík) nemám, takže neporadím. Auto se snažím vždy udržovat ve velmi dobrém stavu. Je ovšem pravda, že poté, co mi nějaký kretén naboural Civica, tak jsem zcela ztratil zájem o utrácení peněz do auta a měl to jen jako věc pro převoz z bodu A do bodu B, kam se leje jen benzín a jednou za rok mění olej včetně filtrů. Když jsem byl v této fázi, tak jediný zdroj dílů by pro mě existovalo vrakoviště.

Osobně vidím na našem tankodromu největším problémem okupovače levého pruhu. Během pár dní po sobě jsem byl ve Vídni a v Jihlavě. Oba směry jsem jel po dálnici.
V Rakousku vše krásně plynulé, ten, kdo předjede ve 140-150 se zařadí zpět do průběžného pruhu a jede se dál. Trochu plynulosti pomůže i více pruhů, ale to jen v případě, že předjíždí jeden kamion druhý.
Situace se však změní po přejetí do ČR. Tolik s prominutím kreténů, co jezdí v levém pruhu 105-120 a předjíždí tímto způsobem 4-5 aut než se konečně zařadí do průběžného pruhu je příšerně moc. Sem tam člověk potká blbečka, co přes vás skočí ve 100 s tím, že chce do kopce předjet kamion. Za tu přibližně hodinovou cestu jsem zažil jen velmi málo okamžiků, kdy jsem v klidu cestoval cca 140 rychlostí.

Protože na interiéru není co fotit. :) Fotky zachytily detail použitého materiálu. ;)

Musím s tebou souhlasit. Ačkoliv se o auto starám, tak vždy při každém mytí objevím nové šrámy na karoserii, kteří mi přidali bezohlední pitomci za volantem. Hodně mě to užírá, protože mám rád pěkné věci.
Nad myšlenkou obouchaného daily autíčka uvažuji již delší dobu a je čím dal větší pravděpodobnost, že ji zrealizuji. Ubyde starostí a vrásek na obličeji, když uvidím rozbitý blatník, promáčklý nárazník či sadu odřenin po celém obvodu vozu. Jednoduše pak nad tím mávnu rukou a spíše se zasměji nad úvahou, že si způsobil horší poškození na svém voze, pitomec jeden.
Samotnou myšlenku bezúdržbového zevnějšku bych povýšil ještě na další stupeň a automobil nalakoval velmi hrubočásticovou barvou, která primárně slouží pro zpevnění betonových staveb a jiných prostor. Jednoduše udělat z auta nerozbitný tank, na kterém by ani nešlo zanechat šrámy.

Jezdím ze Staré Osady opačným směrem na Svitavy, do školy v KrPoli nebo práci na Lesné. Největší část cesty spolkne ucpaná Svatoplukova, kdy dokážu stát od Staré Osady po Tomkovo náměstí klidně 20 minut. Když ráno hodím mladou do Líšně, tak cesta dolů z Vinohrad se protáhne klidně na 30-35 minut. :D
Řešení 1 - přestat pracovat, nebo začít pracovat z domu.
Řešení 2 - koupit skútr/malou motorku a proplétat se kolonou.
Řešení 3 - jezdit zpocený jako prase na kole a s sebou vozit druhé oblečení, které si oblečeš po sprše v práci.
Jiné řešení nejsou. MHD cesta bude vždy trvat pomalu 2x tolik co autem (protože naším směrem tramvaje nejezdí).

Podle VIN to jde poznat. A nikdy nevíš na jakého hnidopicha narazíš. :)

Přečti si ještě jednou otázku. Legálně vozidlo NELZE přestavět z RHD na LHD.

Popravdě vůbec nevím jak, ale když zkombinuješ levé ruce, letní pneu a mokrou až lehce namrzlou cestu, tak se tomu nedivím. Nejvíce nehod je v UK teď ke konci roku, ale i v průběhu jsem viděl spoustu ať lehkých kdy zničili disk o obrubník až po trefené sloupy, stromy nebo protijedoucí auta.

Na "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" jsem se díval nedávno, nepřestane mě fascinovat kvalita vozu, kdy do něj lehce nabouráš, on se hned otočí na střechu a začne hořet. :D Řidič samozřejmě vždy stihne vyskočit a posadit se na zem pro shlédnutí celé podívané. :D Ale je to klasika. :)

Moje ISko se rodilo zrovna v přechodné fázi stabilizačních systémů a tak jeho TRC (Traction Control) funguje stylem, že jakmile vyhodnotí náznak smyku, tak ubere elektronicky plyn. V reálu tak spíše způsobuje nehody než aby jim zabraňoval. Každý rok takhle skončí desítky kousků IS200 v UK zapíchnuté do sloupu, obrubníku a nebo zaparkují do škarpy či protijedoucího vozu. Za mě tenhle typ systému vždy vypnout. Ještě se mi nestalo, že by mi pomohl. Nehledě na to, že jedenkrát když jsem prudčeji vyrazil z křižovatky, abych to stihl, tak detekoval prokluz a shodil mi plyn na 50%. Docela dost jsem se tehdy modlil, ať se pomalu doškobrtám do svého pruhu než mě trefí auto. Sečteno, podtrženo - jakmile prší, je sníh nebo jiná nepřízeň počasí, tak zmáčknu TRC OFF a jsem připraven se s autem poprat. Mimochodem v Toyotě/Lexusu mysleli na řidiče a nikoliv uživatele aut a tak stačí tlačítko pouze zmáčknout.
Jinak popravdě docela s tebou souhlasím, věřím, že nové systémy spíše pomáhají udržet auto na silnici a asi bych je ani nevypínal.

No, začal bych tím, že Musk opravdu nestál u zrodu Tesly. Firmu založil Ebenhard se Smithem a Tarpenningem. Musk dorazil až po roce. ;)
Jinak osobně Tesle sice fandím, na to, že funguje automobilka v podstatě velmi krátkou dobu v porovnání např. s MB, tak produkuje vcelku velmi dobré vozy. Samozřejmě u všech elektromobilů je problém v baterkách. Dokud se nevymyslí kvalitní zdroj energie a způsob jak ji vcelku bezztrátově uchovávat, tak nemohou elektromobily nahradit klasické motory. Na druhou stranu mohou vytlačit naftové, problém pak bude co s vyrobenou naftou.
Ale zpět k tématu - bublina. Nemyslím si, že by praskla. Lidé v automobilku věří, příjmy zajišťuje mimo jiné i SolarCity a tak je velmi nepravděpodobné, že z ničeho nic spadne hodnota akcií a automobilka zanikne. :)

Osobně se přikláním k volbě XKR nebo C63/E63 AMG.

Hmm, teď trochu lituji, že mě ranní příšerné počasí odradilo někam jet. Věřím, že se klouzalo skvěle.

Stále jsem toho názoru, že 250,- za 10 minut v Mýtě není tolik a je to výhodnější než v Brně.

Opravdu johane? Opravdu? V Brně se již platí 600,- a příští rok to bude ještě dražší.
Pokud mě paměť neklame, tak běžné kolo v Mýtě trvá minutu, za těch 10 minut ho tedy obkroužíš 10x.
Brno trvá řekněme 2,5 minuty, ať se nám to lépe počítá a za 25-ti minutovou ho objedeš taky 10x.
Pokud porovnáme tedy cenu 250,- vs 600,- tak jsme za 10x obkroužení okruhu zaplatili v Brně dvojnásobek.


250,- za 10 minut na okruhu je super cena, v Brně zaplatíš pomalu více než 2x tolik a budou tě brzdit nezkušení kovbojové v oktávkách. Takže cenovka mi přijde přijatelná, stejně jako celodenní ježdění za 1200,- kdy se svezeš jistě více než sám potřebuješ. :)

Bohužel mi to nevyjde, né, že bych nechtěl, ale auto po výměně brzd začalo vibrovat do volantu při jemném sešlápnutí brzdy. Křivé kotouče, chybnou montáž nebo zatuhlé vedení jsme tenhle týden eliminovali, takže se obávám, že za to bude moci nějaký silenblok. Tenhle týden si jedu zatřepat na STK a uvidím.

Občas se do nějaké diskuze na těch internetech dostanu a to je kolikrát až pláči. Potkat toho člověka osobně, tak se mu vysměju do obličeje a počůrám nohu.

Tak to je naprosto boží, málem jsem v průběhu čtení vyprskl kafe na monitor. :D

V pohodě krabe, jen jsem to chtěl uvést na pravou míru, když jsem se mezi Civicy pohyboval, tak nějak vím o čem se mluví. :)

6. Chyba - Civic 5. generace měl pouze VTi verzi s B16, cenovka 150+, 6. generace VTi stojí obdobně. B18 pod kapotou měly jen "anglány", což je spíše 6,5. generace. Velkou výhodou je jejich nízká cena - jsou hnusné a nikdo je nechce. S trochou úprav je z původního motoru najednou ten v ITR.
10. Je to spíše Civic 6G karoserií a podvozkem. :)
Ale ani jedno z těch aut nedoporučuji - bourat v tom nikdo nechce, je to vyrobeno z konzerv. Ano, jedná se o lehké vozy, co váží něco přes tunu, ale vykoupit nízkou cenu špatnou bezpečností? Ne, díky. :)

Do poslední sekce bych ještě přidal RHD IS200 s 1UZ/3UZ. :D

V případě IS200 bych dopsal, že nemá sklopné zadní sedačky. Ohlídl bych se tak po Sportcrossu (kombi), které je má a navíc je každé vybaveno samosvorem. I když si člověk veze k sedanu baťůžek navíc, tak je s tím stále zábava. Kontrola trakce je ovšem velmi zrádná, umí jen jednoduchou věc a to ubrat plyn - jezdím raději s vypnutou.
V případě Hondy bych se než na Preludu podíval na Civica 7. generace. Ve Sportu se pohybují kolem hranice 100.000,- a je to docela zábavné auto. S Accordem stejné 7. generace člověk taky krok vedle neudělá. 4 dveře a sklopné zadní sedačky jsou plus. Do starších kousků bych nešel - problém se rzí a bezpečností.
U BMW bych volil spíše E46 328i, dle mě super volba jen bych se bál nálepky "řidič BMW = blbeček".
Souhlasím se Sajmonem a návrhem MG ZS.

Ano, o tom žádná a pořád je to tvoje auto. Jen bych moc myšlenku operáku nezavrhoval. Možná toho v budoucnu využiju.

Budu rád za další článek, co jsem tak vypozoroval od nás z firmy, tak to působí docela lákavě. Než huntovat svoje pěkné auto v běžném provozu, tak bych do budoucna rozhodně rád měl "půjčené" auto na tento způsob cestování. Pěkné, vlastní auto by zůstalo na vyjížďky a víkendy.

Já v tom nevidím nějaký moc velký problém, jako do Vaňkovky se bude couvat asi blbě, ale k takovému Lidlu nebo Albertu bez problému. Osobně to nedělám už jen z jednoho prostého důvodu - nechce se mi. Druhým důvodem je délka auta. Co jsem se bavil se Zichym, tak s RX8 nacouvá a i přesto se musí z okénka natáhout pro lístek. Já bych nacouval a musel přesednout dozadu, abych lístek dostal. Proto je pro mě jednodušší z auta vystoupit. :)
Poslední komentáře
- beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Ano, na ABS samozřejmě záleží také, ty starší systémy... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Kdo ma pres 180, ten se dovnitr pohodlne nevejde. V okoli bylo...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů